Van Bommel handelde direct na aanstelling: 'Heb die spelers ge-appt en gebeld'

Van Bommel handelde direct na aanstelling: 'Heb die spelers ge-appt en gebeld'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 14:21vr 11-01-2019 om 14:21

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 14:34vr 11-01-2019 om 14:34

Mark van Bommel besloot direct na zijn aanstelling contact te zoeken met enkele vaste krachten van PSV. De oefenmeester van de Eindhovenaren vond dat Steven Bergwijn, Luuk de Jong en Jeroen Zoet sowieso moesten blijven.

Op het moment van zijn aanstelling was Van Bommel actief op het WK in Rusland, waar hij deel uitmaakte van de staf van Australië. "Ik heb toen direct tegen technisch manager John de Jong gezegd dat Steven Bergwijn, Luuk de Jong en Jeroen Zoet moesten blijven", vertelt hij aan De Telegraaf. "Die spelers heb ik daarna ook gelijk ge-appt en gebeld. Ik wil op een bepaalde manier voetballen en daar heb ik die spelers voor nodig."

Van Bommel had weinig tijd om die nieuwe speelwijze erin te stampen bij zijn spelers. Hij is tevreden met hoe zijn ploeg zich heeft ontwikkeld. "Als je ons eerste Europese duel tegen BATE Borisov vergelijkt met de manier waarop we nu spelen, is dat een wereld van verschil. We hebben enorme stappen gemaakt als team, en daardoor ook als individu. Het is ook mooi dat er zoveel jongens international zijn geworden."

Poll

Kan PSV de eerste plek behouden en de Eredivisie-titel winnen?

(5930 stemmen)

Plaats een reactie

de buffels +801
vrijdag 11 januari 2019 om 14:23
geeen probleem ....PSV wordt kampioen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:25
...wat is geen probleem?
Vind ik leuk
benny-boys +1651
vrijdag 11 januari 2019 om 15:26
Je naam er achter zetten en je hebt het antwoord.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 14:29
Dat is juist een probleem, we moeten clubs in de CL hebben die wel punten pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:37
Wel zo fijn als je dat eerst in eigen land bewijst. Wie weet loot je volgend jaar wel wat minder gelukkig. Je weet maar nooit. Daarbij, als de standaard eens per 13 jaar overwinteren is, doe mij PSV dan maar. 😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:38]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:58
Als je als PSV zijnde een keer per 31 jaar een finale speelt dan doe mij maar Ajax 😁. Als je vervolgens de behaalde Europese punten van Ajax vergelijkt met PSV dan schrik je je rot.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:00
Bewijst maar weer eens dat de EL de ideale platform is voor Ajax. Zoals je zelf al aangeeft goed voor het Nederlandse voetbal!

Zijn we het daar in ieder geval over eens.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:00]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:04
Nee want PSV heeft meer Europa League gespeeld dan Ajax. Geloof zelfs dat PSV recordhouder is in de Europa League met de meeste wedstrijden. 🤣
Vind ik leuk
Maan88 +5749
vrijdag 11 januari 2019 om 19:56
Dat is Atletico, maar PSV speelde ook nog Europa League toen jullie Europees al lang waren uitgeschakeld. Maar gelukkig hebben wij niet zo een grote kapsones smoel als die neuzen in regio amsterdam
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:05
Daarbuiten behaald Ajax die punten in het miljoenenbal. PSV heeft al 2 kansloze campagnes gehad laatste drie jaar. No worries Ajax doet het wel weer voor Eindhoven.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:08
Nu nog kampioen worden en laten zien dan je niet de eeuwige nummer 2 BLIJFT!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:10
Hoe dom kun je zijn? Ajax is recordmeister zowel nationaal als internationaal? Hoe kun je in godsnaam dan de eeuwige nummer 2 zijn? Sinds 2010 staat het gewoon 4-3 voor ons aller Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:12
Hahaha... ik vier geen titels uit de jaren 70. Dat laten we aan jullie over. 😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:12]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:14
Nee op een paar lucky landskampioenschappen valt er niks te vieren in Eindhoven🤣. Redding van een faillissement ja door de maffia gemeente Eindhoven. Lucht verkopen boven het stadion.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:17
Laten we het maar niet hebben over de tijd dat je kampioen kon worden met een punt of 70-75 waarbij de El Ghazi's en Kishna's tot uitblinkers behoorden. Daarvoor, toen de concurrentie net wat hoger was, was Ajax natuurlijk weer jaren ver te zoeken. Haha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:18
Doe maar wel, toen had je Az, Twente en Feyenoord die volop mee deden en kwalitatief een beter elftal hadden. Concurrentie was veel zwaarder.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:20
We zien nu waar de "uitblinkertjes" van toen zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:20
Ajax moet zich ook absoluut kapot schamen. PSV word kampioen met Hendrix, Schwaab en Isimat. Grootste afgang van Ajax ooit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:20
Nee, de grootste is Nick Viergever! 😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:21
Haha nee hoor Ajax heeft alles in eigen hand. 5e titel in 9 seizoenen gaat mijn Ajax pakken dit seizoen 💪
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:23
Pfff... Jajaaa

En iedereen is bang als Ajax langskomt, julkie zullen nooit meer verliezen van PSV en de rest vullen jij, Haggie en Schone wel in.

Succes! Haha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:27
We zullen zien🤣. Vorig jaar was het een 3-0 in de Johan Tempel. Heerlijk om jou wat bij te brengen over de grootheid van ons aller Ajax. In Eindhoven hebben ze echt waanideeën soms. De eeuwige nummer 2 PSV😃
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:29
Vorig jaar? Vorig jaar waren we toen al kampioen dus als we zo gaan rekenen mij best. Ik gun jullie die overwinning dan ook van harte! ✌
Vind ik leuk
RWA040 +567
vrijdag 11 januari 2019 om 18:57
Wat is dat toch met jullie? Wil je per se horen dat Ajax dé nummer 1 is of zo? Mensen zoals jij zorgen ervoor dat iedereen die Ajax een warm hart toe draagt voor lul staat. Beetje zonde kerel, doe maar gewoon niet...
Vind ik leuk
wildlife +73
vrijdag 11 januari 2019 om 15:35
Aandeelhouders Ajax bedoel je.. Wat is er van jou? Bijdrage aan de omzet!
Vind ik leuk
Maan88 +5749
vrijdag 11 januari 2019 om 19:57
Of eerder 0 titels in de laatste 5 seizoenen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Ja, jongens, kappen met dat wedstrijdje 'Wie kan het verste pissen'.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:18
Aaghjoh... Geweldig toch, zo nu en dan. 🤣
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:47
Ach, hun vader is rijker, die van ons is leuker...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:48
Nouja, volgens mij zijn ze anders uiterst tevreden waarom zouden wij dan klagen? Haha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Hahahaha, jij bent echt van het zieligste soort.
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:11
Je hebt dom, dommer, domst, dan heb je een hele tijd niks dan komt Eindhoven en dan heb je boertje randstad.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:13
Die gast spoort voor geen meter. Denkt oprecht dat Psv een groter stadion heeft😆
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:15
Zo lopen er wel meer rond op deze site, wordt met de dag erger hier.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:16
Ach ja niet serieus nemen dit forum. Af en toe genieten om boertjes wat bij te leren.
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:21
Ik vrees dat je ze niet veel kan bijleren gezien hun beperkte manier van denken en het steeds maar herhalen van dezelfde reacties. De spellingscorrectie op mijn gsm is nog creatiever met woorden dan hen.
Vind ik leuk
Maan88 +5749
vrijdag 11 januari 2019 om 19:57
De meeste titels zijn idd van voor de 2e Wereldoorlog toen voetbal nog geen voetbal was.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:59
dromen zijn bedrog een cl winnen zal niet meer gebeuren voor een nederlandse clubs tenzij er een club is die ook meer dan 10 miljoen salaris wil betalen voor een paar dragende spelers
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:10
De eeuwige nr. 2 is toch nog altijd PSV. Kijk de prijzenlijsten maar na en kom dan terug :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:13
Als je zo rekent dan ben je als Ajax zijnde wel ver weggezakt zeg...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:17
En als PSV? Hele generaties hebben nog nooit een Europese finale gezien van hun Psv. 31 jaar geleden als meest zielige winnaar een Cuo gewonnen. 6 keer gelijkspel en penalty's in de finale.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:18
Waar heb jij het over man? 31 jaar geleden? Toen was ik er niet eens.

Heb jij die finale gezien dan? 😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:20
Precies mijn punt. PSV is altijd al een Europese figurant geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:22
Volgend seizoen zit jij op de woensdagen en dinsdagen gewoon weer PSV te kijken.

Simpelweg omdat er niets beters op tv te zien zal zijn. 😋
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:23
Jij naar Ajax omdat die weer Champions League spelen. Als ik jou was zou ik de donderdagavond vrijhouden🤣
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:24
Hahaha...

Aagh man wat kan ik hiervan genieten soms.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:20
Is pas 4 jaar geleden. Hoe lang geleden pakte PSV een Europese prijs?🤔
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:21
Ik snap het even niet meer. 31 of 4 jaar geleden?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:21
Dat is niet de eerste keer dat je er niks van snapt. Met voetbal kijken heb je daar ook nogal last van.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:15
Haha ons Eeuwige nummer 2 noemen. Wat een internetgekkies uit Eindhoven heb je toch.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:08
In de CL heeft Ajax afgelopen 10 jaar ook meer punten gehaald.
Vind ik leuk
Leozao +6095
vrijdag 11 januari 2019 om 15:11
Volgens mij heeft Ajax prima gepresteerd in de CL, als enige, dus niet zeiken over EL!
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 14:42
En wie behalve Ajax moeten dat doen dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:45
Zit je nu alvast vooruit te janken of hoe moet ik dit zien? Het is de normaalste gang van zaken dat je eerste nationaal moet presteren voordat je over de grens mag kijken of je moet het via omwegen doen omdat je simpelweg niet de nummer 1 bent van Nederland.

Alles ligt nog open, inplaats van te janken zou je ook gewoon kunnen genieten van de titelstrijd. Masr goed, 4 jaar is niet niets als je in je achterhoofd houdt dat je ook nu achter de feiten aan huppelt. Succes in ieder geval!
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 14:48
Waar heb jij het in godsnaam over? Ik reageer toch niet eens op jou of wel dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:49
Degene op wie jij reageert, reageerde ook niet op jou. Dus wat is je punt?
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 14:50
Mijn punt is dat je opeens met een heel bullshit verhaal komt aankakken waar ik het nut niet van in zie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:51
Ooh dat bedoel je. Ik reageer dan ook keurig op die "bullshit" opmerking van jou.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:53]
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 14:55
Ik stelde hem gewoon een vraag omdat hij het heeft over ''clubs''. Even er vanuit gaand dat hij daarmee Ajax bedoeld. Wie de andere club(s) zijn was meer mijn vraag, dus waar jij dat janken vandaan haalt en 4 jaar op rij niks is mij een raadsel.


Maar beter gedraag je je als een voorbeeldige PSV-er en niet als een meeloper met zo'n achterlijke uitspraken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:56
Een voorbeeld PSV'er of Ajacied zit hier niet op VP. Tenzij je nog wat zinnigs wilt zeggen ga ik verder met dat waar ik mee bezig was.

Jij ook veel succes verder. 💪haha
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 15:06
Nee dat snap ik, als je ook maar enig denkvermogen had dan wist je dat ik PSV-er ben ;)

Veel succes verder.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:06]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:26
Aaghman. Ik heb soms ook mijn bui en dan heb ik er wel zin in.

Jammer dat ik dan de verkeerde aanspraak. 😂

Er is maar 1 Eindhoven maatje en die moeten we koesteren. 💪
Vind ik leuk
Leozao +6095
vrijdag 11 januari 2019 om 15:29
"als je ook maar enig denkvermogen had" Als jij dat wel hebt, zou je nooit een psv-er zijn!
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:24
Zelfs met je eigen medesupporters heb je ruzie🤦🏻‍♂️😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:25
Ruzie? Ik heb met niemand hier ruzie.

Dat jij dat zo ervaart zegt dan ook alles over jou. Hoe kan je nou "ruzie" hebben op VP?

😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:54
Ik zal het je zo zeggen want anders sanp je mijn punt niet.

Als de nieuwe Europese standaard eens per 13 jaar overwinteren in de CL betekent, doe mij dan maar PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:01
Jij kent echt niet je geschiedenis. PSV heeft nog nooit een Champions League finale gespeeld. Ajax haalt structureel jaar in jaar uit meer Europese punten. Er is maar een club die echt wat bijdraagt aan onze Europese ranking en dat is Ajax.
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 15:04
Maar ze zijn toch niet voor niets de aller aller allerbeste van het land? Voor die status hoor je wel wat terug te doen :)

Maar ook jij roept nog al wat bullshit, PSV heeft wel degelijk een CL finale gespeeld. Koekje
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:07
Nee sinds de invoering van Champions League heeft PSV nog nooit een finale gespeeld. Ken je Feiten. PSV heeft al 31 jaar geen finale meer gespeeld. Champions League bestaat sinds de jaren 90.
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 15:08
Is mooi man. Toen Ajax die finale speelde zat jij nog in de foetus houding. Nog gefeliciteerd ermee!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:11
Gemiddeld om de 7 jaar een Europese finale. En PSV? 31 jaar
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 15:11
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:17]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:07
CL finales? Man dat is een andere tijdperk. Ik was toen een klein snotneus en de meesten hier waren niet eens geboren. Haha

De laatste 20 jaar heeft PSV een grotere rol gespeeld in de CL dan Ajax en is Feyenoord de enige met een Europese prijs.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:13
In godsnaam welke rol heeft Psv gehad? Dat incident met die halve finale? Ajax heeft sinds de invoering van de Champions League structureel meer punten behaald. Psv is al jaren Europees slechts een figurant.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:14
En dat zegt de supporter die 13(!) slechts in de EL mocht schitteren.

Aagh man, schei toch uit! 😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:21
Bedoel je met achter de feiten aan huppelen dat Ajax nog steeds 3 prijzen kan winnen dit seizoen en dat ze alles in de eigen hand hebben, ook in de competitie?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:24
Nee, dat is slechts een kwestie van tijd. Real blijkt te groot, Feyenoord wint de beker en PSV lijkt wel Duits. 😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:26
Dat zullen we wel zien. Je kan toch niet ontkennen dat Ajax een goede uitgangspositie heeft. Als Ajax nou 7 punten achter had gestaan was het een ander verhaal..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:28
Dat heeft niets met ons discussie te maken. Als je wat langer op VP komt dan zal je er snel achterkomen dat het vooral de bedoeling is een ander tegen te spreken. Ongeacht wie er gelijk heeft.

En dus zeg ik. Nee, kansloos! 2 punten haal je nooit meer in, Feyenoord pakt de beker en Real die pakt jullie in.

😋
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:31
Haha, ik kan je humor wil waarderen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:36
Nee maar dat is toch zo. Elke dag dezelfde discussies. Welles nietes. Heerlijk om zo nu en dan ertussen te springen maar te triest voor woorden hoe serieus en vooral persoonlijk sommigen VP wel niet nemen.

Als puntie bij paaltje komt gaat het dan ook helemaal nergens over...
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:18
Alleen Ajax. Mag PSV het vanaf plek 2 proberen.
Vind ik leuk
Hopaaaaa +863
vrijdag 11 januari 2019 om 14:42
Mogen jullie vanaf de 2e plek doen. Die geeft ook recht op het spelen van voorrondes. Doe je best zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:18
Dat was jullie al jaren niet gelukt, dus komende zomer lijkt me ook weer lastig. Uiteraard hoop ik wel dat jullie het redden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:24
helaas maakt geld de dienst uit Mark...bij een goed bod waren ze pleite
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:25
Jij lult maar wat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:26
Als de grote van Bommel zegt dat je moet blijven, dan blijf je. Tenminste, dat is wat Van Bommel denkt.
Vind ik leuk
Objectief +3343
vrijdag 11 januari 2019 om 14:30
Ze bleven; het maakte dus wel indruk.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 14:33
Of er kwam geen goed aanbod.
Vind ik leuk
Objectief +3343
vrijdag 11 januari 2019 om 15:23
Wat is goed he? Ajax weigerde 40 milj voor Neres wat een extreem goed bod was.
Voor Zoet en Bergwijn is continu belangstelling.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:26
Oh ja? Afgelopen zomer weinig geruchten gehoord over Zoet. Bergwijn alleen Torino.

En wanneer heeft Ajax een bod van 40 miljoen op Neres geweigerd? Dat is nieuw voor me :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:27
Vergeet het grote Bordeaux niet he, die wilden 12 miljoen bieden voor Bergwijn.
Vind ik leuk
Objectief +3343
vrijdag 11 januari 2019 om 15:28
Haha.
1) Ja. Misschien niet alleen voetbalprineur lezen.
2) :)
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:29
Ik lees heel erg veel sites.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:03
Niemand wilde Zoet en De Jong hebben afgelopen zomer. Bergwijn kon naar Torino geloof ik.
Vind ik leuk
jaccofct +923
vrijdag 11 januari 2019 om 14:31
Een Ajacied die de arrogantie van anderen hekelt... geweldig.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 14:35
Dat is toch niks anders dan PSV supporters die Ajax supporters betichten van arrogantie.
Vind ik leuk
jaccofct +923
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Dat hoor je mij ook niet zeggen, heb enkel het idee dat in het westen iets meer arrogantie zit dan in het zuiden.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 16:24
Dat kan ik zou het niet weten, het is overal net zo erg denk ik alleen zijn er in het westen misschien meer mensen die er ook voor uit komen en zich niet verschuilen achter zelfverzekerheid ;)
Vind ik leuk
jaccofct +923
vrijdag 11 januari 2019 om 19:58
Verschuilen duidt onzekerheid aan, dus verschuilen achter zelfverzekerdheid lijkt me een beetje vreemd.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 14:41
Groot is Ajax vooral in het wegrennen
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 14:51
weer zo'n held hier
Vind ik leuk
Hopaaaaa +863
vrijdag 11 januari 2019 om 14:41
Je doet je naam hele grote eer.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 14:27
Ja Mark, je vind jezelf goed.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 14:33
Vraagje :
Vind jij Mesut Ozil goed?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 14:34
Uiteraard.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 14:35
daar was ik al bang voor , maar dat verklaard tegelijkertijd wel weer een hele hoop..........
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:16
Wat is er mis met Mesut?
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 16:02
Hoeveel tijd heb je?
Vind ik leuk
035 +6680
vrijdag 11 januari 2019 om 17:24
Weer geen antwoord kerel. Vraag met vraag beantwoorden beheers jij goed.😀
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 17:32
geloof mij : hij wil niet weten wat ik van ozil vind
Vind ik leuk
035 +6680
vrijdag 11 januari 2019 om 17:34
Maar ik wel. Haha
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 17:38
Nou vooruit dan :
Ik vind ozil een omhoog gevallen mannetje met een uitstraling van een zak uien , een ego waar de mount everest van in de schaduw staat en een motivatie als voetballer van een geemigreerde lambal in spanje.

Kan 1 dag een bal leuk raken en de andere 364 dagen heb je er als club geen ruk aan.

Zo dat lucht ff op
Vind ik leuk
035 +6680
vrijdag 11 januari 2019 om 17:45
Die geemigreerde lambal uit Spanje, slaat dat op iemand?😂😂.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 17:48
das aan jou........
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:13
Ach laat die autist toch, die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft met zijn likes. Als je hem vraagt om een argument te geven, komt hij met dit soort nikszeggende reacties.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 17:32
Ach, Stratum is wel een prima kerel hoor. Meer niveau Veronica Inside dan erg hoogstaand, maar daar is niks mis mee.
Vind ik leuk
035 +6680
vrijdag 11 januari 2019 om 17:48
Autisme ontgaat mij, eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:42
Mesutje, je blijft maar constant jouw plasje doen op letterlijk alle PSV-topics. Je zit inmiddels aan je derde nieuwe accountnaam van dit kalenderjaar, maar je blijft wel erg hangen in jouw afgunst richting kampioen PSV.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:11
Jij denkt dat Mark zichzelf niet goed vind?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:26
Dat weet ik wel zeker.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 15:27
Vanwaar dan al die eigenwijze keuzes?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:31
Precies daarom; Mark van Bommel is (erg) overtuigd van zijn kwaliteiten, zoals een echte Duitser betaamt.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Dus vind hij zichzelf erg goed.

Dank je, dat wilde ik horen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:32
Graag gedaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:41
Vraagje:
Vind jij Mark niet een arrogant mannetje? Zo niet, doe die PSV-/bierbril af.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 15:00
ja

ik vind mark niet een arrogant mannetje

Dus ik hou mijn brilletje op
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:00]
Vind ik leuk
Leozao +6095
vrijdag 11 januari 2019 om 15:15
Door een bierglas krijg je ook een vervormd beeld!
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
ik drink altijd uit de fles
Vind ik leuk
Leozao +6095
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Scheelt weer afwas.. Maar een fles vervormd niet minder dan een glas. Saude!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:28
Gelukkig besef je dat je niet scherp ziet door jouw brilletje.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Kijk eens goed naar je eigen vraagstelling........

ok tijd voor een brilletje?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:28
Absoluut
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:35
Ik denk dat ze sowieso niet waren gegaan, waren niet heel veel betere opties dan PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:37
Nu kan het nog. Aan het eind van het seizoen kan je alleen nog stellen dat het 'kon'
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 14:37
Bij 2 spelers (De Jong en Zoet) bleef ook de intresse wel een beetje uit dat hielp wel een hoop natuurlijk.

Verder is het wel goed gehandeld want nu lopen ze toch wat later uit hun contract en kun je hopelijk wel goed verkopen aan het einde van het seizoen.

Of zullen ze afgsproken hebben zoals met andere blijf nog een jaar en we laten je gaan voor een zacht prijsje, dan schiet je jezelf als club wel in je voet natuurlijk.
Vind ik leuk
Leozao +6095
vrijdag 11 januari 2019 om 14:43
bommeltje moet wel kampoen worden anders is het helemaal niets dit jaar voor ze.. En dat is precies wat er gaat gebeuren, mark my words!
Vind ik leuk
Janjan +437
vrijdag 11 januari 2019 om 14:51
Nee PSV zakt altijd in het nieuwe jaar in......Feyenoord meestal voor de kerst.
Vind ik leuk
2-1 +890
vrijdag 11 januari 2019 om 14:59
PSV presteert juist erg goed na de winterstop de laatste jaren. Maar ja, jij lult ook maar wat...
Vind ik leuk
Janjan +437
vrijdag 11 januari 2019 om 15:35
is niet waar. jij lult maar wat. check de statistieken meneertje
Vind ik leuk
Leozao +6095
vrijdag 11 januari 2019 om 15:41
Het schijnt dat hij Rene en Willy van de Kerkhof ookt ge-appt heeft.....
Vind ik leuk
pico323 +7015
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
nee ajax word kampioen en Feyenoord de beker of Vitesse.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Ik vind dat Mark wel een beetje gehyped en opgehemeld wordt

Spelers sms'jes sturen, nou nou nou....

Ik verlang naar het moment dat het allemaal niet meer zo goed gaat, om twee redenen:

1. Dat het met PSV dan ook niet zo goed gaat
2. Dat Mark die etterige straatvechtersmentaliteit laat zien die hij ook als speler had

Dat wordt smullen! Mooie TV!
Vind ik leuk
Ray01 +104
vrijdag 11 januari 2019 om 17:15
PSV kan de titel wel winnen, mits ze tactisch uitmuntend presteren door bijv elke week aanpassen aan de tegenstander door hun zwakke punten uit te buiten, of beter gezegd, uitnutten..
Vind ik leuk
Lekkerjoh +696
vrijdag 11 januari 2019 om 18:00
Dat eerste duel was idd niet best, ze hadden geluk dat t n pauperploeg was. Had er op dat moment een hard hoofd in maar ze herpakten zich redelijk snel.
Vind ik leuk
Dorzon +4432
vrijdag 11 januari 2019 om 21:43
nog 17 wedstrijden winnen en ze zijn kampioen, maar dat geldt ook voor ajax. Gaat leuk worden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws