'Van Geel zet Belg op Feyenoord-lijst, maar geeft voorkeur aan Nederlander'

'Van Geel zet Belg op Feyenoord-lijst, maar geeft voorkeur aan Nederlander'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 06:56za 09-02-2019 om 06:56

Laatste update: zaterdag 9 februari 2019 om 08:12za 09-02-2019 om 08:12

Hein Vanhaezebrouck wordt in verband gebracht met Feyenoord, meldt Het Nieuwsblad in België. Vanhaezebrouck (54) staat op de lijst van technisch directeur Martin van Geel (foto), die echter de voorkeur lijkt te geven aan een trainer van Nederlandse komaf. 

Van Geel kiest vooralsnog liever een trainer in de categorie Henk Fraser, aldus Het Nieuwsblad. Vanhaezebrouck werd door bepaalde analisten al naar voren geschoven als mogelijke opvolger van Giovanni van Bronckhorst, maar staat daadwerkelijk op de lijst, aldus Het Nieuwsblad, dat zich baseert op Nederlandse bronnen.

Feyenoord heeft nog geen contact opgenomen met de Belgische trainer. Vanhaezebrouck is clubloos na zijn ontslag bij Anderlecht in december. Hij werd opgevolgd door Fred Rutten. Van Haezebrouck maakte jarenlang furore in het Belgische voetbal. Hij was hoofdtrainer bij KSV Ingelmunster, SW Harelbeke, White Star Lauwe, KV Kortrijk, KRC Genk en Anderlecht. 

Naast Fraser lijkt ook Maurice Steijn van VVV-Venlo een trainer te zijn die in het plaatje van Feyenoord past. 'Net als bij Anderlecht worden ook Phillip Cocu en Martin Jol genoemd, maar dat is gezien hun respectievelijk PSV- en Ajax-verleden onwaarschijnlijk', schrijft Het Nieuwsblad.

Feyenoord leek in zee te gaan met Dick Advocaat, maar die heeft de club laten weten dat hij niet in gaat stappen. De buitenwacht was behoorlijk kritisch op de keuze van de Rotterdammers om voor Advocaat te gaan. Daar bleek de 71-jarige trainer gevoelig voor. 

Lees ook: Onduidelijkheid over Feyenoord-afzegging Advocaat: "Nee, natuurlijk niet"

Poll

Zou Van Haezebrouck geschikt zijn?

(3641 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 9 februari 2019 om 06:59
van Geel moet eerst oprotten.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5755
zaterdag 9 februari 2019 om 07:12
Ben het zowaar met je eens. Ik word zo verdrietig van de namen Fraser en Advocaat. Echt een bizar beleid
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
zaterdag 9 februari 2019 om 08:09
Mooi dat je dat kut vind, maar wie stel je zelf voor dan?
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5755
zaterdag 9 februari 2019 om 10:17
Die belg
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
zaterdag 9 februari 2019 om 16:31
Ok, voor zover ik weet is die er ook uit geknikkerd. Wat heeft hij voor op Fraser?
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5755
zaterdag 9 februari 2019 om 17:27
Laat zijn positief voetballen in tegenstelling tot het beton voetbal van fraser. Zit geen idee achter. Durft bovendien jeugd de kans te geven. Daarnaast: ancelotti, Mourinho, van gaal etc zijn ook allemaal wel eens eruit geknikkerd
Vind ik leuk
huppekees +116
zaterdag 9 februari 2019 om 09:09
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 09:16]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 9 februari 2019 om 10:00
Fraser en Advocaat zouden zeker niet passen bij Feyenoord omdat de visie gewoon het zelfde is als dat van Gio.
Zwemmen in de zelfde vijver.
Vind ik leuk
Panna +157
zaterdag 9 februari 2019 om 09:31
Eindelijk ieman hier die het snapt. De rest onbegrijpelijk
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:56
Zi iest mar net !!!!!!!! Feyenoord Fan Voor Altijd
Vind ik leuk
Splintair +2223
zaterdag 9 februari 2019 om 07:01
Liever steijn dan fraser.
Maar heazebrouck liet bij genk zien dat het ook een goede trainer is(anderlecht is een slangenkuil op dit moment).
Fraser laat zn teams nou niet echt avontuurlijker voetbal dan v bronckhorst.
Feyenoord moet even wat anders proberen
Vind ik leuk
Dezeun +6247
zaterdag 9 februari 2019 om 08:30
Vergeet niet dat vanhaezebroek een walgelijke man is.
Zoekt altijd de schuld bij een ander.
Denk dat dit een eigenschap is wat totaal niet bij feyenoord past.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:23
Als je het zo bekijkt wel. Steijn heeft met VVV laten zien dat hij goed voetbal levert,en ook nog eens met minder materiaal. Punten afgepakt van de top 5 elk jaar weer. Durft jongen jeugd vaker op te stellen. Heeft er een stabiele club van gemaakt in de middenmoot van de eredivisie. Heel knap als je bijvoorbeeld naar clubs kijkt als groningen,ADO,Heerenveen en NAC die allemaal onder VVV staan.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23979
zaterdag 9 februari 2019 om 07:01
Goed dat VP er even bij zegt dat Van Geel op de foto staat.
Vind ik leuk
pietprecies +12527
zaterdag 9 februari 2019 om 08:03
Zeker, voor het zelfde geld was het zn vrouw
Vind ik leuk
wattenstaafje +23979
zaterdag 9 februari 2019 om 08:09
Daarvan dacht ik eerst ook dat ze een eeneiige tweeling waren.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:40
Voor de meesten hier is dat een uitkomst hoor. Zou misschien nog handiger zijn om erbij te zetten dat het een foto is met een link naar Wikipedia voor de definitie van Foto.😎
Vind ik leuk
wattenstaafje +23979
zaterdag 9 februari 2019 om 08:49
Dat zou echt een quick win zijn.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
zaterdag 9 februari 2019 om 07:12
Van Haezebrouck is een toptrainer. Fraser en Steijn zijn dat nog niet. Advocaat gaat het ook niet worden.
Vind ik leuk
Jozef +45125
zaterdag 9 februari 2019 om 10:56
Toptrainer?

Leuk bij Gent en geflopt bij Anderlecht...

Werkelijk, het lijkt me zo'n surrealistische combi hè...
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
zaterdag 9 februari 2019 om 11:04
Jaren de coming man geweest in Belgie. Furore gemaakt bij Kortrijk en Genk. Ook bij Anderlecht kende hij een goede periode

Maar weinig trainers zijn nooit ontslagen ;-)

Keer wat anders dan altijd hetzelfde netwerkje van van Geel.
Vind ik leuk
Jozef +45125
zaterdag 9 februari 2019 om 11:08
Tja, ik denk dat zijn oubollige verschijning en zijn laatste periode bij Anderlecht hem niet echt de droomkandidaat maken bij Feyenoord. Ik zou er niet blij mee zijn. Ooit opperde ene zippy hier eens dat het misschien iets voor Ajax zou zijn. We kregen enige woorden daarna meen ik....😂
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
zaterdag 9 februari 2019 om 11:12
Zippy waar is hij gebleven ;-) keer iets anders dan Fraser is ook wel eens goed. Steijn misschien. We gaan het zien. Van Geel kennende zal hij ons niet verrassen..
Vind ik leuk
Jozef +45125
zaterdag 9 februari 2019 om 11:14
Haha, wees blij.

Je wilt niet verrast worden met überbelg Hein , dat weet ik eigenlijk vrijwel zeker.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
zaterdag 9 februari 2019 om 15:36
Levert vast leuke tv op. Net als met Slutsky ;-)
Vind ik leuk
Jozef +45125
zaterdag 9 februari 2019 om 15:44
Slutsky en Vanhazenbrouck...

Als het al toptrainers zouden zijn, dan is het in ieder geval niet om hun knappe verschijningen...
Vind ik leuk
krul +260
zaterdag 9 februari 2019 om 07:20
kunnen ze nou echt niks zelf opleiden ? het begint een beetje verveld te worden die haven slaven voetbal club in de ed
Vind ik leuk
Kaar +4301
zaterdag 9 februari 2019 om 08:33
Ja maf zeg, dat ze niet eens zelf een trainer kunnen opleiden😂😂
Vind ik leuk
Blueman +1122
zaterdag 9 februari 2019 om 07:23
Laat Ron Jans maar komen, die is binnenkort weer vrij.
Vind ik leuk
MojoRisin +16273
zaterdag 9 februari 2019 om 07:49
Fraser, Ten Cate en De Wolf..
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 9 februari 2019 om 09:12
Gewoon een Duitser halen...

Zweep erover
Lopen met je luie flikker discipline op het veld.

Kan v Geel nou echt niets anders verzinnen, dan voorgekauwde name uit alle quotes
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 9 februari 2019 om 09:14
Nee Fraser doet het lekker kk divisie trainer
De Wolf v een amateurs club
Ten Cate korte termijn trainer!

Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zaterdag 9 februari 2019 om 09:43
Ach Rijkaard degradeerde met Sparta om vervolgens de Champions league te winnen met FC Barcelona. Dat Fraser het momenteel niet top doet met Sparta zegt in dat opzicht niets.

Het gaat nog een lastige keuze worden voor Feyenoord. Kuijt lijkt mij, ook met een ervaren man naast zich, nog niet echt een optie.

Daarom eens een totaal andere naam: Jurgen Klinsmann. Volgens is hij beschikbaar en heeft het zowel als bondscoach van Duitsland en de VS niet verkeerd gedaan. Hij durft in ieder geval door te selecteren en kan met jongere spelers omgaan. Ook is het een aanvallend ingestelde trainer met een echte Duitse mentaliteit.
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 9 februari 2019 om 14:05
Ja prima

Nee joh laat Kuyt eerst ff naar cursus gaan en n paar jaar rijpen.
En over Fraser heb je gelijk, maar het is idd zo voorspelbaar allemaal
Laat v Geel eens met iets anders uit zn hoed toveren
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zaterdag 9 februari 2019 om 14:43
Voorlopig is het alleen de media de namen roept
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 9 februari 2019 om 22:42
Ja joh...
Hele lijsten vol
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 07:49
Van hazenbroek word t niet, als je niet door de tunnel van de Kuip past wordt t al een moeilijk verhaal.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 07:50]
Vind ik leuk
Harry.f +415
zaterdag 9 februari 2019 om 11:05
Oordeel niet als je hem niet kent aub. Het is een toptrainer!
Vind ik leuk
Jozef +45125
zaterdag 9 februari 2019 om 15:42
Oh...Omdat hij kampioen van België werd met Gent en bij een echte topclub volledig door het ijs ging?

Vind ik leuk
Maxidi +3815
zaterdag 9 februari 2019 om 07:52
Een Belg ?? Geintje zeker
Vind ik leuk
Grw Minck +10
zaterdag 9 februari 2019 om 09:49
Ben je ooit in België bij de profclubs en amateurs gaan kijken naar de trainingen??? Ik wel namelijk en kan je zeggen dat het niveau heel wat hoger is dan bij ons.
Vind ik leuk
derksen +8896
zaterdag 9 februari 2019 om 08:17
Ja past wel bij me club Feyenoord is net een slechte België mop!
Vind ik leuk
derksen +8896
zaterdag 9 februari 2019 om 08:18
Belgen mop
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:25
Als ze het daar al jaren niet voor elkaar krijgen om goeie spelers aan te trekken, dan zal het aantrekken van een goede trainer ook lastig zijn. Toekomst perspectief is daar nauwelijks en de visie is er een van een degradant.
Vind ik leuk
mcmodd +28730
zaterdag 9 februari 2019 om 08:30
Het wordt nog wel een hele klus om een nieuwe trainer te interesseren voor Feyenoord. Ze zullen je direct vergelijken met succestrainer Van Bronckhorst en dan ís alles minder dan een bekercompetitie winnen een probleem. De trainer moet heel veel zelfvertrouwen hebben en dat zal sterk afhangen van de spelers die hij tot zijn beschikking krijgt. Of Steijn die trainer kan zijn weet ik niet, ik vind het op een of andere manier geen ‘grotestadtrainer’. Enfin, dat is Ten Hag ook niet en die doet het voorlopig fantastisch in onze grootste stad.
Vind ik leuk
TimdeCler +61
zaterdag 9 februari 2019 om 08:41
Hij neemt gewoon de kandidaten die door de media genoemd werden over..
Vind ik leuk
mcmodd +28730
zaterdag 9 februari 2019 om 09:49
Nee, hij heeft gewoon niet veel keuze en dan worden de trainers zonder club, en met een beetje reputatie, op dit moment genoemd.
Vind ik leuk
mike29 +41
zaterdag 9 februari 2019 om 08:51
@voetbalprimeur.

Deze man is coach van aagent geweest niet van Genk ;)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:51
Wie je er ook neerzet, met het spelersbeleid van van Geel wordt 't toch niks. Dan beter een trainer die krediet heeft bij de aanhang.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zaterdag 9 februari 2019 om 09:17
Allemaal leuk en wel maar ze moeten eerst eens goede voetballers hebben, want elke trainer gaat op zijn bek in de kuip.
Men heeft veel te hoge verwachtingen en dat breekt keer op keer de nek.
Alleen al de waarde van zo'n Calvin Stengs bedraagt de gehele Feyenoord selectie.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:19
Wat een drama keuze. Geen enkele status als trainer. Van Geel shopt op het lage niveau budget ... spelers en nu ook trainer. Wordt helemaal niets.
Vind ik leuk
Panna +157
zaterdag 9 februari 2019 om 09:19
Weer een bewijs dat hij niemand boven zich duld weer een trainer zonder status. Omdat dan het wanbeleid duidelijk wordt. Feyenoorders word wakkerrr. 26 milj op de bank begin seizoen, volle kuip, sponsoren genoeg,,,, maar geen geld. Van Geel nekt Feyenoord. Zie reacties de kromme en raad vab bestuur
Vind ik leuk
Keuneklets +166
zaterdag 9 februari 2019 om 09:20
Preudhomme
Vind ik leuk
Mari +13304
zaterdag 9 februari 2019 om 09:22
Ik vind dat zo een gelul; je hebt gewerkt bij een concurrent.
Of het nou een voetballer, trainer, materiaalman, arts is, het is werk.
Hoeveel spelers van Feyenoord zijn er wel niet naar PSV gegaan
Vind ik leuk
Panna +157
zaterdag 9 februari 2019 om 09:33
Das heeeel lang geleden.
Vind ik leuk
Mari +13304
zaterdag 9 februari 2019 om 09:37
Ja dus?
Het zijn gewoon werkgevers.
Vroeger was er clubliefde tot op zekere hoogte.
Nu is het werk
Vind ik leuk
Panna +157
zaterdag 9 februari 2019 om 09:42
Van Geel clubliefde???? In VZ zegt die dat Feyenoord altijd de nr 3 is. En noem me van de laatste 10 jaar een Feyenoord topper die voor miljoenen word verkocht??? Erg genoeg Feyenoord hoort bij de top. Zie ook reacties van Hanegem
Vind ik leuk
Mari +13304
zaterdag 9 februari 2019 om 09:53
Vroeger, toen Hanegem, Jansen Romijn nog speelden.
Ook toen natuurlijk uitzonderingen.
Langzaam maar zeker werd het steeds minder. Nu draait alles om geld.
Een voorbeeld van een ex-voetballer:
hij vroeg op de TV geld voor een ramp die ergens was gebeurd. Hij deed een beroep op ons gevoel. Wat bleek hij ontving hier een ton voor. Schande sprak men. Hij zei; nee, het is gewoon werk.




Vind ik leuk
Panna +157
zaterdag 9 februari 2019 om 10:47
Laat maar je hebt helemaal gelijk
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:30
Ik denk dat Adi Hutter een goeie keuze kan zijn voor Feyenoord. Deze trainer heeft goed gepresteerd bij zijn vorige clubs als RB Salzburg en presteert nu uitstekend als trainer van Eintracht Frankfurt.
Vind ik leuk
Smithsonian +45167
zaterdag 9 februari 2019 om 09:38
Waarom ontslaat niemand van geel? Word moe van die man.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:44
Heeft van geel aan de advocaat gezeten?
Vind ik leuk
Grw Minck +10
zaterdag 9 februari 2019 om 09:47
Van Hazenbrouck zou een uitstekende keuze zijn voor dat softe gedoe van die spelers, dan komen ze echt niet weg met 1 training per dag en bovendien laat deze man zijn ploegen in meerdere systemen voetballen.
Vind ik leuk
G.Kopf +5739
zaterdag 9 februari 2019 om 09:54
Gaat gewoon ff de grens over.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:55
Géén duitser aub, nieuwe trainers vragen altijd aan ons “ ik wil graag jullie historische binnenstad bekijken “
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:57
zat niet bij Genk toch maar bij Gent
Vind ik leuk
rinirat +4192
zaterdag 9 februari 2019 om 10:04
V Geel is zelf ook een nobody... snapt er al jaren helemaal niets van.
Hij is persoonlijk verantwoordelijk voor het verval van Feyenoord.
Heeft zich er aardig ingedraaid.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +406
zaterdag 9 februari 2019 om 10:26
Iedereen loopt weg !!, bij de aldi in goirle hebben ze weer een nieuwe bedrijfsleider, zou hem pakken ,en deze in ruilen
Vind ik leuk
Ale +6155
zaterdag 9 februari 2019 om 10:27
Zou eerst van Geel eruit gooien. 😂 Wat een flut gast is dat zeg.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
zaterdag 9 februari 2019 om 10:32
Neem gewoon Fred Rutten. Kan je jaren mee vooruit
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:35
Alsjeblieft van geel, gewoon doen als de man zelf ook interesse heeft. Eindelijk een excentriek karakter met een aanvallende visie. Hij spoort dan wel niet, maar de laatste mensen die niet spoorden in een feyenoordshirt heb ik juist allemaal wel van genoten!
Vind ik leuk
Kwel +1
zaterdag 9 februari 2019 om 10:44
David Wagner
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:46
Martin eruit! Maakt ons kapot!

Miskoop na miskoop na miskoop. 

Geen geld voor jeugd dat al jaren bij de eerste beste aanbieding wegrent (ake rekik fer wijnaldum bruma janssen rhoon chong etc etc) omdat er nul perspectief is.. Volgens martin omdat er geen geld is. Maar wel miljarden salaris/huur stoppen in mathijsen wilkshere jan arie kazim goossens el abdeloui kramer vormer jpb boularouz fernadez bakkal immers diks ambrabat ayoup marco gustafson bilal tapia om dan maar niet te praten over de contractverlengingen van gasten als nelom mulder immers etc. 

Geen geld voor de k kampioen divisie maar wel miljarden stoppen in.. (zie punt hierboven) 

Coach die gewoon mag blijven na 7 x op rij verliezen en dit seizoen alweer op ajax na 5x op rij ofzo verliest.. mag allemaal bij ons zonder enig probleem. 20 punten achter psv en die andere club is ook geen enkel probleem.. 

Ja maar hun budget is zoveel hoger.. gelul. We hebben echt niet zo een groot verschil me psv.. en als t aleen om budget gaat waarom blijven wij dan verliezen van veredelde amateurs als trencin excelsior fortuna etc.. 

Martin de man die fred rutte aanstelde nadat hij als profiel naar buiten had gebracht dat deze perfect was voor LvG.. in welk profiel passen LvG en rutten samen? 

Zijn excuus? Ja maar zocht ook een ervaren trainer.. om vervolgens 7 maanden later gio voor de groep te zetten met 0 ervaring.. hmmm

Martin de man die zyech liet lopen omdat immers moest spelen..!!!

Martin de man die kazim als 1e spits haalde terwijl Kazim nog nooit op prof niveau meer als 6 x gescoord had op 27jarige leeftijd.. 

Martin de man die 40 miljoen betaald heeft voor kramer toornstra gustafsson bilal marco bot haps sj juste larsson tapia ambrabat jpb.. 

Martin de man die 68 spelers heeft vastgelegd er er VIJF met winst verkocht heeft. Das 1 op 13 14! 

Martin de man die de club gewoon helemaal sloopt.. 

En nu gaan de martin lovers natuurlijk weer zeggen
1) voor martin was t nog slechter 
2) met martin van min zoveel naar plus zoveel, financieel 
3) veel prijzen

Daarop zeg ik dat met elke andere td er nog veeeeel meer uitgehaald had moeten worden.. 

Martin kreeg 60 milj van de jeugdopleiding (clasie bmi de vrij fer wijnaldum vlaar kasdorp kongolo etc) in zijn schoot geworpen. Ook kreeg hij 33 milj van de vrienden van feyenoord. Al dat geld is nu op met nog steeds 30 milj schuld maar dan in de vorm van aandelen ipv aan de bank. 

Maw we zijn onder martin nog veeeel verder teruggevallen want de gouden jeugd lichting is ver****t met nul kapitaal op t veld en geen geld op de bank maar wel een dikke schuld in de vorm van die aandelen. 

Martin heeft ons kapot gemaakt en mag gewoon blijven. Een schande..
Vind ik leuk
Harry.f +415
zaterdag 9 februari 2019 om 11:01
Ik was aanvankelijk voor aanblijven Van Geel. Maar ik geef de supporters nu gelijk na de afgang voor keuze Dordrecht. Het belangrijkste is scouting em een jeugdelftal in kkd. Alles moet wijken voor Feyenoord city. Deze investering is gevaarlijk en oneerlijk tegenover de supporters. Een investering in het eeste elftal is noodzakelijk en als dat succes opleverd een verbouwing van de kuip stap voor stap. Ik ben het nu volledig eens met de harde kern van supporters. De kans is nu groot dat ook AZ de club voorbijgaat. Daar hebben ze de jeugd een prioriteit gegeven. Knap!
Vind ik leuk
Harry.f +415
zaterdag 9 februari 2019 om 10:54
Sjagrijn in Rotterdam omdat de club niet luistert naar de supporters. Zij willen een investering in de jeugd met talentenwerving.2 Een verbouwing van de kuip die de club veel minder kost en geen gevaar voor faling. De club is ook van de supporter en zij willen strijden om het kampioenschap, en niet afhaken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18338
zaterdag 9 februari 2019 om 10:56
Misschien Urbanus.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2272
zaterdag 9 februari 2019 om 11:02
Toch zonde. Van geel hele vervelende man maar zou 100% het beste voor feyenoord zijn
Vind ik leuk
Justin Kees +3576
zaterdag 9 februari 2019 om 11:16
Pfft... paniekvoetbal in de Kuip, maar er is een stappenplan voor. Stap 1, gooi Van Geel er uit! Stap 2, stel een fatsoenlijke TD aan. Stap 3, neem een trainer die goed kan bouwen...
Vind ik leuk
broedkip +2229
zaterdag 9 februari 2019 om 12:33
Geen trainer met verstand stapt hier in. v Persie weg betekent volgend jaar nog eens vele punten minder. Alleen een ras Feijenoorder wil dit maar kan dit ook niet bolwerken. Jammer maar waar. De teloorgang zal ingezet worden of is al ingezet?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 12:34]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 13:01
En weer gaat deze man , deze minkukel , deze zgn TD in de fout .
De lul ziet het zelf niet.
Wanneer gaat deze man nou eens weg.
Als ik zijn foto zie moet ik walgen.

Waarom in godsnaam een Belg die geflopt is bij een topclub in België wel aannemen.
En een toptrainer als Louis van GAAL niet polsen of hij het soms wil doen .
Waarom niet ?
Omdat van Geel anders helemaal gedumpt word en Louis het waarschijnlijk overneem.

Neem maar van mij aan dat als je Louis van GAAL kan strikken , FEYENOORD sportief weer stappen kan maken.
En de jeugd krijgt ook weer kans.

Waarom in godsnaam FRASER.
Wat heeft die dan bereikt als trainer ?

Waarom in godsnaam Stein als trainer ?
Wat heeft die dan bereikt in de top ?

Allebei niets !

Van Geel rot op uit deze club en neem je directie mee.

We moeten grotere mensen in het bestuur hebben die niet bang zijn en de juiste keuzes maken.
Vind ik leuk
deltiaan +1476
zaterdag 9 februari 2019 om 14:41
nooit doen Martin
Vind ik leuk
BenikBen +146
zaterdag 9 februari 2019 om 14:50
Frazer nee aub Overal ontslagen en bij Sparta dat clubje uit Spangen doet hij het ook niet goed Wie dan wel ? Tsja daar is van Geel al lang over uit . Die heeft een lijstje en ook de scouts hebben al veel talenten in hun boek staan. Dusss niet .
Vind ik leuk
Makis +1178
zaterdag 9 februari 2019 om 15:28
Er zal nooit een trainer van buiten de grenzen komen zolang v. Geel aan t roer zit. Dit omdat een buitenlandse trainer niet genoegen neemt met spelers uit de Nederlandse competitie. En daar is 1 geen geld voor en 2 v. Geel daar geen vriendjes heeft
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:45
Gert Jan Verbeek zou terug moeten komen, met een spreekverbod voor de spelers !
Afknijpen die jongens !!!
Vind ik leuk
Raptor +194
zaterdag 9 februari 2019 om 17:49
Erwin Koeman?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:05
Ik neem MVG niet meer serieus !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:34
Van geel moet oprotten. Hij zit daar puur voor eigen belang om zijn bankrekening te vullen. Voor de rest hij is ongeschikt en dom .
.
Plaats dat hij Feyenoord omhoog gaat helpen. Probeert hij Feyenoord kapot te maken door de idiote kandidaten die hij heeft in zijn lijst.
Is er soms geen lijst met namen die van geel kunnen opvolgen .
.
De geschikte kandidaten wil je Feyenoord helpen . Ik vindt Philippe cocu met 3 titels op zijn naam verdient een gesprek met Feyenoord. Bert van Marwijk is een zeer sterke coach.
Peter bosz is ook geschikt en Duitse Klinsmann deze coaches zijn geschikt voor Feyenoord. En coaches die het kunnen proberen is jaap stam. Jonh vn It schip fraser
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:54
De ideale trainer voor Feyenoord:

Hein Vanhaezebrouck !!!!!

Speelt aanvallend voetbal en heeft bewezen dat hij met minder materiaal kampioen kan worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:33
Dachten we van preud homme ook bij fc twente.
Wat een geweldige trainers .
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:33
En Eric girets !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws