In bloedvorm verkerende Pogba prijst Solskjaer: 'Hij speelt geen rol'

In bloedvorm verkerende Pogba prijst Solskjaer: 'Hij speelt geen rol'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 16:31za 09-02-2019 om 16:31

Paul Pogba is onder interim-manager Ole Gunnar Solskjaer helemaal opgeleefd bij Manchester United. De Fransman scoorde sinds het ontslag van José Mourinho al acht keer en gaf nog eens vijf assists in elf wedstrijden.

"Er is sprake van een positieve atmosfeer. Dat helpt mij en ook het team", verklaart Pogba in gesprek met de BBC zijn goede vorm na de 3-0 zege bij Fulham in de Premier League. "Ole is gewoon zichzelf. Hij speelt geen rol en geeft iedereen vreugde en vertrouwen." De Franse middenvelder klom met United naar de vierde plek, waardoor Champions League-deelname lonkt.

Toch was Pogba niet helemaal tevreden na de winst op Fulham. "Ik denk dat we genoeg duels hebben gespeeld waarin we een hoger niveau haalden. In de eerste helft controleerden we niet de wedstrijd. Dat lukte pas toen we twee keer hadden gescoord."

United neemt het dinsdag op tegen Paris Saint-Germain in de achtste finales van de Champions League. "We hebben nog helemaal niets", stelt Pogba. "Maar ook vandaag zag ik in elk geval weer een team waarin de spelers samen verdedigden en samen aanvielen."

Plaats een reactie

Truth +3184
zaterdag 9 februari 2019 om 16:35
Sneertje naar de jos want dat was een b acteur hahaha
Vind ik leuk
wattenstaafje +23460
zaterdag 9 februari 2019 om 16:35
Ole doet het prima.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:36
Nou, volgens mij stopte jullie gewoon expres met voetballen en lieten jullie Mourinho in de steek. Je zag dat de spelers hem weg wilde hebben.

Ookal is Mourinho een irritante man, dit is kansloos van het elftal.


Dat ze nu ''opeens'' alles winnen, komt echt niet puur door 1 trainer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 16:39]
Vind ik leuk
Reddevil +311
zaterdag 9 februari 2019 om 16:42
Dus wel
Vind ik leuk
DeanJayden +11121
zaterdag 9 februari 2019 om 16:51
Nou de sfeer in een team is alles bepallend op dit niveau
Vind ik leuk
Arvin +6674
zaterdag 9 februari 2019 om 16:53
Haha ben dit niet met je eens. Als je zelf sport en je gaat er zonder plezier heen dan presteer je ook minder. Het plezier was gewoon weg onder Mourinho en hij stopte ze helemaal vol opdrachten waardoor ze niet vrij meer voetbalden.
Vind ik leuk
schfan1920 +6107
zaterdag 9 februari 2019 om 16:54
Denk dat dat te gemakkelijk is. De hele manier van spelen onder Mourinho, dat behoudende, terwijl United echt leuke spelers heeft, dat heeft denk ik veel meer punten gekost.

Natuurlijk komt er op een gegeven moment dan een negatieve sfeer in de selectie, ook de spelers merken dat de tactiek en ideeën van de coach niet werken, maar de beste man bleef volharden.

Expres verliezen gaat mij namelijk tever. Er speelde natuurlijk veel meer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:02
Het gaat om de opdracht die je mee het veld in kreeg, Pogba moest meer teruggetrokken spelen en Mourinho bleef maar vasthouden aan een niet scorende Lukaku, hij wilde Shaw verkopen, komop man, hij maakte er een janboel van. Spelers doen niets liever dan winnen, die verliezen niet expres.
Vind ik leuk
Always PSV +15934
zaterdag 9 februari 2019 om 17:22
Oneens polska, als je lekker in je vel zit presteer je beter. Een aktie en een fout mogen maken als je meer aanvallend speelt. Daar heeft een trainer wel degelijk een belangrijke rol in.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Ik wist helemaal niet Kieft dat jij achter deze nickname zat.

Zie ook, Kieft hekelt 'interessantdoenerij' van Van Geel: 'Feyenoord wordt altijd derde'
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:44
Simpelweg expres verliezen om de coach zsm weg te krijgen. Dat was het, net als bij Chelsea gebeurde.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
zaterdag 9 februari 2019 om 17:41
Heerlijk dat Pogba een hoop mondjes snoert. De hele opinie draait weer naar een kant waarop ze zijn kwaliteiten zien en erkennen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:23
Je hoeft niet bijzonder slim te zijn om te kunnen zien dat t onder mou niet liep en nu wel. Zelfs met n opblaaspop op de bank zouden ze t beter doen als.met mou de.narcistisch one. Onder hem halen ze hun normale nivo zefs niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:24
En diegenen die vind dat t aan de spelers lag is niet wijs
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws