'Storm in een glas water: Bergwijn heeft PSV-training alweer hervat'

'Storm in een glas water: Bergwijn heeft PSV-training alweer hervat'

Gepubliceerd: woensdag 6 februari 2019 om 06:50wo 06-02-2019 om 06:50

Laatste update: woensdag 6 februari 2019 om 11:30wo 06-02-2019 om 11:30

Steven Bergwijn heeft de training van PSV hervat. De blessure van de aanvaller is een stuk minder erg dan verwacht, al stond hij dinsdag nog niet op het veld. Wel traint hij weer individueel.

Dat schrijft het Eindhovens Dagblad. Bergwijn (21) liep tegen Fortuna Sittard een blessure op, waardoor men vreesde dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen. PSV nam die vrees afgelopen maandag weg en meldde dat het minder erg is dan verwacht. Het is mogelijk dat Bergwijn zondag weer bij de wedstrijdselectie zit voor het duel met FC Utrecht, maar PSV zal geen risico met hem nemen.

PSV is druk bezig om ook Hirving Lozano weer fit te krijgen. De Mexicaan moest het duel met Fortuna vanwege een hersenschudding missen. Hij werd vervangen door Donyell Malen, die geen goede indruk achter wist te laten. In de tweede helft deed collega-talent Cody Gakpo dat wel. 

Poll

Is Bergwijn onmisbaar voor PSV?

(2409 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 6 februari 2019 om 06:52
Wel nondejuu, mijn koffie over de tafel.
Vind ik leuk
Ale +5563
woensdag 6 februari 2019 om 06:59
Wat een mietje ook zeg.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:02
Laat me raden ... een JC Arenaseizoenkaartenhouder.
Vind ik leuk
Ale +5563
woensdag 6 februari 2019 om 07:05
😂 Ja Wim. Klopt als een bus..
Vind ik leuk
Korm +39426
woensdag 6 februari 2019 om 08:19
dat verklaard inderdaad een hele hoop!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:07
Beter, voor jonge talenten is t belangrijk in een ritme te blijven. Zo blijven ze groeien en is Oranje straks niet meer te kloppen.
Vind ik leuk
Kuip +9689
woensdag 6 februari 2019 om 07:07
Wat een mietje. Als een zwaargewonde van het veld en nu blijkt er nauwelijks iets aan de hand. Die nemen we voorlopig niet meer serieus.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:31
Net zoals we jou ook niet serieus nemen met zo'n reactie.

Next!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:54
Wat un onzin kraam jij uit, blijkt dat jij zelf nog nooit iets mee heb gemaakt
Vind ik leuk
Kuip +9689
woensdag 6 februari 2019 om 18:07
Zowel de linker als rechterknie een afgescheurde kruisband.
Vind ik leuk
Korm +39426
woensdag 6 februari 2019 om 08:35
Jeetje dat zegt een feyenoorder waarbij elke keer spelers met kramp op de gronds liggen maar ook steeds weer op het veld verschijnen...
ja mijn reactie is net zo kansloos als de jouwe ;-)
Vind ik leuk
Kuip +9689
woensdag 6 februari 2019 om 18:07
Ik ben geen Feyenoorder.
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
woensdag 6 februari 2019 om 10:25
Zoals we jou niet serieus nemen
Vind ik leuk
BoomP +381
woensdag 6 februari 2019 om 10:43
Heheee, eindelijk iemand die dit ook vind ! Wat een aansteller deze man ! Wel een fantastische voetballer ! Maar komop zeg hahaha
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 10:56]
Vind ik leuk
WilcoS64 +3212
woensdag 6 februari 2019 om 07:07
Kijk, fijn voor die jongen, maar dit hadden we natuurlijk wel verwacht, is niet de eerste 'ernstige' blessure waar Bergwijn na een paar dagen al van hersteld is, #Aansteller.
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 07:28
Toch nog iets overgehouden aan zijn Amsterdamse periode😉
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:15
Ben er blij om hoor, maar je bent wel een aansteller als je je dan zo van het veld laat dragen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:18
Hebben ze wel een handje van hè bij Psv. Als een gillende keukenmeid van het veld gedragen te worden om dan vervolgens te zeggen het valt wel mee hoor! ;-)
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 07:26
Ik begrijp je frustratie, liefst had je gezien dat hij er maanden uit zou liggen. Angst regeert blijkbaar.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:28
Nee totaal niet, vind het gewoon leuk om een beetje te dollen op deze vroege ochtend. Ik gun geen enkele Psver een ernstige blessure, zoals ik mag hopen jij ook geen Ajax speler!
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 07:37
Ik gun het ook niemand maar heb ook een vreselijke hekel aan provocatie uitlokken waar jullie hier voortdurend mee bezig zijn. Focus je op je eigen club zou ik zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:43
"De pot verwijt de ketel, tot ie zwart ziet". Dat is de enige gepaste reactie op die van jou! Voor de rest ben ik het met je eens. ;-)
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 07:50
Ik denk niet dat je me iets kunt verwijten in mijn reactie. Ik provoceer namelijk niet, zul je me ook zelden of nooit op kunnen betrappen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:57
Ik verwijt jou persoonlijk niks, maar wel je mede supporters. Daar waar jij zegt " jullie" geld ook voor jou mede supporters. Of lees je alleen die van ons, om je eigen straatje schoon te houden? En zelden betekent af en toe, net als ik!
Vind ik leuk
tannat +16381
woensdag 6 februari 2019 om 07:31
Beter teveel zorg voor de zekerheid dan te weinig zullen we maar zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:33
Altijd het zekere voor het onzekere nemen. Zeker met spelers van je club. Uiteindelijk zijn zij het die het voor je verdienen. Hetzij in prijzen of geld. Dus ja goede zorg is belangerijk.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
woensdag 6 februari 2019 om 07:25
Huilers... Allemaal!
Vind ik leuk
Jorg Vde +277
woensdag 6 februari 2019 om 07:27
Hoort allemaal tot het plan van Mark. Ballenjongens, blessures faken, scheidsrechters bespelen en aan het eind het schaaltje ophalen. Wat een mastermind is het toch.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:30
Maken een goede indruk achtergelaten!? Hij had rood moeten krijgen
Vind ik leuk
mars77 +109
woensdag 6 februari 2019 om 07:45
Voorspelbaar!!
Vind ik leuk
ritje +535
woensdag 6 februari 2019 om 07:47
hallo Dat is met alle blessures van PSV Overdrijven daar is van Bommel een meester in! Jank meier! Ja want owee als zijn basis elftal spelers gaat missen! Maar het is een kwestie van Tijd Mark! dit hou je niet vol. tot het eind van de competitie? Ook PSV gaat punten verspelen! mvg ritje
Vind ik leuk
Nosje +1568
woensdag 6 februari 2019 om 07:59
Net als vorig seizoen zeker.......
Vind ik leuk
FCWijsneus +1175
woensdag 6 februari 2019 om 08:14
Dat wordt een hattrick in de Galgenwaard voor Steven.
Vind ik leuk
Molletje +1718
woensdag 6 februari 2019 om 08:21
Kan het zijn dat Bergwijn last heeft van hypochondrie?

september 2018 - liesblessure jong-oranje, 2-3 dagen later niets aan de hand?
november 2018 - enkelblessure oranje, 2-3 dagen later niets aan de hand?

februari 2019 - kuitblessure psv, 2-3 dagen later niets aan de hand?


Ik zou me eerder op zijn mentaliteit focussen wat dat betreft, want voetballen kan hij wel, maar het lijkt er eerder op dat hij een "angst" heeft om een ernstige blessure te krijgen en zekerheid wilt voelen/horen dat het niets is.
Vind ik leuk
Korm +39426
woensdag 6 februari 2019 om 08:36
Jeetje wat een trieste reacties weer op VP, kleuterniveau!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 08:37
Zoals ik zondag na de wedstrijd al schreef: Dat Feestvarken danst in maart alweer de polonaise! Zand in de ogen strooien heet dat en iedereen op VP trapte erin. Nou ja, bijna iedereen!!!
Trouwens, die zou weleens in de komende wedstrijden tegen een echte blessure kunnen oplopen, moet je niet mee spotten, Steven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 08:42]
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:47
In mei danst hij de polonaise samen met de rest van de selectie. Maart lijkt me wat voorbarig.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 11:47
Wat zijn ze angstig bij PSV. Ajax speelt meer wedstrijden en heeft meer blessures. Dat is echt een topclub
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:28
ik zou hem niet op stellen en ook niet lozano tegen UTRECHT kan zo maar zijn dat ze er na een kwartiertje er allen bij zijn uit geschop spelers van Utrecht weten van aan pakken en schoppen! ik wed dat ze er allen 2 na een 30 minuten er niet meer in het veld staan
Vind ik leuk
14forever +8980
woensdag 6 februari 2019 om 13:36
Goed voor Bergwijn en voor psv. Je gunt namelijk niemand een.blessure toe. Zelfs niet als ze voor psv spelen.
Vind ik leuk
koppig +520
woensdag 6 februari 2019 om 14:16
Niemand is onmisbaar er staat altijd wel weer een ander talent op en PSV heeft talenten zat lopen dus komt wel weer goed
Vind ik leuk
Pietje2015 +16508
woensdag 6 februari 2019 om 23:16
Kusje erop, aansteller!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws