'Ik? Naar Bayern München? Nooit! Daar zul je me nooit zien, beloofd'

'Ik? Naar Bayern München? Nooit! Daar zul je me nooit zien, beloofd'

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 08:57zo 20-01-2019 om 08:57

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 11:48zo 20-01-2019 om 11:48

Marco Reus zal nooit het shirt van Bayern München dragen. Dat vertelt de aanvaller van Borussia Dortmund in een interview met de Frankfurter Allgemeine Zeitung. Reus werd regelmatig gelinkt aan de Duitse topclub.

"Ik? Naar Bayern München? Nooit! Je zult me nooit bij Bayern zien, dat beloof ik", aldus een stellige Reus in de Duitse krant. "Bovendien ben ik bijna dertig jaar en willen ze het elftal gaan verjongen."

Reus hoopt met Dortmund op de eerste landstitel in zeven jaar. De ploeg staat zes punten voor op Bayern. "Om dat ding (de schaal, red.) omhoog te houden als Dortmund-jongen..Dat zou geweldig zijn, gigantisch, een droom. We hebben het in eigen hand. We moeten iedere wedstrijd benaderen als de eerste wedstrijd van het seizoen en dan maken we een kans."

Reus is uit een diep dal geklommen. Hij was lange tijd uit de roulatie door een slepende blessure die hem meerdere keren maanden aan de kant hield. "Het was mijn vader die keer op keer zei: je wordt beter en beter en je komt weer terug."

Lees ook: 'Borussia Dortmund is het zat en verkoopt geen spelers meer aan Bayern München'

Poll

Zou Reus bij Bayern passen?

(1319 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 20 januari 2019 om 09:02
En volgend jaar alsnog naar Bayern gaan.. Lekker man. Puur omdat je dan met Poolse god Lewandowski kan samenspelen
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1476
zondag 20 januari 2019 om 09:07
Goed zo, dat is club liefde, maar ja wat als, je salaris verdubbelen !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:13
Altijd maar weer dat salaris!
Als topsportman wil je toch liever prijzen pakken?
Dat geld komt dan vanzelf.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:23
Makkelijk lullen hier op VP!
Wacht maar als je voor die keuze komt te staan.....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:37
Als je 15 jaar bij Dortmund speelt ben je gewoon financieel onafhankelijk .
Dan heb jij gewoon minimaal 30 miljoen verdient in je carriere .

Het probleem is dat sommige voetballers nooit tevreden zijn , het is nooit genoeg .
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:52
Tja wat is genoeg..??? Voor de een is dat 2k in de maand, de ander vindt 30 mil nog niet genoeg.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:55
Voor mij is tussen de 10 en de 30 miljoen echt wel genoeg .
Dan zou ik echt niet naar China gaan om nog verder mijn zakken te vullen .
Ik zou er best een keer naar toe willen in de vakantie , maar ik zou er nooit willen wonen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:15
Ik denk zomaar dat degene met 2k in de maand gelukkiger is dan de "inhalige" die 30 mil nog niet genoeg vindt.
Vind ik leuk
fier&koen +2973
zondag 20 januari 2019 om 10:59
Dat zou heel goed kunnen. Maar zoals Wim Sonneveld ooit zong: je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is maar geld doet wonderen vooral als het hoop is. Poen poen poen poen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:50
Wat moet je met nog eens
10 miljoen als je er al 10 hebt?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:56
Dat is dus precies hoe ziek geld mensen maakt! Je kent toch wel het gezegde dat het net zeewater is, hoe meer je er van drinkt hoe dorstiger je wordt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:00
Precies ja. Wees ontzettend blij met het geld wat je verdient en als je er slim mee omgaat kun je het uitzingen totdat je dood gaat. Een echte topsporter gaat voor de prijzen, niet voor het geld.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:57
Als je gaat scheiden van je vrouw houd je er in ieder geval 10 over als je 20 miljoen hebt .
Als je er maar 10 hebt houd je er maar 5 over , en dan is het toch behelpen de rest van je leven .
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:02
Wat een onzin, maar ik geef je toch een like, want beetje humor mag gewaardeerd worden.👊😁
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:04
Hahaha , ik hoop niet dat jij denkt dat ik dit serieus meende ;-)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:11
Nee hoor, vandaar mijn like aan jou.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 09:19
dat doen ze in pl ook fijn na liverpool gaan je oude trainer weer terug zou hem wel staan dat rood 🤣😂🤣
Vind ik leuk
rpaulp50 +14506
zondag 20 januari 2019 om 09:45
Dat doen ze niet, hij is al 30 jaar en BM wil verjongen....prima jongen die Reus, doet zijn naam eer aan......
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
zondag 20 januari 2019 om 09:35
Of ie daat nou wel.of niet naar toe gaat , Bayern blijft de Reus
Vind ik leuk
rpaulp50 +14506
zondag 20 januari 2019 om 09:42
Wel nee juist niet ! nog een ouderwetse jongen van "z'n club" zo zijn er niet meer zo veel, karakter en echte loyaliteit in een tijd van " bekijk het maar voor een paar centen meer...."
Reuse goed !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:50
Nee laat hem maar bij Dortmund blijven
Vind ik leuk
Phoxythebest +1124
zondag 20 januari 2019 om 09:02
Één van de weinigen die nog het begrip clubliefde kent, had een grotere carrière kunnen hebben zonder die blessures. Mooie voetballer om naar te kijken.
Vind ik leuk
Streaker +3900
zondag 20 januari 2019 om 11:21
Zeker weten, hij heeft altijd tegen zijn vrienden gezegd nooit een binnenlandse transfer te maken. Als er een topclub uit Engeland interesse had zou hij het overwegen.

Een heel bescheiden jongen welke inderdaad een grote clubliefde kent. Ik hoop van harte dat BVB de titel pakt. Het is inderdaad heel lullig gelopen voor hem en ook zeker het WM 2014, want wat een toernooi was dat zeg! Net daarvoor een blessure opgelopen.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1124
zondag 20 januari 2019 om 12:16
Klopt, daar was hij helemaal kapot van, was toen in in grootse vorm, mentaal sterke gast.
Vind ik leuk
Mr bien +9000
zondag 20 januari 2019 om 09:03
Een hele goede speler.
Is alleen vaak geblesseerd geweest.
Ook 2 eind toernooien gemist door blessures.
Is dit seizoen erg belangrijk voor Dortmund.
Vind ik leuk
Dezeun +6257
zondag 20 januari 2019 om 09:05
Net geen wereldtopper waarschijnlijk door de vele blessures
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18722
zondag 20 januari 2019 om 09:14
Alles is te koop en zeker voetballers!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12593
zondag 20 januari 2019 om 09:27
Als er een bod zou komen die net zo toren hoog als men voor Messi zouden bieden maar dan voor Reus dan is hij gewoon weg hoor .
Trouwens dat zou geen enkele club voor hem betalen en ten 2de van mij mag hij lekker bij Dortmund blijven .
Bayern zou beter moeten weten dan op hem een bod te doen.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1124
zondag 20 januari 2019 om 10:02
Bij Dortmund betalen ze echt niet zo slecht hoor, denk dat Reus daar sowieso tot de groot verdieners hoort. Dat gezegd hebbende denk ik dat een titel met Dortmund winnen zwaarder telt dan naar Bayern gaan, grotere uitdaging(dat bedoelde Zlatan richting Ronaldo, had bijv. naar ACMilan gegaan en hun weer omhoog gebracht dan naar Juve die de laatste 7 jaar alles wint in Italië) en als dat gelukt is kan hij( als het perse moet) altijd nog naar China om zich daar binnen 2jaar stinkend rijk te voetballen. Heeft in het verleden vaker aanbiedingen afgeslagen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12593
zondag 20 januari 2019 om 10:26
Daar heb je ook een goed punt Reus is een kind van de club ook
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
zondag 20 januari 2019 om 09:41
Lijkt een beetje op de manier waarop spelers die helemaal niet in de belangstelling staan van Ajax, ineens leren: Ik kan nooit voor Ajax spelen. Dat klopt dan ook, want er is geen belangstelling.
Vind ik leuk
Bdog +7242
zondag 20 januari 2019 om 10:24
Bijna 30?! Ouwe Reus.
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 10:24
De duitse robben.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 11:03
Naar Ajax als Frenkie weg is ?
Vind ik leuk
Gyrosregime +2759
zondag 20 januari 2019 om 11:20
Marco Reus zal nooit het shirt van Bayern München.

Misschien een keertje nalezen voor het posten VP?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:50
haha die Reus durfde de concurrentie niet aan met Robben/Ribery
Vind ik leuk
Truth +4530
zondag 20 januari 2019 om 11:57
Wanneer ben je gelukkig ?
Als je gezond bent de rest is bijzaak !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 12:17
Prachtig nummer van die Toten Hosen over Bayern 😎

Es kann so viel passieren,
Es kann so viel geschehen
Nur eins weiß ich hundertprozentig
Nie im Leben würde ich zu Bayern gehen

Ich meine, wenn ich zwanzig wär'
Und supertalentiert,
Und Real Madrid hätte schon angeklopft,
Und die Jungs aus Manchester
Und ich hätt' auch schon für Deutschland gespielt
Und wär' mental topfit
Und Uli Hoeneß würde bei mir
Auf der Matte stehen

Ich würde meine Tür nicht öffnen,
Weil's für mich nicht in Frage kommt,
Sich bei so Leuten wie den Bayern
Seinen Charakter zu versauen

Vind ik leuk
deltiaan +1480
zondag 20 januari 2019 om 12:52
wat heeft die man een dunk van zich zelf, Bayeren wil hem helemaal niet
Vind ik leuk
NumbTen +299
maandag 21 januari 2019 om 07:54
Interviewer vraagt toch of hij daar wil spelen. Hij zegt nergens dat Bayern hem wil of dat hij dat denkt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 14:13
Ik zou hem niet graag bij bayern zien, maar als opvolger voor ribery zou hij daar nog zeker 3 jaar goed meekunnen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws