Feyenoord-uitblinker Verdonk wekt buitenlandse interesse tijdens Klassieker

Feyenoord-uitblinker Verdonk wekt buitenlandse interesse tijdens Klassieker

Gepubliceerd: dinsdag 29 januari 2019 om 11:35di 29-01-2019 om 11:35

Laatste update: dinsdag 29 januari 2019 om 11:40di 29-01-2019 om 11:40

Het is niet uitgesloten dat Calvin Verdonk aan het einde van het seizoen vertrekt bij Feyenoord. De 21-jarige linksback maakte indruk in de gewonnen Klassieker tegen Ajax (6-2) en heeft zich daarmee nadrukkelijker in de kijker gespeeld in het buitenland.

Dat weet VoetbalPrimeur. Het gaat om clubs uit Engeland, Italië en Portugal. De geïnteresseerde partijen hebben bij het management van Verdonk geïnformeerd naar diens situatie. Een officiële aanbieding is op dit moment nog niet aan de orde.

Verdonk kreeg zondag een basisplaats van trainer Giovanni van Bronckhorst en speelde Ajacied Hakim Ziyech vakkundig uit de wedstrijd. Daarmee liet hij een goede indruk achter op het grote aantal scouts dat op de tribune zat. Het feit dat zijn Feyenoord-contract over anderhalf jaar afloopt, maakt hem extra interessant voor veel clubs.

VoetbalPrimeur deed navraag bij zaakwaarnemer Fulco van Kooperen en hij kwam met de bevestiging dat Feyenoord zich nog niet heeft gemeld om te praten over een nieuw contract. Onduidelijk is wat technisch directeur Martin van Geel volgend seizoen met Verdonk van plan is.

Verdonk, afkomstig uit de Feyenoord-opleiding, maakte bijna vier jaar geleden zijn Eredivisie-debuut. Na uitleenbeurten bij PEC Zwolle en NEC, schippert de linksback dit seizoen tussen bank en basis bij Feyenoord. De teller staat dit jaar op acht competitieduels.

Lees ook: Lof voor Verdonk: "Ziyech werd echt helemaal gek van hem"

(Ruben Winkels / VoetbalPrimeur)

Plaats een reactie

Roeptoeter +12552
dinsdag 29 januari 2019 om 11:38
Haha, gewoon 20 miljoen vragen dan.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:09
Ja, want hij heeft tegen een zwak Ajax toch wel wat laten zien. Niet te vergeten op Europees niveau natuurlijk ook al het een en ander....Oh nee....wacht.....nee, dat natuurlijk niet. Sorry.

Als je er 10 voor kan krijgen, moet je het als Feyenoord zijnde natuurlijk gewoon doen.

Niet denken omdat je 6-2 wint van Ajax dat men ook hetzelfde gaat betalen voor de spelers, je staat niet op gelijke hoogte met Ajax. Zo een uitslag doet daar niks toe.

Dat bewijzen jullie met je gedrag duidelijk zelf. Hoeft verder niet onderbouwt te worden.
Vind ik leuk
Eric55 +491
dinsdag 29 januari 2019 om 12:14
Was geen zwak Ajax maar een goed Feyenoord die dat Ajax gewoon uit de wedstrijd speelde, durf eens toe te geven dat Feyenoord gewoon heel goed speelde, daar is niks mis mee.
Vind ik leuk
Olfie +5584
dinsdag 29 januari 2019 om 12:16
Feyenoord speelde heel behoorlijk.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:27
Durf ik best hoor. Voor Feyenoord speelde Feyenoord heel goed.
Neemt niet weg dat Ajax onthutsend zwak speelde.

Als Ajax namelijk matig speelde, zou Feyenoord nog moeite hebben, ook al speelde ze goed.

Met alle respect hoor en dat meen ik echt, Feyenoord heeft zoals ik al eerder heb benoemd terecht gewonnen, maar die selectie is gewoon een pak brandhout hoor, er loopt heel weinig kwaliteit. Degene die echt kwaliteit heeft, die had al lang weg moeten zijn, voor zijn eigen carrière.

Zelfs in de EL heb je niks te zoeken, dat is ook wel gebleken.

Maar prima, leven jullie in de waan van de dag/week.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:37
Ik denk eerder beide. Feyenoord speelde super goed, en hebben ook dik de overwinning verdient. Ajax speelde slecht en had geen antwoord op het goede spel van Feyenoord. Ik maak me als Ajacied best zorgen over druk. Psv had gelijk gespeeld tegen Emmen en wat doe Ajax, die spelen ook gelijk. Dan de wedstrijd tegen Feyenoord, je weet dat je die moet winnen en dan speel je zo een wedstrijd.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:38
Dat heb je met jonkies, ach...ik maak me niet druk. Worden we geen kampioen....Ik kan je vertellen, mijn prachtige leven gaat gewoon door hoor. Er veranderd helemaal niets.
Nou ja, ik heb een feestje minder.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
dinsdag 29 januari 2019 om 12:46
Volgens mij maak jij je hartstikke druk. Het druipt van al je posts af :)
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
dinsdag 29 januari 2019 om 13:09
Weetje, door je te hoge verwachtingspatroon (denken dat Ajax zo geweldig is en Feyenoord brandhout) zal je nooit een feestje kunnen vieren.
Of is dit je manier om zo’n dramatische oorwassing te verwerken? Gewoon nog wat meer onterechte arrogantie erbovenop gooien?

Voetballerij is de waan van de dag! Frenkie is gelukkig verkocht, want hij wordt elke wedstrijd minder waard....
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 10:28
Ja precies en dat feestje mis je nu al 5 jaar😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Eric55 +491
dinsdag 29 januari 2019 om 12:43
Nog steeds zo arrogant, als die selectie van Feyenoord zo bagger is waarom 2 keer van PSV en 1 keer van Ajax winnen en dan nog met flinke cijfers. Jammer dat Feyenoord het tegen die "kleintjes "laat liggen want anders hadden ze heel dicht in de nek van Ajax gestaan of misschien er net boven.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:51
Heb niks met arrogantie te maken man droeftoeter.

Het zijn gewoon feiten.
1. Ajax heeft het grootste budget / begroting
2. Ajax geeft veruit het meeste geld uit aan spelers
3. Ajax betaald veruit het meeste salaris.

Is niks arrogant aan, jullie vinden het arrogant. Dat wil niet zeggen dat het ook zo is. Feitelijk is het belachelijk dat Ajax niet naar behoren presteert. Dat is leuk voor jullie, maar het maakt mij niet arrogant.

Het is jammer dat Feyenoord het tegen de kleintjes laat liggen want anders hahahahahahaha

Het is jammer dat Ajax het tegen PSV en Ajax laat liggen, want anderss.......wat een slag gelul, dat is toch net zo arrogant man dwaas.
Vind ik leuk
Tafkaz +4780
dinsdag 29 januari 2019 om 13:09
Het zijn gewoon feiten.
1. Ajax heeft het grootste budget / begroting
2. Ajax geeft veruit het meeste geld uit aan spelers
3. Ajax betaald veruit het meeste salaris.

4. Dit is al jaren zo en hoe lang is t geleden dat dit in prijzen te zien was?

Accepteer nou gewoon dat Ajax een slechte dag had en Feyenoord een goede. Dat is namelijk ook wel een feit. Net als dat ik vooraf wel blij was geweest met een gelijk spel, gezien het verschil in individuele kwaliteiten.
Ajax mist echter 1 ding wat Feyenoord, en ook PSV wel bezitten..... Ze spelen al team. Bij Ajax zijn het allemaal (Misschien op een enkeling na) jochies die alleen bezig zijn met zichzelf. En zolang het elftal goed draait, is daar niks mis mee. Maar als t even iets minder loopt.....
Juist. Dan kun je eens gigantisch tegen de muur lopen.
Enige dat Ajax kan doen is er zaterdag tegen VVV weer te staan en vertrouwen te tanken.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
dinsdag 29 januari 2019 om 13:13
1,2 en 3 kloppen, maar wat ik mis zijn de daarbij horende klinkende resultaten! 4 jaar geen prijzen en 6-2 verlies wanneer je juist moet presteren! Dan past nederigheid; het lukt maar niet ondanks al het geld....
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
dinsdag 29 januari 2019 om 13:37
Speelt ajax ook wedstrijden tegen zichzelf dan? Jij haalt 3 punten aan die alleen maar over poen gaan.

Als ze bij Ajax niet met hun sportieve prestaties kunnen pronken pronken ze gewoon met het geld ja toch?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 14:32
Alvast gefeliciteerd met jullie jubileum aanstaande vrijdag. 1000 dagen niet bovenaan gestaan. En dat terwijl je in die periode voor 131 miljoen aan spelers hebt gekocht.

Dus veel plezier nog met je hoge salarisen en hoogste budget


En o ja....


ZES TWEE


HAHAHAHA
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 14:55
Je vergeet wel dat we voor meer dan 131 miljoen aan spelers hebben verkocht.

Overigens best triest dat je zo een haat heb, dat je zelfs weet hoeveel wij hebben uitgegeven aan spelers (ik weet het niet eens, interesseert me ook geen fuck) Het geld van Ajax zal mij een worst zijn.

Wat ik wel weet, is dat doorgaans het geld regeert in het voetbal. Dus de toekomst rooskleurig is voor Ajax in dat opzicht. Alleen moet het wel goed gemanaged worden.

en oh ja.....6 en 2 is 8.....Hoeveel punten stonden we ook alweer voor?

HAHAHAHAHA

Ik hoop dat je het kan opbrengen om mij te feliciteren als wij in de beker hebben gewonnen of eind April kampioen zijn, als dat gebeurd uiteraard.

Verder wil ik je bedankten voor deze hoogstaande bijdrage. Jij draagt goed bij aan het beeld dat ik heb van het niveau van de gemiddelde Feyenoorder.

Ik vraag me steeds meer af of er ook mensen zijn die capabel zijn om op een normale manier te communiceren met een Ajacied.
Vind ik leuk
Eric55 +491
woensdag 30 januari 2019 om 11:00
Ik denk het niet want er is niet te communiceren met een ajacied want die willen altijd gelijk hebben en komt er een keer tegen reactie dan is de hel los gebroken. Maar ben blij met het gemiddelde Feyenoord niveau dan een arrogante ajacied te zijn
Vind ik leuk
Eric55 +491
woensdag 30 januari 2019 om 10:57
Is dit alles wat je kan zeggen, je zegt dat Ajax het meeste geld uitgeeft aan spelers en het grootste budget heeft , en wat wil je daar mee zeggen dat ze dan ook de beste zijn, blijkbaar toch niet. Verliezen van wat jullie noemen een cluppie wat niks heeft aan geld, maar je ziet met geld koop je nog geen team. 5 punten achter en nog een keer tegen PSV wat dus 8 punten worden. Je lult net zo slap als ik zou doen volgens jou en dan zal ik je ook maar droeftoeter noemen, je kent mij niet en ik jou niet maar als je al zo familiair praat tegen een onbekende mag ik dat ook wel doen zeker. Maar als je geen beter verweer hebt als dit en dan gaat schelden ben je maar een klein mannetje en dus arrogant , want wat je hierboven schrijft maakt je nog niet kampioen. 4 jaar al niks en als je pech hebt het 5de jaar weer niks. Feyenoord heeft er 5 in 3 jaar en dan zal je wel zeggen die jc schaal zegt ons niks en die beker ook niet, dus dan zal Feyenoord een makkie hebben over een maand. Eerst maar eens zelf zien dat je eigen cluppie het goed doet dan pas over een andere club gaan praten. WZAWZDB komt toch niet echt uit de verf en niet beginnen over vroeger want je weet resultaten uit het verleden zeggen niks over de toekomst. Fijne dag verder en nu maar hopen dat je van VVV kan winnen.
Vind ik leuk
Bhj +2139
woensdag 30 januari 2019 om 11:15
Als 55 je leeftijd is, dan begrijp ik niet dat je nog steeds niet begrijpend kan lezen.

Nee, ik zeg niet dat Ajax de beste is.
Ajax zou wel veruit de beste van Nederland horen te zijn. Mits goed gemanaged.

Verliezen van een cluppie dat niks aan geld heeft en ook brandhout selectie heeft, citeer me dan goed.
Mag niet gebeuren, schandalig. Maar goed is voetbal.

Zo verliest Feyenoord van Zwolle en Fortuna en speelt PSV bij Emmen uit gelijk. Zo werkt het.

Maar goed, dat Ajax al 10 verliespunten heeft dit seizoen, is een hele grote schande. Dat mag Ten Hag en vd Sar zich zeker aanrekenen. Pure mismanagement.

Altijd lullen over het 4 jaar geen prijzen vind ik overigens erg goedkoop hoor, zeker gezien er een EL finale bij zit en er in bijna alle gevallen tot op de laatste dag kans is geweest op het kampioenschap.

Bovendien op 1 seizoen uitgezonderd het nota bene Ajax is geweest die Europees de punten binnen haalt voor het NL voetbal.

Beker en JC schaal kan Ajax winnen, maar dat is nog niks. Dat het voor Feyenoord wel wat is begrijp ik heel goed, dat geeft dan ook het verschil tussen Ajax en Feyenoord aan. Dan worden wij arrogant gevonden, terwijl je het eigenlijk waarschijnlijk nog wel eens bent met het feit dat het seizoen niet gelukt is, als Ajax een beker wint.

Hoe dan ook, Ajax strijkt dit seizoen met alle verkopen en CL meer dan 250 miljoen op een bedrag waar misschien wel 15 Eredivisieclubs tegelijk van kunnen kopen.

De vraag is, wat gaat Ajax ermee doen. Het zou toch zo moeten zijn dat de rest kansloos is of niet dan?

De CL bewijst toch al bijna 20 jaar dat het geld regeert. Het is helaas het moderne voetbal. Ik ben er ook tegen, maar Ajax blijft mijn club.

Alleen mezelf druk erom maken doe ik niet meer.
Vind ik leuk
Eric55 +491
woensdag 30 januari 2019 om 11:23
Nogmaals met geld koop je geen team en die finale was ook niet echt goed te noemen , of wel??? Dat Ajax wat extra punten voor Nederland bij elkaar heeft gesprokkeld is dan mooi mee genomen. Je eigen niet druk maken , waarom dan zo`n groot stuk schrijven , als je je niet druk maakt dan moet je ook niet reageren zoals je nu doet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 30 januari 2019 om 11:24]
Vind ik leuk
Bhj +2139
woensdag 30 januari 2019 om 13:37
Als je met geld geen team koopt, hoe verklaar je dan dat de laatste 8 in de CL bijna structureel uit de rijkste 10 clubs te kiezen zijn? Hoe verklaar je dat Celtic, Bayern en PSG die veel rijker zijn dan de rest in het land bijvoorbeeld standaard kampioen zijn. Real en Barca de clubs die het meeste geld hebben en de clubs zijn zijn waar het om draait in Spanje?

Met meer geld koop je beter spelers, er een team van maken is aan de trainer en teammanager. Die falen dus bij Ajax.

Ik schijf zo een groot stuk, omdat ik anders niet begrepen wordt en zelfs met zo een groot stuk blijkt het lastig.

Jij en 1000 andere kunnen schrijven dat ik me druk maak en mogen het best denken ook, maar trust me.....het is niet zo.

Vind ik leuk
Eric55 +491
donderdag 31 januari 2019 om 06:39
Nou gelukkig dan maar want druk maken is slecht voor je hart.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
dinsdag 29 januari 2019 om 12:46
En dan verliezen van een pak brandhout hahaha
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:47
Klopt ja, triest eigenlijk.
Maar zoals ik zeg....heb ik daar invloed op?

Nou, waarom zou ik me er dan verder druk om maken. Zijn wel belangrijkere dingen in het leven hoor. Voor mij iig wel gelukkig, anders zou ik een droevig leven hebben vind ik zelf.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 12:48]
Vind ik leuk
Kramertje +1024
dinsdag 29 januari 2019 om 12:55
Ajax kon niet matig spelen want ze werden na die 1-0 voorsprong op alle momenten zo beetje afgetroeft.

Feyenoord speelde echt als team met een paar uitzonderingen
die de rest op sleeptouw namen

en wat betreft die europese wedstrijd nee die is niet goed verlopen in het begin van het seizoen maar volgens mij heeft Ajax zich ook al eens meerdere Jaren verslikt in een team die vele malen minder is dan Ajax.
(als je 6-2 op je klote krijgt heb je dan wel te zoeken in champions league)
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:59
Niet direct na die 1-0 hoor, het had zo 2 tot 3-0 kunnen staan voor die 1-1.

De verdediging van Ajax was ineens een drama. Mazraoui deed gewoon helemaal niet mee. Die had ik persoonlijk voor de rust er al uit gehaald.

(als je 6-2 op je klote krijgt heb je dan wel te zoeken in champions league)

Als je overwintert in de CL, zonder verliespartij ....en bij de laatste 16 zit, lijkt me het duidelijk dat je er wel iets te zoeken heb toch. Dat je, je een keer zo verslikt tegen de beste van de rest in NL doet daar niets aan af.

Overigens verslikt Ajax zich altijd een paar keer, dat is het risico en inherent aan het spelen met zoveel jonge spelers. Ik had gehoopt dat je met het halen van ervaring zo een periode kon voorkomen dit jaar....ach ja....so be it.
Vind ik leuk
Kramertje +1024
dinsdag 29 januari 2019 om 13:06
ja maar even eerlijk de Champions League poule stelde natuurlijk ook niet veel voor (Griekse ploeg dat is niet veel en van Benfica is ook niet zoveel meer over en dan heb je Bayern die ook dit seizoen behoorlijk wat puntverlies heeft)

Mischien had Feyenoord het in zo'n poule ook wel aardig gedaan aangezien in de grotere wedstrijden er wel staan en meer moeite hebben met de kleinere clubs.
Vind ik leuk
ficusje +2677
dinsdag 29 januari 2019 om 13:39
Die ploegen benfica enzo mochten gewoon meedoen voor opvulling,feyenoord werd net niet uitgekozen.volgende jaar beter.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
dinsdag 29 januari 2019 om 13:38
Gelukkig maak je je niet zo druk he.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 13:53
Gelukkig voor mij wel, voor jou ook?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
dinsdag 29 januari 2019 om 13:55
Ik maak me druk om het feit dat jij je druk maakt..al die lappen tekst zonder inhoud storen mij.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
woensdag 30 januari 2019 om 08:44
Ja als je de vrije trap niet cadeau had gekregen kon het ook anders zijn, als, als, als
Vind ik leuk
Piet puk +23
dinsdag 29 januari 2019 om 14:01
Behoorlijk arrogant om te stellen dat als Ajax matig had gespeeld dat Feyenoord moeite zou hebben gehad..
Kun je het echt niet uit je strot krijgen dat Feyenoord goed voetbal speelde??
Liever zeg je dat Ajax slecht was dan dat je moet toegeven dat Feyenoord gewoon top speelde, toppunt van arrogantie als je het mij vraagt
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 14:27
Behoorlijk arrogant om te stellen dat als Ajax matig had gespeeld dat Feyenoord moeite zou hebben gehad..

Dat kun je arrogant vinden, correct.

Als je leest, zeg ik dat Feyenoord goed heeft gespeeld, voor Feyenoord's doen, dat wil niet zeggen dat het ook goed is.

Wil je goed voetbal zien? Moet je naar Engeland, ga je in Nederland niet vinden. Misschien als je mazzel heb, bij Ajax als ze in uitmuntende doen zijn.

Feyenoord was fantastisch, wat jij wil.
Neemt niet weg dat Ajax dramatisch was.

Ik kan er niet meer van maken dan dat het was. Als jij dan denkt dat ik het niet zou kunnen of dat ik het niet uit me strot wil krijgen of wat dan ook....(zoals de waard is vertrouwd men zijn gasten blijkbaar)......prima hoor, wat moet ik daar nou tegen inbrengen. Het enige dat ik kan zeggen is.....Nee, ik zie het anders.

Maakt dat mij arrogant? Ok, boeien. Zal mij een worst wezen.

Ik vind het wel knap dat mijn mening over het voetbal van Ajax mij arrogant maakt.

Dat zegt in mijn optiek meer over degene die dat vinden dan over mij. Ik denk dan, hebben jullie een beperking of zo?

Maar goed, misschien ben ik de rare hier hoor. Dat zou best kunnen.
Vind ik leuk
Piet puk +23
dinsdag 29 januari 2019 om 14:56
"Als je leest, zeg ik dat Feyenoord goed heeft gespeeld, voor Feyenoord's doen, dat wil niet zeggen dat het ook goed is."
En dit is in jouw optiek niet arrogant?
Over die hele uiteenzettingen die jij plaatst wil ik nog het volgende kwijt:
Vaak als mensen hele lappen tekst nodig hebben om hun gelijk te bewijzen hebben diegenen gewoon geen gelijk..
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 15:12
Nee, dat is niet arrogant. Wat is daar nou arrogant aan? Begrijp jij wel wat arrogant betekend?

Ik heb slechts een mening over een voetbal elftal.
Die mening maakt mij arrogant?

Ik vind eigenlijk het feit dat jij mijn mening niet kan accepteren en dus jouw mening als waarheid bestempeld veel arroganter.

Ik wil het jullie zo goed mogelijk uitleggen, aangezien jullie nogal veel moeite lijken te hebben om mij goed te begrijpen, dat heeft vermoedelijk te maken met die verschrikkelijke bril en het onvermogen om objectief te blijven.

Als jij het voetbal in Nederland wel van een goed niveau vind, prima hoor. Kinderhand is snel gevuld blijkbaar. Ik denk dat je dan in een tijd geboren bent van na het goede voetbal.
Vind ik leuk
Piet puk +23
dinsdag 29 januari 2019 om 15:42
Ik kan jouw mening accepteren maar dan kan die nog wel arrogant zijn.
Voor de rest: wie is jullie??
Aardig aan het generaliseren?
Je zegt eigenlijk: ik ben verschrikkelijk slim maar JULLIE kunnen dat niet begrijpen.
"Ik denk dan, hebben jullie een beperking of zo?"
Jouw quote toch??
Leef lekker verder in jouw verheven wereldje knul...
Einde discussie
Vind ik leuk
Bhj +2139
woensdag 30 januari 2019 om 09:37
Klopt ik generaliseer, doen we allemaal met regelmaat. Ook jij, trust me. Dus doe niet zo hypocriet man.

Knul zeg je maar tegen je schoolvriendje baklap.


Maar als jij serieus denkt te kunnen opmaken hoe ik in elkaar zit vanuit een paar opmerkingen op een nietszeggend voetbalforum.....Dan heb je echt een beperking hoor.

Als jij dat anders ziet, ben je daar volkomen vrij in. Ik snap dat het je frustreert hoor, maar dat is voor mij geen punt.
Vind ik leuk
Bhj +2139
woensdag 30 januari 2019 om 09:38
Oh en dan nog wat.
Ben jij de maatstaaf die bepaald wat wel en niet arrogant is?

Dat is behoorlijk arrogant niet?
Leef jij lekker in je eigen verheven wereldje verder droeftoeter.

De pot verwijt de ketel en je ziet het niet eens, serieus beperkt.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:16
Feyenoord staat inderdaad niet op gelijke hoogte met Ajax. De Rotterdammers pakken de laatste jaren immers wél regelmatig een prijs.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:25
Jullie vinden de beker een prijs, ik niet (veel van ons trouwens niet) Maar dan hebben jullie inderdaad ook een keer een prijs gewonnen.

Gemakshalve vergeet je dat Ajax in de afgelopen 10 jaar natuurlijk veel meer kampioenschappen heeft gewonnen en zelfs een finale van een EL heeft bereikt.

Daarnaast een bankrekening heeft waarmee ze heel Feyenoord zouden kunnen opkopen een aandeel hebben op een niveau zo hoog als hij nimmer is geweest (is de beursgang toch nog ergens goed voor geweest).

En één speler hebben verkocht voor een prijs die hoger ligt dan de begroting van welke eredivisie club dan ook. Niet te vergeten dat er nog 1 in loopt, die waarschijnlijk nog wel meer gaat opbrengen ook.

Dus dan kun je die scorebord journalistiek voor je houden, maar geloof me als ik zeg Ajax staat binnen nu en 2 jaar op eenzame hoogte. Nu is het misschien nog net tweezame hoogte, maar PSV kan dit ook niet bij benen.

Focus jij je dan maar op het verleden, waarin Feyenoord in de afgelopen jaren wat prijsjes heeft gewonnen. Dan focus ik me wel op de toekomst.

Ook zondag ligt al in het verleden. Jullie genieten ervan, ik ben het al vergeten. Ik snap jullie overigens wel, zo vaak valt er iets niet te genieten.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:28
Ik kom uit Eindhoven, dus ik geniet van het heden! ;)
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:46
Ik geniet ook van het heden. Ik geniet ook van de toekomst.
Een slecht Ajax zal daar niets aan veranderen hoor.

Zoals er ooit in de Arena is geroepen, het is maar een spelletje. Gaat verder nergens over.
Vind ik leuk
Ealanta +231
dinsdag 29 januari 2019 om 12:28
En je dan nog afvragen waarom een hoop supporters een hekel hebben aan een groot aantal Ajax supporters. Nou lees de comment van BJH en jet weet het gelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:30
Mooi toch? Huilende Amsterdammers, altijd vijf reeten!
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:34
vijf reeten?

Huilen?
Gast, op het moment dat de 4-2 was, was ik er al overheen hoor. Je denkt toch niet dat een spelletje voetbal invloed heeft op mijn leven, ik ben maar supporter hoor. Ik krijg er niet voor betaald.

Nee sorry, sterker nog ik vind dat als dat wel zo is....dat je serieus opzoek moet naar een leven.

Maar goed, ja bij Feyenoord lopen er aardig wat figuren die geen leven hebben. Dat geef ik toe, maar wij hebben ze ook hoor.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:32
Dat is het lot van de beste, is in elk land zo.
Boeit ons en mij in het bijzonder helemaal niet.

Ik vraag me altijd af waarom jullie zo bezig zijn met ons. Dat begrijp ik niet. Zonde van je tijd man al die negatieve energie
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:35
Laat je niet zo kennen, joh.

Ik hoop oprecht dat jullie dit seizoen alsnog kampioen worden. Ik gun het die arme Amsterdammers ontzettend.

Joe hartje Bhj.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 12:40]
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:55
Geloof me als ik zeg, ik maak me niet druk.
Ik hou gewoon van een discussie en heb geen moeite met typen.

voor mij is dit kostelijk vermaak hoor, meer niet. Dan kan iedereen hier denken en roepen dat ik me druk maak en gefrustreerd ben....prima, ik kan niet bewijzen dat het niet zo is, maar geloof me als ik zeg, ik zit hier lachend achter me PC.

Zoals ik al zei, leuk als ik een extra feestje in Mei heb. Heb ik die niet, dan niet....mijn leven veranderd er niet door.
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
dinsdag 29 januari 2019 om 13:01
Laat Joe maar. Hij is zo geboren. Kan hij ook niks aan doen.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 00:18
#TenHagout
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
woensdag 30 januari 2019 om 10:16
Ah lekker creatief
Vind ik leuk
Piet puk +23
dinsdag 29 januari 2019 om 15:13
Bezig met jullie?
Je reageert onder een topic over een Feyenoord speler....
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 15:33
Waar ik begon te zeggen dat ik het terecht vond en dat hij geen onverdienstelijke wedstrijd tegen Ajax had gespeeld. Al werd het hem niet echt lastig gemaakt door Ajax.

Daar viel iedereen over. Want dat mag ik niet zeggen of zo......

Lees anders even het hele topic als je de tijd heb.
Dan begrijp je ook waarom ik zeg dat jullie zo bezig zijn met ons denk ik.
Vind ik leuk
Piet puk +23
dinsdag 29 januari 2019 om 15:45
Heb alles gelezen en feit blijft dat ik niet met jouw club bezig ben knul.
Jij wel met die van ons...
Vind ik leuk
Tismewat +257
dinsdag 29 januari 2019 om 12:38
Oei, jouw reactie staat bol van stiekem gefrustreerd zijn. Er valt altijd wel een ijkpunt te vinden waardoor Ajax groter of succesvoller is dan Feyenoord, of andersom. Ajax heeft gewoon een zwaar pak billenkoek gekregen van een uitstekend Feyenoord dat ook bovendien tactisch ook sterker was. Mag je best een weekje chagrijnig van zijn hoor, een echte supporter zou dan wel zijn in ieder geval. En mocht Ajax de KNVB beker winnen, dan hoeven van jou dus geen sneren richting Feyenoord te verwachten hè, is immers geen prijs?
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:45
Grappig dat je het zo opvat, het is namelijk totaal niet zo.

Tactisch sterker zijn, tegen een team wat de tactiek totaal kwijt is, is niet zo heel lastig.

Wel grappig, als Ajax gelijk speelt tegen een Bayern of weet ik veel wie dan is de tegenstander zwak. Als Ajax verliest van Feyenoord dat is Feyenoord ontzettend sterk.

Maakt me verder niet uit hoor, een ieder moet er van vinden wat hij wil.

Ik ben totaal niet chagrijnig, dat ben ik direct na de wedstrijd alweer kwijt. Als mij dat geen echte supporter maakt, prima dan ben ik toch geen echte supporter.

Als Ajax van Feyenoord wint, zal ik zeker na dit geheel even bloed zuigen, al is het maar omdat het kan.
Als ze verliezen dan ben ik niet rouwig, die beker boeit niet. Alleen als er een schaal is om hem op te zetten is het leuk, anders niet hoor. Het is een prijs, maar voor mij telt hij niet.

Voor Ajax is het seizoen gewoon verloren als er alleen een bekertje is. Simpel zat, mag het? Als je 50 miljoen uitgeeft?

Ik ben al 10 jaar van mening dat Ajax niet eens mee moet doen (PSV trouwens ook niet). De mensen die mij kennen van de topics die weten dat ik deze mening heb.

Maar nogmaals, nee hoor. Geen frustratie hier. Waarom?
Kan ik er iets aan doen? Heb ik er iets aan kunnen doen?
Heb het invloed op mijn dagelijkse leven?

Alle 3 de antwoorden zijn te beantwoorden met NEE.
Wat zou je, je dan nog druk maken. Is het leven of in ieder geval mijn leven, veel te mooi voor.
Vind ik leuk
Corse996 +1653
dinsdag 29 januari 2019 om 14:21
Wat je zegt over Ajax/Bayern, Feyenoord/Ajax, is dus precies hetgeen jezelf ook doet. Ajax was het ineens kwijt zeg je. Ja daar had Bayern ook last van. Laten we eerlijk zijn, het is net door welke bril je kijkt. Maar je kan geen dingen gaan verwijten terwijl je je er zelf ook schuldig aan bent. Komt bij, het verschil Ajax/Bayern is nog altijd stukken groter dan Ajax/Feyenoord. Maar dit zal er ook wel niet in gaan bij je. Zogenaamde supporters die ''het allemaal niet uit maakt'', maar als hun club wint hier de boel vol lopen te spammen en felicitaties in ontvangst te nemen van de medeforum leden. Die zijn het ergste. Of kan het je toch wat schelen en zat je zondag met verhoogde bloeddruk op de bank naast je Terriër?
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 15:06
Corse:
1. Ik loop hier geen felicitaties in ontvangst te nemen. (zoek maar op, ik ben er zelden)

2. Zoveel loop ik niet te spammen als Ajax wint

3. Als ik dat wel zou doen, siert het me toch dat ik me niet verstop als we zo een pak rammel krijgen?

4. een hond? Alsjeblieft zeg, nooit van me leven.

5. Ik was zondag zo verrot, dat mijn bloeddruk helemaal niks meer deed ken ik je vertellen.

Dus 100% van je aannames zijn sowieso totaal verkeerd. Geeft verder niet hoor.

Ik ben hier niet meer of minder te vinden als Ajax wint. Als dat wel zo is, dan mag je dat aan gaan tonen. Je verwijt mij hier echt iets dat niet waar is en nogmaals, ja ik vind het kut. 90 minuten, de wedstrijd is over, ik kijk om me heen en denk, wat heb ik toch een mooi leven en ik ben het kwijt. Wellicht krijgen juliie dat ook ooit nog eens, ik hoop het voor jullie.
Veel vrienden van me hebben het overigens ook niet hoor. Die begrijpen dit deel bij mij ook totaal niet.

en wat ik zeg over Ajax / Bayern ?

Volgens mij stel ik alleen een voorbeeld, geef ik daar verder geen waarde oordeel aan. Ik zeg nergens dat Bayern zwak was of juist niet. Dus ook daar trek je zo maar een verkeerde conclusie.

Begrijpend lezen is een kunst en jij beheerst die klaarblijkelijk totaal niet.
Vind ik leuk
Corse996 +1653
dinsdag 29 januari 2019 om 15:30
1. Ik val niet onder ''jullie''.
2. Hier ook een prima leven.
3. En vrij makkelijk om een voorbeeld aan te halen maar er vervolgens geen waarde aan te hangen.
4. We houden er maar mee op, want eens zullen we het niet worden en dat is niet erg.
5. Het siert je indd dat je reageert, oprecht of niet.
6. Wat hebben we alweer een tijd verknoeit om op elkaar te reageren met onzinnige teksten blijkbaar ;)
Vind ik leuk
Tismewat +257
dinsdag 29 januari 2019 om 17:40
Gezien het feit dat je al meerdere reacties hebt geplaatst in deze topic kun je niet zeggen dat het je leven niet beinvloed, dat is dus flauwekul. Ik maak overigens geen vergelijk met Bayern, en ik denk ook dat Ajax de dubbel pakt. Maar afgelopen zondag zijn ze ten onder gegaan tegen een sterkere tegenstander. Vechtlust is ook een kwaliteit .
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
dinsdag 29 januari 2019 om 13:34
Mijmeren over prijzen in de toekomst..... dat is pas sneu! Het recente verleden waar Ajax financieel ook koploper was biedt geen garantie voor de toekomst echter...

Feyenoord met zo’ n brandhout selectie, geen geld en een matige trainer, heeft twee nieuwe trainingscomplexen en er komt een nieuw stadion aan. Als wij Nu al beter presteren zonder, hoe veel meer prijzen dan jullie zullen we dan in de toekomst halen? Zie je; ik kan ook mijmeren over de toekomst, maar mét prijzen in het heden!
Vind ik leuk
Il Gordo +17308
dinsdag 29 januari 2019 om 12:17
"Dat bewijzen jullie met je gedrag duidelijk zelf. Hoeft verder niet onderbouwt te worden."

Onderbouwt ja?
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:18
taalpurist ja?
Het bewijst dat ik mens ben
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 12:18]
Vind ik leuk
Il Gordo +17308
dinsdag 29 januari 2019 om 12:38
Nee, geen purist.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 14:23
Oh, gewoon een mierenneuker
Vind ik leuk
Il Gordo +17308
dinsdag 29 januari 2019 om 15:32
Jep.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 15:41
ok, tja die moeten er ook zijn.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
dinsdag 29 januari 2019 om 12:19
Durf jij niet toe te geven dat de tegenstander een keertje beter was?
Een team kan beter zijn dan elf goden op het veld die alleen met hun zelf bezig zijn.
Zagen we afgelopen zondag
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:30
Als ik zeg dat Ajax zwak was, zeg ik niet dat Feyenoord niet beter was......of wel?

Ik heb al een keer of 8 gezegd dat Feyenoord de terechte winnaar is. Ik heb er geen moeite mee hoor, voor mij is Feyenoord er 1 van de 17.

In tegenstelling tot 99,8% van de Feyenoorders die voor Feyenoord zijn en tegen Ajax.

Ben ik voor Ajax en niet tegen een ander, als het dan iemand zou zijn dan is dat natuurlijk PSV, dat is immers onze concurrent. Feyenoord stelt te weinig voor.

Ik gun beide helemaal niks, dat dan weer wel. Echter ik ben er niet tegen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
dinsdag 29 januari 2019 om 14:11
Jij begint met dat hij (Verdonk) het alleen heeft laten zien tegen een zwak Ajax.
Maar Ajax was niet zwak, in het begin zelfs beter.
Maar 1 ding waar Ajax in zijn geheel zwak in is, is het teamgeest.
Onder Bosz kon en wilde iedereen nog wel knokken.
Maar als ik Blind tegen Heerenveen (4-4) 2x zie schutteren en dan gewoon blijft staan, de Jong en Mazraoui terug zie huppelen, Tadic alleen voor zich zelf zie spelen, Ziyech na een mislukte actie van een medespeler weer ouderwets zie kankeren, v/d Beek denkt dat hij nooit gewisseld had mogen worden.......tja...........allemaal eenheidsworsten die goed met een bal zijn maar in teamverband als het er op aankomt niets waard zijn.........tja.........dan is Ajax voor mij ineens niet meer topfavoriet.
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 14:50
Eens, de eerste 15 minuten was sterk. Ziyech overigens niet hoor. Neemt niet weg dat ik serieus onder de indruk was van Verdonk. Zoals ik ook zeg, uitstekende voetballer.

Helaas lezen de meeste vooral wat ze willen lezen en lezen ze over het positieve dat ik over hun geliefde Feyenoord heb te zeggen heen, dat zien ze niet eens, zo blind zijn ze van de haat tegen alles wat Ajax is.

Om vervolgens te kunnen roepen dat ik arrogant en niet objectief ben. Serieus, ik ben soms best bedroeft over het niveau van de communicatieve vaardigheden van de mensen hier.

Ga gewoon een serieus gesprek aan, kom met tegen argumenten. Accepteer dat je het niet eens bent met elkaar.....blijkbaar is dat iets te veel gevraagd of verwacht ik te veel van mensen. Het zal aan mij liggen denk ik.

Hoe dan ook, om even op jouw in te gaan. Klopt, Blind is een drama, Mazraoui deed nite mee tegen Feyenoord. Tadic is al maanden weinig. Af en toe een fraaie actie en redelijk rendement, maar dat is niet alles. Ik zie liever een hard werkende Neres. Ziyech heeft zijn niveau van vorig jaar weer bereikt, het eerste half jaar was goed hoor overigens.

De Jong was aardig, maar als iedereen de bal verspeeld zakt op een gegeven moment de moed in je schoenen. Vd Beek werkte zich als één van de weinige een slag in de rondte en ik ben het met hem eens, hij had niet het slachtoffer moeten zijn.

Om in een leuke term te praten. de Neuzen moeten dezelfde kant op. 1 matige wedstrijd en 1 hele slechte zegt weinig.

Net als bij Feyenoord. Die verliest van Zwolle en Fortuna, maar wint met behoorlijke cijfers van Ajax.

Net zoals 2 goede wedstrijden tegen Bayern weinig zegt, dat blijkt maar weer. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Niets is zo veranderlijk als het voetbal en de mening van de pers.
Wat mij vooral verbaast is dat de meute eromheen zich er ook altijd meteen door laat beïnvloeden.

Wat dat betreft ben ik liever die eenheidsworst dan een kudde dier.
Vind ik leuk
3Detti +168
dinsdag 29 januari 2019 om 12:21
020 idioot , je bent van de mat gespeeld. Compleet weg gevaagd. 6-2 het had veel hoger moeten zijn. 1 ding kleuter deze uitslag zal heel lang blijven hangen . Dit seizoen komende seizoen. Niets helemaal niets in amsterdam
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 14:41
020 idioot hahahahahaha en dan nog kleuter roepen ook.

Jezus, zeg wat een haat. Zoveel frustratie.

Je komt nog steeds over als het ondergeschoven kindje. Terwijl je zoveel succesvoller bent de laatste jaren, je zegt het zelf....wat de toekomst brengt weet niemand.

Extreem Calimero gedrag is dat natuurlijk gewoon,
Jij bent de verpersoonlijking, waarom de meeste Ajacieden ondanks een 6-2 pak rammel jullie nog altijd uitlachen.

Verder dank ik je hartelijk voor deze hoogstaande bijdrage. De naam alleen al 3Detti hahahaha, zo diep zit je haat hahahahaha
get a life man, droeftoeter. Haal die dop van je hoofd en verbreed je horizon hahahaha, beperkte hahahahaha
Vind ik leuk
3Detti +168
woensdag 30 januari 2019 om 20:12
Ik weet niet of je moer en vaar net zo zijn. Maar mag je wel achter de computer Waarschijnlijk paar uurtje per dag. Grote stumpert. Grote muil nu. Maar ik zal maar even goed je bek dichtplakken. Want er komt stront uit je bek.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6005
dinsdag 29 januari 2019 om 12:26
Volgens mij wint Feyenoord de laatste jaren zo af en toe en prijs. Jullie staren je blind op een vette spaarrekening, ieder zijn ding
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:31
Dat bewijzen jullie met je gedrag duidelijk zelf.

Dit meen je hopelijk toch niet?
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:37
Jazeker, dat meen ik werkelijk waar.

Het extreme gejuich, het extreme gezuig. De extreme blijdschap, het extreme uitmeten en uitbuiten in de lokale pers, niet te vergeten dat zelfs de landelijke pers er aan mee doet.

Het lijkt het verhaal van David die Goliath verslaat.
Het is ook zo, maar het gedrag onderstreept dat

Is het heel raar dat ik het zo zie?
Ik ben een zeer realistische Ajacied hoor, trust me. Jammer genoeg zal een Feyenoorder dat nooit zo zien en een PSV'er zal er ook moeite mee hebben.

Ik heb geen haat, geen frustraties, zelfs niet na een 6-2 pak rammel. Ik heb daar niets aan kunnen doen. Het is kut...ok, life goes on.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:59
Kom op man, als er één club is met supporters die die zich boven alles verheven voelen, die vinden dat hun spelers na 2 minuten in het 1e klaar zijn voor Oranje/Marokko etc. is dat jouw club.

Als jouw club straks Real verslaat blijf jij rustig op de bank of stoel zitten, ben je niet extreem blij?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:36
Hahaha heerlijk dit (L)
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
dinsdag 29 januari 2019 om 12:44
Nee maar zure reacties zoals die van jou zijn ook veel waard misschien nog wel meer als Verdonk :)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:47
Wat een droevige reactie. Passend bij het niveau wat men als team laat zien. Ze vallen elkaar af, kijk naar de wedstrijd tegen heerenveen, nu weer tegen feyenoord en de excuses komen weer van ajax zijde. Bedroevend voorbeeld. Maar jullie zijn zo goed dat er dit jaar weer geen enkele prijs gaat komen. Het zij jullie net zo gegund als wat jullie anderen gunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:11
Beetje zuur jonge?
Vind ik leuk
Mario 1 +1930
dinsdag 29 januari 2019 om 13:34
Minimaal 75 miljoen, dan pas is het interessant voor de mannen
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:40
Yes, lekker oppertuun: 25miljoen!
Vind ik leuk
cj_fey +4387
dinsdag 29 januari 2019 om 11:42
ben je gek geworden.... 50 miljoen, kunnen we zelf ook wat investeren LOL
Vind ik leuk
raymaster +110
dinsdag 29 januari 2019 om 11:41
Pfffff 1 goede wedstrijd en het geluk begint weer, ik gun Feyenoord al het geld van de wereld overigens maar dit slaat nergens meer op ( de Frenkie transfer ook niet trouwens maar binnen is binnen)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:41
Die gozer speelt 1 redelijke/goede wedstrijd en wordt de hemel ingeprezen. Feyenoord fans zelf weten ook dat dit geen fantastische voetballer is en zeker niet beter dan Haps.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:43
Maar zeker wel 60miljoen waard hoor!
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:05
600 miljard. Kan je gelijk een nieuwe Kuip en een nieuw Rotterdam bouwen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12552
dinsdag 29 januari 2019 om 12:08
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
3Detti +168
dinsdag 29 januari 2019 om 12:31
DROEF toeter wie neem je daar voor mee.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3709
dinsdag 29 januari 2019 om 11:55
Dat weten wij, maar hij was in de beker tegen Fortuna ook al erg goed. Ik zou zeggen lekker verkopen nou hij in de markt ligt. Haps is indd aanzienlijk beter
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
dinsdag 29 januari 2019 om 14:26
En zeer vaak geblesseerd. Ik heb liever Verdonk als stand-in voor haps dan malaria.
Vind ik leuk
Vakkie D +4546
dinsdag 29 januari 2019 om 12:06
Nou spelers van Feyenoord worden niet zo snel gehyped dus dat zal wel goed komen
Vind ik leuk
MojoRisin +14676
dinsdag 29 januari 2019 om 11:42
De waan van de dag..
Maar goed, als Feyenoord er een goed bedrag voor kan krijgen lekker verkopen.. Je hebt Haps en Malacia nog en die zijn beide beter..
Vind ik leuk
cj_fey +4387
dinsdag 29 januari 2019 om 11:43
Calvin is dan ook een middenvelder van oorsprong (dacht ik)
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3709
dinsdag 29 januari 2019 om 11:54
Nee een centrale verdediger maar is te klein
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
dinsdag 29 januari 2019 om 12:14
Ach, voor iedere Verdonk is wel buitenlandse interesse, tenzij je Rita heet
Vind ik leuk
Jeroenvk94 +3839
dinsdag 29 januari 2019 om 12:06
Malacia is absoluut niet beter dan Verdonk, veel te onrustig nog. Verdonk heeft meer beheersing en rust, zowel met als zonder bal.
Vind ik leuk
3Detti +168
dinsdag 29 januari 2019 om 12:33
Malacia had het ook zo gedaan. 2 talenten. Alle bij moeten zich ontwikkelen. Geef ze even de tijd HAPS is er ook nog
Vind ik leuk
Jeroenvk94 +3839
woensdag 30 januari 2019 om 11:43
Ik vind Malacia tot nu toe wel vaak door het ijs zakken. Pakt veel te veel onnodige en domme kaarten en is regelmatig te laat waardoor hij zichzelf met veel te risicovolle slidings rondom de 16 moet herstellen. Hij mist rust in zijn spel, en dat is een kwaliteit die Verdonk juist weer heeft.
Vind ik leuk
3Detti +168
woensdag 30 januari 2019 om 20:04
Malacia is een buitengewoon zeer goede speler. Verdonk heeft ook zijn zeer slechte gewoonte. Zoals ik zei Geef ze de tijd.
Vind ik leuk
guusje +1301
dinsdag 29 januari 2019 om 11:43
Ha, de nieuwe Frenkie. Komt VP hier nou mee vol te staan de komende weken (maanden)?e
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
dinsdag 29 januari 2019 om 12:21
Alleen als hij naar Ajax verkast
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:45
Leuk voor die gozer maar het gaat niet om 1 wedstrijd azijnzeikerds
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:48
Vind het wel erg bijzonder dat deze jongen ineens boven water komt drijven.
Tijdens zijn uitleenbeurt bij Pec Zwolle heb ik hem regelmatig aan het werk gezien. In deze wedstrijden was hij in mijn ogen een van de zwakste schakels.
Vind ik leuk
Sabau +1710
dinsdag 29 januari 2019 om 11:53
Gewoon houden.
Vind ik leuk
Nielsk +2216
dinsdag 29 januari 2019 om 11:54
15 miljoen minimaal.Ziyech is nu nog geïrriteerd
Vind ik leuk
HansKlok +376
dinsdag 29 januari 2019 om 11:54
Frenkie speelt 1 wedstrijd slecht, afgeschreven. Verdonck speelt 1 wedstrijd goed, toekomstige superster. Waar gaat het heen!
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
dinsdag 29 januari 2019 om 12:23
Ik wil niet negatief zijn of zo, maar Frenkie speelt vaker minder dan 1 wedstrijd.
Vind ik leuk
HansKlok +376
dinsdag 29 januari 2019 om 13:33
Verklaar dan zijn stats? Passnauwkeurigheid, etc.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
dinsdag 29 januari 2019 om 14:15
Zijn stats zegt totaal niets natuurlijk.
Een balletje breed of terug die aankomt telt weer bij de pass nauwkeurigheid op.
Ik kijk naar het spel.
Ook tegen Heerenveen (4-4) was hij wel eens te laat bij de verdediging, ook tegen duitsland/Bayern verzoop hij, ook tegen PSV viel hij door de mand.
Daartegen heeft hij wereldpartijen gespeelt oa tegen Benfica, Frankrijk en veel meer, weet ik.
Maar hij heeft niet alleen tegen Feyenoord zwak gespeeld.
Ik dacht dat hij voor de beker tegen Roda ook geen potten kon breken.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:02
Ok Verdonk topics , here we goooo 😉
Vind ik leuk
Mikel7 +48
dinsdag 29 januari 2019 om 12:03
Krijgen we nu elke dag Verdonk updates??????
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:04
50miljoen strik erom
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 29 januari 2019 om 12:06
Niet onterecht, speelde een uitstekende wedstrijd tegen Ajax, al is het hem misschien ook niet echt lastig gemaakt.
Vind ik leuk
Molletje +1835
dinsdag 29 januari 2019 om 12:07
Zijn er al verhalen bekend over "tatoeages met de uitslag + datum"??
Vind ik leuk
Nielsk +2216
dinsdag 29 januari 2019 om 12:09
Ja, de Ajacieden moeten die nemen voor straf..
Vind ik leuk
soplul +3547
dinsdag 29 januari 2019 om 12:16
Die komt op de achterkant van de kale bats van ten hag te staan.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:16
Ik was in december aanwezig bij Feyenoord-Utrecht en toen was die ook de beste man van het veld
Vind ik leuk
Blac-ca +512
dinsdag 29 januari 2019 om 12:19
Oops die is weg ,Hakim bedankt hahahahhaha .
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:20
Gauw verkopen dan!!!
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
dinsdag 29 januari 2019 om 12:24
is natuurlijk belachelijk!
Zo zie je echter wel, dat goed voetbal spelen meer centen in de la brengt dan prijzen (prijsjes).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 12:25]
Vind ik leuk
AFP +2007
dinsdag 29 januari 2019 om 12:27
Nou dan wat lullen die Ajaxhaters dan telkens over Ajax ?
Vind ik leuk
AFP +2007
dinsdag 29 januari 2019 om 12:26
Vorig jaar had ik al gepost dat Verdonk naar de Oranje selectie moest. Ik werd toen uitgelachen en ik had geen verstand van voetbal. Het zij zo.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:33
Matige speler
Vind ik leuk
dogo +211
dinsdag 29 januari 2019 om 12:38
Transferwaarde vigs. transfermarkt nu € 1 miljoen. Contract tot juni 2020. Hij zal wel eisen hebben nu hij in de media zo opgehemeld wordt, dus gaat niet zo maar bijtekenen. Feyenoord zal met een goed bod moeten komen, of hem tegen een goed bod moeten verkopen. Doen ze dat niet, dan loopt hij over een dik jaar transfervrij de deur uit.
De vraag is nu, durft feyenoord te gokken op zijn loyaliteit of laten ze hem gaan bij een bod dat zijn huidige marktwaarde een keer of 3 overstijgt...
Vind ik leuk
Sonneillon +781
dinsdag 29 januari 2019 om 12:39
voor de beker nog een keer zo spelen en dan het AD erachter, een beetje de boel ophemelen en dan roepen we "50 miljoen" beng!
Vind ik leuk
El Cazador +8683
dinsdag 29 januari 2019 om 12:42
Die loopt voor een appel en een ei de deur uit!!
Vind ik leuk
MOKUM*** +1909
dinsdag 29 januari 2019 om 12:44
Zoals de Grootmeester JC destijds al vermelde na de 8-2 declasering in het Olympisch Stadion: Het zijn slecht 2 (nu) 3 punten.
Vind ik leuk
Corse996 +1653
dinsdag 29 januari 2019 om 14:26
Die grootmeester blijft rollen in z'n graf over het beleid wat vanaf z'n dood gevoerd word. Maar dat terzijde.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1909
dinsdag 29 januari 2019 om 15:30
Daar heb je gelijk in. Maar de wereld vergaat echt niet na de oorwassing. Het heeft hopelijk de zgn. vedettes weer met beide voetjes op aarde gebracht.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:02
wat een grap dit, deze jongen is gewoon niveautje pec zwolle, en dan ineens buitenlandse interesse omdat er toevallig wat scouts voor andere spelers op de tribune zaten...
op het goede moment gepiekt zullen we maar zeggen dan, maar in het buitenland heeft hij echt niks te zoeken.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:20
Bijzonder, als huurling bij PEC kon hij geen vaste waarde worden in de basis...of heeft hij nou zoveel geleerd in Zwolle? :)
Vind ik leuk
ficusje +2677
dinsdag 29 januari 2019 om 13:46
Als je een keer in de 6 jaar verliest in de kuip,is zo slecht toch niet.in amsterdam win je nooit.(statestieken)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:39
Klopt, maar met 6-2?? Dat is geen verliezen meer, dat is je reinste vernedering!
Vind ik leuk
ficusje +2677
dinsdag 29 januari 2019 om 18:06
Ik heb wedstrijden van 8-2 en vaak 5-0 meegemaakt.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 19:23
Ja, bij de jeugd van fc Achterstandwijk zeker, dat is iets heel anders!
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:50
Behoorlijk snel dan na 1 wedstrijd
Vind ik leuk
rinirat +3306
dinsdag 29 januari 2019 om 14:02
hahahahahahahahahahah
Vind ik leuk
markpark +1010
dinsdag 29 januari 2019 om 14:16
Ja hij speelde heel goed, maar hij moet echt nog enorm groeien. Lijkt nog geen wedstrijd vol te kunnen maken en komt fysiek nog veel te kort. Alles wat hij in lengte mist, moet hij natuurlijk in breedte goed proberen te maken. Is er echt nog lang niet.
Vind ik leuk
Kilgore +25
dinsdag 29 januari 2019 om 15:02
Als Ziyech ook zo slecht speelt balt die Verdonk inderdaad meteen op. Waar hebben we het over, speelt 1 goede wedstrijd en staat meteen in de belangstelling?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 15:35
Frenkie heeft ook maar 40 wedstrijden nodig gehad, en ze zijn er allemaal ingetuind. Jammer dat hij tegen Feyenoord van die ajax maniertjes liet zien, klagen, klagen en nog meer klagen.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:17
Contract verlengen. Verdonk heeft potentie om uit te groeien tot een goede verdediger mits hi goed begeleid word door de trainers.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
dinsdag 29 januari 2019 om 17:10
Bij PEC geflopt en nu ligt de wereld aan zijn voeren na 1 wedstrijd. Ook dat is voetbal!
Vind ik leuk
Ben +179
dinsdag 29 januari 2019 om 17:41
Zou hij het niveau Feyenoord ontgroeid zijn? Flitscarriere? Ik gun de jongen in kwestie een heel fijne carrière. Wie weet?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 20:21
Ik zou zeggen laat hem nog 1 seizoen rijpen..
Vind ik leuk
soksa +1712
woensdag 30 januari 2019 om 08:43
Begint langzaam een redelijke goede Feyenoord speler te worden. Maar is nog lang niet klaar voor het grotere werk.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 19:12
Barcelona ruilt de Jong in voor Verdonk !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws