'Sporting raakt 'man van 10.000 euro' Castaignos niet kwijt: transfer afgewezen'

'Sporting raakt 'man van 10.000 euro' Castaignos niet kwijt: transfer afgewezen'

Gepubliceerd: maandag 4 februari 2019 om 11:52ma 04-02-2019 om 11:52

Luc Castaignos heeft in januari de kans laten liggen om Sporting Portugal in te ruilen voor Aris Saloniki. De Griekse club wilde Castaignos (26) graag inlijven, maar de spits zag af van een overstap, weet het Portugese Record. 

Het contract van Castaignos, voormalig spits van onder meer Feyenoord, FC Twente en Vitesse, loopt komende zomer af. Onder trainer Marcel Keizer komt de aanvaller totaal niet aan spelen toe. Sporting wil Castaignos dan ook graag kwijt - en tijdens de winterse transferperiode lonkte een transfer naar Griekenland. 

Castaignos zette echter zelf een streep door de transfer, meldt Record. De krant rekende uit dat, op basis van transfersom en salaris, elke gespeelde minuut van de aanvaller in dienst van Sporting de club inmiddels een slordige 10.000 euro heeft gekost. Castaignos stond pas 555 minuten op het veld namens Sporting. Zijn werkgever verhuurde Castaignos afgelopen seizoen aan Vitesse. Ook daar zat hij regelmatig op de bank. 

Castaignos werd afgelopen week óók gelinkt aan het Italiaanse SPAL. Daar meldt Record niets over. 

Plaats een reactie

Hoofdscout00 +3381
maandag 4 februari 2019 om 12:03
Logisch. Daar krijgt ie waarschijnlijk niet eens uitbetaald. Niet dat hij iets waard is. Raakt al jaren geen bal
Vind ik leuk
kwartje50 +1235
maandag 4 februari 2019 om 12:32
Luc kan beter scheidsrechter worden 4de man ofzo..
Vind ik leuk
Always PSV +16897
maandag 4 februari 2019 om 12:52
Hij heeft het maximale 💰uit zijn carrière gehaald.
Vind ik leuk
Rolandios +447
maandag 4 februari 2019 om 12:11
Bij Helmond Sport is nog plaats op de bank hoorde ik, misschien kan hij eens een sollicitatiebrief sturen?
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 12:11]
Vind ik leuk
SvL +412
maandag 4 februari 2019 om 12:11
Wat is die jongen toch afgezakt. Te snel naar het buitenland gegaan.
Vind ik leuk
schfan1920 +6355
maandag 4 februari 2019 om 12:16
Om af te kunnen zakken moet je eerst iets hebben gepresteerd. Dat heeft Castaignos nooit. Waardeloze speler.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6140
maandag 4 februari 2019 om 12:23
Welke 18 jarige speler heeft in een dolend elftal 15x weten te scoren, buiten Castaignos om?
Vind ik leuk
schfan1920 +6355
maandag 4 februari 2019 om 14:42
Tja, Slagveer scoorde er ook een stuk of 10 toen Uth hier speelde, wat zegt het?

Ik ben nooit onder de indruk geweest van Castaignos. Hij vindt vooral zichzelf heel erg goed.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6140
maandag 4 februari 2019 om 14:55
Ik ben er ook niet kapot van hoor, maar dat was gewoon erg knap destijds
Vind ik leuk
Il Gordo +18253
maandag 4 februari 2019 om 12:42
Oneens.
Vind ik leuk
joriajax +843
maandag 4 februari 2019 om 12:16
Mino Raiola, kom er maar in!
Vind ik leuk
DEWEE +2759
maandag 4 februari 2019 om 12:18
Lekker stoppen en met een zakje stroopwafels op de bank voetballen kijken. Maar kijk uit dat je je dikke teen niet stoot aan de poot van de bank.
Vind ik leuk
Axim +907
maandag 4 februari 2019 om 12:31
altijd zeer en zeer overgewaardeerd geweest! Misschien iets voor FC Wageningen of van dat kaliber , en nu wil ik absoluut FC Wageningen niet beledigen ...
Vind ik leuk
Asje Menou +648
maandag 4 februari 2019 om 12:36
FC Wageningen is in 1992 opgeheven. Zo slecht kan hij onmogelijk zijn.
Vind ik leuk
Axim +907
maandag 4 februari 2019 om 12:39
Bijna dan hahahahaha ;-)
Vind ik leuk
Tommieman +4868
maandag 4 februari 2019 om 12:34
Het is gewoon een drol . En drollen kunnen niet voetballen . Punt .
Vind ik leuk
The Iceman +16149
maandag 4 februari 2019 om 12:38
Kaka disagrees.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 13:01
Lijkt me echt een typische van geel aankoop. Volgend jaar de enige spits van Feyenoord
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
maandag 4 februari 2019 om 13:34
Dat had wel een mooie club geweest, mooie stad en fanatieke aanhang. Competitie is wel minder.
Vind ik leuk
Smithsonian +43119
maandag 4 februari 2019 om 14:04
Contact ontbinden kan ook altijd nog.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 15:19
Dan moeten ze geld betalen wat ze ook weer niet hebben.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5380
maandag 4 februari 2019 om 16:56
Ik zou ook effe niet naar Griekenland gaan als ik van de zomer transfervrij was.
Verhuur misschien maar verkoop absoluut niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws