'Synchroon-duiken' van Cillessen en Busquets na elleboog van Levante-speler

'Synchroon-duiken' van Cillessen en Busquets na elleboog van Levante-speler

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 22:42do 10-01-2019 om 22:42

Het zit FC Barcelona en Jasper Cillessen niet mee in het duel met Levante in het toernooi om de Copa del Rey. De Spaanse kampioen staat met 2-0 achter. De Nederlandse doelman én Sergio Busquets gaan kort voor rust ook nog eens tegelijkertijd naar de grond na een elleboog.

Cillessen reageert woedend, maar het mag niet baten. De scheidsrechter wil van een elleboog niets weten.

Plaats een reactie

Oyias +18
donderdag 10 januari 2019 om 22:47
RKO!!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:55
Randy Orton!
Vind ik leuk
Il Gordo +14383
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
Hahahaha, die Jasper. 't Is ook echt een nagemaakte. Laat-ie weer zien.
Vind ik leuk
dhrwobo +35236
donderdag 10 januari 2019 om 23:26
Precies dit is waarom ik hem niet mag. Dit gedrag zit gewoon in hem. Een hele goede keeper, maar een diarree persoon
Vind ik leuk
Il Gordo +14383
donderdag 10 januari 2019 om 23:59
Wat vind je van Luuk de Jong? ;-)
Vind ik leuk
3Bier +11390
vrijdag 11 januari 2019 om 10:19
En Lozano?
Van Bommel?
Vind ik leuk
RenW +2047
vrijdag 11 januari 2019 om 00:12
heb je het echt gezien?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13575
vrijdag 11 januari 2019 om 05:45
Ik heb niet gezien dat er geen overtreding gemaakt werd.
Vind ik leuk
dhrwobo +35236
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
Jongens, dit is toch een slapstick? Meteen typisch om dan PSV'ers erbij te halen. Terwijl je toch gewoon eerlijk moet zijn en zeggen dat dit echt kansloos is van hem? Jullie zijn ook altijd zo kritisch op Lozano, waarom heb je de ballen dan niet om nu hetzeflde te zeggen over jullie ex-keeper?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13575
vrijdag 11 januari 2019 om 12:18
Heb jij het we gezien? Zo ja dan wil ik het best toegeven hoor.
Vind ik leuk
dhrwobo +35236
vrijdag 11 januari 2019 om 13:13
Ik heb het gezien ja. Maar als dit al een flinke overtreding is, dan snap ik niet zo waarom er veel over De Jong wordt gezeken, omdat er continu overtredingen op hem worden gemaakt. Maar dan is hij telkens een aansteller. Nu bij Cillessen net zo. Ja het is een overtreding, maar man man kijk hoe hij reageert. Als men Luuk een jankbal vindt, dan is Jasper er ook zeker eentje..
Vind ik leuk
Antikunstgras +13575
vrijdag 11 januari 2019 om 21:45
Ik bedoel kon je zien of er wel of geen overtreding gemaakt is? ik niet namelijk. Voor mij was het beeld te ver af. En ja luukje is een jankbal...
Vind ik leuk
Il Gordo +14383
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
Hahaha, die Jasper. 't Is ook echt een nagemaakte. Laat-ie weer zien.
Vind ik leuk
Jozef +40833
donderdag 10 januari 2019 om 23:58
Dat zei je al, ja.
Vind ik leuk
Mozes24 +163
donderdag 10 januari 2019 om 22:49
Wat een wijf Jaspertje.
Vind ik leuk
Roeptoeter +8921
donderdag 10 januari 2019 om 22:49
Ik zie dus echt niet hoe dat Cilessen geraakt is. Beetje toneelspel om te verbloemen dat hij al 2x gepasseerd is?
Wanvertoning van Barca vandaag.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:02
En straks wordt hij in Oranje gepasseerd.
Vind ik leuk
Roeptoeter +8921
donderdag 10 januari 2019 om 23:04
Nee, daar niet. De Ligt en Van Dijk staan voor hem en Zoet is geen concurrent.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:05
Door wie? Aardappel boer zoet?
Vind ik leuk
dhrwobo +35236
donderdag 10 januari 2019 om 23:28
Liever een aardappel boer die zich als een man gedraagt dan een hagedis die zich als een verwende puber gedraagt.
Vind ik leuk
Jozef +40833
donderdag 10 januari 2019 om 23:59
Kom op joh.

Potje zwart-wit denken. Valt me tegen van je.
Vind ik leuk
dhrwobo +35236
vrijdag 11 januari 2019 om 07:55
Ik neem aan dat je reactie bedoeld is voor ‘Wat een pegel!’ en vervolgens op mijn tegenreactie?
Vind ik leuk
Jozef +40833
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Dan zou ik hem toch niet aan jou richten, meneer Wobo?

Ik heb altijd de indruk dat jij nog te redden bent.😉
Vind ik leuk
Bas s +23
vrijdag 11 januari 2019 om 00:53
Door wie toch niet die pannekoek uit Eindhoven
Vind ik leuk
RenW +2047
vrijdag 11 januari 2019 om 00:13
Nee was zeker geen toneelspel.
Hij kreeg een echte elleboog, met opzet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:49
Cilessen staat eerst op de achillespees van die levante speler. Die dan cilessen heel licht raakt en vervolgens doet cilessen of hij vermoord word. Maar daar schijnen ze bij barca nogal patent op te hebben
Vind ik leuk
Roeptoeter +8921
donderdag 10 januari 2019 om 23:05
Nou zie ik het pas. Barcelona speelt in het geel. :p
Vind ik leuk
Il Gordo +14383
donderdag 10 januari 2019 om 23:06
Sinds Jaspertje z'n handschoenen naar Pelle gooide en daarna heel schijterig ontkende, heb ik 'm compleet afgeschreven.
Vind ik leuk
Futre +3650
vrijdag 11 januari 2019 om 08:30
Dit gedrag zit in het dna van die club. Geen enkel team smeert de tegenstander zoveel gele kaarten aan als Barca. En dat al meer dan 10 jaar.
Vind ik leuk
stratumseind +184667
donderdag 10 januari 2019 om 22:50
staan die een partij slecht te ballen dat barca
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:51
Dit dus.
Vind ik leuk
stratumseind +184667
donderdag 10 januari 2019 om 22:52
dat zei ik
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:54
Really? Ow. Ik zie het nu pas. Ben het er mee eens, met jou dan he,
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:51
Had beter op toneelschool kunnen gaan. Wat een oetlul. Niet te zuinig.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:51
Goede keeper.. Dit toneel niet nodig, maarja als je zolang in Spanje zit hehe..
Vind ik leuk
Mo +11852
donderdag 10 januari 2019 om 23:06
Zolang je met Busquets en Suarez, de grootste acteurs van de Europese velden, traint zul je ook dit soort rare toneelstukjes overnemen.
Vind ik leuk
Echt? +4511
donderdag 10 januari 2019 om 23:31
Niet geheel toevallig speelden Cillesen en Suarez dan ook nog eens bij de zelfde club in Nederland. Daar wordt waarschijnlijk getraind op Veltman netjes....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:35
En niet geheel toevallig speelden die spelers bij een club die in dezelfde competitie voetbalt als waar nu lozano voetbalt.. En zo kunnen we wel doorgaan, kinderachtig.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:58
Idd, laten we het kinderachtige gedrag eruit laten. Vaart iedereen wel bij.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 23:58]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:21
Zoals vaker ben ik het met je eens haha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:31
Nou, kijk eens aan. Mooi!
Vind ik leuk
RenW +2047
vrijdag 11 januari 2019 om 00:15
Wat zijn jullie kinderlijk lullig, groep 2 zou zich schamen.
Vind ik leuk
Vamos7 +7261
donderdag 10 januari 2019 om 22:55
Haha om het af te maken doet Busquets ook mee hahahahahahahahahaha.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13575
vrijdag 11 januari 2019 om 05:47
Hahaha, of het lachem is met jou...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:01
Moordenaar !
Vind ik leuk
Mo +11852
donderdag 10 januari 2019 om 23:05
Haha die Busquets is ook een erge hoor, die doet dit ook gewoon 4/5 keer per wedstrijd.
Vind ik leuk
Il Gordo +14383
donderdag 10 januari 2019 om 23:08
Busquets had ook een kutje moeten hebben inderdaad. Zonde, zo'n goeie voetballer. En dan ben je in het veld zo'n slecht persoon (net zoals Jasper en die Pique).
Vind ik leuk
Jilliandb +12
vrijdag 11 januari 2019 om 09:49
Alsof mensen met een kutje sneller gaan liggen, haha. Dames voetballen tenminste gewoon door.
Vind ik leuk
Il Gordo +14383
vrijdag 11 januari 2019 om 09:52
Weet ik ;)

Dames voetballen inderdaad minder mieterig dan de gemiddelde mannelijke profvoetballer.
Vind ik leuk
Verratti +2195
donderdag 10 januari 2019 om 23:10
Wat een triestheid. Drama in z'n slechtste soort en opgedragen door miljonairs.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:18
Wat ontzettend sneu
Vind ik leuk
RenW +2047
vrijdag 11 januari 2019 om 00:16
Die zielige reacties, en puur omdat hij een Ajax verleden heeft.
Te triest.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:21
Ja, busquets heeft dat ook......
Topic gaat over 2 stervende zwanen, en dat vindt ik sneu. Maar denk ervan wat je wilt.
Vind ik leuk
RenW +2047
vrijdag 11 januari 2019 om 01:18
Ik vraag me af of je wel die wedstrijd heb gekeken.
Want dan kan je meer zien met die herhalingen, wat er gebeurde.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:42
Nee heb ik niet gezien. Ben afgegaan op het filmpje hierboven
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:43]
Vind ik leuk
RenW +2047
vrijdag 11 januari 2019 om 11:12
OK dan snap ik het helemaal.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:28
😂 😂 😂
Vind ik leuk
whdijk +647
donderdag 10 januari 2019 om 23:33
De prutser.
Vind ik leuk
MR - +166
donderdag 10 januari 2019 om 23:42
2 spelers tegelijk een elleboog geven, dubbele schorsing?...
Vind ik leuk
Renzo99 +7
vrijdag 11 januari 2019 om 05:51
Hoogste toneel school barcelona ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 06:40
Voetballers zijn geen vechtsporters nee.. btw het was een onvervalste tko
Vind ik leuk
Smithsonian +37477
vrijdag 11 januari 2019 om 07:17
Haha tikkie.

Pussy 😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Hahaha, die Jasper. 't Is ook echt een nagemaakte. Laat-ie weer zien
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:58]
Vind ik leuk
Jandieze +56
vrijdag 11 januari 2019 om 10:06
Twee galbakken die synchroon duiken. Klassieke barca-onsportiviteit en matenaaierij.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:12
Toneelvereniging Barcelona weer een goede dag gehad zo te zien
Vind ik leuk
michelhx +4011
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
Cillessen gaat vol op z'n achillespees staan. (Ik dacht eerst dat het een eigen speler was, vandaar aangepast.)

En Cillessen gaat vervolgens als een volleerd acteur naar de grond en probeert iemand een kaart aan te smeren. Eén van de redenen waarom het zo'n misselijke vent is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:26]
Vind ik leuk
kloakatv +77