Magie bij Club Brugge: Vanaken rolt PSV-defensie op met solo en scoort

Magie bij Club Brugge: Vanaken rolt PSV-defensie op met solo en scoort

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 16:50vr 11-01-2019 om 16:50

PSV won vrijdag met 2-1 van Club Brugge, maar het hoogtepunt van de wedstrijd kwam op naam van een Belg. Hans Vanaken, nota bene voormalig jeugdspeler van PSV, loopt door de defensie van de Eindhovenaren en scoort.

PSV en Club Brugge zijn deze week op trainingskamp in Doha, waar de twee ploegen zich voorbereiden op de tweede seizoenshelft. Joël Piroe en Gaston Pereiro maakten de doelpunten namens PSV.

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +20652
vrijdag 11 januari 2019 om 16:51
Mooie goal!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:51
Hansie nemen we zo op de terugweg weer mee
Vind ik leuk
MiloZandt +1987
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Wat ontzettend slecht verdedigd en gekeept
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1172
vrijdag 11 januari 2019 om 16:53
Tja Jong PSV tegen Vanaken, misschien wel de beste speler van de Belgische competitie als ik zo de fans (niet alleen van Brugge) hoor.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:54]
Vind ik leuk
appeltje +2496
vrijdag 11 januari 2019 om 16:57
En de ervaring die in het veld staat (Ramselaar en Pereiro) wandelt erachter aan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:43]
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1172
vrijdag 11 januari 2019 om 17:05
Misschien dat ze daarom dan ook niet meer in de basis van PSV staan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:29
Leren jullie nu eerst maar eens pingels schieten. Praten we dan verder...
Vind ik leuk
appeltje +2496
vrijdag 11 januari 2019 om 17:44
Wie is 'jullie'? Ik heb jou sowieso niks gevraagd, dus waarom zou ik 'verder' met jou praten? En wat heeft pingels schieten te maken met de arbeid die Ramselaar en Pereiro in deze video (weigeren) te vertonen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:45]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:45
Jou werd ook niets gevrgaad toch kom je hier je tekortkomingen tentoonstellen.
Vind ik leuk
appeltje +2496
vrijdag 11 januari 2019 om 17:55
Het is een tekortkoming als ik opmerk dat Ramselaar en Pereiroe minimale moeite tonen in deze video? Moet alles positief zijn over PSV? Ben jij er zo eentje?
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 17:51
Hey Boertje, waar zijn je bewijzen dan van die dingen die ik gezegd zou hebben? Komop geen dingen zeggen en vervolgens niet met bewijzen komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:53
We zitten niet in de rechtbank...
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 17:56
Hmm vreemd dit. Wel aan iedereen lopen te verkondigen dat ze liegen dit dat. Maar dat doe je zelf dus ook?😂😂 wat hypocriet zeg. Nogmaals laat die bewijzen zien dan, kom met feiten. Ik zou die gesprekken wel eens willen zien dan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:57
Wat een lap onzin zeg... En waar zijn jouw bewijzen dat ik lieg?
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 18:07
Boertje Randstad +601 vrijdag 11 januari 2019 om 15:57 Ten eerste weet jii het verschil niet tussen genot en frustratie. Lees onze reacties nog eens over dat zou je vooruit kunnen helpen. HahaTen tweede, een week of twee terug klonk je wel anders met betrekking tot Ajax en PSV in Mexico. Dat vond ik toen al best lachwekkend maar ook wel schattig als ik eerkijk mag zijn.


2de deel. Dat is dus een leugen als je niet kan laten zien dat ik dat daadwerkelijk gezegd heb.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:08
Nee, dan is het hooguit onbewezen.
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 18:10
Nee gewoon simpel een leugen. Nu ineens ga je wel in rechtbank termen praten?😂😂 alleen als het jou uitkomt dus. Weer lekker hypocriet! Dingen roepen maar vervolgens niet kunnen aantonen dat het zo is. Zwak hoor😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:12
Je valt in herhaling en zo ook je woordkeuze. Bedenk eens wat nieuws man.
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 18:13
En jij dwaalt weer af. Net zoals in het vorige topic. Zo matige speler ben je wel in deze. Beginnen over iets anders omdat je toch niet kan winnen. Misschien handig voor je om terug naar school te gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
Dat jij niet moe wordt van jezelf. Dat gaat er bij niet in. Haha
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 18:20
Nu graag in gewoon Nederlands? Zie je nou wel dat je weer naar school moet. Je kunt niet eens normale zinnen schrijven.😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:25
Dat ik een doorn in je oog ben is onderhand wel duidelijk. Je geeft jezelf wel een klein beetje bloot. Dat jij denkt dat iemand serieus topics gaat ontleden, van een week of twee oud, om jouw leugen tentoon te stellen bewijst wederom je mensenkennis.

Ik laat het hierbij als je het niet erg vindt, genoeg andere gefrustreerde Ajacieden die iets van mij moeten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:27]
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 18:32
Dat jij dingen roept en niet met feiten komt dat zegt weer heel veel over het niveau van jou. Simpelweg geen niveau. Achterstallig onderwijs gehad zeker.

En ja ik ben ook druk met een hoop gefrustreerde boertjes. Ben ook niet anders gewend eigenlijk. Frustratie is de orde van de dag in Eindhoven.

Dat zal de komende jaren ook niet veranderen....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:25
Piep piep, wat hoor ik daar? Haha... vermand jezelf een beetje joh. Niets aan de hand, de prijzen komen vast nog wel eens binnenstromen alleen nu even niet.
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 21:19
Ik snap de link niet, nu ga je ineens schrijven over prijzen? Waar heb ik het daarover dan gehad in mijn reactie?😂😂

En daar maak ik me ook geen zorgen over hoor.😜
Vind ik leuk
Stranger +5851
vrijdag 11 januari 2019 om 18:59
Dat klopt maar ik ben het met 1313 eens dat als je iets zegt je het ook met bewijzen of met tastbare feiten moet staven.
Dan zouden er heel veel discussies hier veel prettiger zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:26
Ik ben hier niet om jou of 1313 te overtuigen. Ik denk dat daar de voornaamste verschil zit.
Vind ik leuk
Stranger +5851
vrijdag 11 januari 2019 om 20:32
Je hoeft mij nergens van te overtuigen.
Maar het komt nogal dom over om onzin te verkondigen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:32
Wat doe je dan hier, wijsneus?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
Stranger +5851
vrijdag 11 januari 2019 om 21:15
Gewoon over voetbal lullen met mensen die er normaal over lullen.

Lachen om mensen die er een geintje van maken. Stratum.

Me zelf verbazen om sommige mensen.
Vind ik leuk
1313 +3124
vrijdag 11 januari 2019 om 21:20
Tsja hij is hier dan ook niet om discussies te voeren. Puur om te trollen. Als het hem te heet onder zijn voeten wordt dan begint hij over iets anders. Simpele ziel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:21]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:32
Is ook de beste speler in Belgie, wint daar waarschijnlijk de gouden schoen. Echt veel concurrentie heeft hij daar niet om die prijs te winnen. Misschien Trossard of Pozuelo maar Genk is pas sinds dit seizoen los.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:02
Je bent niet verbaasd hoop ik
Vind ik leuk
1904088 +630
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Goed gekeept Room, fijn dat je weer een kans kreeg.
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
vrijdag 11 januari 2019 om 16:55
Haha precies, volgend jaar Zoet en Room weg, Unnerstall en Van osch doorschuiven als nrs 1 en 2
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:03
😂😂😂
Vind ik leuk
piet potlood +2218
vrijdag 11 januari 2019 om 17:15
Tja Room, wat moet ik er nog over zeggen. Is er bij de Treffers geen plek meer voor hem?
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1172
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Tja PSV jeugd hè 😉
PSV's 1e goal was trouwens ook prachtig. 1x aanraakvoetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:05
Gewoon een slechte verdediging dus
Vind ik leuk
Bertus +6717
vrijdag 11 januari 2019 om 17:12
Gelegenheidsverdediging die geen strobreed in de weg leggen.
Mag natuurlijk niet op dit niveau maar geen van allen basisspelers die het hier Vanaken wel heel erg gemakkelijk maken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:18
Brugge heeft hetzelfde excuus
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:27
Brugge stond met slechts 3 basisspelers, plus de keeper
Vind ik leuk
Dezeun +5669
vrijdag 11 januari 2019 om 16:53
Mooie actie maar je kunt ook overdrijven VP
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:55
Wat een armoe
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 11 januari 2019 om 16:58
nou zo slecht is die vanaken niet hoor , daar doe je hem mee tekort
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Nooit van die Vanaken gehoord of was die gozer van Heerenveen
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 11 januari 2019 om 17:09
Schijnt dat ie bij Marc op de radar staat.....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:16
Als wat glazenwasser zekker mag die bij mark de glazen om spoelen of vullen met brandbier
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 11 januari 2019 om 17:18
Nog ff je aap noot mies bordje erbij pakken Peter.
Vind ik leuk
piet potlood +2218
vrijdag 11 januari 2019 om 17:16
Zeker na deze actie waarschijnlijk.
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
vrijdag 11 januari 2019 om 16:55
Lol kreeg via de site melding van breaking nieuws 😅
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 11 januari 2019 om 16:58
Hahaha inderdaad ,

ach we staan op zo n eenzame hoogte dat zelfs een tegengoal al gebroken nieuws is......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:13
Oja als een speler van 40 meter van Ajax op de lat schiet is het belachelijk en als zo'n houten klaas door de verdediging van PSV klooit is het ineens wel goed nieuws? ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:56
PSV wint.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Van Brugge 😂😂😂
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 17:21
Dat jij een vrouw bent zegt genoeg
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:29
Dat jij profiel gegevens serieus neemt zegt dat jij niet bijster slim bent

💥💪
Gelijk die knockout
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 17:56
Slim en dat zeg jij jij zit duidelijk in een verkeerd velletje
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:54
Laat je niet in de war brengen door een profiel.
M.a.w. geloof niet alles wat je leest
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:56
Hansie kan dat alleen tegen jong psv in Europa heb ik hem niet gezien.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 11 januari 2019 om 16:56
Nu de droomtransfer van de mexicaanse messi in schoonheid gestorven is lijkt dit een goed alternatief
Vind ik leuk
Mesut Özil +6013
vrijdag 11 januari 2019 om 17:03
Voor de PSV’ers om te overdrijven over een zege op een matig Brugge?
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 11 januari 2019 om 17:04
???
wat heeft deze vraag te maken met mijn reactie???
Vind ik leuk
Mesut Özil +6013
vrijdag 11 januari 2019 om 17:07
Laat maar, ik vatte je reactie anders op in eerste instantie.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
Wel een beetje aanhaken he als je met de grote jongens mee wil doen hier............
Vind ik leuk
Mesut Özil +6013
vrijdag 11 januari 2019 om 17:09
Ik zal m’n best doen ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93608
vrijdag 11 januari 2019 om 16:57
Hans Vanaken doet het heel goed bij Club. Denk dat PSV zich achter de oren krabt en niet om de goal van vandaag.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6013
vrijdag 11 januari 2019 om 17:03
Hoeveel zou die moeten kosten denk je?
Vind ik leuk
Midden-Noord +93608
vrijdag 11 januari 2019 om 17:09
Ik denk dat hij wel tussen de acht en twaalf miljoen zou moeten kosten. Hij heeft een langdurig contract. Ik vind het een leuke speler om naar te kijken en ben benieuwd of hij nog een transfer zou maken naar een grotere competitie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:11
Contract loopt tot 2020, dat is geen langlopend contract 😉
Vind ik leuk
Midden-Noord +93608
vrijdag 11 januari 2019 om 17:17
2023 man, geen 2020.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:26
Ik zie het nu, hij heeft 3 maanden geleden zijn contract verlengd..
Vind ik leuk
Midden-Noord +93608
vrijdag 11 januari 2019 om 17:45
Precies, Club Brugge is een van mijn favoriete clubs en ik volg ze ook. ;-)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6013
vrijdag 11 januari 2019 om 17:31
Hij is niet de snelste, maar het is voor Club wel een erg goede speler. En wie weet kan ie nog een stapje omhoog.
Vind ik leuk
Jorg Vde +191
vrijdag 11 januari 2019 om 16:57
Waar heeft ie dat geleerd?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6013
vrijdag 11 januari 2019 om 17:01
Easy
Vind ik leuk
Koekie1970 +3218
vrijdag 11 januari 2019 om 17:04
Tsja de jeugd gaat het dus niet doen bij PSV. Room ziet er ook niet lekker uit en dan hebben ze Isimat laten gaan....

Come on PeeSjeVee Come on PeeSjeVee.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Isimat gaat weg voor een paar ton, Wöber voor 12 miljoen..
Zoek de verschillen 😎
Vind ik leuk
Frank0770 +106
vrijdag 11 januari 2019 om 17:32
Wöber nog een contract voor 3 jaar, Isimat nog een paar maanden. Wöber 20 jaar oud, Isimat 27 jaar oud. Wöber gekocht voor 7.5 miljoen, Isimat voor 2.4 miljoen. Verschillen gevonden 😎
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:37
11,5 miljoen 😎

Bod Neres 43 miljoen, welke psv'er gaat dat opbrengen

Het merk Ajax, daar moet je voor dokken
Vind ik leuk
Frank0770 +106
vrijdag 11 januari 2019 om 17:54
Prachtig bod op nerez natuurlijk. Denk dat iedere Ajacied hem voor dat bedrag persoonlijk te voet naar China brengt. Maar wat heeft nerez precies te maken met de verschillen tussen Wöber en Isimat??
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:52
Alle spelers van Ajax zijn meer waard
Wöber is mooi voorbeeld omdat ie bijna niet gespeeld heeft en ook niet bijzonder goed is

Nou vind ik Isimat helemaal niks, da's ook wel weer zo
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 17:58
Nouri
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:59
Tokkie
Vind ik leuk
Stranger +5851
vrijdag 11 januari 2019 om 19:05
Zou dat bod waar zijn?
Ik heb ook gelezen als deze Mexicaan niet kwam Neres niet weg mocht.
We zullen zien wat de toekomst brengt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 19:05]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:05
Dat bod zal wel kloppen, maar die zal niet weg mogen deze winter lijkt mij.
Ik bedoel, we hoeven geen gemeente terug te betalen of iets dergelijks, dus dat geld is minder nodig nu
Vind ik leuk
Stranger +5851
zaterdag 12 januari 2019 om 10:04
Ik vraag het me af , maar dat is verder niet van belang.
En over dat gemeente geld.
Het is gewoon een hypotheek die voor allebei dr partijen ( achteraf ) heel goed uitvalt.
Dus echt iets anders dan wat Amsterdam flikte door erfpacht van 10 tallen miljoenen kwijt te schelden😊

En ik ben geen Psv supporter dus ik hoef me nergens voor te verdedigen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:43
Als jij he dat afgevraagd dan vraag je dat af. Fijn dat je dat deelt met ons!?!? 😂

En wat Ajax 'flikte' !?
Je hekelt Ajax.. ook héél interessant!
Fijn dat reageerde!
Dat voegde echt iets toe 👍😂😂
Vind ik leuk
Stranger +5851
zaterdag 12 januari 2019 om 23:38
Waar zeg ik " Ajax flikte" ?

Dus voordat je gepikeerd reageert eerst goed lezen. En je niet direct aangevallen voelen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 23:39]
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 21:46
Je tweede bericht is nog raarder
Als we gepikeerd zouden zijn gaan we niet lachen om je commentaar.
Vind t daarom ook niet de moeite om op je berichten in te gaan.
Zoals ik al zei: 'je voegt niets toe'
Ga maar niet meer reageren, okay?!
Beter
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 13 januari 2019 om 23:23
De enige die raar reageert ben jij schatje.
1 je geeft geen antwoord op mijn vraag en 2 je reageert in meervoud . Ben je nog te jong om zelf te kunnen posten.

En ik reageer waarop en hoe ik wil . Daar houdt geen enkele kleuter me vanaf.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 15:51
Hé kneus 💩 !
wordt je nou niet moe van jezelf.
?!
Dat jij gelooft ik de waarheid achter profielgegevens, dat zegt al genoeg over hoe bijster Dom je bent, 👉🐴👈
maar dat je denkt dat je met je geleuter de mensen hier vermaakt, daar dupeer je niét alléén jezelf mee
😴

Vind ik leuk
Stranger +5851
maandag 14 januari 2019 om 16:55
Lees eerst even de tekst die je getypt hebt voordat je iemand voor dom uitmaakt😂😂😂
En als jij je anders voor wilt doen dan dat je bent zegt al meer dan genoeg over je eigenwaarde.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 17:41
Doe maar net also je moet lachen, een bekend trekje dat men vertoond als je voor lul staat!

Losers die het niet met woorden afkunnen worden altijd persoonlijk, beledigen je uiterlijk, je geaardheid en proberen je dan maar op deze manier terug te pakken 'hè schatje' !!
Op deze manier tast je dus in het duister en word je én door jezelf én door mij te kijk gezet

💥💪
Vind ik leuk
Stranger +5851
maandag 14 januari 2019 om 21:10
He slimmerik wie begon met mensen voor dom uit te maken?
Wie zet er onzin op zijn profiel? Je kunt er ook voor kiezen of niets of de waarheid te vermelden.
En dat je niet voor je geaardheid uit durft te komen is jou probleem.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 18:03
Toen je over schatje en eigenwaarde begon, wist ik dat ik met een oudere puber te maken had.
Nou heb ik niks tegen jonge mensen, maar je niveau van woordenstrijd is héél kinderachtig en zonder niveau.
Nu kan ik voorspellen hoe jouw volgende berichten eruit gaan zien (proberen je gezichtsverlies te repareren) en ik heb daar geen behoefte aan eigenlijk, dus dan weet je alvast dat je het volgende bericht dat je gaat schrijven niet gelezen wordt én niet beantwoordt wordt.
En toch ga je schrijven, dat weet ik zéker! En da's mooi!
Als ik in de inbox zie dat je schreef en ik druk op 'alle berichten gelezen', dan lach ik je nog één keer uit en denk 'hááááá, sukkel!
Je vindt vast snel een andere partner met wie je op jouw level dat volwassen moddergevecht aan kan gaan

Succes 🐴 !!
Vind ik leuk
Stranger +5851
maandag 14 januari 2019 om 21:13
Niet lezen he. Toch stiekem wel gedaan😂😂😂
Lulletje!
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 17:58
Jij bent nog lelijker dan je ma zoek de verschillen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:58
Ha! Is ie gelijk gepikeerd! 😂
Domme mensen gaan altijd gelijk schelden.
Had niet veel nodig om dat boven te krijgen hè
💥💪
Vind ik leuk
Futjebal +2497
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Vanaken wilde natuurlijk extra zijn best doen tegen zijn oude club. Helaas niet goed genoeg voor PSV bevonden
Vind ik leuk
Mesut Özil +6013
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Wie dat heeft beoordeeld verdient ook rechtstreeks ontslag.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
vrijdag 11 januari 2019 om 17:07
Weer sterk keeperswerk
Vind ik leuk
Reyvoetbal +393
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Sjonge wat slap die verdedigers zeg....
Die gozer doet het leuk, maar om er zo'n ophef over te maken???
Next....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:14
klopt beste van nl idd of hebben we meer goals tegen als jullie
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
vrijdag 11 januari 2019 om 17:23
HaHaHaha, de beste in Eindhoven, dat wel. Maar de beste in NL staat in Mokum onder de lat. Kijk ff CL.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:28
leuk hoor winne van een afgekeurd grieks elftal en een lui benfica wel goed tegen bayere maar je kunt onze poule nooit of te nimmer vergelijken met die van ons dus dit s een appel met een peer vergelijken en trouwens wat heeft de cl te maken met de beste verdediging van nl je zit me wss te dolle en ik teap er met beide poten in dacht eerst zal ik dit bericht wisse maar dan zou ik me zelf laten kennen dus deze krijg je cadeau 😉👍mokum touche
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:29]
Vind ik leuk
Stranger +5851
zaterdag 12 januari 2019 om 11:31
Dus je zegt nu eigenlijk dat Ajax plaatsing in de volgende ronde aan Onana te danken heeft;-)
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 14:16
Nee, ik vergelijk de prestaties van die perenplukker in Eindhoven, met die van de Topkeeper in Mokum.
Vind ik leuk
Stranger +5851
zaterdag 12 januari 2019 om 14:36
Oké het kwam niet uit je post naar voren
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:16
Ben ik de enige die bij deze goal aan Kramer denkt die een G-team met alle geluk van de wereld een "mooie solo" maakt? Vooral heel slecht verdedigd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:18
leuk hoor zn oefen pot maar als je wint dan s t goed en als je verliest zijn t c spelers leuke goal ind van die vahaken heet hij vlgm maar hier kun je toch geen lus aan knopen ik volg normaler wijze zo een niet eens alleen al omdat r altijd wel iets te mekkeren valt terwijl ze alleen maar wat uitproberen
Vind ik leuk
Mad Max +642
vrijdag 11 januari 2019 om 17:19
Hahaha nu laat je jezelf wel echt kennen VP. Wat een titel, lachwekkend.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:25
Heerlijke goal
Vind ik leuk
Bizzy +22451
vrijdag 11 januari 2019 om 17:34
Zo zie je maar wij leiden vuel goei op. Ook vuer ander clubs
Vind ik leuk
pico323 +7067
vrijdag 11 januari 2019 om 18:45
spraakgebrek!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Reddevil +283
vrijdag 11 januari 2019 om 17:37
Het is hier al wereldnieuws als PSV een doelpunt tegen krijgt! 😂😂
Vind ik leuk
pico323 +7067
vrijdag 11 januari 2019 om 18:45
heeft psv toch nog gewonnen van een CL deelnemer
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:12
Zaalvoetballer?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:48
7 comments en het gaat weer over ajax
Vind ik leuk
Truth +3074
zaterdag 12 januari 2019 om 09:28
Het was een oefenmatch , het was een oefenmatch ....voor diegene die zich daar druk om maken ....het was een oefenmatch !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws