'PSV is tevreden over prestaties en wil graag door met Haar (42)'

'PSV is tevreden over prestaties en wil graag door met Haar (42)'

Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2019 om 18:05di 05-02-2019 om 18:05

PSV hoopt het contract van Dennis Haar te verlengen. De club is tevreden over de prestaties van de trainer van Jong PSV, waar hij sinds de zomer van 2017 aan het roer staat.

Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Het contract van Haar loopt komende zomer af, maar wat PSV betreft blijft de trainer (42) langer in Eindhoven. Volgens de krant gaan Haar en PSV later deze maand met elkaar in gesprek. Bij PSV is men tevreden over de ontwikkeling van talent in Jong PSV. Diverse spelers, waaronder Pablo Rosario, hebben zich ontwikkeld en de stap naar PSV 1 weten te zetten. 

Haar is de zoon van AZ-veteraan Martin Haar (66) en is bezig aan zijn tweede seizoen bij Jong PSV. In zijn eerste jaar eindigde hij knap op de vijfde plaats. Zijn ploeg staat momenteel op diezelfde positie, met veertig punten uit 23 wedstrijden. 

Haar was hoofdtrainer van Jong AZ en werd in het seizoen 2016/2017 kampioen met dat elftal. In Eindhoven volgde hij Pascal Jansen op. 

Plaats een reactie

Vamos7 +9833
dinsdag 5 februari 2019 om 18:07
We hebben zoveul goei.
Vind ik leuk
Benniewies +4242
dinsdag 5 februari 2019 om 18:44
Verzin eens wat orgineels
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 23:47
Nee, jouw negatieve reacties zijn telkens weer authentiek.
'We hebben zoveul goei' is een uitdrukking van vertrouwen.
'We hebben zoveul goei' is een uitspraak van achter je club staan.
'We hebben zoveul goei' is de uitspraak van de meest authentieke VP'er hier, van mijn maat, mijn maat van de Straat...

Give it up voor Straat, de man zonder haat, die Nederland verliet, maar PSV nog als zijn grootste liefde ziet.

Give it up voor Straat, die met liefde over zijn club praat, die niets tegen de concurrentie heeft maar elk verlies van hen met een glimlach beleeft.

Give it up voor Straat, mijn maat. VP'ers, die hebben we zoveul goei, maar geen één als Straat
Ik ben hier weg, doei...
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 03:18
Je bent een bijzonder mens, GWTB.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9247
dinsdag 5 februari 2019 om 18:47
Vind Dennis Haar zeker geen goei. Vind het een matige trainer.
Vind ik leuk
mazu +3405
dinsdag 5 februari 2019 om 19:36
Jij kent hem blijkbaar, heb je onder hem getraind?
Vind ik leuk
voetbal!!! +9247
dinsdag 5 februari 2019 om 20:20
Als we alleen dan onze mening mogen geven over een trainer, kunnen we alle voetbalforums wel opdoeken...
Vind ik leuk
mazu +3405
dinsdag 5 februari 2019 om 21:11
Geef dan even aan waarom je hem een matige trainer vindt....
Vind ik leuk
voetbal!!! +9247
dinsdag 5 februari 2019 om 21:56
Zo'n reactie als die van Vamos verdiende niet echt een inhoudelijke reactie.
Vind ik leuk
JCJWZ +14408
dinsdag 5 februari 2019 om 18:50
Dennis Haar, een echte clubman net als zijn voorgangers. Onee wacht...
Vind ik leuk
AVDV +1215
dinsdag 5 februari 2019 om 22:01
Want dat is een vereiste?
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 5 februari 2019 om 18:53
uit Alkmaar gehaald?
Vind ik leuk
Benniewies +4242
dinsdag 5 februari 2019 om 18:56
Yup
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:11
Ik wil ook door met haar (mijn vrouw).
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 5 februari 2019 om 18:15
Willemina?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 5 februari 2019 om 18:21
De vrouw van Wilhelm Tell was Emmy Sonnemann ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 5 februari 2019 om 18:54
Is dit een grap?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 5 februari 2019 om 18:56
Nee, is echt waar.
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 5 februari 2019 om 18:58
Oh, ik weet namelijk niks van een vrouw van Wilhelm Tell, kan er online ook niks over vinden, maar wel dat Emmy Sonnemann getrouwd was met Hermann Göring. Hermann Wilhelm Göring, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 5 februari 2019 om 19:03
Was dat niet de minnares van Hermann?
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 5 februari 2019 om 19:18
Tell? Die van die appel bedoel je?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 19:23
Nee, dat was Karel....
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 5 februari 2019 om 19:24
Leuk :p
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:19
Ja juist. Wilhelm Tell is de nationale volksheld van Zwitserland, het land waar ik sinds tientallen jaren woon. Of hij werkelijk geleefd heeft is onbekend.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:07
Jij bent goed op de hoogte, dat wist ik geeneens.

PS.

Ik heb de reactie van #Keizerout gelezen en weet nu wie Emmy Sonnemann is. Mijn vrouw heet (gelukkig) anders.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:22]
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:23
ik ben klaar met haar..
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:41
Kale
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:12
PSV heeft nog meer spelers die kunnen slagen bij jong en PSV 1
eentje is Madueke. Kwam afgelopen jaar van Tottenham U19.Geweldig talent voor PSV
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 5 februari 2019 om 18:16
Meeste doen het andersom. Van hier naar Engeland
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:19
PL clubs gunnen tegenwoordig talenten weinig kans.
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 5 februari 2019 om 18:28
Gunnen ze wel een goed salaris geloof ik.
Maar kansen niet nee helaas.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 5 februari 2019 om 18:18
Levert ook een puike prestatie, al vind ik het competitievervalsing.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:23
Nederland heeft inderdaad genoeg wereldtoppers voortgebracht die niet met een jong team in de KKD gespeeld hebben .
Het idee verneukt een beetje de KKD
Vind ik leuk
Voetbal@com +2370
dinsdag 5 februari 2019 om 20:05
Eens, beste midden noord:

Onze Toon, prima vent overigens, en vele met hem zijn enthousiast over de jong teams in de eerste divisie / kkd.

Ik vind het echt totaal niks, ik vind het zelf een beetje misplaats voor de clubs met een 1ste elftal.

Jong teams gewoon tegen elkaar
en eerste divisie CLUBS gewoon tegen elkaar.

Begrijp heus wel dat ons PSV dit een goede ontwikkeling vind maar deze PSV fan ziet liever een eerste divisie van weleer terug met promotie en ook met degradatie naar de hoofdklasse en andersom.

En als er maar 10 clubs zijn die dan overblijven, so be it dan maar 4 x tegen elkaar.

Telstar moet voetballen tegen Cambuur, Twente moet kunnen voetballen tegen Den Bosch.

Je zou het meemaken dat een jong elftal op volle sterkte is met een aantal selectie wisselspelers en je daardoor een periode mist of niet kampioen wordt.

Voor de clubs die Europees voetbal halen zou er naast de YL nog een “second team European competition” dienen te zijn.

Een voorbeeld wat ik bedoel, in geval van ons PSV en plaatsing CL dit jaar:

- PSV 1 - Inter 1
- PSV 2 - Inter 2
- PSV 019 - Inter 019

Vanaf 12.00 uur aftrappen en dan hebben alle clubs en beloften teams in ieder geval 6 Europese wedstrijden.

Mbt de Euro league of UEFA legue is dit waarschijnlijk niet mogelijk, ik weet niet of alle clubs daar wel een 2de team hebben en een JO19, zo ja dan Idem uitvoeren op de dag dat team 1 voetbalt.

Ook mooi om zo iets meer te winnen dan alleen Europees voetbal voor je 1ste elftal.

Begrijp goed dat dit meer geld kost etc maar dan maar iets minder CL euro’s, belangrijk is dat topclubs en subtoppers Europees voetballen tegen elkaar en niet alleen de 1ste elftallen maar ook de spelers van het 2de elftal en de JO 19. Allemaal op 1 dag, de ultieme dagen om jezelf in de kijker te spelen.

Maar goed, wederom een lang antwoord, excuses o.a aan forumllid R & W.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 20:14]
Vind ik leuk
ludoboy +121
dinsdag 5 februari 2019 om 18:23
De nieuwe mourinho
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:25
Je slaat de plank mis Ludo , Dennis Haar heeft namelijk nog een baan als trainer ....
Vind ik leuk
+40 +154
dinsdag 5 februari 2019 om 18:32
Haar zou een goede assistent voor Ten Hag zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:37
Ten hag kan beter een ander beroep gaan uitoefenen.
Vind ik leuk
Benniewies +4242
dinsdag 5 februari 2019 om 18:42
Product van AZ. Doet me goed, dat haar goed zit
Vind ik leuk
Bullet +3278