KKD-concurrenten zien FC Twente aan de horizon verdwijnen: zes punten los

KKD-concurrenten zien FC Twente aan de horizon verdwijnen: zes punten los

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 21:56vr 08-02-2019 om 21:56

FC Twente heeft alvast een voorzichtige optie op de Keuken Kampioen Divisie-titel genomen. De Tukkers wonnen de kraker bij Sparta met ruime cijfers en zag achtervolger FC Den Bosch knoeien tegen FC Volendam.

De Enschedeërs maakten voor rust het verschil op Het Kasteel. Janne Saksela leek een overtreding buiten het strafschopgebied te maken, maar arbiter Serdar Gözübüyük kende een strafschop toe: Tom Boere hield zijn zenuwen in bedwang en schoot de 0-1 binnen. Peet Bijen zorgde vlak voor de pauze voor 0-2. Nadat Bart Vriends een voorzet vanaf rechts ongelukkigerwijs in eigen doel werkte, was de wedstrijd beslist: 0-3. Het superieure FC Twente speelde de wedstrijd vervolgens rustig uit.

De Tukkers kregen bovendien goed nieuws uit Den Bosch. De winnaar van de tweede periode liet thuis tegen FC Volendam voor de derde week op rij punten liggen. Nadat Boy Deul voor een 0-1 ruststand had gezorgd, moesten de Brabanders in de achtervolging. Sven Blummel zorgde met een fabelachtige omhaal voor de gelijkmaker, maar meer zat er niet in voor FC Den Bosch.

FC Twente staat nu zes punten voor op nummer twee FC Den Bosch, dat maandagavond nog bijgehaald kan worden door Go Ahead Eagles (uit tegen Jong FC Utrecht, red.). Sparta is inmiddels ingehaald door Jong PSV, staat elf punten achter op FC Twente en lijkt zich alvast te kunnen richten op de play-offs.

Overige uitslagen:
SC Cambuur-NEC 1-1
FC Eindhoven-Jong PSV 1-2
Telstar-RKC Waalwijk 0-3
TOP Oss-MVV Maastricht 1-3
Almere City-Jong AZ 2-0
Helmond Sport-FC Dordrecht 1-2

Plaats een reactie

Recovery +114
vrijdag 8 februari 2019 om 21:58
Siiiii!!!.
Hier ben ik fucking blij mee.
Excuus voor mijn taalgebruik
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:01
Ipv excuses had je kunnen backspacen neppert
Vind ik leuk
Recovery +114
vrijdag 8 februari 2019 om 22:25
Onmogelijk. Ik heb bier op en pure emotie moet je nooit wissen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:27
Dan vat er nog maar een paar. Proost
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5642
vrijdag 8 februari 2019 om 22:34
I.p.v. op vp zitten moet je door tanken!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:44
En nog zonder typvouden ook nog...
Vind ik leuk
Recovery +114
zaterdag 9 februari 2019 om 15:37
Toffe reacties.
Ik heb geen last van missclicks als ik gezopen heb. Het duurt alleen wat langer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:31
De zon verdwijnt in het westen achter de horizon door de verrassing uit het oosten, FCT.
Vind ik leuk
koosje +1157
vrijdag 8 februari 2019 om 22:34
Gefeliciteerd Twente met het kampioenschap
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12784
zaterdag 9 februari 2019 om 01:09
Serieus hahaha nog 14 wedstrijden te gaan man!
Vind ik leuk
koosje +1157
zaterdag 9 februari 2019 om 07:29
Ja serieus. Den Bosch heeft het niet meer .
Vind ik leuk
Baszabas +901
zaterdag 9 februari 2019 om 09:21
Aankomende wedstrijden FC Twente uit:
- Jong PSV
- RODA JC
- Top oss
- Go Ahead Eagles

Fc Twente thuis:
- Eindhoven
- Volendam
- Den bosch

Als Twente maart overleefd met een voorsprong van 1-3 punten dan worden ze kampioen. Als het in het bovenstaande een aantal wedstrijden misgaat dan wordt het nog wen zware dobber.

Maar eerlijk is eerlijk 6punten los brengt wel lucht
Vind ik leuk
koosje +1157
zaterdag 9 februari 2019 om 09:28
Ik snap je punt. Maar Den Bosch staat op dit moment zo slecht te spelen, dat ze de komende wedstrijden nog wel meer punten laten liggen.
Vind ik leuk
S - SIDE +288
zaterdag 9 februari 2019 om 10:52
mag je niet hopen
twente F.C. is niet meer dan een kkd ....clupje

1 hooguit 2 jaar dan gaan ze weer naar de kkd

een dood paard dat F.C.

Jammer maar het is zo ...
Vind ik leuk
Baszabas +901
zaterdag 9 februari 2019 om 12:19
Dat is wat je hoopt maar nee Twente is geen KKD-clubje. Ik/wij voelen ons er niet te groot voor en het is volkomen terecht dat we in de KKD spelen. En een kampioenschap heb ik nog steeds niet omarmd, ik hoop het natuurlijk wel. We staan los nu maar niet met mooi voetbal.

Volgend seizoen, mochten we terug in de eredivisie zijn, komt er wel meer geld los, meerdere sponsoren, betere inkomsten. We zullen dan tussen 10-16 meedoen maar langzaamaan zullen we terugkomen! Let op mijn woorden.

En nee daarmee bedoel ik niet dat we binnen nu een aantal jaar weer eens om het kampioenschap gaan spelen in de eredivisie maar gewoon meedoen tussen 4-10
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:01
En het superieure Twente speelde de wedstrijd rustig uit! Geweldig toch, vooral voor alle haat en nare verwensingen hier op VP! Met dit immigranten elftal haha
Vind ik leuk
redknap +1247
vrijdag 8 februari 2019 om 22:41
Me too,
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:51
Toch wel grappig. In den bosch en rotterdam rekende ze zich al rijk.
Vind ik leuk
koosje +1157
zaterdag 9 februari 2019 om 09:27
sterker nog. Ik dacht wij worden met 2 vingers in de neus kampioen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:04
#
Vind ik leuk
Mario 1 +2827
zaterdag 9 februari 2019 om 00:11
Ik ook, ook al ben ik voor PSV ik blijf een Tukker😀😀
Vind ik leuk
Bosmeister +1184
zaterdag 9 februari 2019 om 00:31
Nee hoor, als je voor PSV bent ben je geen Tukker meer. Je mag de G ook niet meer uitspreken en ook niet meer meepraten als het over voetbal gaat.
Vind ik leuk
Mario 1 +2827
zaterdag 9 februari 2019 om 00:41
Hahah , dat zegt een grunikker😀😀😀
Vind ik leuk
Bosmeister +1184
zaterdag 9 februari 2019 om 01:07
Wij Groningers kunnen de G prima uitspreken moatie 😘
Vind ik leuk
Ikkedus +273
zaterdag 9 februari 2019 om 23:16
Zo een hersenloze reactie en dan 31 likes..
Lekker hè, zo vaak onterechte pingels mee?
Het zal je niet eens meer opvallen, het went hè?
KNVB-maffia wilt Twente terug in de ere, dat is duidelijk.


Eerste wedstrijd in de gemeente Enschede, al onterechte pingel, door die kwal Boere.
Niemand die hem raakt, daarna weer kansloos, net als al die andere clubs na al die pingels.
En nu, ze zeggen “ het lijkt erbuiten”. Jezus! Al beelden gezien?
Niet een stukkie hoor!
En die gozebu en nog heel veel, heeft wederom veel geld verdiend met wedden op die wedstrijd.
KNVB blij, Twente blij, jij heel blij. Vooral met je likes...
Succes, geeft het niveau aan van de wereld die eerste divisie, KNVB, Twente, fraude, gozebujenz, heet.
Veel plezier ermee...
Vind ik leuk
Recovery +114
zondag 10 februari 2019 om 12:20
Ben je ongesteld? Last van een knapzak? Ik geef geen reet om likes, maar jij komt nu over als een klein kind. Enige hersenloze opmerking is die van jou. Grow up, of verlaat VP stilletjes. Niemand zal jou missen.
Vind ik leuk
1324 +19
vrijdag 8 februari 2019 om 22:00
Twente!
Vind ik leuk
Mr bien +8675
vrijdag 8 februari 2019 om 22:00
Qua aanhang en club is Twente eredivisie waardig.
Mooi dat Almere eindelijk weer eens gewonnen heeft.
Vind ik leuk
twentegoal +870
vrijdag 8 februari 2019 om 22:28
Ha ha eredivisie waardig. ... twente is na top drie altijd nog vierde club van het land... ze komen razendsnel terug
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5642
vrijdag 8 februari 2019 om 22:36
Hij geeft toch een compliment joh pannenkoek. Moet hij nog meer veren in jullie reet stoppen?
Vind ik leuk
Jan ref +2028
vrijdag 8 februari 2019 om 23:53
Pannekoek? wat ben jij dan wel niet om zo te reageren?
Vind ik leuk
fcdb 67 +3482
vrijdag 8 februari 2019 om 23:55
Gefeliciteerd Jan
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 00:16
Dank je wel kerel was weer lekker Sparta is nu weg nu maandag go ahead nog verlies dan zit het goed ook voor jullie
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5642
zaterdag 9 februari 2019 om 04:01
Gaatie?
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 08:36
Dat zie je he dat het super gaat 😜
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:40
Dit slaat nergens op. Volgens mij hebben wij geen enkel recht om op te mogen scheppen aangezien we kompleet terecht in de keuken kampioen divisie spelen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2628
vrijdag 8 februari 2019 om 22:54
ik zie ze toch graag terug komen
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:00
Dat zijn we dan met elkaar eens ;-)
Vind ik leuk
Oale grond +1350
vrijdag 8 februari 2019 om 23:24
Yep, het voelde beroerd maar is gewoon realiteit. Vorig seizoen was zwaar kl...
Vind ik leuk
Oale grond +1350
vrijdag 8 februari 2019 om 23:23
Toch heb ik nog steeds het gevoel op vrijdagavond naar de bingo te gaan. Ach vanavond weer een lekkere avond, maar nog geen volle kaart. Nog 14 keer te gaan!
Vind ik leuk
Jan ref +2028
vrijdag 8 februari 2019 om 23:55
En ik had de kaart weer vol met 3punten en een broodje beenham hahaha
Vind ik leuk
Rodajc +19260
zaterdag 9 februari 2019 om 00:36
Vorige week ook hoor...;-(
Vind ik leuk
ElNDHOVEN +219
vrijdag 8 februari 2019 om 22:01
Jammer van Den Bosch weer, hoopte dat ze vandaag eindelijk weer 3 punten konden pakken, helaas...
Vind ik leuk
Equin +18
vrijdag 8 februari 2019 om 22:01
Lekker. Almere ook weer 3 punten!
Vind ik leuk
Gazza +584
vrijdag 8 februari 2019 om 22:02
En toch gaat de Turkse "vriend" voor de zoveelste keer grandioos in de fout. Waarom in Godsnaam mag die nog blijven fluiten??
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:44
Floot niet voor niets KKD he? Volgende week maar eens een weekje banken, lijkt me.
Vind ik leuk
Voetbal34 +410
vrijdag 8 februari 2019 om 22:02
Twente speelde vandaag echt goed, als ze zo doorblijven spelen kunnen ze volgend seizoen gewoon nee komen in de eredivisie buiten degradatie zone
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:03
VP knoeit weer. Den Bosch staat 4 punten voor op Go Ahead en kan maandag dus niet bijgehaald worden.
Twente was drie klasse beter dan Sparta, dat definitief is afgehaakt
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 22:04]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:03
Man man man die gozubuyuk. Wat een drama die kerel.

De strafschop was 100% geen strafschop , overtreding was er buiten.

Maar twente krijgt dit seizoen wel vaker onterechte strafschoppen mee dus dat is al geen verassing meer.

Verder heeft twente helaas wel verdiend gewonnen.

Maar goed voor mijn toto is het niet. Ze boren me wel ff 152 euro door mijn neus . Had gelijk spel voorspeld
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:06
Het zijn maar een paar eurootjes... het is geen jackpot wat je misloopt!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:07
Dan nog. 152 euro is voor mij wel gewoon boel geld
Vind ik leuk
1313 +11959
vrijdag 8 februari 2019 om 22:24
Maar hij verliest toch ook geen 152 euro? Zijn inzet was vele malen lager hoor.😜
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:29
Ik had 2 euro ingezet op paar potjes en daar was deze er 1 van.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:42
En de rest had je goed?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:46
Nog niet had ook ingezet op pec, liverpool, chelsea - city en nog paar. Helaas nu niks meer. Ach volgende keer beter
Vind ik leuk
RenW +5632
zaterdag 9 februari 2019 om 00:01
Stom dat je het dan vergokt.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:47
Dara a inderdaad die Gözübüyük.
Tweede helft mist hij er ook weer eens één. Zoals Twente wel vaker zuivere penalties niet heeft gekregen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:47
*Drama inderdaad...
Vind ik leuk
Jan ref +2028
vrijdag 8 februari 2019 om 23:58
Hahaha ze hebben de scheids wel vaker mee dat moet jij zeggen als PEC suporter
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:03
Dan vraag je je af, waarom spelen we KKD?
Vind ik leuk
Tukkerland +3677
vrijdag 8 februari 2019 om 22:03
Come on Twente! Wat een heerlijke wedstrijd waarin Sparta echt ondermaats was. Hoopte dat de score hoger uit zou vallen (0-5) was ook realistisch geweest met dit heerlijke potje op vrijdagavond. Fijn weekend iedereen en succes!
Vind ik leuk
Rossie +12
vrijdag 8 februari 2019 om 22:04
Goedzo! Snel terug de eredivisie in!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4088
vrijdag 8 februari 2019 om 22:04
Toch knap van tukkertjesland
Vind ik leuk
Nightcrawler +6160
vrijdag 8 februari 2019 om 22:04
Jammer
Vind ik leuk
Roeptoeter +18704
vrijdag 8 februari 2019 om 22:06
Eerst schuldenvrij, eerder mogen ze niet promoveren.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:11
Je doet je naam eer aan👍🏻
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:41
Dat gaat hand in hand met elkaar. Eredivisie betekent meer inkomsten uit tv-rechten, sponsoring, kaartverkoop etc...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:49
Toeter weg, duimpje in je mond en oogjes dicht nu.
Vind ik leuk
Oale grond +1350
vrijdag 8 februari 2019 om 23:29
Hoe staat het met jouw registratie bij de BKR in Tiel???
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 00:02
Daar komt die roeptoeter nooit meer vanaf
Vind ik leuk
Busk +2145
vrijdag 8 februari 2019 om 22:09
Twente is los.
Het seizoen duurt nog ff.
Maar ze lijken wel een gat te slaan.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
vrijdag 8 februari 2019 om 22:10
Na in Enschede al een belachelijke penalty tegen gehad te hebben gaat de traditie nu door met wederom een lachwekkende beslissing. Je zou bijna gaan denken dat er echt wat speelt achter de schermen wat we over een tiental jaren zien in Andere Tijden Sport, je weet het niet. Gozubuyuk wat een enorme eikel ben jij. Maar dat wist je vast al aangezien je overal uitgekotst wordt. Nog nooit zoveel duikelingen gezien en in het voordeel fluiten van de tegenpartij. Desalniettemin onnodig verlies wederom, Fraser hopelijk nu laatste zetje richting uitgang gegeven dus dat is wel een bedankje waard.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 22:27]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:17
Totaal geen strafschop maar 0-5 had ook gekund. De spelers lijken niet meer te willen voetballen onder Fraser. Fraser met de F van Falen.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
vrijdag 8 februari 2019 om 22:20
Is wel een kantelpunt in de wedstrijd. Zo goed was Twente nou ook weer niet maar Sparta was tenenkrommend slecht. Fraser wordt ontslagen denk ik, zal wel morgenochtend bekend gemaakt worden. Spelers van Sparta durfden nieteens naar supporters toe te komen na afloop. Drenthe met zijn grote mond ook weer niets laten zien.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:27
Drenthe had rood kunnen hebben. Mij viel op dat de spelers van Twente fitter en vooral veel sneller waren.

Het gaat nu tussen Den Bosch en Twente. Ik zei dat Den Bosch 5-6 wedstrijden nodig zou hebben om de blessures op de vangen met de nieuwe aankopen
Dat Twente alles wint, had ik niet verwacht.
Maar ook Twente blijft niet winnen, die krijgen.om te beginnen PSV uit.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
vrijdag 8 februari 2019 om 22:53
Twente heeft gewoon meer geld, veel meer geld. En dus meer kwaliteit. Spelers draaien net even wat scherper, kaatsen net wat beter. Dan kan je harder lopen als Sparta zijnde maar heeft geen nut. Dat je dan ook een cadeau als penalty tegenkrijgt maakt het niet makkelijker. Het vervelende is nu dat het seizoen nog lang is en je niks meer kan doen. Zou handig zijn als we ons bewijs voor die play offs gewoon kunnen inleveren. Heb geen zin in weer dat dramatische gedoe in een finalewedstrijd. Als Twente straks weg is als kampioen, komt er sowieso 1 zwakkere club terug. Tel daarbij de kans op dat er weer 3 teams degraderen en promoveren en de kans op promotie ziet er veel rooskleuriger uit volgend seizoen. Andere trainer, andere technisch directeur.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 22:54]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 07:33
Veldwijk, Drenthe, Dervisoglu,de twee Duartes en Rahy zijn veel betere spelers dan Boere, El Hamdoui, Oostenrijk enz.
Het was gewoon slap van Sparta en volgens ligt dat aan de trainer.
Daarnaast kreeg Twente enorm veel ruimte omdat Sparta de linies te ver uit elkaar had en dan zit het idd ook nog even tegen.
Vind ik leuk
Mooseair +245
zaterdag 9 februari 2019 om 08:14
De weg is nog lang @FCDENBOSCHFOREVER. Iedereen denkt dat we nu al kampioen zijn. Vlak GAE ook nog niet uit he. die staan ook nog dichtbij en met het drie puntensysteem is alles mogelijk. Twente moet de aankomende weken nog een aantal zware wedstrijden spelen. Roda uit, PSV uit en Eindhoven, die het gewoon goed doen op dit moment. Dan hebben we straks nog GAE uit, wat zwaar gaat worden en jullie komen ook nog naar Enschede. Dus laat iedereen nog maar ff kalm aan doen met hun euforie. We kunnen ons iig wel een misstap veroorloven.
Vind ik leuk
Brinkster +674
zaterdag 9 februari 2019 om 08:46
Volledig mee eens. Elftal draait goed nu en het staat over het algemeen prima. Maar volgens de wetten van het voetbal ga je ook een mindere periode krijgen. Kampioen graag maar er zijn nog veel wedstrijden te gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:51
Helemaal eens. Dat Sparta slecht was, zegt weinig over Roda, Eindhoven en Go Ahead.
Het is scorebord journalistiek in deze knotsgekke competitie waarin Almere en Oss na een aantal wedstrijden bovenaan stonden. en Het " geweldige beleid " van Almere was toen een voorbeeld en Oss dacht zelfs dat ze betere spelers hebben dan Den Bosch.
Ik hem steeds gezegd dat de menselijke trainers Pusic en Boessen het beste.team gaan vormen. Stegeman ook wel maar die is de laatsts wedstrijden ook boos en tegen de scheidsrechter bezig.
De Gier, De Nooijer en Fraser hebben laten zien wat er gebeurt als je druk maakt om de verkeerde dingen.
Vind ik leuk
Mari +13221
vrijdag 8 februari 2019 om 22:12
Dat krijg je ervan als de trainer bezig is met zijn ambitie in plaats van zijn club
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:15
Ik vind het super voor Twente.
Mooi dat Sparta, wat door een campingelftal naar de KKD is geloodst, zo ver van de 1ste plaats in de KKD af staat.
Klasse Twente.👍👍👏👏
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
vrijdag 8 februari 2019 om 22:37
Oud zeer van Hugo Borst? Geniet lekker van de Eredivisie man.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:20
Dat Sparta is echt droevig. Wat een slecht team .niet normaal.
Vind ik leuk
JanTa48 +9234
vrijdag 8 februari 2019 om 22:21
Ik gun het ze niet maar Twente gaat steeds verzorgder spelen en met recht dat ze de koppositie hebben.
Vind ik leuk
broedkip +2222
vrijdag 8 februari 2019 om 22:29
Fraser wel een goeie trainer voor die andere Rotterdamse club.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:35
Ja idd, dan weten ze waar het aan ligt in Zuid en hoeven ze niet meer te zeggen dat het door Van Bronkhorst komt.
Van Bronkhorst staat altijd achter zijn spelers en omgekeerd. Fraser zal wel weer zeggen dat het allemaal de schuld is van de spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:31
het zou ook slecht zijn wanneer twente niet zou promoveren.die hoort toch gewoon in de eredivisie.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:51
Tuurlijk!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:42
Welkom terug, twente hoort in Ere
Vind ik leuk
Arizona91 +11
vrijdag 8 februari 2019 om 22:42
Gefeliciteerd Twente. Gozubuyuk heeft wederom een onterechte penalty gegeven aan Twente. Het is zo opvallend hoeveel onterechte penalty’s ze krijgen.

Voor Sparta was dit al de 3e volledig objectieve onterechte penalty tegen dit seizoen.

Hoelang mag Serdar nog inzetten op zijn eigen wedstrijden. Als je een toto wil winnen? Zet in op een penalty bij de wedstrijden van Serdar.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
vrijdag 8 februari 2019 om 23:14
Wij worden dit seizoen wel vaker genaaid door die bimbo's uit Zeist maar dit was echt niet te geloven. Maarja als je veel geld hebt heb je ook veel macht.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:37
Haha ga maar slapen. Iedereen heeft pech en geluk
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
vrijdag 8 februari 2019 om 23:42
Tuurlijk. Ligt nooit aan de almachtige voetbalbond. Als je al 16 penaltys dit seizoen mee hebt waarvan er al 2 tegen ons belachelijk waren klopt er iets niet. Slaapze.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:49
Heb je ook geteld hoeveel we er niet hebben gekregen ;)
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
vrijdag 8 februari 2019 om 23:59
Hebben jullie er nog meer nodig dan?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:04
8 penals dit seizoen? Lijkt me niet heel veel. Hadden er veel meer kunnen zijn. Maar snap je reactie ook wel na deze wedstrijd zou hetzelfde hebben gedaan
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
zaterdag 9 februari 2019 om 00:09
Dan nog blijft het feit staan dat de 2 tegen ons belachelijk waren. Wij krijgen sowieso vaak cruciale beslissingen tegen. Of het nou met VAR (zie de debiele beslissingen tegen Emmen in de play offs) of zonder VAR is. Daar word je schijtziek van. Je weet dat het tegen Twente al moeilijk zat is en als je wilt blijven meedoen bovenin moest je deze winnen. En dan besluit die Gözübüyük daar weer een stokje voor de steken. Tuurlijk was Sparta slecht maar Twente liet nou ook niet echt zien dat ze eerste stonden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:13
Snap ik. Maar heb jullie penals tegen niet allemaal gezien dus kan daar niks over zeggen ben zelf ook geen fan gozu normaal fluit oom vaak tegen twente behalve vandaag viel het mee
Vind ik leuk
Brinkster +674
zaterdag 9 februari 2019 om 08:52
Ga mij als twente supporter nou niet vertellen hoe het is om genaaid te worden door de KNVB. Die hebben ons het graf in gepraat en een groot deel van de voetbal voorzitters stond klaar om twente het laatste zetje te geven. Oh ja wel eerst nog ff wat centjes ter compensatie gevangen van twente. Nu niet lopen janken. Moet je maar beter spelen. Zag Sparta niet echt knokken om aan te haken voor het kampioenschap.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2925
zaterdag 9 februari 2019 om 09:35
Als het een andere kleinere club was geweest was je nu failliet. Je bent toch niet voor niets gespaard. Ik heb niks met of tegen Twente maar doordat het allemaal zo raar is gegaan in het verleden hebben jullie de schijn tegen helaas.
Vind ik leuk
Brinkster +674
zaterdag 9 februari 2019 om 11:23
Dat begrijp ik wel. Echter de waarheid ligt ergens in het midden en daarbij komt dat ik zeker weet dat andere clubs ook niet brandschoon zijn. Dat komt ooit nog wel uit. Twente heeft inderdaad geluk dat het een zeer grote club is d ast houdt ze op de been. Twente zit heel diep geworteld in de regio muv een klein deel Heracles dan..
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 16:12
Waar doel je op met "als je veel geld hebt heb je ook veel macht"?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
vrijdag 8 februari 2019 om 22:47
Fraser ook zo'n vreselijk waardeloze Trainer, wil graag naar Feyenoord......
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 8 februari 2019 om 22:53
Guzubuyuk is in ieder geval niet onpartijdig.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:44
Güzübüyük is gewoon slecht.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 8 februari 2019 om 23:15
Wat is Drommel zomaar uit het niets goed geworden(bezig)..
Respect...
Vind ik leuk
Brinkster +674
zaterdag 9 februari 2019 om 08:56
Klopt die kerel staat al weken prima te keepen. Dan zie je dat een keeper ook groeit als de verdediging ervoor wat stabieler is gaan draaien.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:47
Zou mooi zijn als GAE & den Bosch de spanning er de komende weken nog ff in kunnen houden. En dat ze dan via nacompetitie er ook in komen (of iig 2 vd 3)
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:48
jammer..hoop dat twente nog wat punten verliest..
Vind ik leuk
Bosmeister +1184
vrijdag 8 februari 2019 om 23:55
Ach joh, als Twente promoveerd hebben jullie daar komend seizoen toch waarschijnlijk geen last van ja, waar maak je je druk om?
Vind ik leuk
Bosmeister +1184
vrijdag 8 februari 2019 om 23:52
Kom mor deur Tukkers! Welkom terug al vast en geef de haters het deksel knoeterhard op de neus.
Vind ik leuk
TilWil +171
vrijdag 8 februari 2019 om 23:56
Al de oplichtingspraktijken daar gelaten. Vermaak is er geweest in de eerste divisie maar FC Twente is gewoon een club voor de eredivisie. Groot stadion veel supporters. Liever zo'n club dan (met alle respect) clubs als Excelsior, Emmen, VVV.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 23:56]
Vind ik leuk
sundaymanara +1421
zaterdag 9 februari 2019 om 00:38
Twente veeeeeeel te groot voor KKD.
Vind ik leuk
Der Monarch +2200
zaterdag 9 februari 2019 om 00:39
Er was een leegloop bij Twente voordat het seizoen begon.. Ik had echt nooit verwacht dat zij dit seizoen misschien weer zouden promoveren. Knap!
Vind ik leuk
frankn27 +5732
zaterdag 9 februari 2019 om 01:34
En dat zonder brama espinosa en zekhnini en met spelers als assaidi en friday nog achter de hand... het programma is nog heel lastig maar we zijn goed op weg
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 9 februari 2019 om 01:42
Goed zo Twente! Jullie gun ik het meest! 👍
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 9 februari 2019 om 01:54
Lekker voor FCDB, totaal hun charme kwijt. VP reageerders helpen daar ook bij. Kom op Twente! 💪
Vind ik leuk
Kwal +842
zaterdag 9 februari 2019 om 08:24
Ja. Hup Twente.
Vind ik leuk
Anti046 +35
zaterdag 9 februari 2019 om 01:59
Twente in , Shittard out !! Droomscenario
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:14
Ik heb die club vervloekt om wat ze hebben uitgehaald. Maar alle lof voor wat die Ted van Leeuwen heeft neergezet in korte tijd.
Vind ik leuk
Cookee +12955
maandag 11 februari 2019 om 20:41
Bijna elke week vanaf de 1e speeldag krijgt Twente dubieuze penalties.
Kom op KNVB laat nou gewoon de beste winnen, das ook goed voor de spanning.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws