'Napoli hoopt Lozano-transfer snel af te ronden en biedt dertig miljoen en Younes'

'Napoli hoopt Lozano-transfer snel af te ronden en biedt dertig miljoen en Younes'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 10:34za 12-01-2019 om 10:34

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 11:06za 12-01-2019 om 11:06

Napoli gaat deze zomer volgens verschillende Italiaanse media proberen om de zomerse transfer van Hirving Lozano naar Italië alvast te beklinken. Napoli wil dertig miljoen euro overmaken naar Eindhoven en maakt Amin Younes onderdeel van de deal.

Verscheidene Italiaanse media, waaronder de Gazzetta dello Sport, berichten dat Napoli-voorzitter Aurelio de Laurentiis dertig miljoen euro heeft gereserveerd voor de Mexicaanse aanvaller van PSV. Daarnaast zijn de Italianen bereid om Amin Younes de omgekeerde weg te laten bewandelen. De voormalig Ajacied komt weinig aan spelen toe bij Napoli en kan dus een terugkeer maken in de Eredivisie.

Er zouden al gesprekken plaatsgevonden hebben tussen De Laurentiis en Mino Raiola, de belangenbehartiger van Lozano. Napoli-trainer Carlo Ancelotti is volgens de Italiaanse media op het afgelopen WK in Rusland onder de indruk geraakt van de Mexicaanse vleugelaanvaller en hoopt dan ook dat de deal beklonken zal worden, zodat zijn club volgend seizoen over de PSV'er kan beschikken.

Poll

Heeft Lozano het potentieel voor de absolute top?

(10379 stemmen)

Plaats een reactie

psvfan1913 +7660
zaterdag 12 januari 2019 om 10:36
30 miljoen zou psv nooit akkoord mee moeten gaan. En die Younes mag ophoepelen, geef ons Insigne of Koulibaly maar👍
Vind ik leuk
Olfie +5629
zaterdag 12 januari 2019 om 10:39
Ja, doe anders gewoon een elftal-ruil, stemmen ze vast mee in.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:45
Mertens mag ook wel terugkeren.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
Meer dan 30 krijg je er niet voor.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7660
zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
Moet jij is opletten, Lozano is zeker rond de 40/50 miljoen waard. Kijk maar naar het WK waar hij op 22 jarige leeftijd veruit de beste speler van Mexico was.
Vind ik leuk
ReneAjax +10115
zaterdag 12 januari 2019 om 11:50
Van Mexico, ja...
Dat is nog geen Brazilië, hoor
Vind ik leuk
benny-boys +2030
zaterdag 12 januari 2019 om 12:16
neen, maar speelt wel steeds bij de Kampioen van Nederland.
Vind ik leuk
ReneAjax +10115
zaterdag 12 januari 2019 om 12:19
Ah zo... dus alle spelers van de Kampioen van Nederland zijn 50 miljoen waard ?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 11:53
Nou nou, dat viel wel mee. Heb alle wedstrijden van Mexico gezien en Guardado en Vela waren stukken belangrijker. Buiten die goal was ie tegen het zwakke Duitsland vrij matig en tegen Zuid-Korea gaf ie alleen een assist.

En wees eerlijk, die (onterechte) WK-hype rond hem is ook wel een beetje over. Europese topclubs hebben hem ook in de CL zien spelen en daar liet ie zien moeite met het niveau te hebben. Europese topclubs gaan niet voor hem komen en de Europese subtop gaat geen 50-60 miljoen betalen.

Ik zeg tussen de 30 en de 40 miljoen en dan heb je als PSV een prima geldbedrag (al gaat daar doorverkooppercentage vanaf).
Vind ik leuk
benny-boys +2030
zaterdag 12 januari 2019 om 12:19
We zijn niet in Turkije
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:12
Hey rare Duitser ga ergens anders stennis schoppen joh
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:37
Doen doen doen!

Younes is a meer waard dan lozano, dus dan krijg je 30 mil bonus erbij!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:39
Younes die mislukte voetballer 30 miljoen waard? Dan moet Lozano minimaal 60 miljoen zijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:40
Nee man, lozano heeft de vallende ziekte, die moet je voor niks weggeven
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:44
Neymar doet dat ook. Dan ook maar 300 mijoen vragen hahahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:02
Evenwichtsstoornis noemen ze dat toch?
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 10:53
Ga er niet op in joh
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:37
Zou ook een een topic kunnen maken van Neymar vor 3 miljoen naar NAC.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15772
zaterdag 12 januari 2019 om 10:37
Ook in Napoli hebben ze door dat er een voorliefde is voor oud-Ajacieden daar in Eindhoven. Maar hier zullen ze toch niet intrappen?
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zaterdag 12 januari 2019 om 10:46
Hahaha😂.
Dat lijkt me niet nee. Kom op zeg wat denken die napolitanen wel niet. Dat hun dronken zijn betekent niet dat PSV dat ook is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:02
Van Leer, Ten Hag, Schreuder, Labyad en Huntelaar hadden een voorliefde voor een Eindhovense voetbalclub. Daar trapte Ajax toch ook in. Maar nee Youness is niet eens goed genoeg voor Jong PSV en heeft niets te zoeken bij PSV.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:06]
Vind ik leuk
Babelagtig +2398
zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
Schreuder verleden bij psv?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:34
Jip, als jeugdspeler samen met zijn broer.
Vind ik leuk
Babelagtig +2398
zaterdag 12 januari 2019 om 11:43
Hmm ok.kan t nergens vinden, alleen bij barneveld en feyenoord volgens wiki
Vind ik leuk
ReneAjax +10115
zaterdag 12 januari 2019 om 11:59
Younes is altijd nog beter dan Andy van der Meijde toen was.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:04
Alfred Schreuder voetbalde van 1987 tot en met 1990 voor PSV. Hij zat in het toenmalige internaat en speelde in de A-jeugd. Na PSV vertrok Alfred naar RKC. Ook zijn broer Dick speelde bij PSV.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 12:06]
Vind ik leuk
Babelagtig +2398
zaterdag 12 januari 2019 om 12:13
Aaah vandaar dat hij het als voetballer nooit ver geschopt heeft😉
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
zaterdag 12 januari 2019 om 10:38
Donder toch op. Wat moet je met younes.... Baggere speler.
Vind ik leuk
Olfie +5629
zaterdag 12 januari 2019 om 10:39
Heeft een hoop bijgedragen aan het behalen van de EL finale 😉
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 10:57
En niks voor de rest, wie weet wat een scorende buitenspeler Ajax had opgeleverd. Younes opstellen betekend voor PSV een doelpunt of 30 minder. Gewoon een totaal vleugellamme kant!
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
zaterdag 12 januari 2019 om 11:41
Dat was toen, die gast heet totaal geen rendement.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:41
Naar PSV ....arme Younes 😎
Vind ik leuk
Klatssszz +106
zaterdag 12 januari 2019 om 10:38
Vriendelijk bedanken! Younes mag braaf daar bankzitten. Hebben wij geen
Plek voor op de bank in EHV
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 10:59
We hebben zijn stoel verhoger nog liggen interesse?
Vind ik leuk
rexxo +11659
zaterdag 12 januari 2019 om 10:38
Ik zou die Napolitanen meteen doorsturen naar Lidl en adviseren daar goedkoop te gaan winkelen en Younes enkeltje Madurodam.

Misschien kan hij daar zijn passeerbeweging buitenom bijschaven.
Vind ik leuk
Zultkop +6616
zaterdag 12 januari 2019 om 10:41
Lamprou ook maar naar Madurodam, Sneijder, Messi. Heb je een best aardig team van kleintjes.
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zaterdag 12 januari 2019 om 10:49
Xavi Roberto Carlos. Denk dat je aardig kabouter dreamteam kan vormen zo.
Vind ik leuk
rexxo +11659
zaterdag 12 januari 2019 om 10:54
Gaat ie goed ouwe?

Een one trick pony zoals Younes in 1 adem noemen met Sneijder en Messi, dat kan echt niet.
Vind ik leuk
Sanderos +139
zaterdag 12 januari 2019 om 10:39
Oud nieuws, maar euhhh... NEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:40
Dan kun je je als PSV ook afvragen of je in Bananasplit verzeild bent geraakt. 😁
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 10:40]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:40
Als PSV € 30 miljoen kan krijgen, en Younesje als onderdeel van de doorverkoop regeling naar Pachuca kunnen sturen, dan zeg ik gauw doen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:41
Amin Younes 😂😂😂
Vind ik leuk
Morris +23891
zaterdag 12 januari 2019 om 10:41
Van Bommel houdt van de Duitse mentaliteit!!
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zaterdag 12 januari 2019 om 10:42
Ja dat klopt, maar of Younes die mentaliteit bezit betwijfel ik.
Vind ik leuk
stratumseind +195139
zaterdag 12 januari 2019 om 11:05
Amin Younes is geen duitser ook al zegt zijn paspoort van wel
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zaterdag 12 januari 2019 om 10:42
Mooie club voor hem.
Maar Younes naar Eindhoven, hmmm. Dat zie ik niet zo zitten.
Zie liever dat men dan 40 miljoen overmaakt, zodat er ruimte is voor Malen (basis) en Gakpo (2e man) om zich door te ontwikkelen. Zie daar meer potentie in dan in een speler als Younes.
Vind ik leuk
NACnz +149
zaterdag 12 januari 2019 om 10:42
Younes past prima bij PSV. Zet je trots opzij en support hem
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:52
Echt niet. Eerst zijn oude club te kakken zetten ( € 5 miljoen door de neus geboord) en dan dat akkefietje met niet willen invallen. Dan tekenen bij Napoli en daar dan niet heen willen (ook leuk naar die supporters toe) en dan moet-ie met de staart tussen de benen naar PSV toe ? Kan beter 30 km verder noordwest, in de Efteling bij de andere kabouters.
Vind ik leuk
benny-boys +2030
zaterdag 12 januari 2019 om 12:36
Waarom huren jullie hem dan niet want dan kun je er misschien nog in blijven met het gehuurde elftal in Breda?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:43
Die Napolitanen moeten wat minder snuiven, het begint nu op te vallen
Vind ik leuk
Mass +5863
zaterdag 12 januari 2019 om 10:43
Aub..geen younes
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 12 januari 2019 om 10:49
Inderdaad, die willen wij niet. Maar mocht iemand bij PSV zo stom zijn en oren heeft naar deze deal, dan mag Younes tegen Ajax de winnende maken zodat ze volledig stil worden in de Arena, vloekend, tierend, en toch de beste zijn. :-)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
Younes scoort toch nooit :)
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 10:46
60 miljoen en Younes gewoon in Napels laten
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 11:21
60 miljoen krijg je misschien in sprookjesland. 30-40 is echt de max voor een draver als Lozano.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 12:48
Gewoon 2 klasse beter dan Neres. Dan is als die 43 miljoen gaat opbrengen 60 miljoen idd iets te laag aangehouden
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 13:10
Nee man, Neres is een veel technischere voetbal. Lozano is meer een dravertje. Dat maakt Neres niet beter dan Lozano, maar ze zijn minimaal gelijkwaardig. Echter heeft Neres de beste speler van de Eredivisie Hakim Ziyech voor zich.

En bovendien vergeet je dat het een bod uit China is, die smijten zo veel met geld dat ze uiteindelijk de speler hebben. Kijk voor wat voor bedragen spelers daarheen zijn gegaan, dan zie je dat bijna alles voor dik boven de marktwaarde er heen gegaan is.

Misschien is China ook iets voor Lozano? Is net als Neres een broodvoetballer en misschien krijg je er dan meer dan 40 voor. Anders niet.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 13:43
Lozano blijft 2 klasse beter. Sterspeler van psv en neres niet meer dan een bankzitter. Neres kan op rechts spelen bij Ajax maar ook daar niet goed genoeg.

Psv al jaren beter dan Ajax.

Lozano heeft bovendien laten zien op het WK wat hij in zijn mars heeft. Dat blijft het allerhoogste podium
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:18
In de Eredivisie heeft Lozano meer laten zien ja. In de CL Neres, lees de Duitse kranten eens terug na zijn optreden tegen Bayern. Kijk ook die geweldige pass tegen Benfica. Dat is toch het podium waar een speler zich laat zien. En daar liet Lozano zien tekort te komen voor Europees topniveau, daar doet een doelpunt tegen een zwak Duitsland niks aan. Verder ook veel onzichtbaar op dat toernooi (net zoals in de toppers in de Eredivisie).

En PSV beter? In de competitie misschien, maar ook maar 2 punten met nog een reis naar de Arena. 3-0 werd het vorig seizoen, weet je nog? In 2018 geen enkele thuiswedstrijd verloren door Ajax.

Nee, het lijkt me wel duidelijk: Neres is minimaal gelijkwaardig. En qua concrete interesse is het ook wel duidelijk wie door het buitenland wordt gezien als betere speler (bod van 30 miljoen van Dortmund en nu bod van 43 miljoen uit China).
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:46
Liever 25 en dat ze Younes houden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 10:48
Feitelijk geven ze aan dat Lozano voor hun ongeveer 35 miljoen waard is.
PSV vraagt 40 dus dat wordt 36........ ( zonder komediant Younes natuurlijk )
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:50
Dat is denk ik wel een juiste berekening.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 10:52
Raiola is een grapjas met z'n Younes.......maar PSV weet nu wel wat ze kunnen vragen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:00
Inderdaad, toch ook apart. Ik had verwacht dat hij meer waard zou zijn maar de interesse valt tegen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:07
Zonder negatief te willen zijn over een PSV speler.
Spelers gaan echt in prijs stijgen als ze in de EL of CL wat laten zien, Lozano maakt niet echt grote indruk op mij, niet tegen de wat moeilijkere ED clubs maar ook Internationaal niet.
Het "lijkt leuk" in de ED in 90% van de wedstrijden, maar ik geef hem niet meer kans dan Kluivert over de grens.......
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:13
Zijn snelheid is top en zijn agressie ook. Hij mist rust en overzicht, dat zie je voor het doel en in de voortzetting.
Hij is wel wat doelgerichter dan Kluivert maar technisch minder. Dat niveau past hem wel, subtop in een ‘grote’ competitie.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
Hij moet dat nog bewijzen....denk ik in de EL of CL volgend jaar.
Het lijkt een beetje op de Hakim situatie, misschien nog een jaartje PSV en dan wat laten zien in de CL ( of niet ).
Maar 35 miljoen voor een sub top speler in Italie....? (bijv)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:36
Dat is best veel ja, maar ik zie hem echt niet de kar trekken bij een topclub.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:41
Ik ook niet.....15 misschien 20 miljoen.....op dit moment.
Maar, als je slechts een handvol wedstrijden leuk speelt Internationaal EL/CL schiet je meteen door naar de 30 a 40 miljoen.
Neres bijvoorbeeld....Bosz ha ha
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:31
Ik geloof wel dat ze zo’n 35 krijgen voor hem. Het is ook niet onder risico, zie Feyenoord met Jorgensen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 12:34
Gewoon pakken hoor, die jongen is gewoon 15 tot 20 m. waard.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 11:07
Je moet het laten zien Europees en in de CL vond ik hem niet best
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:13
Ben ik het wel mee eens. Daar heeft hij zeker de kansen gekregen maar te weinig gepakt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:46
Daar ga je al....ik heb me al zo vaak verkeken op "fantastic" spelers in de ED.....ze gingen weg en nooit meer wat vernomen....
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 11:48
IDD je kunt in de ED uitblinken maar elders geen pepernoot raken
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:57
Ik denk dat Lozano gewoon een soort Kluivertje is, hartstikke leuk tegen de wat mindere ploegen, maar dan houdt het wel op.
Zulke spelers zijn 15 tot 20 miljoen waard voor de sub top in het buitenland. ( hoog uit )
Misschien hebben ze dat bij PSV ook door......dan kunnen ze 35 miljoen pakken ( denk ik ) en zeggen dan: "doen jongens" .
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 12 januari 2019 om 13:10
Met deze logica in pacht,
Hoe kun je dan die 43m voor Neres verklaren.
Heeft die het laten zien op het WK of in de CL??

Beetje vreemde redenatie van jou, ik proef de psv haat tussen de regels door.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 13:19
Ik kan niets verklaren, er wordt gezegd dat er 43 miljoen geboden is.......ik weet niet of dat zo is, lijkt mij een belachelijk hoog bedrag.

Nee, PSV haat ?????? ik probeer Lozano een beetje op waarde te schatten, maar er wordt 30 miljoen plus geboden........meteen doen....zeg ik, wat heeft dat allemaal met haat te maken ?

Niet zo overgevoelig doen, duidt op een minderwaardigheid complex jegens "de grote stad" .
Wil je huilen, prima, maar niet op mijn schouder.....
Vind ik leuk
040-077 +1386
zondag 13 januari 2019 om 16:34
Wie doet nu overgevoelig...
Ik geef alleen maar aan dat je wel erg negatief praat over een speler van PSV die meer heeft laten zien dan Neres die steeds op de bank bij Ajax zit.
Ik heb helemaal geen haat aan “de grote stad” whatever dat mag betekenen, maar daar geef je wel al meteen weer aan dat je als de grote stad verheven voelt boven de kleine steden..

Even on topic, Lozano is niet in beste vorm en heeft inderdaad een aantal wedstrijden net de verkeerde keuzes gemaakt.
Maar om zo overdreven te gaan lopen verkondigen dat een speler als Lozano 15 miljoen waard is, slaat natuurlijk nergens op.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zondag 13 januari 2019 om 20:21
Ik zie in Lozano een prima speler voor de ED, maar niet voor het echte werk op CL niveau.
Dat zelfde gevoel heb ik bij Kluivert.
Ergo ik denk dat de waarde zo'n 15 miljoen is, en Neres ook geen 40 miljoen waard is.
Maar beide worden wel verkocht voor belachelijk veel geld, meteen doen dus.
Vind ik leuk
1313 +8756
zaterdag 12 januari 2019 om 13:36
Dat is best verklaarbaar aangezien het geen Europese club is die dat bied maar Chinezen. Die trekken de portomonee toch wat makkelijker hoor.😉
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:19
Lees de Duitse kranten eens na van na Bayern uit. Neres heeft veel meer laten zien in de CL.
Vind ik leuk
040-077 +1386
zondag 13 januari 2019 om 16:36
Dus Neres speelt goed tegen Bayern.
Lozano speelt goed tegen een “zwak” Duitsland.
Bayern was ook behoorlijk zwak maar dat vergeet je er weer bij te vermelden.

Wat een onzin komt er toch iddere keer van je toetsenbord.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zondag 13 januari 2019 om 16:51
Ik zeg dan ook niet dat Neres beter is.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 12:49
En op het WK was hij de smaakmaker
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 12:53
Niet de smaakmaker hoor, maar was het beter als in de CL idd. Clubs kopen nu en kijken naar nu het wk is alweer pase. Daarom is meedoen in Europa zo belangrijk!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:21
Een doelpunt tegen een zwak Duitsland en een assist tegen middelmaat als Zuid-Korea. Verder niks van gezien.

Dat doelpunt tegen Duitsland (zwak verdedigd) heeft hem zo overhypet gemaakt. Inmiddels zien ze ook wel dat ie tekort komt voor het hoogste niveau.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:19
Daar speelde hij zijn beste wedstrijden. Dus nu is Duitsland zwak. De tegenstanders van Ajax in de championsleague waren zwak.

Ook Ziyech was enorm zwak op het WK. Gaat de top ook niet halen.

Hoe kun je trouwens Neres technisch noemen. Vind ik ook zwaar overdreven. Lozano is technischer.

Neres staat juist vaak reserve omdat Ten Hag juist vind dat hij oogkleppen opheeft en het spel niet goed ziet.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:31
Beste Lucien, waar zeg ik dan dat Ziyech de absolute top gaat halen? Die gaat ook niet naar een Barcelona, Real Madrid of dergelijken. Echter speelde hij op het WK in een veel minder team. In de CL blinkt ie in een beter team veel meer uit en daarom gaat hij deze zomer meer opleveren. Tegen Bayern 2x de beste op het veld en die geweldige pass tegen Roma werd door tv-stations over de hele wereld op social media gedeeld. Die heeft pas indruk gemaakt Europees.

Neres is veel technischer, meer controle over de bal, koeler voor de goal. Je ziet Neres ook veel vaker een tegenstander op techniek voorbij komen, Lozano is meer een dravertje wat alles op snelheid doet. In de Eredivisie geeft Lozano nog wel eens een assist, maar in de CL maakte ie continu de verkeerde keuzes op momenten dat PSV er uit was. Hoofd naar beneden en sprinten maar, dat is Lozano.

Lozano is een prima speler voor clubs als Roma, maar voor de Europese top komt hij veel tekort. Zelfs Brands heeft twijfels of hij het wel bij Everton redt. Dat weet ik wel zeker van niet, Lozano ligt in de fysiek zwakke Eredivisie al continu op de grond. Voor de PL is ie te licht.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 18:14
Komplete larie. Je zuigt het ook nog zomaar uit je duim.

Als Neres oogkleppen opheeft dan weet ik er nog wel eentje.

Je hebt een vergelijking van de grootste speler uit Mexico en een wisselvallig talentje uit Brazilie

Een bankzitter van de nummer 2 van NL tegen de uitblinker van de nr 1
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 19:06
Grootste speler van Mexico hahaha! Daarmee beledig je je eigen ex-aanvoerder Guardado, Lozano mag zijn veters nog niet eens strikken! Nog niet zo lang geleden was het zelfs zo dat Lozano nog niet eens een vaste waarde was in het Mexicaanse elftal. Hij en Aquino wisselden elkaar af in de basis.

Dat Lozano vaak word opgeroepen is ook niet gek, Mexico is maar een dwergstaatje op voetbalgebied vergeleken met Brazilië. Als Neres een Mexicaan was geweest stond ie al op minstens even veel interlands als Lozano. De Braziliaanse bondscoach heeft ook al meerdere malen aangegeven Neres te volgen en Neres is zelfs nog jonger. Was in de jeugdelftallen zelfs de uitblinker samen met Gabriel Jesus.

Jij overschat Lozano echt flink, zelfs bij PSV is hij niet eens de uitblinker. In de echte grote wedstrijden staat Bergwijn altijd op, in de CL heeft Bergwijn 10 keer meer laten zien dan Lozano. Bergwijn heeft alles wat Lozano heeft plus techniek, overzicht en hij is goed in de kleine ruimte. Allemaal dingen wat Lozano niet heeft.

Dat Neres op de bank zit bij Ajax is pure luxe, omdat ie de beste speler van de Eredivisie Hakim Ziyech voor zich heeft. Bij Ajax zou Lozano ook op de bank zitten.

EDIT: of Ten Hag moet Ziyech op ‘10’ zetten natuurlijk, dan kan Van de Beek op de plek van Schöne en Lozano als rechtsbuiten.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:32
*geweldige pass tegen Benfica

Bedoel ik uiteraard.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 11:06
Gaat zoveel vanaf na verkoop dat ze hem gewoon kunnen houden, want van wat ze overhouden kun je niks beters halen
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:21
Ik weet niet wie de rechten hebben mbt de doorverkoop, 20 / 30 % voor de ( destijds ) verkopende Mexicaanse partij ? wat is er überhaupt betaald voor Lozano.... ?
Heb jij alle cijfers van een goede bron ?
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 11:40
Nee maar als je al 20 of 30 procent kwijt bent en je hebt hem voor net onder de 10 gehaald hoef je geen genie te zijn om te weten dat je ook weer tussen de 10 en 15 moet betalen om een vervanger te halen. En niet te vergeten de Belastingdienst
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:42
Dat ben ik ook wel met je eens, maar ik kan nergens een beetje betrouwbare cijfers vinden waardoor je een sommetje kan maken.........
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 11:46
Zolang je kunt inschatten dat ze hem onder de 40 net zo goed kunnen houden is dat toch prima! Eigenlijk is als fan die doorverkoop percentage wel top!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:50
Schatten.... je moet de cijfers hebben, het blijft anders welles, nietes of ik denk........
Ik lees aankoop prijzen van 5 tot 10 miljoen ( Brands ) de Mexicaanse pers zegt 20 Miljoen, geen doorverkoop percentage en wel 20 tot 30% doorverkoop percentage.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 12:04

Ok schatten dan:
Ze hebben betaald 10 ze krijgen 35, zeg dat er 20% afgaat dan houden ze 18 miljoen over.......die investeer je weer en dan heb je geen belastingdruk.
Vraag: wat kan je kopen voor 18 ?
Ik zou het niet weten wat er te koop is in Zuid Amerika of andere landen waar ik geen inzicht in heb........
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 12 januari 2019 om 12:56
De prijzen zijn alweer hoger, dus een talent van 18 tot 21 jaar of een net niet speler! Kampioen worden met Lozano lijkt me derhalve een betere gok! Ik als Ajacied zeg strik erom en dag Lozano!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13491
zaterdag 12 januari 2019 om 11:51
ook dat weet ik niet.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:48
Younes?? Hahahaha nee bedankt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:49
Whahahahaaaaaaaaaa Younes, mislukte tuinkabouter.... Wij hebben Malen, Piroe, Mauro Jr, Vertessen, de Jong, Romero en nog hul veul meer goei ! asjeblief zeg Younes.....stuur maar naar t Smurfenbos
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:40
Younes is beter dan al die spelers die jij opnoemt bij elkaar. Was bij Ajax zo belangrijk!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:43
Truste dombo
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:21
Hahaha die zwakke spelers vergelijken met Younes😂 Younes is 10 klassen beter.
Vind ik leuk
BT410 +399
zaterdag 12 januari 2019 om 10:50
Ideale club voor Lozano voor het Napoli van nu!
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 12 januari 2019 om 10:50
Die gehaktbal Younes mag daar blijven. Nooit, never, nooit naar ons mooie PSV.
Vind ik leuk
Tfoe +3858
zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
Lozano weg en younness erin...hebben ze wiet gerookt in Eindhoven?😂
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:53
Duikelaar Lozano maar Napoli en werkweigeraar Younes naar Psv, ik zie het al helemaal voor me. 😆😆😆
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:53
Hahahaha voor dat geld krijgen ze een poster met handtekening.
En younes mogen ze geeneens gratis brengen,malen is tien keer beter.
Vind ik leuk
SimonSays +7420
zaterdag 12 januari 2019 om 10:53
Ha, ik kom niet meer bij!
Younes zou dit vast heel graag willen maar nee, nee, nee. Een belediging voor het voetbal. Onderhandelingen per direct stopgezet, rode kaart voor Napoli.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:53
Wat een onzin wordt er ook geschreven.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3711
zaterdag 12 januari 2019 om 10:53
Bij lozano heb ik het idee dat hij snel hogerop moet omdat hij het aankan en nog beter kan worden
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:57
Heel simpel,lozano drie jaar laten blijven en dan gratis de deur uit laten lopen levert nog meer op dan hem voor dit bedrag te verkopen.
Drie jaar cl is lucratiever.
Als dit hun beste bod is zou ik hun nummer blokkeren.
Vind ik leuk
stratumseind +195139
zaterdag 12 januari 2019 om 11:00
hahaha in napels denken ze echt dat toon een gaatje in zijn hoofd heeft....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:39
Younes is een wereldspeler. Type Hazard alleen Younes kan net wat beter dribbelen.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
zaterdag 12 januari 2019 om 11:00
Gewoon 50 miljoen betalen op oprotten met die youness. Dit is eigenlijk gewoon een belediging
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:05
Dit impliceert een veel te hoge transferwaarde voor Younes. Totaal niet realistisch dit bod.
Als je Lozano echt wilt hebben, stuur dan Simone Verdi mee met die 30 miljoen.
Vind ik leuk
Jozef +44353
zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
Dan moet er geld.bij joh...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:24
Kwestie van vraag en aanbod.
Jullie willen iets... Prima, laat maar zien hoe graag.

Niet met een zakcentje en een uitgerangeerde voetballer aankomen.
Vind ik leuk
SimonSays +7420
zaterdag 12 januari 2019 om 12:02
30 miljoen + Younes is eigenlijk een bod van 15 miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:17
Hiermee bedoel je toch niet dat de waarde van Younes 15 miljoen is he😂
Vind ik leuk
SimonSays +7420
zaterdag 12 januari 2019 om 12:22
Nee, de waarde van Younes is minus 15 miljoen 😜
Vind ik leuk
Jozef +44353
zaterdag 12 januari 2019 om 13:06
Wat ga je nou zeggen als het wel klopt en doorgaat?
Vind ik leuk
SimonSays +7420
zaterdag 12 januari 2019 om 13:25
Dan ga ik huilen natuurlijk. Ik ben geen Ajacied die hem dan plotsklaps uitroept tot beste speler van de Eredivisie 😉
Vind ik leuk
Jozef +44353
zaterdag 12 januari 2019 om 13:42
Persoonlijk vond ik Younes een goede speler met enorme mogelijkheden. Als hij zich het scoren nog eens kan aanleren, dan heb je een superdeal gesloten.

Ik zou het een geweldige mop vinden als hij bij jullie terecht zou komen en als hij wél gaat presteren, dan zal hij zeker op handen gedragen worden door alle PSV-supporters. En terecht dan, maar voor die tijd wil ik wel een bloemlezing maken van alle spot die er was van jullie kant richting Younes. Ik zou maar vast een vijvertje aanleggen op de Herdgang. Tuinkabouters passen daar namelijk prima bij...;-)

Vind ik leuk
Ben +187
zaterdag 12 januari 2019 om 11:13
Beide spelers creëren of veroorzaken altijd problemen. Verkoop lozano kunnen we makkelijk opvangen en die younes mag napoli elders slijten
Vind ik leuk
G.Kopf +4994
zaterdag 12 januari 2019 om 11:14
Hihi, Younes...
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 12 januari 2019 om 11:15
Wat een sukkels daar in Eindhoven, moeten ze weer een ex Ajax speler hebben. PSV blijft de fopspenen club van het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
zaterdag 12 januari 2019 om 11:22
Begrijpend lezen is moeilijk voor jou of niet want waar staat dat PSV youness wilt dan
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:38
Ik zou het wel doen! Geweldige dribbelaar! Doodzonde dat Ten Hag zijn carrière heeft verpest. Echt een goede speler! Was in het laatste jaar van Frank de Boer de beste Ajacied en ook in de EL een van de beste spelers van Ajax. Altijd een geweldige speler gevonden!
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 12 januari 2019 om 11:15
Een kleine glimlach maakt zich meester van mij.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3991
zaterdag 12 januari 2019 om 11:16
Een nieuwe truc van de pizzabakker.
Vind ik leuk
Importbrabo +2233
zaterdag 12 januari 2019 om 11:17
Napoli heeft echt een hekel aan Younes.
Ik zou een tegenbod doen van 28 miljoen zonder Younes.
Vind ik leuk
Jozef +44353
zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
Ach kabouters of Calimero's...

Wat maakt het uit. Eindhoven, het voetbalmadurodam van Nederland...😂
Vind ik leuk
SimonSays +7420
zaterdag 12 januari 2019 om 12:07
Haha Jozef, jij maakt je al net zo belachelijk als dat clubje van jou met die transfer 🤣
Vind ik leuk
Jozef +44353
zaterdag 12 januari 2019 om 13:04
Haha, je bijt goed....

Vind ik leuk
SimonSays +7420
zaterdag 12 januari 2019 om 13:38
Je aas was ook wel erg lekker.
Vind ik leuk
zwollie +9389
zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
Psv wil youness graag hebben, weer een Ajacied erbij in de selectie.
Vind ik leuk
Tfoe +3858
zaterdag 12 januari 2019 om 11:19
Hahaha.....heerlijk dit.....hilarisch gewoon😂😂😂
Vind ik leuk
Blindsy +18817
zaterdag 12 januari 2019 om 11:19
Er zijn grenzen aan het aantal ex-Ajacieden in n ploeg. En die grens is met dit bericht meteen bereikt.
Vind ik leuk
Mad Max +1203
zaterdag 12 januari 2019 om 11:21
Wat een gelul, 50 miljoen en drieske misschien....
Vind ik leuk
De Hout +2017
zaterdag 12 januari 2019 om 11:21
30 miljoen is 20 te weinig vrees ik...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:22
Napoli is denk ik het juiste niveau, al is Spanje misschien beter voor Lozano. 30 miljoen zou ik iig niet laten liggen! Younes zie ik meer als een ongewenst relatie-geschenk
Vind ik leuk
Mad Max +1203
zaterdag 12 januari 2019 om 12:12
Wanne klets
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4266
zaterdag 12 januari 2019 om 11:23
Ja hoor. Alsof PSV koekoek is 😂
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:24
Minimaal 40 miljoen
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 12 januari 2019 om 11:24
30 miljoen voor een toneelspeler, daar trapt toch niemand in.
Vind ik leuk
Bizzy +23381
zaterdag 12 januari 2019 om 11:54
Je hebt gelijk. Precies om die reden kljnkt 50 mil beter in de oren
Vind ik leuk
Dutchman +892
zaterdag 12 januari 2019 om 11:31
Dat is wel echt een belediging voor PSV dat zij Younes aanbieden zeg, mijn hemel.

Die mail van Napoli moet haast wel in de spammail van Gebrands terecht zijn gekomen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:35
Oneens was in de EL de beste Ajacied. Belachelijk dat daar nu Tadic staat!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:33
Aub geen younes.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:34
Kutzooi! Daar gaan ze dan erg op vooruit!
Vind ik leuk
B. Alrond +1875
zaterdag 12 januari 2019 om 11:38
Ik bied 1000 euro voor uw nieuwe Tesla, en u krijgt er een gratis afgeragde Lada bij.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:38
30 miljoen is veeeeel te weinig
Vind ik leuk
Mijnideaal +136
zaterdag 12 januari 2019 om 11:39
Dus eigenlijk biedt Napoli 29 miljoen. Is natuurlijk veel te weinig. PSV zal net als Ajax veel meer gaan vragen voor hun beste spelers. En terecht!!
Vind ik leuk
Jorg Vde +360
zaterdag 12 januari 2019 om 11:48
30 miljoen nu, nog 30 van de zomer en Mertens erbij. Dan gaat Toontje unne keer buurte bij de Comorra.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:50
Veel te weinig contract tot 2024
Vind ik leuk
Bizzy +23381
zaterdag 12 januari 2019 om 11:52
GEEN YOUNES BIJ PSV !
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
zaterdag 12 januari 2019 om 11:54
‘Napoli gaat deze zomer volgens verschillende Italiaanse media proberen om de zomerse transfer van Hirving Lozano naar Italië alvast te beklinken’

Revolutionair. Zullen niet veel clubs zijn die in de zomer alvast een zomertransfer willen beklinken
Vind ik leuk
michelhx +4632
zaterdag 12 januari 2019 om 11:57
Flikker op met je Younes!!!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1685
zaterdag 12 januari 2019 om 11:58
Youness....NEEEEEEEEE!
We willen vooruit, verbeteren of gelijkwaardige speler.
Niet eentje die zelfs vergat hoeveel handtekeningen hij onder een contract had gezet....
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
zaterdag 12 januari 2019 om 12:13
Wil die zelf wel terug naar Nederland? Denk het niet
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1685
zaterdag 12 januari 2019 om 12:15
Denk het ook niet😂😂😂
Hij kan straks naar de Duitse competitie denk ik....alleen wat wil Napoli voor hem vangen....das de vraag
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:59
Laten ze die younes lekker houden. En de prijs opschroeven naar een miljoen of 50
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:03
Younes een s best goed, voor de breedte. Ik denk niet dat dit aerieus te nemen is, PSV heeft geen haast. Komende zomer is er nog vlidoende tijd voor een interessantere deal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:06
Denk dat alleen Napoli en heel misschien het Lozano kamp zou willen ivm het salaris, al denk ik dat Lozano zelf ook het seizoen hier af wil maken. PSV heeft denk ik niks aan Younes en Younes zelf zal ook niet voor een stuk minder salaris willen gaan spelen. Lijkt me een kansloze deal
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
zaterdag 12 januari 2019 om 12:06
Haha 30 miljoen you es is gratis die hebben ze, elf gratis opgehaald. 😁 😁 😁 9
Vind ik leuk
bombaste +488
zaterdag 12 januari 2019 om 12:07
Als PSV dit ooooit accepteert dan word ik voor Ajax
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
zaterdag 12 januari 2019 om 12:09
Dat was je toch al
Vind ik leuk
bombaste +488
zaterdag 12 januari 2019 om 16:05
123 dacht t nie
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
zaterdag 12 januari 2019 om 12:08
Die is weg hooaaaa
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:26
Dat hoop je ja.
Vind ik leuk
Het Brein +4775
zaterdag 12 januari 2019 om 12:09
Wat een kut aanbod...
Hier trap je toch niet in?
Vind ik leuk
Xienix +159
zaterdag 12 januari 2019 om 12:12
Lozano is best een goeie speler. Ik snap wel dat ze wat in hem zien.
Maar als ik 30 miljoen mocht uitgeven kocht ik eerder Bergwijn.
Die maakt echt een ontwikkeling door, terwijl Lozano een beetje stil staat.....

Weet iemand eigenlijk wat Luuk de Jong gaat doen aan het einde van het seizoen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:25
Op vakantie.
Vind ik leuk
Xienix +159
zaterdag 12 januari 2019 om 12:28
Ja klopt, naar Mexico, dat weet toch iedereen... ;-)

Hij wil het toch nog een keer een buitenlands avontuur aangaan?
Vind ik leuk
MN223 +1627
zaterdag 12 januari 2019 om 18:40
Ik denk dat Luuk de Jong dan het kampioenschap gaat vieren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:13
Doe dan gewoon 35 miljoen. Anders blijkt dadelijk dat younes inmiddels alweer bij drie andere clubs getekend heeft.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 12:13]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:15
Goeie deal! ..Voor Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:16
Niet doen. Prijs te laag en Younes tja....
Vind ik leuk
Roodbergen +9825
zaterdag 12 januari 2019 om 12:24
Niet doen lijkt me meest logische
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:25
Whahaha Younes. Om in de tuin te zetten zeker met een kruiwagentje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:26
Younes, hahahaha. Die denken daar dat PSV net zo achterlijk is dan zijzelf.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:26
Iemand die weigert in te vallen terwijl de trainer dat vraagt zo iemand moet je niet in je team willen.
Vind ik leuk
Sanuk +3544
zaterdag 12 januari 2019 om 12:29
Hahahaha, younes, nog te slecht voor PSV 2.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:37
Dat is onzin die jongen heeft wel degelijk talent maar zit zich zelf in de weg.
Vind ik leuk
Sucrates +253
zaterdag 12 januari 2019 om 12:33
Opzich geen slechte deal. 30M is een prima bedrag, als je daarbij een breedte speler terugkrijgt die waarschijnlijk nog een restwaarde van 5-6M waard is heb je toch een lekker potje voor versterkingen op andere posities. Centraal in de verdediging bijvoorbeeld.

Lekker Malen laten spelen en Younes mag z'n minuten wel maken als invaller. Moet ie niet teveel salaris vragen. Aanval is nog steeds goed genoeg voor Eredivisie en EL-niveau, en je hebt een buffer om tegenvallers (blessures e.d.) op te vangen op andere posities.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:35
Flikker toch op met je K Youness. Wij hebben Jorinde Hendrix en Rosario al die nooit scoren. NEXT
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:39
Wat een topdeal, PSV krijgt er een betere speler voor terug en dan ook nog eens geld toe.
Vind ik leuk
DEWEE +2759
zaterdag 12 januari 2019 om 12:40
Als je lijnvoetbal wil spelen dus zonder doelpunten is Younes een prima optie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:41
Als ik younes was zou ik niet gaan. Lekker een Bundesliga club zoeken. Younes gaat gehaat worden op de Nederlandse velden door de manier waarop hij is weggegaan. Komt nooit meer goed met hem in Nederland.
Vind ik leuk
tikkietoe +6116
zaterdag 12 januari 2019 om 12:41
40 miljoen minstens en eventueel Younes erbij.
PSV moet heel veel afdragen aan de vorige club en bovendien vonden de Italianen zelf Younes ook gratis alleen te pruimen.
Vind ik leuk
klick +1267
zaterdag 12 januari 2019 om 12:53
niemand zit op younes te wachten lijkt mij
Vind ik leuk
Bint +302
zaterdag 12 januari 2019 om 12:55
30 miljoen is in de huidige transfermarkt natuurlijk een lachertje voor een speler als Lozano. Als ze dat basisbedrag flink omhoog krijgen, zou dat al een hoop verbeteren. Younes in ruil krijgen klinkt als iets krankzinnigs, omdat het een oud Ajax speler is, maar ik zou het als PSV zijnde zeker overwegen. Younes was bij Ajax niet zo gek slecht. Totdat hij afgelopen jaar steeds meer op de achtergrond verdween natuurlijk, maar dat lag voornamelijk aan de ontwikkeling van spelers die uit de eigen jeugd kwamen en/of spelers die in de toekomst meer op zouden gaan leveren. Daarbij wilde hij zijn contract niet verlengen, wat bij Ajax betekent dat je niet meer aan de bak komt. Als je Younes effectiviteit bijgespijkerd krijgt, zou je aan hem nog best een goede speler hebben. Daarbij was hij Duits international (uiteraard bij gebrek aan beter en om de 'echte' internationals rust te gunnen), maar als hij bij PSV weer een ijzersterke serie toont en het geluk heeft dat hij ter opvulling mee mag, zie ik zomaar een Schalke of Wolfsburg er grof geld voor betalen.
Vind ik leuk
Emnu +7075
zaterdag 12 januari 2019 om 12:57
Tja, iedereen weet dat PSV bijna de helft van de transfersom voor Lozano weer mag overmaken dus je kan er op wachten dat allerlei clubs met n ruildeal komen.

Dit lijkt mij niet de beste maar ik ben ervan overtuigd dat er nog wel erger langs gaat komen.
Vind ik leuk
Harmmm +190
zaterdag 12 januari 2019 om 13:12
PSV heeft al Phoxy op die positie. 40 miljoen minimaal.
Vind ik leuk
Miller +46
zaterdag 12 januari 2019 om 13:15
Younes is 25 jaar oud, dus het kan nog komen met beter en meer scoren. Veel vleugelspelers of aanvallers maken na die leeftijd nog een grote stap daarin. Dat zou inderdaad een groot en essentieel verschil voor zijn functioneren zijn. Zijn dreiging en zo (indirect) creëren is welkom, maar zijn schoten frustrerend.
Vind ik leuk
Man U +20
zaterdag 12 januari 2019 om 13:16
30 miljoen en younes mag psv blij mee zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:24
Ja, maar hij kost minstens 40 miljoen. Waarom bieden ze er dan maar iets van 22? (30 miljoen + Younes)?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 13:24]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:30
gewoon 50 mil en younes fijn in italie balle laten ruimen want die hoeven wij niet wij hebben al een terein meester
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 12 januari 2019 om 13:30
Sympathieke speler die Youness..... zou in de oorlog vast ook fout zijn geweest....
Vind ik leuk
Buck Worrier +1506
zaterdag 12 januari 2019 om 13:31
Hahahahahaha. Younes. Hahahahahaha
Vind ik leuk
TimdeCler +52
zaterdag 12 januari 2019 om 13:37
Mertens terug eisen zou beter zijn voor PSV, Younes komt in jong PSV nog niet aan de bak
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:41
is te klein voor een groot voetbal land! gaat het niet worden voor hem en psv
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:43
had eigenlijk de hoop dat vp meer toppics over psv zou schrijven niet dat hun flauwe grappen gaan verzinnen want daar hebben ze duidelijk geen kaas van gegeten er zijn ook mensen op de site die hier niet mee kunnen lachen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:44
Zijn we mooi van die irritante Mexicaan af. Younes doet 2 stappen terug, wat een mongool...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:47
Alleen Mertens is ook goed
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:49
Mits er een andere club is die meer bied zou ik dit sowieso accepteren. 30 miljoen is hoe dan ook verschrikkelijk veel geld. Verwacht nou niet dat je er 50 of 60 voor krijgt want dat zal niet gebeuren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:07
So, be prepared!!
Vind ik leuk
Shelbourne +5970
zaterdag 12 januari 2019 om 14:07
Wat moeten we nou weer met Younes
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:13
Prima deal voor PSV een mislukte Ajaxspeler en 30 miljoen. Dat is precies een deal waar de gemiddelde PSV fan blij van wordt.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10647
zaterdag 12 januari 2019 om 14:18
Whahahahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:19
30 miljoen en een speler voor jong PSV? Slechte deal. Gewoon 50mil zonder Younes en Lozano is voor hen.
Vind ik leuk
berwi +508
zaterdag 12 januari 2019 om 14:29
zie liever geen younes naar psv komen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:41
hehe eindelijk een keer onzin nieuws over psv
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zaterdag 12 januari 2019 om 15:33
50 miljoen of 45 miljoen en een andere speler die wel goed is en geen afgekeurde neuzentuinkabouter! Marko Rog, Mario Rui of Adam Ounas zijn prima 👍🏻
Vind ik leuk
HupHolland +3851
zaterdag 12 januari 2019 om 16:39
30 miljoen en Younes, lol

Dat is hetzelfde als 30 miljoen en een paaseitje
Vind ik leuk
74ratje +702
zaterdag 12 januari 2019 om 18:20
Is dat niet die gast die weigerde vlak voor tijd in te vallen? Zo'n sfeer verzieker hebben we niet nodig.
Vind ik leuk
MN223 +1627
zaterdag 12 januari 2019 om 18:37
30 miljoen? Minimaal 60. En als ze Younes erbij doen 70.
Vind ik leuk
wickey +41
zaterdag 12 januari 2019 om 19:14
PSV kan ook niet zonder (oud) Ajacieden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:36
Als Napoli nou eens een speler erbij zou kunnen voegen die wel van waarde is voor PSV, inplaats van Younes. Is een beetje hetzelfde als wij Mertens willen kopen en Behic erbij geven. Daar zit Napoli ook niet op te wachten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 22:01
Younes??? Hahahahahahahahahahah
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:26
Ik zeg doen PSV mooie bedragje
En gratis top speler bij.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:54
Een beetje te weinig 30 miljoen moet zeker 20/30 bij
Vind ik leuk
DeNeutrale +217
zondag 13 januari 2019 om 01:36
Goede deal voor PSV. Younes heeft Ajax in zijn uppie kampioen gemaakt! Oh Nee, ik vergis mij!
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 01:50
30 miljoen plus Younes en Mertens is een goede deal voor PSV Lozano is niet goed genoeg voor Napoli gaat ie door de mand vallen te licht bevonden gaat het daar worden die italiaanse verdedigers zijn anderen koek voor deze kleine man en het is geen messi
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 03:15
Nee , nee , nee , nee , nee .....
Verkoop voor dat bedrag niet doen .
En Younes aub niet .
Niet terug naar een topclub in Nederland .
Goeie voor Utrecht .
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 03:16]
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:59
Ook die Italiaanse kranten moeten vol, ook met onzin als dat nodig is. Als Ajacied hoop ik natuurlijk dat die duikelaar en matennaaier snel weg is. Net zoals al die PSV'ers en Feyenoorden hopen dat alle sterspelers van Ajax zo snel mogelijk vertrekken.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 20:34
Younes? Serieus? Hahahahaha, never nooit niet. Wat een belediging, die jan er echt helemaal niks van. No way.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws