Ramselaar 'te goed voor de Keuken Kampioen Divisie': 'Wat denk je zelf? Ik ook'

Ramselaar 'te goed voor de Keuken Kampioen Divisie': 'Wat denk je zelf? Ik ook'

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 20:36vr 08-02-2019 om 20:36

Jong PSV-trainer Dennis Haar prijst zich gelukkig dat hij mag beschikken over Bart Ramselaar. De 22-jarige middenvelder komt niet in de plannen van hoofdtrainer Mark van Bommel voor, kon in januari geen transfer maken en doet op vrijdagavond mee tijdens de stadsderby tegen FC Eindhoven.

Haar stond voorafgaand aan de ontmoeting een cameraploeg van FOX Sports te woord. De interviewer suggereerde dat Ramselaar eigenlijk te goed is voor de Keuken Kampioen Divisie. "Wat denk je zelf?", countert de 42-jarige trainer lachend. "Ik denk het ook. Of ik een voordeel heb vandaag (vrijdag, red.)? Ja, ik ben blij dat hij meedoet. Hij heeft minuten nodig om in vorm te blijven en hij kan met zijn ervaring van waarde zijn voor ons team."

Of hij verbaasd is dat Ramselaar bij het eerste elftal niet aan de bak komt, wil Haar echter niet zeggen. "Er is voor de winterstop heel veel gezegd over zijn rol. Daar heeft Mark van Bommel genoeg over gezegd. Hij is nu hier en dit is het podium waar hij gaat spelen."

Poll

Heeft Ramselaar te weinig kansen gekregen dit seizoen?

(4007 stemmen)

Plaats een reactie

Kuip +9689
vrijdag 8 februari 2019 om 20:59
Zonde dat zo’n jongen niet in de eredivisie speelt bij een subtopper. Hij zit nu al jaren te verpieteren.
Vind ik leuk
Bizzy +23309
vrijdag 8 februari 2019 om 21:33
Iets voor Feijenoord ?
Vind ik leuk
Kuip +9689
vrijdag 8 februari 2019 om 22:24
Mmmmmm, ik twijfel of Ramselaar wat voor Feyenoord is. Ik denk niet dat ie Feyenoord veel beter laat spelen. Eigenlijk is Utrecht de perfecte club voor hem.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 21:17
Ramselaar heeft onder Cocu best wel wat gespeeld, maar was maar zelden overtuigend. Hij werkt hard en komt energiek over, maar heeft zelden een bepalende actie. Heeft kansen genoeg gehad, maar het gewoon niet laten zien. Komt gewoon tekort t.o.v. Hendrix-Rosario-Pereiro. Vind zelf Mauro Junior ook beter. Dus zo raar is het niet dat ie niet in PSV 1 speelt.Dat ie voor zijn ontwikkeling beter bij een andere club kan gaan spelen, daar is iedereen het wel over eens. Maar ja, blijkbaar is de belangstelling niet zo groot. Dat zegt ook iets.
Vind ik leuk
Linke loe +312
vrijdag 8 februari 2019 om 21:26
Nou ik vind die ramselaar wel een leuke voetballer..maarja mischien dat hij wel te weinig heeft laten zien wanneer dat kon..mischien voor Hendrix!! Dat kan nooit minder worden..ik vind die Hendrix echt een slechte voetballer
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 21:31
Ramselaar is welkom bij ons 3e klasse west.
Vind ik leuk
tikkietoe +5924
vrijdag 8 februari 2019 om 21:51
Ik vind het jammer dat PSV niet besloten heeft hem aan de subtop te verhuren.
Vind ik leuk
Ray01 +128
vrijdag 8 februari 2019 om 22:48
Als trainers van het eerste elftal moet je een brede selectie hebben.. en soms val je net naast..
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:54
Te goed voor de kkd, of hij voor psv1 goed genoeg is durf ik niet te zeggen. Denk dat verhuur bij middenmoter eredivisie het best voor beide partijen geweest was.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:30
bart zit tegen de eredivisie top aan snap niet dat r geen clubs uit de middemoot zijn gekomen voor hem heereveen, utrecht,pec was hij zeker een aanwinst zelfs feyenoord had moeten komen als vilhena vertrekt einde seizoen hadden ze de beoogde vervanger alweer klaar staan en dan kun je zeggen ayoub maar die s niet van hrt caliber ramselaar
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 00:32]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 02:56
Hoezo triest? Als iemand niet op het niveau presteerd wat ze van hem verwachten dan ben je gewoon niet goed genoeg! Dat is het risico als je naar een topclub gaat; dat je niet goed genoeg bent. Je krijgt likes van die mensen die PSV haten.

Oja we staan eerste.....
Vind ik leuk
bennings +353
zaterdag 9 februari 2019 om 09:34
Gewoon lekker terug naar Utreg volgend seizoen .
Vind ik leuk
BS +1319
zaterdag 9 februari 2019 om 09:49
Ramselaar denk laat PSV mij maar lekker door betalen voor het niets doen, en gelijk heeft hij. Komt van de zomer wel weer een club
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws