'Complex, de spelers van Feyenoord verzieken het voor Van Bronckhorst'

'Complex, de spelers van Feyenoord verzieken het voor Van Bronckhorst'

Gepubliceerd: maandag 21 januari 2019 om 14:29ma 21-01-2019 om 14:29

Als Giovanni van Bronckhorst aan het einde van het seizoen vertrekt bij Feyenoord, is het ook de hoogste tijd voor Martin van Geel. Dat vindt Hugo Borst.

De columnist van het Algemeen Dagblad kijkt na het verlies van Feyenoord bij PEC Zwolle (3-1) naar de schuldvraag. 'Die is complex. De spelers verzieken het voor hun trainer. Het is de bedoeling dat hij, Giovanni van Bronckhorst, na dit seizoen door de voordeur naar buiten gaat', aldus Borst.

'Gio, verantwoordelijk voor vijf prijzen in vier jaar, is niet populair meer. Het positiespel deugt niet, hij maakt spelers niet beter. Maar moet je dat technisch directeur Martin van Geel en zijn scouts niet meer kwalijk nemen?'

Borst is benieuwd naar de komende weken in De Kuip. 'Ik zou Gio behouden voor Feyenoord (roept u maar: welke trainer gaat het beter doen?), maar als hij gaat, gedwongen, door voor- of achterdeur, dan is de technisch directeur medeverantwoordelijk. Ik denk dat Martin van Geel zijn lot dan wel verbindt aan Gio. Toch?'

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:33
''Maar moet je dat technisch directeur Martin van Geel en zijn scouts niet meer kwalijk nemen?'




Ja, voor een groot deel natuurlijk wel. Anderzijds ga je er als scout wel vanuit dat spelers zich verder ontwikkelen. Wat vinden de Feyenoorders zelf van deze stelling?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:43
Hugo zegt dit: 'hij maakt spelers niet beter. Maar moet je dat technisch directeur Martin van Geel en zijn scouts niet meer kwalijk nemen?'

Maar even serieus, V Geel doet slechte aankopen, maar dat deze aankopen vervolgens niet beter worden, is wel degelijk de verantwoordelijkheid van Van Bronckhorst. Op het beter worden van spelers heeft van Geel 0.0 invloed. Hugo Borst slaat, de niet te missen plank weer eens flink mis.

Daarbij moet van Geel natuurlijk weg, maar om hem verantwoordelijk te houden voor de ontwikkeling van spelers? Neuh.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 14:43]
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 14:46
Als de spelers gewoonweg niet beter kunnen dan is het toch niet de schuld van Gio dat ze niet beter worden?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:50
Dat is het punt wat ik wil maken. Sommige snappen mij dus niet.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
maandag 21 januari 2019 om 14:59
Als de spelers niet beter kunnen, ligt dat niet aan Gio. Gio moet alleen afwegen of hij blijft en dit accepteert of vertrekt.
Vind ik leuk
Unknown007 +2147
maandag 21 januari 2019 om 15:50
En voor mijn gevoel kunnen veel van de spelers ook niet beter. Zijn namelijk niet veel spelers die het na hun vertrek bij Feyenoord wel hebben laten zien.

Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
maandag 21 januari 2019 om 15:53
True!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:52
Dan niet, maar hoe weet jij of ze niet beter kunnen? Ik geloof niet dat Amrabat, St Juste, Larsson, Vilhena momenteel op de top van hun kunnen presteerden. Kijk naar St Juste. Snelste speler in de ED, fysiek sterk. Daar moet je toch een goede, degelijke en moderne back van kunnen maken?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 15:00
St. Juste moet je gewoon direct verkopen, zoals hij de boel aan het verstieren was zaterdag, daar heb je gewoon niks aan.
Er lopen gewoon te veel spelers rond bij Feyenoord die er wel een beetje klaar mee zijn en dat trekt het niveau van iedereen omlaag. Ik denk dat zonder al die stoorzenders Gio het ook wel weer op de rit krijgt.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 00:59
Inclusief Bergluis hij saboteert de boel...
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
maandag 21 januari 2019 om 15:09
St Juste is niet de snelste speler in de eredivisie, dat is 100% zeker Lozano.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:10
Het zal erom spannen.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
maandag 21 januari 2019 om 15:12
https://www.youtube.com/watch?v=AhEOQ1PGoss

Zie jij St Juste dit doen?

edit: mag je trouwens wel linkjes delen op vp?
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 15:13]
Vind ik leuk
rotterdammm +1627
maandag 21 januari 2019 om 15:07
Nee maar spelers waarvan je weet dat ze veel beter kunnen, die vrijwel een heel seizoen ondermaats spelen, is hem toch wel degelijk kwalijk te nemen. Dan heb ik het over een Jorgenson, Berghuis, Toornstra, Larsson, Clasie ook in zekere zin
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 15:11
Die jongens zitten er te lang, die hebben het kampioenschap meegemaakt en zullen nu altijd sip blijven doen als ze weer geen kampioen worden. Lekker verkopen allemaal (behalve Larsson, die komt er nog wel)
Vind ik leuk
rotterdammm +1627
maandag 21 januari 2019 om 15:21
Maar die kunnen toch ook wel eens worden bijgebracht dat ze verdomme eerst hun niveau moeten halen, voordat er uberhaupt een club voor ze komt
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 01:00
Groot gelijk....groet schoonmaak
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 01:00
Waren zij onder Rutte Koeman beter jawel maar NON PRIJZEN!!!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
maandag 21 januari 2019 om 16:01
Precies, jongens halen die het leuk doen in nl, maar al 23,24 zijn kunnen weleens niet zoveel groeipotentieel hebben.
Vind ik leuk
Romo +1274
maandag 21 januari 2019 om 16:11
Waarom kunnen ze tegen PSV dan wel.pieken...
Ze kunnen het wel, of willen niet meer onder Gio verder?
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 01:01
Dat is MUITERIJ Als jij het beter weet dan de trainer??
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 00:58
Eindelijk iemand die het begrijpt dankjewel!!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
woensdag 23 januari 2019 om 01:02
Ik heb ze zaterdag van erg dichtbij gezien, dan zie je de uitdrukking op de gezichten van die jongens zoals je het niet op tv ziet.
Vind ik leuk
heur es +860
maandag 21 januari 2019 om 14:56
Ik zou als TD de spelers altijd zelf bekijken, he gaat toch niet op een scout af?

Sinestera is daar weer een goed voorbeeld van. 2 miljoen gekost! Beter als Hankouri? Nee!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
maandag 21 januari 2019 om 16:59
Ja ook zoiets, kwam toevallig voorbij ofzo. V geel dacht ja doe eens gek, die nemen we. Lijkt totaal geen fatsoenlijk idee achter te zitten of zorgvuldige scouting.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:15
Bovendien kan het er bij mij niet in dat bij Feyenoord de trainer niet ook enige zeggenschap heeft over de aankopen waar hij mee moet gaan werken.

Ik kan me voorstellen dat de spelers die Van Bronckhorst het liefste heeft niet altijd haalbaar zijn, maar hij zal toch geen goedkeuring geven aan transfers waar hij niet in gelooft?
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 01:03
You cant Buy the best so you just do it with the rest
Vind ik leuk
Cookee +12211
maandag 21 januari 2019 om 17:22
Gio is overkoepelend, die andere 4 trainers werken individueel met spelers.
Slaat nergens op om Gio hierop aan te pakken. Hij mag wel iets aanvallender opstellen, maar heeft ie een goede linksback, rechtsback, linksbuiten, nee, nee, nee. Heeft ie een midvelder die iemand vrijspeelt? Nee. Volgens mij haalt hij de Max er uit wat er in zit.... spelers van ADO, AZ, H'veen halen wat verwacht je dan?
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
Nar +812
dinsdag 22 januari 2019 om 06:12
Eens....de TRAINER is verantwoordelijk voor de vooruitgang van zijn spelers....daarom is Gio TRAINER. Trainen doe je om beter te worden, als je dat niet snapt kan je beter oefenpotjes gaan spelen om fit te blijven.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32312
maandag 21 januari 2019 om 14:47
Probeer Maurice Steijn eens...
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:48
Die zal ook wel niet voor niets pas hebben gesproken met Feyenoord. Dick Advocaat is ook fan van Steijn als trainer. Dat is het een inkoppertje Platte.

Ze hebben Haagse mentaliteit nodig in Rotterdam!!
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 14:49]
Vind ik leuk
Plattekar bv +32312
maandag 21 januari 2019 om 14:51
dat wist ik niet
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 14:51
Ik zou het wel hilarisch vinden als Steijn naar de Kuip komt, dan zullen ze zien dat ze het met Gio nog niet zo slecht hadden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:52
Steijn onderschat je, goede trainer en vooral gegroeid als persoon.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 14:53
Zijn succesformule is de bus parkeren, dat gaan ze in Rotterdam niet waarderen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:54
Vind dat wel meevallen. Waar VVV kan zoeken ze ook de aanval op. Ik vind dat realistisch voetbal, bij VVV train je niet om wedstrijden te domineren.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 14:56
Dat zou VVV prima kunnen, in de eredivisie kan iedereen winnen als ze aanvallend voetbal spelen maar dat durft Steijn niet aan.
Vind ik leuk
Cookee +12211
maandag 21 januari 2019 om 17:27
@Ruud Wubbers

Precies, ik zap ook door als ik VVV zie, samenvatting houd ik wel vol. Zeer defensief spel altijd.
Gefeliciteerd he, knappe wedstrijd van jullie. Al was F. ook niet geweldig.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 17:28]
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 17:31
Dankje, het spel van Feyenoord was inderdaad niet verheffend. Wat liepen die verdedigers te slapen. Ik zou sowieso met Botteghin gestart zijn omdat hij zich hier thuisvoelt en waarschijnlijk nog wel (positief) toegezongen zou zijn door ons.
Vind ik leuk
Cookee +12211
maandag 21 januari 2019 om 18:35
Ik vond Feijenoord slap en ongeinspireerd, maar als mensen dat zeggen doen ze tekort aan PEC die het omgekeerd waren... dus geen gelul, dik verdiend en ik moet je gelijk geven het pakt goed uit met Jaap voorlopig, knappe goal ook die ene, keeper kwam uit en dan toch scoren, topklasse.
Feijenoord heeft dat vaak hoor, dat lamlendige en Ajax ook gister... nou straf dat maar af dan.

PEC was wakker... bizar dat zoiets kan, wij leven voor onze club, voor ons als supporters toch vaak niet te bevatten? En die van F. zullen omgekeerd de pest inhebben.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
maandag 21 januari 2019 om 15:01
Niet helemaal..

Steijn en de voorzitter van Feyenoord zijn buren..

Beter een goede buur dan een verre vriend, toch?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 18:40
We zullen er uiteindelijk achter komen. Dick zal Feyenoord ook wel advies geven en zeker voor Maurice.
Vind ik leuk
Cookee +12211
maandag 21 januari 2019 om 17:25
Ik vind VVV nou nooit leuk spelen, jij wel? Het is effectief dat wel.
Was je toen hij bij ADO zat wel tevreden?

Waarom zoekt Feijenoord niet een trainer die dat legion gaat vermaken? Dan word je misschien ook 3e maar dan heb je wel lol.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 18:39
Ik vind VVV spelen naar de mogelijkheden en daarom staan ze ook waar ze nu staan op de ranglijst. Toen Maurice bij ons zat had hij te weinig ervaring. Ik was zeker geen fan van 'm maar om eerlijk te zijn is hij echt gegroeid als trainer. Ik denk als je bij Feyenoord zit hij ook anders zou spelen omdat er meer mogelijkheden zijn. VVV heeft maar een klein budget.
Vind ik leuk
Cookee +12211
dinsdag 22 januari 2019 om 20:34
Misschien heb je gelijk. Maar een iets avontuurlijker trainer lijkt me beter, bijvoorbeeld ik vind Groenendijk het prima doen... eerst Exc toen ADO, die laat ie ook leuk spelen.

Ik zou graag zien dat Feijenoord een vent haalt die ze weer een topclub maakt... en dat doe je groots.. niet met een bus parkeren. Probleem bij Feijenoord is dat ze geen lef laten zien in het beleid.
Maar mogelijk is het netwerk van Jan de Jong niet al te uitgebreid kiest hij zijn buurman Steijn.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 20:35]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
maandag 21 januari 2019 om 14:57
Alsjeblieft niet hoor
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 14:48
Wat een hoop mensen vergeten is dat we na het cl jaar een hoop eigen geld hebben gestoken in een nieuw complex, waardoor er dus minder te besteden was! Natuurlijk had van geel nog steeds centen genoeg om gerichte aankopen te doen ipv in de breedte.Als ik dan ook hoor dat dumfries voorgelegd is aan van geel maar zo van het bureau geschoven wordt, tsja dan kan je toch stellen dat v geel verantwoordelijk is voor het zooitje ongeregeld wat er nu staat op het moment. Wel kan je gio kwalijk nemen voor de manier waarop we spelen. Hij is immers ook degene die spelers verkracht op verkeerde posities. Dat wil niet zeggen dat gasten rond mogen gaan sjokken maar duidelijk is dat er binnen de spelersgroep onvrede heerst. Kijk maar naar een tapia bijvoorbeeld. Dat gio aangeeft dat hij st juste laat staan omdat er op dat moment geen andere smaken waren zegt meer dan genoeg over zijn tactisch inzicht. Ook over zn karakter trouwens, er zit er gvd toch zeker nog wel 1 op de bank met 2 benen of wordt ik nou gek. Koeman zegt gisteren zelf "desnoods met 10 man, al is het maar om een signaal af te geven". Ik ben er van overtuigd dat hij het niet meer aan de praat krijgt en het zelf ook beseft. Ik denk dat hij woensdag en de klassieker nog even afwacht maar daarna wel de benen neemt..nu het nog door de voordeur kan. Van geel mag van mij ook mee, de man kan prima saneren maar doorbouwen is niet aan hem besteed. Tijd voor een frisse wind. Kijk maar naar Man United
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:50
Ben het met je eens, goed verhaal en duidelijk.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:59
Blijf toch benieuwd welke frisse wind er dan bij Feyenoord komt aanwaaien, passanten of zakkenvullers meer smaken zijn er niet voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:15
Het zijn toch allemaal zakkenvullers tegenwoordig? Het maakt mij eigenlijk niet veel uit wie van geel vervangt, in ieder geval iemand met kennis van voetbal en een sterk karakter. Aangezien we Jan de Jong al rond hebben huppelen. Zolang Feyenoord winst blijft draaien en doorgroeit interesseert het me geen reet wat de technisch directeur in zn zak stopt. Voor Feyenoord is het gewoon funest dat er 3 "slapjanussen" op de bank zitten. Er moeten er wat mij betreft zeker 2 weg of landzaat of van gastel mee met gio is mij om het even. Er hoeft wat mij betreft niet eens een grote naam voor de groep te staan een steijn ofzo vindt ik prima. En over een jaartje kuyt hopelijk door naar het eerste. Niet dat ik een hoge pet van hem op heb maar hij krijgt het zooitje wel aan de praat. Steijn zou het zeker niet slechter doen met dit materiaal, want laten we eerlijk wezen er valt wel iets meer te halen uit deze groep.Het gaat er gewoon om dat er een nieuw karakter nodig is voor de groep. Gisteren werd dat heel mooi uitgelegd bij vtbl. Een nieuwe trainer betekend een nieuwe visie waardoor er opeens weer niemand verzekerd is van een basisplaats. Al een trainer 5 jaar zit krijgt hij gewoon lievelingetjes en raakt een groep op ten duur ontevreden.

Gelukkig heb ik mn verhaal kort gehouden!

(Kuyt als assistent over een jaar, zeker geen hoofdtrainer)
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 15:17]
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:24
Het maakt jou dus blijkbaar niet uit, maar ik ben nog steeds benieuwd welke frisse wind er komt aanwaaien bij Feyenoord. Meneer Steijn wordt het niet want die heeft het veelsteveel naar zijn zin bij VVV-Venlo.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:29
Steijn wil wel hoger op na dit seizoen denk ik,maar hij was maar een voorbeeld hè. Ik ben ook zeker benieuwd, want ik geef toe ik zou het zo ook 1 2 3 niet weten.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:38
Duidelijk!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
maandag 21 januari 2019 om 15:00
Dat gio aangeeft dat hij st juste laat staan omdat er op dat moment geen andere smaken waren zegt meer dan genoeg over zijn tactisch inzicht. Ook over zn karakter trouwens, er zit er gvd toch zeker nog wel 1 op "de bank met 2 benen of wordt ik nou gek."


Nieuwkoop was geschorst, dan blijft CV St Juste inderdaad de enige optie voor rechtsback.

Het is niet voor niks dat ik het prima had gevonden als ze Diks nog een half jaartje hadden gehaald nu.

Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:44
Diks? Jij wil nooit meer aanhaken dan? Juste moet gewoon op de plek van botje en dan maar van beek op rechtsback. Rennen kan beekie wel. Je komt zoveel snelheid tekort in het centrum en dan wil jij diks ook nog op de back positie dan kan je net zo goed zitvoetbal spelen
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
maandag 21 januari 2019 om 15:08
Het gaat er bij mij niet in dat alle aankopen miskopen zijn.
Juste en Haps zijn prima aankopen, alleen is het gewoon erg zonde geweest dat beide enorm vaak geblesseerd zijn geweest.
Verder was tapia op zich destijds ook een getalenteerde speler, evenals amrabat. Echter is door het uitblijven van een transfer van vilhena, voor beide spelers geen enkel uitzicht geweest op een plaats in het elftal. Feyenoord voetbalt al jaren met dezelfde middenvelders. Ruimte voor spelers om zich hier in te voetballen was er niet. En dat is toch de vijver waarin feyenoord vist. Dat zijn geen spelers die je elftal direct sterker maakt. Dat moet groeien.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:24
Ik heb niet gezegd dat het allemaal miskopen zijn toch? Je zegt het zelf " Feyenoord voetbalt al jaren met dezelfde middenvelders" we hebben toch allemaal gezien dat vilhena tot tranen aan toe opgesteld bleef worden toen hij week op week nog geen deuk in een pakkie boter schoot? Moet Amrabat dan maar ja en amen blijven knikken..niet dat ik een ajax of PSV fan ben maar bij van Bommel of ten hag had hij opzekers gaan banken. Dat soort situaties is van Bronckhorst toch verantwoordelijk voor. Juste en haps is inderdaad lullig want haps in vorm kan wat mij betreft in oranje.
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
maandag 21 januari 2019 om 15:28
volledig met je eens hoor.
Vind ik leuk
Cookee +12211
maandag 21 januari 2019 om 17:32
Vind maar eens een ander voor Gio.
Maaskant is nog vrij en Streppel.

Mourinho was een man die iedereen frustreerde, dat doet Gio niet, dus je vergelijking klopt niet.
Elke trainer die het nu gaat overnemen, die zal de bus parkeren om rust te krijgen, nou dat probeert Gio ook maar daar heeft ie de spelers niet voor.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 17:36
Jij maakt de vergelijking andersom. Ik doelde op het effect van een nieuwe trainer
Vind ik leuk
Cookee +12211
dinsdag 22 januari 2019 om 20:23
Mja... misschien heb je gelijk maar om daar Gio die een legende is, voor weg te gooien? Zet er een goede assistent naast die hem op zwakke plekken aanvult.

Ik kijk naar die groep en vind niet dat hij onderpresteert. Geen rechtsback, geen Haps, geen linksbuiten, vaak geen spits, veel blessures, geen creatieve midvelder, dan is 3e staan best knap toch?
Haal nou bij Ajax eens Mazra, ZIyech, Tadic, Huntelaar en Frenkie weg, waar staan ze dan?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 20:25]
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
maandag 21 januari 2019 om 14:57
Ik ben geen Feyenoorder, maar is het niet de taak van een scout om spelers te vinden met veel potentie en vervolgens aan een trainer om die zo goed mogelijk te ontwikkelen?
Ik bedoel, iedereen heeft toch gewoon een rol?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:59
Er zit ergens een kink in de kabel.
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
maandag 21 januari 2019 om 15:01
Of op meerdere plekken.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:27
Of de kabel ontbreekt.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:25
Als je td scoutrapporten van tafel veegt en je trainer spelers op andere plekken op gaat stellen kan je in mijn ogen best moeilijk je scouting de schuld geven
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
maandag 21 januari 2019 om 15:28
Ik leg de schuld ook niet bij de scouting. Ik heb geen idee wat Van Geel doet met hun rapporten.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:30
Als je nou heel mn stukkie leest dan geef ik antwoord op al je vragen
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
maandag 21 januari 2019 om 15:39
Op zich een prima verhaal volgens mij.
Ik weet alleen niet wat Van Gastel en Landzaat bijvoorbeeld toevoegen. Bij AZ wilden ze Landzaat niet kwijt, dat is op zich een goed teken.
Een verstandige sterke man als TD lijkt me een prima plan. Heb je ook iemand in gedachten?
Vind ik leuk
Red de Kuip +2207
maandag 21 januari 2019 om 15:44
Dumfries kon Feyenoord kopen voor €750000, maar werd niet goed genoeg bevonden. Jan boskamp heeft al diversen jongens uit de Belgische competitie aangewezen voor de scouts, en geen 1 werd goed gekeurd. Sommige jongens spelen nu in de Franse competitie. Scouting is al jaren k#t. Wat is nou de laatste jongen die door scoutingwerk naar Feyenoord is gekomen, en kon gelijk aardig meedoen?
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 19:05
Scouting al jaren kut?

- Pelle
- Jorgonson
- Berghuis
- El ahmadi

Zijn allemaal voor heel weinig geld aangetrokken en deden het toch naar behoren.
Verder kun je de jeugdopleiding ook prijzen zie kocku of in het verleden wijnaldum,karsdorp,fer.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 19:06]
Vind ik leuk
Red de Kuip +2207
maandag 21 januari 2019 om 20:26
Over de jeugdopleiding heb ik het niet. En al de namen die jij opnoem waren al eens gescout door een club of speelde al bij een club waar heel Nederland ze al heeft zien voetballen. Met scouting bedoel ik dat je een jonge speler met veel talent ergens ziet voetballen bij bv een amateurclub. Een Frenkie de jong bijvoorbeeld. Dat noem ik scouten. Pelle had voor Feyenoord nooit heel veel gescoord Jorgensen ook niet. Berghuis konden ze huren, nadat hij mislukte bij een clubje in Engeland. El ahmadi was aardig gezien. Maar was in het begin ook niet geweldig bij Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:22
Je geeft het hier zelf ook aan pelle had nooit veel gescoord jorgensen ook niet, toch zag feyenoord er wat in en met succes.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2207
dinsdag 22 januari 2019 om 15:04
Omdat we geen geld hadden/hebben, en wel moesten. En die zijn echt niet door scouts bekeken hoor.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 15:49
Die moeten echt wel door scouts bekeken zijn. Waarom heb je die scouts anders in dienst als ze die spelers dan niet hoeven bekijken. Je zegt het zelf omdat we geen geld hadden/hebben nou dan lijkt het me dat als je een speler haalt er toch wel even een scout naar laat kijken of heeft feyenoord geen scouts meer in dienst?
Vind ik leuk
Red de Kuip +2207
dinsdag 22 januari 2019 om 19:10
Feyenoord heb wel scouts, maar die komen nooit met een buitenkansje.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 14:33
Het is de supporters van Feyenoord gewoon een beetje naar de bol gestegen. Soms heb je wat mindere jaren en je mag blij zijn als Feyenoord binnen 18 jaar nog een keer kampioen wordt.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:35
Als je sinds 1908 15 kampioenschappen hebt gevierd dan is 18 jaar vrij reëel. Ajax en PSV lopen wel een aardig stukje voorop. Ik weet niet of ze ooit kunnen aanhaken, denk dat een stadion alleen niet voldoende is.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 14:39
Als het nieuwe stadion inderdaad zo megalomaan duur wordt als ik gelezen heb dan zal het eerder de doodsteek dan de redding van Feyenoord zijn.
Er moet in de zomer een grote schoonmaak plaatsvinden in de selectie en dan kan Gio het ook wel weer op de rails krijgen.
Vind ik leuk
Asje Menou +624
maandag 21 januari 2019 om 14:52
110 jaar gedeeld door vijftien is 7,3, dus dan is achttien jaar als periode tussen de laatste twee kampioenschappen toch wel een indicatie dat de club aan het afglijden is. Feyenoord heeft gewoon een enorme grote zak met geld nodig om het gat met PSV en Ajax te dichten, en een nieuw stadion is dan zeker niet voldoende.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
maandag 21 januari 2019 om 14:53
Je denkt toch niet dat ik het zelf ga zitten berekenen. Het is gewoon natte vinger werk. Een grote zak geld is niet alles. Geef een aap een zak geld, kijken wat hij ermee doet. Je hebt wel de juiste mensen nodig.
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
maandag 21 januari 2019 om 15:02
Nee, maar een grote zak geld helpt wel.
Als je die juiste mensen hebt hebben die wel wat geld nodig.
Vind ik leuk
Asje Menou +624
maandag 21 januari 2019 om 15:05
Dan moet je er dus voor zorgen dat je geen aap aantrekt als je een nieuwe technisch directeur in dienst neemt, want anders wordt het een zootje.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:34
Wist je dat Feyenoord ooit de rijkste club van de wereld geweest is? Blijkbaar voeren ajax en psv al meer dan 40 jaar beter beleid
Vind ik leuk
Asje Menou +624
maandag 21 januari 2019 om 15:41
Het is ook best raar dat Feyenoord niet meer geld kan genereren. Rotterdam heeft toch een enorm grote haven waar veel geld wordt verdiend.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:45
Helemaal eens
Vind ik leuk
COYG +7773
maandag 21 januari 2019 om 14:38
Dus je moet maar genoegen nemen met slecht positiespel, slechte wissels, heel veel miskopen en een slecht jeugdbeleid?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 14:40
Dat is nou eenmaal het niveau wat Feyenoord heden ten dage heeft.
Vind ik leuk
COYG +7773
maandag 21 januari 2019 om 15:01
Ja zo kom je nooit verder. Echt het domste wat je kan zeggen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 15:36
Jij bent gewoon een troll die slap lult
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 15:46]
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 16:01
Ik vind het gewoon een beetje onzin dat supporters van een club die in 4 jaar meer prijzen heeft gepakt dan de 20 jaar daarvoor nu zo lopen te miepen. Wees gewoon eens blij met wat je hebt, veel beter dan dit gaat het niet worden.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 16:06
Het gaat om toekomst perspectief..of snap je niet dat de Feyenoorders de status topclub niet willen verliezen?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 16:40
Het is gewoon een kwestie van hopen op weer een goede lichting jeugdspeler en die voor veel geld verpatsen. De status van topclub is al jaren vervlogen alleen moet dat in Rotterdam nog een beetje bezinken.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 16:50
Heeft helemaal niks met hopen te maken man
Vind ik leuk
Tismewat +257
maandag 21 januari 2019 om 14:46
Nou bedankt voor deze fantastische bijdrage. Ik zal echt niet zeggen dat Feyenoord nu moet aanhaken bij Ajax en PSV. Wel is het gat onnodig groot geworden. Dat ze het qua punten minstens zo goed doen als vorig seizoen kun je wijten aan de devaluering van de competitie, er zijn teveel zwakke ploegen. Er stroomt onvoldoende door vanuit de jeugd die echt basisspeler worden of een transferwaarde vertegenwoordigen. Er wordt ook niks gekocht dat meer waard wordt. Spelers worden niet beter onder deze trainer.Dus scouting, jeugdopleiding, technisch directeur en trainer voldoen niet. Het geld dat verdiend werd, is deels verdampt, deels in andere zaken geïnvesteerd (en dat is dan wel verstandig geweest). Ik zeg, afscheid nemen en opnieuw beginnen. Haal maar een trainer uit het buitenland.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 21 januari 2019 om 14:49
Bedankt voor deze bijdrage, Feyenoord staat gewoon derde met een hele matige selectie en pakt ook nog ieder jaar prijzen. Wees blij met wat je hebt in plaats van al dit gedoemdenk.
Onze trainer moest weg omdat we onderaan stonden en al een heel jaar geen wedstrijd hadden gewonnen, bij Feyenoord kun je niet hoger eindigen dan de derde plek, heb daar gewoon vrede mee.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
maandag 21 januari 2019 om 15:06
"Het is de supporters van Feyenoord gewoon een beetje naar de bol gestegen"

Onzin. Dan heb je het misschien over het deel wat in 2016 ineens supporter werd.
Iemand die al wat langer in De Kuip komt weet wel beter.
Al dat gejammer over "Van Geel er uit, Van Bronckhorst eruit" is allemaal wel erg leuk en hoe harder men dat roept hoe betrokkener men denkt te zijn, feit blijft dat je wel geschikte opvolgers moet gaan halen.

En als je diezelfde hardschreeuwerts daar dan om vraagt, opvolgers die dan ook enigszins reëel zijn qua betaalbaarheid, blijft het oorverdovend stil.

Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 16:04
Als jij zo graag de wijsneus uit wil hangen. Wie moeten er dan volgens jou komen als je even objectief bent? En kom niet aan met boeit mij dat is mijn club niet. Feit is dat ik gewoon dat jij maar bijdehand doet om het bijdehand doen. Ik kan je zo een paar namen geven. Of ze reëel zijn? Geen idee. Maarja ik run ook gewoon een gezin en een bedrijf dus ik weet niet alle ins en outs over mn cluppie, want daar heb ik simpelweg de tijd niet voor. maar volgens mij heeft iedere club wel een rvc die geschikte kandidaten kan voorleggen of niet dan?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
maandag 21 januari 2019 om 16:22
Kan je wel een beetje herrie gaan lopen maken met je eigen bedrijf maar ik zal al in De Kuip toen jij nog met platte handen in je strontluier zat te slaan.

Is er 1 van die hardroepers hier ook maar gekomen met 1 reële naam voor wat betreft de opvolging van van Geel en in mindere mate van Bronckhorst. (mooi voorbeeld hier net beneden me, caps lock man)
Ik loop hier niet te pas en te onpas te mekkeren dat ze er allemaal uit moeten dus waarom moet ik met namen komen?

Mijn droomkandidaat, als hij al haalbaar was, is helaas elders net begonnen en nee dat was niet Bosz.




Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 16:26
Dat maakt je vast een heel stuk meer Feyenoorder dan mij of niet? Ik beargumenteer mijn constatering tenminste ..jij doet nu net of ik #gio out #vgeel out loop te roepen. Behandel me niet als een kleuter man. Ik ben blij voor je dat je lekker aan wil blijven modderen met Feyenoord
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:34
VAN GEELLL WEG!!!! MISS KAN GIO BLIJVEN MAAR GROS VAN DE SELECTIE MOET GWN WEG!!
Vind ik leuk
Rabarber +2277
maandag 21 januari 2019 om 14:35
Weet niet of je het in de gaten hebt, maar je caps-lock staat nog aan man.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:34
Hij heeft net uitgevonden hoe caps-lock werkt.
Vind ik leuk
G.Kopf +4479
maandag 21 januari 2019 om 14:39
OKE!
Vind ik leuk
Hast58 +939
maandag 21 januari 2019 om 14:53
Na de overwinning op PSV was het hosanna, wanneer Feyenoord zondag een goed resultaat haalt dan hebben ze nog nooit zo'n goede trainer gehad.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:36
Precies en een week later begint al dat gezeik weer van voren af aan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
maandag 21 januari 2019 om 14:34
Gudde is precies op tijd gegaan. Achteraf toch wijzer dan ik hem in eerste instantie gaf.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:35
Meneer Borst laat zijn enige hersencel weer werken.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:38
Ik zou iedereen de schuld geven. Ook de arts.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 14:38]
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
maandag 21 januari 2019 om 14:39
Hoofdschuldige vind ik Van Geel zodra hij geld heeft gaat het finaal mis.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:42
Ik blijf er bij, dat 1,5 jaar geleden, 70% zei dat hij goed had ingekocht.

Alleen 30% is steeds geblesseerd.

Het blijft een cirkel.
Vind ik leuk
RGB +909
maandag 21 januari 2019 om 14:38
Hugo, je loopt nou al zo lang mee. Je gelooft toch niet dat Van Geel solidair is met wie dan ook? Die denkt alleen aan zichzelf.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:40
Dat doet iedereen, kijk maar om je heen.
Vind ik leuk
RGB +909
maandag 21 januari 2019 om 14:41
Daarom juist vraag ik me af waarom Hugo Borst denkt dat Van Geel zich solidair verklaart met Van Bronckorst.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:43
Dat is idd een goeie vraag. De laatste bestuurder die dat deed, was in 1897.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:39
Geef Gio maar de schuld,is toch een bedroevende selectie,kijk nou eens wat er op het veld staat,welke trainer wil met deze spelers gaan werken?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:46
Geen, alleen zakkenvullers of passanten die al 3 jaar werkeloos thuis zitten zonder club.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:53
Lowietje..,dat bedoel ik krijg je van die trainers die al jaren zonder club zitten,nou hou dan Gio maar.
Vind ik leuk
Degier +1541
maandag 21 januari 2019 om 14:50
Spelers kunnen het wel brengen (zie PSV de eerste helft), maar tegen mindere tegenstanders denken er een paar dat ze op 90% ook wel de wedstrijd winnen. Helaas zijn ze niet zó goed.
Feyenoord is weer bezig om te bouwen (nieuw jeugdcomplex, nieuwe trainingsfaciliteiten voor het eerste, Stanley Brard weer hoofd jeugdopleidingen en straks een nieuw satdion, waarmee je meer geld genereert). Dat gaat nu uiteraard wel ten koste van de middelen, die je in je selectie kunt steken.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:57
Degier.., het is het 1 of het ander,alles nieuw en geen behoorlijke selectie,of zelfde faciliteit en wat betere spelers,bovendien dat nieuwe stadion duurt nog jaren,dus dan hou je nog jaren dit voetbal?
Vind ik leuk
Degier +1541
maandag 21 januari 2019 om 15:11
Ik vestig mijn hoop op de jeugd en op een toevalstreffer voor de korte termijn. Bovendien zullen PSV en Ajax ook kwaliteit inleveren na dit seizoen.
Geld om goede spelers aan te trekken is er voorlopig niet, maar je moet vooral niet in paniek raken.
Ajax speelt gisteren gelijk in een knotsgekke wedstrijd en ze denken nu al weer na over een nieuwe doelman voor op de bank. Allemaal roepen, dat Onana die ballen wel had gepakt, maar het kaliber Onana koop je toch niet terug in de winterstop. Het blijft altijd minder.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:39
Voorzitter van FEYENOORD, die 'N. O. 's pief, heeft stiekem zitten praten met Ene Stein,!!!!! Die mag het tweede nog niet trainen, Praat eerst met Giovanni!! ACHTERBAKS!!!
Vind ik leuk
Degier +1541
maandag 21 januari 2019 om 14:46
Dat ging over een of andere benefietactie, waarbij de Jong (buurman van Steijn overigens) wat Feyenoord artikelen heeft beloofd. Als Feyenoord met Steijn over de toekomst wil praten, doen ze dat niet in het openbaar en doet Martin van Geel dat als Technisch Directeur en niet Jan de Jong.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:43
Meneer Borst weet misschien al lang dat meneer Van Bronckhorst aan het einde van het seizoen weg gaat bij Feyenoord omdat er met het elftal geen eer meer is te behalen. Nieuwe trainer halen en Feyenoord eindigt volgend seizoen op de 8 ste plaats.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:52
Het meest gehoorde argument is dat aangekochte middelmaat de voorkeur krijgt boven eigen jeugd. Er is veel geld gestoken in een nieuw en beter jeugdcomplex.
Kortom: Waarom investeren in de jeugd als ze toch geen kans krijgen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
maandag 21 januari 2019 om 14:57
Hugo borst,de meest negatieve man op aarde met zn veel te kalme houding. Alsof hij het allemaal wel eventjes uitlegd. Klussen kan hij zeker niet, want hij slaat de plank geregeld mis.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:03
John van de Brom met John de Wolf halen en GioTD.
Van de Brom heeft bewezen jeugd spelers beter te maken en mooi attractief voetbal te spelen. John de Wolf moet de verdedigers leren de 0 te houden. Tweede keus Fraser halen als hoofdtrainer
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:10
Trainingscomplex ?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:21
Mevrouw en meneer van geel.die moeten nu echt oprotten. Ze verzieken heel Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:25
Beiden valt veel te verwijten; heb voor het seizoen al gezegd dat je met vd Heijden centraal nooit hoger dan 3e plek komt! Te veel spelers waar geen rek meer in zit, geen leiderstypes in de selectie, spelers aan contract houden waar je de hoofdprijs voor kan krijgen waardoor ze de drive niet meer hebben(Jorgensen). Spelers halen die mentaal niet aankunnen(ayoub, amrabat o.a..), spelers halen die zeer blessuregevoelig zijn (haps, st juste). Verder had gio moeten kiezen voor vervanging van de spelers waar geen rek meer in zit, burger of kokcu voor Toornstra en iig Geertruida, knoester of wie dan ook voor vd Heijden. Had wellicht in het begin een paar punten gekost maar dan had er iig weer groei in gezeten. Ben meer dan 35 jaar supporter maar heb voor t eerst dit jaar weinig zin om naar Mn club te kijken!!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:26
Niet zo gek als je middenveld niet klopt. Maar gio doet de opstelling toch?
Vind ik leuk
Dirk Zaal +131
maandag 21 januari 2019 om 15:28
hugo worst moet zn bek houden
nooit een bal geraakt
zit bij een foute club
hebben een hekel aan de boeren van zuid
en zou dan bu even zeggen goe het moet
gio is een goede trainer jong met weinig trainers ervaring maar wua voetballer veel mee gemaakkt
ik vind een speler wie dan ook zelf moet kunnen zeggen tegen de tstaf sorry en vervelend zir niet lekker in mn vel stel me vandaag maar niet op
toon ballen
sta je in het veld laat je wisselen of ruil v plek
.is toch niet gek de ene keer gaat het beter dan de andere keer
zaterdag was het middenveld pet veel onnodig bal verlies bal kwam niet bij de aanvallers werd veel in de voegen van de tegestander gevoetbald
niemand nam het voor touw
supporters zongen wel schaam je kapot
maar dit was biet voor alle spelers ik vond dat pec het goed aanpakte
voor in vast zetten en hoop op fouten van Feyenoord nou dat gebeurde dus ook mooi doelpunt pec
gelukkig de 1-1 en pec bleef masr storen
dit spel deden wij tegen pisv
wie had verwacht dat pec zo zou voetballen niemand toch
nou dan moet er op het veld worden ingegrepen door aanvoeder of wie dan ook in de rust plan B
nou na rust weinig veranderingen
four Gio???
ja en nee
hij kan ook niks aan doen dat juste en sven de bal in de voeten speelde tegestander
maar je komt wel achter
wat ik wel vind dat je van emmen,fortuna nu pec weer punten laat liggen
iedereen weet en zegt in deze competitie
kanieder van iedereen winnen
nou dit weekend wel weer gebleken
dus de competitie is nog niet gespeeld
blijkt wel weer
het hele taem en staf komende weken
.strijd en karakter tonen dan zien we einde van de rit wel hoe of wat
maar wel zo met op geheven hoofd
steun en blijf achter je club staan dus ook 12e man is belangrijk
kritiek mag en moet soms
is oke maar zoals altijd blijf achter de spelers staan
de 2 past zich sneller aan dan de ander
dat heeft iedeeen op zn werk met wat je ook verdiend maskt niet uit maar blijf er voor gaan
dat verwachten we ook van onze spelers
morgen en zondag staan we en hun er weer zou prachtig zijn weer te winnen
van ajaks en pisv
allen veel succes
dan heeft ik het ook
dirk
Vind ik leuk
Benniewies +4552
maandag 21 januari 2019 om 15:29
Borst heeft eens gelijk.... En ben het eigenlijk nooit eens met hem.

Vind ik leuk
Korm +39652
maandag 21 januari 2019 om 15:34
De selectie is niet best, Trainer is de datum van verstreken net zoals de TD..
Grote schoonmaak in Zuid!
Vind ik leuk
Romo +1274
maandag 21 januari 2019 om 16:09
Als Gio verantwoordelijk is voor de prijzen
Waarom dan niet voor de zooi die er nu is

Vergeten dat Advocaat het 1e jaar moest komen
En dat het in het 2e jaar gewoon allemaal mee zat...!
Vind ik leuk
El Cazador +8683
maandag 21 januari 2019 om 16:24
Na zondag zou dat afscheid er al kunnen komen!! Van beide trouwens.
Vind ik leuk
De Kleine +82
maandag 21 januari 2019 om 16:39
Ik denk echt dat het aan van Bronckhorst ligt als hij een goede trainer is laat hij ook pers en publiek toe bij trainingen maar nee deze week zijn aller trainingen besloten zodat je de spelers geen boost kan geven wat een lul is dat
Vind ik leuk
BenikBen +109
maandag 21 januari 2019 om 16:48
Het is dus niet de trainer die spelers opstelt ? Hij moet het doen met wat hij heeft toch ? Feyenoord koopt Juste als centrale verdediger en gio zet hem back . Clasie zou bij menig amateurploeg op het de bank zitten maar wat doet deze trainer ? Vanaf dag 1 staat die in de basis en is zo vreselijk slecht . Feyenoord koopt Ayoub wat doet hij ermee? Feyenoord haalt Sinistera waarom ? Het hele beleid is ruk. Trainer die tacktisch niets klaarmaakt. Prijzen gewonnen maar het houdt een keer op dat geluk . Kuyt was de prijzenpakker .
Vind ik leuk
Ryan82 +1061
maandag 21 januari 2019 om 17:13
Dit roep ik al maaaanden Hehe eindelijk we zijn wakker
Vind ik leuk
Gyrosregime +2705
maandag 21 januari 2019 om 17:26
Frank de Boer werd 3x kampioen met matige spelers..
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:31
Martin van geel moet weg. Ook gio moet weg.
De spellers van Feyenoord de meeste passen gewoon niet in de ploeg
Feyenoord heeft 1 grote schoonmaak nodig. De nieuwe verantwoordelijken straks bij Feyenoord en de niewe ervaren coach moeten ervoor zorgen dat de jeugd van Feyenoord de kans krijgen bij Feyenoord 1 .dan praat ik over ongeveer 8 spellers. En koop je 3 of 4 uit het buitenland wat jonge spellers. De spellers die er nu spelen allemaal verkopen of verhuren.. dan heb je straks een niewe jonge ploeg die in hun eerste jaar zowizo niet mee doen voor de titel. Beetje bij beetje maak je er een sterke ploeg van. Ik denk dat louis van Gaal de geschikte coach is voor Feyenoord. Maar ik denk niet dat hij daar zin in heeft. Feyenoord heeft iemand nodig als van gaal
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:41
Je koopt spelers in een bepaalde categorie en niet in de categorie van 020 en 040. Dus laten we realistisch blijven ... bij de Staatsloterij heb je meer kans ... dus niet
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:18
Gio moet helemaal niet weg.
Het bestuur van Feijenoord is dramatisch.
Het is met hun eigen portemonnee bezig in plaats met Feijenoord.
Vind ik leuk
BenikBen +109
maandag 21 januari 2019 om 21:25
Zo ff duidelijk Juste is een centrale en geen back !!!!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 00:39
Ben het niet altijd eens met Hugo, maar in deze 100% gelijk, dit ligt zeker niet aan Gio, met een andere trainer gaan ze niet ineens beter spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 06:41
Er heerst geen topsport cultuur
Wie en wat daar verantwoordelijk voor is ?
Je kan diverse kanten op wijzen .werken voor je geld en dat is niet te zien
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 01:12
Oh wat is die Bergluis toch als ex internationaal een saboteur. Hij had de wedstrijd kunnen openbreken na geweldig te zijn vrijgespeeld door V Persie en wat doet hij?....Als een F fie tegen de keeper aan schoppen. En die Scharie die te lui is om voor de bal te komen om dit af te schermen voor de keeper? Bovendien met van Beek de buitenspelval opheffen waardoor PEC kon scoren? Wat een luiaard is hij zeg!. Ongelooflijk BOTTEGIN Gio die hebben wij nodig. Geeen watjes Berghui v Beek Scharie allemaal WATJES.. en dat vind ik jammer dat GIO dat niet ziet. Ik wil het ouderwetse FEYENOORD Mouwen opstropen en alles aan de kant knallen. No FEAR Watjes....Zet hem op GIO!!! In GIO WE STILL TRUST!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws