UEFA legt Ajax nieuwe boete op na wangedrag van supporters in Amsterdam

UEFA legt Ajax nieuwe boete op na wangedrag van supporters in Amsterdam

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 11:10vr 11-01-2019 om 11:10

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 11:20vr 11-01-2019 om 11:20

Ajax moet een boete van 20.000 euro betalen, omdat supporters tijdens de thuiswedstrijd tegen Bayern München voorwerpen op het veld gooiden. Dat heeft de UEFA besloten.

De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond startte medio december een onderzoek naar de supporters van Ajax, nadat onder meer Bayern-back Rafinha werd bekogeld met voorwerpen. De verhitte wedstrijd in de Johan Cruijff Arena eindigde in 3-3. Maximilian Wöber en Thomas Müller werden naar aanleiding van hun rode kaarten voor twee duels geschorst.

Ajax kreeg in november ook al een boete van 71.000 euro opgelegd vanwege ongeregeldheden met de eigen aanhang tijdens beide Champions League-wedstrijden tegen Benfica. Daarnaast kreeg de Amsterdamse club een voorwaardelijke straf voor een uitwedstrijd zonder eigen publiek.

Het UEFA-onderzoek naar de ongeregeldheden tijdens het duel tussen AEK Athene en Ajax loopt nog. Als de nummer twee van de Eredivisie schuldig wordt bevonden, dan zijn Ajax-supporters mogelijk niet welkom bij de volgende uitwedstrijd in Champions League. Omdat de uitspraak is uitgesteld naar eind februari, mogen er in ieder geval Ajacieden mee naar Madrid voor de wedstrijd tegen Real.

Plaats een reactie

vrijdag 11 januari 2019 om 11:13
Begrijpelijk. Accepteren, betalen en vergeten.
Krijgt dat corrupte clubje Benfica trouwens ook nog een boete? Na Benfica - Ajax. En AEK - Ajax was ook een teringzooi😂 maar die loopt nog.

Die sukkeltjes maken zo een club kapot
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:16]
Vind ik leuk
rexxo +11209
vrijdag 11 januari 2019 om 11:21
Ze hebben dankzij het afketsen van Lainez geld bespaart dus ze hoeven niet naar de voedselbank.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:24
Zal goed zijn als Ajax nog een versterking voorin haalt. Bandé is terug maar wel een risico. Moet Het nog laten zien.

Daarnaast is nog een CV ook belangrijk. En een keeper voor volgend jaar
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:28
Een keeper voor volgend jaar? Wat zou je zeggen een andere keeper per direct en Lamprou per direct verbannen bij Ajax! Wat een kneus van een keeper is dat.. 2 blunders en meteen 2 goals vannacht, een schande is het die Griekse kabouter!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:29]
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
Fijn als je zo over je eigen spelers praat eeh! Als je ziet hoe hard en met hoeveel passie die man werkt mag je toch iets meer respect tonen
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
Het waren toch 2 blunders eeh?
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
vrijdag 11 januari 2019 om 12:02
Lamprou is gewoon niet goed genoeg voor ajax mag best gezegd worden!
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 11 januari 2019 om 12:47
Yeps....mocht onana een blessure hebben glijdt alles tussen je vingers door.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 17:45
Mag zeker, maar woorden als kneus en Griekse tuinkabouter. Kan best dat het bik Ajax de gang van zaken is maar dat zou ik dan niet helemaal snappen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:23
Als hij er geen kut van kan dan mag dat gewoon gezegd worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:04
Maar om hem nou te verbannen omdat hij het in een oefenpotje niet laat zien...
Vind ik leuk
MR - +175
zaterdag 12 januari 2019 om 03:09
Gewoon, maar zonder te schelden. Waarom zou je alle vrouwen (onbedoeld) beledigen om zo 'n opmerking te maken? Zijn ook andere woorden voor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:16
stukje hobby
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:02
Bij jullie is het een topper. Bij ons kan het gewoon echt niet. Je staat gewoon voorschut als Ajax zijnde.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Koen Bres helemaal met je eens. Lamprou is niet goed genoeg voor Ajax maar heeft zeker zijn kwaliteiten (o.a. zijn reflexen), hij komt gewoon 10 cm te kort. Bij Willem II destijds over het algemeen een prima keeper die vaak schitterende reddingen liet zien in de strijd tegen degradatie. Beetje jammer dus om hem nu als kneus en schande weg te zetten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
vrijdag 11 januari 2019 om 12:11
Waarom? Is het niet druk genoeg voorin met Huntelaar, labyad, neres, cerny, de wit en bande op de bank? En niet genoeg centrale verdedigers met magalan en schuurs op de bank?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Er is ook nog zomerperiode om spelers te halen ;)
Vind ik leuk
SimonSays +7364
vrijdag 11 januari 2019 om 11:56
Ah, dan is het maar wat fijn dat Marc zich genadeloos heeft laten aftroeven door Betis. Toptalent of geen voedselbank, ik zou het ook wel weten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:13
Die spelers van Bayern vroegen er ook wel om hoor...
Vind ik leuk
Brijk +943
vrijdag 11 januari 2019 om 11:15
Niemand vraagt erom om bekogeld te worden. Tuurlijk de tweede keer het Ajax publiek op zoeken bij de 3-2 is ook niet handig. Maar gewoon niet doen. Punt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:17
Ik zat in het stadion en zat dicht bij waar het gebeurde. Er was geen reden om het publiek van Ajax te provoceren, ze hadden gewoon richting het uitvak gemoeten om daar het doelpunt met hun supporters te vieren. En tuurlijk had het niet gemogen... maar er zat zoveel spanning op die wedstrijd kan een keer gebeuren. Gewoon boete accepteren en klaar.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:28]
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 11:20
was het zo gek? deze wedstrijd stond bol van de oplopende spanning ondanks dat ze beide al door waren. dan scoor je, je bent blij. en om nou het hele veld over te steken en daar je feestje te gaan vieren is ook weer een rare gewaarwording. de supporters hebben zich gewoon te gedragen.
Vind ik leuk
Molletje +2515
vrijdag 11 januari 2019 om 11:26
Dus als een vrouw een veel te kort rokje en een veel te strak truitje draagt, met daaronder een paar enorme hoge hakken...

Dan moet ze ook niet piepen als iemand zich aan haar vergrijpt, want dan vraagt ze er om?



Zo'n onzin reden "ze vroegen er zelf om" …

(en zo je club benadelen maakt dan niet meer uit natuurlijk)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:34
Zwak om er telkens weer een #metoo verhaal van te maken...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:34]
Vind ik leuk
Molletje +2515
vrijdag 11 januari 2019 om 16:10
Voorbeelden te over...

Dus als iemand zijn auto niet op slot doet, vraagt diegene erom om spullen eruit te stelen?
Als iemand zij portemonee opzichtelijk uit zijn tas laat steken, vraagt diegene erom om hem te stelen?

Misschien ben je nu mans genoeg om toe te geven dat je nooit om ongepast gedrag vraagt, maar dat het meer met het gebrek aan normen en waarden van de ander te maken heeft.

Vind ik leuk
MR - +175
zaterdag 12 januari 2019 om 03:30
Dan vraagt ze er inderdaad wel deels zelf om. Natuurlijk moet de dader alsnog gestraft worden, maar wel minder, en zij moet geen (of minder) hulp krijgen omdat ze het zelf uitgelokt heeft. Als je provoceert moet je zelf de gevolgen dragen. Als je als Geert Wilders andersdenkenden belachelijk maakt, en daarbij te ver gaat, dan miet je ook niet gek opkijken dat he daar een reactie opkrijgt. Zelfde als The v a b
N Gogh: grote mond, geen enkel resoect, eigen schuld dikke bult. (Natuurlijk mág het niet, niet op die manier, (dus zéker niet iemand vermoorden), maar als je geen respect voor anderen hebt dan dan kan je wél een reactie verwachten. Sorry, beetje overtrokken, maar je moet mensen niet nodeloos (!!) provoceren.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 03:32]
Vind ik leuk
Molletje +2515
zaterdag 12 januari 2019 om 07:52
Ik ben heel benieuwd wat je zegt als het je dochter betreft.
Vind ik leuk
MR - +175
zaterdag 12 januari 2019 om 13:41
Ik zou het nooit accepteren dat ze in een te kort rokje en hoge hakken enz. zou gaan lopen. Ik zou het haar proberen uit te leggen waarom, maar als ze het (nog) niet zou begrijpen, dan zou ik - ok, ik ben heel eerlijk - mijn vrouw overhalen (voor zover dat nodig zou zijn) om het haar (gezamenlijk) te verbieden. Doet ze het toch dan krijgt ze een straf, waarbij ik er een voorstander van ben, om iemand een straf te geven die iemand ook laat begríjpen waarom iets belangrijk is (zeg maar een taakstraf oid). Desnoods zou ik zelf zeggen: probeer je eens in een man te verplaatsen, wat voor effect je hebt (ik zeg niet dat alle mannen hetzelfde zijn).
Vind ik leuk
PoepWagen +2169
vrijdag 11 januari 2019 om 11:33
De mooiste club van allemaal moet voor jou De Graafschap zijn dan, dan kun je ook nog een keer over het het klimmen om spelers van de tegenstander te meppen (die daar uiteraard zelf om gevraagd hebben, dat dan weer wel!)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:35
Moet je eerlijk zeggen goos, dat ik vrij weinig heb met de graafschap.
Vind ik leuk
frhoi +1724
vrijdag 11 januari 2019 om 11:41
sowieso haat ik het als spelers het niet vieren met hun mee gereisde supporters.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 11:53
Eens. Makkelijk praten wanneer jij bij wedstrijden thuis op de bank zit. Uiteraard is het niet goed, maar die spelers vroegen er nadrukkelijk om. Scheelde niet veel of ze waren juichend de tribune opgevlogen.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10301
vrijdag 11 januari 2019 om 11:58
Slaat nergens op. Ik zie het in de Kuip ook altijd. Doe het gewoon niet.

Tuurlijk ben je geirriteerd als toeschouwer, maar je hebt je gewoon te beheersen. Je mag schreeuwen en jouwen wat mij betreft maar je gooit niets.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 12:14
Ieder zijn mening. Blijkbaar is 'Uiteraard is het niet goed' niet duidelijk genoeg, en voel je je geroepen mij te melden wat ik wat jou betreft zou moeten doen. Wie ben jij dan?

En voor de duidelijkheid, ik gooi uit en thuis niks naar het veld. Ik stel alleen dat op dat moment de provocatie van de Duitse spelers daar was. En ja, gooien is uit financieel oogpunt niet slim, maar was op dat moment niet geheel onbegrijpelijk. En het was geen banaan hé..


Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:38
He moet gewoon niets naar spelers gooien. Maak er een leuke avond van en bederf het niet voor een ander.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 12:55
Ik gooi niets naar spelers, en bederf niks voor een ander. Maar leuk dat je mee wilt praten.
Vind ik leuk
MR - +175
zaterdag 12 januari 2019 om 03:33
Dat geldt dan toch ook voor de spelers?
Vind ik leuk
Jan Guevara +10301
vrijdag 11 januari 2019 om 12:39
Gaat mij bij Feyenoord niet eens om financieel. Het is gewoon dom en kinderachtig om je te laten provoceren.

En je weet ook nooit wie er begon. Misschien hadden sommige supporters van ajax wel eerst hen geprovoceerd. Is het dan wel begrijpelijk dat zij terug gingen provoceren of is dat ook kinderachtig en onprofessioneel?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 12:59
Nogmaals, jouw mening. Heb daar een andere mening over. Die ik jou niet per se wil opdringen. Misschien ook een idee voor jou? Je komt nog al betweterig over zo.

Voetbal is emotie. Weet dat het voor een Feyenoorder moeilijk te geloven is, maar ook bij Ajax. Je dwaalt enorm af om je mening maar te blijven onderbouwen. Dát vind ik dan weer dom en kinderachtig. En Ajax is met een A.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10301
vrijdag 11 januari 2019 om 13:03
Wat mooi dat een Feyenoorder bij een ajacied kan overkomen als betweterig, whahahaha.

En op dit gebied ben ik inderdaad uitgesproken omdat die mensen die zich laten provoceren het ook voor andere verpesten. Straks heb je een wedstrijd zonder publiek te pakken.

en emotie is niet hetzelfde als je laten provoceren.

En als ik ajax met een a schrijf dan is dat expres. De A moet je verdienen. Ik vind dat je me dat niet zo moet opdringen want dan kom je een beetje betweterig over.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 13:06
Aaah, jij bent er zo een. En dan de woorden dom en kinderachtig bezigen. Prima! Met je expres. Gekkie.
Vind ik leuk
UpOne +1049
vrijdag 11 januari 2019 om 11:54
Een keer maar? Volgensmij is het dit CL seizoen al meerdere keren raak. Belachelijk in mijn ogen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:20
+ een bierdouche zijn ze wel gewend, doen ze ook altijd als ze kampioen zijn geworden toch 😉?
Vind ik leuk
Brijk +943
vrijdag 11 januari 2019 om 14:55
Hahah oke, dit vind ik dan wel weer grappig😉
Vind ik leuk
Jopi1982 +888
vrijdag 11 januari 2019 om 11:29
Natuurlijk!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:30
inderdaad.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4647
vrijdag 11 januari 2019 om 11:14
Kan mooi met het Lainez geld..:)
Vind ik leuk
Rabarber +4059
vrijdag 11 januari 2019 om 11:16
Of die andere 200 miljoen op de bank.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4647
vrijdag 11 januari 2019 om 11:34
Ook dat ja! haha dat komt wel goed bij ze!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:17
En jij maar janken wanneer een ajacied provocerend doet naar psv

Vies hypocriet ventje
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:25]
Vind ik leuk
HierDieTitel +4647
vrijdag 11 januari 2019 om 11:34
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:41
Je zou denken dat iemand die balotelli heet niet racistisch zou zijn...
Vind ik leuk
HierDieTitel +4647
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
Wat is hier racistisch aan? Hij is toch een Pool? Ik heb helemaal niks tegen Polen.. wel tegen hem aangezien hij mij eerst begint uit te schelden! ;)

Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 11 januari 2019 om 11:15
De Ajax supporters staan er weer goed op bij de UEFA.
Dat wordt dus kwartfinale CL zonder uitsupporters.
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 11 januari 2019 om 11:27
Daar lijkt het wel op ja, balen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:08
Hopen dat er wel supporters bij de finale mogen zijn 😉😁
Vind ik leuk
benny-boys +2019
vrijdag 11 januari 2019 om 12:44
Ze hebben nu ook gespeeld en verloren met Pingels.
Vind ik leuk
Blindsy +18689
vrijdag 11 januari 2019 om 13:21
Of eerste voorronde, volgend seizoen?
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 11:18
even contact aftikken. ondanks dat het niet leuk is een schijntje natuurlijk
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:24
Toch geld zat.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95458
vrijdag 11 januari 2019 om 11:25
Het is jammer maar Den Haag beslist goed. Niet toelaten al willen ze zo graag. Ze bewijzen (een groepje) dat het niet kan. Bij iedere club is er zo'n groepje en als je groepjes tegenover elkaar zet dan krijg je ellende.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:31
Haha zo heb je toch nog even ADO in het topic kunnen gebruiken 😂
Vind ik leuk
Midden-Noord +95458
vrijdag 11 januari 2019 om 11:35
Nee daar gaat het mij niet om maar extra promotie kan nooit geen kwaad. Het heeft niet direct met Den Haag te maken, wel indirect.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 11:34
Ze (dit groepje Ajacieden) bewijzen net als het soortgelijke ‘groepje Hagenezen’ dat het niet kan.

Zo klinkt het al een stuk objectiever👆🏻
Vind ik leuk
Midden-Noord +95458
vrijdag 11 januari 2019 om 11:36
Overal heersen dat soort groepjes. Dat zeg ik ook maar die van ons zijn al een tijdje vrij rustig en komen niet negatief in het nieuws. Ik weet ook zeker dat er een bepaald groepje zich graag laat uitdagen dus daarom beter zo houden.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
Duidelijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95458
vrijdag 11 januari 2019 om 12:04
Maar jammer is het wel, maar dat is weer een ander verhaal. Bij voetbal horen supporters en sfeer. Alleen het verstand zegt niet doen want wij worden steeds stabieler als club. Het kan ons terugwerpen, alleen qua sponsoring inkomsten alleen al.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 12:13
Precies, je wil als club het liefste 17 wedstrijden uitsupporters in je stadion hebben.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 12:18
ADO niet.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 12:18
Dat is jouw mening.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Niet alleen mijn mening. Zo liggen de feiten.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95458
vrijdag 11 januari 2019 om 12:31
Komt omdat ze bepaalde dingen niet meer willen.
Vind ik leuk
John M. +5136
vrijdag 11 januari 2019 om 15:25
Dat is enkel en alleen de schuld van de "Ajaxsupporters".
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 15:31
Onzin.
Vind ik leuk
John M. +5136
vrijdag 11 januari 2019 om 15:34
Dat heb je me uitvoerig uitgelegd en toch blijf ik er bij. Clubhomes overvallen en rotzooi schoppen is geen goede reclame.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95458
vrijdag 11 januari 2019 om 12:30
Liever wel, maar het kan helaas niet.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 12:32
Klopt, al kan je het nog eens proberen. Maar dan moeten er duidelijke afspraken worden gemaakt.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 11 januari 2019 om 11:26
Waarom legt de Uefa niet gewoon voor elke wedstrijd die boete op volgens mij worden er altijd wel voorwerpen en bier het veld op gegooid. Dit is toch gewoon voor de schijn en zorgen de Bobo's zo voor hun eigen bonus?
Vind ik leuk
Tenno +87
vrijdag 11 januari 2019 om 11:28
1 woord voor: DOMKOPPEN
Vind ik leuk
Mad Max +1124
vrijdag 11 januari 2019 om 11:37
Jammer voor het aanzien van het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 11:58
Die Bayern spelers zijn geen zigeuners op zoek naar wat strooigeld hé..
Vind ik leuk
Blindsy +18689
vrijdag 11 januari 2019 om 13:17
Nee. Dat gebeurde buiten het stadion. Veel slimmer. Dan heeft t niets met voetbal te maken. En hoor je de UEFA niet.
Of kreeg Ajax ook straf toen kneusjes huis hielden in n gewone winkelstraat in Glasgow? Of toen er in A'dam centrum geknokt werd met Engelsen? Weet jij het nog?
Vind ik leuk
Rod +20
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Belachelijk. Dat klote ventje van een Rafinha stond constant te provoceren. Kunnen ze die gast dan ook geen boete geven? Volgens mij moeten voetballers zelf ook het goede voorbeeld geven *zucht
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
Voetballers moeten zeker het goede voorbeeld geven, echter is het geen excuus om spelers van welke club dan ook te bekogelen met wat dan ook vanaf de tribune.

Die gasten zitten overal en verzieken het voor iedereen en dat is gewoon zonde.
Ga je voetbal kijken in het stadion, supporter je club, zing mee, juich toe, maar gooi niks naar spelers. klaar.
Vind ik leuk
Rod +20
vrijdag 11 januari 2019 om 19:08
Heb je gezien hoeveel spanning er op de wedstrijd stond? Tevens geef ik nergens aan dat de straf niet verdient is. Klaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:52
zelfs de UEFA weet waar geld te halen is!!!
Vind ik leuk
stratumseind +195079
vrijdag 11 januari 2019 om 12:16
Jonge jonge jonge ze krijgen klap over klap vandaag.....

je zou bijna met ze te doen gaan krijgen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:17]
Vind ik leuk
Blindsy +18689
vrijdag 11 januari 2019 om 13:12
Bijna.
Vind ik leuk
stratumseind +195079
vrijdag 11 januari 2019 om 13:41
misschien bijna heel misschien
Vind ik leuk
Blindsy +18689
vrijdag 11 januari 2019 om 21:04
Nee. Totaal niet, eigenlijk.😉
Vind ik leuk
JoeyC +3963
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Tijd voor uitsluiting van clubs die keer op keer voor problemen zorgen. De boetes betalen ze toch lachend.
Vind ik leuk
Tienus +1452
vrijdag 11 januari 2019 om 13:00
Belachelijke boete. Ajax supporters doen nooit niks.........
Vind ik leuk
Blindsy +18689
vrijdag 11 januari 2019 om 13:11
Ook een hoop tuig, daar in Amsterdam.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:40
AEK zal wel een beloning krijgen voor hun misdadig gedrag. Zo gaat dat tegenwoordig.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:00
Dit ja👹
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:25
Goh, op basis van de reacties na Utrecht-Ajax van menig Ajacied hier begreep ik dat Ajacieden nooit iets op het veld gooien. Waarom dan deze boete?

NB. Laat duidelijk zijn dat ik het afkeur en ben ook blij dat ze die idioot van dat stuk vuurwerk opgepakt hebben. Wat mij betreft nooit meer het stadion in en alle kosten (boete) op hem verhalen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:59
Het onderzoek naar Athene vs Ajax loopt nog. Tsja...
Vind ik leuk
Guust +6391
vrijdag 11 januari 2019 om 23:39
Echt geweldige steunpilaren voor de club dat soort supporters.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws