Amrabat het haasje bij potje FIFA tussen duo's van PSV en Club Brugge

Amrabat het haasje bij potje FIFA tussen duo's van PSV en Club Brugge

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 11:58vr 11-01-2019 om 11:58

De gemoederen lopen hoop tijdens een potje FIFA tussen PSV (Steven Bergwijn/Bart Ramselaar) en Club Brugge (Sofyan Amrabat/Arnaut Danjuma Groeneveld). Amrabat moet het ontgelden bij Groeneveld, die zich op z'n zachtst gezegd niet gedraagt als de beste ploeggenoot.

PSV en Club Brugge zijn deze week op trainingskamp in Doha, waar de Nederlandse en Belgische club zich voorbereiden op de tweede siezoenshelft.

Plaats een reactie

Jopi1982 +889
vrijdag 11 januari 2019 om 12:03
Nou, als ik hem zo zie, snap ik wel waarom hij bij Feyenoord niet geslaagd is!
Vind ik leuk
Batistuta +69
zaterdag 12 januari 2019 om 00:45
Maar wel slaagt bij brugge! Dus wat is je punt nu?
Vind ik leuk
Jopi1982 +889
zaterdag 12 januari 2019 om 12:11
Waar hij al 2keer in de basis heeft gestaan dit seizoen? En 7keer ingevallen is en dus gemiddeld 33minuten gemiddeld per wedstrijd gespeeld heeft? Als je dat slagen noemt.....met vlag en wimpel!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 12:07
Gebroederlijk, gezellig en sociaal. Heb vroeger ook veel van dit soort avondjes en nachten gehad.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:08]
Vind ik leuk
SimonSays +7381
vrijdag 11 januari 2019 om 12:36
FIFA 94? :p
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 13:30
Pro Evolution met Adriano elke bal dat hij schoot gingen er uit alle hoeken in zelfs vanuit eigen zestien mooie tijden.
Vind ik leuk
SimonSays +7381
vrijdag 11 januari 2019 om 13:31
Toen was het spel nog realistisch.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 13:34
Ja ik speel het niet meer maar is dat veranderd?
Vind ik leuk
SimonSays +7381
vrijdag 11 januari 2019 om 13:40
Geen idee, ik heb het nooit gespeeld :p
Vind ik leuk
baku +1109
vrijdag 11 januari 2019 om 14:48
Het scoren zoals toen met Adriano en Zlatan bij Inter is inderdaad wel verdwenen, dat was echt bizar toen haha
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:02
Had wel iets speciaals dat Zlatan ook inderdaad met dat bere lichaam van hem. Adriano en ook Zlatan niet van de bal te krijgen haha.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 21:13
Ik ben begonnen met FIFA95. ;-)
Vind ik leuk
Rabarber +4194
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
Al je niet kijkt klinkt het als een potje FIFA in de shisha-lounge.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:00
Jezus zeg, hebben ze niks anders te doen tegenwoordig dan z,n FIFA spelletje.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 13:54
Jij dan wel?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:55
Ja zat genoeg, o.a. 1x op jou reageren.......#
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
vrijdag 11 januari 2019 om 14:16
PSV moet toch op een manier kunnen zeggen dat ze Europese wedstrijden kunnen winnen 😂
Vind ik leuk
nimma +21
vrijdag 11 januari 2019 om 15:04
Mogen spelers geen lol meer hebben?
Vind ik leuk
baku +1109
vrijdag 11 januari 2019 om 14:47
Wat is die Danjuma een verschrikkelijk irritante kneus, en maar stoer doen "kijk met wie ik moet spelen man" en overal commentaar op. Lekker voor de teamspirit, je eigen medespeler zo hard afzeiken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:50]
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
vrijdag 11 januari 2019 om 15:10
Doet hij in het echt ook niet dus ja.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws