Gladon per direct beschikbaar voor Eredivisie-transfer: Ik sta voor alles open

Gladon per direct beschikbaar voor Eredivisie-transfer: "Ik sta voor alles open"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 16:38vr 11-01-2019 om 16:38

Het huwelijk tussen Paul Gladon en Wolverhampton Wanderers is gestrand. De 26-jarige spits is het met de Premier League-club eens geworden over de ontbinding van zijn tot medio 2019 lopende contract.

Gladon tekende in de zomer van 2016 een driejarig contract bij de Engelse club, die toen nog in het Championship speelde. Voor de winterstop speelde hij op huurbasis bij Sint-Truiden. In de tweede seizoenshelft zal de spits, die in België nauwelijks in actie kwam, ook niet meer uitkomen voor Sint-Truiden.

"In alle eerlijkheid: het had voor mij niet zoveel zin om na de winterstop terug te keren bij de Wolves", vertelt Gladon op de website van Wasserman. "De club doet het enorm goed in de Premier League en het was voor mij hartstikke moeilijk geworden om daar een rol in te spelen. Ik denk dat dit de beste oplossing is, het biedt bovendien mogelijkheden richting andere clubs."

De transfervrije Gladon, die in Nederland onder meer speelde voor Sparta, FC Dordrecht en Heracles Almelo, gaat nu op zoek naar een nieuwe club. "Ik ben fitter dan ooit, bij Sint-Truiden trainden we hard. Dat is natuurlijk positief, want ik kan gelijk starten. Ik sta voor alles open. Nederland zou mooi zijn, maar een andere club in het buitenland kan dat natuurlijk eveneens zijn."

Plaats een reactie

raoul88 +871
vrijdag 11 januari 2019 om 16:40
ADO zoekt nog een spits...aangezien Falkenburg er bijna altijd staat als spits..
Vind ik leuk
Gearry +1425
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
Falkenburg als spits is geen succes idd, maar Gladon is zeker geen vooruitgang.
Vind ik leuk
Guntherr +1670
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
En die pool dan? Staat die er tegenwoordig naast?
Vind ik leuk
Nightcrawler +6177
vrijdag 11 januari 2019 om 16:49
Je bedoelt vast Necid, das een Tsjech
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 17:00
ADO zoekt geen spits.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:37
Mischien willem 2 waneer die sol richting oekraine gaat?
Vind ik leuk
Gearry +1425
vrijdag 11 januari 2019 om 16:40
Succes met het vinden van een club. Misschien weer terug naar Dordrecht, de enige club waar je nog wel wat gepresteerd hebt. Voor de rest was het allemaal maar echt matig wat je deed.
Vind ik leuk
G.Kopf +4975
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Oké zegt ie terug
Vind ik leuk
henkvlis +4717
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
Iets voor Ajax, in plaats van Lainez?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:42]
Vind ik leuk
Clown123 +713
vrijdag 11 januari 2019 om 18:29
Goed verhaal zeg, jij krijgt van mij een sticker!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Merkwaardige aankoop destijds van Wolves, zeker omdat ze toen al in Chinese handen waren en torenhoge ambities uitspraken. In dezelfde zomer kwamen er spelers van een heel ander kaliber naar de club (denk aan Helder Costa van Benfica en Cavaleiro van Monaco).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:44]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
De graafschap is meer zijn niveau.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Kom maar naar de Graafschap. Hofstede heeft het zweet ondertussen in de bilnaad staan dus zeer welkom.
Vind ik leuk
tikkietoe +6113
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Na het drama met Dessers zou ik De Graafschap Gladon echt gunnen.
Vind ik leuk
Eimersweide +9131
vrijdag 11 januari 2019 om 17:00
Een club Gladon gunnen.... 🤣
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:53
🤡
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
vrijdag 11 januari 2019 om 16:53
Lijkt me eerder een spits voor in de KKD, in de Eredivisie heeft ook weinig laten zien. Misschien een speler voor Sparta of Twente
Vind ik leuk
Tukkerland +3597
vrijdag 11 januari 2019 om 16:57
Laat maar naar hier komen.
Vind ik leuk
Sheepdog +25
vrijdag 11 januari 2019 om 17:51
Hij opteert voor EREdivisie! Dus De Graafschap of NAC. Sparta heeft ie uitgekotst (en andersom)! En liever ook niet naar Twente!
Vind ik leuk
Gearry +1425
vrijdag 11 januari 2019 om 18:48
Naar Sparta hoeft hij niet meer terug te komen. Vraag me überhaupt af of hij een versterking is voor een club uit de ED of KKD.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 16:59
Heb je niks aan, scoort te weinig in de Eredivisie. Eigenlijk zou Den Bosch hem moeten halen, garantie voor goals in de KKD.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
vrijdag 11 januari 2019 om 17:00
Nou zeg het maar : groningen de graafschap emmen nac excelsior zwolle keus zat
Vind ik leuk
Mr bien +6849
vrijdag 11 januari 2019 om 19:08
Psv
Vind ik leuk
stratumseind +195104
vrijdag 11 januari 2019 om 19:11
daar hebben wij geen geld veur
Vind ik leuk
Mr bien +6849
vrijdag 11 januari 2019 om 19:20
Is transfervrij dus geen afkoopsom en het geld wat je bespaarde van isimat kan je makkelijk zijn salaris betalen
Vind ik leuk
stratumseind +195104
vrijdag 11 januari 2019 om 19:21
bedankt voor het mee denken , ik ga toon gelijk een mailtje sturen
Vind ik leuk
Mr bien +6849
vrijdag 11 januari 2019 om 19:23
Ik denk met iedereen mee
Vind ik leuk
stratumseind +195104
vrijdag 11 januari 2019 om 19:24
je bent te goed voor deze wereld
Vind ik leuk
Mr bien +6849
vrijdag 11 januari 2019 om 19:26
Dat denk is soms ook :)
Andere weer niet
Vind ik leuk
Hupfean +5315
vrijdag 11 januari 2019 om 17:04
Kom maar naar Heerenveen.
Vind ik leuk
Pec010 +2510
vrijdag 11 januari 2019 om 17:20
Lijkt mij niet het niveau dat Heerenveen nastreeft.
Vind ik leuk
Donnygo +4936
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
De Graafschap grijp deze kans!!!!
Vind ik leuk
Pancev +1059
vrijdag 11 januari 2019 om 22:30
Den Bosch hengelt hem binnen.
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Hofstede, ben je toevalig online?
Vind ik leuk
Ovs4Life +85
vrijdag 11 januari 2019 om 18:06
Jij snapt hem!
Vind ik leuk
Bocajuun +893
vrijdag 11 januari 2019 om 17:11
Nou de graafschap sla je slag
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1626
vrijdag 11 januari 2019 om 17:11
Ik sta voor alles open??
Dat is een gevaarlijke opmerking, laat Ronaldo het niet horen....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:19
Gladon naar Den Haag 👍
Falkenburg naar Sparta 👍👍
Vind ik leuk
Sheepdog +25
vrijdag 11 januari 2019 om 17:56
Nee hè! Geen Falkenburg! Is reeds lang over z'n 'top' (voor zover hij die ooit gehad heeft; is een jaar- en ex ploeggenoot van Thomas. Dat zegt genoeg, toch?)
Vind ik leuk
Fc uuuuu +360
vrijdag 11 januari 2019 om 17:23
Naar de graafschap dan maar
Vind ik leuk
debacle +549
vrijdag 11 januari 2019 om 17:26
Heereveen!!
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
vrijdag 11 januari 2019 om 17:52
Hadden ze het er bij Sparta nou niet over dat ze met n opmerkelijke transfer bezig waren? Zou hem weleens kunnen wezen dan
Vind ik leuk
Gearry +1425
vrijdag 11 januari 2019 om 18:51
Dat is iemand anders. En het zou idd een opmerkelijke transfer zijn als Gladon zou komen, maar dan wel op een andere manier dan in dat artikel bedoeld werd. Gladon is sowieso niet meer welkom bij Sparta. (iig sowieso niet bij de fans)
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
vrijdag 11 januari 2019 om 20:55
Oh t was maar n gok ben niet bekend met de geschiedenis van Sparta met deze speler
Vind ik leuk
Gearry +1425
vrijdag 11 januari 2019 om 21:00
Heeft in de jeugd bij Sparta gezeten, is toen verhuurd naar Dordrecht en heeft toen wat opmerkingen gemaakt toen hij daar een goed seizoen gedraaid had.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
zaterdag 12 januari 2019 om 09:53
Ah zo ja sommige denken gauw dat ze wat zijn, zal nu wel niet anders zijn nu hij uit Engeland komt. Daar krijgen mensen ook gekke ideeën van
Vind ik leuk
Ovs4Life +85
vrijdag 11 januari 2019 om 18:06
Peter Hofstede. Sla aub je slag! Graafschap heeft een spits nodig
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5564
vrijdag 11 januari 2019 om 18:07
Tja, maar wie wil Paul Gladon....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:07
NAC, gas erop!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:03
Misschien half jaartje keuken kampioen divisie spelen dat de eredivisie clubs hem weer even kunnen zien spelen. Niet veel gespeeld de laatste tijd dus lijkt me een risico om als ed club hem een contract te geven. Investeren in jezelf gladon.
Vind ik leuk
Harrie82 +4327
vrijdag 11 januari 2019 om 19:15
Nou Willem II hier is je vervanger van Sol!
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
vrijdag 11 januari 2019 om 20:26
De graafschap.
Vind ik leuk
raoul88 +871
vrijdag 11 januari 2019 om 21:19
Een speler voor de kk divisie
Vind ik leuk
Pancev +1059
vrijdag 11 januari 2019 om 22:29
Tammy Abraham komt naar de Wolves. Dat is een ander paar mouwen, zoals de Vlamingen zeggen. Kun je als Pistolen Paultje zijnde beter andere oorden opzoeken. FC Den Bosch?
Vind ik leuk
TimdeCler +52
zaterdag 12 januari 2019 om 10:45
Fc Emmen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws