VP-voetbalkantine: ‘Leeftijdsgrens Jong Ajax en Jong PSV moet opgekrikt worden’

VP-voetbalkantine: ‘Leeftijdsgrens Jong Ajax en Jong PSV moet opgekrikt worden’

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 14:00vr 08-02-2019 om 14:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Feyenoord moet Advocaat alsnog 'an offer he can't refuse' doen'

Stelling 2: ‘Leeftijdsgrens Jong Ajax en Jong PSV moet opgekrikt worden’

Stelling 3: Volgt om 17:00 uur

Plaats een reactie

Arvin +7853
vrijdag 8 februari 2019 om 11:17
Nee, gewoon voor een frisse (buitenlandse) naam gaan.
Vind ik leuk
jollyrogers +9253
vrijdag 8 februari 2019 om 11:19
vind je? ik ben stiekem wel benieuwd naar maurice steijn
Vind ik leuk
Arvin +7853
vrijdag 8 februari 2019 om 11:29
Ik vind dat een hele sympathieke gast, maar die gaat Feyenoord toch niet beter maken?

Het is net als het transferbeleid van Van Geel. Alleen maar de bekende en voor de hand liggende namen. Ik vind dat Feyenoord echt een topcoach moet proberen binnen te halen, een met oog voor de jeugdopleiding. Waarom niet Henry of zo'n naam proberen.
Vind ik leuk
jollyrogers +9253
vrijdag 8 februari 2019 om 11:33
ja, hij kreeg kleinere clubs wel aan het voetballen... misschien meer hoop dan wat anders....

idd... meer met die jeugd doen, maar daarvoor hadden ze jong-feyenoord een plek moeten geven. heel veel keuzes zijn achteraf verkeerd geweest, en zie dat nog maar eens goed te krijgen.
henry... dat was een siervoetballer, dat past niet echt. mss meer een simeone-type
Vind ik leuk
Deck010 +10214
vrijdag 8 februari 2019 om 12:14
Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar volgens mij heeft Feyenoord een hoofd jeugdopleiding rondlopen die het spelletje ook aardig snapt. Misschien die naar voren schuiven met van Persie en Kuyt als assistenten?
Vind ik leuk
jollyrogers +9253
vrijdag 8 februari 2019 om 12:23
ja mss... maar tussen jeugdopleiden en hoofdtrainer zit nog wel een hele wereld hoor.... maar tzou wel een stunt zijn!
Vind ik leuk
Zultkop +6768
vrijdag 8 februari 2019 om 11:30
Inderdaad, ik zie het liefst een Duitser komen:
Herrlich, Schmidt, Stöger zijn beschikbaar.
Zidane, Henry en García overigens ook .
Vind ik leuk
Arvin +7853
vrijdag 8 februari 2019 om 11:31
Zidane is een utopie, Henry zie ik wel als mogelijkheid.
Vind ik leuk
Zultkop +6768
vrijdag 8 februari 2019 om 11:34
Weet ik van zidane 😁
Vind ik leuk
The Iceman +18200
vrijdag 8 februari 2019 om 11:31
Peter Hyballa staat te trappelen.
Vind ik leuk
Zultkop +6768
vrijdag 8 februari 2019 om 11:33
Hyballa stond dan weer niet op mijn lijstje , peter moet maar een paard kopen als ie van trappelen houdt.
Vind ik leuk
The Iceman +18200
vrijdag 8 februari 2019 om 11:34
Wel iets realistischer dan de meeste namen die je noemt :p
Vind ik leuk
Zultkop +6768
vrijdag 8 februari 2019 om 11:37
Ik mag best wensen hebben 😋 wie weet zegt 1 van de heren ja, dit is al een creatiever lijstje dan waar Martinus mee komt. Proberen kan altijd
Vind ik leuk
Metal +3479
vrijdag 8 februari 2019 om 11:39
Advocaat moet je niet willen toch? Waarom een bejaarde aanstellen terwijl je juist een frisse wind nodig hebt.
Idee van Zultkop om een Duitser aan te stellen is niet eens zo slecht. Duitsers zijn van het voetbal dat Feyenoord wel ligt.
Fysiek, inzet en als team opereren. Kijk ook eens in de 2. Bundesliga, daar lopen een paar interessante jonge trainers die nu al gevolgd worden door de grote clubs.
Zet er een goede TD bij voor een paar gerichte aankopen en laat de jeugd weer doorstromen. Dat laatste hebben ze met Brard al in gedachten. Het helpt ook om je talenten te behouden als ze werkelijk de kans op Feyenoord1 krijgen. Een goede TD weet welke talenten door kunnen gaan stromen. Dan weet hij ook welke posities er over blijven en die ingevuld moeten worden door aankopen!
Vind ik leuk
Zultkop +6768
vrijdag 8 februari 2019 om 11:50
Fijn dat er steun is. 👍 ik las laatst een artikel over de jonge Duitse trainers van dit moment. O.a. Nagelsmann werd eruit gelicht. Deze trainers hebben allen een vernieuwende visie op voetbal.
Daarnaast, als je via het netwerk van zo'n trainer nog Duits talent kan toevoegen aan de club, Duitsers hebben vaak een wat betere mentaliteit dan Nederlandse spelers

https://www.voetbaltrainer.nl/2017/08/05/julian-nagelsmann-innovatieve-trainer-bijzondere-trainingsfilosofie/
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:54]
Vind ik leuk
The Iceman +18200
vrijdag 8 februari 2019 om 11:17
Een paardenkop in z’n bed leggen dus?
Vind ik leuk
Blindsy +20596
vrijdag 8 februari 2019 om 11:20
Stelling 1: wat een onzin. Hij is toch geen Van Gaal of Cruyff? Hij zal sowieso geen Fraser-achtig salaris verdienen. Dus het is graag of niet.
Vind ik leuk
Mallerd +1915
vrijdag 8 februari 2019 om 11:20
1: Nee, maar als je als supporters zijnde ervoor kunt zorgen dat Advocaat liever niet trainer wordt door alle negativiteit dan moet het toch ook lukken om Martin van Geel te laten opstappen?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:21
Laat van Gastel het maar doen een goede Advocaat hebben ze al
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:22]
Vind ik leuk
guusje +1656
vrijdag 8 februari 2019 om 11:23
"we proberen over voetbal te praten hier"

En het gaat over Feyenoord?!?
Vind ik leuk
Blindsy +20596
vrijdag 8 februari 2019 om 11:29
Niet te geloven. Na Markus80, nu weer guusje uit de provincie. Gaan we weer:

Guusje heeft een heel klein, broos ego. Daarom is guusje fan van Ajax en Barcelona. Want die winnen het vaakst. Dan hoort guusje bij de beste. Iets wat hij graag anderen in wrijft. Dat is goed voor dat broze ego. Guusje had fan kunnen zijn van de plaatselijke KDD-club. Maar die winnen niet vaak. Dan heeft guusje niks om arrogant over te doen. Guusje trollt nl. graag. Zijn broze ego wordt steeds sterker. Guusje is blij. Dag, guusje!
Vind ik leuk
Zultkop +6768
vrijdag 8 februari 2019 om 11:32
Guus , ga alsjeblieft naar huus, doe je deur op slot, zet je Wi-Fi uit en laat nooit meer wat van je horen.
Vind ik leuk
guusje +1656
vrijdag 8 februari 2019 om 12:23
Ach, en Blindsey heeft een héél teer zieltje waar je vooral niet op moet trappen.
Vind ik leuk
Blindsy +20596
vrijdag 8 februari 2019 om 14:55
Jochie, ik heb zoveel eelt op mijn ziel, en zulke korte tenen, daar kun jij met geen mogelijkheid op trappen.
Vind ik leuk
guusje +1656
vrijdag 8 februari 2019 om 15:05
Wijffie, als Feyenoord fan is dat inderdaad wel handig om te hebben.
Vind ik leuk
Blindsy +20596
vrijdag 8 februari 2019 om 15:07
Voor voetbal heb ik dat sowieso niet nodig, guuske.
Vind ik leuk
F-Troop +205
vrijdag 8 februari 2019 om 14:08
...🤔...🙄...😅...😂...🤣..

guus...is de zwakste schakel..
Vind ik leuk
F-Troop +205
vrijdag 8 februari 2019 om 14:06
..guus..ga naar huus..je koeien staan te springen..
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:26
Is voor iedere trainer moeilijk om bij Feyenoord te werken .
Ze kunnen in ieder geval beter een echte rasfeyenoorder als trainer pakken die hebben wat reserve als het niet goed gaat ik zou gaan voor John de Wolf met Fraser.
Vind ik leuk
F-Troop +205
vrijdag 8 februari 2019 om 14:09
..guusje als trainert...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:26
Advocaat als tussenpaus is een goed plan. De organisatie vernieuwen zou ook niet verkeerd zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:27
Andersom eigenlijk Fraser met als assistent De Wolf
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:29
Ansoluut niet, ze mogen blij zijn dat hij het niet doet, is bron van ellende anders
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5853
vrijdag 8 februari 2019 om 11:36
Hahahaha nee
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:36
Of Henk Fraser gelijk halen, of Gert-Jan Verbeek voor een jaar, daarna Henk Fraser halen.
Vind ik leuk
Johnny020 +152
vrijdag 8 februari 2019 om 11:44
Advocaat gaat toch voor één euro meer al naar een andere club. Geldwolf die ouwe.
Vind ik leuk
Mjblinker +869
vrijdag 8 februari 2019 om 11:49
1. Nee
Vind ik leuk
Smithsonian +45281
vrijdag 8 februari 2019 om 11:51
Stelling 1: Als het aan vp ligt zeker.

Maar nee, niet aan beginnen. #vangeelrotop
Vind ik leuk
Mjblinker +869
vrijdag 8 februari 2019 om 11:54
Fey moet een trainer aanstellen die de komende 4jr al zijn energie erin stopt. Wie dat is; geen idee maar daarvoor hebben we dus een TD aangesteld voor say 400k per jaar. Bosz moest zijn krediet ook nog verdienen bij ajax en van ten hag is na dit seizoen (wel/geen prijs) pas echt duidelijk of hij geschikt is maar zij hebben in ieder geval en eigen visie, veel energie en werklust om er iets moois van te maken. Kuyt lijkt me nog te vroeg al zou hij assistent kunnen worden van eg Henk Fraser. Denk aan Cocu en De Boer als assisten van Van Marwijk bij Oranje; Gio bij Rutten.
Vind ik leuk
F-Troop +205
vrijdag 8 februari 2019 om 14:11
..Gio stopt al jaren zijn energie erin..maar wordt tegengewerkt door die nare man..van geel...

#me2sayEXITvanGeel..nù
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:57
Advocaat heeft de juiste beslissing genomen door geen trainer van Feyenoord te worden.
Ze hebben geen geld,v.Persie stopt,wat blijft er dan nog over.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:00
Nee moeten ze niet doen met dick die moet nu met pensioen gaan zal moeilijk zijn denk ik voor hem genoeg andere trainers moet even zoeken maar die zijn er wel hoor steijn mischien van vvv
Vind ik leuk
Bowy +70
vrijdag 8 februari 2019 om 12:05
Wie er ook komt als trainer degene die op het veld staan moeten het doen.De trainer kan nog zo goed zijn als hij geen matriaal heeft op het veld houd het op,hij kan alleen de spelers aansturen en als deze te beroerd zijn net als nu elke week alles te geven houd het op.Mentaliteits kwestie anders niks.Succes met zoeken naar een nieuwe trainer.O ja en v Geel ook opzouten.
Vind ik leuk
Il Gordo +21300
vrijdag 8 februari 2019 om 12:11
Nee, Feyenoord moet ver weg van Advocaat blijven. Men moet een trainer zoeken die past bij het beleid voor de komende jaren.

Men zegt dat dit beleid de inzet op eigen jeugd is. Haal dan een trainer(scombinatie) die jonge spelers beter maakt en het elftal herkenbaar laat spelen. Combi Steijn-Moniz, combi Ten Cate-Moniz of Jol (met Steijn). Misschien is het in het kader van die frisse wind ook goed om afscheid te nemen van je huidige assistenten.
Vind ik leuk
Nielsk +2380
vrijdag 8 februari 2019 om 12:12
Nee, ga voor een trainer die met jongeren kan werken, voor lange termijn... Kuyt kan het altijd nog overnemen
Vind ik leuk
Guzzi +711
vrijdag 8 februari 2019 om 12:16
Misschien is Henk Ten Cate wat,samen met Kuyt.
Vind ik leuk
kees ee +1083
vrijdag 8 februari 2019 om 12:20
st 1; . . . moet ?? helemaal niet !!
Vind ik leuk
Roberts +33
vrijdag 8 februari 2019 om 12:23
JAAP STAM halen en snel..
Vind ik leuk
F-Troop +205
vrijdag 8 februari 2019 om 14:12
..de bal moet in de goal..niet uit het stadion..
Vind ik leuk
Phoxythebest +1124
vrijdag 8 februari 2019 om 12:47
Mijn advies zou zijn om rustig de tijd te nemen en niet een Dick Advocaat aan te stellen die het waarschijnlijk toch niet afmaakt. Ook moet de nieuwe trainer tijd krijgen om te bouwen en uiteraard moet de selectie een upgrade krijgen. Dan oogst je misschien binnen 2 a 3 jaar succes. Het gat met Ajax en Psv dicht je niet in 1 seizoen.
Vind ik leuk
JanTa48 +9465
vrijdag 8 februari 2019 om 12:48
Laat Feyenoord eerst eens schoon schip binnen hun technische organisatie gaan maken voordat ze een nieuwe trainer aanstellen.
Vind ik leuk
fr1963 +4730
vrijdag 8 februari 2019 om 13:09
1. No way
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:19
Inadequaat en niet pro-actief modereren, ondanks een regen aan rapportages.

' Is goed vieze pedo je vader was ook een pedo toch en je moeder een nazi hoer'.

' Je bent zeker een nsber maar dat was je hele fam'

Deze cognitief gehandicapte en laagschedelige recidive-knaap kan al de gehele ochtend geheel vrijelijk zijn gang gaan met een buitengewoon ranzige ad hominem act.

Dilettantisme optima forma.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 13:25]
Vind ik leuk
Glenn55 +129
vrijdag 8 februari 2019 om 14:00
Neen, geen tussen paus, weggegooid tijd en geld! Tijd ook voor een hele frisse wind door ALLE geleidingen binnen de club, van de scouting tot aan de directie, er heerst al te lang halfbakken proffesionaliteit binnen de club, nu echt tijd om door te selecteren en rigoreus te vernieuwen, zo niet dan wordt de achterstand op die andere 2 nog groter, ook met een nieuwe stadion!
Scouting moet op de schop, weg die oude vastgeroeste zooi, nu eens echte gerenommeerde mensen daar neerzetten die spelers kunnen vinden met een potentiele verkoopwaarde, daar genereer je geld uit!
Jeugdopleiding moet meer aandacht geven aan creativelingen en ze ook weten te begeleiden en sneller durven te brengen, daarbij heb je dus ook trainers nodig die ze beter maken en weten te motiveren en te behouden voor de club, daar is dus ook weer geld te genereren....... dus niet met Advocaat die een Kramer haalt terwijl hij een zelfde soort jonge speler al heeft in de selectie!
Kom op Feyenoord, pakt eens door! Laat nou zien dat de gouden tijden nog te herhalen is, op zijn minst een poging daartoe, zo niet, blijft dan lekker VOORGOED in die middenmoot hangen! Zie ik AZ nog eroverheen gaan!
Wie heeft echt de ballen om dit te doen? Iemand die als zoon vd club wordt gezien binnen de club heeft dan waarschijnlijk ook teveel emotionele bindingen met de oude rakkers daar, niet geschikt dus! Puur iemand die dat zakelijk ziet en ook de nodige keiharde beslissingen durft te nemen, zoals Adriaanse dat ooit deed bij WII!
Vind ik leuk
Benniewies +6178
vrijdag 8 februari 2019 om 14:04
2. Nee gewoon paar oefen potjes spelen. Zijn ook jonge spelers die bij de selectie zitten en dan niet meer met jong mag spelen. Dan krijgen die ook meer speeltijd
Vind ik leuk
wattenstaafje +24017
vrijdag 8 februari 2019 om 14:12
1 Nee
2 Nee
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 14:37
En wij maar bloeden in de KKD.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 14:47
Nee geen leeftijdsverhoging, straks gaan ze met alle wisselspelers spelen in de KKD..
Vind ik leuk
Tukkerwolf +131
vrijdag 8 februari 2019 om 16:16
Jong teams het liefst helemaal uit de KKD. Ze voegen niets toe, behalve wedstrijden in lege stadions en achterafveldjes. Als ze er toch bij moeten blijven moet de leeftijd juist omlaag naar max 21 jaar. Ajax of PSV kan ook spelers verhuren waardoor ze bij een gewoon KKD team ervaring op kunnen doen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:19
1: nope / 2: misschien
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws