LIVE-discussie: Kishna voor het eerst in 1,5 jaar in selectie, Peterson gepasseerd

LIVE-discussie: Kishna voor het eerst in 1,5 jaar in selectie, Peterson gepasseerd

Gepubliceerd: zondag 3 februari 2019 om 16:27zo 03-02-2019 om 16:27

Het Eredivisie-weekend wordt zondag afgesloten door ADO Den Haag en Heracles Almelo. Bij de bezoekers uit Overijssel staat er een debutant in de basis.

Joey Konings verschijnt zondag voor het eerst aan de aftrap in een competitiewedstrijd van Heracles. De spits, die vorig seizoen voor PSV speelde, maakte al wel minuten in de basis. Konings krijgt in Den Haag de voorkeur boven Kristoffer Peterson. Tim Breukers (blessure) en Alexander Merkel (geschorst) ontbreken.

Bij ADO Den Haag neemt Robert Zwinkels na een wedstrijd schorsing weer plaats onder de lat. Voor de rest stelt trainer Fons Groenendijk de elf vertrouwde namen op. Tom Beugelsdijk en Wilfried Kanon vormen het centrum van de verdediging. Erik Falkenburg start als spits. Ricardo Kishna zit voor het eerst sinds 17 september 2017 weer bij de wedstrijdselectie.

De opstellingen

ADO Den Haag: Zwinkels; Troupée, Beugelsdijk, Kanon, Meijers; Bakker, El Khayati, Immers; Becker, Falkenburg, Lorenzen

Heracles Almelo: Blaswich, Droste, Rossmann, Van Hintum, Czyborra, Van Nieff, Drost, Osman, Konings, Dalmau, Kuwas.

Poll

Wie wint: ADO of Heracles?

(172 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 3 februari 2019 om 16:37
Jammer dat er vaak one season wonders lopen in de eredivisie
Vind ik leuk
appeltje +2886
zondag 3 februari 2019 om 16:40
Peterson was eerder een 7-wedstrijden-wonder
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 16:42
Tja maar de boodschap snappen jullie.
Vind ik leuk
Mario 1 +1895
zondag 3 februari 2019 om 16:41
Was het maar zo'n feest , de meesten houden het op 1 goede wedstrijd, en kijken ze al naar de zaakwaarnemer om weg te komen.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3674
zondag 3 februari 2019 om 16:43
Leuk dat Kishna weer bij de selectie zit , is wel een speler waar je voor naar een stadion ga. Hopelijk voor Ado gaat zijn terugkeer hun naar een hoger plan tillen.
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 16:53
Benieuwd wat Konings gaat laten zien. Heeft in de jeugd van PSV best een prima indruk gemaakt. Gedreven mannetje, bijter, frommelaar, heel doelgericht. Ben benieuwd wat hij in de Eredivisie kan laten zien.
Vind ik leuk
Ikkuh +1073
zondag 3 februari 2019 om 17:10
Man wat is het weer ongelooflijk slecht zeg, wanneer wordt die Groenendijk er nu eens uit gepleurd...
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1352
zondag 3 februari 2019 om 18:11
Anti voetbal Heracles
Vind ik leuk
elmagico070 +23752
zondag 3 februari 2019 om 18:20
Tjonge jonge jonge Den Haag deze pot moet je toch gewoon winnen joh. Dat Heracles stelt geen reet voor man.
Vind ik leuk
elmagico070 +23752
zondag 3 februari 2019 om 18:23
Dik verdiende voorsprong Schijtploeg dat Heracles!
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1352
zondag 3 februari 2019 om 18:28
Kale Mulder is een bout scheids zeg.
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 19:17
Postbode Siemen 😉
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1352
maandag 4 februari 2019 om 13:49
Kut scheids!
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 19:19
Wat had dat Heracles een goed draaiend team, totdat die Duitser het nodig vond om te rouleren 🤔
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1352
maandag 4 februari 2019 om 13:50
Spelen echt zeer slecht en het verval is al een tijdje ingezet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws