Pech voor Babel: gepoort door ploeggenoot en onbegrijpelijke misser voor open doel

Pech voor Babel: gepoort door ploeggenoot en onbegrijpelijke misser voor open doel

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 15:08za 09-02-2019 om 15:08

Niet het fijnste moment van Ryan Babel bij Fulham: de Oranje-international mist dé kans op de eretreffer in het duel met Manchester United. Even daarvoor werd hij al door de benen gespeeld door een ploeggenoot.

Manchester United heeft weinig moeite met Fulham. Door goals van Paul Pogba (2) en Anthony Martial kwam de ploeg van manager Ole Gunnar Solskjaer op een 3-0 voorsprong in Londen. Overigens viel Babel in de eerste helft nog in positieve zin op met enkele goede acties.

Plaats een reactie

jari11 +5044
zaterdag 9 februari 2019 om 15:19
Nou die zou wel weer verguisd worden in de oh zo goede premier league.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:20
Kijk zo kennen we em weer...

Toch triest dit.
Vind ik leuk
Koeien +4212
zaterdag 9 februari 2019 om 16:37
Een beetje cherry picken voor de slechte momenten was dit. Hij is de betere speler bij Fulham sinds z'n debuut, maakt voortdurend opbouwende en aanvallende acties en is ook niet te beroerd om mee te verdedigen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:20
Dat hij weer bij Oranje zit is toch ook beschamend.

Alleen al om dat achterlijke roze hoofd zou je hem moeten weigeren.
Als spelers die je land vertegenwoordigen er zo bij gaan lopen mag daar wel wat aan gedaan worden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:21
Gaat ook niet heel lang meer duren gelukkig. Promes lijkt beter te gaan in spanje. Bergwijn en Kluivert hebben nog talent op de flank. Babel wordt snel genoeg gepasseerd.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:29
Tuurlijk jonge met je grote smoel. Dan presteerd ie fantastisch bij Besiktas en scoort ie in de CL en word ie kampioen en is 't allemaal geweldig en moet ie in Oranje. Ga jij maar is presteren bij een degradatie club. Jou hele reactie is beschamend. Hij doet het goed daar punt. Niet zo stoer en groot gaan praten nu, bij Oranje is ie ook een vaste waarde. Pannekoek
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:33
Je hebt mij nooit horen zeggen dat hij terug moest in Oranje. Dat hij het goed doet bij Fulham zal mij een rotzorg zijn.
We barsten momenteel in het talent. Waarom dan in vredesnaam een oude rot zonder capabele voetbalvaardigheden daar neer zetten?

Bovendien is er volgens mij weinig stoers aan mijn reactie en lijk ik niet op een panneNkoek.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:29
Heerlijk.
Vind ik leuk
kees ee +1063