Casemiro verbaast vriend en vijand: schitterende omhaal in El Derbi

Casemiro verbaast vriend en vijand: schitterende omhaal in El Derbi

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 16:48za 09-02-2019 om 16:48

Laatste update: zaterdag 9 februari 2019 om 16:53za 09-02-2019 om 16:53

Real Madrid begon sterk aan de Madrileense derby tegen Atlético. Verdedigende middenvelder (!) Casemiro zette de Koninklijke op voorsprong met een halve omhaal. Een schitterend doelpunt van de Braziliaan!

Lang kon Real overigens niet genieten van de voorsprong. Via Antoine Griezmann kwam Atlético op gelijke hoogte.

Plaats een reactie

power +7736
zaterdag 9 februari 2019 om 16:51
Slecht verdedigd, Casamiro gelijk geprofiteerd wel een mooi goal.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1090
zaterdag 9 februari 2019 om 16:53
Var hahaah.wat een belachelijk experoment...kunnen tientallen keer blijven herhalen en nog steeds maken die duidelijke fouten..
Vind ik leuk
WilcoS64 +4023
zaterdag 9 februari 2019 om 16:56
Casemiro is een vreselijk irritante klojo, bijna net zo erg als Ramos.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:05
Wat een arrogante kwal is die Ramos zeg. De manier waarop hij na de 1-2 reageerde is om te kotsen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4023
zaterdag 9 februari 2019 om 17:24
Heeft het heel erg met zichzelf getroffen, verschrikkelijk.
Vind ik leuk
Mari +12538
zaterdag 9 februari 2019 om 16:57
Het weglopen, de ruimte zoeken , geweldig
Deze jongen was toch wissel? Althans dat las ik hier. Door een blessure kwam hij er weer in. Ajax mocht blij zijn. haha
Vind ik leuk
Roeptoeter +16388
zaterdag 9 februari 2019 om 17:01
Zeer vermakelijke wedstrijd hoor.
Vind ik leuk
Argento8523 +7302
zaterdag 9 februari 2019 om 17:02
Als ze voor zoiets al een penalty gaan geven
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
zaterdag 9 februari 2019 om 17:11
Nou.... hij kan hem echt wel geven hoor, domme sliding.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Was het wel binnen de zestien ?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
zaterdag 9 februari 2019 om 18:15
Ja daar heb ik ook mijn twijfels over, maar ik zag beelden uit een bepaalde hoek voorbij komen waarop goed te zien was dat de tackle buiten de 16 werd ingezet maar dat de speler wel binnen de 16 pas geraakt werd. Je ziet de verdediger hier met zijn bovenbeen de hak van de Real speler raken.
En op die snelheid is zo’n klein tikje al genoeg om te vallen, maar hij ging zelf ook wel makkelijk naar de grond.
Dusja... de scheidsrechter kan hem geven.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:16]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:21
Zie dat de verdediger de sliding buiten de 16 zet en Vinicius Jr valt ook buiten de 16 maar de speler glijdt door in de 16 en neemt Vinicius ook mee. Dus hij kon hem geven. Enfin, Real was sterkt maar zag ook momenten dat Atletico de bovenliggende partij was.
Vind ik leuk
stratumseind +195657
zaterdag 9 februari 2019 om 17:05
Iedereen wil Luuk zijn.....

Heerlijk potje met inmiddels griezman en baas sergio ook op het scorebord
Vind ik leuk
stratumseind +195657