'Attractie' Beugelsdijk baalt: 'Het tienduizend keer liever nooit gezegd'

'Attractie' Beugelsdijk baalt: 'Het tienduizend keer liever nooit gezegd'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 15:53za 09-02-2019 om 15:53

Tom Beugelsdijk vergaarde nationale bekendheid met zijn uitspraak 'rustâââhhhg' in een interview. Alle aandacht die de verdediger van ADO Den Haag sindsdien krijgt, hoeft van hem echter niet.

"Het heeft me goede dingen gebracht, maar het levert eigenlijk meer irritaties op", zegt Beugelsdijk in de Volkskrant. "Soms denk je: heb je weer zo'n brochumpie die dat moet roepen naar me. Je lacht een beetje mee, maar loopt gauw door. Kijk, voor hem is het de eerste keer, voor mij vaak al de achtste keer op een dag."

Het dieptepunt was enkele jaren geleden in de Mediamarkt. Een vrouw vroeg hem of hij even 'rustig' wilde zeggen tegen haar man. "Mevrouw, ik help graag met alles, maar ik ben geen attractie", luidde het antwoord van de mandekker, die baalt van alle ophef over rustâââhhhg.

"Had ik het kunnen terugdraaien dan had ik het tienduizend keer liever nooit gezegd. Had ik het nu een stukje rustiger ­gehad", grijnst Beugelsdijk.

Lees ookDubieus record lonkt voor Beugelsdijk: 'Mijn hoofd staat op onweer als ik voetbal'

Plaats een reactie

Tommieman +2592
zaterdag 9 februari 2019 om 16:01
Ach jongen je bent er bijna een bekende Nederlander mee geworden . Dat zou je met voetballen niet lukken . Dus wees blij . Na je carriere kun je misschien nog ergens aanschuiven op tv hierdoor ...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:01
Dit dus ......
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:03
Haha nou hij is best grappig op tv . Dus ik zou wel kijken 😆
Vind ik leuk
Mario 1 +1925
zaterdag 9 februari 2019 om 16:33
Carnaval kraker van maken. Goed refrein, en je volgende carrière is geboren.
Ik weet dat je naast het voetbal heel veel goeds doet.
Komt wel goed😀😀
Vind ik leuk
elmagico070 +23783
zaterdag 9 februari 2019 om 16:01
RUSTAAAGH
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:02
Rooie
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:17
Je was zeker even inspiratieloos ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:18
Ja
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:21
Weekend dus brain uitgezet . Niet nadenken lekker voetbal kijken . Have fun !
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:27
Haha ik volg je niet. Kijk het interview van Beugelsdijk eens haha.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:31
Hahaha dat bedoel ik dus 😄
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:01
Rustaaagh
Vind ik leuk
BoRiNo13 +352
zaterdag 9 februari 2019 om 16:01
Dus voortaan eerst denken, Dan pas doen.. Of nou ja, niet doen in dit geval
Vind ik leuk
S - SIDE +151
zaterdag 9 februari 2019 om 16:06
ja zeg dan nix
Vind ik leuk
Busk +1667
zaterdag 9 februari 2019 om 16:12
Tom, in het eerstvolgende interview moet je andere kreet bezigen, om dit rustagh naar de achtergrond doen verdwijnen.

In het plat Haags.

Je bent nu eenmaal een bekende Nederlander geworden.

Ik blijf het verder ook als voetballer een prachtvent vinden.
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zaterdag 9 februari 2019 om 16:17
Ach joh, zonder dit soort grappen zou er veel meer aandacht zijn voor de voetbalkwaliteiten van hem. Dan zou er een stuk meer negativiteit rond hem zijn. Ik vind het wel triest als een vrouw naar je toe komt en vraagt rustaaagh te zeggen tegen haar man.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Aan wie moet ze het anders vragen.......
Waar is Shelbourne als je hem nodig hebt?
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zaterdag 9 februari 2019 om 18:28
Ik kan niet overal zijn. Maar een wijze tip van Shelbourne, ga niet in de Mediamarkt aan Beugelsdijk vragen of hij rustaaagh wil zeggen. Zoek een andere hobby.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:59
In de médiamarkt?!
Was het dáár?
Tja, dan ligt het ook aan hemzelf hè.
Vind ik leuk
Bokkum013 +476
zaterdag 9 februari 2019 om 16:18
Waarschijnlijk kan ie na z'n voetbal'carrière' (kuch) hier nog wel wat mee in de reclame wereld. Kan ie daar nog van leven. Denk namelijk niet dat ie een diploma heeft van na de middelbare school.
Vind ik leuk
Sanji +1292
zaterdag 9 februari 2019 om 16:33
Grappig dat mensen weinig zelfreflectie en realisme hebben.

Per definitie ben je als prof-sporter een attractie.
De enige reden dat je ermee geld kan verdienen om van te leven is het feit dat er mensen zijn die, echt iets toevoegen aan de maatschappij, en een gedeelte van hun inkomen willen opofferen ter ontspanning om dit in stand te houden.

Hierin is beugelsdijk jammer genoeg niet alleen, er zijn genoeg mensen die niet inzien dat topsport per definitie een attractie is, net zo nuttig/nutteloos als de efteling.
Vind ik leuk
Mario 1 +1925
zaterdag 9 februari 2019 om 16:42
Of zoals jou leven, toch?😀
Vind ik leuk
Sanji +1292
zaterdag 9 februari 2019 om 18:00
maak je geen zorgen, ik vermaak niemand :o
Vind ik leuk
Benniewies +4534
zaterdag 9 februari 2019 om 17:10
Wat unne mooie mens
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Een stuk rustigaaaah bedoel je.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws