Gutiérrez wil meer laten zien bij PSV: 'Ik moet echt nog veel beter worden'

Gutiérrez wil meer laten zien bij PSV: 'Ik moet echt nog veel beter worden'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 11:09za 12-01-2019 om 11:09

Erick Gutierrez vindt dat hij meer moet laten zien in het PSV-shirt. De Mexicaan, die afgelopen zomer de gelederen van de Eindhovenaren kwam versterken, denkt dat hij zijn beste niveau nog niet heeft bereikt.

Gutierrez krijgt steeds vaker minuten van PSV-trainer Mark van Bommel. "Ik vind dat ik goed ben begonnen", zegt de Mexicaan tegen de NOS. "Het was belangrijk voor me om me hier thuis te voelen. Ik heb hard gewerkt om kansen te krijgen en nu ben ik hier ook heel gelukkig, maar ik moet nog wel veel beter worden. Ik zou nog meer kunnen laten zien."

"Het is voor elke speler moeilijk om te wachten en op de bank te zitten", duidt Gutierrez zijn periode op de bank bij PSV. "Geen enkele speler vindt dat leuk. Toen ik op de bank zat probeerde ik alles zo te doen zoals de trainer dat wilde, maar Gastón is ook een sterke speler. Als hij mag spelen moet ik hem helpen, want hij doet het ook goed. We moeten goed spelen, niet jaloers zijn en hard werken."

Plaats een reactie

-40 +1061
zaterdag 12 januari 2019 om 11:11
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:13]
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zaterdag 12 januari 2019 om 11:17
Trieste reactie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
Je armzalige en kansloze zuigpoging is gerapporteerd. Jammer dat onaangepaste types van jouw allooi hier een beschermde status genieten,en vrij spel en ruim baan krijgen om de topictoon te verzieken. Je hebt met je kleuterachtige trollenriposte uitsluitend ontwrichting van dit topic voor ogen.Een kinderhand is kennelijk vlot gevuld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:30]
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 12 januari 2019 om 11:40
Hoeveel woorden heb je nodig om niets te zeggen. Je bent een echte held vanwege de rapportage (misschien iets te laat geboren).
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:46
Ik rapporteer openlijk en niet heimeljjk. jJe subliminale hint naar een dubieus verleden is in dier voege zowel kansloos als onsmakelijk en niet ridderlijk.

Ook deze ordinaire ad hominem verwijzing, uitsluitend met het doel om te etteren, is gerapporteerd.
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 12 januari 2019 om 13:00
Goed bezig, plusje er bij man.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 12 januari 2019 om 13:10
Enkel jammer dat de rapportage knop er enkel is voor stuitende teksten, grof taalgebruik. Er zijn hier een hoop trollen actief zo lees ik 10.000 x per dag 5 jaar niks, en geen prijzen. Dus gewoon even slikken en gewoon weer doorgaan!
Vind ik leuk
Emnu +7052
zaterdag 12 januari 2019 om 13:11
Haha, ja ja, schwalbe.

Hoe vaak ben jij inmiddels geband?

Een keer of dertig?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:32
Het heldhaftige en hardnekkige ontmoedigingsbeleid cq de vendetta achter de schermen is bepaaldijk niet effectief.


Van jouw bespottelijke eerder geuitte suggestie dat sprake zou zijn van een leerproces kan uiteraard geen enkele sprake zijn; tenzij je doelt op de obsessieve fixatie op volstrekt willekeurige censuur en monddood maken.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 13:49]
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
zaterdag 12 januari 2019 om 11:49
Wat erg dat je vroeger gepest bent door de sulletjes uit jou klas kun je nagaan wat een grote sul jij bent
Vind ik leuk
tannat +16556
zaterdag 12 januari 2019 om 12:21
Hoi trolletje. Gefrustreerd dat je clubje al heel lang geen prijzen meer pakt?
Vind ik leuk
Babelagtig +2381
zaterdag 12 januari 2019 om 12:28
Sprak de grootste trol van vp
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
zaterdag 12 januari 2019 om 12:46
En dat uit jouw mond....
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 12 januari 2019 om 12:49
Ik zal je eens wat vertellen, wij in de Arena hebben liever geen prijs en dit voetbal als elke week drama en een schaal! Je weet duidelijk niks van een echte Ajacied, wij prefereren mooi voetbal en dan pas een prijs. De meeste van ons steken er namelijk een hoop vrije tijd in en een avondje feest maakt dat niet goed
Vind ik leuk
tannat +16556
zaterdag 12 januari 2019 om 14:03
Hahaha Dat zou ik ook zeggen als ik geen prijzen won.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 12 januari 2019 om 14:12
Voetballer liefhebber heet dat, je weet wel mensen die het spel belangrijker vinden als de teletekst stand. Geloof me dat liefhebbers er meer zijn als suc6 supporters. Dat moet ook wel anders zou het bij ik noem zomaar wat een Liverpool verdomd stil zijn. En als mijn clubje dit jaar gewoon weer wint is dat al nummer 5 in 9 jaar, dus niet heel verkeerd
Vind ik leuk
tannat +16556
zaterdag 12 januari 2019 om 15:54
ALS .... zucht...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:57
Auw, na de 300.000ste keer doet het nu echt pijn zeg! Wil je daar alsjeblieft mee ophouden?
Vind ik leuk
tannat +16556
zaterdag 12 januari 2019 om 14:04
Wie ben jij dan wel?
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 12 januari 2019 om 14:13
Wie vraagt dat trolletje
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:02
Iemand die veel pijn en verdriet voelt bij al jouw “aanslagen” richting mijn cluppie
Vind ik leuk
Mendieta86 +187
zaterdag 12 januari 2019 om 12:02
Jij moet wel het slimste jongetje van de klas zijn geweest, misschien kan je je beter richten op een spelletje de slimste mens of 10 voor taal. Daar zitten er meer van jou niveau dan hier..
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:41
Reservaat teksten
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
zaterdag 12 januari 2019 om 11:47
Leeghoofd
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:10
-40 staat voor je IQ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:15
Heeft ie alsnog een foute en te hoge inschatting gemaakt ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:05
Min 40 bedoel ik
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:10
Haha dat snap ik, zelfs min 40 is te hoog geschat. Aan deze dommigheid is geen getal op te zetten. Er hangt hier wat rond zeg pfff
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 12 januari 2019 om 13:46
Nou nou origineel hoor, nog niet eerder gehoord. Zo'n opmerking zegt meer iets over jouw IQ, boer zeker?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:56
Als jij niet van die kinderachtige onoriginele dingen zou zeggen, dan had ik het voor de hand liggende ook niet geroepen. Actie reactie heet zoiets.
En nee ik ben geen boer. En ook geen PSV of graafschap supporter. Boeren zijn trouwens best slimme mensen over het algemeen, runnen allemaal een eigen bedrijf en je vind nooit een boer in de uitkering. Maar met een IQ van - 40 kunnen wij niet van jou verwachten dat je zoiets weet.
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 12 januari 2019 om 14:18
Als je probeert te pochen met je IQ probeer dan wel een beetje correct te schrijven.

"nooit een boer in de uitkering"... Ik zou maar eens gaan googelen om een iets reëler beeld te krijgen van de werkelijkheid en dan hebben we het nog niet eens over al die structurele subsidies (ook een soort uitkering) die naar de agrarische sector gaat.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:51
Ik heb het nergens over mijn IQ. Ik zeg alleen dat jij nogal dom en kinderachtig overkomt, door je eerste post en het feit dat jij alle boeren dom probeert te noemen zegt ook iets over jouw bekrompenheid. Ik zou het advies van 'Niet normaal' volgen als ik jou was.
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 12 januari 2019 om 14:56
Bedankt voor je advies, ga nu de koeien maar melken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:57
Dat laat ik aan de boeren over. Maar goed van je dat je weet dat melk uit een koe komt!
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 12 januari 2019 om 14:14
Als je dat bezit stel je deze vraag niet
Vind ik leuk
windforce11 +3416
zaterdag 12 januari 2019 om 13:21
Aldus Suarez
Vind ik leuk
040bovenaan +2033
zaterdag 12 januari 2019 om 14:10
En wat is je probleem? wil je erover praten (zo ver dat mogelijk is).
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zaterdag 12 januari 2019 om 14:30
Wat een gemene jaloerse opmerking. Dat is toch niet nodig.!!!
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zaterdag 12 januari 2019 om 11:16
Komt goed guti , gewoon je stinkende best blijven doen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:19
Ik zou hem wel eens met pereiro samen willen zien spelen. Pereiro op 10 en hij erachter met hendrix
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
Buenas dias. Het is bij mij nu een prettige 25graden bij een strakblauwe hemel. Ik ga zwemmen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 11:21]
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zaterdag 12 januari 2019 om 11:21
lekker man , geniet er van wie doet je wat
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 16:02]
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
zaterdag 12 januari 2019 om 12:46
Je valt uit je rol. Pas op!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
Mexico and PSV are a marriage made in heaven. Jammer dat het topic op voorhand is gegijzeld door een cognitief lichtgewicht en stierlijk vervelend primeurpassantje met een zuigagenda.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
Salvation him self heeft het licht gezien , dus alles komt goed.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
Haal dan Hendrix eruit voor Guti dan ga je er nog op vooruit ook.
Pereiro speelt vaak niet goed maar Hendrix is helemaal niks.
Daarbij scoort Pereiro regelmatig.
Maar Ja Hendrix is het lievelingetje van van Bommel
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:23
Hendrix mis je pas als ie er niet meer is. Met Rosario een heel degelijk blok. Heeft veel intercepties, en heeft de instelling van de mouwtjes omhoog.

Hendrix speel je niet zomaar uit de basis, en dat is meer dan terecht
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
Voor de in de eredivisie is die handig.
Europees was die drama dat kan je niet ontkennen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:27
Dat ben ik met je eens.
Maar daar kan hij nog in groeien. Is ook pas 23, ondanks dat ie al zo lang bij PSV speelt.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 12 januari 2019 om 11:29
23 en al 7 jaar bij PSV.
Op die leeftijd hebben de meeste al een transfer gemaakt.
Hij springt er al jaren niet bovenuit.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7620
zaterdag 12 januari 2019 om 11:28
Ik ben het is met je eens, een verademing. Maar Pereiro op 10 is ook drama. Als je daar een beuker tegenover zet speel je de hele wedstrijd met 10 man. PSV moet op zoek naar een nieuwe tien. En dan Rosario en Guti erachter. Misschien Mauro Junior of Malen eens de kans geven.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 12 januari 2019 om 11:32
Mauro krijgt niet heel veel kansen.
Malen speelt op de vleugels .
Van Bommel is niet zo van de wissels en experimenteren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:03
Bergwijn op 10,Malen op de plek van Bergwijn. Tikkeltje aanvallend maar denk dat Steven dat wel kan. Heeft een goed overzicht en een prima pass.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:30
Alleen als je Pereiro, Guti en Rosario heb staan heb je veel meer voetbal in je team. Hendrix is een prima stofzuiger alleen niks bijzonders.
Vind ik leuk
Xienix +159
zaterdag 12 januari 2019 om 12:22
Maximaliano kan toch op 10 spelen?

Hendrix is een soort Jan Wouters. Een stofzuiger, waar je niets meer van moet verwachten. Geef hem een taak en hij voert het uit. Europees zag het er soms inderdaad een beetje moedeloos uit. Persoonlijk heeft dat in mijn ogen meer met v Bommel te maken dan met Hendrix!!!
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
zaterdag 12 januari 2019 om 12:23
Mr bien, dit is je eerste niet kleineer reactie op PSV. Je kan het dus wel. Weet je wat je krijgt van mij een like, omdat ik normaal gesproken dit niet van je gewend ben.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 12 januari 2019 om 13:47
Is een goede voornemen voor dit jaar
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
zaterdag 12 januari 2019 om 17:06
Goed om te horen 👍🏻
Vind ik leuk
Mad Max +1129
zaterdag 12 januari 2019 om 11:20
Guti wordt een hele grote
Vind ik leuk
De fries +2037
zaterdag 12 januari 2019 om 11:37
Deze speler gaat zich (slim) focussen op de nr.10 positie.
Iedereen kan zien dat het een controleur is, oftewel nr.6 ( of 8)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:58
Gewoon goede speler... Komt er nog wel uit. En inderdaad aan dat gezeik hier heb je niks.... Wij hebben ajax nodig en ajax psv ook anders zou de competitie helemaal saai zijn toch.... Leuk zoals het nu is... Spanning tot het eind
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:08
Moet wcht nog groeien. Viel een pasr keer uitstekendcin, maar een hele wedstrijd, dat is different cook.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:13
Dat is de juiste spirit, jaloers zijn is sowieso een slechte eigenschap. Ben benieuwd of hij definitief vaste keuze is. Vond hem in zijn eerste wedstrijd tegen ADO geloof ik heel goed invallen maar tegen Feyenoord vond ik hem tegenvallen. Al heeft dat natuurlijk ook met een sterkere tegenstander te maken.
Vind ik leuk
dijkie87 +1350
zaterdag 12 januari 2019 om 12:20
helemaal gelijk want het is nog niet veel
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:05
Tis dat die stronthommel van Derksen er steeds over maauwt,anders had je Lozano nog eens niet gezien -40,hij is veel te rap voor je oog
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:23
Leuk voor hem om gelijk met een kampioensschaal in z'n handen staan eind van het seizoen.
Vind ik leuk
Miller +46
zaterdag 12 januari 2019 om 14:22
Hij maakte in het begin ook al gelijk goede indruk op mij. Moest vooral invallen vanwege het winnende elftal dat er al stond. Hij komt er wel...
Vind ik leuk
johny +99