Keizer en Sporting balen van resultaat tegen koploper FC Porto

Keizer en Sporting balen van resultaat tegen koploper FC Porto

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 18:35za 12-01-2019 om 18:35

Sporting Portugal heeft een ultieme kans om het gat met FC Porto te dichten laten liggen. De ploeg van Marcel Keizer speelde de topper tegen de koploper met 0-0 gelijk. 

Sporting liet de afgelopen weken al een aantal dure punten liggen, waardoor de wedstrijd tegen Porto gewonnen moest worden om niet verderop achterop te raken. Met Bas Dost en Nemanja Gudelj in de basis begon Sporting vol goede moed aan de topper. Het eerste gevaar kwam van Porto, maar daarna was het Sporting dat domineerde. Veel hoogtepunten leverde de eerste helft echter niet af.

Dat was in de tweede helft nauwelijks anders. Porto leek de wedstrijd vooral niet te willen verliezen en speelde zeer defensief. Sporting moest door de muur heen zien te breken, maar dat lukte amper. Dost kwam nauwelijks aan de bak. Keizer probeerde nog wat te forceren door aanvallend te wisselen, maar zonder succes. 

Na negentig minuten en wat blessuretijd floot de scheidsrechter af. Sporting zal het meeste balen van het puntenverlies. De achterstand op Porto blijft acht punten.

Plaats een reactie

Benniewies +5385
zaterdag 12 januari 2019 om 18:39
Toch doet keizer het goed met dit materiaal
Vind ik leuk
HJR +9011
zaterdag 12 januari 2019 om 18:43
Vind je?? Staat weer 4e. Sporting, Benfica en Porto hebben veruit de beste spelers. Sporting moet minimaal 3e worden. Eigenlijk zelfs 2e met de vorm van Benfica.
Niet Keizer zijn schuld hoor, maar dat hij het goed doet kan je niet zeggen. Hij heeft alle wedstrijden gewonnen tegen kleine teams. Vorig week zelfs 1 verloren. Deze hadden ze moeten winnen om nog enige kans te maken.
Helaas voor Keizer, maar het is zeker niet zijn schuld, maar heel goed presteert hij nog niet
Vind ik leuk
★Timmio★ +25052
zaterdag 12 januari 2019 om 18:49
Als je flink ver achter staat. Je wint bijna alles maar je staat niet ineens eerste kan je t m niet aanrekenen.

Zijn prestaties zijn gewoon keurig. Dat ze nog veel meer nodig hebben doet daar niks vanaf. Dat is de schuld van de oudrcoach
Vind ik leuk
HJR +9011
zaterdag 12 januari 2019 om 19:00
Enige echt goede resultaat was tegen Arsenal. En ze stonden 5 punten achter Porto toen Keizer begon. Nu 8 punten. Het is niet Keizer zijn schuld, zeker niet. Hij doet het na behoren en het spel is leuker om naar te kijken (behalve vandaag), maar bijzonder goed doet hij het niet. Voordeel voor hem is dat hij waarschijnlijk wel de tijd krijgt. En dan maar hopen op volgend seizoen. Of stunten in de EL dit seizoen
Vind ik leuk
★Timmio★ +25052
zaterdag 12 januari 2019 om 19:07
Inderdaad. Die tijd krijgt hij wel. Dit seizoen verwacht SCP toch niet te veel waarschijnlijk.
Vind ik leuk
Benniewies +5385
zaterdag 12 januari 2019 om 19:12
Ik vind dat keizer gewoon matige spelers heeft.
Zeg ook niet heel goed doet, maar ik vind dat hij wel goed doet.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15766
zaterdag 12 januari 2019 om 18:40
Zonde voor Keizer. Goed presteren daar en lekker terug naar Ajax komen als Mini en Maxi weg zijn.
Vind ik leuk
Benniewies +5385
zaterdag 12 januari 2019 om 19:13
Wie bedoel je met mini en maxi?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15766
zaterdag 12 januari 2019 om 19:26
Overmars en Van De Sar. Het 'grappige' duo dat hem ontslagen heeft. Onterecht.
Vind ik leuk
Wim59 +646
zaterdag 12 januari 2019 om 22:35
Toetdetoeteteraar toetert weer eens
Vind ik leuk
Benniewies +5385
zaterdag 12 januari 2019 om 23:45
Vind zijn ontslag ook bezopen.
Winnen van PSV en AZ en beker uit via penalty's. Ten Hag deed het de eerste wedstrijd ook niet veel beter
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:47
Keizer moet gewoon lekker deze zomer terugkomen naar amsterdam. Wegwezen met die domme boer die amper 3 zinnen achter elkaar kan uitspreken!
Vind ik leuk
★Timmio★ +25052
zaterdag 12 januari 2019 om 18:50
Not sure if troll
Or Sil Meijer
Vind ik leuk
chicken +14795
zaterdag 12 januari 2019 om 18:50
Die domme boer doet het prima anders...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:52
Ja met dit materiaal kan Keizer het ook. Ik heb gewoon liever iemand die amsterdams praat in plaats van dat ik elke keer teletekst pagina 888 moet instellen om die boer te verstaan.
Vind ik leuk
chicken +14795
zaterdag 12 januari 2019 om 18:54
Zet je tv wat harder misschien werkt dat.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 12 januari 2019 om 18:56
Of misschien zijn gehoorapparaat aanzetten?
Vind ik leuk
1313 +8756
zaterdag 12 januari 2019 om 18:55
Sinds wanneer is Amsterdams een taal?😂 niet sinds dat ik er geboren ben hoor. Het blijft gewoon Nederlands met een accentje.😜
Vind ik leuk
HJR +9011
zaterdag 12 januari 2019 om 18:54
Enige echt goede resultaat was tegen Arsenal. En ze stonden 5 punten achter Porto toen Keizer begon. Nu 8 punten. Het is niet Keizer zijn schuld, zeker niet. Hij doet het na behoren en het spel is stuk leuker om naar te kijken (behalve vandaag), maar bijzonder goed doet hij het niet.
Voordeel voor hem is dat hij waarschijnlijk wel de tijd krijgt. En dan maar hopen op volgend seizoen. Of stunten in de EL dit seizoen
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 12 januari 2019 om 19:00
Gelijk is niet heel slecht.
Vind ik leuk
Shelbourne +5970
zaterdag 12 januari 2019 om 19:10
Jammer dat Sporting niet heeft kunnen winnen. Veel spanning maar weinig echt grote kansen, pas op het einde golfde het spel heen en weer. Sporting heeft natuurlijk een jasje uit gedaan, daar een speler als Gudelj gewoon een basisplaats heeft. Dost kreeg wel een paar halve kansen maar werd zelden echt gevaarlijk.
Vind ik leuk
Geelswerhert +1102
maandag 14 januari 2019 om 08:37
Veel spanning? Het was echt bedroevend slecht aan beide kanten.. een gemiddelde wedstrijd onderin de eredivisie is aantrekkelijker..
Vind ik leuk
Scouse96 +187
zaterdag 12 januari 2019 om 22:56
Met het voetbal van Keizer heeft een elftaltijd nodig om te voetballen zoals hij dat wil. Je kan nu wel gaan discussiëren over hoe hij het doet maar vanaf volgend seizoen zal het er waarschijnlijk pas echt toe doen. Ik mag hopen dat zo'n club dat ook in ziet..
Vind ik leuk
Fce9091 +2986
zaterdag 12 januari 2019 om 23:23
Na negentig minuten en wat blessuretijd floot de scheidsrechter af.

Je verwacht het niet....

Je verwacht het niet....
Vind ik leuk
Geelswerhert +1102
maandag 14 januari 2019 om 08:36
Jezus wat was dit een slechte wedstrijd! Zat op de tribune. Sfeer was echt fantastisch maar wat was dit slecht!! Heracles - VVV is leuker om te zien. Is dit iedere week daar of is dit een incident?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws