Immers laat zich uit: 'ADO weet hoe ik erover denk, dat is nu wel gezegd'

Immers laat zich uit: 'ADO weet hoe ik erover denk, dat is nu wel gezegd'

Gepubliceerd: donderdag 24 januari 2019 om 14:57do 24-01-2019 om 14:57

Laatste update: donderdag 24 januari 2019 om 15:00do 24-01-2019 om 15:00

Lex Immer weet nog niet of hij volgend jaar bij ADO Den Haag speelt. De middenvelder wilde niet te lang stilstaan bij zijn toekomst en vindt dat de focus op de uitwedstrijd tegen NAC Breda moet.

Het contract van Immers loopt eind juni af. 'Vraag en aanbod' tussen club en speler lagen vorige week nog (te) ver uit elkaar. "Ik ga niet constant over dat soort dingen praten en weer naar ADO toe", stelt Immers voor de camera van FOX Sports. "ADO weet hoe ik erover denk. Dat weten we van elkaar. Dat is nu wel gezegd."

Volgens Immers moet de focus nu dan ook worden verlegd op de competitie. "Het is het belangrijkst dat ADO drie punten gaat pakken morgen. We moeten ons richten op NAC en niet op mijn contract. (...) Natuurlijk is dat belangrijk, maar ik denk dat de toekomst van de club belangrijker is."

Immers stelt graag te willen blijven. "Maar ADO heeft ook zijn dingetje. We hebben respect voor elkaar en dat hebben we tegen elkaar gezegd. We zijn nog steeds in gesprek en we wachten het af."

Poll

Moet ADO alles op alles zetten om Immers langer aan zich te binden?

(971 stemmen)

Plaats een reactie

El Cazador +8916
donderdag 24 januari 2019 om 15:00
Immers heeft ook zijn dingetje
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:09
Let maar op. Lex tekent gewoon voor 2 jaar bij.
Toevallig van de week met hem over gehad in de dartsbar :)

Vind ik leuk
fedor2501 +6312
donderdag 24 januari 2019 om 15:12
Klikspaan:)
Vind ik leuk
allround +1826
donderdag 24 januari 2019 om 16:12
Maak dan gelijk reclame voor het beste dartcafe van Nederland : goudenregenbar. !!!;)
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 14:25
Toevallig dart ik daar ook haha :-)
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:07
Daarentegen!!
Vind ik leuk
Tommieman +4868
donderdag 24 januari 2019 om 15:18
Achja . Als ie blijft oke maar ook weer geen ramp als ie gaat . Dat moet op te vangen zijn . Dus eigenlijk lekker belangrijk .
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:32
Immers naar Feyenoord.
Vind ik leuk
repeP +2190
donderdag 24 januari 2019 om 15:46
Nee dank je, dat was echt wel een misser van Koeman.
Vind ik leuk
Sjaak Hoek +162
donderdag 24 januari 2019 om 18:58
Meen je dit serieus?? Die jongen haalde de zilveren schoen op bij de knvb als beste speler van de eredivisie, achter Daley blind.
Scoorde meer dan genoeg bij feyenoord en jij noemt het een misser???
Vind ik leuk
NorthSide +1290
zaterdag 26 januari 2019 om 17:11
Die hebben geen verstand van voetbal en vaak spreken dit soort betwetertjes uit onderbuikgevoelens.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:37
Niet lullen maar voetballen en over paar maandjes lees je dat hij heeft bijgetekend en zijn carriere afsluit in Den Haag. Daarna trainersvak in op het jeugdcomplex en langzaam richting een trainer als hij het leuk vind. Anders pijltjes gooien.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
donderdag 24 januari 2019 om 15:51
Zo is dat!
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
donderdag 24 januari 2019 om 16:35
Vind je immers daar echt het type voor joh? Je hebt er wel kijk op
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
donderdag 24 januari 2019 om 16:34
Immers wil meer centjessssssssss
Vind ik leuk
repeP +2190
donderdag 24 januari 2019 om 17:13
Moet ie gaan darten.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
donderdag 24 januari 2019 om 17:48
Wat hij nu verdient moet hij minimaal laatste 16 halen in een eind toernooi om een beetje centjes te verdienen. Ik denk dat hij bij ADO financieel zekerder zit
Vind ik leuk
repeP +2190
donderdag 24 januari 2019 om 18:01
Schreef het omdat hij volgens mij een paar jaar geleden liet weten dat wel te willen gaan proberen als beroep na zijn voetballoopbaan.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
donderdag 24 januari 2019 om 18:03
Ik snapte je wel hoor..Ik.doelde meer op het feit dat hij geen geniale pijltjes gooier is en beter zn brood in het voetbal kan blijven verdienen
Vind ik leuk
Godin1 +1282
donderdag 24 januari 2019 om 16:35
ADO kan niks beslissen zonder die Chinees die de aandelen nu weer in bezit heeft. Zo blijft ADO dus lekker tobben!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 18:36
Die gaat naar de BDO
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 19:43
Hij blijft wel. Tenzij FcDB promoveert en Jordania jr. hem benadert, vertrekt hij ineens daar naartoe voor meer munten
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 22:40
Hoop dat hij mooi naar Zwolle of Heerenveen gaat. Hoef hem hier niet te hebben. We hebben met Bel Hassani, Reis, van de Looi, Hrustić en Itakura nu wel genoeg middenvelders
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 22:42]
Vind ik leuk
NorthSide +1290
zaterdag 26 januari 2019 om 17:13
Immers wel juist meer verdienen en denk nou niet dat Heerenveen hogere salaris gaat uit betalen als dat ie nu bij Den Haag krijgt en PEC betaald sowieso minder dan Den Haag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws