Ten Hag doet geen beroep op Neres na blessure De Jong: 'Daar mensen nodig'

Ten Hag doet geen beroep op Neres na blessure De Jong: 'Daar mensen nodig'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 07:00zo 10-02-2019 om 07:00

De schade voor Ajax na het duel met Heracles Almelo blijft mogelijk niet beperkt tot de nederlaag (1-0). Frenkie de Jong viel in het Polman Stadion geblesseerd uit, erkent trainer Erik ten Hag.

"We hebben Frenkie noodgedwongen moeten wisselen. Die lies ging toch weer meer opspelen tegen het einde van de wedstrijd", laat Ten Hag weten aan FOX Sports. De toekomstig speler van FC Barcelona ging ruim tien minuten voor tijd naar de kant. "Toen hebben we Dolberg gebracht om samen met Huntelaar voorin te spelen."

Eerder bracht Ajax al Noussair Mazraoui en Zakaria Labyad voor respectievelijk Lasse Schöne en Donny van de Beek. David Neres bleef dus negentig minuten op de bank. "Als je achterstaat is het altijd een overweging om Neres te brengen. Maar we hebben veel spelers die een kentering teweeg kunnen brengen", stelt Ten Hag.

"We hadden mensen achter de spits nodig, vandaar dat we Labyad gebracht hebben. Als Ziyech daar gaat spelen, zal die toch minder aansluiting met de spits gaan brengen", vult Ten Hag aan.

Wat de blessure van De Jong betekent voor het Champions League-duel met Real Madrid van woensdag, is nog niet duidelijk. Kasper Dolberg startte niet tegen Heracles omdat hij last van zijn knie had. Ook Mazraoui viel in. Hij kampte afgelopen week met een hamstringblessure.

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 07:03
Maar waarom breng je dan in godsnaam Labyad als die jongen echt nog helemaal niks in dat Ajax shirt heeft bewezen? Ja, misschien bewezen dat hij gewoon niet goed genoeg is. Als je Neres had gebracht was er in ieder geval nog hoop voor de Ajacieden ..
Vind ik leuk
Bastack +160
zondag 10 februari 2019 om 07:04
Hoop dat ze geen beroep meer op Ten Hag doen Gvd
Vind ik leuk
rpaulp50 +14514
zondag 10 februari 2019 om 07:18
Na Real is het wel afgelopen met ten Hag.
Vind ik leuk
Romario9 +14022
zondag 10 februari 2019 om 07:04
Hij heeft wel vaak fysieke klachten, he? Of lijkt dat maar zo?
Vind ik leuk
Fritske01 +5326
zondag 10 februari 2019 om 07:09
Relax, hij heeft volgend jaar heel veel tijd om te herstellen op de bank.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19366
zondag 10 februari 2019 om 07:10
Frenkie was al niet fit, die had je uit voorzorg niet moeten laten starten.
Precies dezelfde fout als met Mazraoui 2 weken geleden.
Leert hij nou niet van zijn fouten?

En gewoon met Dolberg moeten starten.

Morgen 9.05u verwacht ik dat Ten Hag ontslagen is.
Vind ik leuk
Werner1913 +11144
zondag 10 februari 2019 om 07:23
Ten Hag wordt niet ontslagen. Want dan moeten Overmars en Van der Sar er ook uit. En die hechten nogal aan het pluche. Die gaan dus weer lekker evalueren. En hopen dat Utrecht van PSV wint, zodat de schade beperkt blijft...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14514
zondag 10 februari 2019 om 08:53
De Directie maakt teveel geld, die gaan niet weg, de RVC is blij met al dat geld, denk je nu echt dat die op een schaaltje zitten te wachten ?
De Trainer is de lul en na Real zie ik ten Hag wel opstappen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:03
dan hebben ze nog een uur
Vind ik leuk
Pimman +11617
zondag 10 februari 2019 om 08:09
Dolberg was ook niet 100% fit..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:45
Mag het hopen! En dan Overmars ook weg!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 07:13
Je staat achter man, schuif Donny dan één linie terug en breng Neres voor Frenkie.
Vind ik leuk
Downvalley +302
zondag 10 februari 2019 om 07:18
Iedereen heeft opeens last......
En weet waarom......... omdat alles in elkaar valt hoe een kaartenhuis, en niet verder wil afgaan.
Het is echt beschamend.........
Als ik zo presteerde bij mij baas....... dan mocht nee moest ik vertrekken.
Het word voor Marc Overmars niet lastig om komend seizoen een "nieuw" elftal op het veld te zetten.
Gewoon jongens die willen voetballen, die geen kapsones hebben.
Wat schaam ik me in de plaats van al die dure Ajax spelers als Ajax supporter.
Vind ik leuk
Godin1 +1304
zondag 10 februari 2019 om 07:20
Nee joh, Labyad laten invallen ipv Neres. Hoe dom kan je zijn. De houdbaarheid van ten Hag is echt voorbij. Misschien gebeurt er woensdag een wonder....
Vind ik leuk
Niers +126
zondag 10 februari 2019 om 07:33
Miljoenen uitgegeven aan blind, tadic, bandé, labyad etc. En dan zo presteren. Overmars en van de sar hebben zoveel geld uitgegeven om hun eigen plek veilig te stellen maar moeten nu ook hun conclussies trekken. Ajax was altijd de club van het opleiden en johan cruijf was de man die het zo wou. Afgelopen seizoen is ajax veel te veel gaan kopen. Je kunt mij niet vertellen dat er in dd jeugd geen betere is dan labyad, bandé, of kristensen. Lamprou kreeg na heerenveen thuis alles over zich heen maar moeten ze nu ook een andere keeper opstellen?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:00
Bandé kunnen we nog helemaal niks over zeggen, het is mij een raadsel dat je hem noemt. Die jongen heeft de pech gehad dat hij zwaar geblesseerd is geraakt, kan uiteindelijk iedereen gebeuren. Ik ben niet zo van het afzeiken van spelers die de kans nog nieteens gehad hebben.
Vind ik leuk
Smithsonian +45286
zondag 10 februari 2019 om 07:36
Ze deden het beter toen ze niet zoveel centen hadden...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24023
zondag 10 februari 2019 om 07:43
Ten Hag....je kletst onzin.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 07:43
Wat een slechte trainer. Wissels waren belachelijk.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 07:58
Ten Hag had al in de rust moeten ingrijpen...zelfs na 60 minuten was er niks veranderd....maar Ten Hag is laf....hij mist de overtuiging en kan zijn spelers niet genoeg motiveren....exit Ten Hag dus...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:00
Laat die achtelijke Ten Hag ff snel oprotten. Slaat nergens op dat hij Labyad erin brengt, hij had gewoon voor Neres moeten kiezen. Verstand heeft hij niet.
Vind ik leuk
Sambal +71
zondag 10 februari 2019 om 08:31
Ten hag gaf de voorkeur aan labayad omdat hij hoopte dat " zijn " Labayad de wedstrijd zou redden en indirect ook Ten Hag zelf.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:05
De Jong, Ziyech, de Ligt, Onana zijn allemaal bezig met een transfer.
Donny, Neres, Labyad zijn ontevreden.
Kletsjuffrouwtje Tadic en Blind hebben niet de personality om het team op sleeptouw te nemen.
Spelers irriteren en nemen de trainer niet meer seriues.
Krijg je dit, komt niet meer goed.
Vind ik leuk
reggie +1984
zondag 10 februari 2019 om 09:06
Marc&vdSarOpdePlatteKar, Tadic en Blind zijn dat een stelletje?
Vind ik leuk
Arnold711 +17
zondag 10 februari 2019 om 08:12
Het was niet om aan te gluren gisteren. Ongemotiveerd waren ze bezig en dit is het resultaat. Die gedrag zie je vaker als de spelers de trainer zat zijn, ze laten hem keihard vallen. Ik denk dat vandaag Ajax bekend gaat maken dat ten Hag klaar is bij Ajax. Wie moet hem dan opvolgen is dan de vraag. Morten Olsen lijkt mij dan een goede vervanger. Kent de Ajax wereld en is goed met jonge spelers.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:19]
Vind ik leuk
G.Kopf +5845
zondag 10 februari 2019 om 08:32
Vandaag niet, waarschijnlijk einde seizoen denk ik wel.
Vind ik leuk
Linders +41
zondag 10 februari 2019 om 20:30
Nee Nee geen Olsen , wie wel weet ik niet .
Vind ik leuk
SantiagoErik +2500
zondag 10 februari 2019 om 08:21
Gelul. Enige echte buitenspeler. Opstellen dus....
Ten Hag maakt spelers niet beter, maar kapot.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
zondag 10 februari 2019 om 08:49
Al bijgekomen van de wedstrijd😁? Even een beetje bescheidenheid tonen de aankomende tijd he😉.
Vind ik leuk
G.Kopf +5845
zondag 10 februari 2019 om 08:31
Lekker Neres niet laten spelen, gaat zo goed zonder hem.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6083
zondag 10 februari 2019 om 08:34
Maar wat zegt hij hier nu eigenlijk? Spelers die achter de spits gaan lopen - en dan Dolberg brengen, en niet Neres?
Ik snap het niet meer....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:12
Spelers snappen hem ook niet meer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:35
Daley Blind de meest overschstte speler van Nederland. Snap niet wat ze allemaal in hem zien.
Vind ik leuk
Sambal +71
zondag 10 februari 2019 om 08:35
Is lopetegui niet vrij ? Als je gevraagd wordt aks bondscoach van Spanje en Real madrid ben je toch ook wel wat voor het grote Ajax
Vind ik leuk
Martinus69 +6340
zondag 10 februari 2019 om 08:35
Allemaal reacties vanuit hetzelfde perspectief. Heracles was gewoon te sterk. Gefeliciteerd heraclieden.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:37
Lekker makkelijk om Labyad af te zeiken, een speler die nog amper een ksns heeft gehad, zelfde verhaal met Lamprou, nu Onana 3x giga de fout in gaat hoor ik niemand, rare wereld blijft dat Ajax volk toch
Vind ik leuk
hoebie60 +223
zondag 10 februari 2019 om 10:46
De echte supporters zullen jouw verhaal volledig steunen, onana had bij de eerste bal op zijn flikker moeten krijgen, maar hij ging gewoon door, gewoon arrogantie ten top.
Vind ik leuk
Linders +41
zondag 10 februari 2019 om 20:28
Ten eerste zeiken doe ik op de wc en ten 2de ik zeik hem niet af ,zeg alleen dat hij niet kan mee komen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:38
Heeft toch ook nog amper een kans gehad?
Vind ik leuk
Linders +41
zondag 10 februari 2019 om 08:39
Ten Hagje weer de verkeerde inval keuze jij bent niet geschikt voor Ajax ! Je hebt toch wel een plan B voor als het niet wil ????Die Neres moet erin en zeker als invaller, die Laby kan niet mee komen !.Denk dat Ajax vast moet gaan bouwen ga nieuwe spelers kopen en een nieuwe trainer halen voor seizoen 2019/2020 enz en spelers boven de 25 jaar en geen spelers van 16 jaar .
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 08:46]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:45
Wat een beste kerel ben je toch!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:47
Niet de eerste keer dat Ajax punten verspeelt in Almelo. PSV wordt kampioen denk ik....en Real gaat door naar de laatste 8 dat lijkt mij na gisteravond wel duidelijk.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
zondag 10 februari 2019 om 08:48
Frenkie is nu al bang voor Real. Wordt een lekker oefenpotje in het drukke programma voor Real. Ik hoor veel Ajax fans hier nog blaaskaken in een recent verleden dat Real ook wel even gepakt zou worden. Door een stel Amsterdamse dames van plezier misschien maar niet door het eens zo machtige Ajax. Merendeel van de fans hier kan die periode echter niet eens herinneren en basseren hun geblabla op resultaten uit het verleden. Wanneer vliegt Erik ten Lach eruit? Ik zeg #doen
Vind ik leuk
Dorzon +4832
zondag 10 februari 2019 om 10:18
Ik denk dat psv ten hahahag het liefst nog jaren als coach ziet blijven
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
zondag 10 februari 2019 om 08:49
Labyratje. Met zijn Ajax trainingspakkie naar de PSV training gaan. Binnenkort kan hij in zijn Tokkie trainingspakkie naar Groningen of Cambuur. Waardeloze kwal dat hij is.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6083
zondag 10 februari 2019 om 09:09
Noodgedwongen - omdat ie als een krant liep te voetballen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:27
It it ain't over but it it it is over..
Vind ik leuk
Panna +165
zondag 10 februari 2019 om 09:31
Je ziet aan alle kanten dat arrogantie weer word afgestraft! Niet de spelers die zijn speelbal in het geheel. Maar wel de directie.... Om een week voor aanvang competitie even ver Amerika in te reizen geen rekening met aanpassing tijd en direct trainen. Je ziet nu de vermoeidheid heel duidelijk bij de spelers. Het afjagen ( het vooruit verdedigen) is er bijna niet meer. Spelers krijgen blessures. Gaten dichtlopen wordt aan een ander overgelaten waardoor juist gaten ontstaan. De sterspelers worden steeds minder zichtbaar ook het initiatief nemen bij achterstand word ook moeilijk door deze spelers.... Vermoeidheid....
Maar de arrogante directie moest naar Amerika. Worden we daar ook bekend????
Lees net dat vande Sar naar een omzet van 200 miljoen wil???? Word eerst eens kampioen. Een elftal kan je niet kopen het moet ontstaan. Ik als Ajaxied kijk uit frustratie niet meer wacht maar af. Van de sar, van Geel van Feyenoord 1 balang geld en eigen portmonai
Vind ik leuk
Nr14always +5600
zondag 10 februari 2019 om 09:32
Hij is een trainer voor een subtopper hij heeft te hoog gegrepen. Hij moet weg, tesamen met die 2 clowns Bassie Overmars en Adriaan van de Sar.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
zondag 10 februari 2019 om 09:33
Die had ik sowieso terug gezet naar het tweede voor zijn geleuter en zijn gejank om een transfer. Wat moet je met zo iemand?.
Vind ik leuk
Kuip +10267
zondag 10 februari 2019 om 09:43
Neres wordt vakkundig kapot gemaakt door Ten Hag. Die jongen is er helemaal klaar mee. Dat zie je gewoon. Zelfde geldt voor Van De Beek.
Vind ik leuk
DeNeutrale +292
zondag 10 februari 2019 om 09:44
De trainer vervangen zou een zwaktebod zijn van Ajax. Welke andere trainer zou het beter doen met Dusan Huilebalk, Frenkie Balverlies, Klaas Jan Elleboog, Daley Tikkie Breed, Onana Risicovol en Matthijs Slapjanus in het elftal. Inderdaad: Ajax is de GROOTSTE (met uitglijders maken!)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:51
Heel het middenveld niet laten spelen .
Vind ik leuk
Vb.twente +199
zondag 10 februari 2019 om 09:52
Menig laptop trainer zou beter hebben gewisseld dan t.Hag en de opstelling in het begin roept ook vraagtekens op . ik denk dat hij beter een jaar met P.Bosz kan meelopen .
Vind ik leuk
Futjebal +2844
zondag 10 februari 2019 om 09:58
Er zal toch niks gebeurd zijn met mr Bien
Ik zie geen stukjes meer van hem terwijl hij normaal altijd haantje de voorste is
Vind ik leuk
Vb.twente +199
zondag 10 februari 2019 om 10:05
hij slaapt nog in z:n amsterdamse pyjama.
Vind ik leuk
Degier +2049
zondag 10 februari 2019 om 10:01
Dus eigenlijk zegt ie, dat Labyad een betere 10 is, dan Ziyech. Onbegrijpelijk. Zeker als je Neres rechtsbuiten kan zetten, die veel dreiging en diepgang heeft.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:08
Is onze (top) trainer gisteren niet achter gebleven in de streek waar hij vandaan komt. Geef deze trainer ontslag hij heeft het niet voor elkaar gekregen om het binnen 3 weken om te draaien en de kopjes weerde zelfde kant heen te krijgen. Dat deze gast er nog zit ik had wel een top nieuws verwacht dat ze hem de wacht hadden toegezegd.
Vind ik leuk
JoeyC +4442
zondag 10 februari 2019 om 10:29
Die blijft helaas niet lang meer bij Ajax. Keizer was zo slecht nog niet.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:29
Ik lees met verbazing de opmerkingen hier. Is er een crisis bij Ajax omdat ze even niet alles winnen of zo? Het is net alsof ze bijna uit de KKD degraderen lijkt het wel.
Vind ik leuk
hoebie60 +223
zondag 10 februari 2019 om 10:38
Hoe vaak heeft ten hagneres achter de spits gebruikt en nu kan hij het niet, ik snap het niet, en als er zoveel ruimte licht achter de verdediging is hij met zijn snel heid toch de eerste die je brengt, maar ja we zullen het wel niet snappen
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
zondag 10 februari 2019 om 10:43
Ja hij was zo slecht dat hij wel gewisseld moest worden. Snap ik wel
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:50
En toch blijft het lekker die 6 - 2 en dan Heracles 1 - 0 nog lekkerder.😂😂
Vind ik leuk
hoebie60 +223
zondag 10 februari 2019 om 10:57
Wimpie jonk
Vind ik leuk
AFP +3791
zondag 10 februari 2019 om 11:07
Verkeerde opstelling, verkeerde wissels van Ten Hag. waarom geen Neres ?
Allemaal smoesjes achteraf. ten Hag kreeg het voordeel van de twijfel, maar het voordeel is na de laatste wedstrijden helemaal weg.
Vind ik leuk
Mari +13401
zondag 10 februari 2019 om 11:16
Je hebt maar een speler die een kentering teweeg kan brengen: Neres
Als je hem niet wilt gebruiken had hem dan naar China laten gaan
Frenkie was super slecht, die had je na maximaal een helft moeten wisselen
Tweede helft begint: eerste bal van Schone een hakbal

Ten Hag ontmantelt zijn team.
Waarom Mazraoui niet gewoon rechtsback
Waarom Beek ten koste van Neres (los van de kwaliteit van Beek)
Het liep heel goed en Ten Hag vernietigt het.
Doet me denken aan die clown die nu in Arabie zit.
Ajax- Sparta binnen 15 minuten 4-0. haalt hij Perez eruit.
Ajax werd geen kampioen op doelsaldo en scoorde die wedstrijd ook niet meer
Vind ik leuk
RJC1960 +247
zondag 10 februari 2019 om 11:45
Wat is de Nederlandse competitie toch spannend als PSV vandaag haar wedstrijd wint dan hebben ze 8 punten voorsprong op nummer 2 Ajax en volgt Feyenoord op 8 punten van Ajax. Ajax gaat dan nog stees roepen dat ze kampioen worden met als gevolgd dat Feyenoord gaat roepen dat ze nummer 2 worden want het verschil is maar 8 punten? Wat een voetbalhumor. Stel dat PSV vandaag de kloof uitbreidt naar 8 punten dan zijn de kaarten geschud en weten hoe dit seizoen gaat eindigen.
Ik hoop dat Ajax Europees nog punten gaat behalen want een prijs in Nederland is minimaal. De bekerkraker zal het vonnis bepalen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:04
Neres kan ook achter de spits spelen. Exit ten Hag.
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 12:29
Exit spelers bedoel je, gisteren lag het puur aan de spelers. Elftal dat gisteren stond moet Heracles oprollen.

Moet eens stoppen met de trainer de schuld geven, die spelers hebben het nondeju laten afweren. Dit is de grootste fout, altijd trainer de schuld, je moet die spelers verwijten. Totaal geen inzet, dit doen ze in Duitsland beter. Deze jochies zitten veel liever na de lunch thuis met de PlayStation wat ook gebeurde met keizer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:37
Trainer is verantwoordelijk. Tuurlijk loopt er een aantal spelers alleen aan Real en een transfer te denken. Dan moet een trainer ingrijpen, hij is namelijk ook coach.
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 12:25
Haha lul koek, wat ik gister al zei, neres heeft hoogstwaarschijnlijk de vrouw van ten Hag zwanger gemaakt en daarna zijn dochter anaal genomen, zie geen andere reden waarom neres niet mag spelen. Is veel gevaarlijker dan Ziyech op de vleugel. En neres moet basis staan in mijn opinie. En je denkt tot gvd niet dat labyad potten kan breken. Dat hij bij Ajax zit is te belachelijk voor woorden.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:26]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:31
Toale miskenning van kwaliteiten van Neres zowel in snelheid, diepgang, onvoorspelbaarheid en statistieken in zijn scorend vermogen en assits tov de door Ten Hag ingebrachte Labyad ( Utrecht vriendje).
Los daarvan, zolang Ajax niet onderkent dat het met Schone als vaste basiskracht nooit kampioen( afgelopen 4 jaar niet gebeurd) zal worden of verder in Europa zal komen zullen wij het als supporters hier helaas mee moeten doen.
Daarnaast is het onbegrijpelijk dat Wober als ideale 12e man of 5e verdediger is verkocht naar Spanje.
Ik geef Ten Hag de overweging om tegen Real Madrid als iedereen fit is als volgt aan te treden:
Op doel: Onana
Verdediging van rechts naar links : Masraoui De Ligt Blind. Tagliafico
Middenveld van rechts naar links : Van de Beek De Jong Tadic
Aanval van rechts naar links : Neres Dolberg Zyech.

Ajax fan van de Meer
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:49
Heeft Ten Hag wel grip op deze groep? Kan hij ze weer naar het niveau van voor de winterstop brengen? Is hij gezwicht voor het commercieel belang en daarom in Amerika de verkeerde voorbereiding gehad. Zijn de spelers met contracten voor volgend seizoen in hun achterzak al klaar met Ajax traject. 🙄 Ik geloof dat deze factoren het niveau en de sfeer in de groep bepalen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:02
Oh ja kentering dat was het pffff. Gwn weer hopeloos gefaald en het is duidelijk dat ie een probleem heeft met Neres. Ongelovelijke zak hooi
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:35
Ik ben klaar met ten hag
Heeft een bizar wissel beleid
Verneukt jonge spelers
Laat ze hun enige reserve links back linkspoot met aanvallende kwaliteiten verkopen
Als het fout gaat blijft die doorgaan met de geplande wissels als ze 0-3 voor zouden staan. Blijft Hopen dag dolberg zich herpakt wat niet gaat gebeuren zet spelers als the hunter niet in bij wedstrijden zoals Feyenoord Ajax terwijl hij daar het meeste in scoorde van iedereen.
Pakt spelers als tadic niet aan als ze belabberd spelen.
Heeft het hele team in de winterstop uit elkaar laten vallen.
Arme neres gevaarlijke speler met diepgaande kwaliteiten is gedegradeerd tot bank speler terwijl die ziek talent vol is. Maar ten hag haat hem dus is die uitgespeeld.f op een Rijtje wie gister slecht waren: onana (stopte penalty) maar maakte rare onana fouten waardoor de 1-0 kwam, kristensen was waardeloos zoals altijd meerdere kansen verneukt, de ligt was okee bleef vechten, blind was echt trash leek wel dronken, tagliafico was echt weer bae wat een strijder, middenveld schöne was echt niet vooruit te branden, 86 miljoen was heel slecht ballen kwamen niet aan en was alleen als eerste bij de scheids, Donny speelde echt goed en kwam gevaar uit (3x raden wie alsnog gewisseld werd?). Ziyech was aan het vechten maar het ging gewoon niet echt lekker. Huntelaar was nergens miste gouden kans en alleen maar aan het zeiken en tot slot Tadic echt drama gvd was echt helemaal nergens diep triest. Komen we bij de wissels het zit helemaal vast maar meneer wacht tot ruim 2/3e gespeeld is met wisselen en dan denk je er moet gevaar komen aka spitsen erin!? Nee hoor Donny eraf voor fucking labyad en schöne eraf voor mazroui?? Wtf??? en tot slot met nog 10 minuutjes te gaan wegens blessure van frenkie die al langer speelde dus wat doet die op het veld, dolberg erin maar te laat en helemaal kut

Vind ik leuk
Fish1971 +15
maandag 11 februari 2019 om 06:56
En dat Is heel dom. Met neres heb je meer voetbal in het team. Meer creativiteit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws