Ten Hag: 'Niet te snel in superlatieven praten, maar hij maakt echt goede indruk'

Ten Hag: 'Niet te snel in superlatieven praten, maar hij maakt echt goede indruk'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 08:20za 12-01-2019 om 08:20

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 09:17za 12-01-2019 om 09:17

Erik ten Hag is enthousiast over nieuwelingen Lisandro Magallan en Lassina Traoré bij Ajax. De Argentijnse verdediger en de spits uit Burkina-Faso zijn op het trainingskamp in Florida aangesloten bij de selectie van de Amsterdammers.

Volgens Ten Hag heeft de scouting een prima inschatting gemaakt met Magallan. "Als je spelers scout, moet je ze in je eigen ploeg voorstellen. Zeker bij een Zuid-Amerikaan (Magallan, red.), omdat ze toch een heel andere stijl van voetballen hebben. Bij Ajax willen we in balbezit van achteruit 'bouwen'. De eerste dagen onderstreept hij dat onze inschatting juist is geweest. Hij is comfortabel aan de bal, passt met twee benen in, zijn aannames zijn goed en hij heeft inzicht."

De komst van Magallan speelde een rol in het vertrek van Maximilian Wöber. "Het was zeker niet gemakkelijk om Max te laten gaan, maar er komt voor hem een hele mooie club voorbij", zegt Ten Hag over Sevilla. "En bij ons heeft hij nou eenmaal minder perspectief. Dan kan ik me voorstellen dat een speler voor zo'n mooie kans wil gaan, en die gunnen wij hem ook."

"Daarbij telt ook dat we op de posities van Max achterin veel alternatieven hebben. Niet alleen met de komst van Magallan, maar ook met de terugkeer van Daley Sinkgraven als optie voor de linksback-positie en Joël Veltman, die in het centrum kan spelen."

Traoré
Ook over Traoré is Ten Hag lovend. "Je moet altijd oppassen om niet te snel bij jonge spelers in superlatieven te praten. Maar hij maakt echt een hele goede indruk, net als Magallan. Het is een killer. Hij is technisch heel vaardig, in zijn aannames, in zijn passing, maar ook in zijn keuzes. Dat is on-Afrikaans. Dat valt ons echt op. En fysiek is hij beresterk, op zo'n jonge leeftijd."

Plaats een reactie

zaterdag 12 januari 2019 om 08:29
Tenhagprimeur.nl 😉
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20650
zaterdag 12 januari 2019 om 08:41
Meer meer meer! Hehe
Vind ik leuk
Castromann +8298
zaterdag 12 januari 2019 om 09:29
Pingels nemen dat kan die Argentijn niet...dat weten we nu ook...
Maar goed daarvoor is hij natuurlijk niet gekocht.
Lijkt mij n prima speler...al oogt hij n beetje klein voor een centrale verdediger.
Beetje het postuur van Veltman.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +704
zaterdag 12 januari 2019 om 09:48
Nee denk dat dat de laatste penalty is die hij ooit neemt haha maar speelde verder een uitstekende pot zeg. Bij een tegengoal liet hij z'n mannetje lopen helaas, maar voor de rest kwamen bijna al z'n passen aan, was z'n timing fantastisch en won hij bijna elk luchtduel. Ik was wat sceptisch toen ik hoorde dat hij er in Zuid-Amerika helemaal niet zo goed opstond maar dit zou zomaar is een hele goeie kunnen zijn.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 11:46
Maar geen kaartenverzamelaar als de bij Ajax -helaas- teruggekeerde Veltman.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:47]
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
zaterdag 12 januari 2019 om 12:26
Klein? 😜 😜 😜 Hij is net zo groot als Wöber en dus groter als Veltman en Blind
Vind ik leuk
Castromann +8298
zaterdag 12 januari 2019 om 13:43
Daarom zei ik ook...."hij oogt klein" 😉
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
zaterdag 12 januari 2019 om 13:57
Omdat hij groot is moet je ook niet zeggen dat hij klein oogt😜😜😜
Vind ik leuk
Castromann +8298
zaterdag 12 januari 2019 om 14:01
Groot is relatief.... hij is 181cm.
Dat is vrij klein voor n hedendaagse cv.
Maar misschien komt het dat ik zelf 1.93 ben 😉
Vind ik leuk
Molletje +1109
zaterdag 12 januari 2019 om 13:14
Ik ken nog een Argentijn die veel penalties mist... ene Messi of zo. Dus misschien zijn ze wel van hetzelfde niveau dan...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:54
cannavaro is nog 10cm kleiner, lengte zegt niks
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:31
17 jaar 🤣. Nee kijkt eerder 21. Ben benieuwd centrum Maggalan en De Ligt is prima voor de eredivisie. Helemaal als je dat vergelijkt met onze Eindhovense vrienden.
Vind ik leuk
Maan88 +5822
zaterdag 12 januari 2019 om 08:46
Eindhovense vrienden die met ‘afgekeurde’ ex ajacieden viergever en Rosario net zo min doelpunten tegen hebben als jullie met wereldwonderen frenkie en de ligt? En toch zelfs 2 punten voorstaan en ajax gruwelijk vernederd hebben. En dat alles ondanks de vele miljoenen die ajax geïnvesteerd heeft. Nee in Eindhoven is het helemaal niets. Al zitten wij wel op koers voor om en nabij de 10e prijs in 5 jaar. En jullie zijn geweldig op koers voor X X X X X 5 Seizoen zonder prijzen!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:51
Komt ook wel een beetje omdat ze (hier bedoel ik PSV) het op alle andere fronten wat hebben laten liggen toch? (Beetje onder de gordel, maar toch)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
Maan88 +5822
zaterdag 12 januari 2019 om 08:58
PSV heeft ook zat laten liggen. Daarom spelen ze nu ook geen CL en beker meer en hebben ze ook de JC schaal niet gewonnen dit seizoen.
Maar als weerstandisgoed gelijk weer met PSV vergelijkt en afgunstig doet zoals in elk topic mag ie best de waarheid horen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:35
Vertel dan ook de waarheid. Jullie PSV fans leven in een soort bubbel. PSV heeft wat titels gepakt omdat Ajax niet zat op te letten. Nu is Ajax weer wakker en nu zullen de opper calimeros weer wakker worden in Eindhoven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:57
Ze ruiken de bui al hangen, ze zijn als de dood dat Ajax kampioen wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:38
Ik bedoel ook dat PSV veel heeft laten liggen. Heb m'n eerste reactie aangepast
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 11:49
Lieverwatobjectiever, je mening is waar.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:57
Noem die 10 prijzen eens op dan...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:01
De Lichtderby tegen Fc Eindhoven telt hij zeker mee 😃
Vind ik leuk
Maan88 +5822
zaterdag 12 januari 2019 om 09:02
Winnaar Johan Cruijff Schaal XVII
Landskampioen
Winnaar Johan Cruijff Schaal XX, Landskampioen
Winnaar Johan Cruijff Schaal XXI
Landskampioen

En nu op naar de 7e, ik dacht dat het meer was. En nu jij, noem die van ajax is op de laatste 5 jaar
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:32
Nu gaan we die Supercup ineens wel Meetellen? 31 jaar geen Europese finale meer gespeeld. PSV is altijd al het lachertje van Europa geweest. Altijd gebruikt als opvulling, een figuranten rol. 😆
Vind ik leuk
Jozef +40962
zaterdag 12 januari 2019 om 10:22
Het Bolton Wanderers van Europa zeg maar...🤣
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 11:36
Haha, nu is een Europese finale ineens een prijs omdat Ajax dat toevallig bereikt heeft. Heerlijk hoe mensen in hun eigen straatje kunnen lullen. Ik weet nog goed de kritiek op Feyenoord toen ze lang moesten wachten op een landskampioenschap. De Feyenoord supporters die toen begonnen over de winst in de Europa leauge werden met de grond gelijk gemaakt, het enige wat telde was het landskampioenschap. Laat me raden, wanneer Ajax aan het eind van het seizoen geen kampioen wordt, is overwintering in de cl zeker ook ineens een betere prestatie dan het kampioenschap.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 11:54
Frank,
Helaas en dat kan jij en ik ook niet veranderen, is Ajax de enige Nederlandse vertegenwoordiging in de UEFA-competitie. Ajax is op dit moment en denk de komende jaren heerser in de ED. Sorry.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:54]
Vind ik leuk
Jozef +40962
zaterdag 12 januari 2019 om 13:16
Dat lijkt me toch wat voorbarig. Met al dat geld kunnen we niet zoveel. Ook PSV is financieel en sportief stukken machtiger dan de rest van de Eredivisie en als ze ook veel winnen, dan is er in ieder geval één concurrent, dus van een alleenheerschappij zal geen sprake zijn, tenzij Ajax in staat gaat zijn om zijn sterkhouders voor langere tijd aan zich te binden en zich elk jaar kan versterken in plaats van dat telkens de beste spelers vertrekken...
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 13:22
Ajax heeft het in de cl prima gedaan. Wat geluk gehad met de loting, maar alsnog mijn complimenten. Maar hoe je er in godsnaam bij komt dat Ajax de heerser is in de ed is mij een compleet raadsel. Al 4 jaar geen kampioen meer geworden, en op het moment van schrijven nog steeds een achterstand hebben op PSV. Maar dan de heerser zijn in de ed. Vreemde redenatie.
Vind ik leuk
Jozef +40962
zaterdag 12 januari 2019 om 14:23
Alleenheerser lijkt mij zoals het er nu voorstaat ook onmogelijk. Ook PSV is stukken sterker dan de rest.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 17:34
Ach Frank je moet het e.e.a. niet al te serieus nemen, dat doet iedereen hier. Fijne zaterdagavond.
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 21:06
Heb je helemaal gelijk in. Het is alleen zo jammer dat je hier bijna geen normale discussie kunt voeren tussen supporters met een verschillende club voorkeur op basis van feiten. Natuurlijk hebben beide kampen een gekleurde mening, dat maakt het ook leuk. Maar als iedereen alleen maar onzin neer gooit, en dat voor zijn eigen waarheid aanneemt, komt dat een leuke discussie niet echt ten goede. Jij ook nog een fijne avond 👍🏻
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zaterdag 12 januari 2019 om 13:45
Ga er nou niet in mee, Ajax word heus wel kampioen dit jaar en dan is het weer stil. Deze sukkels roepen het omdat ze er mee denken te scoren. Drink de gifbeker leeg, hoe lekkerder het zoet is na 4 jaar bitter. Onze prijs na 4 jaar de Boer is eindelijk weer voetbal in de Arena en die vind ik mooier dan de schaal
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 15:27
Deze sukkels roepen helemaal niet om te kunnen scoren. Ik zeg ook nergens dat Ajax geen kampioen kan worden. Ik schat zelf de kansen 50/50 in tussen Ajax en PSV. Hebben beide een sterk team, en spelen goed voetbal dit jaar. Het enige wat ik doe is iemand om uitleg vragen hoe hij erbij komt te roepen dat Ajax op dit moment heerser is in de eredivisie. Je hoeft niet perse achter elke boom een vijand te zien.

Maar leuk om te zien dat je al overtuigd bent van het kampioenschap. Mocht het niet zo zijn, kun je nog wat langer genieten van je gifbeker. Of onnodig haten op andere mensen omdat ze een andere mening zijn toegedaan dan jij 👍🏻
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:59
Alleen speelt er maar 1 goed voetbal en dat is Ajax.
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 16:30
Klopt helemaal jongetje. Beide evenveel goals gescoord, evenveel doelpunten tegen. En PSV 2 punten meer. Maar alleen Ajax speelt goed, en PSV niet. Lijkt me heerlijk zo te leven zonder gehinderd te worden door enige vorm van objectiviteit.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:20
Ik zeg niet dat Ajax er meer heeft, maar 10 prijzen is natuurlijk gewoon gelul.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 11:51
Maan88, is de Repeatknop nog niet defect ?
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zaterdag 12 januari 2019 om 13:40
Daarom roeptoeter nou niet zo zielig, Ajax was daarvoor 4 jaar kampioen aaneen, dit soort reacties haalt zichzelf altijd weer in want Ajax word ook weer kampioen! Maar ja dan blijven de normale PSVers gewoon hier en is het trollenleger weer met andere dingen bezig
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:00
Haha 10 prijzen in 5 jaar? Blijf eens van de drugs af. Ajax is hard op weg om de 5e titel te pakken in 9 seizoenen. PSV heeft maar drie titels in 10 seizoenen. Ajax heeft ook een Europa League finale gespeeld. Psv wacht al 31 jaar op überhaupt een finale. Jij moet gewoon je plek kennen als boertje. Ajax is namelijk in alles groter. En wij spelen nog Champions League. Psv is dit seizoen al kansloos in de Supercup, Knvb beker en mega kansloos in de Champions League.
Vind ik leuk
Maan88 +5822
zaterdag 12 januari 2019 om 09:04
Om en nabij, goed lezen junkhoofd

Ik ken me plek zeker als boertje. Trots boertje! Maar zeker ook de voetbalhoofdstad van Nederland!

PSV heeft ajax dit seizoen ook al weer gruwelijk vernederd maar jullie zien alleen wat jullie willen zien
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:10
Zo te lezen jij ook
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:27
Als er iemand vernederd is dit seizoen, dan is het toch echt PSV....

Heel Europa lacht weer om de boertjes! 6 Europese wedstrijden, met heel veel geluk 2 puntjes! Top prestatie, ben maar trots!
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 12:01
Wateenpegel, ze zijn bij PSV te dom om dit onder ogen te zien, geloof me. Heel Europa schonk en schenkt ze geen enige aandacht.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 12:02]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:29
Ouwe drugs patient. Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland? Hahaha scouts en fans van tegenstanders in de Champions League zijn nog steeds aan het lachen van die wanprestaties. En vorig seizoen was het een absolute groepsverkrachting in de Arena. Dit jaar word het ook weer makkelijk minimaal 3-0 voor Ajax
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 12:05
Weerstandisgoed, you're right man. Wat duurt dat toch nog lang die 31 maart. Tadic, Traore, Ziyech, Neres, Van de Beek, Tagliafico, Mazraoui....

Zoet raakt er overspannen van.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 12:06]
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zaterdag 12 januari 2019 om 10:34
"Gruwelijk vernederd" droom verder. Gewoon gewonnen bedoel je.
Ajax psv 3-0 was pas een vernerdering. Zoek gespeeld en prachtig acties. En winnen, dat is vernedering.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 12:07
AGCA-Scooby, je vergeet die eerste helft in de Kuip op 2 december en daarna die halfhuilende Luuk de Jong die vond dat de wedstrijd een kwartiertje langer moest duren, zo blijf je aan de gang. Over vernedering gesproken.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 12:00
Maan88, boertje ? Ach zoek een vrouw, schrijf naar Yvonne Jaspers.
Vind ik leuk
Iggy +4116
zaterdag 12 januari 2019 om 13:12
Doe er je voordeel mee joh!
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zaterdag 12 januari 2019 om 13:51
Voetbalhoofdstad dat gaat niet, daar heb je de grootste fanbase voor nodig en tellen die titels niet. Ik snap dat je van jezelf moet afbijten maar voetbalhoofdstad is echt een calimero opmerking
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:08
Misschien was ie de 0 achter de 5 vergeten? 🤭
Vind ik leuk
Vinnie J +2022
zaterdag 12 januari 2019 om 10:50
Maar het blijft een stinkclub.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 11:59
Weerstandisgoed 9.00 uur, ze zijn of hardleers of stekeblind daar bij de PSV-supporters. Ze willen toch zo graag de beste club van Nederland zijn, dit is hun gefrustreerde minderwaardigheidscomplex.
Wat willen ze nou: Ajax 3 trotse sterren en zij nog maar 2 en nog jaren van verwijderd om de 3e ster te krijgen. laat ze maar lullen.
Vind ik leuk
Vooruit +147
zaterdag 12 januari 2019 om 13:29
Je weet zelf ook wel dat Ajax het zoveelste rampseizoen op rij heeft. Dat heb je ervan als je van een voetbalclub een handelsonderneming in voetballertjes gaat maken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:38
? Rampseizoen
Vind ik leuk
Gilze +629
zaterdag 12 januari 2019 om 10:18
@ Maan nu kun je dat nog zeggen
Over 5 jaar zal ik je ff op deze uitspraak wijzen

PSV gaat met de billen bloot op 31-3
100%

Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 12:09
Gilze,
De billen bloot en veel schijterei de bus uit in de Johan Cruijfarena.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 12:09]
Vind ik leuk
fritsie +626
zaterdag 12 januari 2019 om 10:38
Bloemen bij de finish! Jullie komen nog naar Amsterdam. Daar was het vorig jaar ook een vernedering. Maar toen werd PSV vernederd. De Ligt zaal dan centraal achterin staan. Hele andere wedstrijd!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:33
Eindhoven is het nog nooit wat geweest, kosten weer veel europeesche punten, maar ik gun jullie succes boertjes, want verstand van voetbal zal er nooit komen.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 11:49
Maan88, alweer de Repeatstand.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
zaterdag 12 januari 2019 om 12:31
PSV is dan ook wel Ajax 2 met Viergever, Malen, Bergwijn en Rosario.
Dus Ajax wordt altijd kampioen ook als psv dus kampioen wordt is het dus eigenlijk gewoon AJAX dat kampioen wordt.
Maar ja 😜 Europees is het natuurlijk alleen het echte AJAX wat meekan met de Europese top.
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zaterdag 12 januari 2019 om 13:37
Als je het over de koers van de landstitel hebt is dat gelijk aan PSV want ze winnen beide als ze alle wedstrijden winnen!
Vind ik leuk
RenW +2090
zaterdag 12 januari 2019 om 13:55
Origineel Maan, weet je echt niets beters.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:46
glazen bol thuis?
Vind ik leuk
rexxo +5823
zaterdag 12 januari 2019 om 09:01
Traoré? 😳
Heb je goed naar zijn kop gekeken?

Vanuit Afrika hebben ze zijn vader gestuurd, deze speler is minimaal 25 jaar of ouder.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:30
Zijn vader is bij 7 jaar de tel kwijtgeraakt en weer bij nul begonnen.
Vind ik leuk
mcmodd +25108
zaterdag 12 januari 2019 om 09:03
Als ik jou was zou ik die laatste zin nooit uitgesproken hebben. Sterker nog, ik vind het raar om zo te denken. Als je constant laat weten dat PSV minder goed is dan Ajax moet je het niet raar vinden dat mensen je arrogant vinden. Zeker als je nog op achterstand staat op de ranglijst. De aanname dat je die twee punten wel even inhaalt zal ook ineens heel dom lijken als Ajax een van zijn uitglijders heeft. Dan kan dat ook zomaar vijf punten worden en lacht elke voetbalsupporter je uit.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
zaterdag 12 januari 2019 om 09:24
Het leven van een Ajax-sympathisant in een notendop, McModd....
Vind ik leuk
rexxo +5823
zaterdag 12 januari 2019 om 10:44
Totaal niet mee eens wat je zegt, hij staat niet symbool voor hoe alle Ajax fans denken. Net zomin als dat alle Feyenoord en PSV fans trollen zijn.

Jij scheert iedereen over één kam en ik denk dit forum heel veel trollen aantrekt

Die vervelende figuren heb je helaas bij alle supportersgroepen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 10:50]
Vind ik leuk
Blindsy +15853
zaterdag 12 januari 2019 om 11:12
"De aanname dat je die twee punten wel even inhaalt zal ook ineens heel dom lijken als Ajax een van zijn uitglijders heeft. Dan kan dat ook zomaar vijf punten worden en lacht elke voetbalsupporter je uit."

Ik: Het leven van een Ajax-sympathisant in een notendop.

Dat slaat natuurlijk op hém. En zn bekende grootspraak. De schaal claimen terwijl je 2e staat.
Zeg ik iets verkeerds?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:14]
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 12 januari 2019 om 12:54
Ach ajaxsupporters je kent ze, grote mond als ze winnen, grote mond als ze verliezen. Gefrustreerd over PSV al jaren, kijk naar de comments hier op VP, wie neemt die roeptoeters nog serieus?
Vind ik leuk
rexxo +5823
zaterdag 12 januari 2019 om 15:19
Alle clubs hebben roeptoeters op dit forum of heb je boter op je hoofd.

Of vind je dit forum met veel kleine kinderen een goede weergave van hoe men denkt.
Vind ik leuk
GOAL! +502
vrijdag 18 januari 2019 om 18:10
Je hebt gelijk rexxo... maar het VP forum is van de Ajax roeptoeters
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:40
Ajax heeft alles in eigen hand, we krijgen ze nog in Amsterdam. Ajax heeft een betere selectie en een betere coach. Alle vertrouwen erin dat Ajax de dubbel gaat pakken dit jaar.
Vind ik leuk
Olfie +5246
zaterdag 12 januari 2019 om 09:53
De CL en de beker?
Vind ik leuk
Blindsy +15853
zaterdag 12 januari 2019 om 09:54
Dat hadden ze in 2017 ook, meen ik mij te herinneren...
Vind ik leuk
mcmodd +25108
zaterdag 12 januari 2019 om 10:04
Dit klinkt al wel wat reëler. Je spreekt je vertrouwen uit, dat is prima. Laten we voor jou hopen dat ze je vertrouwen waard blijken te zijn. Dat ligt dus ook aan de vorm van de dag, van beide teams eigenlijk.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 12:11
Ha ha ha de gebruikelijke en verwachte retoriek, herhaaltoets.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:53
psv maakt geen uitglijder meer volgens jou?
Vind ik leuk
mcmodd +25108
maandag 14 januari 2019 om 13:32
Zo’n uitglijder is niet te voorspellen, noch ervan te zeggen dat ze er geen maken. Dat geldt voor Ajax idem dito.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:45
18 jaar nu inmiddels
Vind ik leuk
Jordaan +1371
zaterdag 12 januari 2019 om 08:33
Heel zeker en sterk aan de bal idd, ondanks voetballend technisch minder dan bijvb De Ligt. Maar wat me ook opviel in de Copa wedstrijden is dat, ja hij is een harde verdediger maar net als Tagliafico heeft hij niet veel slidings en overtredingen nodig door zijn spelinzicht is hij vaak optijd, komt vaak voor de man, en bij standaard situaties kopt hij veel weg. Natuurlijk alles is altijd afwachten, maar ik ben blij met deze type verdediger bij Ajax!
Vind ik leuk
Pimman +7881
zaterdag 12 januari 2019 om 08:41
Klopt oogt heel stabiel. Nóg wel oefenen op penalties ;)
Vind ik leuk
Jordaan +1371
zaterdag 12 januari 2019 om 08:49
Haha ja apart dat zulke type verdedigers vaak geen pingel goed kunnen nemen;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:52
Volgens mij heeft tagliafico de meeste kaarten in de Ajax selectie
Vind ik leuk
Jordaan +1371
zaterdag 12 januari 2019 om 08:56
Natuurlijk is hij niet overtredingloos maar verdedigend lost hij meeste op door zijn spelinzicht door situaties goed in te schatten zoals ook in de CL. Foutloos is hij niet altijd en als hij dan een overtreding moet maken is het een paar kaarten teveel geweest, maar ook hij heeft natuurlijk nog verbeterpunten
Vind ik leuk
satesaus +1173
zaterdag 12 januari 2019 om 08:40
Hèhè, eindelijk een ajax-artikel.
Vind ik leuk
Pimman +7881
zaterdag 12 januari 2019 om 08:42
Nu nog wachten op satesaus..
Vind ik leuk
Jordaan +1371
zaterdag 12 januari 2019 om 08:50
Als je maar geduld hebt Satésaus dan komt het allemaal goed 😉
Vind ik leuk
2cents +57607
zaterdag 12 januari 2019 om 09:05
Lijkt me logisch dat Ten Hag niet voor een vertrek van Wöber ging liggen. Toen bij het ontbreken van De Ligt achterin een echte CV gewenst was, stelde Ren Hag hem niet op. Hij had in die zin dus helemaal geen vertrouwen in Wöber op dat niveau. Ja, wel náást De Ligt, als linksback wat zijn plek niet was.
Vind ik leuk
Romarioo +493
zaterdag 12 januari 2019 om 09:17
Het is moeilijk hem laten gaan zegt ie en vervolgens erachter hij heeft minder perspectief bij ons
1 jaar in A'dam en het is al een hypocriet
Doe je snel Mr ten hag
Vind ik leuk
Babelagtig +1040
zaterdag 12 januari 2019 om 09:26
Leg eens uit wat hier hypocriet aan is? Weet je wat hyoocriet is? Andere betichten van arrogantie en vervolgens jezelf de voetbalhoofdstad van nederland noemen...
Vind ik leuk
Romarioo +493
zaterdag 12 januari 2019 om 09:45
Hypocriet het ene zeggen en het anderen doen
Vind ik leuk
Babelagtig +1040
zaterdag 12 januari 2019 om 11:44
Waar gebeurd dat dan?
Vind ik leuk
GOAL! +502
vrijdag 18 januari 2019 om 18:13
Google ff 'hypocriet' misschien snap je 't dan wel
Vind ik leuk
Babelagtig +1040
vrijdag 18 januari 2019 om 19:29
Jezus...reageren op een bericht van 6 dagen geleden😂lekker geslapen?? Maar vooruit, ten hag laat wober liever niet gaan omdat hij in hem de ideale 12e man ziet en graag een sterke bank heeft, tegelijk weet hij ook dat wober niemand uit de basis gaat spelen en gunt hem derhalve een transfer...in welk universum is dat hypocriet?
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 19 januari 2019 om 12:41
Helder verhaal. Ik snap ten Hag wel. Ik denk alleen niet dat ik hierop heb gereageerd (op een lullig manier) Ik snap zelf ook niet wat hier hypocriet aan is nl.
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 12:14
Erik ten Hag de allerbeste en gedurfde trainer van Nederland.
Vind ik leuk
Romarioo +493
zaterdag 12 januari 2019 om 14:06
It's over til it's over toch
Vind ik leuk
AFP +1214
zaterdag 12 januari 2019 om 17:18
It isn't over, it is coming for the next 10 years....
Ajax the best there is.......
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:18
Worden jullie hier nooit moe van jullie zelf dat volwassenen tenminste daar ga ik vanuit het altijd over de beste de grootste de sterkste of dat soort thermen hebben.
Zien jullie dat zelf niet of vinden jullie het leuk elkaar afzeiken over elkaars clubbie.
Echt ik lees dit veel maar soms haak ik al af bij het 2de artikel .
Heb toch respect voor elkaar hier dan he in een stadion is het anders dan mag je roeptoeteren.
Zo dit gezegd te hebben hoop ik dat wel Ajax kampioen word zo niet dan gefeliciteerd aan die het wel word .
Fijne dag nog
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 09:21]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:11
Goeie reactie peerke, het lijkt hier meestal wel een kleuterklas en discussier ook maar met een enkeling wie realistisch en respectvol kunnen reageren. Maar zolang veel mede kleuters elkaar er likes voor blijven geven gaat dit door.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
zaterdag 12 januari 2019 om 09:22
Zag trouwens aan het eind dat Veltman zijn streken nog niet is verleerd. Voelt iets tegen zn teentje, springt de lucht in, en maakt een mooie salto. Tegenstander prompt een gele kaart.
Mondje dicht over Lozano, de Schwalbekoning van Nederland speelt voor Ajax. Gedverdemme.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:25
Mooie promotie voor Wober.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:27
Magallan is een prima speler .
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:06
Nu die zelf gecreëerde hosannastemming nog lang vast houden Erik !
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:18
Veltman ook verkopen die verprutst alles toch weer
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:25
dus hij weet nu al dat hij naar voren moet spelen.

Is altijd meegenomen. Scheelt een hoop uitleg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 22:52
Traoré heb ik een verduveld goed gevoel bij. Je ziet het bij hem in verschillende aannames, maar ook in balbehandeling. Dit is een voetbalbeest. Magallan, hoewel totaal anders maar daarom niet minder beest. Gaan we hard nodig hebben.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:53]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws