'Lozano en Bergwijn op de weg terug, tweetal mogelijk zondag al bij de selectie'

'Lozano en Bergwijn op de weg terug, tweetal mogelijk zondag al bij de selectie'

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 06:49vr 08-02-2019 om 06:49

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 07:58vr 08-02-2019 om 07:58

Het is nog onduidelijk of PSV zondag kan beschikken over Hirving Lozano en Steven Bergwijn. De beide vleugelaanvallers van de Eindhovenaren kampten respectievelijk met een hersenschudding en een beenblessure, maar wellicht kunnen ze zondag in de Domstad al hun rentree maken.

Volgens De Telegraaf bekijkt PSV de situatie van dag tot dag en zal het zaterdag een beslissing maken over de inzetbaarheid van Bergwijn en Lozano. Bergwijn raakte in het thuisduel met Fortuna Sittard (5-0) geblesseerd aan zijn been en de verwachting was dat hij een tijdje uit de roulatie zou zijn, maar de schade valt mee voor de koploper van de Eredivisie. Mogelijk kan hij al tegen Utrecht weer meespelen.

Lozano liep in het treffen met FC Groningen in het Philips Stadion (2-1) een hersenschudding op en moest per brancard van het veld. Ter controle verbleef de Mexicaan even in het ziekenhuis en nu lijkt het erop dat zijn herstel voorspoedig verloopt. Wellicht zit ook Bart Ramselaar zondag bij de PSV-selectie. De middenvelder, die in de winterstop op de nominatie stond om te vertrekken, speelt vrijdagavond in ieder geval met Jong PSV de stadsderby tegen FC Eindhoven.

Plaats een reactie

psvfan1913 +6023
vrijdag 8 februari 2019 om 06:51
Gaat goedkomen! De 3 punten komen naar eindhoven
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 06:53
Laten we het hopen! Forza PSV!
Vind ik leuk
voebtalie +1110
vrijdag 8 februari 2019 om 11:11
Vind je ook niet dat deze psv spelers grote aanstellers zijn? Beiden zogenaamd half dood van het veld.. blijkt er niets aan de hand. Spelers van deze generatie zijn echt watjes.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:52
Nee.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11594
vrijdag 8 februari 2019 om 09:34
Veel succes voor beide clubs gewenst trouwens ik ga wel kijken wordt een mooie spannende pot 😉😂

Its Ride or Die 💪
Vind ik leuk
Bertus +7194
vrijdag 8 februari 2019 om 10:39
Toch in elk geval hopen dat er minstens één van de twee kan spelen.
Malen is hopeloos uit vorm en Pereiro is geen flankspeler. Blijven Gakpo en Ihattaren over maar die zijn nog piepjong.
Vind ik leuk
Hirving +7
vrijdag 8 februari 2019 om 11:35
Makkie Utrecht speelt met 2 spelers minder 9 spelers in totaal.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 06:53
Die dokter is toch ongelooflijk! Een wonder dokter!

Hij kan naaien zonder garen
Vind ik leuk
Dee79 +2577
vrijdag 8 februari 2019 om 07:42
Klopt helemaal, net zoals chucky luuk en bergwijn kunnen janken zonder tranen.
Vind ik leuk
MeAgain +7052
vrijdag 8 februari 2019 om 07:49
Wil jij beweren dat je nu wel tranen hebt dan?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:01
Haha😂
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 06:55
Mooi, die kunnen we goed gebruiken de komende weken
Vind ik leuk
MN223 +1389
vrijdag 8 februari 2019 om 06:55
Speelt Heerenveen in het groen-wit tegenwoordig?
Vind ik leuk
Paulhuynh +942
vrijdag 8 februari 2019 om 07:20
Zoveel goei en een heerlijk strijdend team trots hoor 👌👌👌
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 07:25
Stelletje aanstellers. Ze bekijken het van dag tot dag en nemen zaterdag de beslissing.
De tijd dat ik Psv geloifde is al lang voorbij. Ze weten al lang zeker dat ze zondag sowieso speken. Maar ja, voor de buhne wil PSV even interresant doen.
Vind ik leuk
SanKev +1065
vrijdag 8 februari 2019 om 07:27
Dat zal het vast zijn ja.
Vind ik leuk
ficusje +2667
vrijdag 8 februari 2019 om 07:33
Hoop wel dat ze meedoen,utrecht verder naar beneden duwen.hebben alles op de wedstrijd van het jaar gezet,sinds die wedstrijd neerwaardse spiraal.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 07:36]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:32
Tja hé Triests club van NL zeggen ze ook wel
Vind ik leuk
MeAgain +7052
vrijdag 8 februari 2019 om 07:55
Zo stoere jongen, beetje zeiken op een andere club. Dapper hoor.
Doe de mensen hier een plezier en Verwijder je account. Zulke trieste lui lopen hier al genoeg.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:58
Wat fijn dat we vrijheid van meningsuiting hebben, en ik ga niet weg omdat jij dat wil, wie ben jij eigenlijk hmmm nog nooit van je gehoord ?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:45
Sterk verhaal, dank je.
Vind ik leuk
tannat +16381
vrijdag 8 februari 2019 om 07:51
jij bent een van die redenen dat ik Ajax niet serieus kan nemen
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:55
Nu in het Nederlands A.U.B.
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
vrijdag 8 februari 2019 om 08:02
Gelukkig heb jij er kijk op triest figuur
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
vrijdag 8 februari 2019 om 08:50
Ja ReneAjax, dat komt aan in Amsterdam hè!! Hoop weer vervlogen op puntverlies PSV, maak je maar druk om je eigen ploegje. Sterkte de komende week als je twee keer op je donder krijgt!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:01
Heb je hem ook weer.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29065
vrijdag 8 februari 2019 om 07:33
Die doen zondag gewoon mee!
Vind ik leuk
ficusje +2667
vrijdag 8 februari 2019 om 07:37
Come(n) on zondag,geloof me maar.
Vind ik leuk
Caniggia +1134
vrijdag 8 februari 2019 om 07:43
Net van Bommel zelf die was ook altijd zwaar geblesseerd en stond er de volgende wedstrijd ook weer.Bergwijn voetbalt dus tegen Utrecht alweer met zijn gebroken Kuitbeen en Lozano met een Hersenschudding
Vind ik leuk
Senn +8092
vrijdag 8 februari 2019 om 07:59
Angst?
Vind ik leuk
Caniggia +1134
vrijdag 8 februari 2019 om 08:14
Angst voor wat?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:02
Hersenschudding?


Daar moet je wel hersens voor hebben...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 08:02]
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 13:43
Het was een schedelbasisfractuur.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:08
Nee, een hersenschudding. Is algemeen bekend hoor. Dat jij in het verleden leeft is niet ons probleem vriend :-).

Hou gewoon op met je kansloze en kinderachtige opmerkingen.
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 20:51
Je gaat er nogal hard op in.
Blijkbaar heb ik toch gelijk, anders zou je niet zo reageren.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 21:41
Nee, wij hebben hier al een discussie over gevoerd. Jij komt alleen maar met sneue prietpraat, totaal niet onderbouwd en gebaseerd op aannames.

Je lijkt me zo'n persoon die altijd een oordeel klaar heeft, terwijl je je niet in iemand anders kunt verplaatsen. Ik denk altijd maar zo: zulk soort mensen moet je ook op de wereld hebben. Dan komen mensen met gezond verstand beter naar voren!
Vind ik leuk
ritje +535
vrijdag 8 februari 2019 om 07:57
hallo opper lampje uit lampegat is de grootste overdrijver van de Eredivisie! Hersenschudding? kuitbeen breuk? En zondag spelen die gewoon! opperlampje van bommel is een jankert! zondag een makkie! mvg ritje
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:14
Zullen we jou ff een kopstoot geven? Kijken of je dan ook kunt voetballen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:33
Kopstoot....

Overdrijven is ook een kunst he
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
vrijdag 8 februari 2019 om 15:13
Kerel je doet je naam wel eer aan gehaktbal

Alleen een echte bal is nog slimmer dan dat jij ook zal worden
Vind ik leuk
Frank0770 +179
vrijdag 8 februari 2019 om 10:18
Gezien ritje zijn tekst heeft ie geen kopstoot meer nodig. Die hebben ze vroeger als baby al een x op zijn hoofdje laten vallen. De gevolgen zijn nog merkbaar.
Vind ik leuk
040bovenaan +2023
vrijdag 8 februari 2019 om 09:32
wat een hoop frustratie gooi je er even uit. Wil je erover praten? Zit je misschien iets dwars?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:52
Goed om te lezen dat er hier veel doktoren en / of insiders van PSV rondhangen die precies weten wat de ernst van de kwetsuren van Bergwijn en Lozano is. Voor zover ik weet, zijn er talrijke vacatures te vinden voor deze gasten op de Nederlandse arbeidsmarkt, waaronder ook bij betaald voetbalclubs.
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 13:46
Als ik jou was, zou ik maar doorbellen om all-in te gaan op PSV.
Die zijn gewoon compleet. En Dickie gaat voor de 8e nederlaag op rij.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:51
Ik weet het zo net nog niet. PSV is na de winterstop niet meer zo in beste doen. Daarbij is Pol van Boekel de scheidsrechter van dienst en hij is bij lange na niet zo gemakkelijk te beïnvloeden (lees te paaien met geld) dan zijn collega Gozübüyük ;)
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 13:59
Ach, heeft de KNVB weer de eigen Brabantse huis-scheidsrechter van PSV aangesteld? Nou dan hoef je eigenlijk niet eens meer het eerste team te sturen.
Van Boekel zal inderdaad niet door Utrecht kunnen worden omgekocht, Boekel slaapt in een PSV-pyjama onder een PSV dekbed op een PSV kussen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 14:02
Dan ben jij niet goed op de hoogte Rene. Van Boekel en daarbij ook zijn familie zijn fervente aanhangers van Feyenoord.
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 14:08
Ik denk dat jij niet op de hoogte bent en in de war bent met Makkelie.

Boekel.. is dat niet een plaats in Brabant ?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 14:13
Ja Boekel is inderaad een plaats in zuid oost Brabant. Maar daar komt Pol van Boekel niet vandaan. En ook in Brabant en Limburg zitten meer dan genoeg aanhangers van Ajax en Feyenoord.
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 14:18
Klopt, hij komt uit Vierlingsbeek, inmiddels gemeente Boxmeer. Dat ligt maar 20km verderop.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 14:27
Ja dat zal ongeveer 20 km van elkaar liggen. Volgens mij heeft Pol van Boekel bij VVV gevoetbald.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 15:37
Aanhangers van Ajax zitten door het hele land! Enkel en alleen omdat Ajax zo een prachtig geweldige warme club is!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:02
Het zijn veelal meelopers uit de provincie die zelden of nooit een wedstrijd van Ajax bijwonen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 16:10]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:12
Utrecht, mooie mensen. Veel plezier met de wedstrijd, moge de beste winnen!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:29
Waarom verbaast me dat niks als ze zondag weer meedoen.
Ben dan wel benieuwd wie zondag van het veld gaat met een zogenaamde (ernstige) blessure
Vind ik leuk
040bovenaan +2023
vrijdag 8 februari 2019 om 09:34
Haha. Wat een ongelofelijke Calimero reactie van je. Ga zo door.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:59
nee, PSV gaat zo door
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:46
Wat een vervelende irritante zuigende amsterdamse eikels op dit draadje.
Als je niks normaals hebt te zeggen flikker dan op naar je eigen neuzen nieuwtjes.
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 13:53
Dat wou ik nu juist tegen jou zeggen!
"Als je niks normaals hebt te zeggen flikker dan op"
PSV probeert zich wanhopig in een underdogpositie te manoeuvreren en zeggen dat ze zo zielig zijn en zwaar gehavend het veld met krukken ondersteund zullen betreden, haha.
Wie trapt daar nog in?
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
vrijdag 8 februari 2019 om 15:19
Dat is jou redenering maar jou redenering is niet altijd de juiste, sterker nog gezien de haat reacties van jou heb jjij het nooit bij het rechte eind.

Wat jij nu eigenlijk aantoont met jou reacties is overduidelijk een calimero gedrag.
Waarschijnlijk lig je op de bank te huilen omdat Bergwijn en Lozano waarschijnlijk Zondag meedoen.

Tissue nodig piemke
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 15:29
Ik heb het altijd bij het rechte eind.
Je begrijpt er helemaal niets van.
Ik heb geen problemen als Lozano en Bergwijn meedoen.
Ik heb alleen problemen met altijd die leugens van Van Bommel zoals onder andere dat zijn spelers zwaar geblesseerd zijn.
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
vrijdag 8 februari 2019 om 15:33
Als je er zo problemen mee hebt reageer dan gewoon niet, jij lijkt gewoon blijken dat je hoopt dat ze zwaar geblesseerd zijn anders reageer je niet zo calimero-achtig.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 15:39
Tuurlijk hopen we dat! Liefst dat ze gewoon alles afscheuren, zelfs de Pum
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
vrijdag 8 februari 2019 om 15:42
dat zegt me al genoeg hersenloze reactie weer , had niet anders verwacht.

Vind ik leuk
LOZGUTI +837
vrijdag 8 februari 2019 om 15:36
En gezien je eerste regel ....lijd jij aan zware hoogmoed waanzin.

Doe er wat mee
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
vrijdag 8 februari 2019 om 15:45
Dat is realiteit, geen hoogmoedswaanzin.
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
vrijdag 8 februari 2019 om 15:49
Dan is het niet realiteit maar vorm van arrogantie met een kronkel in kop.

Dan denk je dat het realiteit is maar in werkelijkheid kots iedereen in jouw omgeving je uit.

Maar dat wist je waarschijnlijk al.

Ze waren geblesseerd en nu weer niet Boehoe boehoe

Get a life my Friend
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:09
Ach joh, die jongen is gewoon er op uit om mensen te frustreren.

Laat hem maar eens iets onderbouwen met feiten, kan hij niet. Als hij überhaupt al weet wat een feit is.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:19
Hoop dat ze op tijd fit zijn voor de Champions League wedstrijd van volgende week.

Ohnee toch niet....
Vind ik leuk
stratumseind +191506
vrijdag 8 februari 2019 om 10:23
gaat dit keer een lastige versie worden voor die van ons , ik verwacht een getergd fc utrecht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 12:15]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11161
vrijdag 8 februari 2019 om 13:16
1 en al theater....
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:56
Dat van F. de Jong, Mazraoui en Magalan bedoel jij zeker.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11161
vrijdag 8 februari 2019 om 15:07
Nee hoor, daar gaan we geen risico mee lopen op dat vieze ku(ns)tgras met een CL wedstrijd tegen Real voor de boeg! Tegen wie moet PSV eigenlijk in Europa??
Vind ik leuk
040bovenaan +2023
vrijdag 8 februari 2019 om 15:11
Daar is onze grootste psv supporter weer. Succes dit weekend met je clubje.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11161
vrijdag 8 februari 2019 om 15:23
Succes volgende week in Friesland....
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 15:12
Zijn die spelertjes dan bang voor het kunstgras?
Vind ik leuk
040bovenaan +2023
vrijdag 8 februari 2019 om 15:14
of bang om af te gaan
Vind ik leuk
040bovenaan +2023