Definitief weg bij Feyenoord: Het voelt als een begin, een nieuwe start

Definitief weg bij Feyenoord: "Het voelt als een begin, een nieuwe start"

Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2019 om 15:35di 05-02-2019 om 15:35

Zijn avontuur bij FC Dordrecht voelt voor Jari Schuurman als een 'nieuw begin'. Dat vertelt de 21-jarige middenvelder dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. Schuurman maakte in januari de overstap van Feyenoord naar de Keuken Kampioen Divisie-club. 

In Rotterdam-Zuid kwam hij dit seizoen totaal niet aan de bak. "Of dit een verlossing is? Het voelt als een begin, een nieuwe start. Een vervolg waar ik heel veel zin in heb", vertelt Schuurman. 

"Ik heb me niet zo met deze overstap bemoeid. Ik begreep van mijn zaakwaarnemer dat er interesse was en ik ben blij dat technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord heeft meegewerkt. Nee, ik zie het niet als een uitvloeisel van de samenwerking tussen Feyenoord en FC Dordrecht, omdat ik na dit halfjaar voor drie seizoenen bij Dordrecht getekend heb."

Lees ook: Eindelijk verlost van Feyenoord: 'Het was schandalig, ik wilde snel weg'

Plaats een reactie

dinsdag 5 februari 2019 om 15:44
Martin eruit! Maakt ons kapot!

Miskoop na miskoop na miskoop. 

Geen geld voor jeugd dat al jaren bij de eerste beste aanbieding wegrent (ake rekik fer wijnaldum bruma janssen rhoon chong etc etc) omdat er nul perspectief is.. Volgens martin omdat er geen geld is. Maar wel miljarden salaris/huur stoppen in mathijsen wilkshere jan arie kazim goossens el abdeloui kramer vormer jpb boularouz fernadez bakkal immers diks ambrabat ayoup marco gustafson bilal tapia om dan maar niet te praten over de contractverlengingen van gasten als nelom mulder immers etc. 

Geen geld voor de k kampioen divisie maar wel miljarden stoppen in.. (zie punt hierboven) 

Coach die gewoon mag blijven na 7 x op rij verliezen en dit seizoen alweer op ajax na 5x op rij ofzo verliest.. mag allemaal bij ons zonder enig probleem. 20 punten achter psv en die andere club is ook geen enkel probleem.. 

Ja maar hun budget is zoveel hoger.. gelul. We hebben echt niet zo een groot verschil me psv.. en als t aleen om budget gaat waarom blijven wij dan verliezen van veredelde amateurs als trencin excelsior fortuna etc.. 

Martin de man die fred rutte aanstelde nadat hij als profiel naar buiten had gebracht dat deze perfect was voor LvG.. in welk profiel passen LvG en rutten samen? 

Zijn excuus? Ja maar zocht ook een ervaren trainer.. om vervolgens 7 maanden later gio voor de groep te zetten met 0 ervaring.. hmmm

Martin de man die zyech liet lopen omdat immers moest spelen..!!!

Martin de man die kazim als 1e spits haalde terwijl Kazim nog nooit op prof niveau meer als 6 x gescoord had op 27jarige leeftijd.. 

Martin de man die 40 miljoen betaald heeft voor kramer toornstra gustafsson bilal marco bot haps sj juste larsson tapia ambrabat jpb.. 

Martin de man die 68 spelers heeft vastgelegd er er VIJF met winst verkocht heeft. Das 1 op 13 14! 

Martin de man die de club gewoon helemaal sloopt.. 

En nu gaan de martin lovers natuurlijk weer zeggen
1) voor martin was t nog slechter 
2) met martin van min zoveel naar plus zoveel, financieel 
3) veel prijzen

Daarop zeg ik dat met elke andere td er nog veeeeel meer uitgehaald had moeten worden.. 

Martin kreeg 60 milj van de jeugdopleiding (clasie bmi de vrij fer wijnaldum vlaar kasdorp kongolo etc) in zijn schoot geworpen. Ook kreeg hij 33 milj van de vrienden van feyenoord. Al dat geld is nu op met nog steeds 30 milj schuld maar dan in de vorm van aandelen ipv aan de bank. 

Maw we zijn onder martin nog veeeel verder teruggevallen want de gouden jeugd lichting is ver****t met nul kapitaal op t veld en geen geld op de bank maar wel een dikke schuld in de vorm van die aandelen. 

Martin heeft ons kapot gemaakt en mag gewoon blijven. Een schande..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 15:44]
Vind ik leuk
Janzijnvader +17425
dinsdag 5 februari 2019 om 15:45
Mand.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
dinsdag 5 februari 2019 om 15:58
Hij heeft best een aantal behoorlijke punten.
Vind ik leuk
Janzijnvader +17425
dinsdag 5 februari 2019 om 16:11
Ja maar wel een halve bijbel qua tekst en ik heb een spanningsboog van een naaktslak.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
dinsdag 5 februari 2019 om 16:28
Dat is op zich vervelend. Al denk ik dat slakken best een behoorlijke spanningsboog hebben. Je ziet ze nooit spontaan iets anders gaan doen.

Maar ja, dat lijkt me dan meer jouw probleem dan het zijne :p
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:16
Merci
Vind ik leuk
Grijs +1414
dinsdag 5 februari 2019 om 16:17
Als ze zouden kloppen wel ja...
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
dinsdag 5 februari 2019 om 16:29
Wat klopt er niet?
Vind ik leuk
Grijs +1414
dinsdag 5 februari 2019 om 16:53
Heel veel niet.

Kort gezegd is het eenzijdig belicht en te kort door de bocht. Cherry picking van foute momenten en deze zo in elkaar zetten dat het logisch klinkt. Ondertussen kloppen er cijfers niet, worden gebeurtenissen verdraaid en heeft hij geen kaas gegeten van het hele VvF-verhaal.

Daarnaast heeft Van Geel de afgelopen jaren zijn missers gemaakt (zoals elke TD), maar ook veel goede dingen gedaan (wat wordt afgedaan met 1 argument: dat had een ander veel beter gedaan).

Dus hoezo is hij de club aan het slopen? Opportunistisch geblaat
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 16:53]
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
dinsdag 5 februari 2019 om 16:59
Ik weet niet. Ik vind niet dat je zijn betoog hiermee weerlegt.

Ik denk ook wel dat er genoeg TDs te vinden zijn die dit beter hadden gedaan.

Of de bedragen kloppen weet ik niet. Ik weet wel dat Van Geel onterecht krediet krijgt voor het verdiende geld aan jeugdspelers. De aanwezigheid van Oranjewaardig talent had niks met Van Geel te maken. De opbrengsten in mijn ogen ook niet.

Dus misschien heeft hij ongelijk, maar ik vind dit te weinig.
'maar ook veel goede dingen gedaan' is ook niet echt een weerlegging.

Ik vind wat jij doet eigenlijk een beetje cherrypicking. Je pikt er iets uit wat niet klopt, maar de rest hoor ik je niet over.
Vind ik leuk
klick +1393
dinsdag 5 februari 2019 om 19:34
Het weerleggen wordt lastig hier :)
Vind ik leuk
Grijs +1414
dinsdag 5 februari 2019 om 22:21
Ik begrijp dat ik het hiermee niet weerleg voor jou. Geloof dus ook maar wat je wil.

Ik vind het zonde van mijn tijd en energie om op deze ongenuanceerde onzin te diep en te serieus in te gaan.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
dinsdag 5 februari 2019 om 23:41
Ik wil je best geloven als je een goed verhaal hebt.

Ik zeg ook niet dat Van Geel alles fout heeft gedaan, maar ik denk dat er zeker veel dingen ook beter hadden gekund.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
woensdag 6 februari 2019 om 07:07
Zodra kunt iemand die over miljarden begint toch niet serieus nemen. De begroting is nog geen 70 miljoen, dus het duurt maar een jaar of 15 voordat er een miljard is uitgegeven.

Daarbij noemt hij spelers die helemaal niet onder de verantwoordelijkheid van van Geel vallen.

Het enige punt waar ik het wel mee eens ben is dat het niet meedoen met een jong team een gemiste kans was. Maar ook daarvoor geldt dat er een bepaald budget beschikbaar moet zijn wat er in eerste instantie niet was.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
woensdag 6 februari 2019 om 11:00
Ij had over miljarden heengelezen. Ja dat is wat overdreven. Al lijkt dat me ook de bedoeling. Hij heeft het verder wel over miljoenen.

Ook een heleboel spelers die er wel onder vallen.

Nou, dan vind ik dat je Van Geel met heel veel prutswerk weg laat komen.

Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
woensdag 6 februari 2019 om 15:18
Ach ik moet ook gewoon eerlijk zijn en toegeven dat ik bij de belangrijkste aankopen ook vond dat dat goede beslissingen waren. Dan kan ik achteraf wel concluderen dat het kut is, maar dat risico loop je altijd.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
woensdag 6 februari 2019 om 15:20
Of je kunt concluderen dat jouw inschattingsvermogen ook nog beter kan :p
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 5 februari 2019 om 16:21
Dat wel maar na 6 keer dezelfde reactie te plaatsen snappen we het wel.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:25
2x. Klopt. Maar heb er ook wel wat meer tijd ingestopt dan de gemiddelde reactie. Niet zo raar dys
Vind ik leuk
Blindsy +20545
dinsdag 5 februari 2019 om 16:59
Begin bijna te verlangen naar die naakte dames - posts 😉
Vind ik leuk
Benniewies +6173
dinsdag 5 februari 2019 om 17:19
Mijn vrouw heeft wat kleinere puntjes... Maar wel lekker
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 06:08
Toch mis ik in dit verhaal wel een stukje over jari schuurman ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
woensdag 6 februari 2019 om 11:01
Doe ik wel. Die heeft al jarenlang niks bij Feyenoord te zoeken. Idrissi en Janssen laten vertrekken, maar Schuurman houden ze erbij. Goed hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:45
Goed verhaal, lekker kort.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
dinsdag 5 februari 2019 om 15:51
Hahaha je was me net voor . Lol 😉
Vind ik leuk
klick +1393
dinsdag 5 februari 2019 om 15:45
zo die had je vast al klaar staan? maar grotendeels klopt het wel
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 15:46
Ik denk dat Mark Wotte en Leo Beenhakker als TD het inderdaad veel beter hadden gedaan.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6239
dinsdag 5 februari 2019 om 15:55
Toch is de tijd rijp om die enge narcist buiten te flikkeren. Al helemaal wanneer hij Advocaat daadwerkelijk aan wil stellen
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 15:58
Ja, Advocaat zou voor mij ook de druppel zijn.

En tot nu was ik neutraal tegenover die vent met die dooie bever op z'n hoofd (De Jong), maar dit (aanstelling Advocaat) moet ook hij niet toelaten.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:17
Die kregen geen 50 milj van de jeugd en nog eens 33 milj van de vvf...
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 16:18
Die 50 miljoen heeft-ie toch niet gekregen? Maar zelf binnen gehaald met verkopen (door contracten van die gasten tijdig open te breken)?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:23
Nee fout.. hij heeft een heel team dat 3e is geworden op t wk verkocht. Dit zwaar onder marktwaarde.. 6 voor de vrij. 5 bmi. 5 fer 5 wijnaldum. 4 vlaar etc. Kom op! Zelfs me neefje van 12 had er meer voor gekregen. Hij heeft ze alles behalve goede contracten gegeveb. Daarom wouden ze ook weg. Omdat de boulatjes en msthijsjes en wilkies wel top contracten kregen maar niets maar dan ook niets presteerden..
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 16:28
Appels en peren.

De Vrij inderdaad voor 6. Maar wel 2x nadat z'n contract open was gebroken terwijl ie ook transfervrij weg kon. Is een herenakkoord geweest.

BMI voor 7,5 miljoen naar Porto ja. Idem aan De Vrij. Overigens hadden zowel De Vrij nog geen prijs gewonnen bij Feyenoord en nog geen seizoen fatsoenlijk Europees voetbal gespeeld. Dit in tegenstelling tot de Ajax of PSV spelers die vaak voor miljoenen verkocht worden.

Vlaar ook idem aan De Vrij en Indi. En overigens voor 6 miljoen verkocht terwijl-ie al eind in de 20 was met drie zware knieblessures.

Fer en Wijnaldum moesten verkocht worden omdat Don Leo het contract niet verlengd kreeg. En zowel Fer als Wijnaldum waren het totale gebrek aan perspectief op prijzen (immers al 10e of 11e geëindigd) zat.

Zelfs je neefje van 12 had er niet meer voor gekregen. Niet overdrijven.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:33
Klopt.. niet meer.. veeeeell meer..

Net zoals voor janssen rekik bruma ake chong rhoon kea elia etc etc.. opbokken met je herenakkoord. Was je erbij? En dan sluit je wel heleeeeee slechte herenakkoorden als zulke spelers bijna gratis x op x op x de deur uitlopen onder jouw beleid..

Zelfs az Heerenveen vitesse utrecht en groningen verkopen beter
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 16:44
Bruma en Rekik zijn volgens mij nog van het Don Leo tijdperk. Janssen is inderdaad een fout geweest. De Roon bedoel je? Daar kan Van Geel weinig aan doen. Chong was een afgesproken fee. En Elia kwam op eigen verzoek transfervrij om, conform afspraak, na twee jaar weer zo goed als transfervrij weg te gaan.

Kea kwam voor zes ton, heeft drie, vier jaar alles gegeven en gaat op z'n 33e transfervrij weg. Wat had je dan verwacht voor hem? 3 miljoen?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:49
Was jij aanwezig bijaldie contractbesprekingen ofzo? Jij lijkt namelijk voor alle mislukkingen precies te weten waar t aan ligt..

Ofwel smoes op smoes op smoes.

Feit is gewoon dat martin uit rekik bruma kae(by far je beste speler op dat moment) elia de vrij bmi vlaar ake chong roon janssen fer wijnaldum janmaat nog geen eens 35 milj gehaald heeft..

Zijn nu samen 250 milj waard...

Blijf jij maar smoesjes verzinnen met he herenakkoorden en dat soort onzin

Vind ik leuk
Grijs +1414
dinsdag 5 februari 2019 om 16:58
Wat Il Gordo zegt is anders gewoon in de media gecommuniceerd.

Maar jij was er wel bij dan, dat je deze herenakkoorden kan ontkennen?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:01
Gecommuniceerd? Dacht t niet. . Nooit door Feyenoord zelf. Alleen bij kae. De rest niet
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
dinsdag 5 februari 2019 om 19:41
Zeker wel. Elia sowieso. De Vrij heeft toen ook zo in het nieuws gestaan.

Il Gordo legt het netjes uit en ondersteund dit met feiten, terwijl jouw 250 miljoen compleet uit de lucht komt vallen. Vervolgens is jouw argument dat hij er niet bij geweest is, maar dat geldt ook voor jouw eigen mening.

Daarnaast ben je compleet de geest van de tijd kwijt. In die periode waren de bedragen lager en zoals ik al ergens anders las had Feyenoord geen titel of goede prestaties in europa. Van Geel had prima meer kunnen krijgen wanneer Real Madrid of Barcelona voor BMI op de stoep hadden gestaan, maar hij moest het doen met FC Porto.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 20:14
Zolang jij met Bruma (2009 vertrokken) De Roon (2008 vertrokken) en Rekik (zomer 2011 vertrokken, was Van Geel net in dienst) blijft komen kan ik het nauwelijks serieus nemen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 20:19]
Vind ik leuk
Blindsy +20545
dinsdag 5 februari 2019 om 17:01
Goed om met een reëel verhaal te komen. Begin n beetje moe te worden van die roeptoeteraars.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
dinsdag 5 februari 2019 om 17:21
Hij heeft dat geld wel binnengehaald, maar dat die spelers er in eerste instantie waren had hij weinig mee te maken.
Het wordt wel altijd meegerekend met wat hij voor de club heeft verdiend, maar in mijn ogen is dat niet terecht.
Vind ik leuk
Grijs +1414
dinsdag 5 februari 2019 om 16:19
Van Geel heeft nooit 33 miljoen gekregen. De schulden zijn omgezet naar aandelen. Daar kan je niets van kopen
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 16:22
Ssst, niet te hard roepen hier. "Want Van Geel heeft toch kunnen kopen?" ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:24
Nee maar hij hoefde in 1 x niet mer te saneren. Dus alles wat binnenkwam via welke weg dan ook k ook n in 1 x wel geïnvesteerd worden door die 33 milj.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:00
Lekker gewerkt pik. Helemaal mee eens
Vind ik leuk
Just Nuts +869
dinsdag 5 februari 2019 om 16:00
Maar we winnen wel prijzen daar gaat het toch om met knikkeren als je al het andere wil behalve de prijzen moet je maar voor Ajax worden
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18622
dinsdag 5 februari 2019 om 16:00
Volgens mij mag van Geel weg van jou! Ben geen Feyenoord supporter maar ben het wel met je eens! Hij heeft bij elke club waar hij heeft gewerkt wel een soort van negatieviteit achter gelaten ook bij alax o.a. Snapte sowieso niet dat hij zo makkelijk weer aangesteld werd bij AZ en Feyenoord dat heb ik echt niet begrepen!? Ik moet wel eerlijk zijn ik had ook 0,0% vertrouwen in Overmars maar die heeft van dik in de min wel een indrukwekkende plus weten te maken binnen een relatief korte periode!

Wie zou jij geschikt vinden als opvolger van van Geel?

Beenhakker (te oud en gezondheid)
Van Hanegem (heeft de capicateit niet)
Gullit misschien?
Ik roep maar iets hè ben benieuwd wie jij ziet zitten?!
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 16:09
Beenhakker (te oud en gezondheid)
--> Nee, heeft in het verleden als TD al gefaald. En zag 'm laatst zitten. Die heeft de energie niet.
Van Hanegem (heeft de capicateit niet)
--> Geen netwerk. Nooit eerder een directie functie uitgevoerd. Niet doen.
Gullit misschien?
--> Die heeft samen met Wotte ook al eens spelers gehaald. Was ook geen succes. En hij stuurde Smolarek weg "omdat-ie vreemd uit z'n ogen keek".
Ik roep maar iets hè ben benieuwd wie jij ziet zitten?!

Doe mij maar Stan Valckx en/of Ted van Leeuwen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18622
dinsdag 5 februari 2019 om 16:14
Met Valckx haal je wel een levensgenieter in huis zou die een strenge trainer kunnen zijn indien nodig!? Die leeft veel te lekker momenteel die heeft geen zin ben ik bang? En van Leeuwen zat bij Twente toch? Dat zou misschien kunnen die heeft ervaring en een netwerk denk ik.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 16:17
"Met Valckx haal je wel een levensgenieter in huis zou die een strenge trainer kunnen zijn indien nodig!?"


Levert uitstekend werk bij VVV en eerder bij PSV. Die kan heus wel een klootzak ook al lust-ie een pilsje.

Tedje van Leeuwen heeft een uitstekend netwerk. En weet volgens mij wel hoe-ie een voetbalclub moet runnen.
Vind ik leuk
Blindsy +20545
dinsdag 5 februari 2019 om 17:05
Max Huiberts, Feyenoord-fan Robert Eenhoorn, voor Vd Brom zijn we al weer te laat.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 20:10
Voor Brom zijn we gelukkig te laat ja.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
woensdag 6 februari 2019 om 07:12
Die vent doet het anders steeds prima, waar hij ook zit.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:15
Ik zou graag bert van marwijk met van benthem voor t papierwerk als td willen.

Verder louis als coach of anders eens naar een buitenlander kijken. Maar nog belangrijker:

1) noooooiittt meer middelmaat
2) jeugd respecteren en opwaarderen
3) alleen kwaliteit inkopen. Geen kwantiteit
4) topsportklimaat creëren en eisen. Kom op.. feyenoord mag gewoon ZEVEN keer achter elkaar verliezen zonder gevolgen! Wat voor directeur ben je dan..
Vind ik leuk
Jan ref +2120
dinsdag 5 februari 2019 om 19:42
Munsterman
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:02
Samengevat: Van Geel moet weg omdat al het geld op is.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10951
dinsdag 5 februari 2019 om 16:05
Ben gestopt met lezen na 20 punten achter psv en die andere club. Heel jouw reactie neem ik niet serieus als je niet normaal ajax kan schrijven. Klein kind gedrag allemaal
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
dinsdag 5 februari 2019 om 16:09
:-)
Vind ik leuk
Smithsonian +45251
dinsdag 5 februari 2019 om 16:05
Redelijk duidelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:07
miljarden??? lul niet zo dom vent
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:10
Zyech liet lopen.....echt bullshit ....die wilde niet naar Feyenoord.
Je praat echt een hoop poep.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:07
Ik denk wel dat ie naar Feyenoord gekomen was, als Twente niet gefraudeerd had.
Vind ik leuk
Jan ref +2120
dinsdag 5 februari 2019 om 19:46
Tuurlijk daarop afschuiven dat is wel heel makkelijk hij wilde zelf niet naar Feyenoord dus niet zo dom lullen of je had meer moeten bieden dan Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 20:23
Twente fan?

Hij wilde niet naar Feyenoord omdat hij geen garantie kreeg op een plek op 10, maar op de zijkant moest rekenen. En als Twente zich aan de regels had gehouden, dan had hij alleen de keus gehad tussen bij Heerenveen blijven of naar Feyenoord vertrekken. Ik weet dat jullie dit graag over het hoofd zien, dus verzin nog maar een excuus!
Vind ik leuk
Jan ref +2120
dinsdag 5 februari 2019 om 20:28
Ik hoef totaal geen excuus te verzinnen daar hou ik niet van en dat kun je geloven of niet maar dat is dan jou probleem en van Hakim weet ik het 100% zeker dat ie naar Ajax wilde en dat had niets met de situatie bij Twente te maken
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 20:46
Als jij hem persoonlijk kent en het uit de eerste hand hebt, dan accepteer ik wat je zegt. Als je het baseert op wat je hem ooit hebt horen zeggen in z'n Twente tijd, dan geloof ik echt nooit dat hij Feyenoord had laten lopen om later kans te maken op Ajax.
Vind ik leuk
Jan ref +2120
dinsdag 5 februari 2019 om 22:22
Het waren zijn woorden op de fan dag waar ik hem toen idd heb gesproken hij zag bij Ajax meer kans voor hem ook ivb met het Nederlands elftal maar die zijn dom geweest
Vind ik leuk
Blindsy +20545
dinsdag 5 februari 2019 om 16:58
Ouwe knip-en plakkert.
Ondertussen hebben we het over ene Schuurman, n jongen die tijdens z'n verhuurbeurt aan Willem II duidelijk te kort kwam en op de bank heeft gezeten, een jaar later in de KKD bij NEC ook vaak op de bank zat, en waarschijnlijk bij Dordrecht op zijn niveau gaat spelen.

Ook is t onzin om over Aké, Zirkzee, Chong te beginnen. Dat waren de grootste talenten van de laatste 20-25jr, die houdt niemand binnen. Ook Rekiki en Bruma horen tot zo'n categorie. Zelfs Ajax ziet regelmatig d grotere talenten vertrekken.

De verkoopprijzen waren marktconform, dan wel ontstaan obv afspraken (bijtekenen, Feyenoord 'helpen'). Zo gingen Fer en Wijnaldum gewoon weg omdat ze niet wilden bijtekenen. Fer ging voor 5,5 miljoen naar Twente dacht ik, sindsdien heeft er geen Feyenoordspeler meer dan 5,5 miljoen voor n contractjaar opgeleverd. Hopelijk verbreekt Vilhena eindelijk dat record met 7-8 miljoen voor zn laatste jaar.

Ga je dit nou elke keer knippen-en-plakken? Makkelijk om halve waarheden, aannames, volstrekte onzin en slechts enkele kloppende zaken bij herhaling te publiceren. Want dat is het gewoon, en nou we t wel.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:02
Gelukkig hieldem we kazim wilkshere boula bakkal en al die andere tientallen miljoenen slurpende bankzitters die martin x op x vastlegd wel vast..
Vind ik leuk
Blindsy +20545
dinsdag 5 februari 2019 om 17:15
Tientallen miljoenen nog wel. En oh wat waren ze allemaal zoooo slecht. Je kunt lekker overdrijven. Succes ermee. Kirk-out.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 17:16]
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:21
Blindsy. Als je dan echt serieus wilt discussiëren doe dan het volgende,

1) zoek op wanneer martin begonnen is.

2) zoek dan eerlijk op hoeveel spelers er gehaald zijn die pure middelmaat waren

3) doe dat aantal x 500.000euro(gemiddeld salaris bij fey)

4) doe dat x 2 (2jaar contract gemiddelde)

5) kijken of je dan jog steeds kan zeggen of tientallen mijoenen overdreven is..

Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 23:44
Zoals ik al dacht.. geen reactie meer.. shut down with facts my friend
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
woensdag 6 februari 2019 om 07:23
Welke feiten? Ik ben wel benieuwd hoe je aan die 500k gemiddeld komt.

Daarbij roep jij over spelers en middelmaat, waarbij ik echt wel toegeef dat er tegenvallers bij zaten, maar voor het budget dat er was waren het geen heel gekke aankopen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:47
Die 500 is laag. Iedereen weet dat t hoger ligt..
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 07:48]
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
woensdag 6 februari 2019 om 09:00
Wil nog niet zeggen dat dat voor die zogenaamde miskopen van je geldt.

En dat je van Geel niet het succes van de jeugdopleiding wilt toeschrijven vind ik prima, maar het falen ervan (wat is er nu echt doorgebroken in de huidige selectie?) kun je hem ook niet verwijten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 09:04]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:28
Gast ben jij echt zo dom?? Of gewoon geïndoctrineerd?

Toen martin kwam stond er een hele groep jeugd te trappelen.. herft ie allemaal na 1 of 2 jaar mogen verkopen..


nu niet meer.. en nu is er geen plan.. ja dordrecht voor 6 maanden.. jippie.. en dat heeft niets met Martin te maken?
Vind ik leuk
Blindsy +20545
woensdag 6 februari 2019 om 08:34
Precies, dat dus. Mijn hemel, op n chatsite alle aankopen van MVG bespreken, get a life. 😉
Vind ik leuk
Blindsy +20545
woensdag 6 februari 2019 om 08:33
Nee joh. Het is gewoon n keer klaar.
Vind ik leuk
HJR +9167
dinsdag 5 februari 2019 om 17:58
Ik begrijp het nog niet helemaal, jij wilt dus dat Martin van Geel eruit gaat ;)???
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:01
Grapjas
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
dinsdag 5 februari 2019 om 19:30
Volgens mij heb ik dit nutteloze betoog al eens vaker gezien. Ga je dit nu onder elk feyenoord bericht copy pasten?
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
dinsdag 5 februari 2019 om 21:35
man man, maak je niet zo druk, Feijenoord kan nooit kapot. Teveel "Traditions Verein" in goed Engels. Scouten en goedkoop halen, jeugd laten spelen, Dus geen Dick Advocaat.
Vind ik leuk
Harry.f +415
dinsdag 5 februari 2019 om 23:26
En wat te denken van de kkd? Het perspectief van de jeugd is voor dordrecht te gaan spelen....hoe krijg je dit verkocht aan je eigen opgeleide jeugd? Ik denk dat Kockcu niet bijtekend, de hoop van vele supporters zal misschien ook inzien dat de club een amateuristische instelling is. Het verval van de club is duidelijk maar de dik betaalde leiders blijven rustig zitten.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18622
dinsdag 5 februari 2019 om 15:44
Hij deed het goed tegen Jong Ajax jammergenoeg!
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:57
hij deed het heerlijk ;)
Vind ik leuk
Deck010 +10215
dinsdag 5 februari 2019 om 15:51
Daar hebben we hem weer......
I
Vind ik leuk
Smithsonian +45251
dinsdag 5 februari 2019 om 16:04
Gewoon niet goed genoeg, jammer maar helaas.
Vind ik leuk
Benniewies +6173
dinsdag 5 februari 2019 om 17:16
Naar wie zou Jari vernoemd zijn?
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 5 februari 2019 om 17:58
Naar die andere zeikerd
Vind ik leuk
F-Troop +205
dinsdag 5 februari 2019 om 17:47
...👋😂🤙....🍌
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 20:14
Van Gaal en in mindere mate de Jong maken Feijenoord uiteindelijk met de grond gelijk. Er blijft weinig tot niets van over, een club tot voor kort een topclub en nu binnen niet te voorziene tijd een subtopper strijdend om de tussen de zevende en vierde plaats met een trainer die nog niet zolang stadsgenoot Sparta maar ook een Utrecht niet van een afgang wist te redden.
Eerste twee a drie geen oog voor de jeugd, deze levert laat gaan dan laat proeven van het 1e elftal
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 20:20
RVC, wanneer worden jullie nu eens wakker? Maak van onze volksclub nu weer een een topclub, een club waar wij ons in kunnen herkennen, een club waar wij weer eens trots op kunnen zijn
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 00:01
Jari? Dat doet me denken aan één of andere Fin halverwege de jaren ‘90 van vorige eeuw. Eentje die actief was in Amsterdam.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 00:01]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 22:25
JE HEBT GROOT GELIJK JONGEN.
Goed dat je bent weggegaan.
Bij zo ,n kutclub wil toch niemand voetballen .
En dat zeg ik als Feyenoorder
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws