Kraay jr. kritisch op FC Den Bosch: 'Moet de trainer verdomd goede reden hebben'

Kraay jr. kritisch op FC Den Bosch: 'Moet de trainer verdomd goede reden hebben'

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 20:14vr 08-02-2019 om 20:14

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 20:27vr 08-02-2019 om 20:27

Hans Kraay junior heeft zijn vraagtekens over het aan- en verkoopbeleid van FC Den Bosch. De Brabanders waren voor en na de winterstop bezig aan een ongeslagen serie van vijftien wedstrijden en haalden Brahim Darri en Vincent Vermeij (foto) naar De Vliert.

Met Vermeij in de ploeg werd er nog gewonnen van TOP Oss. Daarna volgden er nederlagen op bezoek bij FC Eindhoven en RKC Waalwijk, waar Darri zijn debuut voor de periodewinnaar maakte. "Ik denk niet dat FC Den Bosch er beter door is geworden", vertelt Kraay jr. vrijdagavond bij FOX Sports.

Vaste waarden als Sven Blummel en Rauno Sappinen moesten bovendien plaatsmaken voor de nieuwelingen, tot onbegrip van de analist. "Dat zijn wel je spelers waar je vijftien wedstrijden mee ongeslagen bent geweest. Die hebben vast zoiets van: als ik eruit moet, dan moet de trainer (Willy Boessen, red.) wel een verdomd goede reden hebben. Darri en Vermeij hebben ook niets laten zien wat die andere twee niet ook kunnen."

Blummel en Sappinen staan vrijdagavond tegen FC Volendam overigens weer in de basis. De Est start in de spits en houdt Vermeij op de bank. Blummel opereert vanaf de rechterkant, terwijl Darri vanaf links speelt.

Plaats een reactie

vrijdag 8 februari 2019 om 20:18
Wie is kraay?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:32
Dat is Hans
Vind ik leuk
N.E.C. +704
vrijdag 8 februari 2019 om 20:19
Wij zijn gelukkig van Darri af!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:21
Bouyaglafen is geblesseerd en voor hem speelt Darri.
Vermeij zit op de bank, is gehaald als breekijzer.
Kraaij heeft het nu bij het verkeerde eind.
Vind ik leuk
Broekie +621
vrijdag 8 februari 2019 om 20:25
Helemaal met Kraay eens!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:51
Richard ?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:37
Broekieee hoe is t jonghuuuu
Vind ik leuk
mcmodd +25946
vrijdag 8 februari 2019 om 20:27
Het lijkt me, met het herkrijgen van de basisplaatsen, dat Kraay jr. een beetje laat is met zijn kritiek. Bovendien, soms is hij verslaggever, soms analist, maar nooit is hij onafhankelijk. Of het Nederlandse voetbal met hem een verrijking is mag je je wel afvragen. Om met Wim Kan te spreken: “An die man, daar hebbie niks an. Geef er daar maar minder van.”
Vind ik leuk
AllAdIn +22333
vrijdag 8 februari 2019 om 20:35
Achteraf lullen is altijd makkelijk..
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:57
Vermeij doet niet eens mee, is ook als bankzitter gehaald en Darri speelt omdat Bouyaglafen geblesseerd is.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28950
vrijdag 8 februari 2019 om 22:41
FCDB wordt al klaargestoomd voor het grote werk. De selectie wordt breder en sterker. Deze zomer zal Jordania de selectie nog verder versterken. Promotie of niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws