Telegraaf: PSG laat zich niet kisten en meldt zich voor De Ligt én Van de Beek

Telegraaf: PSG laat zich niet kisten en meldt zich voor De Ligt én Van de Beek

Gepubliceerd: donderdag 24 januari 2019 om 06:44do 24-01-2019 om 06:44

Laatste update: donderdag 24 januari 2019 om 08:40do 24-01-2019 om 08:40

Paris Saint-Germain laat het er niet bij zitten na het mislopen van Frenkie de Jong, meldt De Telegraaf donderdagochtend. De steenrijke koploper van de Ligue 1 heeft zijn vizier nu gericht op Matthijs de Ligt en Donny van de Beek.

De Ligt moet in Parijs de opvolger worden van de 34-jarige routinier Thiago Silva, die over anderhalf jaar uit zijn contract loopt. De Ajax-captain heeft intern al laten weten dat hij deze zomer graag een transfer wil maken. PSG heeft volgens De Telegraaf al geïnformeerd naar De Ligt én Van de Beek, zoals L'Équipe onlangs al meldde.

Ook Juventus heeft meer dan serieuze belangstelling voor De Ligt, weet ook het Algemeen Dagblad. De Oude Dame heeft goede contacten met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van De Ligt. De Oranje-international wil echter wekelijks aan spelen toekomen, met het oog op het EK in 2020: vooralsnog lijkt de kans op speeltijd groter in Parijs dan in Turijn, waar Giorgio Chiellini, Leonardo Bonucci en Andrea Rugani al rondlopen.

Manchester City, volgens Voetbal International bovengemiddeld geïnteresseerd in De Ligt, en Bayern München lijken voorlopig een pas op de plaats te moeten maken. Volgens De Telegraaf zitten de regerend Premier League- en Bundesliga-kampioen 'op de tweede rij'.

Plaats een reactie

donderdag 24 januari 2019 om 06:47
Haha.

Laat me raden ... Valentijn.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32312
donderdag 24 januari 2019 om 07:28
Ik werd net wakker en je kent het wazige filmpje op je ogen dan wel...dus ik. open VP...: PSV wil de Ligt en van de Beek !
Vind ik leuk
fernjef +1231
donderdag 24 januari 2019 om 07:34
hahaha... Herkenbaar! Natuurlijk willen ze die wel! Alleen zoveel geld gaat de gemeente Eindhoven natuurlijk nooit betalen!
Vind ik leuk
Plattekar bv +32312
donderdag 24 januari 2019 om 07:41
Overigens begrijp ik het volkomen dat elke club Mattijs de Ligt wil. Wat een geweldenaar, wat een beest! Maar van de Beek naar Parijs?? Ik denk dat dat te hoog gegrepen is. Hele leuke speler hoor, maar toch geen X -factor ? Bij uitstek een speler voor Ajax of pak m beet Schalke 04. Kon tegen Heerenveen ook geen potten breken en hobbelt iets te vaak in de luwte mee. Maar ja, het is hem gegund uiteraard. Wat een poen naar Ajax zeg, bizar🙄
Vind ik leuk
B. Alrond +1860
donderdag 24 januari 2019 om 08:15
Precies mijn gedachte plattekar. Van de Beek is nog iets minder dan Klaassen toen was. En die red het ternauwernood.
Beetje als Lozano willen en dan Younes ook erbij willen.
Of behich
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 08:57
Inderdaad goed genoeg voor Ajax maar schiet heel veel tekort voor de echte wereld top beetje het zelfde als met Klaassen dat is ook geen wereld topper en dat word hij ook nooit gewoon niveautje Ajax
Vind ik leuk
DeanJayden +11287
donderdag 24 januari 2019 om 09:09
Nee idd beter de Ligt en Bergwijn kopen als je toch geld zat hebt!!!
Vind ik leuk
Clutchy +1272
donderdag 24 januari 2019 om 09:30
van de beek nog lang niet klaar gaf hij zelf ook al aan
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 09:33
Hoop dat hij nog ff blijft als de rest van de sterkhouders vertrekt. Verder deel ik je mening dat vd beek lekker in Duitsland bij de subtop moet gaan spelen. Goed voor het NL elftal
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
donderdag 24 januari 2019 om 08:58
De Ligt oke, maar v.d. Beek zou ik niet in Eindhoven hoeven. Die vind ik net zoals Hendrix (al is Donny wel wat beter) gewoon niet heel bijzonder. Donny is de nieuwe Klaassen, doet het goed bij Ajax, maar een niveau hoger kan hij denk ik niet aan.
Vind ik leuk
DeanJayden +11287
donderdag 24 januari 2019 om 09:10
Ook bij Ajax niet goed genoeg
Vind ik leuk
rexxo +6926
donderdag 24 januari 2019 om 09:30
Weten ze in Parijs al dat Lamprou te koop is?
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
donderdag 24 januari 2019 om 09:37
Die willen ze niet halen, ze hebben alleen gele hesjes in de maat XL
Vind ik leuk
rexxo +6926
donderdag 24 januari 2019 om 09:42
Geniale reply
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 09:35
Denk dat Donny en Jorrit niet bijzonder willen en hoeven te zijn, maar vooral lekker moeten sleuren en lopen. Donny is een completeren speler, maar beiden kunnen onmisbaar zijn als ze op de juist plek worden opgesteld. Een voorbeeld om te nemen is Cocu, die kon wedstrijden onzichtbaar zijn maar wat was die man met zijn loopvermogen, inzicht en werkethos van belang voor alle teams waar hij in speelde. Moet wel zeggen dat hij wel iets meer techniek had dan Donny en Jorrit, maar het is wel een vergelijkbare stille kracht
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
donderdag 24 januari 2019 om 09:36
Onmisbaar voor een club als Ajax of PSV, maar een Europese topclub in een grote competitie... daarvoor komen beiden echt ruim te kort.

Ik denk dat Cocu nog wat meer kwaliteiten had dan deze twee..
Vind ik leuk
rexxo +6926
donderdag 24 januari 2019 om 11:02
Cocu?
Die heb je toch zien voetballen?
Speelde helaas bij onze concurrent maar vond ik een uitstekende speler.

Ondanks dat hij die penalty verknalde in de 1/2 finale, speelde Cocu een geweldig WK'98, waar Oranje WK had moeten worden.

VP Redactie : Ga je deze reactie ook verwijderen?
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:00
Ja ik denk dat Cocu een technischere voetballer was, maar minder een box to box loper als Donny en Jorrit. Neemt niet weg dat ik ze allemaal echt van die stille krachten vind waarvan je het vooral merkt als ze een keer niet spelen.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 09:57
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 10:04
Tja door mensen zoals jij hoop ik dat de aarde morgen vergaat.
Vind ik leuk
rexxo +6926
donderdag 24 januari 2019 om 14:33
Hallo wij zijn er ook nog, er zijn middelen en manieren om van iemand af te komen zonder dat anderen daar onder lijden.
Vind ik leuk
Adje80 +9809
donderdag 24 januari 2019 om 07:49
Nou ik denk dat psv ze ook wel wil
Vind ik leuk
Mario 1 +1930
donderdag 24 januari 2019 om 08:59
Nou ik denk het niet , voor dat bedrag koop je een hele achterhoede , die staat als een huis.
Vind ik leuk
Adje80 +9809
donderdag 24 januari 2019 om 11:45
Dat staat daar buiten. Maar psv wil ze wel hoor
Vind ik leuk
Molletje +1835
donderdag 24 januari 2019 om 07:53
hahahahahaha! top-reactie!
Vind ik leuk
Linke loe +310
donderdag 24 januari 2019 om 08:08
Ik had dus precies hetzelfde ja
Vind ik leuk
Clutchy +1272
donderdag 24 januari 2019 om 09:30
Goedemorguhh
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:44
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 6000000 berichtten over de LIgt..........
Vind ik leuk
pietprecies +10569
donderdag 24 januari 2019 om 07:55
Vp schakelt feilloos door nudat Frenkie definitief naar Barca gaat
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 09:22]
Vind ik leuk
zwollie +9072
donderdag 24 januari 2019 om 08:41
Lees ze dan niet
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 12:33
Dat doe ik ook niet, maar ik moet er wel doorheen scrollen............
Vind ik leuk
voebtalie +1368
donderdag 24 januari 2019 om 13:30
En natuurlijk even reageren zoals je nu doet.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:48
Not.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 19:41
Zijn nog onbekende tweelingbroer.
Vind ik leuk
Mosquito +20381
donderdag 24 januari 2019 om 06:47
Ik hoorde net op de radio het 16 jarige broertje van Frenkie zeggen/verspreken dat het al lang rond was met Barça.
Vind ik leuk
Bullet +3322
donderdag 24 januari 2019 om 07:02
Vrijdag hadden ze knoop doorgehakt. Dan volgt inderdaad nog al het papierwerk en komen de afspraken op papier.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1061
donderdag 24 januari 2019 om 08:15
Was ook al voorheen in het nieuws hoor, Frenkie persoonlijk rond met Barca maar ja dat maar op dat moment boden ze 50 miljoen
Vind ik leuk
Hertogtwan +465
donderdag 24 januari 2019 om 06:52
PSG heeft geld over volgens mij.. nog zo'n 75 miljoen, dus kunnen ze de Ligt wel voor ophalen zal Overmars wel denken. Maar ik denk dat hij nog een jaartje moet blijven. Lekker ritme houden en volgend jaar het EK spelen en dan gaan. Mijn idee... maar goed... ik zou toch echt naar Juve gaan als je toch zou willen gaan.
Vind ik leuk
kerel +2323
donderdag 24 januari 2019 om 07:08
Bayern lijkt me de beste keus
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
donderdag 24 januari 2019 om 09:00
De Ligt moet zeker niet naar PSG, in die competitie wil je hem niet zien spelen. De Ligt wil ik graag in Engeland zien spelen, of ook bij Barcelona. Stel je voor, De Ligt samen met Frenkie in de nieuwe gloriejaren van Barcelona. Daar kan ons Oranje jaren op mee liften.
Vind ik leuk
jari11 +2474
donderdag 24 januari 2019 om 10:11
Denk niet meer dat ze nog een keer 70 mil gaan uitgeven.
Vind ik leuk
kerel +2323
donderdag 24 januari 2019 om 19:09
Net wat jari zegt.. die kunnen hem niet meer betalen.. of ze moeten iemand verkopen voor veel geld.. bayern is ook een topclub voor hem hoor
Vind ik leuk
Plattekar bv +32312
donderdag 24 januari 2019 om 07:44
Bij een topclub houd je ook wel ritme hoor...maar dan wel hoger.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 06:57
Nu de deal rond is met Fenkie, vanaf vandaag elk dagdeel 3 topics over Mathijs.🤩
Vind ik leuk
Korm +39652
donderdag 24 januari 2019 om 07:04
Waar je blij van wordt..
Vind ik leuk
Mosquito +20381
donderdag 24 januari 2019 om 07:06
Leer eerst ff hun voornaam goed te schrijven.😅😅
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
donderdag 24 januari 2019 om 07:30
Zijn er dagelijks iig 20 minder dan over De Jong
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:47
Wie is Fenkie 😉 ?
Vind ik leuk
Korm +39652
donderdag 24 januari 2019 om 07:02
Zou zonde zijn als er een leegloop komt.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:06
Die Overmars ligt echt nu rollend van het lachen in z’n kantoor.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9927
donderdag 24 januari 2019 om 07:35
Is het al rond met Arsenal dan?
Vind ik leuk
Couto76 +1008
donderdag 24 januari 2019 om 07:15
De Ligt moet voor Juve kiezen!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:25
Mwah heb liever dat Barça de Ligt in de zomer koopt, als (uiteindelijke) vervanger van Pique.

Waarom zou je in een saaie competitie willen spelen met diva Neymar..
Vind ik leuk
plein19 +2885
donderdag 24 januari 2019 om 07:30
PSG vond ik de beste club voor De Jong. De Ligt is verder. Die gaat zich te snel vervelen in de Franse competitie
Vind ik leuk
T. Henry +267
donderdag 24 januari 2019 om 07:31
Dames en heren, Frenkie de Jong is rond en we schakelen door naar van de Beek en de Ligt. Watch it! Elk uur een update op AP! Ajaxprimeur elk uur, dagelijks, wekelijks!
Vind ik leuk
Molletje +1835
donderdag 24 januari 2019 om 07:58
Ik als Ajacied, snap je zure reactie.

Het is inderdaad een overvloed geweest aan Frenkie, maar is het ook niet een tikje frustratie doordat Ajax zo loopt te cashen?
Vind ik leuk
T. Henry +267
donderdag 24 januari 2019 om 10:10
Nee vind dat alleen maar goed voor het Nederlands voetbal. Daar bij krijgt mijn clubje ook flink wat geld door transfer van de Jong. Maar het is zo voorspelbaar wat er gaat komen elke dag op VPrimeur.
Vind ik leuk
Molletje +1835
donderdag 24 januari 2019 om 10:42
Je hebt wel gelijk mbt De Ligt ;-)
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1061
donderdag 24 januari 2019 om 08:23
Er is nou eenmaal niet veel interesse in jouw clubje
Vind ik leuk
T. Henry +267
donderdag 24 januari 2019 om 10:13
Ligt er aan hoe je het bekijkt, want qua clubs zijn er genoeg geinteresseerd in onze spelers. Qua nieuws niet inderdaad maar dat ligt meer aan de interesse van nieuws sites en de clicks op berichten.
Vind ik leuk
frank1971 +2323
donderdag 24 januari 2019 om 07:32
Als hij wekelijks wil spelen dan is München de beste keuze.
Vind ik leuk
Het Brein +4701
donderdag 24 januari 2019 om 07:35
Van de Beek moet sowieso nog 2 jaar blijven..
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:36
Liverpool...dat is de club voor De Ligt.
Vind ik leuk
2-1 +1298
donderdag 24 januari 2019 om 07:39
Mee eens. Matip, Lovren en in mindere mate Gomez speelt hij blind uit de basis...
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:42
Ja toch, plus het feit dat er mooie tijden aankomen voor deze club. Fantastisch als hij daar deel van uitmaakt.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:46
En ze hadden al niet genoeg voor alleen de Jong. Dus hoe ze dit willen gaan doen.
Vind ik leuk
ritje +554
donderdag 24 januari 2019 om 07:53
hallo Als PSG Frenkie niet kan halen? dan zegt dat genoeg! IK denk dat het Juventus wordt. Ik heb altijd gezegt dat Frenkie naar barselona zal gaan! In Spanje heb je veel meer aansprekelijke wedstrijden dan in Frankrijk! Frenkie heeft met Barselona de juiste keuze gemaakt! dat was volgens mij al ver van te voren geregeld! mvg ritje
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:57
Ik hoop niet dat Ajax nu Beugelsdijk gaat halen als vervanger
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1061
donderdag 24 januari 2019 om 08:24
Rustaghhhhhhh
Vind ik leuk
whiskey33 +600
donderdag 24 januari 2019 om 08:35
ik wel
Vind ik leuk
raymaster +110
donderdag 24 januari 2019 om 08:08
Wat doen jullie toch moeilijk over de hoeveelheid Frenkie berichten. In het perspectief van de transfersom valt het wel mee. Per 1 miljoen 1 bericht de laatste week.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 08:14
De volgende Soap start bij PSG, de 1e soap heet intresse in de Jong, maar hij ging niet en soap nr 2 heet intresse in de Ligt en vd Beek, gaan zij wel of gaan zij niet?
Vind ik leuk
Blindsy +17448
donderdag 24 januari 2019 om 08:35
Oh nee... gaan we weer. Ze hebben weer een nieuw dagelijks onderwerp gevonden.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 08:46
Deze leegloop is verschrikkelijk. We gaan weer jaren voor spek en bonen mee doen in de CL.
Vind ik leuk
Muscles +1472
donderdag 24 januari 2019 om 08:50
de Ligt moet niet alleen naar geld kijken. Ik krijg zo langzamerhand een vieze smaak van die arrogante pruts Arabier achter PSG die denkt dat je met geld spelletjes moet spelen.......
Vind ik leuk
4everfcu +5190
donderdag 24 januari 2019 om 09:48
haha ja het is net ajax maar dan in het groot.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 09:55
Wel leuk om je Eigen club te hebben in het echt, dan in bijvoorbeeld Fifa of Football Manager
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 08:52
Ik heb het liefste dat hij blijft. En als hij toch weggaat dan graag naar Juve
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 09:31
De ligt is inmiddels 125 miljoen waard. En van de Beek moet lekker bij Ajax blijven. Die steekt er nog niet met kop en schouders bovenuit.
Vind ik leuk
Malaga036 +470
donderdag 24 januari 2019 om 09:38
Ja dat zal vast, de Jong wouden ze ook.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3347
donderdag 24 januari 2019 om 09:42
Ajax word rijkkk
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 09:54
Balen he televaag, nu kun je niets meer met Frenkie de Jong onderwerpen. Dan maar weer overgaan op de ligt en van de beek... Als je maar lang genoeg gokt heb je wel een keer gelijk. Wat zou nu echt een goede club zijn voor de Ligt. Van de Beek is mij voor niet een topper die eruit springt. Bayern Munchen zou wel wat zijn voor de Ligt.
Vind ik leuk
jorn008 +152
donderdag 24 januari 2019 om 09:56
Propaganda als deze gaan zelden over spelers van Feyenoord en PSV op deze site.
Verlengstuk van die ene krant waar je geen bril voor hoeft op te zetten.

Als we VP moeten geloven moet Lamprou ook 20 miljoen euro opleveren...


Vind ik leuk
HupHolland +3628
donderdag 24 januari 2019 om 10:37
Persoonlijk ben ik niet zo weg van PSG of Juventus. Ik zie hem liever naar Bayern of Liverpool gaan.

Van De Beek mag mag PSG van mij wel voor een leuk bedrag overnemen. Dat is toch een speler van een ander nivo.
Vind ik leuk
AFP +2007
donderdag 24 januari 2019 om 11:39
Ajax wat een WOW-gevoel !
Vind ik leuk
14forever +8997
donderdag 24 januari 2019 om 14:24
Wat een genot hier op VP. Is de serie Frenkie afgelopen, krijgen we de serie de Ligt.
Vind ik leuk
pikkebaas +14
donderdag 24 januari 2019 om 18:03
Na de serie de Ligt mails krijgen we de serie vd Beek, daarna de serie
Ziyech, daarna de serie Onana, daarna de serie Lamprou..... he ?
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 01:02
Ajax gaat goed cashen
Vind ik leuk