Op de bank bij Feyenoord: Het is een beetje frustrerend

Op de bank bij Feyenoord: "Het is een beetje frustrerend"

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 17:26za 12-01-2019 om 17:26

Eric Botteghin noemt het frustrerend dat hij weer achteraan in de rij moet aansluiten bij Feyenoord. Voor de winterstop raakte de Braziliaan geblesseerd, waardoor zijn plek werd overgenomen door Sven van Beek.

Botteghin weet niet wat hem voor de tweede seizoenshelft te wachten staat. Wel weet hij dat hij niet zomaar terugkeert in de basis. "Ik weet het niet. Ik moet het elke dag laten zien. De trainer moet kiezen", vertelt Botteghin aan RTV Rijnmond.

De stopper weet dat hij weer op nul begint bij Feyenoord. "Ja, dat klopt. Het is een beetje frustrerend. Je speelt iedere week, maar dan raak je geblesseerd. Dan moet je het weer laten zien. Dat is voetbal."

Wel heeft Botteghin zin in de tweede seizoenshelft. "We spelen nog in de beker en willen sowieso Europees halen. We kunnen nog een goed seizoen draaien."

Poll

Hoort Botteghin in de basis?

(1334 stemmen)

Plaats een reactie

Koekie1970 +3218
zaterdag 12 januari 2019 om 17:28
Zou ook niet goed zijn als hij tevreden is wanneer hij op de bank moet zitten.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +1522
zaterdag 12 januari 2019 om 17:32
Hij zal na die grote oliedomme fout van Beekie gisteren, die een tegendoelpunt kostte, toch weer een beetje meer tevreden zijn.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zaterdag 12 januari 2019 om 18:52
Het is allebei niets
Vind ik leuk
Mr bien +4584
zaterdag 12 januari 2019 om 17:29
Van Beek maakt sinds hij zijn contract heeft verlengd veel cruciale fouten
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:44
Zal ook niet lang duren voordat Eric weer een kans krijgt. Als van Beek die fouten blijft maken. Echt jammer vond het echt een talent die van Beek wellicht komt het nog goed.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
Smithsonian +38000
zaterdag 12 januari 2019 om 17:47
Verbeek?
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:49
Woops ik pas het aan. Cheerse
Vind ik leuk
gerard.. +579
zaterdag 12 januari 2019 om 18:47
Feyenoord grootste probleem is de achterhoede waardeloos meer spelers voor Sparta en Excelsior
Vind ik leuk
Sabau +1283
zaterdag 12 januari 2019 om 17:30
Je staat er zo weer in Eric. Wel een beetje sparen voor de bekerwedstrijden graag.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:34
Fortuna thuis. Makkie toch?
Vind ik leuk
Sabau +1283
zaterdag 12 januari 2019 om 17:35
Daarom.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:36
Weten in ieder geval hoe het niet moet 😉
Vind ik leuk
zwollie +8652
zaterdag 12 januari 2019 om 18:41
Niet nodig, die beker zorgt de KNVB wel voor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:40
Misschien dat je kritisch naar je draaicirkel zou kunnen kijken........daar ligt het antwoord
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zaterdag 12 januari 2019 om 17:52
Hij is in de 30, valt denk ik weinig meer aan te doen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:15
Klopt. En daarom zit ie dus op de bank.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:46
Ach ze zijn allebei niet top maar Sven is nou eenmaal jonger en zal dus uiteindelijk meer opbrengen, alleen vond ik Botteghin best goed achterin bij Feyenoord.
Hadden ze lekker moeten verkopen nu heb je een ontevreden speler die niks minder is als van Beekje..
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:47
Geblesseerd geweest ,dan moet je je eigen terug knokken dat is een normale gang van zaken .
Er voor gaan 100% knallen dan dwing je het van zelf weer af .
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 17:48]
Vind ik leuk
Smithsonian +38000
zaterdag 12 januari 2019 om 17:47
Strik erom.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:26
Strikjes raken nog op bij Feyenoord, maar ja je hebt wel mensen nodig die "de cadeautjes" willen uitpakken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:50
En door selecteren
Vind ik leuk
DrDeef +2360
zaterdag 12 januari 2019 om 18:31
Hij is echt stukken beter dan van Beek. Ja is een stuk langzamer dan van Beek maar tis een brok vent en hij positioneert verdedigend best goed. Beter dan van Beek in ieder geval, die staat werkelijk altijd verkeerd opgesteld.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:31
Ja, je zomaar in een fantastisch draaiend elftal terugspelen valt niet mee. Geef hem één helft en hij staat er weer in.
Vind ik leuk
zwollie +8652
zaterdag 12 januari 2019 om 18:40
Kom maar weer terug naar PEC Zwolle
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:10
Alleen als je clasie heet dan heb je de voorkeur bij gio de kontenlukker
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:53
1 kampioenschap in 18 jaar is frustrerend!
Vind ik leuk
fr1963 +3734
zondag 13 januari 2019 om 00:47
2 in 19 jaar...
3 in 25 jaar
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 00:47]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10898
zaterdag 12 januari 2019 om 20:04
Nog effe geduld nog effe geduld botje nog effe geduld van Sven begint scheurtjes te vertonen 😉
Vind ik leuk
Nielsk +1779
zaterdag 12 januari 2019 om 21:40
Een keertje goed, alle kopjes weer leeg en iedereen op scherp want achterin valt veel verbetering te halen
Vind ik leuk
Leozao +6226
zaterdag 12 januari 2019 om 22:16
Een goede gast bij de (voor mij) verkeerde club... Boa sorte amigo!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 22:26
Terugvechten ipv gelijk te mekkeren.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 11:42
Traag als stroop. Tegen Karlsruhe zag je hem terug shokken na ingooi Karlsruhe en 2 x doelpunt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws