'PSV is tevreden over prestaties en wil graag door met Haar (42)'

'PSV is tevreden over prestaties en wil graag door met Haar (42)'

Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2019 om 18:05di 05-02-2019 om 18:05

PSV hoopt het contract van Dennis Haar te verlengen. De club is tevreden over de prestaties van de trainer van Jong PSV, waar hij sinds de zomer van 2017 aan het roer staat.

Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Het contract van Haar loopt komende zomer af, maar wat PSV betreft blijft de trainer (42) langer in Eindhoven. Volgens de krant gaan Haar en PSV later deze maand met elkaar in gesprek. Bij PSV is men tevreden over de ontwikkeling van talent in Jong PSV. Diverse spelers, waaronder Pablo Rosario, hebben zich ontwikkeld en de stap naar PSV 1 weten te zetten. 

Haar is de zoon van AZ-veteraan Martin Haar (66) en is bezig aan zijn tweede seizoen bij Jong PSV. In zijn eerste jaar eindigde hij knap op de vijfde plaats. Zijn ploeg staat momenteel op diezelfde positie, met veertig punten uit 23 wedstrijden. 

Haar was hoofdtrainer van Jong AZ en werd in het seizoen 2016/2017 kampioen met dat elftal. In Eindhoven volgde hij Pascal Jansen op. 

Plaats een reactie

dinsdag 5 februari 2019 om 18:11
Ik wil ook door met haar (mijn vrouw).
Vind ik leuk
G.Kopf +5843
dinsdag 5 februari 2019 om 18:15
Willemina?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
dinsdag 5 februari 2019 om 18:21
De vrouw van Wilhelm Tell was Emmy Sonnemann ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +50645
dinsdag 5 februari 2019 om 18:54
Is dit een grap?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
dinsdag 5 februari 2019 om 18:56
Nee, is echt waar.
Vind ik leuk
#Keizerout +50645
dinsdag 5 februari 2019 om 18:58
Oh, ik weet namelijk niks van een vrouw van Wilhelm Tell, kan er online ook niks over vinden, maar wel dat Emmy Sonnemann getrouwd was met Hermann Göring. Hermann Wilhelm Göring, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
dinsdag 5 februari 2019 om 19:03
Was dat niet de minnares van Hermann?
Vind ik leuk
#Keizerout +50645
dinsdag 5 februari 2019 om 19:18
Tell? Die van die appel bedoel je?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 19:23
Nee, dat was Karel....
Vind ik leuk
#Keizerout +50645
dinsdag 5 februari 2019 om 19:24
Leuk :p
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:19
Ja juist. Wilhelm Tell is de nationale volksheld van Zwitserland, het land waar ik sinds tientallen jaren woon. Of hij werkelijk geleefd heeft is onbekend.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:07
Jij bent goed op de hoogte, dat wist ik geeneens.

PS.

Ik heb de reactie van #Keizerout gelezen en weet nu wie Emmy Sonnemann is. Mijn vrouw heet (gelukkig) anders.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:22]
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:23
ik ben klaar met haar..
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:41
Kale
Vind ik leuk
la galaxy +1218
dinsdag 5 februari 2019 om 18:12
PSV heeft nog meer spelers die kunnen slagen bij jong en PSV 1
eentje is Madueke. Kwam afgelopen jaar van Tottenham U19.Geweldig talent voor PSV
Vind ik leuk
G.Kopf +5843
dinsdag 5 februari 2019 om 18:16
Meeste doen het andersom. Van hier naar Engeland
Vind ik leuk
la galaxy +1218
dinsdag 5 februari 2019 om 18:19
PL clubs gunnen tegenwoordig talenten weinig kans.
Vind ik leuk
G.Kopf +5843
dinsdag 5 februari 2019 om 18:28
Gunnen ze wel een goed salaris geloof ik.
Maar kansen niet nee helaas.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
dinsdag 5 februari 2019 om 18:18
Levert ook een puike prestatie, al vind ik het competitievervalsing.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:23
Nederland heeft inderdaad genoeg wereldtoppers voortgebracht die niet met een jong team in de KKD gespeeld hebben .
Het idee verneukt een beetje de KKD
Vind ik leuk
ludoboy +653
dinsdag 5 februari 2019 om 18:23
De nieuwe mourinho
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:25
Je slaat de plank mis Ludo , Dennis Haar heeft namelijk nog een baan als trainer ....
Vind ik leuk
+40 +422
dinsdag 5 februari 2019 om 18:32
Haar zou een goede assistent voor Ten Hag zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:37
Ten hag kan beter een ander beroep gaan uitoefenen.
Vind ik leuk
Benniewies +6178
dinsdag 5 februari 2019 om 18:42
Product van AZ. Doet me goed, dat haar goed zit
Vind ik leuk
Bullet +3373