'Gecharmeerde' Groeneveld: AC Milan is een van de grootste clubs ter wereld

'Gecharmeerde' Groeneveld: "AC Milan is een van de grootste clubs ter wereld"

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 14:55za 12-01-2019 om 14:55

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 15:21za 12-01-2019 om 15:21

Arnaut Danjuma Groeneveld voelt zich gevleid door de interesse van AC Milan. De Telegraaf meldde zaterdag dat de Italiaanse grootmacht concreet is voor de tweevoudig international van het Nederlands elftal.

"AC Milan is een van de grootste clubs van de wereld. Als speler is het meer dan logisch dat je van zo'n interesse gecharmeerd bent", vertelt de 21-jarige aanvaller in een korte reactie aan het Algemeen Dagblad. Milan zou zelfs al een bod voorbereiden en wil hem nog in januari naar San Siro halen.

"Wat de clubs met elkaar bespreken, weet ik niet", stelt Groeneveld. "Ik ben momenteel speler van Club Brugge, dus hier ligt mijn focus en nergens anders. De voorzitter van Club Brugge weet hoe ik er over denk: hij kent mijn standpunt", besluit de revelatie van de Belgische nummer twee.

Club Brugge bevestigt tegenover het AD de interesse van Milan, maar benadrukt dat er meer clubs zijn die de oud-NEC'er in de gaten houden. De Belgische topclub hoopt de selectie intact te houden met het oog op de titelstrijd. Club is ook nog actief in Europa.

Plaats een reactie

zaterdag 12 januari 2019 om 15:01
Weer tijd voor een topic over de weergaloze Venema.
Vind ik leuk
Mubappuh +564
zaterdag 12 januari 2019 om 15:03
Wie?
Vind ik leuk
1313 +8755
zaterdag 12 januari 2019 om 15:07
Stuur VP een mailtje.😜
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:03
Halen, Ajax!
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 12 januari 2019 om 15:16
Tuurlijk NT en dan Neres verkopen 😅
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:17
Neres mag alleen vertrekken als er een vervanger komt ja.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 12 januari 2019 om 15:20
Leuk voor Neres dat de fans en club en Marc Netto het liefst van Neres af zijn dat geeft Neres heeft veel vertrouwen.
Vind ik leuk
1313 +8755
zaterdag 12 januari 2019 om 15:24
Toch zeker niet alle fans hoor. Ik iig niet. Maar gebeurt dit niet bij elke club dan?😂
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:32
Neres wil zelf weg. Know the facts.
Vind ik leuk
Jozef +44303
zaterdag 12 januari 2019 om 15:33
Ajacieden houden massaal van Neres en Ten Hag ook gewoon las ik. Dat Marc zou overwegen om hem te verkopen is vanuit zijn positie logisch als er inderdaad een megabod op hem zou uitgebracht worden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:59
Waar slaat dat ‘houden van’ op? Ik hou van geen enkele speler van de club die ik ondersteun.
Vind ik leuk
Jozef +44303
zaterdag 12 januari 2019 om 16:14
Goh goh, jij je zin hoor.

Ajacieden houden niet van Neres in de zin dat ze ermee willen trouwen. Nou goed?

Met een beetje goede wil kun ook jij vast wel best begrijpen wat ik bedoel...


Vind ik leuk
John M. +5136
zaterdag 12 januari 2019 om 16:53
Hij heeft niet voor niks voor die nickname gekozen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:39
prefereren? Genieten? Er zijn zoveel woorden...
Vind ik leuk
Jozef +44303
zaterdag 12 januari 2019 om 18:15
Houden van betekent niet altijd dat je er mee trouwt of zo, brave borst.
Vind ik leuk
1313 +8755
zaterdag 12 januari 2019 om 18:21
Hij doet ze naam er wel eer aan he.😉
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:41
Hey Ronaldo lover! Hoe kom je erbij dat de club en fans het liefst van Neres af zijn? Wat een onzin breng je weer de wereld in zeg, haal die lul van Ronaldo uit je mond en poets je tanden!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 22:34
Yeah right. Er zijn vele hier, o.a. de persoon die deze post schrijft (mezelf dus) die Neres op waarde weten in te schatten. En zijn waarde voor Ajax kan heel groot zijn. Énorm potentieël. Zoveel is duidelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:19
Je hebt al gauw een vervanger voor Neres.

Ga ff neuzen in de KKD en je komt er talloze tegen van hetzelfde kaliber.
Vind ik leuk
Mosquito +21844
zaterdag 12 januari 2019 om 15:20
Halen ajax zegt ie haha.
Realiseert hij wel dat het een afdankertje van PSV is?😅😅
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 12 januari 2019 om 15:21
Dat weet NT niet ssst.
Vind ik leuk
1313 +8755
zaterdag 12 januari 2019 om 15:22
Boeiend, als hij van toegevoegde waarde is is hij van harte welkom hoor.😉
Vind ik leuk
Mosquito +21844
zaterdag 12 januari 2019 om 15:23
Weet ik ook wel.
Zeg het alleen omdat hij zo'n grote bek had dat PSV graag afdankertjes van ajax haalt.
Vind ik leuk
1313 +8755
zaterdag 12 januari 2019 om 15:06
Ik mag hopen dat hij gewoon bij Brugge blijft hoor. De historie bij Milan is er zeker. Maar op dit moment is het gewoon een bende. Al jaren niet meer de Milan gezien wat het ooit was.
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
zaterdag 12 januari 2019 om 15:34
Nee joh dat is Ajax dat denken ze tenminste
Vind ik leuk
Harrie82 +4357
zaterdag 12 januari 2019 om 15:47
Was één van de grootste clubs van Europa. Benieuwd of ze nog ooit terug komen aan de top in Italië. Beleid niet al te best laatste jaren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:08
Euh.., "was" de grootste van de wereld is eerder van toepassing, ik zou eerder zeggen heeft een rijke historische verleden!!!
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 12 januari 2019 om 16:22
Was arnaut was
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:40
Was 1 van de grootste clubs
Vind ik leuk
Smithsonian +43283
zaterdag 12 januari 2019 om 17:48
Was een van de grootste clubs.
Vind ik leuk
TimdeCler +52
zaterdag 12 januari 2019 om 17:57
Zou goede stap zijn, Milan steeds meer oog voor jeugd, ook druk bezig met Tonali. Niveau in België is ook niet goed voor Groeneveld
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws