Gutiérrez wil meer laten zien bij PSV: 'Ik moet echt nog veel beter worden'

    Gutiérrez wil meer laten zien bij PSV: 'Ik moet echt nog veel beter worden'

    Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 11:09za 12-01-2019 om 11:09

    Erick Gutierrez vindt dat hij meer moet laten zien in het PSV-shirt. De Mexicaan, die afgelopen zomer de gelederen van de Eindhovenaren kwam versterken, denkt dat hij zijn beste niveau nog niet heeft bereikt.

    Gutierrez krijgt steeds vaker minuten van PSV-trainer Mark van Bommel. "Ik vind dat ik goed ben begonnen", zegt de Mexicaan tegen de NOS. "Het was belangrijk voor me om me hier thuis te voelen. Ik heb hard gewerkt om kansen te krijgen en nu ben ik hier ook heel gelukkig, maar ik moet nog wel veel beter worden. Ik zou nog meer kunnen laten zien."

    "Het is voor elke speler moeilijk om te wachten en op de bank te zitten", duidt Gutierrez zijn periode op de bank bij PSV. "Geen enkele speler vindt dat leuk. Toen ik op de bank zat probeerde ik alles zo te doen zoals de trainer dat wilde, maar Gastón is ook een sterke speler. Als hij mag spelen moet ik hem helpen, want hij doet het ook goed. We moeten goed spelen, niet jaloers zijn en hard werken."

    Plaats een reactie

    -40 +1084
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:11
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:13]
    Vind ik leuk
    Jordaan +1158
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:15
    Vind ik onterecht, en zo scheer je iedereen over één kam.
    Laten we gewoon met iets meer respect over elkaars club praten, gewoon inhoudelijk, is toch veel leuker? Zo kom je tenminste tot gesprekken dat ergens naar toe leiden!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:17]
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:24
    Fijne reactie Jordaan, zo kan het ook. -40 is er één van het trollen legertje hier.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:24]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:28
    Gewoon een goeie speler die Guti. Ben benieuwd wat er met Pereiro gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:04
    ik denk dat pereiro miss ook wel een goede vervanger kan zijn of verkocht worden
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:28
    Hij heeft ook een trollenleger 🤣
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
    Fijn dat je tegen deze soort “fans” in gaat. Hebben meestal een enorm aandachtstekort gehad in zijn jeugd.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +485
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:19
    👍🏻 Jordaan, ik lees sowieso alleen maar positieve berichtjes van jouw zonder haat of gekleineer itt vele andere kleine kinderen hier.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:45
    Zinloze reactie, maar leuk dat je nog denkt het verschil te kunnen maken hier! Gewoon negeren is het devies! Hij hoopte op veel like`s met deze domme reactie maar als we ze niet geven houd het vanzelf op!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:47
    En waar leiden die gesprekken dan heen, meneer de revolutionair?

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 13:48]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 16:58
    Prima gezegt Jordaan zo moet het eigenlijk ook zijn .
    Ik loop ook wel eens te trollen bedoel het niet altijd zo zwaar maar je heb wel gelijk .
    Vind ik leuk
    Mosquito +17699
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:17
    Trieste reactie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
    Je armzalige en kansloze zuigpoging is gerapporteerd. Jammer dat onaangepaste types van jouw allooi hier een beschermde status genieten,en vrij spel en ruim baan krijgen om de topictoon te verzieken. Je hebt met je kleuterachtige trollenriposte uitsluitend ontwrichting van dit topic voor ogen.Een kinderhand is kennelijk vlot gevuld.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:30]
    Vind ik leuk
    -40 +1084
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:40
    Hoeveel woorden heb je nodig om niets te zeggen. Je bent een echte held vanwege de rapportage (misschien iets te laat geboren).
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:46
    Ik rapporteer openlijk en niet heimeljjk. jJe subliminale hint naar een dubieus verleden is in dier voege zowel kansloos als onsmakelijk en niet ridderlijk.

    Ook deze ordinaire ad hominem verwijzing, uitsluitend met het doel om te etteren, is gerapporteerd.
    Vind ik leuk
    -40 +1084
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:00
    Goed bezig, plusje er bij man.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:10
    Enkel jammer dat de rapportage knop er enkel is voor stuitende teksten, grof taalgebruik. Er zijn hier een hoop trollen actief zo lees ik 10.000 x per dag 5 jaar niks, en geen prijzen. Dus gewoon even slikken en gewoon weer doorgaan!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:56
    Ik als PSV'er ben van mening dat -40 hier niets heeft gezegd om in aanmerking te komen voor een ban. De mensen die zich oprecht ergeren aan zijn uitlatingen moeten dat wederom bij zichzelf zoeken.

    Men is al heel snel geneigd een ander voor trol uit te maken, simpelweg omdat hij een andere kijk of mening op zaken heeft.

    Ik als PSV'er deel ook graag een sneertje uit en dat wordt lang niet altijd gewaardeerd maar wat ik kwijt wil is dat de PSV'ers die het meeste zeiken en zeuren over de vermeende trolletjes (ik ga geen namen noemen), de eerste zijn die mij liken wanneer ik weer eens in mijn bui ben.

    Ik bedoel wij zijn op VP en jij bent alles behalve nieuw hier. Verbaas jij je serieus elke dag weer opnieuw of hoe moet ik dat zien?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 14:06]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:02
    Nee hoor, ik trek me nergens wat van aan zelf niet als iemand persoonlijk word. Schelden doet enkel pijn als je het zelf toelaat en ik ben niet zomaar van de kaart. Ik vind jennen en een scherpe sneer zelfs leuk, en dit kan ik altijd zeer waarderen. Jammer is enkel het trollenleger welke altijd dezelfde domme opmerkingen maken, zodat ik maar scroll en scroll om er doorheen te komen. En idd als je je dag hebt dan scoor je er een hoop like`s mee van al die hypocrieten hier
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:11
    Haha, ja ja, schwalbe.

    Hoe vaak ben jij inmiddels geband?

    Een keer of dertig?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:32
    Het heldhaftige en hardnekkige ontmoedigingsbeleid cq de vendetta achter de schermen is bepaaldijk niet effectief.


    Van jouw bespottelijke eerder geuitte suggestie dat sprake zou zijn van een leerproces kan uiteraard geen enkele sprake zijn; tenzij je doelt op de obsessieve fixatie op volstrekt willekeurige censuur en monddood maken.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 13:49]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:03
    Ik verdedig Schwalbe alles behalve maar elke ban hier op VP is selectief bepaald door een kleine groep bezoekers en hun bevriende mods. Als je er eentje oo zijn teentjes trapt dan ben je snel pleite en dan hoef je niet eens de regels te overtreden.

    Aan de andere kant wordt er vaker een oogje dicht gekneden ook bij uitspraken die totaal niet door de beugel kunnen. Deze worden dan verwijderd en men laat het hierbij.

    Daarbij snappen de meesten hier niet eens wat een trol is maar wijzen maar al te graag met hun vette vingers.

    Ik erger mij vaker aan de zeikerdjes en schijnheiligen hier op VP dan aan de vermeende trolletjes wiens uitspraken vaak niet eens serieus te nemen zijn of in ieder geval makkelijk ontkracht kan worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 14:09]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:36
    Cronyisme avant la lettre.
    Vind ik leuk
    Twiniepsv +111
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:49
    Wat erg dat je vroeger gepest bent door de sulletjes uit jou klas kun je nagaan wat een grote sul jij bent
    Vind ik leuk
    tannat +15355
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:21
    Hoi trolletje. Gefrustreerd dat je clubje al heel lang geen prijzen meer pakt?
    Vind ik leuk
    Babelagtig +986
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:28
    Sprak de grootste trol van vp
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41731
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:46
    En dat uit jouw mond....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:49
    Ik zal je eens wat vertellen, wij in de Arena hebben liever geen prijs en dit voetbal als elke week drama en een schaal! Je weet duidelijk niks van een echte Ajacied, wij prefereren mooi voetbal en dan pas een prijs. De meeste van ons steken er namelijk een hoop vrije tijd in en een avondje feest maakt dat niet goed
    Vind ik leuk
    tannat +15355
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:03
    Hahaha Dat zou ik ook zeggen als ik geen prijzen won.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:12
    Voetballer liefhebber heet dat, je weet wel mensen die het spel belangrijker vinden als de teletekst stand. Geloof me dat liefhebbers er meer zijn als suc6 supporters. Dat moet ook wel anders zou het bij ik noem zomaar wat een Liverpool verdomd stil zijn. En als mijn clubje dit jaar gewoon weer wint is dat al nummer 5 in 9 jaar, dus niet heel verkeerd
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:23
    Sorry hoor maar wat een ongelooflijke lap onzin. Ik begrijp de ironie volledig maar om clubs als Liverpool aan te halen?

    In topsport staat een overwinning voorop. Als een club als Liverpool leuk speelt maar weinig resultaat boekt dan wordt dat echt niet geaccepteerd door de aanhang. Vandaar dat spelers als Suarez, Neymar en noem maar op zeer gewild zijn, een type Mark Van Bommel maar ook de Gattuso's.

    Winnen staat voorop en als je dat met leuk voetbal kunt waarmaken dan is dat natuurlijk mooi. Mourinho is het levende bewijs hiervan!

    Ajax is geen uitzondering en dat is dan ook gied te zien aan de opvulling van de Arena. Tel de lege stoeltjes maar tijdens een ED en Europese wedstrijd. Mensen komen niet puur voor het voetbal maar om hun club te zien winnen.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 14:26]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:29
    Ik bedoel dat niet enkel prijzen winnen noodzaak is om supporters te hebben! Dat er supporters tevreden zijn met resultaat voetbal zie ik als liefhebber niet. Daarom kijk ik ook niet naar ploegen als MANUTD onder die dwerg. Ik ben een liefhebber en elke week uren bezig te zijn om een wedstrijd van mijn club te bezoeken en dan antivoetbal kijken nee bedankt. En zo zijn er meer liefhebbers als resultaat kijkers neem dat van mij aan. En bij Ajax komen er maar 800 bezoekers te weinig als gemiddelde dus geen goed voorbeeld. Het is tegenwoordig helaas de trend om een seizoenkaart te hebben en niet altijd te komen. Ze moeten je verplichten om die stoeltjes aan een ander te gunnen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 14:32]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:40
    Als jij en ik een wedstrijdje van Man U kijken dan willen we een leuke wedstrijd zien. Wij zien zo'n wedstrijd door de oog van de neuttale toeschouwer en niet door de ogen van de supporters die emotioneel aan hun club zijn gebonden. Bij hun staat resultaat voorop. Als PSV Ajax in de Arena met 0-1 verslaat maar volledig overlopen wordt kan dat mij eerlijk gezegd geen reet schelen. Als ik Man U opzet en ik vind er geen zak aan dan zap ik gewoon weg.

    Je veronderstelt dat de meesten voetbal zien zoals jij het ziet maar ik kan jou garanderen dat de Arena het volst is wanneer er resultaat wordt geboekt en niet wanneer ze slechts leuk en mooi voetballen.

    Dat laatste is vooral leuk voor een Duitser die met een pils op de bank zin heeft in een leuke pot voetbal maar voor de echte fan of suppotters staat resultaat op nummer 1.

    Daarbij, fysiek voetbal en reactie voetbal kent ook zijn schoonheid. Vechten om elke meter, het aangaan van zware en uitputtende duels... een echte liefhebber die kan ook daar van genieten! Voetbal is veel meer dan tikitaka. Ik hou wel van de Gattuso's en Bommeltjes. Zij brengen ook sensatie maar vooral vechtlust en strijd, heerlijk als ze voor jouw team spelen maar knap vervelend als ze tegenover je staan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 14:46]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zondag 13 januari 2019 om 10:36
    Ajax staat voor aanvallend voetbal, en de jaren onder de Boer waren kwa resultaat natuurlijk goed maar de Arena gaat op termijn leger en leger. Kijk als je 4 jaar droog staat en je wint maakt het miss geen moer uit hoe je dat doet, maat ook bij PSV gaan ze morren. Ze zitten niet allemaal hier op VP en leven op berichten met 4 jaar niks en de plattekar voor de kerst! Als je als FC Utrecht leuk mee doet en je speelt tegen de top en subtop resultaat voetbal dan is dat top en realistisch maar bij een topclub zal er ook wat op de mat moeten komen
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:01
    Tot de dag vam vandaag teren jullie op die paar titels die onder Frank zijn gepakt want zonder dat was Ajax geen Ajax meer. Dan mag jij praten over leuk en aanvallend voetbal maar zonder Frank zat je nu al hoeveel jaren zonder prijs? Zonder Frank was Marcje allang zijn baan kwijt en dat geldt ook voor Van der Sar.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 13:02]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zondag 13 januari 2019 om 13:18
    Je hoeft mij niet van mening te laten veranderen hoor, met een goede selectie moet je proberen aanvallend te spelen, dat hoort bij Ajax als dat water en zout bij een zee horen. Dat jij dat niet begrijpt snap ik en daarom ben je ook een Boer geworden. Mij zeggen die titels en prijzen niks want als ik daarom fan was stapte ik wel over zoals jij! Als ik toevallig in Utrecht geboren was had ik mijn weekenden in de Galgenwaard doorgebracht, en met mijn instelling gaat dat prima! Ik ga namelijk naar voetbal kijken, vermaakt worden en dan blij of verdrietig naar huis met of zonder een prijs
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:20
    Oke dus kort samengevat. Een PSV'er is iemand die niet van voetbal houdt en zijn in principe "overstappers" maar als je in Utrecht bent geboren dan ben je voor FC Utrecht.

    Je posts worden sterker en sterker, pik. Ga zo door!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zondag 13 januari 2019 om 13:51
    Nee hoor, een echte PSVer hoopt dat er ook weer goed gevoetbald gaat worden. Iemand geboren in de Randstad zou geen echte PSVer horen te zijn. En inderdaad als je in Utrecht geboren bent zou je voor Utrecht horen te zijn. Met Cocu en een zwakke selectie is prijzen winnen het enige dat telt, nu met talent en goede aankopen zou er zo langzamerhand weer gevoetbald kunnen gaan worden. Dat jij niks van mijn betoog snapt is meer jouw gebrek, want als voetbal enkel om prijzen winnen ging zou 95 procent opgedoekt moeten worden!
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:53
    Jij bent echt de grap van de dag, Dean. Ik wens je veel sterkte! Haha
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zondag 13 januari 2019 om 13:56
    Mag jij vinden, ik vind de mening van een dom persoon van ondergeschikt belang
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:58
    Alleen een ontzettend beperkt iemand kan zichzelf zo slim vinden als jij en denken dat de hele wereld zijn beperkte kijk op het leven deelt.

    Nogmaals, sterkte! 💪💪
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zondag 13 januari 2019 om 14:11
    Mag jij ook vinden, helaas ik je conclusie faliekant mis. Ik vind mezelf niet slim en stel mij open voor anderen, jij ziet de wereld juist enkel door je eigen beperkte bril. Voetballen is namelijk nooit enkel om de prijzen, want nogmaals dan kon 95procent dicht want daar worden geen prijzen verdeeld. Ik vind mooi voetbal belangrijker en dat vinden er heel veel. Zo vinden er ook mensen dat het resultaat boven alles staat, en dit kan idd prima zo zijn als je selectie niet beter is of je enkel een counter speelstijl wil hanteren. Fijne dag nog
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 15:30
    Alleen een achterlijke kan denken dat een slechte selectie de bovenliggende partij kan zijn en dat jaar in, jaar uit. Daarmee is dan ook alles gezegd.

    De sterkste overleven en de besten gaan er vandoor met de prijzen. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Reactievoetbal is minstens net zo mooi als deze resultaten met zich mee brengt.

    Maar dat ziet alleen een echte liefhebber van de sport. Voor jou is er namelijk maar 1 manier. Voetbal is veel meer dan slechts een balletje rond tikken. Verder is deze discussie echt vernoeiend aan het worden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 15:31]
    Vind ik leuk
    tannat +15355
    zaterdag 12 januari 2019 om 15:54
    ALS .... zucht...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:57
    Auw, na de 300.000ste keer doet het nu echt pijn zeg! Wil je daar alsjeblieft mee ophouden?
    Vind ik leuk
    tannat +15355
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:04
    Wie ben jij dan wel?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:13
    Wie vraagt dat trolletje
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 15:02
    Iemand die veel pijn en verdriet voelt bij al jouw “aanslagen” richting mijn cluppie
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +181
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:02
    Jij moet wel het slimste jongetje van de klas zijn geweest, misschien kan je je beter richten op een spelletje de slimste mens of 10 voor taal. Daar zitten er meer van jou niveau dan hier..
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1229
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:32
    Je praat neem ik aan over dat zielig clubje dat nog een afkeuring aan het verwerken is uit Amsterdam . -40
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:35]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:07
    Afkeuring Smeerkees? of betalen we niet meer als dat we willen en voeren daarmee beleid uit? Je weet wel dat beleid bij Ajax dat de club in de top 10 rijkste clubs ter wereld zetten. Wij zijn niet afhankelijk van een spellertje en het is graag of traag. Neres houden is ook geen straf
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1229
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:14
    Blijven kopen en weer verkopen voor vele miljoenen dat is een leuk vooruitzicht klopt ,maar je wint er geen kampioenschap mee ,je blijft tweede maar als je ze eens meerdere jaren bij elkaar houdt net als PSV dan heb je een kans op een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:16
    Ook PSV blijft niet jaar na jaar bij elkaar, er word wat gewonnen en er word meteen weer zo gedaan. Ervoor won Ajax 4 jaar achtereen en deze gaan vanzelf weer winnen. Wat moet het dan kut zijn als je nergens meer mee kunt schermen dan
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1229
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:20
    Hoezo denk jij echt dat je kampioen word? En ik denk dat je de eerste jaren tekort komt ,er zijn clubs die konden in de toekomst nog wel eens verrassen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zondag 13 januari 2019 om 10:39
    Er gaan geen clubs verassen, het is net als altijd Ajax en PSV en af en toe wat anders. Tuurlijk gaat Ajax de titel weer winnen, vooral dom als je denkt dat PSV het blijft doen. Ik ga ook niet zeggen dat Ajax hem daarna blijft winnen, ook dat gaat weer over
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 10:40]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:41
    Reservaat teksten
    Vind ik leuk
    Twiniepsv +111
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:47
    Leeghoofd
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:10
    -40 staat voor je IQ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:15
    Heeft ie alsnog een foute en te hoge inschatting gemaakt ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:05
    Min 40 bedoel ik
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:10
    Haha dat snap ik, zelfs min 40 is te hoog geschat. Aan deze dommigheid is geen getal op te zetten. Er hangt hier wat rond zeg pfff
    Vind ik leuk
    -40 +1084
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:46
    Nou nou origineel hoor, nog niet eerder gehoord. Zo'n opmerking zegt meer iets over jouw IQ, boer zeker?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:56
    Als jij niet van die kinderachtige onoriginele dingen zou zeggen, dan had ik het voor de hand liggende ook niet geroepen. Actie reactie heet zoiets.
    En nee ik ben geen boer. En ook geen PSV of graafschap supporter. Boeren zijn trouwens best slimme mensen over het algemeen, runnen allemaal een eigen bedrijf en je vind nooit een boer in de uitkering. Maar met een IQ van - 40 kunnen wij niet van jou verwachten dat je zoiets weet.
    Vind ik leuk
    -40 +1084
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:18
    Als je probeert te pochen met je IQ probeer dan wel een beetje correct te schrijven.

    "nooit een boer in de uitkering"... Ik zou maar eens gaan googelen om een iets reëler beeld te krijgen van de werkelijkheid en dan hebben we het nog niet eens over al die structurele subsidies (ook een soort uitkering) die naar de agrarische sector gaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:51
    Ik heb het nergens over mijn IQ. Ik zeg alleen dat jij nogal dom en kinderachtig overkomt, door je eerste post en het feit dat jij alle boeren dom probeert te noemen zegt ook iets over jouw bekrompenheid. Ik zou het advies van 'Niet normaal' volgen als ik jou was.
    Vind ik leuk
    -40 +1084
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:56
    Bedankt voor je advies, ga nu de koeien maar melken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:57
    Dat laat ik aan de boeren over. Maar goed van je dat je weet dat melk uit een koe komt!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:14
    Als je dat bezit stel je deze vraag niet
    Vind ik leuk
    windforce11 +2975
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:21
    Aldus Suarez
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1915
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:10
    En wat is je probleem? wil je erover praten (zo ver dat mogelijk is).
    Vind ik leuk
    Mario 1 +190
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:30
    Wat een gemene jaloerse opmerking. Dat is toch niet nodig.!!!
    Vind ik leuk
    Jordaan +1158
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:15
    Goede mentaliteit, en van wat ik heb gezien hoort hij eigenlijk in de basis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
    Zo kan het dus ook. Lekker objectief zoals het eigenlijk hoort. Dikke like👍👍👍
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:16
    Komt goed guti , gewoon je stinkende best blijven doen
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:19
    Ik zou hem wel eens met pereiro samen willen zien spelen. Pereiro op 10 en hij erachter met hendrix
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
    Buenas dias. Het is bij mij nu een prettige 25graden bij een strakblauwe hemel. Ik ga zwemmen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:21]
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:21
    lekker man , geniet er van wie doet je wat
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 16:02]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41731
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:46
    Je valt uit je rol. Pas op!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
    Mexico and PSV are a marriage made in heaven. Jammer dat het topic op voorhand is gegijzeld door een cognitief lichtgewicht en stierlijk vervelend primeurpassantje met een zuigagenda.
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
    Salvation him self heeft het licht gezien , dus alles komt goed.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4422
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
    Haal dan Hendrix eruit voor Guti dan ga je er nog op vooruit ook.
    Pereiro speelt vaak niet goed maar Hendrix is helemaal niks.
    Daarbij scoort Pereiro regelmatig.
    Maar Ja Hendrix is het lievelingetje van van Bommel
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:23
    Hendrix mis je pas als ie er niet meer is. Met Rosario een heel degelijk blok. Heeft veel intercepties, en heeft de instelling van de mouwtjes omhoog.

    Hendrix speel je niet zomaar uit de basis, en dat is meer dan terecht
    Vind ik leuk
    Mr bien +4422
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
    Voor de in de eredivisie is die handig.
    Europees was die drama dat kan je niet ontkennen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:27
    Dat ben ik met je eens.
    Maar daar kan hij nog in groeien. Is ook pas 23, ondanks dat ie al zo lang bij PSV speelt.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4422
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:29
    23 en al 7 jaar bij PSV.
    Op die leeftijd hebben de meeste al een transfer gemaakt.
    Hij springt er al jaren niet bovenuit.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +3175
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:28
    Ik ben het is met je eens, een verademing. Maar Pereiro op 10 is ook drama. Als je daar een beuker tegenover zet speel je de hele wedstrijd met 10 man. PSV moet op zoek naar een nieuwe tien. En dan Rosario en Guti erachter. Misschien Mauro Junior of Malen eens de kans geven.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4422
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:32
    Mauro krijgt niet heel veel kansen.
    Malen speelt op de vleugels .
    Van Bommel is niet zo van de wissels en experimenteren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:03
    Bergwijn op 10,Malen op de plek van Bergwijn. Tikkeltje aanvallend maar denk dat Steven dat wel kan. Heeft een goed overzicht en een prima pass.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:30
    Alleen als je Pereiro, Guti en Rosario heb staan heb je veel meer voetbal in je team. Hendrix is een prima stofzuiger alleen niks bijzonders.
    Vind ik leuk
    Xienix +129
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:22
    Maximaliano kan toch op 10 spelen?

    Hendrix is een soort Jan Wouters. Een stofzuiger, waar je niets meer van moet verwachten. Geef hem een taak en hij voert het uit. Europees zag het er soms inderdaad een beetje moedeloos uit. Persoonlijk heeft dat in mijn ogen meer met v Bommel te maken dan met Hendrix!!!
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +485
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:23
    Mr bien, dit is je eerste niet kleineer reactie op PSV. Je kan het dus wel. Weet je wat je krijgt van mij een like, omdat ik normaal gesproken dit niet van je gewend ben.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4422
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:47
    Is een goede voornemen voor dit jaar
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +485
    zaterdag 12 januari 2019 om 17:06
    Goed om te horen 👍🏻
    Vind ik leuk
    Mad Max +522
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
    Guti wordt een hele grote
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1229
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:38
    Dat is hij al en hij word er ook een voor 45 miljoen.
    Vind ik leuk
    De fries +1594
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:37
    Deze speler gaat zich (slim) focussen op de nr.10 positie.
    Iedereen kan zien dat het een controleur is, oftewel nr.6 ( of 8)
    Vind ik leuk
    Zazu +343
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:44
    In potentie goede speler alleen moet hij nog aan zijn fysiek werken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 11:58
    Gewoon goede speler... Komt er nog wel uit. En inderdaad aan dat gezeik hier heb je niks.... Wij hebben ajax nodig en ajax psv ook anders zou de competitie helemaal saai zijn toch.... Leuk zoals het nu is... Spanning tot het eind
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:02
    Nu gewoon in de basis laten staan. Tegen de tijd dat we tien wedstrijden ver zijn is het net alsof hij er al jaren staat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:08
    Moet wcht nog groeien. Viel een pasr keer uitstekendcin, maar een hele wedstrijd, dat is different cook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:13
    Dat is de juiste spirit, jaloers zijn is sowieso een slechte eigenschap. Ben benieuwd of hij definitief vaste keuze is. Vond hem in zijn eerste wedstrijd tegen ADO geloof ik heel goed invallen maar tegen Feyenoord vond ik hem tegenvallen. Al heeft dat natuurlijk ook met een sterkere tegenstander te maken.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1294
    zaterdag 12 januari 2019 om 12:20
    helemaal gelijk want het is nog niet veel
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:05
    Tis dat die stronthommel van Derksen er steeds over maauwt,anders had je Lozano nog eens niet gezien -40,hij is veel te rap voor je oog
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 13:23
    Leuk voor hem om gelijk met een kampioensschaal in z'n handen staan eind van het seizoen.
    Vind ik leuk
    Miller +33
    zaterdag 12 januari 2019 om 14:22
    Hij maakte in het begin ook al gelijk goede indruk op mij. Moest vooral invallen vanwege het winnende elftal dat er al stond. Hij komt er wel...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 16:59
    Guti komt eraan geloof ik zeker , prima speler.
    Vind ik leuk
    johny +88
    zaterdag 12 januari 2019 om 18:24
    Erick Gutierrez; Je kan niet meer veel beter worden als dat je nu bent . Je bent maar een Mexicaantje net als Lozano die hier in Nederland proberen om aan de bak te komen wat jullie dan ook niet zal lukken. Want voetballen doe je niet alleen met je benen maar ook met je verstand en inzicht en dat is wat er bij jullie ontbreekt...Geen verstand ..geen inzicht .Dus wel geschikt om op de boerderij te werken ...bij de boeren in Eindhoven
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws