Voor de fijnproevers: Eriksen verstuurt wereldpass bij Chelsea - Tottenham

Voor de fijnproevers: Eriksen verstuurt wereldpass bij Chelsea - Tottenham

Gepubliceerd: vrijdag 25 januari 2019 om 08:45vr 25-01-2019 om 08:45

Dat Christian Eriksen aardig kan ballen, weten we allemaal. Maar zelfs de Deense spelmaker van Tottenham Hotspur weet ons soms nog te verbazen. Wat een pass!

De wereldpass van Eriksen kreeg geen passend vervolg van Spurs-aanvaller Fernando Llorente. Tottenham speelde donderdagavond de return in de halve finale van de League Cup. Chelsea was na penalty's te sterk.

Plaats een reactie

vierde-ster +5127
vrijdag 25 januari 2019 om 08:48
Ook voor de niet fijnproevers is eriksen een genot om naar te kijken
Vind ik leuk
MojoRisin +15214
vrijdag 25 januari 2019 om 08:48
Zo'n pass geeft Ziyech 5x per wedstrijd.. Verder is Eriksen natuurlijk ook een topspeler overigens..
Vind ik leuk
galleys +365
vrijdag 25 januari 2019 om 08:57
Klopt, maar ik schat Chelsea wel iets hoger in dan Heerenveen.
Vind ik leuk
JanTa48 +8110
vrijdag 25 januari 2019 om 10:30
Als je zulke passes kan geven dan doet de tegenstander er niet toe. Eriksen deed dit bij Ajax ook.
Vind ik leuk
galleys +365
vrijdag 25 januari 2019 om 10:43
Ja, maar als Ziyech bij Tottenham speelt krijgt hij niet de ruimte dit 5 keer per wedstrijd te doen.
Vind ik leuk
JanTa48 +8110
vrijdag 25 januari 2019 om 10:53
Ziyech deed het ook al in de EL en daarna ook in de CL wedstrijden dus dat is een kulargument.
Vind ik leuk
galleys +365
vrijdag 25 januari 2019 om 11:16
5 keer per wedstrijd? Ik herinner me van elke wedstrijd wel 1 geniale (zoals die op Tadic tegen Benfica), maar niet 5 per wedstrijd.
Vind ik leuk
JanTa48 +8110
vrijdag 25 januari 2019 om 11:43
Er word alleen beweerd dat Ajax spelers heeft staan w.o. Ziyech, die dat ook kunnen. Eriksen is meer dan alleen die mooie pass maar dat zijn Ziyech en de Jong ook.
Vind ik leuk
galleys +365
vrijdag 25 januari 2019 om 13:20
Ik denk dat VP dit niet laat zien als iemand op de amateurvelden zo'n pass geeft. Ik bedoel er mee te zeggen dat dit op een hoger niveau met nog minder tijd stukken lastiger is.

Als Ziyech dit 5 keer per wedstrijd doet bij een Tottenham zou hij daar al lang hebben gevoetbald (of hoger).
Vind ik leuk
MojoRisin +15214
vrijdag 25 januari 2019 om 17:57
5x was ook een beetje gechargeerd, maar ik vind dat wel een trademark van Ziyech.. Die strakke lange passes die perfect aankomen.. Ik denk dat hij bij elke club kan spelen.. Vind het dan ook vreemd dat er relatief weinig interesse in hem is..
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 09:52
Als Ziyech iedere wedstrijd 5x zo'n pass geeft speelde hij allang niet meer in Nederland
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 11:37
Dan zie jij het verschil dus niet tussen een opening naar de cornervlag of deze bal op volle snelheid in de stuit in de loop van zijn medespeler.... Is niet erg.

Maar dan hoef ik niet te vragen: "Snap je het wel?" Vraag al beantwoord.
Vind ik leuk
MojoRisin +15214
vrijdag 25 januari 2019 om 08:49
Zo'n pass geeft Ziyech zo'n 5x per wedstrijd.. Verder is Eriksen ook een topspeler natuurlijk..
Vind ik leuk
Molletje +2696
vrijdag 25 januari 2019 om 08:51
Knap om een bal in volle vaart zo te plaatsen inderdaad... Ook knap om zo vrij te lopen en de bal zo slecht te verwerken.
Vind ik leuk
offtopic +334
vrijdag 25 januari 2019 om 09:00
Wat is dit heerlijk . Zet die man bij barca met busquets en de jong, wat een genot zou dat zijn
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 09:04
Barca speelt met 2 naar voren geschoven middenvelders, i.p.v 1, dus denk helaas niet dat zoiets zal gebeuren.
Vind ik leuk
AtlétiNEC +558
vrijdag 25 januari 2019 om 09:12
Dembele-Suarez-Messi
Coutinho-Eriksen
De Jong

Lijkt me toch een mooi zestal
Vind ik leuk
Benniewies +5388
vrijdag 25 januari 2019 om 09:18
Beetje te aanvallend
Vind ik leuk
AtlétiNEC +558
vrijdag 25 januari 2019 om 09:49
Is dat niet barças speelstijl?
Vind ik leuk
Benniewies +5388
vrijdag 25 januari 2019 om 09:52
Ik zou toch echt wel een wat verdediger iemand erbij op middenveld zetten. De jong is voor aanvallende impuls gehaald. Of ze moeten allemaal ontzettend veel meters maken
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
vrijdag 25 januari 2019 om 09:12
Zei De Jong niet dat Barca hem vertelde dat hij zich op die 2 posities verder na voren moest richten?
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 09:15
Oh dat heb ik niet meegekregen, maar zou best kunnen.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
vrijdag 25 januari 2019 om 09:28
Klopt 👍
Vind ik leuk
mcmodd +27373
vrijdag 25 januari 2019 om 09:19
Jammer dat de speler die de bal moet aannemen zoveel tijd daarvoor nodig heeft, dat hem dat niet lukt. Met zo’n speler in je team moet je verwachten dat alle ballen goed aankomen, als Eriksen ze verstuurt. Dat neemt wat makkelijker aan en reken maar dat je dan goed vrij voor de goal staat.
Vind ik leuk
ricjuh +217
vrijdag 25 januari 2019 om 09:51
Alleen jammer dat die andere speler er niks mee doet..
Vind ik leuk
Jordismits +234
vrijdag 25 januari 2019 om 10:12
Klasse afronding ook van Llorente
Vind ik leuk
Cookee +12784
vrijdag 25 januari 2019 om 13:12
Mooi balletje idd. Al is er wel ge-Photoshopped.
Vind ik leuk
Stuiter +749
vrijdag 25 januari 2019 om 13:29
Lekkere bal hoor. Jammer dat die niet gepromoveerd wordt tot dielpunt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 13:29]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws