Telegraaf: PSG laat zich niet kisten en meldt zich voor De Ligt én Van de Beek

Telegraaf: PSG laat zich niet kisten en meldt zich voor De Ligt én Van de Beek

Gepubliceerd: donderdag 24 januari 2019 om 06:44do 24-01-2019 om 06:44

Laatste update: donderdag 24 januari 2019 om 08:40do 24-01-2019 om 08:40

Paris Saint-Germain laat het er niet bij zitten na het mislopen van Frenkie de Jong, meldt De Telegraaf donderdagochtend. De steenrijke koploper van de Ligue 1 heeft zijn vizier nu gericht op Matthijs de Ligt en Donny van de Beek.

De Ligt moet in Parijs de opvolger worden van de 34-jarige routinier Thiago Silva, die over anderhalf jaar uit zijn contract loopt. De Ajax-captain heeft intern al laten weten dat hij deze zomer graag een transfer wil maken. PSG heeft volgens De Telegraaf al geïnformeerd naar De Ligt én Van de Beek, zoals L'Équipe onlangs al meldde.

Ook Juventus heeft meer dan serieuze belangstelling voor De Ligt, weet ook het Algemeen Dagblad. De Oude Dame heeft goede contacten met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van De Ligt. De Oranje-international wil echter wekelijks aan spelen toekomen, met het oog op het EK in 2020: vooralsnog lijkt de kans op speeltijd groter in Parijs dan in Turijn, waar Giorgio Chiellini, Leonardo Bonucci en Andrea Rugani al rondlopen.

Manchester City, volgens Voetbal International bovengemiddeld geïnteresseerd in De Ligt, en Bayern München lijken voorlopig een pas op de plaats te moeten maken. Volgens De Telegraaf zitten de regerend Premier League- en Bundesliga-kampioen 'op de tweede rij'.

Plaats een reactie

Mosquito +22585
donderdag 24 januari 2019 om 06:47
Ik hoorde net op de radio het 16 jarige broertje van Frenkie zeggen/verspreken dat het al lang rond was met Barça.
Vind ik leuk
Bullet +3373
donderdag 24 januari 2019 om 07:02
Vrijdag hadden ze knoop doorgehakt. Dan volgt inderdaad nog al het papierwerk en komen de afspraken op papier.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1267
donderdag 24 januari 2019 om 08:15
Was ook al voorheen in het nieuws hoor, Frenkie persoonlijk rond met Barca maar ja dat maar op dat moment boden ze 50 miljoen
Vind ik leuk
Hertogtwan +561
donderdag 24 januari 2019 om 06:52
PSG heeft geld over volgens mij.. nog zo'n 75 miljoen, dus kunnen ze de Ligt wel voor ophalen zal Overmars wel denken. Maar ik denk dat hij nog een jaartje moet blijven. Lekker ritme houden en volgend jaar het EK spelen en dan gaan. Mijn idee... maar goed... ik zou toch echt naar Juve gaan als je toch zou willen gaan.
Vind ik leuk
kerel +2558
donderdag 24 januari 2019 om 07:08
Bayern lijkt me de beste keus
Vind ik leuk
dhrwobo +45789
donderdag 24 januari 2019 om 09:00
De Ligt moet zeker niet naar PSG, in die competitie wil je hem niet zien spelen. De Ligt wil ik graag in Engeland zien spelen, of ook bij Barcelona. Stel je voor, De Ligt samen met Frenkie in de nieuwe gloriejaren van Barcelona. Daar kan ons Oranje jaren op mee liften.
Vind ik leuk
jari11 +5323
donderdag 24 januari 2019 om 10:11
Denk niet meer dat ze nog een keer 70 mil gaan uitgeven.
Vind ik leuk
kerel +2558
donderdag 24 januari 2019 om 19:09
Net wat jari zegt.. die kunnen hem niet meer betalen.. of ze moeten iemand verkopen voor veel geld.. bayern is ook een topclub voor hem hoor
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
donderdag 24 januari 2019 om 07:44
Bij een topclub houd je ook wel ritme hoor...maar dan wel hoger.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 06:57
Nu de deal rond is met Fenkie, vanaf vandaag elk dagdeel 3 topics over Mathijs.🤩
Vind ik leuk
Korm +40100
donderdag 24 januari 2019 om 07:04
Waar je blij van wordt..
Vind ik leuk
Mosquito +22585
donderdag 24 januari 2019 om 07:06
Leer eerst ff hun voornaam goed te schrijven.😅😅
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
donderdag 24 januari 2019 om 07:30
Zijn er dagelijks iig 20 minder dan over De Jong
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:47
Wie is Fenkie 😉 ?
Vind ik leuk
Korm +40100
donderdag 24 januari 2019 om 07:02
Zou zonde zijn als er een leegloop komt.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:06
Die Overmars ligt echt nu rollend van het lachen in z’n kantoor.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10472
donderdag 24 januari 2019 om 07:35
Is het al rond met Arsenal dan?
Vind ik leuk
Couto76 +1269
donderdag 24 januari 2019 om 07:15
De Ligt moet voor Juve kiezen!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:25
Mwah heb liever dat Barça de Ligt in de zomer koopt, als (uiteindelijke) vervanger van Pique.

Waarom zou je in een saaie competitie willen spelen met diva Neymar..
Vind ik leuk
plein19 +3392
donderdag 24 januari 2019 om 07:30
PSG vond ik de beste club voor De Jong. De Ligt is verder. Die gaat zich te snel vervelen in de Franse competitie
Vind ik leuk
T. Henry +462
donderdag 24 januari 2019 om 07:31
Dames en heren, Frenkie de Jong is rond en we schakelen door naar van de Beek en de Ligt. Watch it! Elk uur een update op AP! Ajaxprimeur elk uur, dagelijks, wekelijks!
Vind ik leuk
Molletje +4153
donderdag 24 januari 2019 om 07:58
Ik als Ajacied, snap je zure reactie.

Het is inderdaad een overvloed geweest aan Frenkie, maar is het ook niet een tikje frustratie doordat Ajax zo loopt te cashen?
Vind ik leuk
T. Henry +462
donderdag 24 januari 2019 om 10:10
Nee vind dat alleen maar goed voor het Nederlands voetbal. Daar bij krijgt mijn clubje ook flink wat geld door transfer van de Jong. Maar het is zo voorspelbaar wat er gaat komen elke dag op VPrimeur.
Vind ik leuk
Molletje +4153
donderdag 24 januari 2019 om 10:42
Je hebt wel gelijk mbt De Ligt ;-)
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1267
donderdag 24 januari 2019 om 08:23
Er is nou eenmaal niet veel interesse in jouw clubje
Vind ik leuk
T. Henry +462
donderdag 24 januari 2019 om 10:13
Ligt er aan hoe je het bekijkt, want qua clubs zijn er genoeg geinteresseerd in onze spelers. Qua nieuws niet inderdaad maar dat ligt meer aan de interesse van nieuws sites en de clicks op berichten.
Vind ik leuk
frank1971 +2482
donderdag 24 januari 2019 om 07:32
Als hij wekelijks wil spelen dan is München de beste keuze.
Vind ik leuk
Het Brein +4924
donderdag 24 januari 2019 om 07:35
Van de Beek moet sowieso nog 2 jaar blijven..
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:36
Liverpool...dat is de club voor De Ligt.
Vind ik leuk
2-1 +1640
donderdag 24 januari 2019 om 07:39
Mee eens. Matip, Lovren en in mindere mate Gomez speelt hij blind uit de basis...
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:42
Ja toch, plus het feit dat er mooie tijden aankomen voor deze club. Fantastisch als hij daar deel van uitmaakt.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:46
En ze hadden al niet genoeg voor alleen de Jong. Dus hoe ze dit willen gaan doen.
Vind ik leuk
ritje +789
donderdag 24 januari 2019 om 07:53
hallo Als PSG Frenkie niet kan halen? dan zegt dat genoeg! IK denk dat het Juventus wordt. Ik heb altijd gezegt dat Frenkie naar barselona zal gaan! In Spanje heb je veel meer aansprekelijke wedstrijden dan in Frankrijk! Frenkie heeft met Barselona de juiste keuze gemaakt! dat was volgens mij al ver van te voren geregeld! mvg ritje
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 07:57
Ik hoop niet dat Ajax nu Beugelsdijk gaat halen als vervanger
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1267
donderdag 24 januari 2019 om 08:24
Rustaghhhhhhh
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 08:35
ik wel
Vind ik leuk
raymaster +185
donderdag 24 januari 2019 om 08:08
Wat doen jullie toch moeilijk over de hoeveelheid Frenkie berichten. In het perspectief van de transfersom valt het wel mee. Per 1 miljoen 1 bericht de laatste week.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 08:14
De volgende Soap start bij PSG, de 1e soap heet intresse in de Jong, maar hij ging niet en soap nr 2 heet intresse in de Ligt en vd Beek, gaan zij wel of gaan zij niet?
Vind ik leuk
Blindsy +20595
donderdag 24 januari 2019 om 08:35
Oh nee... gaan we weer. Ze hebben weer een nieuw dagelijks onderwerp gevonden.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 08:46
Deze leegloop is verschrikkelijk. We gaan weer jaren voor spek en bonen mee doen in de CL.
Vind ik leuk
Muscles +2093
donderdag 24 januari 2019 om 08:50
de Ligt moet niet alleen naar geld kijken. Ik krijg zo langzamerhand een vieze smaak van die arrogante pruts Arabier achter PSG die denkt dat je met geld spelletjes moet spelen.......
Vind ik leuk
4everfcu +5487
donderdag 24 januari 2019 om 09:48
haha ja het is net ajax maar dan in het groot.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 09:55
Wel leuk om je Eigen club te hebben in het echt, dan in bijvoorbeeld Fifa of Football Manager
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 08:52
Ik heb het liefste dat hij blijft. En als hij toch weggaat dan graag naar Juve
Vind ik leuk
Malaga036 +487
donderdag 24 januari 2019 om 09:38
Ja dat zal vast, de Jong wouden ze ook.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4116
donderdag 24 januari 2019 om 09:42
Ajax word rijkkk
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 09:54
Balen he televaag, nu kun je niets meer met Frenkie de Jong onderwerpen. Dan maar weer overgaan op de ligt en van de beek... Als je maar lang genoeg gokt heb je wel een keer gelijk. Wat zou nu echt een goede club zijn voor de Ligt. Van de Beek is mij voor niet een topper die eruit springt. Bayern Munchen zou wel wat zijn voor de Ligt.
Vind ik leuk
jorn008 +149
donderdag 24 januari 2019 om 09:56
Propaganda als deze gaan zelden over spelers van Feyenoord en PSV op deze site.
Verlengstuk van die ene krant waar je geen bril voor hoeft op te zetten.

Als we VP moeten geloven moet Lamprou ook 20 miljoen euro opleveren...


Vind ik leuk
HupHolland +4465
donderdag 24 januari 2019 om 10:37
Persoonlijk ben ik niet zo weg van PSG of Juventus. Ik zie hem liever naar Bayern of Liverpool gaan.

Van De Beek mag mag PSG van mij wel voor een leuk bedrag overnemen. Dat is toch een speler van een ander nivo.
Vind ik leuk
AFP +3789
donderdag 24 januari 2019 om 11:39
Ajax wat een WOW-gevoel !
Vind ik leuk
14forever +9235
donderdag 24 januari 2019 om 14:24
Wat een genot hier op VP. Is de serie Frenkie afgelopen, krijgen we de serie de Ligt.
Vind ik leuk
pikkebaas +13
donderdag 24 januari 2019 om 18:03
Na de serie de Ligt mails krijgen we de serie vd Beek, daarna de serie
Ziyech, daarna de serie Onana, daarna de serie Lamprou..... he ?
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 01:02
Ajax gaat goed cashen
Vind ik leuk