Van Bronckhorst berust in beslissing Feyenoord: 'Dat was mijn droomscenario'

Van Bronckhorst berust in beslissing Feyenoord: 'Dat was mijn droomscenario'

Gepubliceerd: vrijdag 18 januari 2019 om 17:38vr 18-01-2019 om 17:38

Giovanni van Bronckhorst is niet van plan om spelers te sparen in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen PEC Zwolle zaterdag. De oefenmeester kijkt nog niet vooruit nar het belangrijke bekerduel met Fortuna Sittard en de Klassieker tegen Ajax.

"Ik wil gewoon een goede start maken, dus ik houd met niemand of niets rekening", zei Van Bronckhorst vrijdag op de persconferentie geciteerd door Voetbal International. Het bekertoernooi lijkt de laatste kans op een prijs voor Feyenoord, nu de achterstand op PSV en Ajax immens is.

Van Bronckhorst verwacht dat na Renato Tapia (Willem II) en Mo El Hankouri (FC Groningen) geen spelers meer vertrekken bij Feyenoord deze maand. "Al heb ik tegelijk geen garanties gekregen van Martin van Geel (technisch directeur, red.). Die kan hij me ook niet geven, maar vooralsnog speelt er niets rond spelers van ons."

De trainer is blij met de samenwerking met FC Dordrecht, waardoor Feyenoord-talenten ervaring kunnen opdoen in de Keuken Kampioen Divisie. "We hebben lang gekeken naar mogelijkheden in te stromen in de voetbalpiramide. Dat was mijn droomscenario, maar je moet de beslissing van de club respecteren en dan vind ik FC Dordrecht een goede optie."

Plaats een reactie

vrijdag 18 januari 2019 om 17:48
Zo, wat een misleidende titel weer VP, wedden dat 90% denkt dat het over zijn eigen contract gaat?!!
Vind ik leuk
Juventus FC +4110
vrijdag 18 januari 2019 om 17:50
Komende 10 jaar als Feyenoord maar 1/2 prijs pakt dan zullen ze nog terugdenken aan het succes wat deze prachtige vent ze heeft bezorgd
Vind ik leuk
Il Gordo +21300
vrijdag 18 januari 2019 om 18:29
Dat vraag ik me af. Verlangen ze bijvoorbeeld in Amsterdam nu ook terug naar het tijdperk De Boer?
Vind ik leuk
Sunil010 +330
vrijdag 18 januari 2019 om 18:30
Helemaal mee eens!
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
vrijdag 18 januari 2019 om 20:23
Dan hebben we gemiddeld nog steeds meer prijzen per jaar dan een niet nader genoemd Amsterdams beursgenoteerde onderneming.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 18 januari 2019 om 17:52
Ja idd het is wel een beetje sneaky , maarja het maakte mij wel nieuwsgierig dus het werkt voor de site hahaha
Vind ik leuk
Snoun +1562
vrijdag 18 januari 2019 om 18:07
Dat is ook de bedoeling. Mensen misleiden om het artikel te lezen.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 18 januari 2019 om 17:50
Ik heb nu al zin in volgende week .
Leuk dat Ajax en psv het nu uitvechten om het kampioenschap maar ik had liever gehad dat het tussen Ajax en Feijenoord ging . Dat heeft toch iets ....
Vind ik leuk
Sabau +1862
vrijdag 18 januari 2019 om 17:53
Wordt gewoon 2-0, zoals Heracles alleen op kunstgras uit de voeten kan zijn ze bij ajax niet gewend om in de open lucht te spelen als het koud is. Makkie dus, zeker nou Toornstra lekker uitgerust is..
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 18 januari 2019 om 17:58
Zo overtuigd ben ik niet .
Maar ik denk wel dat dit lastiger gaat zijn dan die thuiswedstrijd tegen psv waar iedereen naar uitkijkt .
Thuisspelen is 3 punten , maar in die ouwe rammelbak zou het nog kunnen spoken eventueel 😆
Vind ik leuk
kees ee +1083
vrijdag 18 januari 2019 om 17:51
. . wie vervangt eigenlijk larsson op links als aanvaller, wanneer die onverhoopt op een bepaald moment niet kan spelen ??
Vind ik leuk
Ove +4302
vrijdag 18 januari 2019 om 18:08
Van Persie kan ook hangend op links spelen,heeft hij onder Van Marwijk ook altijd gespeeld
Vind ik leuk
Snoun +1562
vrijdag 18 januari 2019 om 18:09
Ik weet het niet zeker, maar Vente kan daar ook spelen.
Vind ik leuk
kees ee +1083
vrijdag 18 januari 2019 om 19:17
. . moeten ze dat snel maar eens proberen, toch !?
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 17:51
Als je 2x verliest van Fortuna in de eigen Kuip dan ben je wel echt het lachertje van Nederland... ga er dan dus ook maar niet vanuit dat Fortuna een ronde verder komt in de beker!
Vind ik leuk
henk008 +62
vrijdag 18 januari 2019 om 18:02
Zonder dat dat gebeurt ook...
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 18:19
Ik verwacht een regelmatige 6-0.
Vind ik leuk
klick +1393
vrijdag 18 januari 2019 om 17:54
Gio gaat afscheid nemen hierdoor
Vind ik leuk
BS +1396
vrijdag 18 januari 2019 om 17:54
kan Ayoub mooi gestald worden bij Dordrecht
Vind ik leuk
mcmodd +28792
vrijdag 18 januari 2019 om 18:03
Wat hij van die samenwerking met Dordt zegt is interessant. Feyenoord wilde niet met een Jong team in de Keukenschaaldivisie, maar doet dat via Dordt nu wel. Het verschil is natuurlijk dat je geen elf Feyenoordspelers aan Dordt verhuurt, maar misschien een stuk of drie, vier wellicht. Ik hoop dat ze het goed samen kunnen vinden en dat dan dit Feyenoord voldoende mogelijkheden geeft om jeugd te laten klaarstomen voor hun eerste team.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 18:05]
Vind ik leuk
gerard.. +1004
vrijdag 18 januari 2019 om 18:05
Droomsenario van mij is dat Gio stopt bij Feyenoord
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12593
vrijdag 18 januari 2019 om 20:19
😂😂😂 van mij ook wel een droomsenario
Vind ik leuk
rinirat +4221
vrijdag 18 januari 2019 om 18:23
Flut trainer die ook de beker niet zal winnen..
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 18:33
Feyenoord zit al dun in de vleugels, wie gaan de vrijgekomen plaatsen van de 2 vertrekkers opvangen?
Vind ik leuk
Wim59 +669
vrijdag 18 januari 2019 om 23:13
Gewoon uit de beker gaat fnoord😂😂😂😂
Vind ik leuk
Harry.f +415
vrijdag 18 januari 2019 om 23:56
Neen, het gaat niet over zijn contract, het gaat over de piramide...feyenoord behoort een eigen elftal te hebben in kkd. Dat was een grote wens van Gio. Dat de bestuurders amateurs blijken te zijn en met Dordrecht gaat samenwerken is een aanfluiting voor de club ! Mijn steun heeft dit bestuur niet meer, het zijn amateurs!
Vind ik leuk
ritje +789
zaterdag 19 januari 2019 om 07:30
hallo Wordt Gianni het slachtoffer van het wanbeleid van van Geel? mvg ritje
Vind ik leuk
BenikBen +151
zaterdag 19 januari 2019 om 12:31
En dan laat je Knoester gewoon vertrekken ? Wat een wanbeleid. 14 jaar investeren NUL minuten in het eerste en hup weg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws