LIVE-discussie: Martina maakt Feyenoord-debuut, De Graafschap zonder De Jong

LIVE-discussie: Martina maakt Feyenoord-debuut, De Graafschap zonder De Jong

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 19:37za 09-02-2019 om 19:37

Laatste update: zaterdag 9 februari 2019 om 19:56za 09-02-2019 om 19:56

Cuco Martina gaat zaterdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen De Graafschap zijn officiële debuut voor Feyenoord maken. De van Everton overgekomen verdediger neemt naast Sven van Beek plaats in het hart van de Feyenoord-defensie.

Jan-Arie van der Heijden moet hierdoor genoegen nemen met een plek op de reservebank. Trainer Giovanni van Bronckhorst heeft verder geen wijzigingen aangebracht in zijn basiselftal. Nicolai Jörgensen begon tijdens de verloren stadsderby tegen Excelsior op de bank en zal zaterdagavond opnieuw als reserve starten.

Tegenstander De Graafschap werd deze week geteisterd door een griepvirus en moet noodgedwongen snijden in de basisopstelling. Ted van de Pavert, Jordy Tutuarima en Javier Vet verdwijnen uit de basis, terwijl ook Stef Nijland en Lars Nieuwpoort niet mee kunnen doen. Sven Nieuwpoort, debutant Ruben Ligeon en Frank Olijve krijgen hierdoor een kans in de startopstelling. Trainer Henk de Jong is niet in staat om zijn ploeg te leiden: assistent Sandor van der Heide neemt de coaching over.

De opstellingen:

Feyenoord: Vermeer; St. Juste, Martina, Van Beek, Verdonk; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson.

De Graafschap: Jurjus; Owusu, Sven Nieuwpoort, Straalman, Ligeon; Matusiwa, El Jebli, Olijve; Narsingh, Benschop, Burgzorg.

Poll

Wat wordt Feyenoord-De Graafschap?

(414 stemmen)

Plaats een reactie

Dirk Zaal +131
zaterdag 9 februari 2019 om 19:42
7-0
klaar
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:44
Eindelijk een tegenstander, met meer geblesseerden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:43
Hopelijk hebben ze niet de gekke koeienziekte.
Vind ik leuk
HanV +5157
zaterdag 9 februari 2019 om 19:51
Wou je ze gaan opeten?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:54
Hopelijk gaan de spelers van Feyenoord dat doen straks.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:45
Ik ga voor een 6 - 2 overwinning voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
zaterdag 9 februari 2019 om 19:52
Maak er dan maar 9-2 van...kan dan nog wat worden de 27ste ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:58
Vroeger waren het Ajaxieden die arrogant en irritant waren. De Feyenoorders deden aan geen woorden maar daden. Dat is vandaag de dag toch wel flink verandert. De arrogantie bij Ajax is al een tijd dalende, maar bij de Feyenoorders juist stijgende. Maar er zit ook een stijgende lijn in veel woorden. Straks blijven de daden uit en resteert er een arrogant en irritant Feyenoord zonder daden maar veel woorden.

Kortom: De uitspraken 6-2 of 9-2 voor dit Feyenoord in de Kuip tegen een verzwakt De Graafschap is dus echt heel arrogant en irritant.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:59]
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zaterdag 9 februari 2019 om 23:30
Mijn hemel, je bent dom, stinkt en kan niet fietsen. Delete je account gewoon en begin opnieuw stakker!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:54
Bedankt voor je bevestiging dat hier sprake is van arrogantie en zo te zien ben jij een van die Feyenoord fans die daaraan bijdraagt.
Daarnaast het feit dat je snel op je teentjes getrapt bent, is dat een extra bevestiging dat je me klaarblijkelijk nog gelijk geeft ook. Haha.
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zondag 10 februari 2019 om 15:08
#snaptergeenreetvan
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:48
0-3
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:56
Boe.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:53
Is Jurgensson al weg? Of enkelt in zijn hoofd.
hoofd, .
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:53
2-2
Vind ik leuk
FR_010 +12
zaterdag 9 februari 2019 om 19:54
3-1
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:01
De glazenbolcompetitie :

Van 6-2 tot 0-3.
Vind ik leuk
Just Nuts +514
zaterdag 9 februari 2019 om 20:16
Ajax 2019 zover 1 gewonnen 1 gelijk 2 verloren..
Vind ik leuk
Dirk Zaal +131
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
heracales-020 1-0
afgelopen
6-2 inde KUIP
wineen net 6-vvv
en nu tellen ze in tukkeland niet meer mee
dinsdag
sponsor
020 reaal
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Wat?
Vind ik leuk
Smithsonian +41652
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
Slechter dan scharie zou hij vast niet wezen, ben nieuwsgierig.
Vind ik leuk
sundaymanara +1210
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
Hup de Graafschap. Ik gun die leuke Jan Drol de punten wel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:46
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Feyenoord dit varkentje wel ff gaat wassen.
Vind ik leuk
De Kleine +82
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
En weer fakkels in de kuip
Vind ik leuk
BenikBen +109
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
Wat spelen ze weer uitermate zwak. En die Martina man man man dat kan toch niet . Gio pppff Geel wanbeleid.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:22
Gio is vdHeijde zat, zoveel is wel duidelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:13
Het loopt weer op rolletjes.
Vind ik leuk
HanV +5157
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Het eerste hapje was taai, je 5-1 voorspelling lijkt wat hoog. Zal wel 2-0 of 3-0 eindigen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
zaterdag 9 februari 2019 om 21:57
Dat was niet zo makkelijk als het er uit zag, dat balletje van Verdonk.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:00
We zijn zo goed! :)

Heeft Clasie al een bal vooruit gespeeld?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:45
We zijn 3 punten ingelopen op een niet nader te noemen club. Daar mag een item over gemaakt worden!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws