Ontwikkelingen in zaak Ronaldo: 'justitie wil DNA'; ex-vriendin steunt aanklacht

Ontwikkelingen in zaak Ronaldo: 'justitie wil DNA'; ex-vriendin steunt aanklacht

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 20:45do 10-01-2019 om 20:45

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 21:22do 10-01-2019 om 21:22

Ontwikkelingen in de verkrachtingszaak tegen Cristiano Ronaldo. Amerikaanse autoriteiten hebben om DNA-materiaal van de Portugese ster gevraagd, meldt The Wall Street Journal. Tegelijkertijd noemt een ex-vriendin hem op Twitter een psychopaat.

De Amerikaanse justitie wil het DNA van Ronaldo vergelijken met materiaal dat op de jurk is aangetroffen van Kathryn Mayorga. Zij deed in september opnieuw aangifte van verkrachting door de aanvaller. Ronaldo zou haar in een hotel in 2009 tot seks met hem gedwongen hebben. Mayorga kreeg destijds naar eigen zeggen 375.000 dollar om de zaak stil te houden.

Onthullingen van Mayorga in het Duitse tijdschrift Der Spiegel zorgden ervoor dat de politie in Las Vegas de zaak heropende. Ronaldo houdt vol dat de seks met wederzijdse instemming was. Mayorga krijgt ondertussen steun uit onverwachte hoek. Jasmine Lennard, een Britse reality-ster en model die enige tijd een romance had met Ronaldo, wil de Amerikaanse vrouw steunen in haar zaak.

Ronaldo een 'psychopaat'
'Mensen zullen geschokt zijn als ze nog maar de halve waarheid over hem kennen', zo claimt Lennard op Twitter. Ze kan mede vanwege de MeToo-beweging niet langer zwijgen, stelt ze. 'Ik heb berichten en opnames die van onschatbare waarde zullen zijn om te tonen wat voor iemand Ronaldo echt is. Ronaldo is een controlefreak, een pestkop en een psychopaat. Mensen zullen geschokt zijn als ze nog maar de halve waarheid over hem kennen.'

'Ik en mijn familie zijn al bedreigd geweest', vervolgt Lennard haar opvallende en uitgebreide relaas. 'Ik kreeg zelfs te horen dat hij me zou laten ontvoeren of in stukken zou laten snijden en in een rivier zou gooien als ik met iemand anders zou daten of zelfs maar mijn huis zou verlaten. En ja, ik heb bewijzen van alles wat ik schrijf. Hij is een psychopaat. Game's up.' Overigens heeft Lennard haar social media-kanalen inmiddels verwijderd nadat ze bedreigd werd.

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 20:49
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:55]
Vind ik leuk
Nvd88 +5797
donderdag 10 januari 2019 om 20:53
Dat dachten ze bij de eerste paar vrouwen die Bill Cosby beschuldigden ook, hij zit vast en ze zijn nog vrouwen aan het tellen. Ik zou dit soort berichten maar iets serieuser nemen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
heb je idd een punt. Zal het bericht aanpassen
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:55]
Vind ik leuk
Nvd88 +5797
donderdag 10 januari 2019 om 20:56
Je naam maakt veel goed.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:57]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
haha dank u, ga je vanacht nog kijken naar ajax?
Vind ik leuk
Nvd88 +5797
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Mijn wekker gaat helaas om 0400. Normaal kijk ik echt alles, hoe klein de tegenstander ook mag zijn. Jij veel plezier als je gaat kijken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:10]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:10
ja dan wordt het een lastig verhaal. Flamengo is geen kleintje trouwens 😉. Mijn wekker gaat om 7 uur, dan maar een keertje moe op werk 😁
Vind ik leuk
Nvd88 +5797
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Ik heb altijd zo mijn twijfels bij Amerikaanse en Zuid Amerikaanse clubs. Wel altijd garantie voor mooie acties, individueel altijd leuke spelers.
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1293
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Echt niet. Morgen werken en het is niet goed voor mijn oogjes.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:33
En die vrouwen tellen alvast de centen, je ziet aan alles dat Ronaldo een rare kwast is maar dit gaat puur om geld uit zijn zak te kloppen.
Waar 375.000 destijds een groot bedrag was wat een speler verdiende is het tegenwoordig niet meer dan een weekloon dus willen die vrouwen meer en meer.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28403
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
Moeten ze gewoon bij die ex ff wangslijm afnemen...hebben ze genoeg DNA van hem
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1293
donderdag 10 januari 2019 om 21:09
Hij word genaaid ,door die geld beluste wijven.
Vind ik leuk
Guust +5844
donderdag 10 januari 2019 om 23:48
Hij moet gewoon slimmer zijn, in zijn positie weet je toch wat vrouwen van je willen, als je dan overal je toverstokje insteekt dan kan het slecht voor je uitpakken. Gewoon een vrouw huren kan ook, nooit gezeik daarna want het is zakelijk.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 23:52]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:01
Wie beweerd nou een jurk met sperma 10 jaar lang als je bent afgekocht en waarvan het OM zegt, er is geen zaak?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 01:32
Een Amerikaanse...
Vind ik leuk
Vendaron +235
vrijdag 11 januari 2019 om 20:44
Of ze hebben 10 jaar geleden al dna van de jurk gehaald.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
donderdag 10 januari 2019 om 20:49
Die is uit om de toekomst van d'r familie veilig te stellen.
Vind ik leuk
jochempje +3687
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Nee. Hij heeft zelf al bekend, mocht je dat zijn vergeten. Deze door Ronaldo ondertekende bekentenis is later door zijn advocaat aangepast.
Vind ik leuk
Sideburnn +3133
donderdag 10 januari 2019 om 21:03
Het is zowiezo raar dat je nog dna op kleding uit 2009 kan vinden.....zelf om je kleding zo lang te bewaren....
Ronaldo heeft de beweringen over het tekenen voor schuld bij verkrachting tegengesproken.
Ik gok eerder dat hij die griet betaald heeft om het verhaal van een wilde nacht in de publiciteit te brengen.
Het is een publiek geheim dat hij gay is en zal met het oog op zijn sponsorings contracten moeten laten zien superhetero te zijn.
Vind ik leuk
jochempje +3687
donderdag 10 januari 2019 om 21:09
Kan zijn, maar zijn advocaat heeft publiekelijk toegegeven dat Ronaldo een belastende verklaring heeft afgelegd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:42
Belastende verklaring is niet hetzelfde als een schuldbekentenis.
Vind ik leuk
jochempje +3687
vrijdag 11 januari 2019 om 17:21
Er werd gevraagd ‘heb je haar met geweld verkracht?’, waarop het antwoord ‘ja’ was.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:31
Dan had hij nu in de cel gezeten.

Probeer eens een Portugees Engels te leren, zal verkeerd begrepen zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:16
Wow, forensisch onderzoeker met gaydar.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:53
Ook al heeft hij haar verkracht, ze is afgekocht. Dat ze nu haar bek opentrekt waarmee ze een schadevergoeding wil binnenhalen maakt een strafzaak kansloos. Trouwens als Ronaldo die meid destijds heeft verkracht waarom deed ze toen geen aangifte of tijdens meerdere bezoeken van Real aan Amerika.

Denk jij dat Ronaldo terwijl hij haar neukte al dan niet anaal zijn advocaat aan de telefoon had om hem te vertellen van hoe en wat en dat het afgekocht moest worden? Hoe komt die meid bij de advocaat van Ronaldo terecht als ze niet eens weet wie dit is.

Ronaldo van wie algemeen bekend is dat hij op mannen valt, waarvan diverse filmpjes online staan dat hij mannen aan zijn lul laat voelen en dat hij mannen in de broek zit.
Vind ik leuk
jochempje +3687
donderdag 10 januari 2019 om 22:12
Ze heeft aangifte gedaan direct na de verkrachting. Ze is daarna pas afgekocht, wat een zeer kwalijke zaak is, aangezien dat betekend dat je met geld alles kunt maken.

https://twitter.com/derWinterbach/status/1046479131267993600 hier overigens alle bewijzen in dat draadje.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 22:13]
Vind ik leuk
kevinleo +2783
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
Ik denk eerder dat dit vrouwen zijn die of meer van ronaldo willen dat een one night stand of weten dat als ze dreigen er geld voor krijgen. Als het niet om geld ging had ze in eerste instantie niet eens het geld aangenomen. Als ik in elkaar geslagen word is er niemand die mij kan afkopen daarna, dan wil ik diegene ook zien bloeden. Dus ik vind die vrouwen hoe dan ook super kansloos. Als ze verkracht zouden zijn is dat erg en moet hij gepakt worden maar na het aannemen van geld heb ik er geen medelijde mee
Vind ik leuk
Emnu +6490
vrijdag 11 januari 2019 om 02:02
Nee, want n vrouw kan niet emotioneel in de war zijn na een traumatische ervaring, daarbij geïntimideerd door Ronaldo’s advocaat en n ongelukkige keus heeft gemaakt.

Doet nietsaf aan de verkrachting zelf.

Die misdaad is namelijk niet af te kopen, daar voorziet de wet niet in, gelukkig niet zeg.

Anders zou dat verkrachtend stuk verdriet elke meid van de straat af plukken en ze n weeksalaris meegeven nadat hij ze heeft uitgewoond.

Oh, en Ronaldo kan geen vrouw verkrachten want hij is homo...
Tuurlijk, bi is natuurlijk uitgesloten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:39
Klopt niet wat je zegt, de sex was met instemming alleen die lul in haar kont niet. Stel ze roept oh nee wat lekker nee nee, is het dan lekker, wil ze niet of is het dan verkrachting? Hoezo Ronaldo's advocaat, er staat geen ik ben de advocaat van Ronaldo in de gele gids.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:39]
Vind ik leuk
Emnu +6490
vrijdag 11 januari 2019 om 18:28
Tja, elke verkrachtingszaak is natuurlijk woord tegen woord.

Hier heeft Ronaldo echter al toegegeven in eerste instantie.

Hoe mensen hem blijven verdedigen is mij n raadsel.

Als-ie minder geld had, had-ie nu gewoon in de bak gezeten.
En t is niet goed zitten, als verkrachter.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:37
Twitter bewijzen, pagina bestaat niet zegt Twitter...voor zover de bewijzen. Die meid heeft vrijwillig een beurt gehad maar toen ze in haar reet werd geneukt riep ze van nee oh nee oh, hoe wist ze wie de advocaat van Ronaldo was en waarom bewaard ze het jurkje als een een rechter de zaak in eerste en tweede aanleg afwijst, waarom komt ze nu pas weer met het verhaal waar de salarissen en transfersommen omhoog geschoten zijn...allemaal dingen die een rechter zich moet afvragen en buiten dat waarom ga je akkoord met een afkoopregeling als je verkracht bent.
Vind ik leuk
jochempje +3687
zaterdag 12 januari 2019 om 06:08
Die link bestaat zeker wel. Het is een onderzoek gedaan door een duitse krant, waarvan Ronaldo en advocaten hebben bevestigd dat het juiste documenten zijn. Maar goed, jij weet het ongetwijfeld beter dan Ronaldo zelf.

Ze heeft toendertijd aangifte gedaan, en zodoende zijn zijn advocaten in actie gekomen.
Vind ik leuk
jochempje +3687
zaterdag 12 januari 2019 om 06:10
Hier nogmaals de link, waarvan jij zegt dat die niet bestaat: https://mobile.twitter.com/derwinterbach/status/1046478115734720513
Vind ik leuk
jochempje +3687
zaterdag 12 januari 2019 om 06:14
Overigens gaat die schadevergoeding niet meer op, omdat Ronalda zijn advocaten zich niet aan hun afspraken gehouden hebben. Had je kunnen weten, als je zelf een beetje onderzoek had gedaan.
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Ja wat is waar, ik weet het niet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Misschien, misschien niet.

Aanname’s zijn altijd zo gevaarlijk.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:54
Een aanname is juist harstikke belangrijk (in voetbal) ;)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:56
Haha absoluut waar!
Vind ik leuk
plein19 +2513
donderdag 10 januari 2019 om 20:58
Lees de stukken. Dat ze dna opvragen is echt een grote stap vooruit
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:49
Een ex die iemand beschuldigd een psychopaat te zijn, dat moet een primeur zijn
Vind ik leuk
ruud wubbers +18820
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Mannen die zich psychopathisch gedragen tegenover vrouwen, dat is geen primeur.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:58
Gaan we nu alles opnoemen dat geen primeur is?
Vind ik leuk
ruud wubbers +18820
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
Dat kunnen we gaan doen, heb je daar zin in?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:01
Nee
Vind ik leuk
ruud wubbers +18820
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Jammer.
Vind ik leuk
Bas s +23
donderdag 10 januari 2019 om 20:49
Hij is toch homo wat moet hij dan met die vrouwen in de poep ofzo want kinderen maakt hij ook niet zelf laten hij andere doen
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Kwam er lekker uit hoor
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
"En ja, ik heb bewijzen van alles wat ik schrijf."

Laat maar zien dan.
Vind ik leuk
AlecBlc +1443
donderdag 10 januari 2019 om 20:53
Ja inderdaad, als ze bewijzen had, dan zat Ronaldo waarschijnlijk al in de gevangenis.
Vind ik leuk
jochempje +3687
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
Er is bewijs, als ik thuis ben zal ik het opzoeken. Er is een getekende bekentenis.
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Een vallende ster
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Een hangende ster is misschien meer van toepassing
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
Gepenetreerde ster?
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Een sterrenkijker
Vind ik leuk
power +6482
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Ongelooflijk die vrouw, haar zwijggeld is op ,,,,, zij wil graag een paar miljoen ontvangen deze keer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:02]
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 20:52
Of die man?
Vind ik leuk
power +6482
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
Laten afwachten wat is de waarheid,, maar ik denk eerder die wijf.
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
Zijn er nu 2, met bewijs en al.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:53
ouwe kontenbonker hahaha Ronaldo de anaalvandaal, de aarspiraat etc... etc...
Vind ik leuk
M.de jong +207
donderdag 10 januari 2019 om 21:09
Sluitspiermuskatier, anaalridder :)
Vind ik leuk
Argentario +523
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Ze zat anders wel te lache op die video beelden en een slet uit te hangen met whiskey en champagne van 2000,-€ per fles in de disco... vervolgens in haar aars geprikt en nu zielig doen ... laat die man lekker met rust
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Ronalda is niet vies van een beetje drama...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Die dame is gewoon een golddigger of een tyfus hoer. Ze wilde graag anaal genomen worden, maar achteraf deed het pijn ze heeft een afkoopsom gehad, centen zijn op dus heeft ze haar jurk 9 jaar lang bewaard om een proces aan te spannen. Dit is voor bedachte rade
Vind ik leuk
feye88 +2243
donderdag 10 januari 2019 om 21:18
Wel fijn dat je eerst rechtszaken afwacht voor je een oordeel velt. Ik heb echt vertrouwen in je beoordelingsvermogen man.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
je geeft iemand geen geld om te zwijgen*
Vind ik leuk
power +6482
donderdag 10 januari 2019 om 21:49
Je neemt ook geen zwijggeld aan.
Vind ik leuk
Dj Storm +269
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Wist het vanaf het eerste moment dat ik die blik ( jank tranen) in zijn ogen zag.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:30
Geen toorn zo groot als die van een afgewezen vrouw.
Vind ik leuk
Nr14always +180
donderdag 10 januari 2019 om 22:36
Shakespeare
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
donderdag 10 januari 2019 om 21:47
Kom dan met je zogenaamde bewijs, vieze opgespoten eendenkop. Eerst bewijs op tafel leggen, daarna kun je een grote mond gaan geven op social media.

Overigens is deze golddigger destijds poedelnaakt in een Lamborghini gestapt om Ronaldo op te komen halen en heeft ze hem mee naar haar huis genomen om vervolgens met hem het bed in te duiken.
Achteraf zegt ze ook gewoon dat ze Ronaldo gebruikte als haar speeltje.
Zegt ook wel iets over wat voor figuur dit is.

Maar goed als ze bewijs heeft moet ze dat op tafel leggen, voorlopig zijn het weer een hoop beschuldigingen zonder het te kunnen bewijzen.
Ik raak er een beetje aan geïrriteerd dat mensen eerst van alles en nog wat gaan roepen en beweren dat ze het ook kunnen bewijzen, misschien moeten ze het eerst bewijzen voordat ze zulke dingen gaan roepen. Lijkt me voor hun zelf ook beter.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 01:37
Zo werkt deze wereld tegenwoordig. Lekker van alles roepen en daarna puinruimen niks nieuws. Met grote dank aan de sociale media!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:49
En dat allemaal voor een paar rot centen.

Zou ze ook een rechtszaak begonnen zijn, als Ronaldo geen geld had?
Want dan zou het pas echt een principe kwestie zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:49]
Vind ik leuk
Nr14always +180
donderdag 10 januari 2019 om 21:52
Hij zal populair zijn in de bajes en er zal er zeker te vinden zijn die hem de nagels lakt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:18
Ben je ervaringsdeskundige?
Vind ik leuk
Nr14always +180
donderdag 10 januari 2019 om 22:34
Hij loopt met een flikkertasje van Vuiton rond in een goudkleurig broekje over Rodeo Drive, voel jij je soms aangesproken hierdoor?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:06
Nee ik voel me niet aangesproken, maar je bent goed op de hoogte hij loopt met een flikkertasje van Vuitton in een goudkleurig broekje over Rodeo Drive. Je zou bijna denken dat je erbij was huilebalk.
Vind ik leuk
Nr14always +180
donderdag 10 januari 2019 om 23:08
Nee maar liep daar, jij zult wel niet verder dan de schilderswijk komem naar ik mag aannemen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:13
Jij mag aannemen wat je wil als je daar blij van wordt.
Vind ik leuk
Sunil010 +290
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Als het waar gewoon in de bak pleuren!!

Verkrachters horen voor altijd achter slot en grendel!
Vind ik leuk
Bosmeister +648
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
Bizar sommige reacties op dit bericht. Denk eens na, alleen omdat die knakker een balletje kan trappen betekent nog niet dat ie onschuldig is. Dat ie vermeent homo is betekent nog niet dat ie geen vrouwen verkracht. Niemand hier kent de omstandigheden waarin of de overwegingen waarom ze dat zwijggeld heeft aangenomen. En de aanname dat ze die jurk sinds 2009 bewaard heeft is ook al zo kortzichtig. Ze heeft toen immers al aangifte gedaan maar deze ingetrokken voor een paar ton, de jurk lag dus waarschijnlijk gewoon in het politie archief.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
donderdag 10 januari 2019 om 23:15
Dat vrouwen roepen dat ze door hem verkracht zijn betekent dan toch ook niet dat hij dat echt heeft gedaan?
Ik hou er niet zo van dat iemand beschuldigd wordt van zoiets gruwelijks zonder dat diegene daar harde bewijzen voor heeft. Als je zulke dingen gaat roepen moet je in mijn ogen ook gelijk met bewijs op tafel komen, dit is niet niks natuurlijk.
Daarnaast heb ik nou ook niet de indruk dat deze 2 vrouwen heilig zijn.
De ene is een modelletje die in haar stoute kleding voor een club staat om zo mannen naar binnen te lokken, die vervolgens de hele avond tegen meneer zn pik aan staat te dansen en samen met hem naar zijn hotelkamer gaat (waarschijnlijk niet om zijn postzegelverzameling te bekijken), en de ander kwam zelf al met het verhaal dat ze ooit helemaal naakt de Lamborghini is ingestapt om Ronaldo op te halen bij zijn hotel en hem mee te nemen naar haar huis om vervolgens een lekker wippie te doen met hem. Ze zei zelfs dat ze hem gewoon als speeltje gebruikte en voor de rest niets met hem wou hebben, maar dat ze het zo leuk vond om te zien dat hij zo hard zn best deed voor haar.
Type anders voor de gein een keer haar naam in op google, krijg je gelijk een klein beetje een beeld van wat voor figuur dit is.

Ik zeg niet dat hij onschuldig is, maar ik wil gewoon eerst bewijs zien en hem horen toegeven voordat ik ook maar iets van dit geouwehoer serieus ga nemen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:39
Ik heb haar gezien ze lijkt op een dure crackhoer.
Vind ik leuk
Bosmeister +648
vrijdag 11 januari 2019 om 06:14
Nogmaals, ik weet ook niet wat er gebeurt is. Maar ik ga het niet op voorhand afdoen als onzin. Je betaalt geen tonnen als je niets te verbergen hebt. En wat er verder allemaal bijgehaald wordt is totaal irrelevant. Al was ze prostituee, kan het nog een verkrachting betreffen. Laat politie en justitie het maar tot de bodem uitzoeken en dan lezen we de uitslag wel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
CR7 een controlefreak.... je verwacht het niet
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:49
Niks aan de hand, Ronaldo weet gewoon hoe die met vrouwen om moet gaan
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:08
Wat is voetbal toch leuk om over te schrijven...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:43
Oei. Dalijk heeft juve een kat in de zak gekocht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Lekker makkelijk 375.000 opmaken en dan alsnog je bek opentrekken
Vind ik leuk
Ryan82 +977
vrijdag 11 januari 2019 om 08:53
Grote verschil is dat vrouwen die na een one night stand met een loser dr schouders ophalen en zeggen misschien niet zo slim was en met een rijke man "verkracht zijn" Ik bagatelliseer dit niet maar ik geloof wel dat dit hier het geval is.
Vind ik leuk
kloakatv +81
vrijdag 11 januari 2019 om 09:51
Heeft ze die jurk sinds die tijd niet gewassen ?
Vind ik leuk
Harry.f +380
vrijdag 11 januari 2019 om 10:30
Het is heel gemakkelijk geld maken, er zijn vrouwen die het een leuk avontuur vinden en daarna kapitalen eisen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:06
Al vinden ze zijn DNA op de kleren van die vrouw wat dan, willen ze hem veroordelen voor verkrachting? Bewijs maar dat het verkrachting is. Denken ze nou echt mochten ze zijn DNA vinden dat hij haar verkracht heeft? Misschien zaten ze wel samen film te kijken en had hij zijn handen op haar broek ofiets. Je zult toch echt met meer moeten komen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws