Drukke transferdag bij NEC: verbannen Darri per direct naar Brabant

Drukke transferdag bij NEC: verbannen Darri per direct naar Brabant

Gepubliceerd: maandag 28 januari 2019 om 11:48ma 28-01-2019 om 11:48

Brahim Darri ruilt NEC per direct in voor FC Den Bosch. De vleugelaanvaller wordt verhuurd aan de Brabantse titelkandidaat. NEC en Den Bosch bevestigen de overstap van Darri maandag via de officiële kanalen. 

Dat de rol van Darri in Nijmegen was uitgespeeld, was al even duidelijk. Twee weken geleden werd de oud-speler van onder meer Heracles Almelo en Vitesse samen met teamgenoot Anass Achahbar uit de selectie gezet door trainer Jack de Gier. 

Nu gaat Darri dus aan de slag in Den Bosch. In de huurovereenkomst tussen de ploegen uit de Keuken Kampioen Divisie is géén optie tot koop opgenomen, laat NEC weten. Darri was pas sinds afgelopen zomer actief in het Goffertstadion. Hij kwam tot vier goals en twee assists in zeventien optredens.

Den Bosch, de nummer twee van de ranglijst, versterkte zich deze maand ook al met onder meer spits Vincent Vermeij. NEC haalde eerder op de dag doelman Mattijs Branderhorst naar Nijmegen

Plaats een reactie

ErikAjax +3211
maandag 28 januari 2019 om 11:54
GatverDarri wat een transfer.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 11:55
Nee hoor gewoon lekker.

Welkom bij de mooiste club van Brabant Darri!!!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18284
maandag 28 januari 2019 om 11:56
Alleen in het Nederlands schelden graag.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 11:58
Wordt bij ons een topper, ben er niet bang voor zoals ik al eerder zei wij hebben een geweldige trainer die dat wel onder controle weet te houden.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 12:21
Van iemand met 0,0 mentaliteit kan geen een trainer een topper maken .
Bij elke club waar hij gespeeld heeft is ie met problemen weg gegaan
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 12:23
We zullen zien :).
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 12:28
Voetballen kan ie zeker , maar echt goede voetballers hebben ook een goede mentaliteit , en dat heeft Darri dus weer niet .
Bij Heracles en NEC is ie uit de selectie gezet , dus dan kun je het geen incident meer noemen .
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 12:36
We zullen het zien, over 4 maanden weten we het hoe het is gegaan.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 12:53
Ik denk dat je de volgende tijdlijn aan kan houden:

1 Debuut, goed
2 Na 4 wedstrijden, nog steeds goed, paar assistjes, paar goaltjes.
3 Daarna: Naast zijn schoenen lopen en niet meer presteren
4 Op de bank terecht komen
5 Denken dat je fantastisch bent en via de achterdeur vertrekken.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 13:06
Ik denk dat je de volgende tijdlijn aan kan houden:
1 ) Eerste wedstrijd goed
2 ) Daarna nog wat wedstrijden goed
3 ) krijgt steeds meer vertrouwen van de coach en mededpelers waardoor hij helemaal los gaat.
4) bezorgt ons in de laatste wedstrijd tegen de Eagles met een fantastische solo en doelpunt het kampioenschap.
5 ) Gaat door de achterdeur weer weg omdat hij niet terug wil naar NEC om vervolgens door de voordeur binnen te komen om bij ons alsnog een driejarig contract te tekenen😉
Vind ik leuk
Cantona88 +432
maandag 28 januari 2019 om 13:08
Bij punt 4 mag je van mij part nog 4 mooie goaltjes bij zetten. Zolang die Egeltjes maar flink op de bek gaan!!
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 17:23
Niet bij Vitesse, maar je hebt wel gelijk.
Vind ik leuk
Leading87 +111
maandag 28 januari 2019 om 13:08
Stegeman kon goed met Bel Hassani en Tannane overweg, ook niet de makkelijkste jongens. En kon Armenteros belangrijk maken zonder dat hij naast zijn schoenen ging lopen. Maar met Darri kon ook hij niets. Waarom zou de heer Boessen dat wel kunnen? Ik laat me verrassen. Maar zolang Ali B. je zaakwaarnemer is, neem je jouw beroep absoluut niet serieus.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 16:25
darri=een speler met een dikke handleiding zodra hij geen basis staat gaat hij fratsen uithalen.. daarom al bij meerdere clubs uit de selecties gezet
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 16:45
Ooooh dat had ik nog niet begrepen uit al die voorgaande opmerkingen. Dank je zal het doorgeven aan de technische staf van Den Bosch. Misschien doen ze er wat mee .
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 16:56


hij leert maar niet van het verleden en/of zijn egen domme fouten
[Reactie gewijzigd op maandag 28 januari 2019 om 17:00]
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 17:00
Komt goed, maak je eigen niet druk om deze speler. Hij zal bij Den Bosch gaan stijgen tot eenzame hoogte :).
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 28 januari 2019 om 12:57
Houdoe en bedankt!!
Vind ik leuk
koosje +1167
maandag 28 januari 2019 om 11:57
Alleen jammer. geen optie tot koop.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 12:06
Den Bosch wilde een optie tot koop er in. NEC geeft aan dat Darri niet meer voorkomt in de plannen maar willen geen optie tot koop.

Beetje raar?
[Reactie gewijzigd op maandag 28 januari 2019 om 12:07]
Vind ik leuk
Bertjes +1595
maandag 28 januari 2019 om 12:10
Weet ik veel, men doet maar wat in de Goffert..

Maar wees blij, speelt 1x in de 10 wedstrijden goed en verder loopt het alleen maar in de weg. Heeft één actie en dat is naar binnen dribbelen en voornamelijk balverlies lijden. Ik had ook goede hoop toen hij bij ons tekende, maar gut o gut. 1x in de 10 wedstrijden in de KKD goed presteren is echt beneden alle peil..
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 12:15
Hij staat toch vijfde genoteerd als beste speler van de week. Dus blijkbaar zijn er ook genoeg die een andere mening hebben.

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2397998/Ferdy-Druijf-speler-van-de-week
Vind ik leuk
Bertjes +1595
maandag 28 januari 2019 om 12:37
Tsja, omroep Gelderland..

Hij heeft het 2 wedstrijden goed gedaan (Helmond uit, Volendam thuis), daar zal hij wel 10 punten hebben gehaald. Als je dat voldoende vind dan zal je in je handen wrijven, ik verwacht toch wel wat meer van een speler die uit de Eredivisie komt.

Zoals ik eerder zij, one-trick pony waardoor hij heel simpel te verdedigen is en verdedigt zelf niet mee. Kan ook aan onze slappe kuttrainer liggen, maar volgens mij is het een momentenvoetballer met veel te weinig momenten.
[Reactie gewijzigd op maandag 28 januari 2019 om 12:38]
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 12:41
Ik denk zoals je zelf al aangeeft dat het aan jullie trainer ligt. En trouwens ook hier in Den Bosch was hij de gevaarlijkste man aan NEC zijde!!
Vind ik leuk
Bertjes +1595
maandag 28 januari 2019 om 12:55
We gaan het meemaken, Heracles liet hem ook niet voor niets zo gemakkelijk transfervrij naar ons gaan. Ik geloof dat het bij hem iets mentaals is, probeer dat er maar eens uit te krijgen. Blij dat hij weg is in ieder geval.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 13:49
Mooi dan zijn we samen blij want ik ben blij dat hij komt in ieder geval :)
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 17:40
Inderdaad vreemd.

Misschien verwachten/hopen ze dat hij bij Den Bosch de sterren van de hemel speelt en beter verkocht kan worden.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 14:53
Jaaa elke week volle bak, prachtig stadion...toch??
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 16:47
Jaaaa elke week volle bak in ons prachtige stadion ....toch??
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 13:39
Een mooie stap hogerop voor die jongen hopelijk zien we hem komend jaar met FCDB in de eredivisie
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
woensdag 30 januari 2019 om 13:47
Gaat na dit seizoen weer terug. Den Bosch wilde optie tot koop maar NEC wil dat niet.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 14:23
Liever gezegd zodra jackie weg is bij NEC mag hij weer op komen draven
Vind ik leuk
J.tee +98
maandag 28 januari 2019 om 11:55
Darrie gaatie weer
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 11:57
Jongens hierboven!! Ik heb er 1 gevonden bij rubriek keuken kampioen. Jullie nog Ajax supporters gezien op VP?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18284
maandag 28 januari 2019 om 11:58
Joehoe hier ben ik!
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
maandag 28 januari 2019 om 11:59
oke bedankt Hans, wat nu?
Vind ik leuk
fier&koen +2966
maandag 28 januari 2019 om 12:01
We zijn er nog hoor flappie.
Vind ik leuk
Dani7 +400
maandag 28 januari 2019 om 12:13
Present
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 11:58
Zijn laatste kans om zich nog te kunnen bewijzen. Als hij het ook bij den bosch begaaid dan zal hij nergens meer terecht kunnen komen.
Wie weet pakt het goed uit voor de fc en hebben wij er een gouwe aan!
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 11:55
Offtopic: 6-2!!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18284
maandag 28 januari 2019 om 11:57
Off topic: gefeliciteerd alweer!
Ben je nu klaar?
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 11:59
Dankjewel!
Nee deze is echt lekker genoeg voor het hele jaar misschien wel langer?
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
maandag 28 januari 2019 om 12:01
Je moeder is ook lekker genoeg.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 12:03
Thanks jouw moeder zou ik ook wel 62 euro voor neerleggen
Vind ik leuk
fcdb 67 +3484
maandag 28 januari 2019 om 12:03
Nou misschien voor een keer als je goed bezopen bent maar zeker niet voor langer.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
maandag 28 januari 2019 om 13:00
Trieste opmerking zeg. Altijd laag om familie erbij te betrekken.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 13:26
Ach ja, als je al 5 jaar geen kampioen bent geworden ga je rare dingen roepen.. en dan kom je na miljoenen smijten in de buurt krijg je een gigantische billenkoekert. Ik keur het af, maar ik begrijp hem wel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
maandag 28 januari 2019 om 13:30
Ik ga zelf af op de reactie, clubvoorkeur doet er niet aan toe.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18284
maandag 28 januari 2019 om 12:02
Halve finale beker en wie weet is hij dan minder lekker!?
Vind ik leuk
RenW +5711
maandag 28 januari 2019 om 12:02
En nog wel een straatlengte achter, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
fier&koen +2966
maandag 28 januari 2019 om 12:03
5 punten een straat lengte?
Sjonge jonge het stijgt je wel naar je bol he.
Vind ik leuk
RenW +5711
maandag 28 januari 2019 om 12:09
Ik denk dat het jou naar je bol stijgt.
Ik vind dat het elftal van Feyenoord hun trainer Gio dit seizoen keihard hebben genaaid. Als je het alleen op kan brengen tegen Ajax en PSV, moeten ze zich de tyfus gaan schamen.
Vind ik leuk
Tossa +3143
maandag 28 januari 2019 om 12:31
Ongelooflijke zak hooi! Laat de topics waarin het niet over Fey-Aja gaat eens met rust. Er zijn genoeg topics waarin je kunt zuigen en jennen. Helemaal klaar met dat gezeik!
Vind ik leuk
1313 +12755
maandag 28 januari 2019 om 11:56
Ohh Den Bosch waar brand je je vingers aan! Deze jongen zorgt overal voor problemen... hopelijk kan Willy hem wel onder controle houden. Hij kan wel voetballen namelijk.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 11:59
Houdoe en bedankt!!
Vind ik leuk
El Cazador +9344
maandag 28 januari 2019 om 12:02
Hoe stop je een negatieve flow zoals NEC die beleeft?
Gaan ze harder trainen of zoeken ze naar een betere team spirit??
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
maandag 28 januari 2019 om 12:03
Vinnie Jones als analyst https://twitter.com/32Red/status/1089823945694605314?
Daar knap je nou van op.

Ja, totaal off topic maar aangezien er hier geen optie is voor "linktips" moet het zo maar.
Vind ik leuk
Smithsonian +45157
maandag 28 januari 2019 om 12:43
Aparte move van nec.
Vind ik leuk
Voetbal34 +412
maandag 28 januari 2019 om 12:48
Goede speler, hij moet alleen wat aan zijn mentaliteit doen
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 13:53
Dat heeft hij gedaan door naar Den Bosch te gaan.
Weg met de randzaken en weer lekker voetballen.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 14:31
toet toet bang bang Barry en Darri
Vind ik leuk
Erik-Vites +1025
maandag 28 januari 2019 om 14:55
Mentaal zwakke speler....
Overal problemen waar hij speelt, lijkt me geen incident meer.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 15:53
met zo,n rotte appel in de selectie kun je kampioenschap wel vergeten
Vind ik leuk
Justin Kees +3516
maandag 28 januari 2019 om 16:20
Mijn hemel, wat een (gebrek aan) beleid in Nijmegen! We willen, nee we moeten promoveren en de ene na de andere speler vertrekt vervolgens in de winter. Darri gaat zelfs naar een concurrent voor promotie. Hoewel je NEC daar niet meer onder kunt scharen. Visie loze bende daar, gast nog jaren duren eer ze terugkomen.
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 28 januari 2019 om 17:16
Ze gaan idd niet promoveren, zeg je zelf. Dus dan is het beter om de spelers die gefaald hebben en voor onrust zorgen eruit te knikkeren. Kan je het 2e seizoenshelft bouwen met de spelers die je er wel bij wilt hebben (en dan zijn er op dit moment niet veel 😉 ). En FCDB is op dit moment echt geen concurrent van NEC.
Vind ik leuk
Justin Kees +3516
maandag 28 januari 2019 om 20:00
Darri is een prima speler voor NEC met Eredivisie ervaring. Het probleem ligt niet bij hem, gezien het feit dat verbanning uit de selectie met meerdere spelers is gebeurd.

Den Bosch is wel en geen concurrent. Ligt er aan wie er de play-offs halen en wie niet... 😉
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 28 januari 2019 om 20:42
Het probleem ligt wel degelijk bij Darri. Niet voor niets roept iedereen dat hij een slechte mentaliteit heeft. Tuurlijk komt het van twee kanten maar Darri geen blaam geven kan gewoon niet. En nee geen concurrenten. NEC haalt de play offs niet hoor. 😉
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws