Weergaloos doelpunt Wijnaldum: Nederlander verrast keeper met gevoelig balletje

Weergaloos doelpunt Wijnaldum: Nederlander verrast keeper met gevoelig balletje

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 16:37za 09-02-2019 om 16:37

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 09:14ma 11-02-2019 om 09:14

Wat een fan-tas-tisch doelpunt van Georginio Wijnaldum. De Oranje-international zet Liverpool op een 2-0 voorsprong tegen Bournemouth met dit gevoelige balletje. Uitstekend gedaan door de middenvelder!

Sadio Mané had de score al geopend op Anfield. Liverpool verdedigt zaterdagmiddag de koppositie ten opzichte van Manchester City.

Plaats een reactie

zaterdag 9 februari 2019 om 16:39
Echt een geweldig doelpunt! Gun het hem ook wel! Sympathieke jongen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:00
Mooi goal hoor, maar die keeper daar gaat nog geen parochieblaadje onder door komt toch niet van de grond af.
Vind ik leuk
hantayo +1267
zaterdag 9 februari 2019 om 19:25
Wat doet de keeper?
Vind ik leuk
Farmer +14967
zaterdag 9 februari 2019 om 19:40
Wie? Die gekleurde tentharing?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:40
Heerlijke goal!
Vind ik leuk
G.Kopf +5662
zaterdag 9 februari 2019 om 16:42
Niet onaardig.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:45
Zo slecht verdedigd door ake.. wat ziet iedereen toch in die jongen?
Vind ik leuk
Bertus +7782
zaterdag 9 februari 2019 om 17:00
Probeer vooral de schoonheid van de goal te zien, door over Ake te beginnen doe je Gini tekort.
Zal wel komen omdat hij geen Ajax achtergrond heeft😉
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:07
Nee dan hadden ze hem hier de regisseur genoemd een pareltje en was hij 100 miljoen waard geweest
Vind ik leuk
Olfie +5779
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
Je hebt echt niets te doen hè, met je leven.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:34
Zeker mooi doelpunt, maar ook gewoon slecht uitverdedigd natuurlijk
Vind ik leuk
Farmer +14967
zaterdag 9 februari 2019 om 19:41
Eens, geen beste beurt van Ake misschien, maar een briljánt balletje van Gini' toch?

Als je het dan over fouten wil hebben, kun je beter vragen waarom die felgele tentharing daar in het veld staat...
Vind ik leuk
hantayo +1267
zaterdag 9 februari 2019 om 19:28
Hij blokt hem, keeper laat het afweten. Aké staat in heel matig team met veel blessures. Geen eer te behalen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:47
Heel fijn!!
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 9 februari 2019 om 16:47
Lekker doelpuntje hoor 👌
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:48
Wat heeft die jongen toch veel geleerd bij dat prachtige PSV.
Vind ik leuk
feye88 +2266
zaterdag 9 februari 2019 om 17:11
Bij Wijnaldum werd zijn spel juist een stuk meer sober en volwassen. Zijn balgevoel enz heeft hij gewoon op pleintjes in Rotterdam geleerd.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:05
Terwijl hij dat deed droomde hij over PSV,en wat hij daar allemaal zou gaan leren zodat hij bij de wereldtop kon gaan spelen.
Vind ik leuk
Bertus +7782
zaterdag 9 februari 2019 om 20:39
Absoluut maar bij PSV heeft hij geleerd om in dienst van een team te spelen. Daarom is Klopp ook zo gefascineerd van Wijnaldum en speelt hij wekelijks bij 1 van de mooiste clubs van de wereld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:40]
Vind ik leuk
feye88 +2266
zondag 10 februari 2019 om 20:01
Eens. Hij heeft bij PSV geleerd om een volwaardige superprof te zijn. Alle credits daarvoor naar Eindhoven.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:52
YESSSSSS!!!! Zou het zand dan eindelijk uit de motor zijn? 😎
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 16:52]
Vind ik leuk
TheMariner +4189
zaterdag 9 februari 2019 om 16:58
Komt goed, kalm blijven. Dit jaar komt "the champions crown" home. YNWA.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zaterdag 9 februari 2019 om 16:54
Vilhena moet gewoon een wijnaldumtje doen lekker naar PSV gaan dan naar de PL.
Vind ik leuk
Mari +13221
zaterdag 9 februari 2019 om 17:03
Niets bijzonder
Vind ik leuk
Phoxythebest +1095
zaterdag 9 februari 2019 om 17:06
Nee joh, jij speelt wekelijks op een hoger niveau en rijgt zulke goals aaneen, ik ook, op mijn zoontjes Xbox.
Vind ik leuk
Mari +13221
zaterdag 9 februari 2019 om 19:21
Nee.maar vond je het nou echt bijzonder?
Vind ik leuk
Phoxythebest +1095
zaterdag 9 februari 2019 om 19:50
Niet puur de goal maar de mens, de aanname en de intelligentie, een voorbeeld prof die altijd keihard werkt.
Vind ik leuk
Mari +13221
zaterdag 9 februari 2019 om 20:06
Da" s zonder meer waar.
Maar het ging (mij) om de goal
Vind ik leuk
TheMariner +4189
zaterdag 9 februari 2019 om 17:20
Wat zegt die verslaggever allemaal? Solanki uit de opleiding van LFC die 19.000.000 opbrengt? Hij komt uit de opleiding van Chelsea die hem uitleende aan Vitesse. Liverpool pikte hem 1,5 jaar geleden transfervrij op.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:43
Haha die krijgt me een behoorlijke pets op zijn appel na die goal 😂

Heerlijk doelpunt hoor!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:43]
Vind ik leuk
De Liefhebber +12905
zaterdag 9 februari 2019 om 18:07
Poeh hé!
Vind ik leuk
Foarut +90
zaterdag 9 februari 2019 om 18:20
Prachtige goal. Wijnaldum is een topper!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:04
wordt vervolgens nog ff bijna ko geslagen door zijn maat
Vind ik leuk
Farmer +14967
zaterdag 9 februari 2019 om 19:42
"Vies" balletje hoor! Schitterend doelpunt!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws