Van Geel: 'Ajax heeft met veruit de dikste portemonnee geen prijs gehaald'

Van Geel: 'Ajax heeft met veruit de dikste portemonnee geen prijs gehaald'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 21:02vr 11-01-2019 om 21:02

Volgens Martin van Geel is het niet per se een nadeel dat Feyenoord een stuk minder geld te besteden heeft dan Ajax en PSV. De technisch directeur van Feyenoord wijst naar de prijzendroogte in Amsterdam.

"Ajax en PSV zijn goed. Ik denk dat er in Europa geen club is die één wedstrijd verloren en de rest gewonnen heeft in de eerste seizoenshelft", vertelt Van Geel in een interview met RTV Rijnmond.

"Ze hebben enorme investeringen gedaan. Dat heeft Feyenoord niet gedaan en niet kúnnen doen. Daar zit op dit moment een verschil in. In het begin werd gezegd dat Feyenoord weggelopen was vanwege Champions League-voetbal. Dat zijn momentopnames. Over een halfjaar of een jaar kan dat heel anders zijn."

Van Geel denkt dat Feyenoord een inhaalslag kan maken. "Ik geloof dat, ja. Het is niet alleen geld dat beslist, want volgens mij heeft Ajax met veruit de dikste portemonnee van Nederland geen enkele prijs gehaald de afgelopen vier jaar. Het is gelukkig voetbal. Het wordt op het veld beslist. Daar haal je uit wat erin zit. Dat doen we ieder jaar bij Feyenoord. Althans, dat proberen we."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Smithsonian +43283
vrijdag 11 januari 2019 om 21:02
Haha burn 😂😂😂

Althans, dat proberen we." En vaak tevergeefs.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:03]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:07
Ik zou me groen en Geel ergeren wanneer déze man "mijn" cluppie zou leiden 😎
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:18]
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Ach op zich heeft hij een punt over het geld maar van Geel kan die uitspraak beter niet doen en aan anderen overlaten.
Vind ik leuk
Jopi1982 +896
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Inderdaad, voetbal speel je om te winnen en voor de prijzen en niet voor de knaken!
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
vrijdag 11 januari 2019 om 21:21
Ajax is beurs genoteerd. Dus het draait wel degelijk om de knaken. Wake Up jopi
Vind ik leuk
Jopi1982 +896
vrijdag 11 januari 2019 om 21:29
Dat zeg ik in een post hieronder, als beurs genoteerd bedrijf, maar niet als voetbalclub.
Vind ik leuk
Jopi1982 +896
vrijdag 11 januari 2019 om 21:30
Nou ja club.....voetbal bedrijf dan in ajax zijn geval. Dus ajacieden zijn de loonslaven van Marc en vergeten zo vaak te juichen😂
Vind ik leuk
RenW +4113
vrijdag 11 januari 2019 om 22:26
Jij dicht Marcwel heel veel macht toe. Marc is een gewone werknemer die goed zijn werk doet.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 01:33
Bij de 16 CL clubs en we blijven juichen en zijn de meest bewonderde club van Nederland...helaas tot in de eeuwigheid
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:35
En weer prijsloos (priceless) 👍🤣😂
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 11:40
Benjamin Zanting,
Vanwege je mooie naam ga ik niet op jou reageren, het is en blijft toch een CD in de Repeatstand, zeker een Philipsje.
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
vrijdag 11 januari 2019 om 21:43
Het voelt vast goed om fan te zijn van zo'n bedrijf.... mijn buurman is voor Mengvoeders United.....
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Jouw feestje
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Ja he....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:02
Niet origineel. Van Theo Maassen gejat
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
zaterdag 12 januari 2019 om 13:28
En dat is verboden?
Vind ik leuk
Scf1984 +260
zaterdag 12 januari 2019 om 15:22
Je mag niks jatten snap dat nou, oom bromsnor ligt altijd op de loer.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 01:35
Je buurman die van nr. 12 van de Mesdag Stichting ?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 01:36]
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
zaterdag 12 januari 2019 om 13:29
Het niveau van jouw reacties is voor mij een bevestiging van het gemiddelde niveau van Ajacieden op dit forum. Aangezien ik er een paar hoog heb zitten behoor jij tot de groep die het gemiddelde zo hard omlaag haalt.... met je verstand van een amoebe.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 17:29
Ik citeer: "het gemiddelde niveau van Ajacieden".
Alleen van Ajacieden ? Jouw niveau is hoger ?
Zie hieronder wat jij reactie is:
#mijn buurman is voor Mengvoeders United.....#
Hoog niveau Barry, scheer je weg.....Voor die "paar" Ajacieden die jij hoog hebt zitten hoef je niet op dit forum te blijven ga naar een beschaafdere site, gewoon moven met je aangetaste hersencellen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13360
zaterdag 12 januari 2019 om 11:52
Ga jij maar even lezen hoe het aandelen pakket van Ajax is verdeeld en wie daar dus überhaupt buiten Ajax iets over te zeggen heeft. Roepen om het roepen komt echt anno 2019 te dom over!
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
zaterdag 12 januari 2019 om 12:03
Zit je nu op mij te reageren?
Vind ik leuk
DeanJayden +13360
zaterdag 12 januari 2019 om 12:12
Waarbij 8 procent vrij verhandelbaar is!!!! het was gewoon een constructie om geen geld te hoeven lenen bij de Gemeente!!!
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
zaterdag 12 januari 2019 om 12:14
Alweer... reageer eens op iemand waar jij inhoudelijk op wilt gaan. Irritantje
Vind ik leuk
DeanJayden +13360
zaterdag 12 januari 2019 om 12:17
Ja inderdaad, inhoudelijk roep jij helemaal niks ik onderstreep dat graag zodat er nog meer mensen om jouw domme reactie kunnen lachen
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
zaterdag 12 januari 2019 om 12:48
Over dom lullen gesproken.. inhoudelijk op 😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:18
Zo lijkt het alsof hij zijn eigen pad schoon veegt en volgens mij doet hij dát ook 😎
Vind ik leuk
RenW +4113
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Hoeveel punten staat hij achter?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
vrijdag 11 januari 2019 om 22:26
100 miljoen ongeveer geloof ik.
Vind ik leuk
Op afstand +1337
vrijdag 11 januari 2019 om 22:45
Denk 200, wat een zuur mannetje die van Geel
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
vrijdag 11 januari 2019 om 22:57
Écht, heb je hem geproefd?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13441
vrijdag 11 januari 2019 om 22:34
Nee, hij gaat niet in op de kwestie waarom er geen geld is bij Feyenoord....
Ajax en PSV hebben ook in de financiële moeilijkheden gezeten.
Het geld is daar niet uit de lucht komen vallen, maar verdient met slim in en verkopen.......
Waarom geen Sanchez of Lozano bij Feyenoord.......die spelers waren heel betaalbaar..... Reden : van Geel dus....... die het niet in z'n vingers heeft.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 23:03]
Vind ik leuk
fritsie +882
vrijdag 11 januari 2019 om 23:28
Hij heeft in eerste instantie goed bezuinigd.
Maar verder is hij verantwoordelijk voor een slecht werkende scouting afdeling. Dus geeft ie geld uit aan spelers als Tapia, Amrabat, Toornstra, Ayoub, Diks (huur) en de welbekende kroketteneter. Daar ga je het echt niet mee redden.

Zijn tijd zit er op bij Feyenoord. Ze hebben daar echt iemand anders nodig met wat creativiteit!
Vind ik leuk
Youri99 +10450
zaterdag 12 januari 2019 om 00:27
Hij heeft toch juist geen punt? Het feit dat Ajax zoveel geld heeft is namelijk een gevolg van europese prestaties , dan leveren je spelers je meer op en krijg je meer prijzengeld.
De wanprestaties van feyenoord in europa maken het gat in begrotingen alleen maar groter en dat van geel dit niet ziet zou me als ik feyenoordsupporter was ernstig zorgen baren. Als feyenoord dit seizoen tot pak hem beet de kwartfinale europa league was gekomen dan kon vilhena komende zomer voor 25 ip 10/15 miljoen weg, een wezenlijk verschil.
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:17
Klopt wat van Geel zegt..en dáár houd álles bij op! van Geel zou een goede zijn op dit forum ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:21
Geloof niets van die inhaalslag 😎
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 11 januari 2019 om 21:24
Indd typische uitspraken van meerdere forum leden hier. Het begint wel zielig te worden zo eigenlijk.😂 verkapte jaloezie!
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
vrijdag 11 januari 2019 om 21:44
Heeft ie geen gelijk dan? Want voorlopig staan ze in Amsterdam bij gebrek aan beter alleen oud zilverwerk te poetsen...
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 11 januari 2019 om 22:52
Gaat het me eigenlijk niet om. Het meeste geld ja, maar ik zie toch ook het beste Ajax in heel wat jaren nu? De prijzen komen vanzelf wel en zoniet dan niet! Ik heb Ajax de afgelopen jaren niet zo zien voetballen als nu. En ja dat is wel een verdienste van geld durven te uitgeven.

Maarja daar zal jij wel weer anders naar kijken natuurlijk.
Vind ik leuk
fritsie +882
vrijdag 11 januari 2019 om 23:17
Hij heeft geen gelijk. Er is nu veel geld bij Ajax omdat ze afgelopen jaren heel veel belangrijke spelers hebben verkocht. Vandaar ook het gebrek aan prijzen. Pas dit jaar is er (heel) veel geld geïnvesteerd.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 01:45
Wel bij de laatste 16 topclubs van Europa en bezit de meeste begeerde spelers en heeft 200 miljoen meer marktwaarde dan de nr. 1 -wat een verschil zeg- en is de populairste club van Nederland en het beste voetbal om naar te kijken en bepaalt en stuurt het voetbal in Nederland.
En de nr 1, waar is die nu eigenlijk ?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
zaterdag 12 januari 2019 om 11:04
200 miljoen meer marktwaarde dan de nummer 1 en daar ben je nog trots op ook?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:05]
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 11:10
Beppie,

Jij niet zeker, je kunt het niet hebben anders probeer je niet mij te corrigeren. Jij bent met weinig en minder tevreden lijkt me. Maar is jouw leven en probleem.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
zaterdag 12 januari 2019 om 11:16
Ik heb liever 200 miljoen op de bank dan dat Feyenoord landskampioen is of zal zijn. Maar ik ben geen voetbalclub.
Waar probeer ik jou te corrigeren eigenlijk?
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 11:19
Is goed hoor, ik ga boodschappen doen.
Fijn weekend.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
zaterdag 12 januari 2019 om 11:26
Oh is dat het.
Vind ik leuk
HarmvV +108
zaterdag 12 januari 2019 om 04:25
Ja wat hij zegt klopt absoluut! Ajax heeft al jaren geen prijs gewonnen.
Hoor je dit op deze manier te zeggen als Van Geel zijnde? In mijn ogen een beetje kinderachtig.
Niet alleen Ajax maar ook PSV is Feyenoord ver vooruit op financieel gebied en als hij daar eens goed naar kijkt ziet moet hij zelf ook inzien dat Feyenoord de komende jaren heel waarschijnlijk geen kans op CL voetbal maakt. Met deze selectie zullen ze nooit de kwalificatie doorkomen. Het gat wordt dus groter en groter. Ben benieuwd hoe hij denkt dat gat te dichten!
Vind ik leuk
DeanJayden +13360
zaterdag 12 januari 2019 om 12:00
En volgens mij is dat bij de meeste topclubs zo, je word niet elk jaar kampioen! En als je dat wel word heet je Bayern of PSG en gaat het wel degelijk om geld.
Vind ik leuk
Spartan +7177
vrijdag 11 januari 2019 om 22:08
Hij heeft wel gelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:37
Is t een man dan!? Dawisiknie!
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 01:28
Pssst hij gaat Toon opvolgen.
Pssssst....... uit betrouwbare bron.....psssst.
Vind ik leuk
MeAgain +7167
zaterdag 12 januari 2019 om 12:55
Nee dat van “jouw” clubje is geweldig 😂😂😂
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
vrijdag 11 januari 2019 om 21:16
De dorps pastoor heeft verekt eindelijk een keer wijs gesproken en eindelijk een keer gelijk ook😂😂😂😂
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:17
Hahaa!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:27
Iemand die wijs spreekt heeft bijna altijd gelijk 🤔
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 01:55
Waar wjjsheid verdwijnt, verschijnt Van Geel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:04
Ik denk dat van Geel weet dat de grotere broers in Nederland alleen maar verder uitlopen. Daar is toch niks mis mee? Feyenoord is al decennia the best of the rest na PSV en Ajax. Het kan zeker zijn dat ze ooit eens een inhaal slag gaan maken, maar ze moeten niet vergeten dat PSV en Ajax ook blijven groeien.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15625
vrijdag 11 januari 2019 om 21:06
PSV heeft er wel meer dan één verloren hoor in de eerste helft. Of kijken we alleen naar de competitie hier?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4194
zaterdag 12 januari 2019 om 00:21
Vanuit 010 perspectief telt alleen nationaal. Europees doen ze niet aan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:06
Wij hebben idd nog geen prijs gehaald, maar dit seizoen zie ik Ajax de dubbel halen en dat een paar seizoenen achter elkaar. Trebles sluit ik overigens niet uit.
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Jezus wat positief zeg jaren niks gewonnen en over een dubbel zelfs een trebles spreken whahaha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:10
Mijn oprechte verontschuldigingen. Ik ben een positivist.
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 21:12
Zeker dromen mag altijd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Aah, een pak van mijn hart. Bedankt dat ik mág dromen. Als deze geruststelling niet was gekomen, stond ik nu nog met bevende handen voor de spiegel met een zucht waar een paard de hik van krijgt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:21
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 02:09
Maar dikke poen en de meest bewonderde en de meest begeerde spelers en de populairste whaaa wat wil je nog meer ???? Vrije doorgang overwinteren in de EL ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:15
Droom lekker verder😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:18
Zekers te weten. In bepaalde dromen zit een kern van waarheid. Die waarheid of verschillende waarheden, zo naar naargelang je wilt, zie ik dit jaar en komende jaren er uit de droom zien ontspruiten. Zodoende. Het zilverwaar komt eraan. Wat een héérlijk vooruitzicht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:19
De enige waarheid in deze droom is dat je misschien de KNVB wint.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 21:49
De enige waarheid is dat jullie een grote kans hebben om te degraderen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:58
Dat klopt , ik denk zelfs dat we gewoon degraderen maar dat is weer wat anders als de discussie met Edgarmanubhjjhb.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 16:26]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 16:08
In dat opzicht ben je realistisch, ik hoop het overigens niet. De Graafschap is een mooie club.

Mijn reactie was alleen op je rare reactie over ‘misschien alleen de KNVB Beker winnen’. Voorlopig hebben we ook in de competitie alles nog in eigen hand.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:29
ik weet niet hoe je dat bekijkt maar ik denk dat PSV alles in eigen hand heeft. Gelijkspel tegen Ajax en de rest winnen is genoeg. Ze staan nog steeds 2 punten voor.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 16:36
In eigen hand hebben betekent dat je niet afhankelijk bent van je concurrent. Dat als je alles wint, dat je dan kampioen bent. En zowel Ajax als PSV hebben dat.

Zowel Ajax als PSV hebben het in eigen hand.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:41
Ok dus mijn uitspraak dat Ajax dan alleen de KNVB beker wint is wel een realistisch scenario.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 17:11
Je mag altijd voorspellen, maar jij doet net alsof Ajax alleen een kleine kans op de beker heeft. En dat is niet waar natuurlijk. We hebben alles in eigen hand ik de ED en in de beker zijn we de sterkst overgebleven club.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:23
Hoe kun je nou zeggen dat je in de ED de sterkst overgebleven club bent. Op basis van de eerste competitie helft is dat toch gewoon PSV.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 17:25
Lees eens beter, ik zeg:

We hebben alles in eigen hand in de ED

EN

IN DE BEKER zijn we de sterkste overgebleven club.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 02:14
Gaat vanaf nu voor de volgende decennia plaatsvinden met je oprechte welbevinden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:03
Doe je best !
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 11:12
Doe ik hoekema.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 11:02
Ik droom wel lekker verder, maar jij hebt helemaal niks hoekema, alleen maar fantasieën.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:49
Ik hoef ook niets dus alles is meegenomen. Ajax moet en als ze weer niets halen is er paniek.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 12:25
Beste OekieHoekema, serieus. Als Ajax geen kampioen wordt dan worden ze 2e en dan gaan ze weer vanwege hun ervaring door de kwalificatierondes naar de CL. Ajax/Overmars blijven niet stil zitten als Van Geel. Er komen nieuwe spelers, spelers gaan, misschien nieuwe trainer, Ajax is voortdurend in beweging. Maar Ajax nu, heeft al 60 miljoen verdiend en misschien worden het er meer. Goede begroting. Lekkere spelers: Tadic, Ziyech, Dolberg, Huntelaar (?), Neres, Van de Beek, Mazraoui, Tagliafico, Traoré, Eijting, Ekkelenkamp, Dani de Wit,De Ligt, De Jong, Blind, Schöne (?), Onana. Dissonant : Veltman. Elke linie is goed bezet, balans moet nog komen. Wat wil ik nog meer als supporter van Ajax ? En geloof me als Ajax speelt dan kijken er ook veel (zogenaamde) Ajaxhaters, alleen al om Ajax te willen zien verliezen, maar Ajax trekt veel kijkers en nieuwe fans. En Ajax is nou eenmaal de meest aansprekende Nederlandse club in het buitenland.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 12:48]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:42
Je hoeft je tegenover mij niet te verontschuldigen hoor.
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 12:46
Doe ik ook niet, maar ik wil je netjes benaderen zoals het hoort.
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
vrijdag 11 januari 2019 om 21:48
Je ziet ze de dubbel halen.... of je staat aan het eind van de rit opnieuw met lege handen. Ik schat die kans op 50%.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:49
Beker en competitie. Beiden gaat Ajax doen. Sorry andere clubs.
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Dit soort uitspraken hebben we de afgelopen wel vaker mogen vernemen uit Amsterdamse hoek. Maar waarmaken, ho maar!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:51
Je zal het zien. Wel ogen open houden, kan handig zijn.
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
vrijdag 11 januari 2019 om 21:52
Ik houd het in de gaten.... maar heb aan het begin van het seizoen reeds en al geroepen dat de kans op weer geen prijs in Amsterdam ongeveer 50% is. Nu Ajax verder gaat in de CL is die kans misschien alweer wat hoger.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Ajax heeft bijna twee elftallen die even goed zijn. Komt goed.
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Ik help het je hopen. Succes!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:05
Hoe goed zijn onze elf dan wel niet ? Wij hebben geen bank (volgens velen hier na het RKC-debacle) maar staan toch boven die twee even goede elftallen...
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Dat zeggen jullie elk jaar!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Wat een eikel is dat. En nog sterallures ook.
Vind ik leuk
Barry Engels +32313
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Heeft ie geen gelijk dan?

Als Overdwars zulke taal bezigt dan vindt men het meestal geweldig....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:53
Héél slecht voorbeeld. Die is echt jarenlang afgezeken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:37
Nee, in mijn ogen niet. Ik zie ze niet in aanzienlijke tijd aanhaken bij 1 en 2.
En al helemaal niet zonder geld want dan komt het op zijn aankoopbeleid aan.

Ik heb het toch niet over Overmars
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
vrijdag 11 januari 2019 om 21:12
Feyenoord staat Europees gezien bij de kleintjes en daar moeten ze het mee doen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Klopt.
Vind ik leuk
fedor2501 +6327
vrijdag 11 januari 2019 om 21:16
Haha mooie reactie.
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 21:13
Goed dat de woordvoerder van Annet zichzelf op het laatst corrigeert: "Daar haal je uit wat erin zit. Dat doen we ieder jaar bij Feyenoord. Althans, dat proberen we."


Dit jaar is het vooral proberen, Annet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:18
Hahaha, is dit zelfoverschatting of zelfspot ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:18
Geen prijzen wel veel geld zodat er betere spelers gehaald Kunnen worden met ervaring dan komen de prijzen van zelf als Ajax de komende twee jaar weer champions gaat speler komt Feyenoord meer in aanmerking voor kampioenschap
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:19
Van Geel denkt.... Daar gaat het dus fout.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:20
Leuk scoren v Geel bij je achterban maar dit is je zelf natuurlijk voor de gek houden.Dit soort uitspraken brengen je club niet verder. Ajax speelt elke jaar mee voor de titel en blijft dat ook doen in de toekomst. Het beste voor Feyenoord is dat je gewoon vertrekt
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:20
Waar komt dit nou weer vandaan? "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?'
Dit heeft hij vast niet zo gezegd. Interpretatie is ook een vak.
Vind ik leuk
Just Nuts +677
vrijdag 11 januari 2019 om 21:22
wordt tijd dat Ajax een prijs pakt zodat ze eindelijk weer onderbouwd alles kunnen recht kletsen en neerbuigend tegen Feyenoord kunnen doen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:23
PSV paart realistisch, efficiënt, effectief en aanstekelijk voetbal aan silverware.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 11 januari 2019 om 21:23
Feyenoord doet al jaren niks. Het gaat niet alleen om spelers kopen. Het gaat er ook om hoe je je spelers behandeld, wie je verkoopt en voor wat voor bedragen, wie je binnenhaalt en onder wat voor constructies, en natuurlijk niet te vergeten hoe je je op het seizoen voorbereid.

Wat Feyenoord in Europa liet zien, kan voor een club met deze status gewoon niet. Van Persie, Kuyt, Elija is natuurlijk wel leuk, maar dat is voor dag-succes. Structureel zit Feyenoord ieder jaar in een dieper dal.

Om dan te zeggen dat Ajax lekker toch niks wint is zo dom. Ajax zal de komende 10 a 20 jaar zowel sportief als financieel altijd in de top van Nederland meedraaien (net als PSV) en ze zijn in europa het meest succesvol. Feyenoord moet zich langzamerhand zorgen aan maken dat ze zich ueberhaupt wel voor Europa kunnen kwalificeren en jezelf verschuilen achter een beker of zelfs een landstitel helpt daarbij niet.

Ik hoop voor alle Feyenoord fans dat deze man snel vertrekt. Hij gelooft in sprookjes, maar hij denkt toch niet echt dat dit Feyenoord met bijvoorbeeld Kiev, Befica, Bayern de strijd aan kan gaan.
Vind ik leuk
Mad Max +1129
vrijdag 11 januari 2019 om 21:25
Martin heeft gelijk. Ajax heeft niks gepresteerd met verreweg de dikste portomonee.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:31
Van Geel kijkt alleen naar de laatste 4 jaar. Of te wel kijken naar wat het beste uitkomt 😉
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 11 januari 2019 om 21:46
Oh ja als ajax nu 2 keer de titel pakt,in de komende jaren.6 keer titel en 4 keer 2de.is het hier ook weer stilwat betreft prijzen pakken.
Vind ik leuk
Mad Max +1129
vrijdag 11 januari 2019 om 21:59
Als mijn tante ballen had dan was ze mijn oom.
Vind ik leuk
ficusje +2899
zaterdag 12 januari 2019 om 01:39
Zo dom ben je.en je komt uit helmond denk ik.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 01:41]
Vind ik leuk
Mad Max +1129
zaterdag 12 januari 2019 om 09:27
Hahaha
Vind ik leuk
Gelukshand +924
vrijdag 11 januari 2019 om 21:29
Haha vergelijken ok, maar daarmee je vrij pleiten hoe slecht je wel niet werkt.

Ik weet überhaupt niet waarom Feyenoord een kleiner begroting heeft dan PSV? Stadion is groter, heeft meer supporters? Waar gaat het dan mis?
Wellicht heeft dat te maken met je zelf verkopen, blijkbaar kunnen feyenoorders dat niet.
Vind ik leuk
keesje s +905
vrijdag 11 januari 2019 om 21:29
Griezel.... 🤮
Vind ik leuk
CoJW +90
vrijdag 11 januari 2019 om 21:30
Wat een kleuter!
Geen prijs maar wel 60 miljoen verdient in de CL.
Vind ik leuk
Binkie +164
vrijdag 11 januari 2019 om 21:31
Ach, gewoon een kwestie van servet en tafellaken!
Vind ik leuk
kcim +3103
vrijdag 11 januari 2019 om 21:34
Tja die prijzen worden alleen in Rotterdamse kringen serieus genomen. De rest van Europa neemt Feyenoord helemaal niet serieus.

Dat supporters dit soort taal gebruiken tot dan toe maar dit is een bestuurder van een club met een "volle prijzenkast" onwaardig.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:34
Aapie wil ook een pijpje roken!!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:35]
Vind ik leuk
DEWEE +2759
vrijdag 11 januari 2019 om 21:36
Geen enkele club heeft de eerste seizoenshelft maar een wedstrijd verloren en de rest gewonnen.

Ken wel een club die maar een wedstrijd verloren heeft en ongeslagen in de CL is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:37
Uh dat is nog niet zo lang dat Ajax de knaken laat rollen Geeltje. Zijn ook wat transferzomers geweest dat F'noord er even 25 miljoen tegenaan gooide.
Je ziet dat het behalen van een Uefa league finale en met leuk voetbal overwinteren in de CL toch internationaal veel voorstelt e dat zijn 2 prestaties die ik Van Geel's club in de verste verte niet zie behalen.
Vind ik leuk
pietprecies +11729
vrijdag 11 januari 2019 om 21:39
Goed, van Geel heeft zn eigen kontje weer schoongelikt.

Voor het gemak vergeet hij even te vermelden dat sinds het gelukkige kanpioenschap Ajax pas écht is gaan investeren, met tot gevolg dat Feyenoord mijlenver achterligt maargoed hij leeft graag in een selectief verleden. Ik gok dat zn parelsnoer trots op hem is
Vind ik leuk
gustare +706
vrijdag 11 januari 2019 om 21:41
Van Geel probeert zijn baan te redden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:48
Ergens heeft meneer van Geel natuurlijk een punt. Maar de miljoenen die meneer van Geel had heeft hij niet echt goed uit besteed. Daarnaast heeft Ajax tot dit jaar voornamelijk het geld in de portemonnee gehouden.
Vind ik leuk
Nr14always +3988
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Dat wangeleid van gem daar waar hij nu zit, dat heeft hij toch ook in Amsterdam gedaan!. Die moet nodig wat zeggen.
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
vrijdag 11 januari 2019 om 22:01
Tja, netto he
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Jullie hebben en geen geld en geen prijzen beste Martin.
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Uhhh..voorlopig komen de prijzen de laatste 5 jaar uit Eindhoven en uit Rotterdam
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
Ging mij meer om het "statement" van de heer van Geel. Niets tegen Feyenoord persoonlijk. En wat prijzen betreft.......En Feyenoord heeft net zo veel historie als Ajax 😉.
Vind ik leuk
Romo +1394
zaterdag 12 januari 2019 om 10:36
Het gaat ook om het statement.
Ajax is beter, voetbalt beter, heeft betere spelers en geld, maar er zullen nu wel prijzen moeten komen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
Helemaal mee eens Romo. Er moeten nu prijzen komen. En de KNVB beker is alleen een prijs als he hem wint, toch ? 😉😉😉
Vind ik leuk
Remko +402
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Tsja inhaalslag!.
Feyenoord is net zoals ajax dat investeerd in jeugd.
Je moet geluk hebben met een aantal pareltjes die je op een gegeven moment voor een mooi bedrag gaat verkopen.
Geld speelt een behoorlijke rol, al moet met geld wel de samenstelling van (aankopen en jeugd) goed vallen.
Als feyenoord wil aanhaken moet er financieel wel een slag gemaakt gaan worden, jeugdig talent is er vast wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:10]
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Ajax heeft de meeste en volste prijzen kast meneer van Geel.
En dat AJAX meer uit te geven heeft is ook niks nieuws meneer van Geel.
Dus hoezo minder prijzen?
Dat u meneer van Geel met deze opmerking de aandacht wild verleggen op uw eigen fallen zegt alles.
Feyenoord verdiend beter dan wat u presteerde meneer van Geel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Juiste tekst van van geel .
Proberen we .
Da's wat anders dan ... Geen woorden maar daden.
Van geel zou er van maken . ...
Geen woorden maar daden .... Denk ik ... Misschien ...
Vind ik leuk
Guust +6391
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
Geen prijzen en toch het meeste binnenhalen aan bijvoorbeeld transfairgeld, dan is het juist dubbel knap dat er zoveel verdiend werd, als Ajax weer prijzen wint wat geheid weer gaat gebeuren dan word het juist alleen maar moeilijker voor bijvoorbeeld Feyenoord.
Vind ik leuk
Trotse Fan +762
vrijdag 11 januari 2019 om 22:29
Mooie mens.
Vind ik leuk
Sambal +51
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
Zonder prijs maar wel Eindelijk! weer europees aanhaken is belangrijker dan een paar knvb bekers en jc schalen . Buiten de tientallen miljoenen levert het ook veel hogere tranfer waarde op van de selectie. Wanneer b.v Vilhena bij Ajax zou spelen zou hij 25 mio opbrengen en bij Feyenoord nu ver beneden de 10 mio . Dat is het verschil meneer van Geel
Vind ik leuk
rinirat +3525
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Jan lul in de bocht!
Kreeg al 3 keer een beker cadeau .
Slechte selectie slechte trainer en slecht voetbal.
Mooi hoor!
Vind ik leuk
hoebie60 +215
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
maar wat niet is dat kan nog komen. ajax zal toch wel een keer een prijs pakken de komende jaren
Vind ik leuk
Harry.f +399
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
Dit is simpel de waarheid
Vind ik leuk
Tenno +87
vrijdag 11 januari 2019 om 23:20
Echt zo´n uitspraak van een Feyenoorder, geen prijs. Wel heel veel geld en genieten in Europa. Je kan wel een dennenappel winnen maar als je verder niks presteert? Ze kunnen de supporters wel tevreden stellen. Probeer dat maar eens met de huidige selectie van 010, geen wonder dat je totaal niks binnen haalt met zulke oudjes en weinig geld.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:23
Geweldig toch dat ajax supporters te schijterig of te dom zijn, om toe te geven dat met al het geld het slecht doet, geen prijs al vier jaar niet, spelers die nog steeds naar middenmoot spanje gaan, zit je dan met je 100 miljoen. Een echte realist geeft gewoon toe dat sportief ajax het al jaren slecht doet, voetballen doe je tenslotte om prijzen te winnen..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:26
Wat een geleuter van v.Geel dan haal je er uit wat erin zit dat is niet te zien wat we wekelijks voorgeschoteld kregen van de spelers van Feyenoord , waardeloos voetbal. Dat moet toch veel beter als je er uit wilt halen wat er in zit.😂😂👎
Vind ik leuk
Bizzy +23379
vrijdag 11 januari 2019 om 23:27
Beste Martin een finale EL spelen is ook een prijs. Wellicht een grotere prestatie dan landskampioen worden. Deze man raaskalt. Als crises manager prima maar in de nw setting moet Feijenoord op zoek gaan naar een nw TD
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 23:30]
Vind ik leuk
Gerro +8905
vrijdag 11 januari 2019 om 23:44
Tja de laatste 4 jaar Martin zo kennen we er nog wel een paar en dan hebben jullie het natuurlijk gewoon goed gedaan. Voor de langere termijn zal het gaan uitwijzen of het beleid in Amsterdam een goede blijkt en ik denk van wel want er komt zo meteen een schip met geld binnen dat Ajax zelfs zijn beste spelers ook voor jaren weet te behouden daar ze zoveel reserves hebben opgebouwd en deze Engelse salarissen kunnen betalen en dan gaan we echt oogsten op dit moment zijn we dus bezig met zaaien.
Vind ik leuk
Futjebal +2706
vrijdag 11 januari 2019 om 23:48
Wat zegt van Geel nou...ze hebben een EL finale en overwintering in de CL gehaald. Allemaal prijzen die belangrijker zijn dan bekers en kampioenschappen...tenminste dat lees ik hier vaak
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4194
zaterdag 12 januari 2019 om 00:18
Kijk aan, en maar wijzen naar de grote broer uit Amsterdam.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2124
zaterdag 12 januari 2019 om 00:21
Ach Van Geel, moet toch iets zeggen om zijn eigen falen te vergoeilijken. Ajax gaat altijd voor het hoogste, en ja dan kun je weleens een tijdje drooh staan. Wanneer Ajax altijd voor de 3e plek zou gaan, en de beker, dan zou Ajax ieder seizoen de doelstellingen halen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 12 januari 2019 om 00:33
Oei martin die is onder de gordel ........maar wel verrekkes leuk
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:40
We kunnen wel allemaal de betweter gaan uitgangen maar punt is dat hij gelijk heeft. Kijk in Europa: de CL wordt al jaren door de clubs met de diepste zakken geregeerd
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:54
Je denkt er niet geld aan! Leuk team van specialisten feyenoord.
Vind ik leuk
Janste +351
zaterdag 12 januari 2019 om 01:07
Stomme praat weer van van Geel. Wat Ajax in de afgelopen 4 jaar in Europa heeft gepresteerd, dat zal feijenoord in nog geen 40 jaar meer bereiken. Uiteindelijk is dat toch wat telt
Vind ik leuk
4everfcu +5312
zaterdag 12 januari 2019 om 05:25
wat heeft ajax gepresteerd dan beetje mazzel in de halve finale daar krijg je geen prijzen voor hoor.
en in de competitie al helemaal niet en maar gooien met miljoenen maar prijzen ho maar.
Vind ik leuk
Janste +351
zaterdag 12 januari 2019 om 08:06
Gewoon blij zijn dat Ajax zoveel punten pakt voor Nederland in Europa. Ik ben zelf ook niet voor Ajax of zo, maar ze verdienen hiermee wil respect ipv kampioen worden en niks presteren verder. Ja idd ze hebben f geen prijzen gepakt, maar denk jij ook niet dat dit weer gaat komen?
Vind ik leuk
AFP +2929
zaterdag 12 januari 2019 om 01:25
Dikste portemonnee -en hij wordt dikker !- is een prijs "".

Die man is nu echt in de war.
Wat een rare opmerkingen.
Komt uit de koker van mevrouw Van Geel ?
Vind ik leuk
4everfcu +5312
zaterdag 12 januari 2019 om 11:27
zet jij die prijs maar in de kast dan
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
zaterdag 12 januari 2019 om 01:48
Ha ha hA
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 04:51
Wat een drama deze man. Overal gefaald. Voegt niets toe aan het betaalde voetbal in nederland. Enkel zijn eigen bank rekening.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
zaterdag 12 januari 2019 om 05:23
het ajax trollenleger is er ook weer zuch
Vind ik leuk
BenikBen +117
zaterdag 12 januari 2019 om 07:28
Zolang het aankoop beleid ruk is en de scouting blind zal het nooit beter worden. Als je bij Trencin verliest moet je de trainer eruit gooien. Als Clasie huurt laat talenten kansloos op de bank want Gio stelt clasie zelfs op als hij 1 been zou missen. Voorbeelden ? Kan er wel 50 geven .
Vind ik leuk
ritje +636
zaterdag 12 januari 2019 om 08:13
hallo Van GEEL moet een toontje lager zingen, gezien zijn aankoop beleid! Het was het slechtste aankoop beleid sinds jaren! Op 1 na allemaal floppers mijnheer van Geel! Het lijkt mij verstandig dat Feyenoord maar eens naar van Geel gaat kijken Inplaats van Gianni! Want die heeft met dit materiaal goed gepresteerd! En niet van Geel! mvg ritje
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:16
Gaat idd over geld aankoopbeleid etc. De reacties gaan over "supporters" die elke realiteitszin hebben verloren.stelling:voetbalsupporters zijn zielige mensen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:26
Van Geel is echt een beetje dom zo Maxima zeggen. Ajax heeft dit jaar echt geld uit gegeven voor aankopen. En spelen overal nog in mee, denk dat Ajax slim inkoopt en zo de eigen jeugd kan laten doorstromen. Ben trots op Ajax dat ze genoeg punten op coefficentie lijst binnen halen, zodat er helaas clubs zijn die daar niks mee doen en zich niet eens plaatsen kan Ajax niet helpen, al had een prijs in de afgelopen jaren wel moeten kunnen, maar dit jaar voor de weder opstanding dan maar
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:51
Waarom wordt een supercup of KNVB beker als belangrijker gezien dan Europees succes? Door het Europees succes vingen wij veel geld voor spelers, daardoor is die bankrekening zo hoog..zoals door de verkoop van sanches en klaassen. Bovendien blijft de waarde van je club hoog en bekend in de wereld, waardoor Chinese clubs ineens monster bedragen bieden..bedragen die van geel niet krijgt...
Vind ik leuk
B3v3r +803
zaterdag 12 januari 2019 om 10:01
Lekker makkelijk scoren weer van hem bij de achterban. Hij heeft met de dikste kop het slechtste beleid
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:07
PSV had 4 jaar terug net zo weinig geld als Feijenoord maar door jonge spelers te kopen en te verkopen heeft PSV nu geld. Un die tijd heeft Van Geel alles wat Feijenoord te besteden had, verspild aan oude mannen en zit nu met o.a. vd Heyden, Van Persie, Toonstrsa, Botteghin en Clasie te kijken. Onverkoopbaar/afgeschreven.
Dat ligt aan Van Geel zelf.
Vind ik leuk
Tfoe +3858
zaterdag 12 januari 2019 om 10:36
hahaha zuurpruim....
Vind ik leuk
PSV POWER +17
zaterdag 12 januari 2019 om 10:37
Ajax staat beurs genoteerd ik weet dat het zomaar gehalveerd kan worden in een paar maanden tijd. Maar dat doe je bewust die gok moet je niet zeuren als je grote verliezen krijgt. Het is een groot risico maar dat doet Ajax zelf. Op dit moment hebben ze verlies op hun aandelen.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
zaterdag 12 januari 2019 om 11:28
het hele ajax trollen leger is weer wakker zo te lezen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:47
Jij privé ook na 8 jaar prutsen.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 15:02
Het zit blijkbaar in het DNA van de Feyenoord supporter om altijd het negatieve te zien. Daar speelt met name de Nederlandse pers handig op in. We gaan pas winnen, als we daar zelf van overtuicht zijn en dit ook uitstralen. Zelfs in het kampioensjaar werd er continue getwijfeld, gelukkig hadden we toen Dirk Kuijt, want anders........