'Geef Advocaat een paar maanden, misschien hangt de vlag er dan heel anders bij'

'Geef Advocaat een paar maanden, misschien hangt de vlag er dan heel anders bij'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 11:27za 09-02-2019 om 11:27

Valentijn Driessen denkt dat Feyenoord de hoop op Dick Advocaat nog niet moet opgeven. Volgens de chef voetbal van De Telegraaf heeft Advocaat zijn beslissing in te veel emotie gemaakt en zou hij daar over een paar maanden nog op terug kunnen komen.

Advocaat verkocht Feyenoord donderdagavond een 'nee' omdat hij te veel negatieve reacties op zijn eventuele aanstelling ervoer. "Dat zei hij in alle emoties", zegt Driessen voor een camera van De Telegraaf. "Je ziet dat deze man op dit moment niet zichzelf is. Dat is begrijpelijk, want hij verliest vijf wedstrijden op rij en dat is nog nooit voorgekomen in zijn carrière."

"Dat doet wat met je", vervolgt de journalist van De Telegraaf. "Ik begrijp dan ook niet dat hij in die emotie de beslissing heeft genomen om Feyenoord terzijde te schuiven. Hij had de rust moeten bewaren en tegen Feyenoord moeten zeggen dat ze moesten wachten totdat hij wat beter in zijn vel zit. Misschien als ze in april of in mei komen hangt de vlag er heel anders bij."

"Ik denk dan ook dat als Feyenoord dit nog zou willen, als ze dit als de ideale constructie zien, dat ze dan nu even pas op de plaats moeten maken. Geef het twee of drie maanden en hij gaat echt wel weer winnen met Utrecht. Dan zit hij in een andere flow, want van zo'n emotionele man kan je geen goede beslissingen verwachten."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

zaterdag 9 februari 2019 om 11:29
Heerlijk nieuwtjes en feitjes van Valentijn
Vind ik leuk
010Fr +1542
zaterdag 9 februari 2019 om 11:29
Waren we net zo blij dat hij niet komt, geef je mvg dit advies.
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
zaterdag 9 februari 2019 om 12:02
Dus moet Feyenoord inde wachtkamer gaan zitten of Advocaat zich nog bedenkt?
Nou dacht het niet.!!
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
zaterdag 9 februari 2019 om 15:01
Welnee volgend weekend na winst op PSV vragen
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
zaterdag 9 februari 2019 om 15:15
Ai , dat hoop ik toch niet.!!
Vind ik leuk
LaPulga +385
zaterdag 9 februari 2019 om 11:30
Dat Advocaat niet wilt is juist een geschenk voor Feyenoord. Is mijn inziens precies de trainer die je niet moet hebben.
Vind ik leuk
Fritske01 +4945
zaterdag 9 februari 2019 om 11:30
Klopt, morgen is gewoon 6 op een rij en begint Utreg te mopperen.
Dickie is gewoon old school en moet met pensioen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 11:31]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zaterdag 9 februari 2019 om 12:15
En wie dan wel......... precies ?
Vind ik leuk
Fritske01 +4945
zaterdag 9 februari 2019 om 12:26
Werkelijk waar geen idee maar dat betekent niet dat je een zwaktebod moet accepteren.
Vind ik leuk
legasy +197
zaterdag 9 februari 2019 om 11:34
Mijn ontbijt kwam omhoog toen ik Valentijn Driesen las!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:36
Driessen bemoei je er niet mee, ga anderen lastig vallen!!!
Vind ik leuk
G.Kopf +4476
zaterdag 9 februari 2019 om 12:06
Beter gewoon niemand.
Vind ik leuk
De fries +1905
zaterdag 9 februari 2019 om 11:38
Moet je op de knieën voor advocaat?
Dan kijk je hem btw wel recht in de ogen..
Vind ik leuk
Krav +202
zaterdag 9 februari 2019 om 20:58
Op de knieen? Wat een onzin. Het komt door die blinde mafkezen die zich supporters noemen, maar het woord niet eens kunnen typen met die 3 hersencellen, waarom een advocaat afhaakt. Top heren. Komen jullie nu met een alternatief?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:39
Zowel Driesen als Advocaat moeten stoppen met dimgen doen in de voetballerij!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:45
??? Quote: Geef het twee of drie maanden en hij gaat echt wel weer winnen met Utrecht.
Als Utrecht zolang moet wachten voordat ze winnen dan zijn aan het einde van het seizoen gedegradeerd.
En dan zou dat daarna de trainer van Feyenoord moeten worden?
Ik geloof toch meer in de kijk op die aanstelling van de Feyenoord supporters dan jou Valentijn of die van van Geel.
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
zaterdag 9 februari 2019 om 15:04
Lekker man seizoen 2020 kkd divisie met Sparta, Utrecht en Feyenoord
Vind ik leuk
S - SIDE +154
zaterdag 9 februari 2019 om 11:48
ja geef hem nog paar maanden,,,,

dan stopt hij
en anders gedwongen opname

soap ... die man is op ...
Vind ik leuk
kees ee +791
zaterdag 9 februari 2019 om 11:55
? ? ? ? ? opname vind ik wel echt ver gaan, . . maar bedoel je driessen of advocaat ??
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 11:58]
Vind ik leuk
Dharmpie +905
zaterdag 9 februari 2019 om 11:57
Eerst schrijven ze Advocaat af ( de grond in) en nu hij daardoor afzegt beginnen ze weer te schrijven dat hij zich moet bedenken. Wat een ontzettend hypocriet gedoen. Als Feyenoord supporters mogen we alles en iedereen zeer dankbaar zijn die ervoor hebben bijgedragen dat Advocaat het niet meer ziet zitten. Advocaat was de doodsteek geweest voor de jeugdopleiding. Hij had er waarschijnlijk geen 1 opgesteld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 11:59]
Vind ik leuk
kees ee +791
zaterdag 9 februari 2019 om 12:04
't gaat er in de (amsterdams georiënteerde) pers alleen vaak om hoe ze de negativiteit bij feyenoord in de schoenen kunnen schuiven !?, . . vandaar dat er nogal eens een mening wijzigt !?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 13:33
Over negativiteit gesproken heb je wel eens het AD( Rotterdams georienteerd) gelezen? man man wat een azijnzijkers
Vind ik leuk
kees ee +791
zaterdag 9 februari 2019 om 15:45
. . het ad vertrouw ik ook voor geen cent als het om feyenoordbelangen gaat, allemaal geleerd van de grote nijnatten, ja ook ajax en ook knvb, . . een verschrikking !!?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:49
Ik heb zelf het AD weggedaan om die nijnatten man man wat een columns....zwart galliger kan bijna niet
Vind ik leuk
klick +1178
zaterdag 9 februari 2019 om 12:02
pfff gewoon stoppen met advocaat
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:09
Laatste berichtgeving over de opvolger van van Bronckhorst bij Feyenoord. Het word of Piet Paulusma of Rob Geus
Vind ik leuk
Sabau +1710
zaterdag 9 februari 2019 om 13:13
Goh, lachen
Vind ik leuk
kees ee +791
zaterdag 9 februari 2019 om 15:47
. . in elk geval onafhankelijke "mieren"neukers ??
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:10
Feyenoord maakt idd nog steeds kans.....

Net als iedere andere club in de wereld die een goed jaarsalaris wil bieden.
Vind ik leuk
broedkip +1934
zaterdag 9 februari 2019 om 12:12
Feijenoord zal het nog moeilijk genoeg krijgen een goede trainer te vinden. Volgend jaar zonder v Persie scheelt niet alleen doelpunten maar ook het vernuft. 50% Minder zit ik er dan ver naast? Het is nu al niet goed laat staan zonder het brein. Elke trainer die nu instapt gaat onderuit en wie wil dit?
Vind ik leuk
Krav +202
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Het is te hopen dat nico bijtekent. Anders ben je hem kwijt voor een appel en een ei.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 12:16
Tuurlijk wil die dat doen, die kan niet zonder de aandacht,
Vind ik leuk
Guzzi +693
zaterdag 9 februari 2019 om 12:33
Lijkt mijn niet zo slim om daar op te wachten,als club moet je verder.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:35
Moet je dat willen ? Een paar maanden in de wachtkamer ? PSV is zo bijvoorbeeld een aantal linksbacks misgelopen en toen waren alle andere opties weg. Doorpakken Feyenoord, graag of niet Dicky.
Vind ik leuk
mcmodd +26229
zaterdag 9 februari 2019 om 12:44
Dit getuigt eigenlijk niet van respect van Driessen voor zowel Advocaat als voor Feyenoord. Ik betwijfel inmiddels ook het zelfrespect van Driessen, want wat deze man doet om elke club behalve Ajax te verzwakken, in ruzie te laten verzanden, dan wel in de stront te drukken grenst aan het onmogelijke.

Laat hij zich lekker met zijn blaadje bemoeien en leren onafhankelijke journalistiek te bedrijven. Hier probeert hij gewoon nieuws te maken, het liefst dramatisch nieuws waarbij hij alleen garen spint.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +131
zaterdag 9 februari 2019 om 12:44
denk advocaat nu echt dat ie welkom is
en dat ze in de tunnel een rolstoellift plaatsen ga maar lekker naar de scheveningse boulavard in het reuzen rad zitten
en kun je zinge daar boven in het reuzenrad kreeg jij een zoen
ne is NÉÉ
weg er mee
dirk uit arnhem
Vind ik leuk
Krav +202
zaterdag 9 februari 2019 om 21:00
Wat een gezwam
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:54
Driessen moet het denken aan een paard overlaten.
Vind ik leuk
Mari +11957
zaterdag 9 februari 2019 om 12:59
Advocaat heeft nu wel bewezen wat hij waard is.
Maar, ik vrees, na beelden van gisterenavond gezien te hebben dat hij tegen het randje aan zit.
Hij moet stoppen, zijn gezondheid is toch belangrijker?
Man wordt trainer in Guyana of zo,
Ga Dean Gorre helpen met Suriname.
Lekker ontspannen
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zaterdag 9 februari 2019 om 13:00
" van zo'n emotionele man kan je geen goede beslissingen verwachten."


En dat is nu precies de reden waarom je niet aan Dick moet beginnen.
Vind ik leuk
Mjblinker +871
zaterdag 9 februari 2019 om 13:05
voetbal blijft toch een zwaar amateuristisch gebeuren waar veel geld in omgaat doordat mensen nu eenmaal vermaakt willen worden en de media blijven er veel aandacht aan geven maar als je nu nog over advocaat begint... Men verwijt MvG (terecht) dat Fey met een bord op schoot aan het scouten is maar de zgn voetbal analisten komen nog steeds niet verder dan Advocaat, Rutten, Van Gaal, Fraser, zelfs De Wolf ot toch nog een jaar Gio als nieuwe coach van Fey. Er is nog tijd zat voor Fey om een betere kandidaat te vinden en als het niet lukt dan ga ik het zelf wel doen...
Vind ik leuk
Sabau +1710
zaterdag 9 februari 2019 om 13:11
Bedankt Valentijn,
Maar niemand zit op Dick te wachten.
Vind ik leuk
plein19 +2885
zaterdag 9 februari 2019 om 13:28
Feyenoord moet een innovatieve trainer hebben met lef en een voorkeur voor jeugd. En met dezelfde steun vanuit de leiding als die Gio heeft gehad. Met het wachten op Advocaat help je alleen de topclubs
Vind ik leuk
Krav +202
zaterdag 9 februari 2019 om 21:01
Wie dan?
Vind ik leuk
Uncle Fester +2326
zaterdag 9 februari 2019 om 13:45
Advocaat is gewoon in zijn hoofd een kind van 6. Dat blijkt uit zijn hele manier van doen. Qua communicatieve vaardigheden past Dick totaal niet bij een grote club als Feyenoord. Zou me niks verbazen als-ie de spelersgroep in Utrecht nu al kwijt is en het seizoen dus niet afmaakt.
Vind ik leuk
pinkelman +4325
zaterdag 9 februari 2019 om 13:50
Zo'n valentijn Driessen neem je toch niet serieus.
Zit daar in VeronicaInside gewoon wereldtrainer Louis van Gaal af te zeiken dat het wel over is met hem. Terwijl hij in Dickie (met alle respect een lichtgewicht is t.o.v. de tulpengeneraal) dan wel alles ziet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 13:50]
Vind ik leuk
Staaijman74 +1286
zaterdag 9 februari 2019 om 14:10
Advocaat vindt zichzelf fantastisch omdat hij al 100 trainer is terwijl hij al die tijd toch heeft laten zieb een middelmatige trainer te zijn. Nimmer iets bijzonders gepresteerd. Bij petersburg was t wel aardig en natuurlijk is hij wel een keer kampioen geworden met psv in t verleden. Zoals Van Gaal zijn teams een ‘touch’ kan geven heb ik dat advocaat nooit zien doen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23723
zaterdag 9 februari 2019 om 15:55
2 of 3 maanden zijn we bijna klaar Trijntje.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:14
NEEEEEEEEEEEEEEE Laat hem Wegblijven Die huilebalk Gewoon Fraiser punt uit,,,,,,,,,,,
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:52
Ik tip Maurice Steijn met 2 goede assistenten. Heeft betaald voetbal gespeeld en ervaring als coach betaald voetbal. Vind Fraser ook een optie maar die moet je niet wegkopen bij Sparta nu.
Vind ik leuk
Krav +202
zaterdag 9 februari 2019 om 21:02
Beter goed gekocht.. dan gratis afval
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:56
Sorry, maar waar is de gedachte aan de toekomst? of is dat erg 020 gedacht?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:48
Van Bronckhorst weggepest, jaren lang , met 5 prijzen in 4 jaar. Wie gaat daar in tuinen dan.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:55
De supporters zijn Feyenoord's grootste probleem, eenvoudig niet gelukkig te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:04
Nee Bobs

Wij zijn wel gelukkig te maken.
Met een goede trainer , goed voetbal en een goede visie.
En dat ontbreekt al lang bij Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:16
zeg het maar, einstein... wie wat hoe. dan kom er nix. '