'FC Utrecht-kandidaat' ontkent: Ga ik helemáál geen antwoord op geven

'FC Utrecht-kandidaat' ontkent: "Ga ik helemáál geen antwoord op geven"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 15:29vr 11-01-2019 om 15:29

De naam van Henk Fraser staat naar verluidt op de shortlist van FC Utrecht, dat op zoek is naar een opvolger van Dick Advocaat. De Sparta-trainer houdt zich echter niet bezig met een eventuele overstap.

Fraser is happy bij Sparta. "Ik heb voor twee jaar bij deze club getekend en heb het onwijs goed naar mijn zin, dus ik ga helemáál geen antwoord geven op dat soort vragen", reageert hij bij FOX Sports. "Linksom of rechtsom, welk antwoord ik ook geef: ik roep iets over mezelf af en beledig een aantal mensen, of het nou hier is of bij Utrecht."

Een eventuele terugkeer naar de Eredivisie is voor Fraser geen issue. "Nee, ik ben hier bezig. In het voetbal is alles mogelijk, maar één ding is zeker: ik heb voor deze club getekend, heb het goed naar mijn zin en dat is op dit moment voor mij het allerbelangrijkste."

FC Utrecht moet op zoek naar een nieuwe trainer, omdat Dick Advocaat donderdag bekendmaakte dat hij aan het einde van het seizoen stopt in de Domstad. Een andere naam op de shorlist van Utrecht is naar verluidt John van den Brom. Hij is bezig aan zijn laatste seizoen bij AZ.

Poll

Zou Fraser een goede Utrecht-trainer zijn?

(1336 stemmen)

Plaats een reactie

Dedan002 +3013
vrijdag 11 januari 2019 om 15:32
Het wordt John van den Brom, ga daar maar van uit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:36
Is toch ook van een heel ander niveau dan Fråser ! 😎
Vind ik leuk
bennings +358
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Cocu is ook vrij ..
Vind ik leuk
HJR +9044
vrijdag 11 januari 2019 om 16:15
Niet echt. Die krijgt goed betaald door Fener zolang die geen club heeft. Die gaat dan echt niet voor een minder salaris ergens aan de gang. Heeft Anderlecht afgezegd en denk dat die meer bieden dan Utrecht
Vind ik leuk
robertus +2437
vrijdag 11 januari 2019 om 16:25
Dat met Fenerbache is al afgehandeld. En cocu vroeg te veel waardoor Anderlecht zich terug trok.
Vind ik leuk
bennings +358
vrijdag 11 januari 2019 om 18:27
Ja daar heb jij gelijk in...
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
vrijdag 11 januari 2019 om 17:37
Ja, lijkt het op.. Helaas blijft Advocaat niet nog een jaar. En wilde Anderlecht Brom niet terughalen..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:33
Ik zie Fräser zo maar nee zeggen tegen Utrecht. Hij tekende namelijk zijn contract bij Sparta, terwijl het toen al degradatiezorgen had.
Vind ik leuk
tikkietoe +6140
vrijdag 11 januari 2019 om 15:34
Al die opvolging klinkt toch minder dan Advocaat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Alsof Advocaat zo’n toptrainer is, zoek maar even op Wikipedia wat zijn successen waren
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 15:37
Frazer doet goed werk met en bij Sparta. Gewoon lekker blijven zitten en de eredivisie inwerken. John van de Brom zal het denk ook niet worden. De trainer van VVV Maurice Steijn geef ik een goede kans.
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
vrijdag 11 januari 2019 om 15:37
Fraser naar utrecht van de n brom naar sparta. prima.
Vind ik leuk
El Cazador +8961
vrijdag 11 januari 2019 om 15:46
Waarom altijd die geijkte namen, waar blijft de echte frisse wind???
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
wat is volgens jou een frisse wind? vraag ik voor een vriend ;-)
Vind ik leuk
pico323 +7555
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
net afgestudeerde trainers misschien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:55]
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Noem eens wat namen aub. Heb echt geen idee wat voor jonge trainers er zijn. Weet alleen dankzij het artikel van sneijder dat een van der vaart zijn diploma heeft of gaat halen. Maar of die voor utrecht zou gaan durf ik te betwijfelen
Vind ik leuk
El Cazador +8961
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Dat je als FC Utrecht niet uitkomt bij jongens als Gerald Vanenbrug of Jan Zoutman begrijp ik, maar type's als Remco van der Schaaf of Ronnie Pander noem ik verfrissend. Maar John van 't Schip zou mijn inziens ook uitstekend passen bij Utrecht
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
vrijdag 11 januari 2019 om 17:25
Zijn dat goede trainers?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:25
Ja want van ‘t Schip heeft top gepresteerd?
Vind ik leuk
Cster +149
vrijdag 11 januari 2019 om 17:46
Alex Pastoor :p
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:40
Wim Jonk, Ricardo Moniz bijvoorbeeld?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:43
Heb ik net gelaten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 19:45]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:44
Heb ik net gelaten, die wind
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Frazer wacht gewoon tot van Bronckhorst weg is en dan solliciteert Frazer z,n eigen wezenloos.......
Vind ik leuk
Friend +328
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Fraser is een beetje een light versie van Verbeek , en heeft eigenlijk nergens nog potten gebroken !
Vind ik leuk
bennings +358
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
Van mij mag hij komen ,heeft er zelf ook gespeeld dus kent de club .
Vind ik leuk
zwollie +9400
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Fräser moet van Bronckhorst opvolgen bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Bocajuun +893
vrijdag 11 januari 2019 om 17:13
Hmm rare keuze , Fraser heeft geen ajax verleden
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:20
Fräser liever niet, Cocu liever niet, v.d. Brom liever niet, van Bronckhorst liever wél!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:23
Jij bent vast voor Feyenoord en denkt: dan zijn wij in ieder geval van hem af.
Vind ik leuk
realist63 +194
vrijdag 11 januari 2019 om 17:30
Als Utrecht voor Fraser kiest, kiest het voor schijt voetbal. Daar kunnen de supporters van ADO en Vitesse alles vertellen. Ongelofelijk dat zulke trainers nog aan de bak komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:43
Hoop het niet dat Fraser het wordt
Vind ik leuk