'Lyon staakte Lainez-strijd bij 14 miljoen vanwege slecht signaal naar jeugd'

'Lyon staakte Lainez-strijd bij 14 miljoen vanwege slecht signaal naar jeugd'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 09:54vr 11-01-2019 om 09:54

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 10:49vr 11-01-2019 om 10:49

Ook Olympique Lyon was in de race voor Diego Lainez, maar haakte bewust af. Toen Ajax en Real Betis er een bidding war van maakten, deed de Franse club al niet meer mee.

Ajax wilde vijftien miljoen betalen aan Club América voor Lainez, maar verloor omdat Real Betis twee miljoen meer neerlegde. Lyon was niet bereid verder te gaan dan veertien miljoen, omdat dat een slecht signaal zou zijn naar de jeugdopleiding, meldt L'Equipe.

De club wilde niet het risico lopen Lainez binnen te halen, maar de grootste talenten kwijt te raken. Lyon koos er dus voor om de interesse in de Mexicaan te laten varen, waardoor alleen Ajax en Betis overbleven.

De interesse van Lyon in Lainez was serieus. De ouders van de achttienjarige Mexicaanse vleugelaanvaller reisden twee keer af naar Frankrijk om met de clubleiding van Lyon te praten. Donderdagavond werd bekend dat Betis Ajax heeft afgetroefd in de strijd om Lainez.

Het Mexicaanse Record meldde dat Betis zeventien miljoen betaalt en dat Ajax niet verder wilde gaan dan vijftien. L'Equipe schrijft dat het laatste bod van de Amsterdammers zestien miljoen was. 

Lees ook: 'Ajax blijft verbijsterd achter: Lainez-strijd om twee miljoen euro verloren'

Plaats een reactie

Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 09:56
Ach mooi, nog 1000 topics over een speler die niet naar ajax gaat. Prima.

Dan ga je verder kijken, makkelijk zat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:57
haha echt hoor, zolang mensen als wij er op klikken en reageren zal het helaas nog een tijd doorgaan 😂
Vind ik leuk
Itsese +5658
vrijdag 11 januari 2019 om 10:07
Je krijgt straks ook nog 6 topics over waarom hij voor Betis gekozen heeft, dan gaat Sjaakie, dan Pierre, Arnold, Perez, en dan als laatst snorremans. Dan zijn we er eindelijk van af.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:08
Bleef het maar bij 6 topics...
Vind ik leuk
Itsese +5658
vrijdag 11 januari 2019 om 10:11
Hahah, maar ik vraag me toch af.. Is het allemaal 100% officieel dat hij niet komt?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:12
Dat zal blijken uit de volgende 20 topics 😂😉
Vind ik leuk
Blindsy +15747
vrijdag 11 januari 2019 om 10:22
Mostradamus moet ook nog n vlogje maken...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:40
Tot ie gaat presteren bij Betis, dan begint het allemaal weer van voren af aan. :)
Vind ik leuk
Jan Guevara +9577
vrijdag 11 januari 2019 om 10:42
Sjaakie heeft al geroepen dat hij hoopt dat Betis degradeert!
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 13:58
Sjaak gaat hem vanaf morgen afkraken, is niks geen karakter vd Vaart type , Ajax onwaardig etc etc
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:14
Je krijgt in februari een topic, Lainez heeft spijt van zijn overgang naar Betis nadat hij Ajax zag winnen van Real.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
vrijdag 11 januari 2019 om 10:08
Maar even on topic, je had toch verwacht (gezien de opleiding van Ajax en hoe trots ze hierop zijn) dat niet Lyon maar Ajax juist zou zeggen, wij gaan niet zoveel geld neertellen voor een getalenteerde speler, terwijl we zo'n goede opleiding pretenderen te hebben? Ik verbaas me erover dat Lyon nota bene zoiets zegt en niet 'opleidingskampioen' Ajax. Wel?
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 10:11
Of het is een lulverhaal van Lyon. Want Lainez binnenhalen voor 14 miljoen is prima. Maar haal je hem voor 16 miljoen dan is het een slecht signaal naar de jeugdopleiding?
Het feit dat ze met hem bezig zijn is al een slecht signaal naar de jeugdopleiding lijkt mij.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 10:24
Echt eh? Haha
Vind ik leuk
Jan Guevara +9577
vrijdag 11 januari 2019 om 10:49
Spot on!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:11
Mwah je weet als Ajax zijnde ook dat je aan het eind van het seizoen als het tegenzit 5 basisspelers kwijtraakt. Dit kan je ook als opleidingsclub niet allemaal opvangen met jeugdspelers. Ik denk dat we het de laatste jaren goed doen met een combinatie van jeugd en goede aankopen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:25
Bij Ajax is het volgens sommige mensen toch nooit goed. Dan gaan er straks 2 basisspelers weg in de zomer. Als Ajax daarvoor spelers koopt om Europees te kunnen blijven presteren is Ajax een koopclub. Als ze er jeugd voor in de plaats zetten en die blijken Europees niet volwassen genoeg te zijn dan is dat ook weer niet goed. Uiteindelijk zullen er wat aankopen komen deze zomer en hopelijk al deze winter en er zal vast en zeker ook jeugd doorstromen zoals dat elk seizoen eigenlijk wel gebeurd.
Vind ik leuk
kcim +3045
vrijdag 11 januari 2019 om 10:38
1. Zegt meer over de drive/mentaliteit van de grootste Mexicaanse talent ooit om liever naar Betis te gaan ipv clubs als Lyon Ajax Monaco Leipzig etc... het is alsof je met een gymasium lyceum kiest om naar het MBO te gaan ipv naar de universiteit.
2. Ik vind dat Ajax de laatste tijd juist goed bezig is om proactief (door) te selecteren.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
vrijdag 11 januari 2019 om 15:19
Mwa, dan moet je het ook eerlijk vergelijken.... dan is Ajax universiteit in een land als Georgië en Betis MBO in Duitsland. Nja.. beetje overdreven, maar je kan de club niet los zien van het land waarin de club voetbalt.. ik denk dat hij niet voor Ajax heeft gekozen omdat hij de club niet mooi vindt, maar omdat hij niet in de eredivisie wilt voetballen. Aan het geld zou het niet moeten liggen, want Ajax heeft genoeg en geeft genoeg uit.
Vind ik leuk
kcim +3045
vrijdag 11 januari 2019 om 15:50
Nou... Nederland, niet alleen Ajax maar ook PSV in het verleden, staat bekend voor de laaste stap in vorming van vele topvoetballers. Zlatan, Suarez, Romario, Ronaldo, Erikssen, etc... mag je gerust stellen een top uni op het gebied van voetballen :-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:10
En vandaag gaat hij gewoon lekker verder waar hij gisteren gebleven was. Waarom altijd reageren en trollen op Ajax gerelateerde berichten. Blijf gewoon weg en houd je lekker bezig met je eigen zooitje kleuter!
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
vrijdag 11 januari 2019 om 15:15
Heet niks met trollen te maken, maar is gewoon rete on topic en ik zeg niks dat niet klopt. Of heb je moeite met mensen die de waarheid vertellen als het je niet zint?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:18
Ik heb je gisteren bezig gezien. Niks anders dan provoceren richting Ajax.
Vind ik leuk
Mari +10731
vrijdag 11 januari 2019 om 09:59
Kan jij nog 99 keer dit posten
Vind ik leuk
alffie +1895
vrijdag 11 januari 2019 om 09:59
Idd jammer en nu verder kijken, doorschakelen.
Vind ik leuk
Echt? +4512
vrijdag 11 januari 2019 om 10:00
Maar mooi dat een club als Lyon prioriteit geeft aan de jeugdopleiding en niet mee gaat in de biedingenrace van 2 handelclubs.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 10:53
Deed PSV mee dan? Volgens mij niet. Die waren bij voorbaat ook al kansloos.
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Als PSV het geld en de intentie had gehad, dan was hij nu natuurlijk in Nederland.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
Tuurlijk joh, net zoals die linksback die naar jullie zou gaan. Ging naar Sporting.
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
Dat was dan ook geen Mexicaan en niet zo'n groot talent. Hadden we al lang gezien :)
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:52
Haha tuurlijk, daarom stond Brandsie hem ook op te wachten op het vliegveld ;-)
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 11:59
Brands stond daar alvast voor Angelino. Hij heeft lang moeten wachten en uiteindelijk kwam Angelino gewoon met de trein, maar hij is er wel. Dat kunnen we van Lainez niet zeggen :p
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 12:08
Angelino kwam dus een half jaar later dan de mislukte transfer. Dus Ajax heeft nog een half jaar :p
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 12:19
Brands heeft ook een half jaar op Schiphol gekampeerd.

Komt ook wel goed. Er lopen nog genoeg talentvolle spelers.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
Precies, dus hebben we nog een half jaar ;)
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 12:24
Precies genoeg tijd om 2 blauwtje te lopen en alsnog uit te komen bij een versterking :p
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 12:31
Haha overdrijf lekker :p
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:15
Terwijl hij op het vliegveld bivakkeerde kwam hij iemand van Everton tegen. Dus helemaal voor niets was het niet voor hem.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:48
Meneer Ozil was jij hier niet degene die het hardste riep dat D. Lainez voor 100% zeker naar Ajax zou komen? Bovendien haalt het constant veranderen van accountnaam hier weinig uit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:14
En PSV zit zeer dik in z'n aanvallers voor de komende tijd. Zal er misschien ook een héél klein beetje mee te maken hebben gehad.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 13:50
Zeer dik? Ik tel 3 buitenspelers, waarvan 2 komende zomer wel eens een stap zouden kunnen gaan wagen (zeker broodvoetballer Lozano).
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:00
Er loopt ook nog het een en ander rond in Jong PSV en O19 dat er aan zit te komen. Je hebt nooit garantie dat die het ook echt gaan redden, maar het lijkt me in de meeste gevallen het proberen waard.

Overigens zie ik zelfs het risico dat je komende zomer de volledige voorhoede verliest. Bergwijn en Lozano staan al flink in de belangstelling. En het zou mij niet verbazen als De Jong nog één keer een buitenlands avontuur aan wil gaan.

Bij de weg: het zijn allemaal broodvoetballers, hoor. En daar is niets mis mee. De meeste van ons hebben ook vooral een baan omdat die het geld voor de hypotheek opbrengt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:01]
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 14:08
Klopt, dus een aankoop à la Lainez er bij was niet verkeerd geweest. Al zie ik PSV ook niet zomaar 15+ miljoen betalen voor een 18-jarig talent.

En met de term broodvoetballer bedoelde ik niks negatiefs, echter zie ik Lozano wel eerder vertrekken dan Bergwijn.
Vind ik leuk
MR - +166
zaterdag 12 januari 2019 om 03:46
Ik weet niet meet hoe oud Ronaldo was, en wat hij gekost heeft, maar was dat niet ook zoiets?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:05
Klopt, en voor dat geld is een miskoop ook nog niet ondenkbaar.
Zoveel voor een talent is mij te gortig.
Kun je beter zelf opleiden of eerder en goedkoper halen.
Wat zegt dat tegen je eigen jeugd wanneer je een niet gearriveerde speler voor zo'n fortuin gaat inlijven?
Lyon heeft gelijk en Ajax zou beter moeten weten: investeren is prima maar ik zou alleen zoveel geld neerleggen voor een speler die direct wat toevoegd en al wat heeft laten zien.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:19
Er valt in algemene zin voor het argument van Lyon veel te zeggen. Specifiek voor die positie moet je dan wel zeker weten dat je eigen jeugd dat ook aankan. Anders doe je jezelf ook erg tekort als ambitieuze club.

Nog even los van de persoon/voetballer Lainez, want heel eerlijk: wie van ons weet echt hoe goed die jongen is? Wie ziet hier met grote regelmaat volledige wedstrijden uit de Mexicaanse competitie? Want alleen samenvattingen of een geinige compilatie op Youtube zeggen ook niet zo heel veel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:08
Gaan we ook zeker doen. Pas maar op dat we jullie topper niet voor een paar miljoen wegkopen. Als ik Ajax was zal ik Neres voor 40 miljoen verkopen en Berghuis voor 8-10 miljoen aantrekken.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 15:11
haha Berghuis voor 8-10 miljoen aantrekken..

De arrogantie ook.


Berghuis gaat never nooit naar ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:17
Hahaha dat denk jij! Hij is geen echte Feyenoorder joh, nooit geweest. Pas maar op, hij weg en het is echt lachen in Rotterdam!
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 15:32
Ken je hem of zo? :))
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:57
Goed gehandeld van Lyon en Ajax, er moet ergens een streep getrokken worden. Vind het jammer dat hij niet komt maar er lopen nog genoeg talenten rond met dezelfde potentie die je voor een lager bedrag ook op kan halen.
Vind ik leuk
Echt? +4512
vrijdag 11 januari 2019 om 10:01
Ajax heeft net zo hard mee zitten bieden, heeft alleen verloren. Lyon heeft prioriteit gegeven aan de jeugdopleiding.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:12
Nou in principe hebben ze niks verloren, ze hebben gewoon gezegd tot dit bedrag willen we gaan en mocht dat niet genoeg zijn dan niet, volgende keer beter.

Wat je niet hebt kun je ook niet verliezen.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
vrijdag 11 januari 2019 om 10:20
Terwijl we inmiddels overal horen dat Ajax zich dankzij n bliksembezoek en beter bod, heeft laten aftroeven. Hij wilde toch o zo graag? Niet dus.
Maar vul t vooral op je eigen manier in.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:34
Logisch lijkt me toch?

Als jij voor 17 miljoen een speler kan verkopen aan Betis, waarom zou je hem dan voor 15 miljoen naar Ajax laten gaan.

Als Ajax deze jongen echt heel graag had gewild hadden ze er nog wel een paar miljoen bovenop geboden denk je niet, en je gaat mij echt niet vertellen dat Ajax niet van het laatste bod van 17 miljoen afwist.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
vrijdag 11 januari 2019 om 10:36
Denk dat we t nooit zullen weten.
Volgende keer minder hard van stapel lopen, hier op VP?
Uiteindelijk komt Overmars wel met n Midden/Zuid-Amerikaan aanzetten.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9004
vrijdag 11 januari 2019 om 10:43
Geloof er niets van. Overmars heeft zich laten afbluffen.
Als hij kon doorschakelen naar een ander had hij dit 5 miljoen eerder al wel gedaan. Door steeds maar mee te gaan in de biedingen bewijst voor mij dat er of geen alternatief is of dat men wel erg graag van Neres af wil.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:44]
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 10:59
Je gaat toch zover mogelijk (als je wilt) voor je eerste keuze voordat je doorschakeld naar een eventuele 2e keuze.

Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 11:42
Overmars is goed in verkopen. Op het gebied van inkopen is het echt een prutser. De hoogste bedragen willen ontvangen, maar zelf niet fatsoenlijk willen betalen. Dat kun je gewoon geen slim handelen noemen.
Vind ik leuk
kees ee +681
zaterdag 12 januari 2019 om 10:49
. . maar zo werd, blijft'ie wel "boer", toch !? buiten direct resultaat heeft de man t financieel aardig op orde.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
vrijdag 11 januari 2019 om 13:29
Het doet mij wel n beetje aan Richarlison denken. Toen ging t weer om wat extra miljoentjes voor de Braziliaanse Mino's. Maar toen kwam Neres. Pakte best goed uit.
Nu zal er ook wel weer een komen.
Hopelijk kan Ten Hag die Neres gemotiveerd houden. Is al weer de 2e transfer die niet door lijkt te gaan.
En Overmars weet nu, na lang gedoe over Magallan, en 2 mislukte transfers die geregeld leken te zijn, dat het spel in dat werelddeel echt anders gespeeld wordt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:31]
Vind ik leuk
Roeptoeter +9004
vrijdag 11 januari 2019 om 13:36
Neres was er al voor Richarlison in beeld kwam. Neres is er nu bijna 2 jaar.
En ook dat ging precies hetzelfde. Steeds maar weer hoger en Overmars maar betalen.

Hij leert er juist helemaal niet van. Alles inzetten op 1 speler, dat kan niet. Zeker niet in dat werelddeel. Je moet een alternatief hebben. En dan 'lekken' in de media dat je daar geintereseerd bent. Dat is het spel.
Overmars leert het met open kaarten. alles op tafel en je tegenstander laten zien waar hij mee moet spelen.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
vrijdag 11 januari 2019 om 21:13
Ja da's waar ja.
Nou ja, vandaag moest ik overal lezen dat Ajax en Lyon 15-14 miljoen genoeg vonden.
En bij Richarlison ging Overmars niet mee in de extra miljoentjes die naar zijn zaakwaarnemers moesten gaan.
Maar dat is het verhaal 'prijs''.

Wat betreft de rest heb je wel gelijk. Ik denk overigens dat het nog beter is om helemaal niks te laten lekken.
Gewoon ineens n nieuwe aankoop presenteren. Da's t mooiste.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9004
vrijdag 11 januari 2019 om 21:16
Op het moment dat men ineens een aankoop presenteert kan je deze site wel opdoeken. Dat is dan wel weer een minpunt.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
zaterdag 12 januari 2019 om 09:53
Ik bedoel dat het een stunt is dat het je lukt, zonder al die sportblaadjes en krantjes die al weken een transfer vooraankondigen. Af en toe lukt dat een club, en dat vind ik mooi.
Zonder berichtgeving zal het wel nooit lukken, behalve dat ik denk dat sommige clubs, spelers of makelaars ook zelf lekken (goed voor de prijs) zijn journalisten ook niet aan het slapen. Een afvaardiging van PSG is 2x bij Ajax langsgekomen, en ergens zou al eens zijn gezegd dat ze interesse hebben in Frenkie? Nou, dan zijn ze 2x gesignaleerd om te onderhandelen. Dat weet niemand zéker, maar het is makkelijk concluderen.
Nee, die berichten komen wel. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:14
Nu Berghuis halen voor paar miljoen en er blijft helemaal niks meer over in Rotterdam! Komt zowaar de 3de plek nog in gevaar hehe.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
vrijdag 11 januari 2019 om 21:03
Wat dan ook niet gaat gebeuren.
Vind ik leuk
MR - +166
zaterdag 12 januari 2019 om 03:55
De club had het bod al geaccepteerd, maar de speler wilde zelf niet (door de actie van Betis (en Guardado)
Vind ik leuk
Zazu +354
vrijdag 11 januari 2019 om 10:06
Donny malen... O nee die speelt bij psv
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:23
Waar ?
Vind ik leuk
Mari +10731
vrijdag 11 januari 2019 om 09:58
Ajax haakte af bij€ 15mln omdat dit een slecht signaal zou geven aan de jeugd.
Psv en Feijenoord boden niet zoveel omdat blablabla
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 09:58
Voorbeeld voor ajax. Die laten hun jeugd nu links liggen.
Vind ik leuk
Mari +10731
vrijdag 11 januari 2019 om 10:00
Lainez was meer een rechterspits las ik hier
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 10:02
Hahaha
Vind ik leuk
Blindsy +15747
vrijdag 11 januari 2019 om 10:18
Ik reken hem goed..😉
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 10:05
Maar Ajax is een opleidingsclub....geen koop club.....ook die opmerking kan bij het vuilnis nu😛😛
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
Ajax is een aftroefclub 😛
Vind ik leuk
fr1963 +3721
vrijdag 11 januari 2019 om 10:05
Juiste instelling van Lyon. Kunnen ze in adam een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
Bo3007 +351
vrijdag 11 januari 2019 om 11:41
Deden ze toch ook? Ze stopte bij 15 miljoen....
Vind ik leuk
Ik zlatan +130
vrijdag 11 januari 2019 om 10:06
Nou hup! Tijd om andere topics te maken, lainez is een gesloten boek. Laten we het over doan hebben
Vind ik leuk
JoeyC +3270
vrijdag 11 januari 2019 om 10:07
Bij Ajax komt eigen jeugd alweer een paar jaar op het tweede plan. Alleen de sjeik ontbreekt nog.
Vind ik leuk
Bo3007 +351
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
Niet zo janken jongen... gebeurd bij PSV dan precies hetzelfde.
Zie die 2 Australiërs van jullie.
Die waren ook volledig overbodig om aan te trekken.
In de jeugd hebben jullie betere spelers lopen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
vrijdag 11 januari 2019 om 10:07
transfermarkt en soccerway hebben €14 miljoen als transfersom, dus wie het weet mag het zeggen
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1227
vrijdag 11 januari 2019 om 10:10
Dus Ajax heeft zich voor 1 miljoen door Betis Sevilla in het ootje laten nemen. Lachwekkend.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:25]
Vind ik leuk
Quareck +7223
vrijdag 11 januari 2019 om 10:22
Is Ajax genomen in een vrouwelijk schaap?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:24
Pffff . heb je een nieuw woordje geleerd , flauwe "grap"
Vind ik leuk
Quareck +7223
vrijdag 11 januari 2019 om 15:07
Nee er stond ooitje in plaats van ootje, kom op man, niet te serieus!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:18
Niets met té serieus te maken, vond de grap gewoon écht niet leuk 😎
Sorry !
Vind ik leuk
Blindsy +15747
vrijdag 11 januari 2019 om 10:17
En hier maar horen dat t allemaal in kannen en kruiken was. Want hij wilde zó graag... en wie wilde er nou niet in de CL spelen? Nou, Lainez, dus.

Slimme club trouwens, dat Lyon.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:17
Wat een gelul van Lyon. Alsof al die jeugdspelers wel zouden blijven wanneer lainez voor 14 miljoen was binnengekomen. Echt dikke bullshit.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 10:19
Je moet dan wel ergens een grens stellen als dat het beleid is. Dat is dus wat Lyon heeft verklaard.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:44
Maar dat is een totaal onlogische grens. Als ze zeggen: we geven gewoon niet meer uit, oké logisch. Maar ze zeggen dat ze geen spelers boven de 14 miljoen halen omdat anders de eigen jeugd geen kans krijgt. Daarmee willen ze zeggen dat de jeugd wel een kans krijgt als dezelfde speler 12 miljoen had gekost. Ik zie die logica niet
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 10:18
Hij wou dus niet alleen naar Ajax wat vele vertelde. Waar hebben jullie die info eigenlijk vandaan?
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 10:28
Van VP natuurlijk! Is toch het meest betrouwbare voetbalforum?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 10:59
Hij wilde in eerste instantie wel alleen naar Ajax, heeft ie zelf aangegeven in een tv-interview met de Mexicaanse versie van FOX Sports.

Alleen kwam later Betis om de hoek.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:52
Uit de welbekende duim gezogen natuurlijk. B. Sevilla heeft wellicht handig gebruik gemaakt van de inmenging van A. Guardado bij deze transfer. Wellicht hebben een aantal mensen hiermee geen rekening gehouden en / of de gedachte gehad dat Lainez toch wel naar Ajax zou komen. Spaanse competitie en ook de stad Sevilla zijn natuurlijk veel interessanter dan de Nederlandse competitie en het koude en kille Amsterdam.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 10:27
14 Miljoen is goed en als je 15 biedt dan is het een slecht teken naar je jeugd opleiding.. haha
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 10:48
Die jonge had totaal geen interesse in ajax
Vind ik leuk
MR - +166
zaterdag 12 januari 2019 om 03:58
Toch wel... alleen, hij is door Guardado overgehaald.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:16
Het is logisch dat hij voor Betis kiest ( taal/klimaat/competitie/ambitie )..als het slim is ...dat kan je jezelf afvragen...de tijd zal wel doen blijken...Kijk maar naar Odegaard...
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
vrijdag 11 januari 2019 om 11:30
Haha zoe hoort het Lyon, heb je de beste jeugd van de wereld naar eigen zeggen ga je elders shoppen! Lekker logisch!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:33
Pedrinho, waar blijven de nieuwe topics, daar zou Overmars wat meer energie in moeten stoppen. De rest vergeten we
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
Is 13 miljoen dan geen slecht signaal ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:00
Dan moet die jongen gaan bikkelen bij Betis,zal niet zo snel lukken🙄
Vind ik leuk
berwi +470
vrijdag 11 januari 2019 om 12:19
mooi dat hij voor Betis kiest
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:43
Misschien kunnen we ook nog even in gaan op het niet komen van Richarlison in een uitgebreid artikel. Ik zou overigens ook graag een artikel zien over hoe het gaat met Jaja Sanogo.
Vind ik leuk
kees ee +681
zaterdag 12 januari 2019 om 10:40
. . geld kan niet voetballen !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws