'Emmen zoekt 'leidinggevende verdediger' en ruikt kans na gecrashte PEC-transfer'

'Emmen zoekt 'leidinggevende verdediger' en ruikt kans na gecrashte PEC-transfer'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 17:56vr 11-01-2019 om 17:56

Een terugkeer in de Eredivisie lijkt een serieuze optie voor Etienne Reijnen, die momenteel actief is voor het Israëlische Maccabi Haifa. De 31-jarige Zwollenaar staat volgens het Dagblad van het Noorden in de belangstelling van FC Emmen: de Eredivisie-debutant zoekt een 'verdediger met leidinggevende capaciteiten'.

Het regionale medium meldt vrijdag, in navolging van De Stentor eerder deze week, dat een terugkeer bij zijn oude club PEC Zwolle van de baan is voor Reijnen. Beide partijen leken dichtbij een akkoord, totdat trainer John van 't Schip werd ontslagen en vervangen door Jaap Stam. Deze lijkt Darryl Lachman (uit de selectie gezet door Van 't Schip, red.) en Joost van Aken (overbodig bij Sheffield Wednesday, red.) de voorkeur te geven boven Reijnen.

Hierdoor zijn de kansen voor FC Emmen toegenomen. Reijnen kent trainer Dick Lukkien nog van zijn tijd bij FC Groningen en is een boezemvriend van aanvoerder Anco Jansen: de twee speelden tussen 2005 en 208 nog samen bij het toenmalige FC Zwolle. De centrale verdediger beschikt nog over een doorlopend contract bij Maccabi Haifa, dat echter mee wil werken aan een vertrek.

Plaats een reactie

vrijdag 11 januari 2019 om 18:00
Een echte kwaliteits-injectie die Reijnen hoor, was niks tis niks en wordt nooit iets
Vind ik leuk
Aal +22905
vrijdag 11 januari 2019 om 18:43
Lijdinggevend figuur idd
Vind ik leuk
52N6E +1061
vrijdag 11 januari 2019 om 21:32
Reijnen is een prima speler met ervaring voor Emmen. Bovendien zo slecht was hij niet in de tijd dat hij FC Zwolle (toen nog) speelde heeft tie succesvol daarna bij AZ gespeeld. Zo slecht was tie dus niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:34
Bij Groningen raakte hij alles verkeerd wat hij maar verkeerd kon raken.
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2117
vrijdag 11 januari 2019 om 18:01
Kunnen we niet Lachman naar Emmen doen en dan zelf Reijnen nemen?
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2763
vrijdag 11 januari 2019 om 18:38
Wil je dat echt? De ene knuppel voor de andere?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:58
Ja knuppel
Vind ik leuk
FcEmmen97 +28
vrijdag 11 januari 2019 om 18:06
Laat maar komen, hij is welkom
Vind ik leuk
Hertogtwan +414
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Het kan altijd beter in het centrum! Veendorp heb ik geen hoge pet van op!!
Vind ik leuk
FcEmmen97 +28
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
In dat geval mag er nog wel 1 extra bij want siekman laat ook weinig zien dit seizoen
Vind ik leuk
Hertogtwan +414
vrijdag 11 januari 2019 om 23:19
Bakker ook niet echt, is Clavan dan de enige verdediger die meerwaarde heeft?
Vind ik leuk
FcEmmen97 +28
vrijdag 11 januari 2019 om 23:39
Vergeet gronsveld niet, die laat ook af en toe leuke dingen zien
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:09
Tussen 2005 en 208 echt vp?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:09]
Vind ik leuk
Pec Man +824
vrijdag 11 januari 2019 om 18:10
Dat was al heel erg lang geleden.
Vind ik leuk
Cantona +1186
vrijdag 11 januari 2019 om 18:25
Goede keuze👍
Vind ik leuk
FcG4Ever +1211
vrijdag 11 januari 2019 om 18:33
Poeh echt niet aan beginnen. Kan er gewoon helemaal niets van.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 18:44
Een verdediger die Etienne heet moet je sowieso niet halen. Hoewel ie ongetwijfeld meer afgetraind oogt dan die Veendorp.
Vind ik leuk
FcG4Ever +1211
vrijdag 11 januari 2019 om 18:52
Ik heb liever iemand met de mentaliteit die Veendorp heeft, dan zo'n slappe zak als Reijnen.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 19:01
Eens.
Vind ik leuk
Hertogtwan +414
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Maar als je meer mentaliteit hebt dan het verstand om te gebruiken, dan maak je heel veel fouten. Doe maar beetje verstand dan, dan kan je van je fouten gaan leren!!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2693
vrijdag 11 januari 2019 om 19:42
Zou mooi zijn voor emmen
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 20:20
Misschien de ligt is ook zijn niveau
Vind ik leuk
TimdeCler +14
vrijdag 11 januari 2019 om 21:29
Emmen krijgt steeds meer een team van oude bekenden en vrienden van Lukkien en Jansen.. zonde
Vind ik leuk
Hertogtwan +414
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
En Ron Jans wordt volgend seizoen directeur bij Emmen 😂 geintje natuurlijk!!
Vind ik leuk
ruud wubbers +18820
zaterdag 12 januari 2019 om 10:33
Zou een mooie Zwolse enclave worden dan.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2693
zaterdag 12 januari 2019 om 13:11
Pec 2😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Een verdediger met leidinggevende kwaliteiten........Reijnen ? Dit gaat echt nergens over .
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Bram vd Polen halen...dat is een topper.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:26
Bakker is een klasse beter dan ik ben altijd te laat Reijnen. Enorme droeftoeter die zichzelf geweldig vind.
Vind ik leuk
Emmenaar +738
zondag 13 januari 2019 om 15:48
Met hem in de ploeg haalden jullie nog eens Europees voetbal. Zo slecht zal hij dus niet zijn.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 16:29
Ja dus als je teamgenoten goed zijn ben jij het ook..... geloof me nou maar. Reijnen overschat zich zelf enorm. Altijd te laat en zeer risicovol indribbelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws