Den Bosch ziet ijzersterke reeks eindigen: Twente kan koppositie overnemen

Den Bosch ziet ijzersterke reeks eindigen: Twente kan koppositie overnemen

Gepubliceerd: vrijdag 25 januari 2019 om 22:08vr 25-01-2019 om 22:08

Laatste update: vrijdag 25 januari 2019 om 22:20vr 25-01-2019 om 22:20

FC Den Bosch heeft vrijdagavond een einde zien komen aan een ijzersterke reeks van vijftien overwinningen op rij. De koploper van de Keuken Kampioen Divisie ging in de Brabantse derby tegen FC Eindhoven met 2-0 onderuit.

Collin Seedorf maakte kort voor tijd het eerste doelpunt voor FC Eindhoven. In blessuretijd zorgde Elisha Sam voor de beslissing. Het was voor Den Bosch de eerste nederlaag sinds 21 september. De ploeg van trainer Wil Boesen blijft nog wel koploper, maar FC Twente kan de Bosschenaren zaterdagavond passeren.

Sparta profiteerde slechts ten dele van de zeperd van Den Bosch. De formatie van coach Henk Fraser speelde met 1-1 gelijk tegen Telstar. Senne Lynen opende de score voor de Witte Leeuwen, Royston Drenthe maakte uit een vrije trap gelijk. Van de laatste vier duels speelde Sparta er drie gelijk en verloor het er één. Sparta blijft daardoor vierde, met vijf punten achterstand op Den Bosch.

Onrust bij NEC houdt aan
NEC bleef opnieuw verstoken van drie punten. De Nijmegenaren kwamen bij Top Oss niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Uitgerekend Ragnar Oratmangoen, door NEC verhuurd aan Oss, opende de score. Ferdy Druijf maakte zeven minuten voor tijd gelijk, maar NEC blijft wachten op de eerste zege sinds 30 november. De druk op trainer Jack de Gier neemt daardoor toe.

Roda JC beleefde een uitstekende avond tegen Jong AZ. Door goals van Henk Dijkhuizen, Mario Engels en Mart Remans liepen de Limburgers uit. Een eigen doelpunt van Daryl Werker leek de spanning nog even terug te brengen, maar zover kwam het niet. Na de pauze liep Roda via Remans en Livio Milts (2) uit. Tijjani Reijnders bepaalde de eindstand op 6-2.

MVV klom naar de tiende plek door een 3-0 zege op Helmond Sport.

Plaats een reactie

Jordismits +235
vrijdag 25 januari 2019 om 22:19
Heerlijke wedstrijd van fc Eindhoven🔥
Vind ik leuk
J. Staatsen +6721
vrijdag 25 januari 2019 om 22:21
Die zijn goed bezig !
Hopelijk pakt FC Twente morgen de koppositie, om die niet meer weg te geven.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 22:22
Hoop het niet
Vind ik leuk
Kuip +9672
vrijdag 25 januari 2019 om 22:29
Hoop het wel 😂
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 22:30
Gij moet oewe bek houden kut😂
Vind ik leuk
Kuip +9672
vrijdag 25 januari 2019 om 22:33
Slechte avond gehad fcdb 67?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 22:34
Da ken je wel stellen kuipie. Het was een drama.
Vind ik leuk
Kuip +9672
vrijdag 25 januari 2019 om 22:40
Neem lekker een biertje.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 22:41
Ja man ga ik dadelijk als we uit de bussen kunnen ook doen.
Vind ik leuk
Oale grond +717
vrijdag 25 januari 2019 om 23:04
Ach ja, soms zit het mee, soms zit het tegen. Wij hebben ons verdriet woensdag al weggedronken;). Ach de kater duurde een dag. Dus neem er maar een paar! Gezondheid!
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 23:13
Succes morgen, zal ook een zware wedstrijd worden denk ik.
Vind ik leuk
Oale grond +717
zaterdag 26 januari 2019 om 10:05
Almere uit is idd lastig, we zien wel.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zaterdag 26 januari 2019 om 21:48
Gefeliciteerd!!

Nu volhouden, jullie moeten en wij mogen!!
Vind ik leuk
ficusje +2669
zaterdag 26 januari 2019 om 00:44
Twente moet oprotten,club is failliet.
Vind ik leuk
TheRock11 +1253
zaterdag 26 januari 2019 om 09:19
Kun je de uitspraak van de faillisementsrechter laten zien dan? Nee he. Rot dan zelf op met die onderbuikleugens!

Twente gaat in 3 x failliet...
1) nu niet
2) straks niet
3) nooit!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 10:06]
Vind ik leuk
ficusje +2669
zaterdag 26 januari 2019 om 11:32
Dan niet.
Vind ik leuk
Oale grond +717
zaterdag 26 januari 2019 om 10:13
Wanneer je niets zinnigs te zeggen hebt, denk ik dat jij beter kunt oprotten van dit forum. Hierbij verklaar ik jou in ieder geval failliet vanwege inhoudsloze uitlatingen. Nomineer je tevens voor meest domme opmerking van de dag!
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 00:17
Sorry FCDB maar ik hoop van wel! ;-)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zaterdag 26 januari 2019 om 21:50
Lekkere winst kerel!!
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 21:57
Dankjewel man! En jullie moeten wel bijblijven he, dan gaan we samen naar de eredivisie! ;)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zaterdag 26 januari 2019 om 21:58
Mogen er dan 2 promoveren 🤔😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:06
Als het aan mij ligt wel maarja, ik werk helaas niet bij de knvb ;-). Het is natuurlijk nog even afwachten wie aan het einde van het seizoen met de schaal staat maar beide clubs moeten in staat zijn om in de play offs van clubs als nac of de graafschap te winnen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zaterdag 26 januari 2019 om 22:14
Helemaal mee eens. Het niveau van die clubs is bedroevend en de zouden op dit moment niet mee kunnen met de top 5 van de eerste divisie.
Vind ik leuk
Jan ref +1145
vrijdag 25 januari 2019 om 23:05
Dat is een zekerheid dat we morgen bovenaan staan go Twente go
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 23:12
Niet te vroeg juichen Jan. Dat deden ze in Amsterdam zondag ook😄
Vind ik leuk
Jan ref +1145
vrijdag 25 januari 2019 om 23:15
Ships je hebt gelijk ik dacht er te laat aan
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 23:22
succes in ieder geval!
Vind ik leuk
Jan ref +1145
zaterdag 26 januari 2019 om 07:52
Dankjewel
Vind ik leuk
Slayerized +1486
zaterdag 26 januari 2019 om 11:20
Mijn club Twente houdt van tradities en gaat gewoon verliezen.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 09:20
Daar ben je weer! En even scherpzinnig als altijd!
Vind ik leuk
Slayerized +1486
maandag 28 januari 2019 om 19:13
Hoi Robbierob, hoe is het? Met Sparta beetje kwakkelen begrijp ik.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:09
Met mij gaat het beter dan met mijn club; wordt nog aanpoten om de Tukkers te achterhalen, maar hoop doet leven.
Vind ik leuk
Slayerized +1486
zaterdag 9 februari 2019 om 14:55
Sorry.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:33
Geen excuses ... de winst was volledig verdiend. Petje af!
Vind ik leuk
Slayerized +1486
zondag 10 februari 2019 om 14:11
En wat nu? Sparta kan toch nog de play-offs halen?

Zit je emotioneel aan de grond of over naar de orde van de dag?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:16
We zullen alles op de NC moeten zetten. Nog even het hoofd schudden en morgen weer aan het werk.
Vind ik leuk
Slayerized +1486
zondag 10 februari 2019 om 14:20
Zit er in het huidige eerste elftal ook pareltjes? Ik heb het idee dat Sparta opleidt, de ander met het geld er vandoor gaat en Sparta het met de complimenten moet doen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:44
Die zijn er wel, maar willen geen langdurige verbintenissen. Sparta is een springplank voor talenten. Altijd geweest en als er geen grote geldschieter komt zal het altijd zo blijven. De overeenkomst met Ajax doet daar niets aan af.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zaterdag 26 januari 2019 om 21:51
En jij ook gefeliciteerd met de winst en eerste plaats jan👊🏻
Vind ik leuk
Oale grond +717
zaterdag 26 januari 2019 om 10:15
Rustig Jan, de goden niet verzoeken.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zaterdag 26 januari 2019 om 21:49
Gefeliciteerd!!
Vind ik leuk
Jan ref +1145
zaterdag 26 januari 2019 om 21:55
Dank je kerel dus de Tukkers zijn in hun koppie beter dan de Amsterdammers hahaha
Alleen VP heeft het nog niet door
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zaterdag 26 januari 2019 om 21:56
Niet alleen in het koppie. Wat mij betreft in alles😄
Vind ik leuk
Jan ref +1145
zaterdag 26 januari 2019 om 21:58
Hahaha jij bent super kerel dank je
Vind ik leuk
koosje +1007
vrijdag 25 januari 2019 om 22:23
ja klopt. maar jullie hadden die scheidsrechter wel erg mee.
Vind ik leuk
Jordismits +235
vrijdag 25 januari 2019 om 22:24
Dat wel
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 12:01
Het tuig dat met bier gooit, capuchonnetjes op de tribune en tokkies die de bus vernielen.
Daar moeten we van af.
Enkele redactieleden van fcdb fans waren geen haar beter.
Die zijn weg.
Een aantal Luikfans is nu ook van de fcdbfanssite verwijderd.
We gaan de goede kant op. Helaas kreeg themside89 nog de kans om het vernielen van de bus goed te praten. Weg met dat tuig.
Ook zuipschuiten uit Nijmegen worden nu geweerd.

We hebben een probleem nu er weer wat van die klootzakjes de club proberen te beschadigen.
Met de nieuwe burgemeester en het doorpakken van de club, komen we er wel vanaf.
Vind ik leuk
koosje +1007
zaterdag 2 februari 2019 om 12:08
Gisteren ook weer .Ik heb een oude man net op kunnen vangen. doordat die jonkies als een idioot de tribune op kwamen ( ze kwamen kwartier te laat) helemaal onder invloed van alles. daarnaast werd er weer van alles het veld opgegooid . Denk volgende stap . Bier verbannen uit stadion.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 12:15
Precies en vervolgens die klootzakken helemaal van de tribune.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 2 februari 2019 om 12:25]
Vind ik leuk
koosje +1007
zaterdag 2 februari 2019 om 12:57
Ja ,dat zijn dus de gloryhunters waar CB mij mee bedoelde. haha.
Vind ik leuk
Slayerized +1486
zondag 10 februari 2019 om 14:13
Tegen een cocktail van hufterigheid en speed kan geen beleid op.

Heel jammer.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 22:25
Gefeliciteerd, zeer terecht!!
Vind ik leuk
Jordismits +235
vrijdag 25 januari 2019 om 22:26
Dank je wel. Ik hoop dat jullie 1e blijven. Wij worden t toch niet
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 22:29
Vond jullie wel leuk spelen. Wij hadden op heel het veld niets te zeggen. En volgens mij nu 7 wedstrijden ongeslagen dus goed op weg. Ook via nacompetitie is alles mogelijk😄
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 11:32
Zeer moeilijk programma in de derde periode helaas
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:36
Eindhoven de beste!
Vind ik leuk
Jordismits +235
vrijdag 25 januari 2019 om 22:36
👊🙏🙏
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:20
Nou Twente doe je best en neem morgen de koppositie over.. Twente terug in de eredivisie, en zo snel mogelijk graag!
Vind ik leuk
Kuip +9672
vrijdag 25 januari 2019 om 22:30
Zou mooi zijn, maar zul je zien dat Twente morgen ook verliest.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:34
Ik hoop het niet voor ze..
Vind ik leuk
Jesper60 +90
zaterdag 26 januari 2019 om 01:15
We gaan het zien of ze de druk aan kunnen. Als ze morgen wel overtuigend winnen dan wil ik mn geld wel zetten op een kampioenschap.
Vind ik leuk
RJC1960 +166
zaterdag 26 januari 2019 om 16:22
Ik vind het lullig voor de supporters maar Twente hoort eigenlijk niet thuis in de eredivisie naar jaren het wanbeleid wat ze hebben uitgevoerd. Maar ze hebben het geluk dat de KNVB in hun voordeel denkt maar nog meer dat ze trouwe supporters hebben. Want als we eerlijk zijn hebben ze in het begin wedstrijden cadeau gekregen d..m.v. twijfelachtige beslissingen van de arbitrage. Maar kwalitatief gezien zou dit team eigenlijk fluitend op kop hadden moeten staan. IK heb alleen het idee dat de huidige trainer niet weet hoe want het spelersmateriaal zou zelfs genoeg zijn om in de middenmoot van de eredivisie te kunnen spelen. Ik hoop dat mijn clubje een periodetitel behaald en via de nacompetitie hopelijk dit jaar promoveert en er dan ruimte komt om de selectie op sterkte te maken. Want de huidige selectie is helaas niet goed genoeg op sterkte maar gelukkig hebben we Super Mario nog die schijnbaar behalve scoren ook de rest van de spelers kan motiveren.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
vrijdag 25 januari 2019 om 22:21
Vreselijke wedstrijd wederom van Sparta. Wat hebben wij een kutkeeper zeg, godverdomme wat hebben wij een kutkeeper. En kutverdediging en kutmiddenveld. Gewoon kut! Fraser opzouten graag.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 22:23
Ook van ons. Geen kans gecreeerd, Eindhoven verdiend gewonnen.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:31
Gauw terug naar 4-4-2
Het voetbal is er uit.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
vrijdag 25 januari 2019 om 22:33
Er zat totaal geen lijn in. Snel vergeten en inderdaad snel weer terug naar het vertrouwde systeem.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:35
Niks aan de hand. Sparta verspilde vanavond 2 punten, wij maar 1.
Vind ik leuk
koosje +1007
zaterdag 2 februari 2019 om 11:31
Goedemorgen Peter. Ik ken vd kraan ook al lang nog van mij tijd bij TGG . En ik heb ook al heel veel tijd energie en zelfs aardig wat centen in Den Bosch gestoken(als sponser) Wat ik er mee wil zeggen is , als ons Fc verliest. mijn reacties niet altijd positief zijn. Nu heb ik bijvoorbeeld een heel weekend een klote gevoel. Ik zal volgende keer beter nadenken als ik iets negatiefs over Boessen schrijf.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 11:46
OK koos. " Peter " is hier al even weg hoor, die had het wel gehad met die griezels uit Nijmegen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 2 februari 2019 om 12:04]
Vind ik leuk
Cultheld +50
vrijdag 25 januari 2019 om 22:25
Twente gaat niet winnen van Almere. Denk een gelijkspel. Go Ahead wint van Cambuur en alles schuift weer mooi in elkaar. Roda JC komt er ook aan, alleen maar goed voor de spanning. Leuke competitie die KKD
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:29
Niks zo leuk als de KKD
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:40
Cambuur wint van Go Ahead. Sparta verspilde weer 2 punten, Den Bosch maar 1.

Zonder Velkov, Deijl, vd Winden, Felida en Holla en een ander systeem was het niet goed genoeg vanavond.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
vrijdag 25 januari 2019 om 23:01
Leuke competitie, vooral als je er neutraal naar kan kijken. Nu vind ik het vreselijk. Zeker als ons verblijf weer verlengd wordt met een jaar.
Vind ik leuk
Slayerized +1486
zaterdag 26 januari 2019 om 11:23
Als nu NAC en de graafschap degraderen en Twente , Sparta, Roda etc in de KKD blijven is het daar hartstikke gezellig en hebben we die mietjes clubs uit de ED helemaal niet nodig
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
zaterdag 26 januari 2019 om 12:06
Een gezellige boel wordt het dan
Vind ik leuk
Jan ref +1145
vrijdag 25 januari 2019 om 23:09
Wow volgens mij heb jij alles goed in de toto hahaha
Vind ik leuk
Oale grond +717
zaterdag 26 januari 2019 om 10:20
Eigenlijk verdienen ze allemaal volle stadions, zoals in Duitsland 2 liga. Zou e.e.a. nog leuker maken. Financieel meer draagkracht voor de clubs.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 00:14
Was helaas weer geen goede pot. We hadden wel een strafschop moeten krijgen voor een duw in de rug bij Abels
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
zaterdag 26 januari 2019 om 10:35
Van de KNVB hoeven we al helemaal geen hulp te verwachten helaas.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 09:21
Taalgebruik een echte Spartaan onwaardig ...
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
maandag 28 januari 2019 om 13:12
Het was een verwijzing naar het filmpje uit de documentaire over Achilles'29. Nogal bekend bij veel mensen hier. Niet bij iedereen dus.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:07
Jammer dat je dat dan bij jouw eigen en ook mijn club opvoert; er is nog zoiets als fatsoen ... nogal bekend bij veel mensen hier. Niet bij iedereen dus.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
dinsdag 29 januari 2019 om 12:23
Wat een onzin, ik reageer altijd met fatsoen over Sparta en ben hier altijd netjes tegen mensen. Nu haal ik een keer een filmpje aan wat past bij de wedstrijd want Sparta speelde ook enorm slecht en is het weer een fatsoenskwestie haha kom op. Als je tegen dit soort clubs puntverlies oploopt en niet voor de eerste keer dan vond ik het filmpje wel goed passen bij de huidige status van Sparta.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 23:59
Verschil van normen en waarden; moet kunnen. Succes tegen Volendam vrijdag!
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
woensdag 30 januari 2019 om 09:25
Als jij denkt mij te kennen door een verwijzing naar een filmpje en het dan te hebben over normen en waarden dan zit je toch echt verkeerd. Maar bedankt voor de succeswens.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 21:38
Ik denk helemaal niet jou te kennen. Overigens wil ik dat ook niet.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
zondag 3 februari 2019 om 11:05
Haha is goed hoor! Ging trouwens weer lekker he tegen Volendam. Blijf vooral zo soft, helpt de club echt👌
[Reactie gewijzigd op zondag 3 februari 2019 om 11:06]
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:22
Slechte wedstrijd van Den Bosch. Weer even met beide benen op de grond. Volgende week weer gewoon opnieuw beginnen.....
Vind ik leuk
Tukkerland +3563
vrijdag 25 januari 2019 om 22:27
We doen het echt goed in uitwedstrijden dus hopelijk pakken we die koppositie.
Vind ik leuk
Kuip +9672
vrijdag 25 januari 2019 om 22:32
Twente moet toch nog wat echt goede spelers halen. Het houdt niet over op dit moment. Grote kans datzelfde morgen ook punten laten liggen en dat zou zonde zijn. Twente hoort gewoon in de eredivisie.
Vind ik leuk
Tukkerland +3563
vrijdag 25 januari 2019 om 22:47
Komt nog wat in de komende dagen. Tedje goochelt wel wat uit de hoge hoed. Hopen op positieve dingen.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 09:14
Dat is het. Twente en Den Bosch zijn beide goed in uitwedstrijden en daarom denk ik dat het tussen die twee ploegen zal gaan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 10:22]
Vind ik leuk
Oale grond +717
zaterdag 26 januari 2019 om 10:30
Oeps, Den Bosch komt nog naar Twente. Maar het blijft koffiedik kijken in de KKD.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 10:40
Ja pikant. Twente is uit sterk maar verloor verdiend in Den Bosch. Je vraagt je af of uit spelen een voordeel is voor deze twee ploegen als ze tégen elkaar spelen.

Ik denk het niet en Twente zal thuis favoriet zijn.
Vind ik leuk
Oale grond +717
zaterdag 26 januari 2019 om 10:45
Ze zijn zeker aan elkaar gewaagd, met nog zo'n 5 andere clubs. Uiteindelijk zal waarschijnlijk de stabiliteit van de selectie de doorslag geven. Welk team blijft blessure vrij.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 10:50
Wij hebben al vijf blessures maar een hele sterke selectie die dat kan opvangen.
Twente zal zeker nog twee spelers halen. Zijn dat twee goede, dan is de selectie van Twente weer op orde.



Vind ik leuk
ErikAjax +1551
vrijdag 25 januari 2019 om 22:29
Genot als Twente punten laat liggen.
Vind ik leuk
Cultheld +50
vrijdag 25 januari 2019 om 22:38
Zegt genoeg over jou dat je daar je genot uit haalt. Beste ploegen behoren in de eredivisie. Als dat Twente so be it. Ajax- Twente blijft een stuk leuker dan pak ‘m beet Fortuna-Ajax
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 22:42]
Vind ik leuk
Jan ref +1145
vrijdag 25 januari 2019 om 23:13
Ga jij lekker naar je Ajax topic of Frankie topic en loop niet hier uit te dagen ow ja Feyenoord pakt jullie zondag 3-1
Gelukkig zijn er ook nog andere Ajacieden zoals Forza Ajax Amsterdam die normaal is neem daar een voorbeeld aan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 23:19]
Vind ik leuk
ErikAjax +1551
vrijdag 25 januari 2019 om 23:17
haha heetgebakerde Tukkers gespot.
Vind ik leuk
TheRock11 +1253
vrijdag 25 januari 2019 om 23:36
Haha. Forumvervuiling (= Twentebasher) gespot.
Vind ik leuk
ErikAjax +1551
vrijdag 25 januari 2019 om 23:47
welnee joh. Welterusten in Twente.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 23:47]
Vind ik leuk
dijkie87 +1315
vrijdag 25 januari 2019 om 22:40
told u db wordt nooit kampioen
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:43
Sparta verspilde vanavond meer punten dan Den Bosch

Den Bosch miste 5 spelers, die pakken de draad weer op volgende week.
Het gaat tussen Twente en Den Bosch. Eerst maar eens afwachten wat Twente morgen doet.
Vind ik leuk
dijkie87 +1315
zaterdag 26 januari 2019 om 00:26
db haakt ook af worde 4e ofzo
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 06:48
Afhaken?
Den Bosch staat bovenaan met 5 punten voor op Sparta.
Vind ik leuk
dijkie87 +1315
zaterdag 26 januari 2019 om 11:38
5 punten das niks twente word easy kampioen
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 11:54
Kan best dat Twente kampioen wordt.
Voorlopig staan ze tweede en hebben ze geen spits en geen linksbuiten maar dat kan deze week nog verholpen worden

Easy wordt het niet. Twente moet nog naar Sparta, Eagles, Roda, Oss, Jong Ajax, Jong PSV en NEC
Stel ze winnen bij Sparta dan ligt Sparta 8 punten achter ipv 5.
Vijf punten is niet niks er zijn nog maar 16 wedstrijden te spelen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 18:43]
Vind ik leuk
dijkie87 +1315
zaterdag 26 januari 2019 om 13:48
loop je maar beetje te fokke hoop dat db kampioen word hoop vriende zijn voor db en gaan altijd kijke
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 14:42
Goed! Fcdbfans zijn er steeds meer.
Vind ik leuk
dijkie87 +1315
zaterdag 26 januari 2019 om 16:05
hun zijn al hele leven supporter ook in slechte tijde
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
vrijdag 25 januari 2019 om 22:51
Vind den bosch laatste wedstrijden sowieso niet heel best spelen dus dit zat er wel beetje aan te komen... Leuk voor de spanning bovenin
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 10:42
Sterker nog. Het was slecht tegen Eindhoven. Het verschil met Twente en NEC is dat er in Den Bosch niemand in paniek raakt.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
zaterdag 26 januari 2019 om 10:45
Nog niet.... Denk dat jordania ook wel bepaald verwachtingspatroon heeft... Bij ons was ook geen paniek maar na een slechte reeks weet je het nooit in het voetbal he
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 10:48
Dat is precies het verschil, na zes wedstrijden stonden wij 13e of zo maar er was geen paniek.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
zaterdag 26 januari 2019 om 10:59
Omdat je toen wist dat het beter zou gaan nu komt er tegenslag das altijd anders... Maar we gaan het zien
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 11:19
Tegenslag? We staan gewoon bovenaan hoor.
De doelstelling is al gehaald, we hebben een piepjong team en alle spelers liggen 3-4 jaar vast en er is doorgeselecteerd in de winter met een doorgeschoven centrale verdediger van 17, een derde keeper, een kopsterke spits en maandag komt er een linksback bij.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
zaterdag 26 januari 2019 om 14:25
Tegenslag is er nog niet maar er word nu echt achter de schermen wel wat van den bosch verwacht... Vanaf plek 13 nog niet
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 14:59
We staan eerste wat wil je meer?
Waar kun je ( of Knakie) ontevreden over zijn?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
zaterdag 26 januari 2019 om 21:02
Mwah vind na de winterstop het spel niet geweldig en nu lijd dat ook tot verlies dus daar kun je ontevreden over zijn
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 21:40
Dordrecht 2-6
Oss 3-0
Darri en Vermeij er bij
Het gaat tussen Twente en Den Bosch.
Spannend.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
zaterdag 26 januari 2019 om 21:43
Die 2-6 hadden we het over gehad he... Haha
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 21:51
Het wordt spannend. Voorlopig heeft Den Bosch zich flink versterkt.
Twente is aan zet en heeft nog 5 dagen, kan nog prima. Van Leeuwen is capabel

De overstap van vd Kraan wordt steeds pikanter.....
Vind ik leuk
stratumseind +191223
vrijdag 25 januari 2019 om 23:09
Dure nederlaag voor de fc......
Vind ik leuk
Retweet +657
vrijdag 25 januari 2019 om 23:26
Eindhoven zal wezen...🎶 Eindhoven zal zijn...🎵
Vind ik leuk
Rodajc +18124
vrijdag 25 januari 2019 om 23:44
Mooi begin van het weekend! Wederom dank aan het leuke, gretige en jonge team dat er nu staat, als fan eindelijk weer zin in de volgende wedstrijden na de vorige kutjaren. En gaan we een keer op onze bek, (gaat ook vast gebeuren) geen probleem, daar leren ze alleen maar van.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 23:46
Dit is in 30 jaar het slechtste NEC wat ik gezien heb, geen beleving, geen strijd. Dijkstra nooit meer opstellen van den berg kijk is spiegel je bent echt over je top, directie regel nieuwe keeper en defensie, dit is beneden alle peil. Okita probeert veel mislukt veel, romeny idem, met goede buitenspelers heb je aan druiff goede spits, is enige waarvan ik zeg verstandige aankoop. Meneer de gier dit kan echt niet!!!
Vind ik leuk
ficusje +2669
zaterdag 26 januari 2019 om 00:47
Veel bosschenaren hier,kijk maar uit zeker f site.
Vind ik leuk
F-Troop +212
zaterdag 26 januari 2019 om 01:33
come on FCDB..kan iedereen overkomen..blijf kalm..en see you in the Eredivisie...come home!!
Vind ik leuk
Magno77 +43
zaterdag 26 januari 2019 om 08:33
Mooi voor fc Twente! Volgend jaar er weer bij. Liever fc Twente uit dan Fortuna Sittard of VVV
Vind ik leuk
Mooseair +194
zaterdag 26 januari 2019 om 09:21
Tis te hopen dat Twente gewoon wint, maar ben er bang voor dat ze nu denken dat ze bovenaan staan. Heb in de Pusic helemaal geen vertrouwen meer. Die gast snapt er werkelijk niks van.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 10:52
Dat kan zijn maar hij brandt zijn spelers niet af zoals Fraser.
Stegeman en Boessen doen dat ook niet en dat betaalt zich uit.
Vind ik leuk
denman21 +125
zaterdag 26 januari 2019 om 13:13
Aahhh een limburg basher. Nee emmen, excelsior is leuk.
Vind ik leuk
Smithsonian +41016
zaterdag 26 januari 2019 om 09:21
Jammer. Twente op 1. Meh.
Vind ik leuk
Mooseair +194
zaterdag 26 januari 2019 om 11:19
Aah gossie lieverd, wat is er toch? Kusje er op?
Vind ik leuk
Rodapaus +6012
zaterdag 26 januari 2019 om 09:26
Lekker! Leuke wedstrijd. Meeste concurrenten laten wat puntjes liggen en wij maken scoren 6(eigenlijk 7) doelpunten. Mooie goal van super Mario en ook een mooie eigen goal van werker.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 09:29]
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 10:45
Heerlijk om Roda en Den Bosch te zien spelen. Het plezier spat er af bij die jonkies.
Voetbal mag toch ook leuk zijn?
Roda bleef sportief in Den Bosch, dat onthou je als kijker.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws