Streep door transfer van doelwit PEC, FC Emmen en NAC: Niet bespreekbaar

Streep door transfer van doelwit PEC, FC Emmen en NAC: "Niet bespreekbaar"

Gepubliceerd: maandag 28 januari 2019 om 11:32ma 28-01-2019 om 11:32

PEC Zwolle, FC Emmen en NAC Breda kunnen de komst van Joost van Aken op hun buik schrijven. Johan Hansma, de zaakwaarnemer van de verdediger, laat aan Voetbal International weten dat Van Aken niet mag vertrekken uit Engeland. 

Bij zijn werkgever Sheffield Wednesday zit de 24-jarige Van Aken al het gehele seizoen op de bank. Deze maand werd de voormalig speler van sc Heerenveen gelinkt aan NAC, FC Emmen en PEC. Die clubs moeten de eventuele komst van Van Aken uit hun hoofd zetten.

"De nieuwe trainer wilde de situatie de afgelopen weken aankijken en heeft nu besloten dat hij Joost er graag bij wil houden. Een verhuur is dus niet langer bespreekbaar", aldus Hansma in gesprek met VI

Van Aken heeft in Sheffield nog een contract tot medio 2021. Zijn werkgever stelde onlangs Steve Bruce aan als nieuwe manager. Hij is de opvolger van de ontslagen Jos Luhukay. Volgens VI was er vanuit Duitsland ook sprake van belangstelling voor Van Aken. 

Lees ook: Haal me hier weg: Bruma, Diks, Afellay en 9 andere Nederlanders in de vergetelheid

Plaats een reactie

TottenhamHOT +10942
maandag 28 januari 2019 om 11:36
Heeft de speler zelf helemaal niks te vertellen?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5539
maandag 28 januari 2019 om 11:38
Nope.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10942
maandag 28 januari 2019 om 11:40
Irritant voor die jongen, kan hij lekker ballen in Nederland “moet” je op de bank blijven in de championship??? Lijkt me verschrikkelijk k*t maar hij zal wel keurig betaald worden elke maand!
Vind ik leuk
The Genius +3796
maandag 28 januari 2019 om 11:43
precies dat laatste, hij kiest voor een avontuur dat goed geld met zich mee brengt, als je dan op sportief vlak niet krijgt waarvoor je er naartoe gaat dan is dat "vervelend" ...
Vind ik leuk
ErikAjax +2394
maandag 28 januari 2019 om 11:47
Niks mis met de championship en het geld. Op plastic spelen in NL is een leuk vooruitzicht?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10942
maandag 28 januari 2019 om 11:52
Absoluut niks mis met de championship en het geld dat je er kan pakken, is meer dan bij veel eredivisie clubs!

Maar denk ook dat hij lekker wil ballen en hij is 24 dus waarschijnlijk super fit!
Vind ik leuk
Ramon89 +1133
maandag 28 januari 2019 om 12:30
Spelen lijkt me inderdaad een leuker vooruitzicht dan op de bank zitten! (voor een voetballer dan ;))
Vind ik leuk
peinke +2319
maandag 28 januari 2019 om 15:11
.... of in een ,,overdekte hal'' met gras!
Vind ik leuk
De Kleine +127
maandag 28 januari 2019 om 13:22
Dat komt als je voor het geld gaat en niet voor het spelen en je plezier
Vind ik leuk
ErikAjax +2394
maandag 28 januari 2019 om 11:41
Van Aken in Aken lijkt me ook veel leuker.
Vind ik leuk
1313 +8803
maandag 28 januari 2019 om 11:55
Ik moet toch wel zeggen dat ik aardig onder de indruk ben van wat Emmen presteert tot nu toe. Die gaan er gewoon inblijven hoor! Samen met Fortuna absoluut de grootste verassingen van dit seizoen. Knap.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21830
maandag 28 januari 2019 om 12:12
Dat scheelt weer, deze jongen kan er weinig van.
Vind ik leuk
Shelbourne +6020
maandag 28 januari 2019 om 18:20
Toch gek, van Aken speelt al maanden niet meer. Komt tekort voor SWFC. Past meer bij een middenmoter in de Eredivisie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws