VI: leegloop dreigt voor PSV, Europese topclubs in gevecht om Bergwijn

VI: leegloop dreigt voor PSV, Europese topclubs in gevecht om Bergwijn

Gepubliceerd: woensdag 6 februari 2019 om 07:05wo 06-02-2019 om 07:05

Laatste update: woensdag 6 februari 2019 om 08:18wo 06-02-2019 om 08:18

Het worden drukke maanden voor technisch manager John de Jong in Eindhoven. Tal van grote namen van regerend kampioen PSV dreigen na afloop van dit seizoen namelijk te vertrekken. Dat schrijft Voetbal International. 

Vleugelaanvallers Hirving Lozano en Steven Bergwijn kunnen rekenen op veel belangstelling uit het buitenland, meldt het blad. Voor Chucky is er interesse van Engelse en Italiaanse topclubs, terwijl onder meer Manchester United, Internazionale en Bayern München op het vinkentouw zitten voor Bergwijn.

VI weet dat Bergwijn dit seizoen een transfer naar het buitenland bewust heeft afgehouden, om zich in de Eredivisie optimaal te kunnen doorontwikkelen, maar komende zomer is de Oranje-international van plan om een volgende stap te maken. 

Verder is het onder meer een 'logische gedachte' dat aanvoerder en topscorer Luuk de Jong op 28-jarige leeftijd nog een lucratieve transfer wil maken, stelt VI. Met onder meer Sam Lammers heeft PSV zijn opvolger mogelijk al in huis. 

Pereiro en Schwaab
Dan is er nog Gastón Pereiro. Het contract van de Uruguayaanse stilist loopt over anderhalf jaar af, en omdat PSV er (nog) niet in is geslaagd om de verbintenis van Pereiro te verlengen, lijkt een verkoop in de zomer logisch. De zaakwaarnemers van de linkspoot hebben blijkbaar 'geen haast' om voor hun cliënt een nieuwe deal te regelen. 

In maart laat routinier Daniel Schwaab weten of hij van plan is om langer te blijven. Het contract van de Duitse verdediger loopt af. 

Poll

Is Bergwijn klaar voor de absolute top?

(3500 stemmen)

Plaats een reactie

D0mmeLFCT65 +20522
woensdag 6 februari 2019 om 07:13
Bergwijn als onderdeel van het nieuwe Bayern, lijkt me een prima idee.
Vind ik leuk
dhrwobo +40189
woensdag 6 februari 2019 om 07:16
Gelukkig hebben alweer nieuwe talenten zich aangediend om de basiself aan te vullen. Ben blij dat we zo in de jeugdopleiding hebben geïnvesteerd, dat betekent meer eigen producten, meer rendement en dus financieel mee kunnen blijven doen met Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:21
In hoeverre kan PSV mee doen dan? PSV moet Champions League plaatsing afwachten om Guti aan te trekken.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:45
Een breedteaankoop..... we hadden thomas en pereiro al voor de basis.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 10:02
Oke
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 10:03]
Vind ik leuk
dhrwobo +40189
woensdag 6 februari 2019 om 08:46
PSV is al enkele jaren volop in ontwikkeling, met meer focus op de jeugdopleiding en dat zien we steeds meer terug in de selectie van het eerste.

Ook op financieel gebied zijn we in ontwikkeling. Waar we vroeger jaarlijks spelers MOESTEN verkopen om te kunnen blijven meedoen, konden we afgelopen 2-3 jaar sterkhouders binnenboord houden, wat onder meer een titel en de huidige koppositie heeft opgeleverd. Daarnaast leveren de huidige CL-miljoenen en de verwachte verkopen van komende zomer vele miljoenen op waarmee een structurele pot kan worden gemaakt om jaarlijks aankopen te kunnen doen indien de selectie daarmee versterkt wordt.

Dus als je dat plaatje ziet en snapt, dan snap je m'n punt denk ik wel.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 09:39
Zonder CL deelname was een extra versterking niet nodig geweest. Het was niet alleen een financiële afweging.

Dhrwobo heeft het niet alleen over dit lopende seizoen, maar over een visie én effect over een langere termijn. De herstructurering van de jeugdopleiding en scouting rond 2011-2012 leidt tussen 2018 en 2021 tot de instroom van een aantal talenten. Volledig zelf opgeleid óf binnengehaald om binnen een paar jaar de laatste stap naar PSV-1 te gaan maken.
Vind ik leuk
dhrwobo +40189
woensdag 6 februari 2019 om 09:42
Dank u
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 10:04
Graag gedaan.
Vind ik leuk
Ik zlatan +267
woensdag 6 februari 2019 om 11:32
Maar daar moeten ze wel mee door blijven gaan en niet laks over worden. Gewoon goeie jeugdtrainers aan blijven stellen
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 11:40
Uiteraard. Maar ook steeds blijven evalueren: passen de werkwijze en betrokken personen nog steeds bij de doelstelling én de veranderende omgeving.

Zodra je vast blijft zitten in je eigen succes of gelijk, wordt het pad omlaag ingezet.
Vind ik leuk
Ik zlatan +267
woensdag 6 februari 2019 om 11:45
Jaa precies dat. Denk dat het heel lastig wordt voor PSV. Ook omdat brands nu weg is, en het zijn plan was. Bij az had hij hetzelfde gedaan, en zij zijn er op deze manier mee door gegaan.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 11:47
Dat Brands weg is wil niet zeggen dat een - inmiddels ingeburgerd - concept niet blijft werken. Hij heeft samen met wat andere mensen inderdaad iets neergezet, maar die organisatie kan volledig autonoom blijven werken. Zeker nu het daadwerkelijk succesvol blijkt te zijn.
Vind ik leuk
Ik zlatan +267
woensdag 6 februari 2019 om 11:53
Klopt! Gerbrands zei op de nieuwjaarsreceptie zelfs dat ze de herdgang tot één van de grootste jeugdcomplexen van Europa willen uitbreiden. Dus lijkt me een heel goed teken
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:22
Waardoor we elkaar en de rest van het Nederlands voetbal misschien weer naar een hoger niveau kunnen tillen. Win win dus!
Vind ik leuk
Rene80 +2305
woensdag 6 februari 2019 om 08:50
Financieel mee kunnen blijven doen? Sorry maar je loopt met psv nog steeds VER achter financieel. Eigen vermogen psv? Rond de 35 a 40 miljoen of zo? Dat van ajax zo'n 4 x zoveel.

En begrijp me niet verkeerd. Ik heb respect als je ziet waar psv vandaan komt, maar er moet nog heel wat gebeuren als ze überhaupt bij willen blijven. Persoonlijk denk ik dat ajax het gat steeds groter maakt. Zeker met de cl inkomsten en de verkoop van de Jong, straks de ligt en nog een paar. Dan zal het eigen vermogen richting de 250 gaan waar dat van psv misschien zal stijgen naar 70 A 80 miljoen ( wat voor een Nederlandse club meer dan prima is )
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 08:51]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
woensdag 6 februari 2019 om 08:56
Het financiële gat misschien wel
Vind ik leuk
Rene80 +2305
woensdag 6 februari 2019 om 08:58
Daar gaat het hier over toch 🙂
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
woensdag 6 februari 2019 om 12:58
Maar als je naar de stand op de ranglijst kijkt heeft het minder impact als je zou verwachten
Vind ik leuk
Fish1971 +15
woensdag 6 februari 2019 om 09:04
Lekker Belangrijk dat geld. Ik wil prijzen in Amsterdam. Schalen en dennenappels.
Vind ik leuk
B H +71
woensdag 6 februari 2019 om 09:45
Dit hoor ik al 4 jaar
Vind ik leuk
MeAgain +7052
woensdag 6 februari 2019 om 18:01
Verschil is er altijd geweest. Psv is jaren lang de koopclub geweest en daar is psv ook groot mee geworden. Ajax was altijd de opleidingsclub maar de laatste 5 jaar kopen ze meer dan psv en zijn zij juist de koopclub geworden.
Wat heeft het Ajax gebracht?
Wat heeft psv de laatste jaren gewonnen?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6233
woensdag 6 februari 2019 om 09:03
Wel grappig om te zien dat op alle fronten PSV en Ajax zo aan elkaar gewaagt zijn! Ben nu al benieuwd wat voor teams er staan volgend seizoen!?
Vind ik leuk
Always PSV +15944
woensdag 6 februari 2019 om 09:23
Eens, maar er zullen ook spelers gekocht moeten worden, het moet een mix blijven. Luuk geloof ik niet zomaar dat hij weggaat, Lammers klopt flink aan de deur. Pereiro mag verkocht worden ondanks zijn laatste prima wedstrijden, is vaak hoge pieken en hele diepe dalen met hem.
Met Malen en Gakpo dienen zich 2 prima spelers aan voor Bergwijn en Lozano. Romero mag onderhand ook wel eens laten zien of hij zijn waarde heeft.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 10:03
De Jong: die gaat komende zomer of uiterlijk het jaar daarna nog één keer het avontuur opzoeken. Niet per definitie naar een topclub, maar wel nog een keer in het buitenland voetballen.

Lammers: heeft mij nog steeds niet kunnen overtuigen dat hij de opvolger van De Jong kan/moet worden. Zou ook een uitzondering op de regel zijn als hij als verhuurde speler alsnog doorbreekt in het eerste elftal.

Pereiro: zal inderdaad ook wel gaan vertrekken. Heeft zijn belofte onvoldoende in kunnen lossen. Erg jammer, want het is in principe een geweldige voetballer.

Malen: ik twijfel niet aan zijn mogelijkheden. Wel aan zijn commitment om via de reguliere route (jezelf in de basis knokken) door te breken. Zijn geschiedenis via Ajax/Arsenal/PSV spreekt niet in zijn voordeel. Zou zomaar weer ongeduldig kunnen worden en komende zomer gaan vertrekken. Is geen zekerheidje voor volgend jaar.

Gakpo: zeker een talent. Zou inderdaad snel kunnen doorbreken.

Romero: lijkt het momenteel aardig te doen tijdens de Copa America U20. Speelt in ieder geval nu regelmatig binnen korte tijd. Dat is al pure winst na zo'n slepende blessure. We weten dat Van Bommel hem niet té snel wil brengen. Nu nog niet bij het eerste zitten ligt daarom niet per definitie aan een gebrek aan kwaltiteit bij Romero. Bovendien: er is momenteel geen enkel argument om De Jong er uit te halen.

Als de voorhoede volledig vernieuwd moet worden komende zomer, dan heb je in principe met Malen, Gakpo, Romero, Lammers en Piroe wel wat in huis. Maar het is ook allemaal nog wel erg jong en onervaren.

Het wordt lastig voor PSV om een goede balans te bewaken. Koop je een ervaren aanvaller erbij, dan gaat dat ten koste van de talenten en raak je er een of twee té vroeg kwijt. Koop je niet, dan loop je (zeker Europees) risico.

Maar liever dit luxe probleem dan een periode van voetbaltechnische bloedarmoede :-D
Vind ik leuk
Topdrie +3493
woensdag 6 februari 2019 om 11:12
Malen z'n overstappen zijn allemaal gemaakt vanuit sportief oogpunt. Zowel Arsenal als PSV hielden hem een doorstroomplan voor. Bij Arsenal is de doorstroming van de jeugd hopeloos mislukt en bij PSV zien we het juist wel gebeuren. Als hij uitzicht blijft houden op een basisplek in Eindhoven zal hij zeker bijtekenen.
Vind ik leuk
Always PSV +15944
woensdag 6 februari 2019 om 13:55
Netjes verwoord WhiteHartLane! Bij het talent mag je best wat bijkopen. Die Zuid-Amerikaanse jongens brengen vaak wat meer gif. Lammers maakt wel zijn stappen maar of hij goed genoeg is?
Romero verwacht ik nog steeds iets van, hopelijk gaat dat snel gebeuren.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 17:09
Helemaal gelijk in whitehartlane!!! Uiteindelijk moet je wel 3 spelers misschien wel 4 aantrekken om je team intact te houden met de jeugd eromheen. Want wie weet blijft schwaab niet eens bij PSV zal je daar dan ook direct een jeugdspeler inzetten?? Loop je op elke linie een zeer groot risico niet alleen Europees maar ook in de eredivisie gaat dat niet kunnen werken!!
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
woensdag 6 februari 2019 om 11:06
Met Romero komt het ook wel goed presteert nu goed met Argentinië -20
Vind ik leuk
Always PSV +15944
woensdag 6 februari 2019 om 14:08
Speelt hij dan ook elke wedstrijd en scoort hij ook? Ik volg het niet.
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
woensdag 6 februari 2019 om 14:13
hij speelt inderdaad nu om de twee drie dagen en heeft al wat doelpuntjes gemaakt.
Het is nu zaak voor Romero om wedstrijd ritme op te doen en dat lukt nu aardig.
Vind ik leuk
Always PSV +15944
woensdag 6 februari 2019 om 15:03
Dat is mooi nieuws, thx.
Vind ik leuk
Ik zlatan +267
woensdag 6 februari 2019 om 11:27
Noem het geen ‘producten’ man. Het zijn gewoon mensen..
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 11:33
Met Ajax mee kunnen kan natuurlijk altijd maar wat centjes betreft verwacht ik toch dat PSV een achterstand heeft. Ajax heeft alleen al uit de CL en de verkoop van een speler al ruim 150 miljoen verdiend en dat gaat zeer zeker nog oplopen. Maar zoals ik zij is er niets aan de hand als je goede vervangers kan halen.
Vind ik leuk
Caniggia +1134
woensdag 6 februari 2019 om 21:35
Alleen is Psv meestal te bang om die talenten ook daadwerkelijk mee te laten doen.Ja af en toe een paar minuten als ze veilig zijn.Maar volgend seizoen gaan deze jongens echt niet in de basis staan hoor.En een Luuk de Jong hebben ze al een paar keer proberen te slijten,dat gaat ook deze keer niet lukken.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:55
Word ie toch nog Ajacied
Vind ik leuk
Mario 1 +1902
woensdag 6 februari 2019 om 10:14
Gezonde situatie, de opvolgers staan klaar.
Ook financieel maakt PSV een klapper 😀😀😀😀
Vind ik leuk
WilcoS64 +3212
woensdag 6 februari 2019 om 07:16
Laat Bergwijn eerst maar eens herstellen van die kuitbreuk, rustig aan hoor.
Vind ik leuk
Shelbourne +5860
woensdag 6 februari 2019 om 07:21
Kuitbreuk?
Vind ik leuk
WilcoS64 +3212
woensdag 6 februari 2019 om 07:23
Ja, afgelopen zondag toch?
Vind ik leuk
chicken +14012
woensdag 6 februari 2019 om 07:29
Geen breuk..
Vind ik leuk
alffie +1922
woensdag 6 februari 2019 om 07:47
Hij traint alweer
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:47
Die traint alweer mee, en gezien dr geen aankomende interlands zijn zal t op t moment zelf wel erger hebben geleken dan nu.
Vind ik leuk
Knollie +656
woensdag 6 februari 2019 om 09:06
Provocerend
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:24
De Jong, Pereiro, Bergwijn, Zoet zullen toch wel gaan. Voor Hendrix is er geen interesse dat lijkt me duidelijk.
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 07:34
Blijf me er over verbazen hoe de gemiddelde Ajax supporter toch zo veel interesse heeft voor PSV. Het zijn steeds de Ajacieden die het meest reageren, en meestal zinloos natuurlijk.
Vind ik leuk
B. Alrond +1825
woensdag 6 februari 2019 om 07:40
Dat wordt gelukkig al iets minder Bertus.

Ik probeer zelf ook iets positiever en minder confronterend te reageren. Lukt niet altijd, maar over het algemeen ben ik er wel bewuster mee bezig. Komt de sfeer ten goede hiero als iedereen dat doet.
Vind ik leuk
alffie +1922
woensdag 6 februari 2019 om 07:49
Schei toch uit, de haat supporters hier reageren hier op elkaars topic. Psv net zo goed op ajax topics
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:59
Klopt nie zo zanikke. Is aan beide kanten zo
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 09:26
En wat levert het op? Gewoon me op houden dus en jezelf vooral bezig houden met je eigen club.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 10:37
Dat klopt Bertus , maar jij begint over Ajacieden terwijl het andersom echt net zo erg is .
Vind ik leuk
Always PSV +15944
woensdag 6 februari 2019 om 09:27
Ja en vele Ajax "supporters" kennen de volledige boekhouding van PSV!!!
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 10:58
Zal best zo zijn, in de PSV berichten vat ik het meestal op als provocatie. Berichten over Ajax lees ik amper en er op reageren doe ik sowieso niet. Als andere PSV supporters zich daar wel toe geroepen voelen dan vind ik dat ook sneu. Hou je lekker bezig met je eigen club en laat weten wat je wel en niet aan staat.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
woensdag 6 februari 2019 om 13:00
Voortaan ook tegen jezelf voetballen ? :)
Vind ik leuk
Always PSV +15944
woensdag 6 februari 2019 om 14:10
Waarom zou ik niet reageren op andere clubs? Ik ga me niet tot het nivo verlagen zoals velen hier, schelden doe ik sowieso niet.
Vind ik leuk
Jung +134
woensdag 6 februari 2019 om 07:30
Ik denk dat Bergwijn nog een tussenstap moet maken naar europese subtop, anders vrees ik dat hem hetzelfde lot als Depay staat te wachten...
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 07:43
Ik zou hem ook de Wijnaldum route adviseren. Maar als er grote zakken met geld voor je neus hangen dan is de weerleiding groot.
Vind ik leuk
legasy +197
woensdag 6 februari 2019 om 08:37
Of wat Frenkie staat te wachten!!!
Vind ik leuk
Shelbourne +5860
woensdag 6 februari 2019 om 07:31
Zo is het toch elk jaar? Afgelopen zomer vertolken Arias en Brenet en deze winter Isimat. Driekwart van de verdediging weg.

Nu zullen Bergwijn en Lozano vertrekken, die zijn onhoudbaar. Schwaab heeft een aflopend contract en kan zelf de keuze maken. Pereiro zou beter blijven maar zijn zaakwaarnemers lijken aan te sturen op een vertek. Dan heb je jongens als Zoet, Hendrix en Luuk de Jong die al jaren bij de club zitten, als er een mooie club komt verdienen die een transfer.

Op een aantal plekken hebben we de vervangers wellicht al in huis. Met Lammers en Romero lopen er twee jonge spitsen rond die Luuk de Jong wellicht kunnen vervangen.
Malen en Gakpo kunnen wellicht op de vleugels Lozano en Bergwijn vervangen, of dat er bijvoorbeeld maar één vervanger wordt gekocht.
Op het middenveld is het sowieso overvol. Wanneer Hendrix én Pereiro vertellen zou je met Rosario, Guti en Thomas op het middenveld kunnen spelen.
Achterin zou een centrale verdediger wel noodzakelijk zijn bij een vertrek van Schwaab. Sainsbury is geen basismateriaal en Obispo op dit moment ook niet.
Op doel is er nog Unerstall die wellicht eerste keeper kan worden. Die doet het ook goed bij VVV.
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
woensdag 6 februari 2019 om 08:06
Klopt allemaal, komt wel goed
Vind ik leuk
Stom +536
woensdag 6 februari 2019 om 08:17
Als Obispo er nu nog niet klaar voor is na ruim 2 jaar als reserve dan weet ik het ook niet meer...
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 10:06
Gakpo en malen zijn qua eredivisie begrippen goed genoeg, maar zodra wij weer championsleague gaan spelen vallen ze door de mand. Ik stel toch echt voor dat we dan minimaal een vleugelaanvaller kopen
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
woensdag 6 februari 2019 om 11:15
ROBBEN
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:34
Goede zaak toch dat je je topspelers verkoopt tegen topprijzen. Dan zelf weer flink investeren in aankomende groeibriljanten. Dat is toch het hoofddoel van onze opleidings competitie.
Vind ik leuk
B. Alrond +1825
woensdag 6 februari 2019 om 07:42
Jup, en de subtop en rechterrijtje-clubs kunnen ook weer iets meer vragen voor hun talenten, zodat ook zij door kunnen groeien, ontwikkelen en investeren.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:35
@Ahmed Bazou: ach, een Ajax fan...
Vind ik leuk
Garnaal +501
woensdag 6 februari 2019 om 07:37
Er wordt al jaren geroepen dat een leegloop dreigt.. Het is zeker dat lozano en bergwijn vertrekken, pereiro wellicht en zoet misschien. Unnerstall op doel, guti voor Pereiro, links Malen en rechts een aanwinst. Mocht Luuk vertrekken mag Maxi de wei in, vaste stand-in voor de buitenposities Ihattaren en Gakpo. Piroe achter Maxi. Ik zie de toekomst met perspectief tegemoet.
Vind ik leuk
aartstyle +1757
woensdag 6 februari 2019 om 07:41
Dat zullen geen F. De jong prijzen worden, maar toch beide hopelijk rond de 40 miljoen per persoon. Luuk de jong voor een 15 miljoen ofzo.
Straks Malen (als hij zijn oude vorm weer hervindt) en Gakpo op de vleugels en Lammers/romero in de spits. Dan nog een goede aankoop doen voor erbij op de vleugels en je kan weer verder.
Vind ik leuk
B. Alrond +1825
woensdag 6 februari 2019 om 07:43
Luuk moet even voor het geld gaan in China. Is hij 3 keer zo lang als de gemiddelde verdediger en die Chinezen zijn gek op lange mensen.
En die Chinezen betalen grof geld voor een goed spelende mascotte.
Vind ik leuk
COYG +7767
woensdag 6 februari 2019 om 07:43
Persoonlijk denk ik dat Feyenoord, PSV en Ajax allemaal een leegloop tegemoet zien. Alle sterkhouders en mindere spelers, in welke verhouding dan ook, zullen weg gaan/moeten.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1175
woensdag 6 februari 2019 om 07:50
Gaat Steven Bergwijn qua topics het winnen van Frenkie de Jong?
Hoe dan ook PSV gaat cashen en de opvolgers staan al klaar.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29065
woensdag 6 februari 2019 om 07:54
Ik mis Angelino en Dumfries in het artikel. Zal een kluif worden voor PSV om die binnenboord te houden.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 08:04
Precies die, ookal verwacht ik wel dat ze nog een jaar blijven. Lijken me beide verstandige jongens.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 08:41
Angelino zal niet weg mogen, maar voor 20 mln is ie niet te houden natuurlijk. De oplossing is simpel je haalt Willems terug. Hij is voor 6 mln ofzo te koop denk ik. Die is beter dan toen hij wegging maar heeft het verkloot bij de trainer in Duitsland. Hij is ook wat kilo's lichter trouwens.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29065
woensdag 6 februari 2019 om 09:21
Weet niet of Willems daar trek in heeft. Qua salaris zal hij flink mieg en inleveren. Maar goede suggestie!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 07:56
Dit horen we elk jaar.
Vind ik leuk
legasy +197
woensdag 6 februari 2019 om 08:01
Man City heeft een mega bod gedaan,volgens de geruchten bijna 90 miljoen!
Vind ik leuk
ritje +535
woensdag 6 februari 2019 om 08:06
hallo ik heb het altijd al gezegt! Bergwijn ontwikkeld zich goed! Maar het is!!! geen talent, ook Lozano niet! PSV wil zo graag meedoen met Ajax ! Maar die kunnen niet in de schaduw staan van AJAX! Wat geld betreft is Ajax de nr 1 van NED!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29065
woensdag 6 februari 2019 om 08:11
Wat geld betreft staat Ajax op 1 inderdaad. Tel uit je winst ;-) Maar als supporter lijkt het me dat je meer geintresseerd bent in prijzen, toch? Het vieren van een banksaldo is niet interessant! Zeker als het je eigen banksaldo niet is.
Vind ik leuk
legasy +197
woensdag 6 februari 2019 om 10:17
Jeetje man,en al 5 jaar lang helemaal niks gewonnen,zielepoot
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 10:29
Jammer dat het een beursgenoteerd bedrijf is.....
Vind ik leuk
Vooruit +201
woensdag 6 februari 2019 om 20:28
Nee, dat is toch echt SHELL
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 08:18
Sterk verhaal VP. Is dit nieuws dan?
Denk dat de vrees voor een leegloop bij Ajax groter zal zijn .
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 08:33
Bergwijn is sws beter dan Locadia en Lens, dus ga voor die topploeg. Inter is vdaag in Eindhoven, dus die zal het wel worden.
Vind ik leuk
Korm +39426
woensdag 6 februari 2019 om 08:38
Lammers is niet de beoogde opvolger hoor...
Lozano en Bergwijn zullen wel gaan vertrekken maar ik heb er alle vertrouwen in dat PSV dat op gaat vangen..
Vind ik leuk
thierryer +1970
woensdag 6 februari 2019 om 08:50
Ik begrijp de hype rond Bergwijn niet zo eigenlijk. In het begin van het seizoen was hij erg belangrijk en speelde hij goed, maar ik vind hem erg matig de laatste tijd en zeker geen potentie voor een topclub.
Vind ik leuk
Asje Menou +544
woensdag 6 februari 2019 om 08:59
Dat lijkt maar zo. Hij heeft in de afgelopen zeven wedstrijden vier keer gescoord en 3 assists gegeven, maar omdat hij de laatste drie wedstrijden die hij speelde niet scoorde valt hij wat minder op. In die wedstrijden gaf hij overigens wel telkens een assist, dus dat zijn mooie statistieken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 10:20]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 09:26
Ben ik met je eens.
Maar hij heeft wel alles in zich om het wel te gaan redden. Lijkt alsof men daarop selecteert.

Al zijn zin statistieken inderdaad prima heb je toch het gevoel dat er nog meer in zit dan er in bepaalde wedstrijden uit komt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 09:28]
Vind ik leuk
Asje Menou +544
woensdag 6 februari 2019 om 10:24
Het zijn bepaalde momenten in de CL wedstrijden die de belangstelling hebben doen aanwakkeren. Af ten toe zag je flitsen van zijn potentiële klasse, en die topclubs hebben dat natuurlijk ook gezien.

Hij lijkt me ook iemand die zich kan aanpassen aan bijvoorbeeld het niveau in Engeland, maar dan kan hij beter naar een club als Tottenham gaan, zodat hij ook de ruimte krijgt om eens een wedstrijd wat minder te spelen. Bij de absolute top krijg je die tijd niet, en dan kun je verzuipen als jonge speler.
Vind ik leuk
Mari +11741
woensdag 6 februari 2019 om 09:57
Lekker vechten dan maar en niet opgeven, totdat jullie je clubrecord hebben verpulverd.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 10:27
Beste aanvaller van de eredivisie
Vind ik leuk
Count +2
woensdag 6 februari 2019 om 10:29
Lozano, Bergwijn, Zoet, Pereiro en de Jong zullen wel vertrekken. Zal samen toch zo’n 100 miljoen in het laatje brengen. Vervangers hebben ze al met Unnerstall, Lammers/Romero, Malen, Gakpo, Thomas/Guti/Ihattaren. Eventueel Robben en van Ginkel proberen aan te trekken. Dan heb je toch weer een leuk team voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 10:32
Mooi dat het Nederlandse voetbal weer zo positief in beeld komt, ook goed voor oranje dit, dat serieus mee kan gaan doen op het EK en WK van 2020 en 22
Vind ik leuk
soccer02 +646
woensdag 6 februari 2019 om 11:33
Pereiro gaat echt niet bijtekenen. Dit is echt heel dom gedaan. Vanbommel heeft hem vernederd door hem voor de rust al te wisselen en in 93e minuut in te brengen tijdens een cl wedstrijd. Terwijl zijn cijfers gewoon goed waren en zijn. Alleen maar door de nederlaag tegen feyenoord werd pereiro geslachtofferd. De rest mochten allemaal blijven staan.
Vind ik leuk
pinkelman +4260
woensdag 6 februari 2019 om 11:56
Toch doet die Idrissi nog echt aan Arjan Robben denken.
Prachtige speler met uitzonderlijke dribbels en zijn cijfers liggen ook veel hoger als je kijkt naar het rendement.
Heeft die nu al definitief een keuze gemaakt voor marokko?
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 11:57]
Vind ik leuk
14forever +8980
woensdag 6 februari 2019 om 13:39
Voor Bergwijn is het nog beter.om nog een jaartje eredivisie te spelen
Vind ik leuk
HupHolland +3541
woensdag 6 februari 2019 om 15:58
Dat zou mooi zijn voor PSV, want dan komt aardig wat geld in het laadje, en zoals al gezegd, Lammers staat in de wachtkamer met een voet tussen de deur.

PSV wordt met dit soort bedragen hier echt niet slechter van.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 16:01
Niet alleen leegloop bij PSV. Heb zo'n vermoeden dat hele eredivisie leegloopt. Hoe de ploegen er volgend jaar uitzien is mij een groot raadsel.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 16:01
Ik vind Bergwijn nog te wisselvallig.
Vind ik leuk
ritje +535
donderdag 7 februari 2019 om 09:40
hallo Ik heb het al meer gezegt! Bergwijn is een bruikbare speler! Maar geen!!! top talent.Ik vind PEIRERO een groter talent! (zou ik graag naar Ajax zien gaan)Die past perfect bij Ajax! maar wie weet Overmars? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws