Advocaat valt af: acht kandidaten om Van Bronckhorst op te volgen bij Feyenoord

Advocaat valt af: acht kandidaten om Van Bronckhorst op te volgen bij Feyenoord

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 08:38vr 08-02-2019 om 08:38

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 08:40vr 08-02-2019 om 08:40

Dick Advocaat gaat Giovanni van Bronckhorst niet opvolgen als hoofdtrainer in de Kuip. De huidige trainer van FC Utrecht vindt dat er een negatieve sfeer hangt rond zijn aanstelling en kiest eieren voor zijn geld. De Rotterdammers moeten dus weer op zoek. Wie treedt in de voetsporen van succesvolste coach in de geschiedenis van de Rotterdamse club? VoetbalPrimeur zet acht kandidaten op een rij.

Advocaat had een oriënterend gesprek met Feyenoord, maar heeft uiteindelijk besloten niet aan de klus te beginnen. Van Geel en de overige verantwoordelijken van Feyenoord bespreken vrijdag de vervolgstappen en daarbij zal ook besproken worden wie dan wél de opvolger wordt van Van Bronckhorst. Wij geven wat opties.

Dirk Kuyt
Kuyt, nu trainer van Feyenoord O19, werd in de wandelgangen al genoemd als mogelijke opvolger van Van Bronckhorst. Volgens het AD was het de bedoeling dat Kuyt volgend seizoen met Advocaat mee zou kijken en zou na een jaar worden besloten of hij klaar was voor het grote werk. Met een ervaren man aan zijn zijde lijkt het geen gekke gedachte om Kuyt komend seizoen al voor de groep te zetten. 

Maurice Steijn
Eén van de meest genoemde opties. Afgelopen zomer werd Steijn benaderd door Feyenoord, dat hem wilde toevoegen aan de technische staf Van Bronckhorst. De deal ketste naar verluidt af op enkele tienduizenden euro's. Overtreft ook dit seizoen de verwachtingen bij VVV-Venlo.

Erwin Koeman
Is clubloos na zijn vertrek bij Fenerbahçe eerder dit seizoen. Aan ervaring geen gebrek bij Koeman: van 2005 tot en met 2007 stond hij in een zéér woelige periode aan het roer bij Feyenoord.

Henk Fraser
"Iedereen heeft ambities en dromen, en trainer worden bij Feyenoord is er zeker één van mij", zei Fraser onlangs tegen RTV Rijnmond. Daar hoeven we weinig aan toe te voegen. De huidige trainer van Sparta ligt als oud-verdediger van Feyenoord goed bij de supporters.

Kevin Hofland
Maakt een goede indruk als trainer van Fortuna Sittard, dat onder zijn leiding stuntte in De Kuip (0-2). Beschikt net als Kuyt nog niet over de juiste papieren, maar met assistent-trainer Jean-Paul van Gastel op de bank is dat geen onoverkomelijk probleem.

Jean-Paul van Gastel
Niet Van Gastel, maar mede-assistent Van Bronckhorst kreeg in 2015 promotie bij Feyenoord. Wellicht is het nu tijd voor de trouwe Bredanaar. Zit sinds 2011 op de bank in De Kuip en heeft de kunst dus kunnen afkijken.

Martin Jol
Jol zit al twee jaar zonder club, maar werd rond de jaarwisseling nadrukkelijk genoemd als nieuwe trainer van Anderlecht. De oud-trainer van onder meer Ajax, Tottenham Hotspur en Hamburger SV kan met zijn grote netwerk een versterking zijn voor Feyenoord.

Hein Vanhaezebrouck
De 'exotische' optie. Waarom niet een keer een buitenlander voor Feyenoord? Vanhaezebrouck is beschikbaar na zijn ontslag bij Anderlecht. Vier jaar geleden maakte hij AA Gent met aantrekkelijk voetbal kampioen van België.

Wie wordt volgens jou de nieuwe trainer van Feyenoord nu Advocaat heeft afgezegd? Discussieer mee in de comments!

Poll

Wie is de grootste kanshebber om Van Bronckhorst op te volgen?

(9505 stemmen)

Plaats een reactie

PoepWagen +2097
donderdag 24 januari 2019 om 14:01
Geijkte namen allemaal weer zeg..
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:13
Ja inderdaad, zou het meest benieuwd zijn naar die Hein Vanhaazebroek. Speelde toen met Gent leuk voetbal.

Jol en van Geel weet je zeker dat je je euro's beter in de Maas kunt gooien.

Advocaat met Dirk als assistent? Of zou Van de Brom aan deze stap toe zijn?

Veel slechter dan het nu gaat kan ook zowat weer niet.
Vind ik leuk
cj_fey +4386
donderdag 24 januari 2019 om 15:10
Tja, dat ligt echt niet alleen aan de trainert
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +5991
donderdag 24 januari 2019 om 15:39
Advocaat met wie dan ook als assistent. Die gooit de knuppel in dat verwende hoenderhok en dan komt het echt wel goed met Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:22
Ik mis Aadje de Mos!
Vind ik leuk
kees ee +792
donderdag 24 januari 2019 om 17:06
. . . omdat 't iemand uit 't voetbal moet zijn !!??
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:44
Fraser of van Hazenbroek, hoe je 't ook schrijft, zijn beste goeie opvolgers.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 18:07
Nou Fraser is wat mij betreft de eerste die zou moeten afvallen, praatjes vullen geen gaatjes. Geen woorden,maar daden
Vind ik leuk
Jan Nijhof +419
donderdag 24 januari 2019 om 15:22
Het somt feitelijk op wat wel genoemd wordt. Ik mis eigenlijk Mario Been en Ruud Gullit.
Van alle genoemde namen vind ik Dirk Kuit de meest interessante optie. Enorm Feyenoord-hart, de laatste titel is imo meer van Kuit dan van v Bronkhorst, en ik zie in Dirk zoiets van "niet weer van hetzelfde". Jonge trainers de kans geven heeft de afgelopen jaren titels laten zien bij FdB, Cocu en Van Bronkhorst. Natuurlijk geen garantie, maar wel een mooie kans.
Vind ik leuk
Kuip +9748
donderdag 24 januari 2019 om 18:25
Zoals poepwagen zegt: geijkte namen. De enige die dat niet is is Vanhauzebrouck. Ik vind dat er sowieso geen geschikte Nederlandse kandidaat is. Alsjeblieft een keer een buitenlander. Uit dit rijtje zou ik voor de Belg gaan. Maar nog liever zie ik een Italiaan, Spanjaard of Duitser.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 8 februari 2019 om 09:38
Een Duitser à la Nagelsmann. Helaas is die net naar Leipzig.
Vind ik leuk
Pancev +968
vrijdag 8 februari 2019 om 12:34
David Wagner, kom er maar in.
Vind ik leuk
Thijs76 +324
donderdag 24 januari 2019 om 19:18
Mark Wotte ook een optie?
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 8 februari 2019 om 09:39
Haha wotte, dat drama heeft zijn kans al gehad , hoeft niet nog een keer.
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
vrijdag 8 februari 2019 om 09:27
Wie wil 2e keus zijn achter Advocaat?
Vind ik leuk
Lexxioo +1
vrijdag 8 februari 2019 om 10:07
Het trieste is dat Van Geel nu waarschijnlijk mee zit te lezen omdat hij ook geen idee heeft....
Vind ik leuk
voebtalie +1365
vrijdag 8 februari 2019 om 11:06
Zit echt niets tussen.
Vind ik leuk
Pancev +968
vrijdag 8 februari 2019 om 12:33
Bovendien een stukje dat al eerder gepubliceerd is.

Zou zelf een lijntje uitgooien naar David Wagner.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:03
Mourinho?
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:19
Die vraagt meer salaris per week dan de hele selectie waard is.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:45
😂😂 Precies
Vind ik leuk
Me! +151
donderdag 24 januari 2019 om 14:38
Ze zouden er als een van de weinige ploegen niet lelijker op gaan voetballen.
Vind ik leuk
Ben +179
donderdag 24 januari 2019 om 15:04
Dan ben ik geen fan meer
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 16:50
Die wilde wel, maar toe zei van Geel: Yes, but in the Netherlands, we play on fakegrass, toen had Mo gelijk geen zin meer 😂
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 14:04
Bielsa of Sampaoli

Dan gaat bij mij hier de vlag uit.
ieder ander: Meh.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 14:04]
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:50
Van Bielsa blijven jullie af .
Al is het mij nog steeds een raadsel hoe het komt dat ie met mijn club bovenaan staat .
Die man spreekt echt geen woord engels , en heeft overal een tolk bij nodig .
Want Bielsa spreekt alleen maar Spaans , en in heel de selectie zitten maar 3 spelers die het Spaans van Bielsa begrijpen , dus de rest van de selectie is afhankelijk van zijn tolk .

En Feyenoord kan Bielsa nooit het salaris geven wat ie bij Leeds verdient ben ik bang .
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 15:19
Het feit dat ie inderdaad bij Leeds terecht gekomen is geeft me een sprankje hoop.
Maar hij zal best langer dan 1 jaar getekend hebben dus moet er ene afkoopsom komen. Kan Leeds vragen wat ze willen in principe.
Maar met El Loco weet je nooit.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:32
Ook dat , maar wat denk je dat Leeds aan salarissen betaald , zeker als ze ook nog eens promoveren dit jaar .
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 15:44
Weet niet of geld nou zo heel erg zijn drijfveer is.
Heeft liever ene groep spelers en een bestuur die doen wat ie zegt dan een dik(ker) salaris.

Gaat niet gebeuren maar laat me nou effe in hoop leven, tot er een ander bij Feyenoord heeft getekend hoop ik gewoon tegen beter weten in.

ga nog liever zonder trainer volgend seizoen in dan met 60% wat er hier in dat rijtje staat.
john van de brom... de tering. Valt me al mee dat ze van t schip er niet bij hebben gezet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:49
Dan zal Feyenoord een tolk moeten vinden , die Bielsa's tactische plaatje kan overbrengen op de spelersgroep .

En ik denk dat de uitdaging voor Bielsa bij Leeds groter is dan bij Feyenoord .
Bij promotie komt er ff 200 miljoen pond vrij , en daar kun je toch leuke dingen van doen .
Ook de pl is een uitdaging voor hem .
Met alle respect voor Feyenoord , maar die zie ik volgend jaar weer gewoon 3e worden eerlijk gezegd .
Ik heb niet het gevoel dat daar aankomende zomer zoveel gaat veranderen dat ze mee doen om het kampioenschap .
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 15:55
Hij heeft bij 2 franse clubs gewerkt. Denk dat het dus in Nederland wel zou lukken qua taalbarrière.

Feit dat ie, voor hij tekende bij Leeds, alle wedstrijden op dvd wilde ontvangen en heeft gekeken zegt me dat die 200 miljoen hem niet interesseren. Hij koopt niet graag maar kijkt liever hoe hij wat hij heeft beter kan maken. Hij zal ongetwijfeld wel wat hallen maar zou me verbazen als hij 30\40\50 miljoen per speler gaat aftikken
Zo bracht ie Bilbao ook gewoon naar de EL finale

En ja, tenzij er iets extreems gebeurt, zal het wel weer 3de worden volgend jaar.
Bielsa zou wel dat extreme kunnen zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 15:57]
Vind ik leuk
Pancev +968
vrijdag 8 februari 2019 om 12:36
Ze doen het juist zo goed omdat ze hem niet verstaan.
Vind ik leuk
AllAdIn +22584
donderdag 24 januari 2019 om 14:04
Louis van Gaal!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5209
donderdag 24 januari 2019 om 14:10
Van Gaal gaat nooit naar Feijenoord. Jaren geleden werd zijn aan kanker overleden vrouw toegezongen door 'de fans' van Feijenoord. Hij heeft al eens gezegd: dat gaat nooit gebeuren.
Vind ik leuk
Romo +1273
donderdag 24 januari 2019 om 14:17
Ja dat deden jullie toen Mario Been zijn kindjes verloor
Met Mario kan niet n....n!
En dan komt Vermeer ook niet terug naar Ajax omdat met strop om.zn nek hing!
v Gaal zal het niet doen omdat hij er geen uitdaging in ziet, en niets met Feyenoord heeft.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5209
donderdag 24 januari 2019 om 18:42
Jullie? wie is jullie?

Mocht Van Gaal het overwegen dan heeft hij in ieder geval meer karakter in zijn donder dan menig supporter.
Vind ik leuk
Romo +1273
donderdag 24 januari 2019 om 18:46
Jullie zijn Ajax supporters

En wat bedoel jij met meer karakter?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5209
donderdag 24 januari 2019 om 19:04
Ik ben het tegendeel van een ajax supporter. Maar dat terzijde.
Ik zou het knap vinden van Van Gaal. Zo beledigd worden; en het dan toch overwegen. Dan heb je wel karakter in je donder.
Vind ik leuk
Romo +1273
donderdag 24 januari 2019 om 19:25
Zeker weten, en ik zou er blij mee zijn.
Ik.hoop dat er een sterke trainer komt
We gaan het afwachten
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:52
Beide trieste gebeurtenissen inderdaad.

Zo jammer dat er overal van die randdebielen zitten, het ergste is dat we alle gebeurtenissen nog weten terwijl het maar om een klein groepje ontspoorde gaat.

Krijg nog de rillingen van alle drie de incidenten bah bah
Vind ik leuk
Niels92 +33993
donderdag 24 januari 2019 om 14:23
Dat is een leugen die jij hier loopt te vertellen :)

Van Gaal heeft juist iets heel anders gezegd jaren geleden!

'' Feyenoord en Real Madrid staan hoog op het verlanglijstje van Louis van Gaal, althans dat laat hij ontvallen tegenover Sport1. De oefenmeester van AZ liet weten altijd al geïnteresseerd te zijn geweest in een baan bij één van beiden clubs.

" Dat heb ik altijd wel gewild. Maar ze zijn nooit met een aanbieding gekomen", aldus Van Gaal over de link met Feyenoord. De uitlatingen van de trainer zijn allerminst opvallend te noemen. In het verleden was de coach hoofdverantwoordelijk bij onder andere Ajax. Van Gaal behaalde zelfs de Champions League met de Amsterdamse club. ''
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
donderdag 24 januari 2019 om 14:36
Dan gaan we voor Van Gaal VP MAG DE NAAM VAN GAAL ER AUB BIJ dankje wel 😉
Thanks Niels voor de Toevoeging 👍
Vind ik leuk
Niels92 +33993
donderdag 24 januari 2019 om 14:39
Wat geweest is dat is geweest, je moet nooit terugkijken wat een paar supporters hebben gezongen, het is meer dan 20 jaar geleden, ondertussen is de kuip gevuld met 80% supporters die er toen niet eens bij zijn geweest :)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
donderdag 24 januari 2019 om 14:46
Jaaa precies Niels wat voorbij is voorbij man ik zelf vind het een prima trainer voor ons eigenlijk zou uit de lijst ook echt niet direkt beter weten .
Misschien voor het eerst een buitenlander Vanhaezebrouck of Erwin koeman
Vind ik leuk
cj_fey +4386
donderdag 24 januari 2019 om 15:13
Mijn vermoeden is dat Van Gaal er niet in stapt.
Simpelweg vanwege het ontbreken van (voldoende) talent en geld.

Versterkingen halen wordt een drama, tenzij hij 5 jaar krijgt en inspraak in de jeugdopleiding...
Vind ik leuk
Romo +1273
donderdag 24 januari 2019 om 18:18
Ik denk dat dat nooit zal doen
De enige link die ik zou weten, is dat zijn vrouw voor Feyenoord is.
Hij zal mss een revanche willen, bjj n topclub.
Ik zou niet eens weten wie er bij Feyenoord in wil stappen
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:05
Als je aan Zidane denkt, vallen deze namen ietwat tegen.
Vind ik leuk
Ikkuh +1344
donderdag 24 januari 2019 om 14:06
Combi Steijn/Fraser zou een mooie oplossing zijn denk ik
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:06
Fraser of van de brom.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:06
Slim van Gio om zijn afscheid nu al aan te kondigen. Hij dekt zich vast in voor Zondag. Hij ziet de bui al hangen!😎
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:06
Ja hoor, ze staan erbij. Advocaat, Frazer en Kuyt.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:02
Alle 3 niet doen,

Advocaat, is geen moderne trainer speelwijze behoudend.
Frazer, twijfelgeval geen toptrainer.
Kuyt, onervaren en populair bij legioen maar met `n paar slechte resultaten is dat zo voorbij( zie Blind en Wouters bij Ajax)

Gooi het is helemaal over `n andere boeg iemand van buiten de club!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:06
Misschien heb je wel gelijk, misschien dan een keiharde buitenlandse trainer maar het nadeel is nu dat Feyenoord daar geen geld voor heeft helaas.
Vind ik leuk
satesaus +1362
donderdag 24 januari 2019 om 14:06
Preudhomme
Vind ik leuk
Mari +11958
donderdag 24 januari 2019 om 14:08
Jol samen met Frezer; dan hoeven we niet te vrezen
Vind ik leuk
Tommieman +2606
donderdag 24 januari 2019 om 14:09
Wat een bagger rijtje . Behalve Dickie is de rest niks of weinig . Zoals Kuyt te vroeg .
En Jol ?
Van Gastel? Nee joh ...
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 14:10]
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
donderdag 24 januari 2019 om 14:09
VP is ook lekker up to date...Kuyt begint dit jaar pas aan zn cursus hoofdcoach. Dus hoe zou Kuyt van Bronckhorst op moeten volgen dan? Of blijven ze een jaar zonder trainer aanmodderen?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 14:10
Op dezelfde manier zoals Fortuna dat met Hofland doet, die naast Kuyt gaat zitten de komende cursus.
Of zoals Twente het deed met Schreuder
Assistent met de juiste papieren is "hoofdtrainer" en hij die zijn papiertje nog moet halen is assistent.
Terwijl iedereen weet hoe het echt zit.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 14:11]
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
donderdag 24 januari 2019 om 14:12
Hoor je nou wat je zegt? We zijn Feyenoord hoor! geen opleidingscentrum. Leuk voor fortuna maar bij Feyenoord moet er een trainer komen die er gelijk staat en het zooitje recht trekt
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 14:14
Ik hoor prima wat ik zeg.
Kan ook lezen wat ik schrijf.

Ik geef je antwoord op deze vraag: Dus hoe zou Kuyt van Bronckhorst op moeten volgen dan?

Daarmee niet zeggend dat ik dat ook wil. Antwoord op je vraag, niks meer, niks minder.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
donderdag 24 januari 2019 om 14:16
Dat noem ik toch geen opvolgen man..in die situatie mag hij nog niet eens eindverantwoordelijk zijn. Nee er moet gewoon een volwaardig trainer komen die er gelijk staat
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 14:30
Wel of geen papiertje hebben zegt niet veel over of iemand "er gelijk staat"
Neville had zijn papieren toen ie bij Valencia begon en henry ook toen ie bij Monaco begon.
Je kan ook rot zeggen dat Hofland er een zooitje van maakt bij Fortuna omdat ie dat papiertje niet heeft.

Nogmaals, ik heb mijn favorieten al genoemd hierboven. Ieder ander, in wat voor vorm dan ook, zal hooguit een "meh" opleveren.

Er zijn vrijwel geen haalbare trainers waar ik spontaan vrolijk van zou worden.
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
donderdag 24 januari 2019 om 14:47
Van Marwijk weer van stal halen?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 15:21
Nah.
Tekende bij Feyenoord, Feyenoord stak zijn nek uit en de schulden in om hem spelers te bezorgen en hij tiefte lekker op na met pijn en moeite de beker gewonnen te hebben naar het NL elftal.
Weet dat ie die clausule had en dus in zijn recht stond maar dat zit me nog steeds niet lekker
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:07
Met alle respect Fr071Fr1908, je lult uit je nek. Advocaat heeft van Bronckhorst, de huidige trainer, ook bijgestaan wegens een gebrek aan ervaring.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
donderdag 24 januari 2019 om 15:29
Maar dat was was wel al een hoofdtrainer of niet?

Kuyt moet het vak nog leren.

Ben wel blij dat je nog zegt "met alle respect" dan komt het "je lult uit je nek" een stuk genuanceerder over -_-


Daar en tegen was dickie er tijdelijk om het in goede banen te leiden..Wat Dub voorstelt is voor een heel jaar, dus je vergelijking gaat mank
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 15:36]
Vind ik leuk
fr1963 +4063
donderdag 24 januari 2019 om 18:45
Ik denk dat Kuyt meer coach was 2 jaar geleden dan Gio.
Hij heeft het gif wat Gio mist. 1e jaar als assistent naast Advocaat lijkt mij de beste optie. Tenzij v Gaal een optie is.....
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
donderdag 24 januari 2019 om 19:03
Gio mist karakter en dat vulde Kuyt perfect aan. Je optie met advocaat als hoofdtrainer met Kuyt ernaast bevalt me wel..Ik weet alleen niet of dat Kuyt zn cursus ten goede komt.
Vind ik leuk
Smithsonian +41652
donderdag 24 januari 2019 om 14:09
Haha vp, wat een kutlijst.

Ricardo moniz en fraser, of fraser en kuyt. Anders niet.
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
donderdag 24 januari 2019 om 14:45
Fraser??? Heb je gezien hoe zijn ploegen spelen?
Vind ik leuk
Smithsonian +41652
donderdag 24 januari 2019 om 16:05
In een combo met moniz zie ik het wel slagen..
Vind ik leuk
mike29 +43
donderdag 24 januari 2019 om 14:09
Hein Vanhaezebrouck
De 'exotische' optie. Waarom niet een keer een buitenlander voor Feyenoord? Vanhaezebrouck is beschikbaar na zijn ontslag bij Anderlecht. Negen jaar geleden maakte hij AA Gent met aantrekkelijk voetbal kampioen van België.

Nou Gent werd in 2014-2015 kampioen..
Tellen is lastig he VP ;)
Vind ik leuk
kees ee +792
donderdag 24 januari 2019 om 14:10
giovanni bedankt !!!, . . top trainer !!, . . top resultaten !!, . . en ook dit is een top beslissing, . . hopelijk houdt'ie open om nog eens terug te keren als coach met ervaring !!?
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 17:02]
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:10
Ik zou voor Maurice Steijn gaan.
Vind ik leuk
Demi +338
donderdag 24 januari 2019 om 14:11
Vergeet Mourinho niet.. die is vrij
Vind ik leuk
mcmodd +26229
donderdag 24 januari 2019 om 14:11
Als ik Feyenoord was zou ik Dick Advocaat prefereren boven alle andere kandidaten. Dick kent daar de club, maar kan ook weer het juiste competitiegevoel terugbrengen. Als dan Dirk Kuijt zijn eerste assistent kan worden leert hij nog even de fijnste kneepjes van het trainerschap en kan hij het seizoen erop (20-21) hoofdtrainer worden, evt. nog met Advocaat als adviseur. Alle andere trainers hebben dan het nakijken.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:31
Alleen ik geloof niet in t verhaal van assistent naar hoofdtrainer. De assistent geeft vaak ff een aai over de bol als je niet in de basis staat.Een hele andere functie is dat. Kuyt moet nog 1 of 2 jaar ervaring opdoen bij de jeugd en dan net als v Bommel en de Boer hoofdcoach worden. In de tussentijd is Dickie wel een mooie oplossing.
Vind ik leuk
mcmodd +26229
donderdag 24 januari 2019 om 14:39
Ok, iets andere invulling, misschien ook wel beter. Zeker omdat Kuijt ook met deze jongens heeft samengewerkt, dat maakt het niet makkelijker voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:05
Hij is iig al een hoofdtrainer van een elftal. En hij kent de jeugd al goed. Dit is de gedroomde kandidaat voor Feyenoord over 1 of 2 jaar.
Vind ik leuk
mcmodd +26229
donderdag 24 januari 2019 om 15:17
OK, gaan we dat regelen...
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:12
Hofland oud feyenoorder.
Ideaal voor feyenoord.
Vind ik leuk
Mo +12362
donderdag 24 januari 2019 om 14:13
Dirk Kuyt. hahahahaha
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
donderdag 24 januari 2019 om 14:16
Nee, dan Keizer trainer maken.
Dat was een meesterlijke zet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 14:16]
Vind ik leuk
Mo +12362
donderdag 24 januari 2019 om 15:58
Heb je mij dat horen zeggen? Nee
Vind ik leuk
Smithsonian +41652
donderdag 24 januari 2019 om 16:56
Grappig hoor.
Vind ik leuk
Mo +12362
donderdag 24 januari 2019 om 17:55
Ja kom op man. Zou toch lachwekkend zijn als ze die aanstellen. Zelfs met een ervaren man aan zijn zijde geloof ik er niet in.
Vind ik leuk
Pds010 +1339
donderdag 24 januari 2019 om 14:16
Cocu
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:21
Een PSV-man trainer van Feyenoord maken, lijkt me niet handig.
Vind ik leuk
Mo +12362
donderdag 24 januari 2019 om 15:58
En omdat Cocu het met deze selectie zeker niet beter zal doen dan Gio.
Vind ik leuk
Pds010 +1339
donderdag 24 januari 2019 om 19:27
Was ook cynisch bedoelt
Vind ik leuk
kees ee +792
donderdag 24 januari 2019 om 14:16
,. . de top kandidaat moet er flink "opklappen" !!, . . deze overbetaalde "pikkies" , niet alleen bij feyenoord, maar ook in het algemeen, . . hebben dat hard nodig !!
Vind ik leuk
Hans Worst +1575
donderdag 24 januari 2019 om 14:17
Erwin Koeman zou prima zijn, Maar dan moet hij ook goed materiaal krijgen. Betere spelers dus.
Vind ik leuk
Kaar +2237
donderdag 24 januari 2019 om 14:20
Wat een hoop onzinnamen staan hier bij zeg pffff...🙈
Vind ik leuk
Vooruit +203
donderdag 24 januari 2019 om 14:21
Eerst nu Martin van Geel weg bij Feyenoord. Dan een nieuwe trainer en een nieuwe td. Vervolgens een nieuw team samenstellen. Nieuwe td? Dirk Kuijt. Nieuwe trainer? Geen idee
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
donderdag 24 januari 2019 om 14:47
Nieuwe TD Henk van Stee en nieuwe trainer Advocaat met Moniz.
Vind ik leuk
Il Gordo +17300
donderdag 24 januari 2019 om 14:21
"Dirk Kuyt
Kuyt, nu trainer van Feyenoord O19, wordt in de wandelgangen genoemd als mogelijke opvolger van Van Bronckhorst. Met een ervaren man aan zijn zijde lijkt dat geen gekke gedachte. Leidde Feyenoord in zijn laatste seizoen naar de landstitel."


Heeft VP echt een bord voor z'n kop? De man heeft zelf al gezegd dat het onzin is dat hij kandidaat is.
Vind ik leuk
kees ee +792
donderdag 24 januari 2019 om 14:21
. . optie, hofland/ fraser openhouden !!, . . liever geen sudderlapjes van boven of rond de zestig, zeventig, . . en ' t kan ook te onervaren !!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:21
Beter de vraag, wanneer vertrekt van geel en volgt hem op?
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:23
Dit is toch geen eenvoudige keuze lijkt mij. Ik zie een hoop goede trainers met verschillende spelopvatingen maar niet echt 1 duidelijk favoriet.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:27
Philip cocu
Vind ik leuk
RWMD +159
donderdag 24 januari 2019 om 14:29
Als ik dit lijstje zo zie dan kan Louis van Gaal er ook wel bij ;)
Vind ik leuk
Gerro +8521
donderdag 24 januari 2019 om 14:33
Als ze achteruit willen boeren moeten ze jol nemen die gaat van allerlei Atouba's de kuip in vliegen maar dat lijkt me niet de bedoeling. Duo Advocaat/Kuyt lijkt me het meest interresante duo.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:33
Gaat gewoon de Haagse Dirk worden.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:34
Fraser met Kuyt als assistent lijkt mij een goede optie voor Feyenoord. Na 2 jaar kan Kuyt het dan van Fraser overnemen. Ik denk dat kuyt nu nog te weinig ervaring heeft. En hij zou zichzelf zo maar gaan opstellen als de spits niet scoort. Dicky en Dirky lijkt me ook een mooi koppel al denk ik dat Dicky en Dirky niet echt op 1 lijn zullen zitten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 14:36]
Vind ik leuk
Och jeh +2308
donderdag 24 januari 2019 om 14:38
Hoe komen ze bij deze namen, tsjong jonge
Vind ik leuk
Erik-Vites +535
donderdag 24 januari 2019 om 14:42
Neem Fraser maar met zijn anti voetbal....
Vind ik leuk
Muscles +1472
donderdag 24 januari 2019 om 14:47
Frank de Boer😎
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:47
Hebben ze in Oostenrijk geen nieuwe trainer voor Feyenoord?

Ooit hadden ze er zo een..... en de zei:

“Kein Geloel, Fussball spielen!”

en ze wonnen gewoon ook nog de Europa cup......... dus,

Ik zou toch effe bellen met Oostenrijk!
Vind ik leuk
KvhZ +1918
donderdag 24 januari 2019 om 14:52
De succesvolste coach in de geschoedenis van de Rotterdames club? Foutje mag ik hopen?
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:52
Dirk Kuyt of Dick Advocaat zou ik zeggen
Vind ik leuk
ihvmmdk +7196
donderdag 24 januari 2019 om 14:52
Sarina Wiegman. haha Die brengt in haar kielzog spelers mee van het vrouwen nationaal elftal. Het kan niet slechter zijn dan wat er nu bij Feyenoord rondloopt. :D
Vind ik leuk
repeP +2106
donderdag 24 januari 2019 om 15:33
Mag van mij ook Sylvia Neid worden hoor. Valt goed te commercialiseren, een vrouw als hoofdtrainer.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:54
Doe mij die belg maar. Die is gek, maar misschien ook wel geniaal. De rest is of over the hill, of juist nog te onervaren.
Vind ik leuk
West Ham +18
donderdag 24 januari 2019 om 14:56
Co Adriaanse
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 14:57
De eerste 9 hebben al afgezegd!
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 14:57]
Vind ik leuk
Bas Bus +136
donderdag 24 januari 2019 om 14:59
Deze genoemde trainers worden het geen van allen:
ze willen nl allemaal iets in het voetballen blijven doen.....:)

Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:03
Henkie F !!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:05
Zou als ik Feyenoord was eerst eens vlug een nieuwe technisch directeur gaan zoeken voor van Geel. Dan nieuwe trainer en vervolgens de selectie gaan vernieuwen.
Vind ik leuk
Cappie +7690
donderdag 24 januari 2019 om 15:06
Echt gewoon geen van allen. Wat een pruts opties zeg. Het zal wel Kuyt worden, omdat ze zien dat het bij PSV tot nu toe ook aardig lukt bij Van Bommel, maar die heeft een iets andere selectie tot zijn beschikking... nee, ik hoop dat Van Geel nog wat anders verzint en zelf misschien ook opstapt...
Vind ik leuk
Bud Spencer +2662
donderdag 24 januari 2019 om 15:07
Marco Rose speelt leuk voetbal met RB Salzburg. Zo’ n trainer/coach laat zien dat je met bescheiden middelen en een goede spelopvatting beter kan presteren dat verwacht
Vind ik leuk
repeP +2106
donderdag 24 januari 2019 om 15:22
Cor Adriaanse of Kees van Wonderen.

Cor Adriaanse kan niet zelfstandig hoofdtrainer worden van Feyenoord omdat hij over een Uefa B trainerslicentie beschikt wat niet voldoende is, het dient een Uefa Pro licentie te zijn voor welke BVO dan ook.

Werd hier elders op internet op geattendeerd. Bij deze.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 18:03]
Vind ik leuk
wattenstaafje +23723
donderdag 24 januari 2019 om 15:30
Gert Jan van Beek. Je hoeft hem alleen maar te bellen.

Foppe de Haan
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 15:30]
Vind ik leuk
repeP +2106
donderdag 24 januari 2019 om 15:48
Gertjan van Beek komt nooit meer aan de slag als trainer. Veel te eigengereid, nogerger dan van Gaal of Mourinho.
Vind ik leuk
Hesses +1161
donderdag 24 januari 2019 om 15:30
Kuyt met de tovenaar van Tatabanya als assistent.
Jol is ook wel interessant met zn netwerk maar dan als TD.

Fraser,Brom en E. Koeman gaan ons niet verder helpen denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:33
Steijn of advocaat. Denk Steijn. Ietsje harder, denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:36
Faber heeft al kontakt met Feyenoord.
Vind ik leuk
tollie +884
donderdag 24 januari 2019 om 15:41
Frank de boer
Vind ik leuk
repeP +2106
donderdag 24 januari 2019 om 15:49
Wim Jonk met Jordy Cruijff?
Vind ik leuk
tollie +884
donderdag 24 januari 2019 om 16:00
Gewoon Frank en hugo borst er naast.
Vind ik leuk
repeP +2106
donderdag 24 januari 2019 om 16:02
Heb je zo’n hekel aan Borst dan?
Vind ik leuk
tollie +884
donderdag 24 januari 2019 om 16:26
Ja en nee maar mischien leert hij dan wat meer over voetbal dan hoeft hij niet steeds zo te zitten janken en te zeuren als hij zijn centjes pakt in de tv programmas.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:49
zolang van geel daar zit valt er van dit feyenoord niks te maken.eerst van geel weg dan een paar goede scouts aanrukken,en een technisch directeur die alleen aankopen doet wat vooruitgang is,en geen paniek inkopen doet zoals van geel
Vind ik leuk
RenW +3439
donderdag 24 januari 2019 om 15:50
1 Raad, allemaal niet doen met deze selectie.
Vind ik leuk
COYG +7773
donderdag 24 januari 2019 om 15:51
Mijn voorkeur gaat uit naar Advocaat met Kuyt als assistent. Er zal wel het een en ander gebeuren binnen Feyenoord en dat zal veel onrust brengen. Advocaat kan daar tegen en zal ook zijn zegje doen bij bepaalde beslissingen. Na één jaar kan Kuyt het dan overnemen.

Echter, als ze alleen een trainer willen nemen voor meer dan een jaartje, dan moet Vanhaezebrouck het sowieso worden. Een tactisch geweldige trainer, die het ook Europees goed heeft gedaan als trainer. Echter is het bij hem wel meer zo dat je spelers moet halen die precies bij zijn tactieken passen. Van Geel zal (sowieso) dan weg moeten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 16:34]
Vind ik leuk
FF1908 +175
donderdag 24 januari 2019 om 15:53
Niet Fraser!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:53
Kees van Wonderen samen met Kuijt?
Vind ik leuk
Kramertje +1024
donderdag 24 januari 2019 om 15:53
Allemaal wel leuk maar van gastel en landzaat zijn er ook nog.

Het is zoiezo de vraag wat zijn de mogelijkheden volgend seizoen.
Van persie stopt ermee, clasie gaat terug, vilhena en mischien wel Jorgensen vertrekken. Wie wilt het dan nog gaan doen en moeten er nieuwe assistenten worden aangetrokken in dat geval is mischien advocaat de makkelijkste oplossing alleen dat is niet voor de lange termijn.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
donderdag 24 januari 2019 om 16:03
Gelijk heeft hij, man wat doet hij daar nog hij is financieel onafhankelijk ga genieten en vetrek daar ze zijn het niet waard.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29137
donderdag 24 januari 2019 om 16:14
Mooie uitdaging voor John van den Brom!
Vind ik leuk
Rodajc +18196
donderdag 24 januari 2019 om 16:29
Deze namen zouden wel passen in het beleid van Feyenoord, net niet allemaal. Al is Vanhaezebrouck wel een aardige optie denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 16:31
Fred Rutten of Mario Been
Vind ik leuk
Het Brein +4701
donderdag 24 januari 2019 om 16:55
Zit niemand tussen! Alleen Fräser zou kunnen...
Vind ik leuk
Romo +1273
donderdag 24 januari 2019 om 19:51
Nee joh KK divisie trainertje
Blonk bij Vitesse ook niet echt uit in het trainerschap
Er moet een krachtig persoon komen
Vind ik leuk
derksen +9011
donderdag 24 januari 2019 om 17:17
Weet je nog wat ergste is aan Feyenoord selectie
Gisteren tegen Fortuna wordt maar weer eens duidelijk dat rvp de beste speler van Feyenoord is maar dat kan natuurlijk eigen lijk niet ,rvp zet zomaar keer keer iemand alleen voor de keeper
Natuurlijk verdedigend kan het niet
Maar ff sireneus dat gio stopt alla maar dat rvp gaat stoppen en v geel kan geen geld uitgeven dan gaat Feyenoord volgens mij echt tussen plaats 5 en 10 spelen
Maar wat geef het zolang de vriendjes maar hun jaarlijkse rendement haalt
Het is zo drama daar in Rotterdam niet normaal!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 17:21
Martin Jol. Laat me niet lachen.
Vind ik leuk
stratumseind +191852
donderdag 24 januari 2019 om 17:23
Ik zou maar eens mijn geld zetten op Steijn als ik Feyenoordfan zou zijn
Vind ik leuk
Ealanta +231
donderdag 24 januari 2019 om 17:31
Ricardo Moniz met als veldtrainer Rene Meulensteen en dan een Kuyt of Van Persie als assistent
Vind ik leuk
Bobo8484 +129
donderdag 24 januari 2019 om 17:31
Martin Jol... Hoe komen ze er op haha. Lijkt me geen man voor Feyenoord en denk dat hij zelf ook niet wil.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 19:30
Ik denk dat Steijn een goede kandidaat zou zijn als hij weg zou willen bij VVV, presteert redelijk goed met een club met niet zo veel budget
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 20:07
advocaat / frazer
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 20:34
Maakt niet uit wie ze aantrekken. Alle nieuwelingen zitten op de bank. Laat daar met het vertrek van Gio nou net een plekkie vrijkomen.
Vind ik leuk
fr1963 +4063
donderdag 24 januari 2019 om 22:38
v Geel wordt v Gaal
Gio wordt Dick + Kuyt
v Gaal reorganiseert de boel van bovenaf, Dick op het veld. Dan staat er binnen 2 jaar een professionele organisatie die de overgang naar de nieuwe Kuip kan voorbereiden. Betere tijden breken dan aan.
Utopie? Waarschijnlijk wel, al is in het voetbal alles mogelijk.
Als zelfs een eenvoudige boerenzoon uit het Zuid Hollandse Arkel voor ruim 80 miljoen Euro door Barca wordt gekocht?!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 23:32
Ik vindt Dirk Kuijt en frasser wel geschikt voor Feyenoord. .
Ik zou zeggen als Dirk Kuijt het nog niet word geef dan frasser de kans
Vind ik leuk
J-P +50
vrijdag 25 januari 2019 om 08:04
Ik zou guardiol polsen, misschien wil ie eens echt een uitdaging.
Vind ik leuk
Kayak +4
vrijdag 25 januari 2019 om 09:31
Als er jeugd gaat/moet doorstromen dan Is het voor mij van der brom als beste optie
Die maakt jonge spelers echt beter
Blijf je met deze selectie doormodderen dan Is frazer de beste optie
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:39
Als we toch voor een buitenlandse trainer moeten gaan waarom dan niet Ranieri?
Die maakte tenslotte Leicester City kampioen!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 08:50
Michel Preudhomme. Speelde aantrekkelijk voetbal met Twente. Werd bijna kampioen (laatste speeldag verspilde ze de titel regen Ajax). Heeft veel ervaring. Onder zijn leiding Aa Gent kampioen gemaakt. Is nu wel trainer van Standard Luik geloof ik. Weet ook niet wanneer zijn contract afloopt... Maar het is een trainer met een duidelijke manier van voetbal. Attractief voetbal en hij maakt spelers beter.
Vind ik leuk
Bizzy +23321
vrijdag 8 februari 2019 om 08:42
Ik mis Henk ten Cate in het rijtje ? Lijkt me een prima trainer voor Feijenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:43
Wat een middelmaat wordt er genoemd. Is dat de standaard bij Feyenoord tegenwoordig?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:43
Advocaat valt af? hij heeft zelf gezegd dat die niet wil!! I
Vind ik leuk
Peter12345 +430
vrijdag 8 februari 2019 om 10:14
Dan valt hij vanuit Feyenoord oogpunt toch van het lijstje af?
Vind ik leuk
ritje +554
vrijdag 8 februari 2019 om 08:49
hallo ik zou gaan voor ten cate! feyenoord kan wel wat amsterdamse bluf gebruiken! zij zijn toch al gedeeltelijk amsterdams! mvg ritje
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:50
Ik zie een combinatie Koeman, Kuyt, Frazer en Landzaat erg zitten, daarbij zou ik als club specialisten inhuren om de tekortkomingen van de spelers op te schroeven, denk aan Gullit, van Basten enz spelers die top waren in hun specialiteit. Ook de jeugd kan hiervan profiteren en als club ga compleet een vruchtbare richting op. Je moet zaaien om te kunnen oogsten.
Vind ik leuk
Romo +1273
vrijdag 8 februari 2019 om 08:54
Voor die 4 ....kun je ook 1 goeie trainer halen
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
vrijdag 8 februari 2019 om 08:51
Van den Brom wordt trainer bij Utrecht en Advocaat heeft Feyenoord afgezegd dus ik snap niet wat die twee doen in dit lijstje.

Misschien eens een buitenlandse trainer overwegen. Een Duitser of een Scandinaviër ofzo
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:53
Zolang van Geel daar zit hoeft je niet aan Henk ten Cate te denken, maar die neem ik liver als Koeman
Vind ik leuk
Romo +1273
vrijdag 8 februari 2019 om 08:54
Honderdduizend trainers zonder werk, en jullie komen met dit lijstje
Knap telegraaf, dit lijstje maakt iedereen, kom eens met iets verfrissends
Echt leuke buitenlandse vrije trainers of zo
Vind ik leuk
ritje +554
vrijdag 8 februari 2019 om 08:56
hallo Advokaat heeft zijn eigen ruiten bij de suporters ingegooid Als je hun lieveling(VENEMA) er naast zet! ten gunste van die broodje kroket eter kramer!! ( die overal mislukt is?) dan vraag je om moeilijkheden! Als Kramer opgesteld wordt! dan wordt hij uitgefloten!!! niet slim van dickie! mvg ritje
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
vrijdag 8 februari 2019 om 09:37
Waar haal jij zo'n bolletje van glas?
Vind ik leuk
Blowsabum +14
vrijdag 8 februari 2019 om 09:07
Op dit niveau is een trainer zo goed als het materiaal waar hij mee kan werken. Geen geld is geen goede spelers( dan moet je gaan bouwen, voordat je uitgebouwd ben worden je betere spelers al weer weggekocht). Wat Feyenoord nodig heeft is een nieuwe td en een trainer die spelers beter kan maken. Die weer geld opleveren om betere spelers te kunnen kopen. Op het niveau waar Feyenoord nu scout spelers haalt, daar worden ze echt niet beter van. Top bij een middenmoter wil niet zeggen top in de kuip.
Als trainer zou een type Van Gaal of Adriaanse het beste zijn, de algemeen directeur bij Excelsior weghalen( hoeft niet hoor hou Ferry graag bij excelsior)die presteert al jaren met beperkte middelen boven gemiddeld.
Vind ik leuk
Peter12345 +430
vrijdag 8 februari 2019 om 09:53
Als ik je reactie goed heb begrepen ben ik het helemaal met je eens.
Er moet binnen Feyenoord echt een voetbalcultuur terug komen.

Ik weet natuurlijk niet wie er allemaal binnen de club werkzaam zijn, maar ik heb het idee dat er meer een Rotterdamse cultuur hangt dan een voetbal cultuur. Niks tegen Rotterdam natuurlijk, maar je bent op de eerste plaats een voetbal bedrijf.

Ajax en sinds een paar jaar ook PSV hebben veel meer voetbal cultuur rond lopen naar mijn idee. Of ze stralen het in ieder geval meer uit.
Het zijn niet meer allemaal de oud spelers uit de jaren 70 en 80, maar ze zijn een stuk jonger.
Feyenoord lijkt wat vast te zitten en moet het roer om gooien.

Hoe precies dat weet ik ook niet, anders zou ik momenteel niet achter mijn bureautje op de vrijdag ochtend hier aan het reageren zijn. Dan liep ik nu in de Kuip de boel te regelen ;)
Vind ik leuk
RR12 +660
vrijdag 8 februari 2019 om 09:15
Dit is een copy/paste topic..
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:25
In plaats van namen te noemen, is het misschien verstandiger om te kijken aan welke eisen de nieuwe trainer moet voldoen. Ofwel, welk beleid staat Feyenoord voor? Wil men serieus gaan bouwen op basis van jeugd en/of een bepaalde speelstijl hanteren, dan is misschien aan andere trainer nodig dan iemand die op de winkel past en met een net-niet selectie het maximale eruit moet halen (lees: we zijn tevreden met een 3e plaats). Ik mag ook hopen dat Feyenoord een beeld heeft van hoe de selectie er voor volgend jaar globaal uitziet en met welk materiaal de nieuwe trainer dus aan de slag moet. Ik zou dus eerst een visie bepalen en daar een trainer bij zoeken in plaats van andersom.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
vrijdag 8 februari 2019 om 09:36
Zijn ook allemaal totaal verschillende type trainers. Van aanvallend en verzorgd tot betonvoetbal. Dus de visie van de club hangt af van een passant.
Vind ik leuk
fr1963 +4063
vrijdag 8 februari 2019 om 09:26
Van Gaal ook al afgevallen?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
vrijdag 8 februari 2019 om 09:34
Van den Brom is al naar Utrecht. Had wel de beste optie geweest voor Feyenoord. Voor de rest eigenlijk geen een die er tussen staat.

Maar kies ik er twee uit 't lijstje, dan Steijn en Koeman.
Vind ik leuk
Smithsonian +41652
vrijdag 8 februari 2019 om 09:42
Het blijven kutopties.
Vind ik leuk
Peter12345 +430
vrijdag 8 februari 2019 om 09:48
vd Brom gaat al naar Utrecht toch?

Frazer of Steijn kunnen misschien. Rest zijn bijna allemaal nieuwkomers of trainers die nou ook niet echt een geweldige naam hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:00
Wenger
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:04
Ben blij dat hij heeft afgezegd. Was niks geworden
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:11
Oei ...dat kun je met z'n allen massaal schreeuwen "GIO OUT" , maar van dit lijstje word je ook weer niet vrolijk 😎
Vind ik leuk
dzego_ +28
vrijdag 8 februari 2019 om 10:11
David Wagner!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:12
Andries Jonker is ook nog vrij. Misschien een optie?
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6005
vrijdag 8 februari 2019 om 10:15
Alleen Van Haezebrpuck, de rest van die opties is de.grootst mogelijke onzin
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:27
Een trainer die jeugd minded is. Type Ricardo Moniz.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:32
Beter dat Advocaat afvalt. Heeft toch geen zin voor Feyenoord. Die zit daar 1 seizoen en hij is weer weg. Mij lijkt Fraser een hele goeie optie, hij is nog jong en een goeie trainer. Steijn ook van VVV. Wat hij presteerd met VVV is echt heel knap, met zo'n beperkte selectie doet hij het echt fantastisch. Maja, het zal Kuyt wel worden.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:38
Eric Meijers en assistent Sjaak Polak!
Vind ik leuk
Guzzi +693
vrijdag 8 februari 2019 om 11:00
Is er nou echt niets beter dan deze acht.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:30
Moniz
Vind ik leuk
bartzwolle +132
vrijdag 8 februari 2019 om 11:32
Zit die nederlaag nog zó diep ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:32]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:35
Nee hoor, ik was al tegen Advocaat voordat ze hem bij mijn cluppie aanstelden, heb hem overigens nooit wat gevonden. Snap werkelijk niet wat ze in hem zien, is bijna overal mislukt en de clubs waar die wel succesvol was zijn de clubs die elk jaar om de titel spelen.
Vind ik leuk
bartzwolle +132
vrijdag 8 februari 2019 om 11:44
Dat bedoel ik niet... ik bedoel dat je juist bij Moniz uitkomt ?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:36
Haha, nee hoor, ben een Utrecht fan, maar die Moniz heeft overal met beperkte middelen het goed gedaan, is volgens mij ook al eens met de jeugd bezig geweest bij Feyenoord
Vind ik leuk
cj_fey +4386
vrijdag 8 februari 2019 om 11:33
VP....... vd Brom noemen in de Poll maar geen 'uitleg' zoals bij de anderen??
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:34]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:39
Waarom geen Ricardo Moniz, die is nu vrij. Moet iemand zijn die de jeugd kan brengen.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1494
vrijdag 8 februari 2019 om 11:52
mario been pik
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:07
Henk ten Cate als TD en Henk Fraser als coach met Kuyt en Van Persie als assistenten
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:25
Jammer dat het legioen niet eens weet wie de gewenste trainer moet worden.
Ik hou het op Gert Jan Verbeek die noodzakelijk veel jonge talenten een kans moest geven. En bij de supporters op handen werd gedragen . Jaap Stam zou ook passen . Beide zijn trainers die een slappe houding niet accepteren .
Vind ik leuk
Lucien1978 +6451
vrijdag 8 februari 2019 om 12:25
Ik noem een andere naam ook al heeft hij geen binding met Feyenoord. Hij is in ieder geval vrij en beter dan al deze trainers.

JOS LUHUKAY
Vind ik leuk
Pancev +968
vrijdag 8 februari 2019 om 12:37
Fräser heeft zo te zien al gelijk twee puntjes verspeeld, wordt overal Fraser genoemd...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:49
Hoofdtrainer Fraser met Stein en Moniz als veldtrainers.
Vind ik leuk
georgyo +2
vrijdag 8 februari 2019 om 13:03
Henk ten Cate
Vind ik leuk
Zinho +97
vrijdag 8 februari 2019 om 14:17
Fraser is de enige waar ik wel vertrouwen in heb
Vind ik leuk
pinkelman +4325
vrijdag 8 februari 2019 om 15:14
Je moet gewoon een goede selectie hebben dan kun je er gewoon bij wijze je assistent-trainer door laten schuiven.
Vind ik leuk
mba4u2c +3593
vrijdag 8 februari 2019 om 15:42
Van Hazebroek, wat een naam is dat zeg...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 15:58
De volgende namen ontbreken nog in de lijst:
- Prof. Dr. Ir. Akkermans
- Aad de Mos
- Philip Cocu
- Ricardo Moniz
- Jean-Paul de Jong
- Theo Vonk
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5209
vrijdag 8 februari 2019 om 18:58
Oud artikeltje hergebruikt? Alles voor de kliks...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:59
piet poetie
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:17
Vanhaezebrouck bij Feyenoord, zal een mislukt huwelijk worden! De anderen ook.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 00:18]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws