Koeman ziet de bui al hangen voor Ajax: 'Volgende week zondag Feyenoord-Ajax'

Koeman ziet de bui al hangen voor Ajax: 'Volgende week zondag Feyenoord-Ajax'

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 21:04zo 20-01-2019 om 21:04

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 22:11zo 20-01-2019 om 22:11

Bondscoach Ronald Koeman probeert een verklaring te zoeken voor het 4-4 gelijkspel van Ajax tegen sc Heerenveen. De Amsterdammers konden door puntenverlies van PSV de koppositie pakken, maar lieten dat op knullige wijze na.

"De druk om kampioen te móeten worden is bij Ajax veel groter dan bij PSV", zegt Koeman bij VTBL. "Ajax is al jaren geen kampioen geworden en ze hebben dusdanig veel geïnvesteerd, dat ze het wel moeten. Als je spelers als Tadic vanuit Engeland naar Ajax kunt halen..PSV kon dat niet. Die hebben ook geïnvesteerd, maar lang niet zoveel als Ajax. Ajax móet, ze móeten. Daarom is het zo pijnlijk voor ze wat er vanmiddag (zondagmiddag, red.) is gebeurd."

"Met het doelgemiddelde hadden ze bovenaan kunnen staan, ze krijgen PSV nog thuis, maar volgende week zondag heb je Feyenoord-Ajax", gaat Koeman verder. "Als je Feyenoord zaterdag zag, denk je dat het onmogelijk is om van Ajax te winnen, maar De Kuip kan ze soms tot zeer grote hoogte brengen. Dat kan ook zomaar tegen Ajax, wat ook tegen PSV gebeurde."

Koeman kijkt door een andere bril naar de wedstrijden van de topploegen. "Je kijkt naar de jongens die in aanmerking komen en bij het Nederlands elftal zijn. Maar je kijkt ook naar een stuk organisatie, wat bij Ajax zeer zwak was. Ajax tegen Flamengo werd 2-4, maar het had ook 5-5 of 5-7 voor Ajax worden. Heerenveen maakte er vier, maar had er nog drie kunnen maken. Dan klopt er iets niet."

En hoe komt dat? "Ajax speelt heel aanvallend, maar dat betekent dat het achterin goed moet staan als je de bal verliest. Dat stond het niet. Dat kan komen door een stukje gemakzucht. Ineens wordt het dan 3-2 en 3-3.."

Poll

Wat wordt Feyenoord - Ajax?

(7645 stemmen)

Plaats een reactie

Jesper Olsen +3114
zondag 20 januari 2019 om 21:06
Ja hoor Koeman. Met deze kuttrainer moet Ajax helemaal niks.
Vind ik leuk
Ruud40 +13220
zondag 20 januari 2019 om 21:11
Ligt niet alleen aan de trainer hoor, ook aan de bewierrookte Overmars.

Je zult maar met Lamprou, Sinkgraven als linksback, de PL topper Blind en Dolberg in de basis moeten starten

4 doelpunten tegen met "het laatste puzzelstukje" van 20 miljoen centraal in je defensie die gehaald is omdat ie zo verschrikkelijk nodig was bij Ajax. En elke keer als je hem nodig hebt, zie je hem niet.

Sorry hoor, maar dan heb je als club nog steeds je selectie niet op orde
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:16
Hendrix, Schwaab en Viergever met Dumfries sorry hoor maar daar spelen jullie mee wat gewoon echt niet kan.
Vind ik leuk
Andone +123
maandag 21 januari 2019 om 00:04
Dit soort reacties laten zien dat je er niets van begrijpt en zomaar wat roept. Dumfries doet het super in zn eerste seizoen. Viergever en Schwab spelen naar hun kunnen. En dat zijn zeker niet de beste maar doen het oké. En ieder team heeft een Hendrix figuur nodig.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 00:44
Kampioen van de armoede.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3114
zondag 20 januari 2019 om 21:16
Dat je met Sinkgraven aan moet kloten heeft hij helemaal aan zichzelf te danken hé. Ten Hag heeft geen speler beter gemaakt, en verkloot de titel THUIS tegen Heracles en Heerenveen. En het is Ten Hag die dat laatste puzzelstukje als CV gebruikt hé, terwijl iedereen weet dat zijn kracht op het middenveld ligt.
Vind ik leuk
oke dan +4528
zondag 20 januari 2019 om 21:20
De selectie is op een fatsoenlijke tweede keeper na redelijk op orde. Snap alleen niet dat ze Wober voor zo'n prijs hebben laten gaan. Dat was een waardeloze beslissing. Sinkgraven speelminuten gunnen moet ten Hag alleen in de beker doen,maar nooit als linksback.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
zondag 20 januari 2019 om 21:25
Wie had hij daar dan neer moeten zetten? Bakker? Enige optie was blind lb en dan maggalan of schuurs centrum is een keuze om het even met sinkgraven als je het mij vraagt. De beide back posities zijn gewoon slecht bezet op de bank.
Vind ik leuk
oke dan +4528
zondag 20 januari 2019 om 21:37
Blind en Magallan centrum. En Wober had niet verkocht mogen worden. En dat is niet een keuze om het even. Sinkgraven ligt er al lange tijd uit en heeft totaal geen wedstrijdritme.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
zondag 20 januari 2019 om 21:07
Gezien de kansen had het 11-6 moeten zijn Ronald.
Achteraf is makkelijk een koe in zijn kont kijken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
zondag 20 januari 2019 om 21:11
Vind jij lekker hé, Pietje? :)

Kijk je dan achteraf hoe het zaad eruit loopt? Sorry, kon het niet laten. :p

Haagse humor is eenmaal iets aan de harde kant. Maar trek het je niet teveel aan.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:18]
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 21:20
Das geen haagse humor. Das gewoon ranzig of een fantasie van je.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
zondag 20 januari 2019 om 21:24
Ben je niet goed, nep Hagenees :p
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 21:27
Begin je weer op je eigen manier denigrerend te doen naar mensen?

Je kunt er maar moeilijk tegen als mensen tegen je in gaan hé.


Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
zondag 20 januari 2019 om 21:28
Man het was een geintje, neem het niet zo serieus man. Het was sowieso een grap ouwe bromsnor.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:34
mmm nooit geweten dat ik een hagenees was dan 😋😋😋 zo hard vond ik hem ook nog niet eens
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 21:12
Tuurlijk had dat zo kunnen zijn. Maar eerlijk, het stond gewoon ook niet goed. Kan ik hem geen ongelijk in geven. Kijk hoevaak Heerenveen in de omschakeling gevaarlijk werd, mag niet gebeuren hoor.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
zondag 20 januari 2019 om 23:35
Zonder een malafide scheids was het gewoon 3-4 geworden
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
zondag 20 januari 2019 om 23:39
Wat een complete onzin Stratum.
Jij ziet alles en ook alles in het voordeel van Heerenveen.
Heb je de overtredingen (en behoorlijke overtredingen) geteld.
Daar moet je volgens de regels geel voor geven.
Aan beide zijde. Dan krijg je een compleet ander spel.

Over dat penalty moment, ik blijf erbij dat Lamprou als enige naar de bal keek en er voor ging. Sam was al bezig met het overdreven vallen. Zie foto hier op een ander topic. Sam heeft totaal geen idee waar de bal is. Absoluut geen penalty.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
zondag 20 januari 2019 om 23:42
je bent niet goed pietje .

Iedereen zegt dat het een pingel was .
Zelfs ajacieden .

Wie zetten jullie volgende week als joker in in de kuip?

Laat me raden : jullie huisfluitist D makkelie?

Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
zondag 20 januari 2019 om 23:48
Volgens Gözübüyük kon sam nooit meer bij de bal.
Ook de manier van vallen past niet bij de zogenaamde overtreding.

En ik ben niet iedereen, voetbal is en blijft een contactsport.
Als jij daar een andere mening over hebt ga je lekker dammen.

En de KNVB is niet pro Ajax, anders hadden we wel vaker kampioen geworden in de afgelopen 4 jaar.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
zondag 20 januari 2019 om 23:54
hahahahahahaha

dat ie wel of niet bij de bal kon doet totaal niet ter zake evenals de manier van vallen .
Het is en blijft een overtreding binnen de 16


En dan en deze is pas echt hilarisch van je :
"voetbal is en blijft een contactsport"
hahaha daar moet net jij mee komen , de opperjankbal seizoenen lang over guardado.....


Je "afsluiter" is trouwens ook heerlijk om te lezen :

anders hadden we wel vaker kampioen geworden in de afgelopen 4 jaar.


hahahahaha pietje pietje
mannen zoals jij heeft de wereld veel meer nodig , word er tenminste wat vaker overal gelachen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 23:55]
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
maandag 21 januari 2019 om 00:04
"......Het is en blijft een overtreding binnen de 16"

Het is geen ontnemen van een doelpunt want sam kon niet meer bij de bal. Dus zou het (indien het een overtreding was) een indirecte vrij schop zijn voor Heerenveen.
Dat was ook niet meer mogelijk ivm het VAR moment. Dus ken de voetbalregels.

"....opperjankbal seizoenen lang over guardado....."

Dat was een geen overtreding op Anwar El Ghazi maar een aanslag.
Nee dat heeft niets met contact te maken. Hetzelfde als dat vieze ijsbeentje tegen Dolberg.

Het hele circus wat jij en je medeaanhangers van die "luizenploeg" hier bij bijna elk topic aan het opvoeren is, verbloemt wel jullie gelijkspel.
Deze keer viel het in de blessuretijd een keer niet jullie kant op. Of mogen we het daar niet over hebben.
Want ook jullie hebben een "Puike prestatie" geleverd.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
maandag 21 januari 2019 om 00:08
je mag het met mij over alles hebben
Maar dat veranderd niks aan het feit dat het een 100% pingel was.

Dankzij die koppige turk met een egoee zo groot als de mount everest zwijn je in de laatste fase want anders had je met 0 punten gestaan.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
maandag 21 januari 2019 om 00:09
Ik blijft bij mijn standpunt en dat heb ik je ook uitgelegd. Absoluut geen penalty.
En 0 punten, gezien de enorme kansen hadden we hier gewoon moeten winnen.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
maandag 21 januari 2019 om 00:11
ik had niet anders verwacht van je

we kunnen het samen ook gewoon beter over het weer of zoiets hebben
Vind ik leuk
Guust +6092
maandag 21 januari 2019 om 18:36
Stratum, die Lozano had dit seizoen al drie keer weggestuurd moeten worden met zijn swalbes en het kaarten aannaaien van tegenstanders. Zo is er in elke wedstrijd wel iets. Deze man is nog veel erger dan Suarez in zijn tijd bij Ajax. Dan horen we ook niemand over de scheids.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
maandag 21 januari 2019 om 18:41
als lozano het op zijn heupen heeft is ie simpelweg niet te houden
Vind ik leuk
Guust +6092
maandag 21 januari 2019 om 21:52
Daarom is zijn gedrag juist zo triest. Maar als je geruchten hoort is hij zoiezo niet te houden.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 21:52]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
zondag 20 januari 2019 om 21:07
Ten Hag moet nog veel leren, dat zegt Koeman alleen niet met zoveel woorden, heel verstandig.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:16]
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 21:08
2 getergde teams....dat gaat fanatiek worden 😆
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:23
Rode kaart na ?? minuten.
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 21:24
Op naar unibet!!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
zondag 20 januari 2019 om 21:24
Ach, Feyenoord heeft toch niets te verliezen ?
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 21:27
Alleen de wedstrijd.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
zondag 20 januari 2019 om 21:30
Feyenoord staat op 3, blijft op 3 staan en hoort daar ook gewoon te staan, gezien de financiële verhoudingen van vandaag de dag.
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 21:33
Klopt. Maar dit is en blijft daar de wedstrijd van het jaar. En daar maakt de stand niks bij uit.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
zondag 20 januari 2019 om 21:36
Ja, ik weet het, dat is de emotie.....maar het gaat nergens om, althans niet voor Feyenoord.
Ajax - PSV is de kraker vandaag de dag, de rest is ( mooie ) historie voor Feyenoord..
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 21:38
Voor de ranglijst ligt er met psv het meeste gewicht in.

Maar tegen feyenoord blijft de mooiste...de kuip stil krijgen blijft prachtig.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:08
We winnen gewoon. De knvb stelt kuipers aan met nijhuis of boekel in de VAR en dan winnen we gewoon in De Kuip
Vind ik leuk
Always PSV +16037
zondag 20 januari 2019 om 21:24
"Gewoon"?
Je moet nog veel leren joniemand!
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 21:08
Hij heeft wel een punt. Heerenveen was steeds gevaarlijk in de omschakeling. Dus stond het gewoon niet goed! De Ligt erkent dit ook trouwens.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:09
Feyenoord gaat winnen!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:17
Nee word 0-3 voor ons aller Ajax. Vermeer gaat ons helpen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:09
Wat een dramatische spelling in dit bericht.
Vind ik leuk
035 +7226
zondag 20 januari 2019 om 21:13
"Dusdanig veel geinteresseerd". Klinkt ook zo lekker.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
zondag 20 januari 2019 om 21:28
Zouden ze dat verwisseld hebben uit een interview met tadic? Die kan misschien nog wel zo'n zin produceren...
Vind ik leuk
Pancev +968
zondag 20 januari 2019 om 22:11
Het is inderdaad droevig gesteld, de Ajax-fan die dit geschreven heeft is natuurlijk te beschonken na het dure puntverlies in Heerenveen, is complete verward ook na die 4-4. De vlag hing al uit nadat PSV punten liet liggen, en die hangt nu weer halfstok.
Vind ik leuk
035 +7226
zondag 20 januari 2019 om 22:18
Ik ken wel wat beschonken mensen hier op VP maar of dat Ajax-fans zijn weet ik niet.
Als jij jouw reactie terugleest, neem jij jezelf dan nog serieus? :-)
Vind ik leuk
geelzwart +119
zondag 20 januari 2019 om 21:18
Doet pijn aan mijn ogen...
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
zondag 20 januari 2019 om 21:10
De komende jaren zullen kampioenschappen van de details zijn.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 21:10
Koeman zou zo graag meer Feyenoorders oproepen. maar hij weet dat hij zichzelf dan voor lul zet. Wat hem ook al lukt met deze teksten.
Vind ik leuk
Il Gordo +17308
zondag 20 januari 2019 om 21:11
"ze hebben dusdanig veel geïnteresseerd"


Dat denk ik ook, VP.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
zondag 20 januari 2019 om 21:11
Wat een gelul, van Emmen niet kunnen winnen is pas triest.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:17
Emmen de promovendus gelijk spelen is werkelijk waar dramatisch.
Vind ik leuk
JoeyC +3764
zondag 20 januari 2019 om 22:26
Doet me denken aan de laatste dag dat Ajax bovenaan stond in de Eredivisie. 8 mei 2016. Toen ook een kale voetballer die de gelijkmaker binnen werkte. Ook van een promovendus.
Vind ik leuk
JoeyC +3764
zondag 20 januari 2019 om 22:23
Scheelt maar 3 punten tussen Heerenveen en Emmen. Eerder in Heerenveen speelden de twee gelijk. Zoveel verschil zit er niet tussen die twee teams dit seizoen na 18 wedstrijden.
Maar beide uitslagen zijn slecht / dramatisch / triest. Opvallend is wel dat Ajax nu meer punten thuis heeft laten liggen dan uit, al kan dat volgende week (hopelijk) weer anders zijn.
Vind ik leuk
MojoRisin +14674
zondag 20 januari 2019 om 21:11
Hoezo ? Gewoon een k*tkeeper..
Vind ik leuk
Utrecht.u +543
zondag 20 januari 2019 om 21:13
Feyenoord moet Ajax een pakrammel geven. Het wordt genieten in de kuip.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:23
Hoe dan? Met Van der Heijden en Malacia achterin? Feyenoord kan er niks van.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
zondag 20 januari 2019 om 22:14
Wat kost zo'n pak nou ?
Vind ik leuk
Voetbal@com +2577
zondag 20 januari 2019 om 21:14
Zojuist nog even rustig de analyse van fox gekeken waarin je duidelijk ziet dat naast Lamprou, die qua armlengte te kort komt, Ziyech & Blind jr de fouten vooraf maken of anders gezegd dat Lammers erg goed voetbalde.

Ook de Jong en de Ligt kwamen amper voor in het spektakelstuk. Ik adviseer ze om zsm gewoon te melden waar ze volgend jaar voetballen dan zijn ze van die sores af.
Tenslotte Tadic wisselen voor Neres.

En Lammers...die deed het erg goed en was de beste speler van het weekend.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:16]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:19
Ik denk Pedersen als invaller 2 goals tegen de koploper.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2577
zondag 20 januari 2019 om 21:34
ha ha inderdaad...ik hou het op Lammers.

update 21.41 uur beste weerstand...

het is Lammers...maar die Pedersen deed het ook goed, met name de 1ste was een mooie goal.

volgende weekend wordt het Vermeer.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:43]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:57
Nee Doan 😄
Vind ik leuk
Vooruit +203
zondag 20 januari 2019 om 23:19
Hoe kan dat nou. De Jong en De Ligt zijn van wereldniveau. Ze zijn zo duur dat niemand ze kan kopen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:15
feyenoord heeft het thuis vardeel
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:26
het vaalt mein op dat jau netrlands nie sogoed is hoe komp daat
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:29
serieus dus je snapt het vardeel niet,voordeel vardeel of was dit sarcasme 😂🤣😂
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:30]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:19
Zal een kansloze missie worden voor Ajax.

Zelfs na het investeren is het toch pijnlijk duidelijk geworden dat je zelfs in de Nederlandse competitie kwetsbaar bent.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:24
Kansloos? Ajax is gewoon een Champions League waardige club. PSV met Schwaab en Viergever kan niet goed blijven gaan.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:36
Dan is Heerenveen absolute wereldtop.

Het is maar net waar je in gelooft.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:37
Haha Emmen zeker een gegadigde voor Champions League 2019-2020
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:37
Kunnen idd niet op 2 komen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:38
Gaat het allemaal weer te snel Fritzie?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:41
Voor de Ligt en Lamprou wel ........
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:47
Haha de Ligt benoemen wat een Eindhovense internetgekkie ben jij. De Ligt is meer waard dan PSV haar complete verdediging en middenveld bij elkaar opgeteld.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:51
nou nou verdediging en middeveld is wel overdreven met denzel en angelino en rosario guti en swaab pereiro wen het belangrijkste s dat de ligt niet persee waard is wat ajax gaat krijgen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:57
Schwaab, 3-4 miljoen, Viergever,4-5 max, Dumfries 7-9 miljoen, Angelino 10, Hendrix 7-9, Guti 10-12, Rosario max 15.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:59
Nou nou, niet te royaal, het is de helft minder hoor !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:56
Meer ook echt niet,
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:02
ik had t over de waarde van de spelers niet over wat ajax suporters ze waard vind 10 mil angelino daar mag je zijn sok voor op halen 7 voor denzil laten we het reeel houden of hier over ophouden en je bent de 6 a7van pereiro vergeten
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:55
Anglino speelt bij PSV dus is ie minder waard, is geen internationaal.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:56
de ligte en dejonge lamprou trippel deal 4 eieren en 6 kaastengels
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:21
wie d ebeste van nl word is terecht kampioen snap dat ajax de voorkeur heb maar je heb ook andere 17 teams in nederland ronald
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:22
Weg kampioenschap omdat we geen reserve keeper hebben die ballen tegen houdt. Schijnt wel enorm goed mee te kunnen voetballen. ..
Overmars schaam je!
Vind ik leuk
Babelagtig +1996
zondag 20 januari 2019 om 21:42
Hoezo weg? Alles nog steeds in eigen hand..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:38
je snikkel zeker ????
Vind ik leuk
Babelagtig +1996
zondag 20 januari 2019 om 23:39
Goeie zeg...jij bent vast de gangmaker van de bingoclub!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:23
Frenkie, Scholletje 2 en ons Nijlpaard organiseren dus niet goed................PSG is dankbaar voor de informatie, Man U. dankbaar voor de miljoenen, ajax ook want ze hoeven dus geen cv te kopen want niemand durft nog
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:34
Heb je Hendrix de kale alleskunner met oppergod Schwaabie gezien? En jankende Lucia de Jong weer 22.000 keer op de grond
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:42
JIJ krijgt die lach niet van mij gezicht .... biekoss, it aint over biekoss uhh it is over....... Everything,.......... is gonna be allright, hoorde je de engelen ook zingen ? (Ben je waarschijnlijk de enigste)
Vind ik leuk
Babelagtig +1996
zondag 20 januari 2019 om 21:43
Zou dat ff mooi zijn...liever dat ze blijven.
Vind ik leuk
Ari as +441
zondag 20 januari 2019 om 21:24
Ajax koopclub!!!!
Vind ik leuk
ROOIEFRANS +292
zondag 20 januari 2019 om 21:33
Wordt gewoon een winst partij voor ajax. 0-4!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:44
Je jankt de hele week weer tussen de grachten, alleen in de Voetbalhoofdstad is het leven goed !!

https://www.ed.nl/eindhoven/eindhoven-op-nummer-twee-op-wereldranglijst-levenskwaliteit-zelfs-boven-londen-en-zurich~a6374a4a/
Vind ik leuk
Babelagtig +1996
zondag 20 januari 2019 om 23:41
Eindhoven op nummer 2! Net als aan t einde van het seizoen!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:38
Een woord:
Lamprou.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:40
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:55
ahh joh nog een jaartje best of de rest,denk aan je hart we krijgen geen opslag of psv of ajax nou kampioen word zal voor ons persoonlijk niks veranderen
Vind ik leuk
Roel Boeli +355
zondag 20 januari 2019 om 21:44
Simpele 4-0 voor Feyenoord. Wordt tijd
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:45
Paniek bij de Godenzonen ?
Vind ik leuk
debacle +548
zondag 20 januari 2019 om 21:53
Ajax kan toch niet verliezen van feyenoord? Dat zou direct het ontslag van ten hag zijn
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:59
indd allebei de laan uit gio en eric zonder trainers de kuip in
Vind ik leuk
Starkoo +626
zondag 20 januari 2019 om 21:55
Ajax speelde 4-4 door dat er 2 spelers waren die niet Ajax waardig zijn. Lamprou en Sinkgraven.

Met Onana en Nico had Ajax gehakt gemaakt van Heerenveen.

Dus ja Feyenoord moet hopen dat die 2 er niet bij zijn anders wint Ajax gewoon makkelijk van Feyenoord!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:46
Waren ze er tegen PSV en Heracles ook niet bij ??
Vind ik leuk
Verratti +2236
zondag 20 januari 2019 om 22:01
Ik denk wel dat hij gelijk heeft. De 4-4 is ontstaan omdat er aan beide zijden wel zo slecht verdedigd wordt. Ajax speelt aanvallend en zal een verdediging moeten hebben die met snelle counters kan omgaan.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 03:39
En die golden boy? die prijs kan dus gewoon terug naar de Action !!
Vind ik leuk
JoeyC +3764
zondag 20 januari 2019 om 22:16
Tot zover dus die goede bankzitters van Ajax. Twee andere spelers in het elftal en er wordt gelijkgespeeld tegen Heerenveen. Nog met hulp van Gozebuyuk ook.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:50
Niemand eet nog Turkse yoghurt na vandaag, denk je meteen dat je dat kwakkie van die doko op je tong hebt liggen brrrrrrrrrrrrr
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:20
Ongelofelijk punt verlies moet bij Ajax tientallen miljoenen euro's boetes opstaan
Vind ik leuk
sjakieeee +13
zondag 20 januari 2019 om 22:24
ajax!!!
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
zondag 20 januari 2019 om 22:41
Schijnbaar betaald vp om te trollen. Ajax betaald ook heel veel. Hoeveel zou de scheids hebben ontvangen? Of de Var scheids? Corruptie ten top, en ze komen er gewoon mee weg.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:53
Wij hebben meer overwinningen in de kuip gehaald dan 010 zelf en dat worden er zondag meer
Vind ik leuk
JoeyC +3764
zondag 20 januari 2019 om 23:08
Volgende week revancheert Feyenoord zich hopelijk voor de wedstrijden in Zwolle en Amsterdam. Al zou ik een 4-4 ook mooi vinden.
Vind ik leuk
buddha +10501
zondag 20 januari 2019 om 23:40
Veel doelpunten is altijd mooi. Al zou ik dan kiezen voor 5-3 voor Feyenoord als rotterdammer zijnde. Is net iets leuker dan 4-4.
Vind ik leuk
JoeyC +3764
zondag 20 januari 2019 om 23:51
Ook goed.
Vind ik leuk
Miller +47
zondag 20 januari 2019 om 23:21
Het is typisch Ajax om deze wedstrijd dan weer wel te winnen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 23:38
Wil feyenoord van ajax winnen dan moet vilhena en clasie vervangen worden door toornstra en ayoub en daarachter vd heijden

Vermeer
V.beek botteghin malacia

V.d heijden
Sinistera toornstra ayoub larson

Jorgensen persie

Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 06:41
Als ze niet geblesseerd zijn.

Zoveel keuze heeft Gio meestal niet.
Vind ik leuk
fr1963 +4063
zondag 20 januari 2019 om 23:45
Vanaf 2000 is de score 3-8-8
3 overwinningen Feyenoord, 8x gelijk en 8x winst ajax.
Vind ik leuk
buddha +10501
maandag 21 januari 2019 om 00:23
zegt toch niets. iedere pot is er 1 apart.
Vind ik leuk
Andone +123
maandag 21 januari 2019 om 00:08
Jammer dat iedereen elkaar zwart wil maken en niet ingaat op voetbalinhoudelijke zaken
Vind ik leuk
DeNeutrale +187
maandag 21 januari 2019 om 01:13
Ik vind het wel makkelijk om Lamprou, Sinkgraven en Dolberg de schuld te geven. Dolberg is toch volgens velen 50 miljoen waard. Topaankoop Blind en de supertalent de Ligt waren mede debet aan de 3-2 en 3-3.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 02:22
FC PIPO DE CLOWN!!!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 06:27
Ajax heeft de winnaarsmentaliteit
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 06:40
Dat horen we wel vaker, gemakzucht.

Alles is gemakzucht. De meeste spelers geloven het dan wel. En daar is een trainer voor.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 06:46
Ik hoor iedereen over de verdediging die niet goed stond, maar het waren iedere keer de duels op het middenveld die verloren werden waardoor Heerenveen een op een kwam te staan tegenover de verdediging van Ajax. Slordige passing en gemakzucht. Daar leek het op.
Vind ik leuk
TNG +47
maandag 21 januari 2019 om 07:50
Ach tegen Feyenoord kunnen ze zich wss wél motiveren
Vind ik leuk
Nummer 23 +31
maandag 21 januari 2019 om 10:43
Pff.. het gaat hier over voetbal? Of is het een kroeg geworden..
Vind ik leuk
Nummer 23 +31
maandag 21 januari 2019 om 10:48
Super wedstrijden gezien. De Graafschap bijvoorbeeld, de held van Emmen, Sam Lammers bij H' veen. Zwolle.. mooi toch en dat er dan door ' coaches' de ideale opstelling wordt beschreven, ach.. de bal en de VAR😁... Feijenoor- Ajax.. wordt weer spannend. Ajax speelt verzorgt voetbal, Feijenoord zijn de werkers..
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:44
2.-1
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:45
2.-1
Ook dat kan lukken zie maar bij psv.
De kuip doet nog steeds wonderen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws