Ten Hag onder vuur: 'Iedere goede trainer heeft daar een plan A, B en C voor'

Ten Hag onder vuur: 'Iedere goede trainer heeft daar een plan A, B en C voor'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 10:42zo 10-02-2019 om 10:42

Hans Kraay junior vindt het een slechte zaak dat Ajax geen plan B in de opbouw heeft. De Ajacieden verloren zaterdagavond met 1-0 van Heracles en de Amsterdammers leden veel vaker balverlies dan te doen gebruikelijk. Dat kwam volgens Kraay door het sterke druk zetten van Heracles.

De thuisploeg zette immers zeer succesvol druk op de opbouw van Ajax. "Ajax wil altijd opbouwen en dat kan vaak omdat ploegen zich in laten zakken", legt Kraay uit bij De Tafel van Kees. "Soms willen ploegen ook wel eens druk zetten, maar Heracles deed dat een uur lang. Dan zal je toch een keer een plan B moeten hebben en dat is dan wat anders doen dan iemand in de dekking aanspelen."

"Ik snap heus wel dat je met De Ligt en Schöne en Blind en De Jong geweldige opbouwers hebt die je onder druk in kan spelen", vervolgt Kraay. "Maar in de opbouw heeft iedere goede trainer een plan A, een plan B en een plan C. Als je verdedigers niet aan de bal kunnen komen wil je je middenvelder aan de bal hebben, als dat niet lukt ga je backs aanspelen en anders ga je lang. Probeer dat dan eens."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

FCWijsneus +1053
zondag 10 februari 2019 om 10:44
Plan D is Exit ten Hag, Overmars en Sar
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 10:56]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:45
Stel dat gebeurt moet er echt ff een grote naam dit zooitje van ons opruimen.. een trainer waar de spelers tegen opkijken en dan wat harder gaat lopen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 10:46]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 10:48
De kop van het artikel klopt al niet het woord Goede hoort er niet in!
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
zondag 10 februari 2019 om 11:04
En onder druk voetballen dat kan Ajax zeker niet ,en dan Blind onder druk die schijt zijn broek vol matige voetballer ,en nu moet hij tegen Real in de verdediging ,kan je beter de paashaas daar neer zetten.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 11:05]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:24
Ik zei het al eerder... ten hag is gewoon geen goede trainer.
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 12:42
Waarom ten hag zijn fout, wat dacht je van de spelers de schuld te geven?

Edit: geef eens even aan wat jij had gedaan in ten hag zijn plaats?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:42]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:48
Tenhag heeft maar 1 manier waarop ie wilt dat een team voetbalt. Zodra dat niet lukt gaat ie hopeloze wissels doen en wordt ie boos op de spelers. In de eerste seizoenshelft werd het allemaal verbloemd door de resultaten.
Oh en als ik tenhag was had ik me koffers gepakt
Vind ik leuk
peewee +109
zondag 10 februari 2019 om 12:57
minimaal de jong en schone er uit en middenveld versterken door tadic terug te halen, dan huntelaar er uit dolberg in de spits en neres op de flank!
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 13:34
Jij denkt dat wanneer de jong eruit gehaald wordt je niet de fans over je heen Krijgt? Per slot is hij gestempeld als het Orakel.

Dolberg speelt ook enorm kut laatste wedstrijden. Dolberg staat niet in strafschop gebied maar erbuiten waardoor het veld kleiner wordt. Huntelaar staat altijd in de 16m en maakt daardoor het veld groter en is er meer ruimte op de laatste 1/3 van het veld ipv Dolberg die juist de verdedigers dichter bij elkaar brengt.
Vind ik leuk
Nvd88 +6185
zondag 10 februari 2019 om 14:13
Dolberg speelt al ruim 2 jaar kut.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:45
50 miljoen in het putje gegooid met die Dolleberg, en dan nog 45 miljoen van Neres er achteraan........man, man, wat een beleid.................
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
zondag 10 februari 2019 om 15:41
Ook deze jongen de Jong kan niet met de druk omgaan ,ik ben benieuwd als Barca tegen clubs moet waar het omgaat of dan de Jong nog zo zeker is van zijn plaats.
Vind ik leuk
Gerro +8443
zondag 10 februari 2019 om 13:27
In ieder geval had ie met Neres in de basis moeten beginnen, vorige wedstrijd was die betrokken bij 3 goals maar Deze Materiaalman is bezig een voetballer met scorend vermogen en assisten compleet de vernieling in te helpen. Verder heeft iedereen al gezien dat Blind het beste tot zijn recht komt op het middenveld. Hij had dan gewoon met Veltman in het centrum kunnen beginnen. En verder had ie met Dolberg moeten beginnen. Nou ze mogen van mij Schreuder hoofdtrainer maken of anders Reiziger doorschuiven. En die jochies bij Ajax willen echt geen Ruzie met Bogarde dus die werken er dan meteen wat harder voor.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:30]
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 13:30
Veltman heeft al maanden lang geen ritme, en zelfs toen veltman wel ritme had, dan werd hij door iedereen in de shit geduwd.

Blind had enorm veel foute passen, daarnaast niet echt body gebruikt, hij had op middenveld ook compleet overgelopen en kut gespeeld. Wat betreft Neres ben ik het met je eens en zei ik gisteren ook dat dat het enige is dat je ten hag kan verwijten.

Denk dat er iets goed mis gegaan is tussen die 2 maar dat het binnen kamers blijft.
Vind ik leuk
Gerro +8443
zondag 10 februari 2019 om 13:34
Blind speelde zijn beste wedstrijden bij Ajax op het middeveld. Dolberg speelde prima tegen vvv dus waarom KJH in deze wedstrijd en dat notabele op kunstgras daar heeft ie het technisch vermogen niet voor. Veltman ach als je hem niet opstelt krijgt ie nooit geen ritme maar goed ze hebben ook nog Per Schuurs.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:14
Blind heeft nog nooit een goede pot gespeeld.
Vind ik leuk
Gerro +8443
zondag 10 februari 2019 om 16:39
Kijk Ajax Bayern nog eens zou ik zeggen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:44
1 hele wedstrijd ? 17 miljoen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:47
Laat de heertjes eerst eens 2 weken op bootcamp gaan, ff wat discipline erin rammen. Want met deze instelling wordt het niks meer.

Vervolgens moet Ajax eerst eens beginnen met het heilig verklaarde 4-3-3 overboord te gooien, ik weet, dat is vloeken in de kerk, maar zoals het nu gaat werkt het niet.

Dan zorg je er eerst maar eens voor dat het verdedigend staat. 4 verdedigers met 2 controleurs er voor. Dan 3 aanvallend ingestelde middenvelders en de spits. Dan krijg je dus een 4-2-3-1 opstelling.

Het grote voordeel van deze opstelling is dat je door 1 simpele ingreep (wissel) kunt switchen naar 4-4-2 of 4-3-3 of 4-1-4-1 of zelfs 4-1-3-2. Zie daar, plan A-B-C-D-E ......

Opstelling: (als iedereen fit/beschikbaar is)

Onana

Veldman - De Ligt - Magallan - Tagliafico

De Jong - Blind

Neres - Ziyech - Tadic

Dolberg

Geen Schone (kan niet meer), Mazraoui (aanvallend leuk, verdedigend ruk) of Labyad (zucht) meer opstellen.

En waarom Veldman ? Dat is gewoon een nuttige verdediger, heeft zijn foutjes, maar doet over het algemeen wel wat hij moet doen.

Voor Blind kun je ook vd Beek zetten eventueel.

[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 14:00]
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 23:20
Veldman?! De laatste verdediger die Veldman heette bij Ajax was John Veldman. Ik neem aan dat je die slappe hap van een Joël Veltman bedoelt..
Vind ik leuk
Jozef +42371
zondag 10 februari 2019 om 15:10
Ik moet niet reageren op een vraag die je aan een ander stelt, maar gisteren had hij Neres in de basis moeten zetten en in ieder geval in de tweede helft moeten inbrengen. Hij verdient het namelijk. Vorige week was hij in het hele kleine stukje wedstrijd dat hij mocht meedoen betrokken bij 3 goals. In een rechtvaardige wereld verdien je dan een basisplek.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:37
Leuke opstelling, gewoon ordinair counteren dus........
Vind ik leuk
popiejopie +2927
zondag 10 februari 2019 om 12:50
En wie stelt deze tobbers telkens weer aan?

Die moeten ze eruit gooien, ik roep al langer dat Overmars en v/d Sar ondermaats zijn voor een club als Ajax. Leuke naam en ze doen ook zeker goede dingen maar komen gewoon te kort voor de top.
Vind ik leuk
Jozef +42371
zondag 10 februari 2019 om 15:14
Beetje popiejopie gepraat...

Wat Overmars en vd Sar doen is prima en de spelers moeten het laten zien. Kwaliteit genoeg en daarvoor hebben genoemde heren gezorgd. Je hebt niet alles in de hand. Nu en na dit seizoen evalueren en inzetten op verbetering. Logisch...
Vind ik leuk
popiejopie +2927
maandag 11 februari 2019 om 10:06
Je kan toch serieus niet met droge ogen durven te beweren dat ze het prima doen?

Kwaliteit genoeg inderdaad en geld ook. Maar trainerskeuze, een gezonde mix, rust in de tent en persoonlijke begeleiding falen ze toch telkens weer.

De mogelijkheden bij Ajax zijn zo veel groter dan bij de concurrentie maar toch laten we het al een aantal jaar liggen door (in mijn ogen) fouten van de top. Elk jaar weer hebben we het kampioenschap in het begin van de competitie laten lopen. Ziyech is een goed voorbeeld van een speler die al direct aan had kunnen sluiten maar pas aan het einde van de transferperiode gehaald werd. En waarom? Omdat hij dan een paar ton minder koste? Ze laten spelers gaan die goed pas konden komen als back up en zo is de lijst aan amateuristische keuzes nog veel langer en langer.

Er moeten op die positie mensen zitten met een bewezen staat van dienst als bestuurder/ beslissingsnemer en niet perse een goede voetballer.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:09]
Vind ik leuk
Jozef +42371
maandag 11 februari 2019 om 13:22
Zelfs Real Madrid kent mindere periodes. Het hoort erbij en het gaat erom hoe je daarmee omgaat als trainer en als ploeg. Het kan goed zijn dat hij nu door het ijs zal zakken. Dan is hij ongeschikt en moet je verder zoeken.
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
zondag 10 februari 2019 om 15:43
Behalve hun zakken vullen.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1053
zondag 10 februari 2019 om 13:00
Marcel Keizer deed het veel beter in een rampjaar dan Eric ten Hopenloos.

Eric het vriendje van Overmars.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:47
Schandknaapje ?
Vind ik leuk
volharding +1163
zondag 10 februari 2019 om 13:30
Natuurlijk makkelijkste is afgeven op Ten Hag, maar die lamlullen op het veld die moeten het doen..
Ben geen Ajax supporter, maar superlatieven schoten te kort toen ten Hag uitstekend presteerde in de CL..
zal mij verder worst wezen, maar zo hypocriet dit weer!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:16
Eindelijk iemand die ook zegt dat blind matig is. Die magallan is echt niet minder dan blind. Veel geld voor blind neer gelegd. Maar hij maakt echt het verschil niet
Vind ik leuk
RenW +3266
zondag 10 februari 2019 om 13:52
Hee over Blind, verrassend.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zondag 10 februari 2019 om 11:10
Zoals Kraaij het stelt is het toch weer simpel, Cruijffiaans bijna. 😜
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:19
De jongens zaten niet "hoog in de concentratie" denk ik.
Vind ik leuk
HJR +8846
zondag 10 februari 2019 om 12:23
Kraaijiaans
Vind ik leuk
Always PSV +15938
zondag 10 februari 2019 om 11:12
Wissels waren niet best. Frenkie had last van zijn lies en dan haal je Schone en vd Beek er af. Je brengt Dolberg die voetballend niet veel brengt, waar Huntelaar er ook al in staat. Mazaroui wordt gebracht terwijl je achter staat, onbegrijpelijke keuzes.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:14
Onbegrijpelijk idd zit totaal niet op het level van logica!

Zit alleen maar aan Real Madrid te denken lijkt wel!?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:19
Hoop voor Ajax dat ze dan echt anders voor de dag komen.
Vind ik leuk
Enden +4554
zondag 10 februari 2019 om 11:57
Echt he, terwijl Frenkie ook gewoon 20 ballen bij de verkeerde kleur inlevert.

Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 12:22
Precies dat! En dan lees ik hier boven dat overmars en vd sar weg moeten, wat een onzin. Prima beleid, alleen de trainer snapt het niet, maar om dan direct om iedereens hoofd te vragen? Volgend seizoen gewoon een meer onderlegde trainer er voor die wel overwicht op de ploeg heeft. Want deze man heeft al te vaak laten zien op beide vlakken zwaar tekort te schieten. Type van Bommel zou welkom zijn in Amsterdam 🤣
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 12:44
Ik denk dat het grootste verschil wordt gemaakt dat wanneer er spelers staan met inzet en passie, niet deze stelletje kanslozen. Dit team had makkelijk van Heracles moeten winnen.
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 12:48
Denk je nou echt dat dit onder een type jaap stam of van gaal gebeurd was?! Never. De groep heeft lak aan de trainer en straalt dat ook uit
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 13:06
Dan moet je toch niet de trainer de schuld geven. In Nederland is de instelling van spelers schijt. Krijgt enorm veel geld maar geen gevoel van verantwoordekijkheid. Dan kun je beter een type van Gaal naast ten hag zetten. Kan ten hag leren. Maar jouw methode, ten hag eruit gooien dan worden de spelers niet gestraft. Moet eens klaar zijn trainers eruit gooien omdat spelers geen verantwoordelijkheid hebben. Moet eens in contracten gezet worden geen inzet tonen of lopen muiten salaris gedeeltelijk inhouden.

Edit: je hebt gelijk moeten een type van Gaal hebben maar dat moet niet betekenen dat ten Hag eruit gestuurd moet worden. Je moet ook wel eens de trainer steunen en de spelers de schuld geven na zo een wedstrijd en niet de trainer schuld geven en weg willen hebben en de spelers steunen. De spelers steunen niet de fans, dus kunnen de spelers een keer schijt krijgen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:20]
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 13:15
Lekker blijven dromen over jouw theorie. De beste managers vandaag de dag zijn People managers zoals bv. klopp, maar ook een Koeman kan dat, alle kikkers in de kruiwagen houden. Hiddink was wat dat betreft zijn tijd ook ver vooruit. Maar even on topic, naast deze kwaliteit mist deze trainer ook het tactische inzicht, dat bleek ook bij Heracles maar weer. En daar irriteren en flink aantal spelers zich aan. Hier valt niets meer aan te redden.
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 14:02
Blijf vooral dromen over jouw theorie.

Want mijn mening is dat het geen stil uitmaakt wie je bij Ajax neer zet. Pep Guardiola maakt Ajax ook geen kampioen. Tito won bij Barça alles wat er te winnen valt, puur vanwege het team, rijkaard faalde met Sparta en degradeerde, maar bij Barça wint hij alles. Hiddink heeft in jouw taal dan ook keihard gefaalt met NL elftal, net zoals Koeman bij Everton, Benfica en Valencia.

Gisteren heeft echt te maken met inzet, iets wat de spelers verantwoordelijk voor zijn.

Bij topclubs werkt het ook op inzet, heb je geen inzet lig je eruit als speler. En dat gaar bij Barça en Real van deze wereld makkelijker, iedereen wil voor hun spelen en zetten zich keihard in om daar te mogen spelen.

Spelers van Ajax zoals Tadic, Ziyech, ligt, jong die weten dat zij de beste spelers zijn. Ajax kan niet betere spelers kopen puur omdat die niet in de eredivisie gaan spelen voor zakgeld. Deze spelers weten wanneer ze een wan prestatie leveren dat Ajax niet betere heeft en dus ook niets beters kan kopen dus hebben ze zoiezo basisplaats.

Bij real en Barças van deze wereld die kunnen kopen wat ze willen, presteer je niet dan lig je eruit en wordt er een andere speler in je plaats gehaald. Daar is het verschil.
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 14:31
Jij mag het laatste woord hebben knul, nu snel onder je ten Hag dekbedje
Vind ik leuk
Arbee +2458
zondag 10 februari 2019 om 12:54
Precies, en dat is ook waarom PSV wel wint wanneer het niet loopt en Ajax meteen door het ijs zakt. Op basis van de individuele kwaliteiten van de spelers moet Ajax makkelijk mee kunnen doen met PSV, maar PSV onderscheidt zich doordat Van Bommel er een hecht team van gemaakt heeft dat voor elkaar door het vuur gaat en 90 minuten passie en strijd levert.
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 14:40
Heb je helemaal gelijk in, het team PSV is beter dan Ajax, individueel is Ajax beter maar dat telt niet helaas😂
Vind ik leuk
peewee +109
zondag 10 februari 2019 om 12:59
misschien moet Ten Hag ook eens zijn schoonvader erbij halen ..... bij van Bommel werkt dat in ieder geval prima!
Vind ik leuk
tannat +16383
zondag 10 februari 2019 om 13:15
Het zijn Sar en Overmars die Ten Hag aanstelden
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 13:18
Ja dus? Hebben zij een glazen bol? Je kunt als directie toch ook eens de plank mis slaan? Verder staat het als een huis, gedegen jeugdopleiding, fiscaal gezien loopt het als een trein, nu voor volgend seizoen op zoek naar een wel capabele trainer.
Vind ik leuk
tannat +16383
zondag 10 februari 2019 om 13:47
De voorganger van Hag was wel een succes?
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 14:41
Peter Bosz heeft een prachtig voetballend elftal neergezet welke de finale EL haalde en slechts op één punt tweede werd, dus ja prima resultaten mede ook omdat het voetbal na jaren weer om aan te gluren was.
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
zondag 10 februari 2019 om 15:45
Bosz komt niet meer terug dat is een Feijenoorder.
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 23:12
Daar heb ik het toch ook niet over? Ik dien tannat van repliek en anders niets. Begrijpend lezen blijft lastig voor sommige hier
Vind ik leuk
phritzzz +4211
zondag 10 februari 2019 om 12:28
@ Always PSV
Zijn redenering was dat er meer vanuit het centrum gespeeld moest worden. Ik zou denken dat je je vleugels wat beter gaat bezetten. Er kwam sowieso weinig aanvoer naar Huntelaar. Neres was imo logischer. En Labyrat, tja, laat ik daar als PSV'er maar geen mening over geven. Die mening is tè gekleurd namelijk🤫
Vind ik leuk
Always PSV +15938
zondag 10 februari 2019 om 14:43
Labyad gaat hem niet worden bij Ajax. Ja, als er over de vleugels meer aangevoerd zou worden is Huntelaar altijd gevaarlijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:32
En waarom jou je neres op de bank? Ten Hag is bezig met een vete met neres lijkt wel.
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 12:46
Vrouw zwanger gemaakt en dochter anaal genomen, enige waar ik aan kon denken.

Snap niet dat van de beek eraf moest, de jong en Tadic speelde zo belabberd. Hoop dat van de beek wil blijven na dit seizoen. Van de beek mag ik wel, echte Amsterdammer.
Vind ik leuk
Always PSV +15938
zondag 10 februari 2019 om 14:46
Ik snap daar ook niets van. Maar ja, Bommel heeft ook iets met Pereiro en Mauro krijgt ook geen kans, is een hele leuke speler@
Vind ik leuk
Ale +5556
zondag 10 februari 2019 om 10:52
Van Gaal met zijn laatste kunstje?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 10:56
Zag niet dat jij het ook al had gezegd, echt vreselijk maar wie anders!?
Vind ik leuk
Ale +5556
zondag 10 februari 2019 om 11:11
Tja zie geen andere oplossing. Tenzij Jonk terug wil komen..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:25
Meneer Jonk is geen ezel.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:02
Zou super zijn
Vind ik leuk
phritzzz +4211
zondag 10 februari 2019 om 12:32
@Ale
Waarom geen jonge ambitieuze vent met een Ajax verleden? Beter dan teruggrijpen op wat was. (ik ben geen ajacied dus weet het niet) maar: vh Schip en Bergkamp bijv.?
Vind ik leuk
Ale +5556
zondag 10 februari 2019 om 14:57
Zie jij bergkamp terug komen? 🙈
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:52
Ja Danny Blind dus.
Vind ik leuk
Elledoet +697
zondag 10 februari 2019 om 12:01
Wat zitten jullie allemaal onzin te lullen zeg ... haters die het beter weten. Onana die de bal in de voeten van een tegenstander speelt is niet tegen te coachen. Lamprou had dat zeker niet gedaan. Jullie zitten te wachten tot dat Ajax een fout maakt om Ten Hag de grond in te boren. Onder hem zijn alle spelers beter geworden en worden ook tegen record bedragen verkocht. Nu jullie weer. Ajax behoort tot de beste 16 CLUBS VAN EUROPA of zijn jullie dat vergeten. Als Ajax wint van Real wat doen jullie dan. Juigen Ajax is jullie haters en de telegraaf beter kwijt dan rijk. Steun jullie je club nou maar i.p.v. de grond in te praten en spelers kapot te maken (Lamprou).
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:03]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:12
Wat nu haters? Het is niet goeden dan mag dit benoemt worden. Heeft niets met haat te maken. Wel met een lat die hoog ligt.
Vind ik leuk
Ale +5556
zondag 10 februari 2019 om 12:13
Steek jij je kop maar in het zand. Waarom geen Neres? Waarom nu opeens weer huntelaar in de spits? Waarom word vd Beek weer gewisseld? Waarom die domme Deen op rechtsback zetten en niet op de tribune? Waarom schone? Met die gast heeft Ajax niks gewonnen. Die ten Hag snapt er geen reet van. Gewoon hard ingrijpen moet ie! Of opdonderen. Gewoon een schande hoe hij de boel verkracht!
Vind ik leuk
Boefje +383
zondag 10 februari 2019 om 12:50
Schone niets gewonnen. Als je het niet weet moet je niks zeggen. Hij is net als Blind vaak genoeg kampioen geworden met Ajax.
Vind ik leuk
Elledoet +697
zondag 10 februari 2019 om 15:17
Omdat v.d. Beek al weken slecht speelt. Tegen Herevern speelde hij als een natte dweil. Tegen Feyenoord was hij bij 2goals betrokken door niet mee te verdedigen. Neres had nooit zijn plek moeten verliezen aan v.d. Beek als je het mij vraagt.
v.d. Beek klaagt en klaagt maar. Ieder ander speler was al gezegd ze moeten blij zijn om voor Ajax te spelen. Nou v.d. mag ook blij zijn dat er naar zijn gezeik wordt geluisterd. De Jong speelt ook al weken slecht loopt dom met de bal lijd bal verlies op plekken waar het niet kan. En tegen Heerenveen en vooral tegen Feyenoord bij 3 goals betrokken. En een ieder maar klagen op Lamprou ...lekker makkelijk.
Als Ten Hag die spelers eruit haalt moet je dan horen. Maar Neres verdient een plek en Labyat ook die klagen niet maar zullen wel anders toe voegen dan die andere gasten. O...om Tadic ook niet te vergeten die mag ook even rusten op de bank.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:17
Daar gaan we weer. Wij ajax blablabla. Zelfreflectie is nooit jullie sterkste punt geweest. Wat een misselijke... club.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:42
Het verongelijkte hyenagehuil vanaf de morele hoogvlakte is hoogst vermakelijk.
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 12:23
Elle... Keuken!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:39
Elledoet,
Juigen ?
Hoe werkt dat?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:52
Elle doet zuigen, geloof me😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:40
Een onvervalst staaltje gepatenteerde en introspectieve puberretoriek. Voetbal in het algemeen en Ajax in het bijzonder zijn uiteraard te onbeduidend voor haatgevoelns.

Bijna hallucinant hoe voetbal serieuzer wordt genomen dan een vervaarlijke pandemie.
Vind ik leuk
Pimman +9463
zondag 10 februari 2019 om 12:40
Elledoet deels mee eens..maar al had Onana die fout niet gemaakt was het sowieso al heel slecht!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:54
Buigen zal Ajax. Wat is juigen trouwens?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:55
Sjakie.

Is de man die Ajax naar zijn hand kan zetten.

Wil alleen niet tegen de Graafschap spelen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
zondag 10 februari 2019 om 11:10
En nooit meer tegen Feijenoord en nu ook nooit meer tegen Heracles en dan praten we maar niet over PSV.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 10:55
Hij zal het nooit doen en ik ben geen fan van hem en krijg het bijna mijn strot niet uit:

L van Gaal.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:03
Heerlijk
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:04
Same here, en als volgend seizoen de helft pleite gaat, ik wil er nog niet aan denken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:06
Enige geluk en vangnet zijn al die miljoenen op de bank!
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:09
Dat is leuk ja, maar geeft natuurlijk ook geen garanties..
Vind ik leuk
Ale +5556
zondag 10 februari 2019 om 11:55
Bankgarantie
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:57
Whahaha, daar heb je een punt!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:01
Jawel garanties op een hoop miskopen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:55
Kun jullie leuke spelers zoals tadic van kopen en dan alsnog failen😂
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 13:01
Dat kan! Sterker nog dat gaat ook gebeuren! En nu? Zekerheid heb je nooit dus ook niet met leuke spelers, maar daarom zullen we verder moeten kijken!

Ooh ja we spelen nog CL en die k*t beker!

We zullen zien eerst dit seizoen en dan kijken we verder okay!?
Vind ik leuk
Hank1 +533
zondag 10 februari 2019 om 11:34
Geen fan van louitje?? Geweldige trainer.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 11:35]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 12:02
Kan er niks aan doen maar vind het een nare man, maar als trainer wel de enige die dit zooitje kan repareren hoop ik!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:23
Helemaal mee eens. Niet mijn favoriete persoon, maar idd een van de weinigen die deze diva's aankan......
Vind ik leuk
Hank1 +533
zondag 10 februari 2019 om 13:39
Haha dat kan natuurlijk . Ik vind het stiekem wel een kleurrijke man haha
Vind ik leuk
Sambal +47
zondag 10 februari 2019 om 11:43
L van Gaal kan alleen op een toernooi met verzameling vedettes werken.! Niet iedere dag bij een club! Is toch wel duidelijk gebleken bij MU . Of Ajax moet de gehele A selectie in de verkoop doen met Overmars erbij en met jong ajax verder gaan . Ja dan wel weer wel L van Gaal
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:46
Ben geen fan van hem maar heeft aanzien en respect dat mist er nu!
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 12:28
Kijk eens beelden van 95 terug sambal, hoezo kan deze man alleen op toernooien werken, wat een onzin. Bedenk je ook dat de basis van het huidige Manchester United door hem gelegd is, hij kreeg alleen niet de tijd om het af te maken. K schat jou op een jaar of 20, je weet klaarblijkelijk niet waar je over praat.
Vind ik leuk
Sambal +47
zondag 10 februari 2019 om 13:19
Dan zijn wij denk ik ongeveer van dezelde Leeftijd
Vind ik leuk
Gewoonzo +256
zondag 10 februari 2019 om 13:21
Dat is jouw probleem, minder denken knul!
Vind ik leuk
Youri +169
zondag 10 februari 2019 om 12:15
Ik zat te denken aan Jaap Stam, als hij het goed doet bij PEC zie ik hem ook als een goeie optie
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 12:16
Denk het niet maar hij doet het idd prima bij Pec nu!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:34
Meneer Advocaat deed het in eerste instantie ook goed bij FC Utrecht, nu gaat het minder. Dat gaat meneer Stam ook overkomen. Meneer Stam als trainer van ajax voegt geen waarde toe.
Vind ik leuk
Youri +169
zondag 10 februari 2019 om 12:36
We gaan het zien hoe hij het blijft doen, maar Jaap is wel zo'n trainer die de spelers op hun plek zet als ze niet presteren
Vind ik leuk
Pimman +9463
zondag 10 februari 2019 om 12:42
Tóch zou van Gaal met al zijn ervaring, kennis, kunde én man van de club misschien wel de beste keuze zijn!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:00
Kan Louis wel een mooi gedichtje maken. En nu maak ik de cirkel rond, ik geef Ajax het laatste duwtje in de afgrond. Graag Louis dan.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 13:03
Achilles’29 je wilde Ajax indrukken maar was iets te vroeg!?
Vind ik leuk
Pimman +9463
zondag 10 februari 2019 om 13:20
Inderdaad Louis zou mooi zijn ..Sowieso de béste NL-trainer die er is zowel ervaren met Ajax, Barça en Bayern grote clubs grootste prijzen gewonnen en uiteraard als Bondscoach óók uitstekend gepresteerd!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:02
Nou zooitje , dat komt omdat ten Hag niet kan managen.
Vind ik leuk
Bruurke +979
zondag 10 februari 2019 om 11:05
Marco van basten 😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:08
Hahaha. Pannekoek
Vind ik leuk
Zymotic +288
zondag 10 februari 2019 om 11:09
Alweer?
Vind ik leuk
JonathanAjax +9395
zondag 10 februari 2019 om 11:25
Klopt.
Vind ik leuk
Itsese +5936
zondag 10 februari 2019 om 11:33
Het zal er niet beter op worden. Heel bestuur weg, kwart van de basis 11 weg. De jongens verknallen het voor de fans op dit moment.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:26
Ja die laten de fans echt in de steek nu.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:59
Ik vernam dat overmars naar arsenal kon en eventueel kan vangaal nog een rondje ajax doen. Ten hag dan naar pec zwolle & stam naar feyenoord. Stam heeft het ook goed gedaan bij reading.
Vind ik leuk
Patje41 +1071
zondag 10 februari 2019 om 12:08
Haal v Gaal maar
Vind ik leuk
VanGoal +1005
zondag 10 februari 2019 om 12:14
Ik zou smeken of van Gaal het een jaartje wil doen. Op m'n blote knieën als het moet.
Vind ik leuk
Mo +12256
zondag 10 februari 2019 om 12:44
Louis van Gaal, juist.
Vind ik leuk
barry m +476
zondag 10 februari 2019 om 13:29
ik heb op het moment geen tijd
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:46
Kraaij heeft helemaal gelijk. Speel maar een keer een lange bal ipv dat standaard opbouwen. Ga ook maar een keer trainen op een voorzet dan hoeven zyech en Tadic ook niet elke keer zelf op doel te schieten.
Vind ik leuk
JonathanAjax +9395
zondag 10 februari 2019 om 11:25
Zonder lange vent voorin of iemand die de bal vast kan houden (Weghorst, Dost, Luuk) heeft hoge lange bal ook geen zin.
Vind ik leuk
Romario9 +13173
zondag 10 februari 2019 om 11:40
Kan Huntelaar geen bal vasthouden dan? Ik weet dat ie “over the hill” is, maar hij kan het toch niet helemaal kwijt zijn?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:46
Huntelaar kan ook goed koppen. In t begin van t seizoen gaf Tadic m nog weleens hoog voor.
Vind ik leuk
Patje41 +1071
zondag 10 februari 2019 om 12:09
Tadic stelt al weken teleur
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:12
Ja en maar weer kappen naar zn andere voet. Slinger m eens voor man.
Vind ik leuk
Romario9 +13173
zondag 10 februari 2019 om 11:38
Bij Ajax moet altijd alles voetballend opgelost worden.
Vind ik leuk
Vamos7 +9841
zondag 10 februari 2019 om 10:46
Na Lamprou de volgende zondebok wie next?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:58
Heb je ook zo genoten vamos
Vind ik leuk
Vamos7 +9841
zondag 10 februari 2019 om 10:59
Met volle teugen 🤗
Vind ik leuk
Sytz +4037
zondag 10 februari 2019 om 11:00
#JeSuisLamprou.
Vind ik leuk
Vamos7 +9841
zondag 10 februari 2019 om 11:01
Haha precies.
Vind ik leuk
JonathanAjax +9395
zondag 10 februari 2019 om 11:26
Onana is loyaal naar Lamprou! 🤣
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:02
ik denk dat vdsar markie netto overmars en ten haag ipv de schuld bij die miljoenenbalerinas te leggen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:31
Huntelaar, Blind, Tadic en dan straks als de bus weer opgewacht wordt is Hakim el loel
Vind ik leuk
Hulsink +552
zondag 10 februari 2019 om 10:47
Je bent inderdaad een Wijsneus.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:01
In ieder geval ten Hag
Vind ik leuk
JonathanAjax +9395
zondag 10 februari 2019 om 11:26
Sowieso
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:36
Witte zakdoekjes
Vind ik leuk
Jahike +635
zondag 10 februari 2019 om 11:09
Het is wel heel makkelijk om Ten Hag nu te slachtofferen. Net of het uitmaakte wie er voor deze groep staat. Zelfs een blinde wordt nog kampioen met dit materiaal. Proberen is alleen, net zoals De Ligt gisteren per ongeluk bijna zei, dat de spelers niet meer met Ajax bezig zijn, maar met hun carrière na Ajax. Dan kan je lullen wat je wil als trainer, maar dan is het een verloren zaak.

Straks verliezen van Madrid en Feyenoord en het seizoen is voorbij. De reeks van 1000 dagen geen koploper, zal nog minstens duren tot het volgende seizoen. Daarnaast mag Ajax blij zijn dat Frenkie al verkocht is. De prijzen van de overige spelers zullen alleen maar dalen vrees ik.

De oplossing? Een flinke schop onder hun verwende konten.
Vind ik leuk
Adjab +1163
zondag 10 februari 2019 om 11:27
Dus jij vindt zijn wisselbeleid niet dramatisch
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:27
Precies, waarom in vredesnaam geen Neres?
Vind ik leuk
Adjab +1163
zondag 10 februari 2019 om 13:12
Juist . Nee Labayd brengen dat was een ingeving zeg 😬
Vind ik leuk
Gilze +754
zondag 10 februari 2019 om 11:55
Heel makkelijk ?
Is verdomme terecht als ie de laan uit word gestuurd
De jong is al weken slecht en met zn gedachte al in Barcelona
Zet m een paar weken op de bank
Ziyech hoort niet op rechtsbuiten
Is een middenvelder
Neres hoort rechtsbuiten te staan
Vind ik leuk
Arbee +2458
zondag 10 februari 2019 om 13:13
Je spreekt jezelf toch wel tegen. Eerst stel je dat het niet uitmaakt wie er voor de groep staat, en vervolgens sluit je af met een flinke schop onder hun verwende konten als oplossing.

Dan maakt het dus wel uit, want Ten Hag heeft blijkbaar niet het overwicht dat nodig is om deze jongens scherp en gefocust te houden. Een type Van Gaal, die wel die autoriteit uitstraalt en ook het CV heeft om die houding te verantwoorden, had allang kunnen ingrijpen met die schop onder de kont. Maar Erik ten Hag? Die nemen ze niet serieus.
Vind ik leuk
jollie18 +111
zondag 10 februari 2019 om 11:16
Gaat komende zomer ook gebeuren denk ik. Ajax staat weer zonder prijzen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Op een leeg Leidscheplein
Vind ik leuk
jollie18 +111
zondag 10 februari 2019 om 11:35
Die zou zeker weer leeg blijven ook al worden we wel kampioen. Moet voortaan langs de Arena
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:40
Weet ik, maar in de kroegen zouden ze Ajax op tv laten zien en het Leidscheplein zou bij succes bomvol zijn
Vind ik leuk
JonathanAjax +9395
zondag 10 februari 2019 om 11:24
Is plan A.
Vind ik leuk
pietprecies +10223
zondag 10 februari 2019 om 11:40
Overmars en Sar hoeven van mij niet per se weg hoor. Sar sleept het ene na het andere lucratieve contract binnen en Overmars doet het ook zeer verdienstelijk.

Ik zou niet zo snel weten wie ze dan moeten halen die het beter zou doen.

We weten allemaal dat na dit seizoen Ajax een hoop spelers kwijt gaat raken: Ziyech, Frenkie, de Ligt, Neres misschien ook Tagliafico (zeer degelijke LB en die zijn schaars) en Huntelaar kan (eigenlijk nu al) niet meer.

Als ik dat iemand toevertrouw is het Overmars en Veldmate.

Nee, ik denk nog eerder dat TH eruit zal gaan. Die is helaas zn gezag over de groep kwijt. Het is niet een trainer die vanuit zn ervaring een natuurlijk overwicht heeft, iemand zoals Jaap Stam bijvoorbeeld, daar luister je wel naar, of een Bosz die een plan heeft en het uit kan leggen.

TH heeft het eigenlijk al verziekt toen hij naar de spelers ging luisteren hoe zij willen spelen. Dat ging een half seizoen goed maar nu dat hij moet bijsturen lukt dat dus niet meer.
Vind ik leuk
MG MG +331
zondag 10 februari 2019 om 12:34
Denk toch dat de teameenheid een beetje ontbreekt. Je hebt dienende spelers nodig, creatieve, strijders, jonkies, alfamannetje en het geheel maakt de kwaliteit van het team uit. Het corrigeert elkaar en trekt elkaar omhoog.
Als je teveel van hetzelfde hebt dan gaat dat een tijdje goed en dan stort het in. Kan je gewoon op selecteren.
Niet altijd de beste spelers zijn het beste team. Dat heeft PSV beter voor elkaar. Mindere spelers maar een beter geheel.


Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:46
Doe daar die Schreuder maar bij😀
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:51
Wie had dat nou gedacht?
Van de favoriet tegen Madrid
Naar Ten Hag in de shit

Vind ik leuk
jollyrogers +6816
zondag 10 februari 2019 om 12:05
Dat waren toch helden, de afgelopen weken?
Vind ik leuk
Dharmpie +889
zondag 10 februari 2019 om 12:06
Sorry hoor maar zij hebben echt goed werk geleverd, dat de spelers nu monopolie aan het spelen zijn met hun “miljoentjes” kun je deze heren niet verwijten, de spelers zouden een “eergevoel” moeten hebben ipv $ dollar tekens in hun ogen. Het verschil met Feyenoord en Ajax is dat jullie de betere spelers hebben en wij niet. Oh ja, en jullie hebben een fantastische bankrekening. 👍
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 12:40
Overmars eruit? Die heeft veel geld binnen gehaald en van der sar goede sponsor contracten. Staat team op het veld die gewoon kampioen moet worden. Ten hag ook niet zijn fout.

Spelers zitten verkeerd, die spelen niet na behoren. En die lange bal lul verhalen, helder lichtpunten aan tafel met dat gebrabbel, denk je dat ten gaf dat ook niet weet? Hij heeft gewoon de hoogste trainers papieren, moet je voor de gein eens kijken op de KNVB website, hoeveel ze moeten leren. Dus ten hag weet echt wel van backs aan spelen en lange ballen.

Puur spelers die het af laten weten niet de trainer.

SREUN AAN TEN HAG
Vind ik leuk
FCWijsneus +1053
zondag 10 februari 2019 om 12:43
Heb je en bril nodig? Marcel keizer heeft minder gefaald met Ajax als kluns ten Hag. Maandag staat in de Telegraaf.

Ajax ontslaat ten Hag.
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 13:23
Voor de winterstop was alles hozanna, wijsneus
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:27
Dat zou wat zijn, kan niet wachten tot morgen
Vind ik leuk
Arbee +2458
zondag 10 februari 2019 om 13:18
Toch wel Ten Hag zijn fout. Hij is degene die dagelijks met de spelers werkt, die ervoor moet zorgen dat ze gemotiveerd en gefocust blijven. Hij is degene die een tactisch plan opstelt. Hij is degene die de 11 beste spelers op het wedstrijdformulier moet opschrijven. Hij is degene die spelers moet wisselen en systemen moet aanpassen als het niet loopt. In die aspecten faalt Ten Hag gewoon enorm. Hij zal genoeg geleerd hebben op de cursus CBV, maar het ontbreekt hem aan inzicht
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 13:22
Dat is dus de verkeerde gedachte, spelers falen moet je hun straffen, niet ten Hag. Als een werknemer in bedrijf faalt, wordt de werknemer gestraft of de directeur?

Edit: hoe maak je van deze jochies nou echte mannen met vetantwoordelijkheid door wanneer zij falen een andere zijn werk en cariere af te pakken of door hun zelf eens hard aan te pakken?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:24]
Vind ik leuk
Arbee +2458
zondag 10 februari 2019 om 13:47
Je gaat de fout in door Ten Hag een directeur te noemen. Je moet het eerder zien als een Albert Heijn waar de directie ergens op een hoofdkantoor zit en Ten Hag de vestigingsmanager is. Als de directie dan komt kijken in de winkel en ziet dat het een enorme zooi is, wie wordt dan aangesproken door die directeur? De vakkenvuller die de blikjes frisdrank niet netjes inruimt of de manager die dat soort dingen hoort te constateren en te corrigeren?
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 14:05
Moet eerlijk zeggen daar heb jij gelijk in😂.

Maar wees eerlijk wat kan ten hag doen? Betere spelers heeft hij niet en kan die er dus ook niet uithalen.

Je bent toch wel met mij eens dat wanneer spelers niet presteren dat de spelers aangesproken moeten worden en niet ten hag eruit gooien?

Edit: de filiaal manager kan die vakkenvuller eruit donderen en betere halen. Maar ten hag kan dat niet doen met de spelers.

Spelers zoals, Tadic, ligt, jong, Ziyech weten dat zij het beste zijn wat Ajax heeft. En weten ook dat ze altijd basis plaats hebben omdat Ajax niets beters heeft.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 14:08]
Vind ik leuk
Rondebal +804
zondag 10 februari 2019 om 13:11
Overmars heeft goed werk verricht!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:09
Ja,die Kraay zal het wel weten, was zelf ook zo'n begaafde voetballer....(maar niet heus!)
Vind ik leuk
Gizmo +3773
zondag 10 februari 2019 om 15:15
Ten Hag en Sar prima ... Overmars absoluut niet
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:44
Daarom gaan ze zo hard op hun muil.

Als het ff tegenzit, en dat gaat meer gebeuren, dan weten ze het niet meer.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zondag 10 februari 2019 om 11:00
Een plan B moet bedacht en geschreven worden. Dat kost geld.
Je kunt investeren in plannen of Dividend uitkeren, keuze vd BV??
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 10:46
Makkelijk hè mensen om zo te genieten en vol te provoceren, kennen jullie het boemerang effect....? Nee, dat komt nog wel!
Vind ik leuk
FCWijsneus +1053
zondag 10 februari 2019 om 10:49
De afgelopen 5 jaar niet en de komende 5 jaar ook niet. Ajax is gewoon een slappe ploeg vol met Uber egootjes. Hoogmoed komt voor de val en dat is al 5 jaar bij Ajax het geval.
Vind ik leuk
Adjab +1163
zondag 10 februari 2019 om 11:28
Niet vergeten medicijnen nemen
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zondag 10 februari 2019 om 11:02
PSV moet vanmiddag Thomas, Behic en Sainsbury niet opstellen, zijn van Down Under. Boomerang ervaren.
Vind ik leuk
AZVork +1074
zondag 10 februari 2019 om 11:04
Dit is nog van jullie boomerang effect.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:08
Whahaha we wachten al enkele jaren op die boomerang.
Maar volgens mij komt ie niet terug 😂😂🤭
Vind ik leuk
jollie18 +111
zondag 10 februari 2019 om 11:17
PSV word na gisterenavond kampioen. Dit gaat ajax niet goed maken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:20
Als PSV van Utrecht wint (en ik verwacht een makkelijke overwinning) heb je waarschijnlijk gelijk!

Dus gefeliciteerd allemaal (ga er wel vanuit dat jullie ons wel Europees steunen of is het puur anti Ajax wat er speelt)
Vind ik leuk
jollie18 +111
zondag 10 februari 2019 om 11:21
Ben zelf ook ajacied
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:23
Was ook niet persoonlijk maar algemeen! Ik zou namelijk altijd voor een Nederlandse club zijn Europees maar dat komt misschien omdat ik een andere club niet haat!
Vind ik leuk
jollie18 +111
zondag 10 februari 2019 om 11:25
Ach voor de rest is leedvermaak belangrijker dan steunen van Ajax. Zag je gisteren voor de wedstrijd van Feyenoord. Hoewel wij het ook deden bij het gelijke spel van PSV tegen Emmen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:26
Zwakzinnigen heb je bij elke club!
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
zondag 10 februari 2019 om 11:52
ik als Feyenoorder ook hoor
Vind ik leuk
frankje +85
zondag 10 februari 2019 om 12:59
Natuurlijk steun ik Ajax tegen Real, zie ze zelfs nog wel een puntje pakken
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:04
Dat niet het enige, als psv vandaag verliest dan is het seizoen nog verloren voor jullie want ajax speelt zo kansloos slecht.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:55
Ik provoceer niks. Maak een geintje en als wij verliezen dan loop ik daar ook niet voor weg.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:56
Geintje is niks mis mee doe ik ook!!

Maar steun jij bijvoorbeeld Ajax Europees?

P.s ik ben voor Millwall😁 ;-)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:15
Ben al bijna een groot deel leven supporter van Man. United. Verschillende wedstrijden bezocht. Had nog eerder een tenue van the Mancunians dan van PSV, mijn #1. Ben voor Millwall omdat vroeger veel PSV-supporters naar Millwall gingen. Ondanks dat die Millwall-supporters aardig gestoord zijn, nog steeds vonden ze het geweldig dat er regelmatig een paar mafkezen vanuit Nederland naar 'the Den' kwamen. Werden daar hartelijk ontvangen. Maar dat is lang geleden.

Of ik Ajax Europees steun?
'Ja' en 'nee'.
Ja - goed voor de UEFA-coëfficiëntenranglijst
Nee - met meer Europees succes stijgt het budget van Ajax, niet bevordelijk voor PSV.
Dus winnen of verliezen, voor mij in Europa om het even.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 12:21
Okay snap het, ik ben puur voor een Nederlandse club omdat het een Nederlandse club is de rest klopt maar dat is meegenomen!

Wat jij met Man U hebt heb ik precies het zelfde met de Spurs en wat Millwall aangaat dat komt door een vriend van mij die heeft met een groepje seizoenskaarten en zo ben ik met Millwall in aanraking gekomen.

Hij heeft ook allemaal kleding van Millwall en heet Den(nis).
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:35
Dennis, grappig 🤣
Ik moet uitkijken, dadelijk mag ik jou nog. 😉

Ik woon tegenwoordig in het westen en ze vinden PSV hier allemaal een k*tclub, maar het is wel mijn k*tclub.
"No one likes us, we don't care!"

Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 12:46
Die spreuk is van Millwall hahahaha mooi hè!!!!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:59
Eerst Spurs en dan Millwall (in GB) (hoopte dat ze de play-offs gingen halen vorig seizoen maar helaas net niet)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:03
Die kunnen jullie wel de boemerang effect haha
Vind ik leuk
Frank0770 +179
zondag 10 februari 2019 om 12:13
Het boemerang effect? Was dat niet wat er gebeurde na de wedstrijd fc Emmen-PSV?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 12:15
Dat was als ik begrijp waar je heen wil, idd een klein boemerangeffectje!
Vind ik leuk
Frank0770 +179
zondag 10 februari 2019 om 12:20
En zoiets moet je inderdaad zien te voorkomen. Verwacht eerlijk gezegd zelf niet dat wij de komende 3 wedstrijden 9 punten pakken. Dus er is nog niks beslist. Alleen moet Ajax er dan wel voor zorgen dat ze snel het lek boven krijgen. Als ze nog veel punten gaan laten liggen de komende wedstrijden, maken ze het ons wel heel erg makkelijk.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 12:22
Ik ben bang dat ik je gewoon kan feliciteren PSV heeft een team en Ajax bv’s dat werkt in ons nadeel!
Vind ik leuk
Frank0770 +179
zondag 10 februari 2019 om 12:28
Ik verwacht dat als PSV vandaag de 3 punten pakt, dat het voor Ajax moeilijk gaat worden dit gat te dichten. Alleen voor verwachtingen koop je niks. Ik had bijvoorbeeld ook niet verwacht dat Ajax 8 punten zou laten liggen in de eerste 4 wedstrijden na de winterstop. En ik had ook niet verwacht dat PSV gelijk zou spelen tegen fc Emmen. Dus ik ga echt niet roepen dat het nu gelopen is. Succes tegen real, wij kunnen als land de punten goed gebruiken.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:48
He??? Heeft Ajax verloren dan? Goh, dat wist ik nog niet....;-) Maar dan bij deze feliciteer ik Psv 1x met het behaalde kampioenschap.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:50
Niet vandaag of morgen maar gisteren eruit , wat een kuttrainer.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +232
zondag 10 februari 2019 om 10:50
Je zou geen plan B moeten hebben, dit zou in je standaard plan moeten zitten. Doordat je altijd hetzelfde probeert te spelen kan de tegenstander zich daarin vastbijten en aanpassen, door variatie in je standaard spel voorkom je dat.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
zondag 10 februari 2019 om 10:51
Nu zal je zien dat iedere ploeg vol gas druk gaat zetten. Verstoor de opbouw, dan ben je al op de helft.
Vind ik leuk
Smithsonian +41026
zondag 10 februari 2019 om 10:51
De Tafel van Kees, daar kijkt ook geen hond naar.

Ten hag is sowieso geen ajax trainer.
Vind ik leuk
Vamos7 +9841
zondag 10 februari 2019 om 10:52
Frenkie de man van 86 miljoen neemt Ajax echt op sleeptouw 😆🤭
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:00
Lekker makkelijk bientje, Frenkie was niet helemaal fit en is even niet in vorm en dat kan ook gewoon gebeuren. Hij speelt dit seizoen misschien 60 wedstrijden en ja daar zullen ook mindere tussen zitten.
Vind ik leuk
Freddy M. +1195
zondag 10 februari 2019 om 11:21
Dat kan allemaal maar als een speler niet fit is dan moet je hem niet opstellen!
Vind ik leuk
Arbee +2458
zondag 10 februari 2019 om 13:21
Ja, dus dat is iets wat je Ten Hag moet verwijten, niet Frenkie zelf.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +232
zondag 10 februari 2019 om 15:14
als je niet fit ben moet je niet spelen, als je niet in vorm bent kan je op de bank. Belangrijkste is 100% fit, door het niet fit zijn en toch spelen verkloot je straks 2 wedstrijden. De wedstrijd tegen Heracles en wellicht kan je dan tegen Real niet spelen. Onbegrijpelijk dat TH hem dan toch opstelt.

Vind ik leuk
De Liefhebber +11084
zondag 10 februari 2019 om 11:25
Lozano wel bij Emmen..... doe niet zo simpel joh!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:52
Onder vuur ???
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:54
Het is duidelijk wat er bij mijn club aan de hand is.
Geen kerel met ballen
Niet in het veld en niet in de staf.
De club hangt van los zand aan elkaar.
Fout op fout stappelen ze
Beginnen met nieuwe technische staf.
Vind ik leuk
MojoRisin +14434
zondag 10 februari 2019 om 10:55
Tegen Real:

Onana

Mazraoui; De Ligt; Blind; Tagliafico

Vd Beek; De Jong

Ziyech

Neres; Dolberg; Tadic
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:01
Door Ten Hag zijn Tagliafico, Mazraoui, en de Jong niet fit.

En zijn Neres, van Beek en Dolberg gedemotiveerd.

Uit vorm is de rest!

Zit in de Arena woensdag en ben benieuwd!?
Vind ik leuk
MojoRisin +14434
zondag 10 februari 2019 om 11:04
Is dit al zeker ? Als Mazraoui niet kan spelen dan maar Veltman erin.. Geen wedstrijdritme maar Kristensen tegen Real kan helemaal niet..
Het is wel een zooitje idd nu, maar wie weet staan we er woensdag wel weer ineens.. Zou me niet eens verbazen..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:04
Het gaat er niet om met wie je speelt
Maar als je Neres op debwnk laat en v d Beek constant wisselt
Terwijl de topspelers niet thuis geven
Doe je als trainer iets niet goed
Vind ik leuk
Vrolijkje +1845
zondag 10 februari 2019 om 12:42
Precies.
Daarom zou ik als supporter niet zo blij zijn net het toneelstukje van vorige week .
Na kritiek ineens tadic wel wisselen en vd beek laten staan.

En dan vervolgens de week erop gewoon weer lkkr eigenwijs doen
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
zondag 10 februari 2019 om 11:54
Blind centraal in de verdediging??? Je bent niet goed
Vind ik leuk
MojoRisin +14434
zondag 10 februari 2019 om 12:13
Tja, wie dan ?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
zondag 10 februari 2019 om 13:12
Tagliafico en dan desnoods Blind maar links maar ook dat liever niet
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:12]
Vind ik leuk
MojoRisin +14434
zondag 10 februari 2019 om 13:16
Wellicht was de verkoop van Wober toch niet zo slim.. Die vond ik op linksback niet goed (is hij ook niet), maar centraal wel prima..
Vind ik leuk
Sjaak Hoek +142
zondag 10 februari 2019 om 10:55
En als hij met dit soepzooitje komende week een goed resultaat neerzet tegen Real Madrid, dan hangt iedereen weer om zijn nek.
Wij supporters moeten eens naar de spelers kijken, je mag ook verwachten dat spelers van zoveel miljoen toch zelf wel kunnen inzien dat ze wat anders kunnen proberen? Ipv altijd mak achter een besluit van een trainer staan!
Als ik tijdens mijn werk merk dat rechtdoor niet gaat dan ga ik mijn baas niet bellen voor een besluit, dan doe ik het zelf wel..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:02
Heeft ook net zijn wissels te maken, die sloegen weer helemaal nergens op!!!!
Vind ik leuk
fdev86 +784
zondag 10 februari 2019 om 11:37
Ik ben als ajacied tussen de Heracles supporter gaan zitten , en kennissen van mij zijn ajacied maar in Almelo geboren maar ik heb me kapot geschaamd!, blind cv hoort die niet, de jong middenvelder ,mazraoui eerst middenveld later linksback die Kristensen ontslaan wat is die slecht ! En dan maar zwijgen over onana..... Heeft wel vaker van die domme dingen ! Ik zeg ten hag weg, ontslag te hag, en van Gaal er in
Vind ik leuk
Sjaak Hoek +142
zondag 10 februari 2019 om 11:43
Daar heb je zeker een punt. Maar de overige spelers die erin blijven en waarvan geacht wordt dat ze wat kunnen veranderen moeten dat ook eens gaan doen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6152
zondag 10 februari 2019 om 11:45
Klopt iedereen laat elkaar vallen als een baksteen!
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 10:57
Eerlijk is eerlijk, PSV heeft Luuk waarmee ze de lange bal kunnen spelen als dat nodig is. Ik keek gisteren en kon een lichtelijk gevoel van jaloezie niet onderdrukken. Heerlijk om zo'n 'kapstok' te kunnen gebruiken als lange ballen nodig zijn.
Vind ik leuk
Asje Menou +504
zondag 10 februari 2019 om 11:03
Dat kun je toch ook met Huntelaar doen ?
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:05
Dat zullen ze toch al wel geprobeerd hebben?
Vind ik leuk
Asje Menou +504
zondag 10 februari 2019 om 11:09
Nee niet echt. Ajax wil graag vanuit de achterhoede opbouwen, en als je dan hoog druk zet als tegenstander proberen ze zich daaronder uit te voetballen. Dat lukte maar matig, maar ik heb ze niet de lange bal zien gebruiken.
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:11
Volgens mij heb ik ze dat wel eens zien proberen, gisteren overigens niet hoor.
Blijkbaar heeft ten Hag dus geen plan B, C, D en E.
Vind ik leuk
Asje Menou +504
zondag 10 februari 2019 om 11:15
Dat is ook een bepaalde vorm van hoogmoed/arrogantie volgens mij. Het is natuurlijk niet des Ajax om de lange bal te hanteren, dus wordt vastgehouden aan het systeem, ook al weet de tegenstander dat te ontregelen.

Het valt mij op dat Ajax weliswaar een technisch elftal heeft, maar bepaald geen vechtploeg is. Soms wordt er meer verwacht dan alleen maar technische hoogstandjes en Ajax kan kennelijk niet overschakelen op een ander type voetbal.
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:29
Het moet wel zoiets zijn, en vechten kunnen ze ook wel, kijk maar naar de CL wedstrijden dit seizoen. Ik denk alleen dat ze denken dat ze Heracles etc. wel 'even' doen, wat dus totale misplaatste arrogantie is!
Vind ik leuk
Sambal +47
zondag 10 februari 2019 om 11:53
Dit is al jaren zo, ook onder F de Boer . Keeper moest altijd verdediging inspelen . Daar is Ajax in europese voorrondes keer op keer op afgeslacht zonder er van te leren . Dat is zogenaamde Ajax spel wat niet iedere aankoop zomaar beheerst en eerst in Jong Ajax moet spelen
Vind ik leuk
Arbee +2458
zondag 10 februari 2019 om 13:28
Ajax moet vooral eens beseffen dat ze niet het Barcelona van Pep Guardiola zijn. Die ploeg kon echt alles voetballend oplossen, maar die ploeg is dan misschien ook wel het allerbeste team in de geschiedenis van de voetballerij. Als Ajax kun je dat niet en zal je moeten accepteren dat je ook een plan B (de lange bal) nodig hebt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:52
Bij PSV zie je bijna niet zo'n fout als die van Onana. Als er bij PSV risico dreigt wordt de bal naar voren gepompt. Dan kan je m dus ook niet voor je eigen doel verliezen. Dat scheelt een paar punten in t jaar die beslissend zijn voor t kampioenschap. Eigenlijk heel logisch als je erover na denkt.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zondag 10 februari 2019 om 11:06
Luuk de Jong verzaakt ook nooit. Is overal op het veld, de katalysator van zijn team.
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:08
Hij raakte 1,5 seizoen geleden geen knikker, maar toch werkt hij zich de pleuris en laat anderen dan scoren.
Zo kan je ook kampioen worden heeft PSV bewezen.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zondag 10 februari 2019 om 11:11
En dit seizoen ook zelf weer, waaronder een aantal beauty’s. Had ten Hag ook met Huntelaar kunnen proberen, vertrouwen geven.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11084
zondag 10 februari 2019 om 11:29
Maar ja, als hij Huntelaar met 35 jaar vertrouwen geeft dan geeft hij het Dolberg dus niet.... Het is een kwestie van managen, niet meer en niet minder!
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Het lijkt er net op of ten Hag het zelf ook niet echt weet..
Vind ik leuk
De Liefhebber +11084
zondag 10 februari 2019 om 11:53
Da's toch treurig man?? Iets met een lat en te hoog....en geen overwicht genoeg om in te grijpen! Tadic als eerste wisselen en Ziyech als tweede! De Jong had nooit moeten spelen. En een beetje geluk wil ook wel helpen... hoe die keeper die bal van Huntelaar weer pakt...
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:56
Is ook triest, en overwicht en ten Hag gaan niet samen. Althans niet bij dit Ajax, zo blijkt wel.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zondag 10 februari 2019 om 13:01
Was de enige echte kans, wel goede aanval. Uitslag wel terechte beloning voor inzet Heracles.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11084
zondag 10 februari 2019 om 13:21
En bij PSV-Groningen gaat die bal op de lat.....
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
zondag 10 februari 2019 om 11:31
Dit seizoen is hij zeker weer erg goed, werkt als een malle, scoort goed en nog beauty's ook.
Petje af voor Luuk hoor!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:54
Gewoon een prima spits voor PSV. PSV maakt t hem ook naar de zin en dat straalt hij ook uit.
Vind ik leuk
Espresso +15
zondag 10 februari 2019 om 10:57
Niemand wil as woensdag missen dus dan kan je plannen van A tot Z hebben maar als de spelers niet tot het gaatje willen gaan is dit een logisch vervolg..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:01
Beker kan het seizoen nog redden. Blijven trots op Ajax. Afgelopen jaren slecht gespeeld maar ook wel wat pech gehad.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:05
Oprechte interesse:pech gehad?
waar,wanneer,waarmee?
Vind ik leuk
Hulsink +552
zondag 10 februari 2019 om 11:01
Ja daar hebben we al op gewacht, de Ajax keeper maakt een Blinder met gevolg: Ten Hag onder vuur!
Vind ik leuk
Nilsinno +549
zondag 10 februari 2019 om 11:07
Het was gewoon wederom weer niet goed gisteren dan hoe vervelend ook is de coach verantwoordelijk die heeft blijkbaar het team niet met de juiste instelling het veld ingekregen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:04
Weer tijd voor een Venema topic die er vandaag voor gaat zorgen dat Utrecht gelijk gaat spelen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:05
Snap alleen niet dat ze niet zien dat deze trainer ajax niet kan vertegenwoordigen. Vorig hadhij toch al weg moeten zijn, heeft niks met ajax
Vind ik leuk
Roeptoeter +12076
zondag 10 februari 2019 om 11:06
Tijd voor plan O: Ontslag.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11084
zondag 10 februari 2019 om 11:31
Van mij mag hij er ook uit hoor, maar nu?? Voor Real nog?? en dan, Louis bellen? Of Rijkaard?
Vind ik leuk
Roeptoeter +12076
zondag 10 februari 2019 om 11:35
Gewoon Reiziger voor de groep. Overmars ontslag laten indienen.
Volgende TD de nieuwe trainer laten bepalen.
En ja juist voor Real.
Wat mij betreft Ling maar daar gaat de RvC voorliggen Of gigantisch tegenwerken.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 11:35]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11084
zondag 10 februari 2019 om 11:56
Nee Reiziger, die heeft lekker veel overwicht.....En wat heeft Overmars hier mee te maken? Als het goed gaat in de CL en je overwinterd dan heeft hij goede aankopen gedaan en nu laten ze hem en de trainer zitten en dan is het zijn schuld?? Ten Hag is de enige verantwoordelijke! Keizer werd voor minder ontslagen, die is niet in 1 seizoen twee keer door PSV en door Feijenoord afgeslacht!
Vind ik leuk
Roeptoeter +12076
zondag 10 februari 2019 om 12:09
Overmars heeft Ten Hag aangenomen.

Bij het vertrek van Bosz wou hij Bosz behouden. Of Laudrup halen. Toen moest Keizer weg (nog steeds belachelijk) en toen kwam zijn vriend Ten Hag.
Bosz was alweer beschikbaar, had je terug kunnen halen. Laudrup had je ook alsnog kunnen proberen.
Nee hoor, Ten Hag kwam.
Overmars had Keizer en Bergkamp weggewerkt en met Ten Hag werd zijn invloed binnen Ajax groter.
Dar is het fout gegaan Bij de hoofdverantwoordelijke Overmars.
Van De Sar is er als een mak schaap achteraan gelopen en moet ook weg.

Over de aankopen van Overmars is ook meer dan genoeg aan te merken. Echt een waardeloze TD. Daar ga ik nu niet over door.

Het gaat erom dat Ten Hag er zo snel mogelijk uitgaat.

Vanhaezebroucke mag ook komen, half jaar wennen en dan volgend jaar zijn eigen visie vanaf het begin. Maar ja in de zomer verandert de halve selectie en je zult zien dat Overmars dan gewoon kan blijven zitten.

Overmars is degene die al jaren aan de touwtjes trekt en al jaren verantwoordelijk is voor de selectie. Overmars is de schuldige aan het winnen van geen prijzen.
Overmars moet weg, dat is het einddoel.
Vind ik leuk
peewee +109
zondag 10 februari 2019 om 13:16
dat is gewoon dom gezwets! Overmars is niet verantwoordelijk voor de lamlendige inzet van zijn milionairs op het veld! Hij zou er wel eens aan kunnen denken bij een evt. nieuwe collectieve wanprestatie het complete maandsalaris van de groep ter beschikking te stellen aan de minder bedeelden in onze samenleving!
Vind ik leuk
AFP +1907
zondag 10 februari 2019 om 11:08
Hans Kraaij: "Blind een "geweldige" opbouwer ? Die trage voetballer die bang is om een bal lang in de voeten te houden ? Die voetballer van de risicovolle passes ? Blind moet snel weg.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 11:55]
Vind ik leuk
Dorzon +4585
zondag 10 februari 2019 om 11:48
Scholletje jr was niet zo goed
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:08
lasse ,blind en zijn vader ..
di3 moeten gewoon optyfe!!!
GAUWW !!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:11
Ajax heeft een trainer nodig wie er een team van kan maken.
Sinds de transferperikelen staan er elf individuen op het veld.
Toen de 86 miljoen(waar Barcelona nu vreselijk spijt van heeft)op tafel kwam viel meteen het hele elftal uit elkaar.
De Ligt is ook alleen maar bezig met een transfer maar heeft de verkeerde zaakwaarnemer.
Waarom Ten Hag Neres niet liet invallen blijft voor mij een raadsel.
Volgens mij heeft hij een hekel aan hem,hi heeft liever Labyad die er geen moer van bakt.
Aan het eind van het seizoen uithuilen , opruimen (Ten Hag,Blind,Labyad,Sinkgraven) en opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
AFP +1907
zondag 10 februari 2019 om 11:56
#Aan het eind van het seizoen uithuilen , opruimen (Ten Hag,Blind,Labyad,Sinkgraven) en opnieuw beginnen.#

En het had zo'n mooi eind van het seizoen kunnen zijn, alles weggeven door die slappe hap van spelers.
Vind ik leuk
KCP +337
zondag 10 februari 2019 om 11:11
Zo de rest is wakker eindelijk van ten hag af!
Vind ik leuk
Tebannet +194
zondag 10 februari 2019 om 11:12
Voor de winterstop was het nog top en nu
Vind ik leuk
Eddepet +99
zondag 10 februari 2019 om 11:13
Ten Hag had Labyad als plan B C en D 🙈
Vind ik leuk
hen +8
zondag 10 februari 2019 om 11:14
Conclusie : Ten Hag met spoed er uit gooien. Ik denk dat alleen Louis dit nog op de rails kan krijgen !!
Vind ik leuk
hen +8
zondag 10 februari 2019 om 11:15
En de bezem erdoor te beginnen met Tadic !
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:16
Ten Hag is het beste wat Ajax kon overkomen. Geef dat wereldwonder aub een contract voor het leven. Was getekend een zeer tevreden PSV'er. Je weet wel die club van de prijzen.
Vind ik leuk
Nilsinno +549
zondag 10 februari 2019 om 11:36
Die Europees niets presteren bedoel je toch?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:39
In een loodzware poule inderdaad. Analyserend vermogen aangetast door de geweldige resultaten van de Godenzonen? Waar komt dat WZWZDB eigenlijk vandaag? Van voor de oorlog?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:16
Ten Hag out😔
Vind ik leuk
Mari +11716
zondag 10 februari 2019 om 11:19
Precies mijn gedachte gisterenavond.
Vind ik leuk
zekers +154
zondag 10 februari 2019 om 11:21
ik weet het niet gaf ten Hag geen hand aan de trainer van Heracles en verdween zo naar binnen ?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:21
Dag ten hag! Schandalig dat je met deze selectie geen kampioen kan worden!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:52
Ze moeten snel uit een ander vaatje tappen anders komt de 2e plek ook nog in gevaar
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:26
Dramatisch wedstrijd van Ajax gisteren,

Na de winterstop is het niks meer wat het voorheen was.
De basisvaardigheden zoals een goede inspeelpass mandekking mee lopen met je man in de omschakeling en duel kracht zijn totaal verdwenen.

Spelers denken allemaal voor eigen succes te gaan en met hun techniek alles even op te lossen.

Onder de druk uitvoetballen lukt niet meer.

Ik weet dat ajax veel kijkt naar het spel van fc barcelona maar aub leer daarvan. Die hebben een sloper als Vidal voor de momenten dat het voetballend niet lukt om de boel aan de zetten.

De hand van Ten Hag is totaal niet te zien. Geen tactische omzetting geen donderspeech geen enige ingeving vanuit de bank zodat het spel kan kantelen.

Spelers zoals Tadic en Blind die van grotere competities afkomstig zijn kunnen de voortouw niet nemen op het moment dat het niet loopt en zakken zelf onder het ijs.

Middenvelders Frenkie en Schone worden overrompeld en gaan 2 de helft forceren met alle risico's van dien.

Heb er op dit moment geen woorden voor en die de ommekeer van mijn club niet zo snel gebeuren. Denk dat we wederom weer onze verlies moeten pakken want in de crusiale weken laat ajax het weer afweten en loop je weer de prijzen mis.

Vind ik leuk
Shelbourne +5857
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Ajax is zo ontzettend goed, waarom hebben die een plan B nodig. Past niet bij de Ajaxschool een plan B. En lang spelen is geen goed voetbal. Bij Ajax speelt met goed voetbal. Net zoals elders waar men slecht voetbal, afbraakvoetbal of betonvoetbal speelt. Dat is te min voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Kom er maar in van Gaal. Ben persoonlijk niet echt gek van deze man, ondanks de fantastische successen in de jaren 90😜. Ik denk dat spelers tegen hem opkijken en zeker geen loopje met hem nemen, wat bij EtH wel het geval is....
Zo doorgaan heeft geen zin🤔👌
Vind ik leuk
hen +8
zondag 10 februari 2019 om 11:35
Ik denk dat die Tadic en Ziyech veel te veel te zeggen hebben ,worden altijd opgesteld nooit gewisseld, die Ten Hag durft het gewoon niet, de prutser
Vind ik leuk
Nar +728
zondag 10 februari 2019 om 11:37
Er is er maar 1 die dit zooitje kan redden...van Gaal....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:45
Dhr. Advocaat is ook beschikbaar na dit seizoen.
Vind ik leuk
Nar +728
zondag 10 februari 2019 om 11:47
Als hij Feyenoord afslaat, zie ik hem helemaal niet naar Ajax komen.
Vind ik leuk
Justin Kees +1247
zondag 10 februari 2019 om 11:38
Blablabla, plan B, plan C... leuk verhaal Hans, maar als je spelers het gewoon laten afweten, kan je het hele abc aan plannen hebben, het zal geen zin hebben. Elk plan valt of staat bij de uitvoer van de spelers en aangezien Real voor de deur staat, is de motivatie voor Heracles gewoon een stuk minder dan normaal. Dan krijg je veel slechte passes, spelers die uit positie lopen, in het achterhoofd denken aan blessures en gewoon minder scherp zijn dan gewoon.

Dan kan je alle plannen in de kast stoppen hoor, Hans. Daarom ben je zelf slechts amateurtrainer...
Vind ik leuk
rinirat +3229
zondag 10 februari 2019 om 12:13
Ik ben het volledig met je eens, en dit is altijd zo geweest de laatste 50 jaar... voor belangrijke Europacup Championsleague of beker wedstrijden is iedereen voorzichtig.
Vind ik leuk
Justin Kees +1247
zondag 10 februari 2019 om 13:08
Precies! Dit is gewoon een Nederlandse ziekte. Daarom wint Feyenoord van Ajax, om de week er op te verliezen van Excelsior. Dat is zoals het al decennia lang gaat en schijnbaar weten analisten en journalisten dat niet.

Ik ga er van uit dat we tegen Real een zeer sterk spelend Ajax gaan zien. Een slechte generale is vaak een goede hoofdact..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:39
Eruit met die vent, hij durft niet eens tadic of ziyech te wissel
Vind ik leuk
Godin1 +1261
zondag 10 februari 2019 om 11:49
Gisteren Heracles, woensdag Real Madrid...
Vind ik leuk
Kuip +9674
zondag 10 februari 2019 om 11:51
Tot een maand geleden was Ajax Europese top volgens velen. Nu kunnen ze er niets meer van. Dat is natuurlijk onzin.
Ajax zit nu in een zwakke periode. De ploeg straalt geen zelfvertrouwen uit. De trainer kan dat blijkbaar niet terugbrengen. Dat is jammer want Ajax heeft laten zien geweldig te kunnen voetballen.
Helaas kun je zo in enkele weken je seizoen verknallen. De selectie is goed, maar te smal.
In de winterstop had Overmars zaken moeten doen. Magallan wisselen voor Wober en een nieuwe keeper is te mager.
Het hele seizoen kampt Ajax met het gebrek aan een goede spits. Zowel Huntelaar als Dolberg bakken er niets van. Daarnaast ontbreekt er op het middenveld een krachtpatser a la Pogba. Schone komt te kort en De Jong heeft na de interland tegen Frankrijk geen goede wedstrijd meer bespeeld.
Regeren is vooruit zien. Dat heeft Overmars nagelaten.
Vind ik leuk
Nilsinno +549
zondag 10 februari 2019 om 13:56
Zit zeker een kern van waarheid in
Vind ik leuk
Patje41 +1071
zondag 10 februari 2019 om 11:51
onbegrijpelijk dat de jong mocht blijven staan, die had na een kwartier al laten zien dat hij eruit moest. Ten hag is duidelijk niet in staat om een team te leiden en durft geen bepalende spelers te wisselen. Ajax is rijp voor de slacht en rijp voor een nieuwe trainer
Vind ik leuk
stratumseind +191228
zondag 10 februari 2019 om 11:52
Ik dacht dat dat per wet verboden was : kabouters af schieten in een sprookjesbos
Vind ik leuk
whiskey33 +580
zondag 10 februari 2019 om 11:52
Kraaij opvolger ten Hag
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:52
PEC Zwolle had een adequaat antwoord op 'het sterke druk zetten van Heracles'.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:53
Dit ligt volledig aan de spelers
Vind ik leuk
El Cazador +8600
zondag 10 februari 2019 om 11:58
Ben een ajacied in hart en nieren maar als we woensdag wederom zo goed spelen vrees ik een nationale afgang en zal de ticket verkoop nooit meer zo hoog zijn!! Dit gaat een hoop fans geld kosten via digitaal gokken
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:21
2-1 voor Ajax a.s woensdag....waarom?
Zoals Feyenoord wint over Ajax en PSV. Nu gaan ze als de brandweer tegen Real Madrid.......mentaliteit kwestie + teambuilding.
Let maar op....

Vind ik leuk
El Cazador +8600
zondag 10 februari 2019 om 13:25
Tuurlijk hoop je op een opleving, maar veel vertrouwen heb ik er niet in
Vind ik leuk
Truth +3184
zondag 10 februari 2019 om 12:00
Kort geleden na de CL was hij nog Top ...nu flop ...welkom in de wereld van voetbal waar de waan van de dag altijd oveheerst
Vind ik leuk
SjeH +344
zondag 10 februari 2019 om 12:01
Benieuwd wat Sjaak gaat zeggen;

Waarschijnlijk hebben de spelers van Heracles doping gehad.
Kreeg geen enkele speler van Heracles rood, tegen PSV had dat wel gebeurt.
Onterechte penalty tegen waardoor Ajax een mentale tik kreeg.
En dan natuurlijk dat kunstgras, daar kun je je ook altijd nog achter verstoppen.

Er is Ajax weer veel onrecht aangedaan, en PSV wint vanmiddag weer zwaar onterecht uiteraard......
Vind ik leuk
JoeyC +3642
zondag 10 februari 2019 om 12:12
Hij hoopt dat Heracles degradeert.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:38
SjeH,
Heracles had het hoefijzer van PSV in bruikleen.
Was voor Heracles de wedstrijd van het jaar.

Niet vergeten:
Ajax had minimaal 2 penalty's moeten hebben.
Vind ik leuk
Nilsinno +549
zondag 10 februari 2019 om 13:57
Nee hoor als Ajax fan gisteren op alle fronten afgetroefd zijn geen excuses voor
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:02
Van gaal terug halen voor woensdag er uit met ten hag
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:03
Van Marwijk zou een goede trainer zijn voor Ajax.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13169
zondag 10 februari 2019 om 12:07
Na de uitschakeling door Real maar eens met ten Hag gaan zitten......
Vind ik leuk
DEWEE +2613
zondag 10 februari 2019 om 12:07
Je kunt wel iedere keer de trainer wegsturen maar er zit iets structureels fout bij Ajax. Een ploeg die druk zet tegen Ajax heeft een grote kans om te winnen. Dat is gewoon de mentaliteit en de felheid die ontbreekt. Dat is onder iedere coach de laatste jaren wel gebleken.
Vind ik leuk
rinirat +3229
zondag 10 februari 2019 om 12:09
Ik merk dat iedereen de antwoorden klaar heeft, zelfs de trollen zitten er volop in.
Ten Hag heeft hier gewoon voor de 3e keer geblunderd vooral met zijn wissels.
Geblesseerde voor geblesseerde terwijl hij Neres had zitten bracht hij labyad.
Die wissels kostte hem de wedstrijd en ik hoop zijn kop.
Ik zou ook heel graag V Gaal zien bij Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:10]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:11
Natuurlijk nu ligt het aan de trainer ( zoals gebruikelijk) is dit niet wat Ajax ( en de ondersteunende media) over zich afroept> Het constant hypen zonder reëel te zijn. De ene gehypte speler na de ander valt door de mand. Is dat omdat ze ineens slechter zijn gaan spelen of is het gewoon omdat er teveel van hen gevraagd/verwacht wordt?
Vind ik leuk
Mi amigo +186
zondag 10 februari 2019 om 12:14
Ik hoor kabouter plop nog zeggen dat coachen heel moeilijk is want anders zou iedereen het kunnen.
Plopperdeplop
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:16
waar bleef Neres? alle respect voor labyadje maar waar zijn we nu helemaal mee bezig??! #zonde
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:20
Zóveel verval in 1 seizoen. Daar is zwaar iets loos.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:22
Daaaaag Erik, het gaat je goed
Al denk ik dat zijn carrière in Nederland over is.
Met zo’n kapitaal dure selectie zo verschrikkelijk slecht voetbal op de mat leggen. Wie weet heeft Helmond Sport interesse.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:48
14riobrasil14,
Nope, Helmond Sport probeert degradatie te voorkomen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:14
Excuses
Mijn fout.
Vind ik leuk
Padason +1115
zondag 10 februari 2019 om 12:36
Steun aan ten hag, puur spelers fout. Die spelers maken de cariere van ten Hag kapot. Bah wat een kut team. Laat je trainer niet continue vallen, ga eens voetballen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:40
hij had Neres best mogen brengen ipv Labyad.
Vind ik leuk
Romarioo +621
zondag 10 februari 2019 om 12:41
Nou hansie laat jij dan zien met je plan a b c d e f g
Wat zou jij hebben gedaan? Als je spelers je in de steek laten houd het op
Ik had wel 5 bank branders opgesteld, want je hebt spelers die er niet 100%in gaan omdat ze willen shinen tegen madrid
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:41]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:41
Dit ligt niet aan ten hag maar aan de spelers het is ook allemaal maar middelmaat wat er staat
Vind ik leuk
Retweet +657
zondag 10 februari 2019 om 13:08
Vooral mentaliteit wat er aan ontbreekt. Er staan een aantal divas op t veld die een ander de spotlights niet gunnen.. ze willen niet voor de club werken maar ze verwachten dat de club voor hen werkt...de club is slechts een middel naar een andere club... Ga zo door!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:46
Kraai is Kraai maar hij heeft gelijk
Als woensdag verloren word dan is het niet zo moeilijk.
Dan doen we overal in mee .maar doen bijna of helemaal nergens meer om mee.
8 punten comp. Achterstand is te veel normaal gesproken.
Champignons league is een hele opgave.
Om deze "kneusjes" met een mega salaris
Nog de zelfde kant op te laten lopen .. tikkie takkie voetbal.
Niet zo moeilijk Als ze zeggen Ten Hag eruit .. dan ?? Wie keert het tij ?
Allemaal de focus op de transfer markt. Ipv het team.
Op bep. Spelers na !
Vind ik leuk
gerard.. +774
zondag 10 februari 2019 om 12:47
waarom krijgt Kraay amateurtje een podium.
Vind ik leuk
ErikAjax +1551
zondag 10 februari 2019 om 12:47
En gras is groen. Bedankt Hans.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:47
Elk elftal Heeft Een Plan B verschrikkelijk om zo te spelen naar 10 minuten dat je geen Plan B in werking gesteld of dit plan c en er zijn teveel tikkie takkie voetbal 100000000 op het veld te schamen er samen geen sorry zeggen moet je schamen top het bos
Vind ik leuk
gerard.. +774
zondag 10 februari 2019 om 12:48
je kunt toch niet elke amateurtrainer een mening laten geven
Vind ik leuk
gerard.. +774
zondag 10 februari 2019 om 12:50
Hand Kraai de grootste schopper die op de nederlandse velden rond heeft gelopen.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1263
zondag 10 februari 2019 om 12:55
Normaal voetballen ze zich er gewoon uit maar ze zijn niet in vorm zoals zo vaak in deze maanden van t jaar waarin de velden zwaar zijn. Ook een nat kunstgras is zwaar. Believe me.

Volgens mij heeft dat gewoon met fitheid/conditie te maken. In plaats van zo’n weekje amerika met 2 kut wedstrijden en 2 jetlags hadden ze beter een week hard kunnen lopen en aan hun fitheid kunnen werken
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:56]
Vind ik leuk
Retweet +657
zondag 10 februari 2019 om 13:05
Wie je er ook voorzet maakt niet uit...
Van rotte producten kan zelfs de beste chef-kok geen goed gerecht maken!
Vind ik leuk
Solo +7
zondag 10 februari 2019 om 13:12
Daar gaan we weer, al die hypocriete mensen, een maand geleden waten de jongen van ajax nog alles en was ten hag nog subliem. Jullie zijn net het weer in nederland, dan regen dan weer zonnetje dam weer hagel,sneeuw. Blijf een keer bij jullie standpunt. Met plan A of Z ajax had hoe dan ook normaal gesproken moeten winnen, zag zelf labyad als invaller wat doen ipv een doler, maar goed dat is voetbal. Een ding is zeker, het word loodzwaar tegen Madrid. Mocht ajax winnen, dan ben ik weer zo benieuwd naar doe hypocriete reacties, dat ajax weer de beste en bla bla, zo zijn sommige mensen nou eenmaal
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:12
Alleen Louis van Gaal kan ons redden
Vind ik leuk
SimonSays +6884
zondag 10 februari 2019 om 13:14
Bij Ajax wordt altijd heel overdreven gehamerd op het 'eigen spel willen spelen'. Je moet gewoon uit meerdere vaatjes kunnen tappen in de Nederlandse top.

Je kunt heus wel een keer een goed seizoen draaien met alleen aanvallend voetbal en zo kampioen worden, maar structureel gaat dat echt niet lukken.

Dit is de valkuil van Ajax. Niet in willen zien dat je ook andere stijlen moet beheersen: verdedigende linie veel minder hoog staan, opbouw vanuit het middenveld, meer op de counter spelen, genoegen nemen met minder balbezit maar daar tegenover scherpe counters en meer ruimte achter de linie van de tegenstander. Middels hoge ballen achter die linie onder druk uit voetballen.

Als je dit als Ajacied niet zint en te allen tijde het spel wil bepalen en middels balbezit en opbouwend voetbal wil domineren, dan heb je echt de verkeerde verwachtingen. Dit is de nieuwe realiteit, wordt wakker.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:16
Is wel grappig om te zien hoe een trainer binnen een paar weken van een toptrainer naar TenhagOut kan gaan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:48
Top trainer?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:55
Hij werd een aantal weken geleden verkozen tot beste trainer van de ED. Dat komt voornamelijk omdat 80% van de leden van dit forum ajacieden zijn. En nu is hij ineens een waardeloze trainer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:17
Kraay weet alles beter vanaf de zijkant
Het is een simpele voetballer geweest
Als trainer en analist is het ook een onbenul
Vind ik leuk
Johnny020 +136
zondag 10 februari 2019 om 13:23
Louis please !!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:44
Wat een arrogant clubje toch dat Ajax. Dit heeft helemaal niets meer te maken met taktiek.Teveel grote ego’s in het team.
Die gastjes zijn allemaal maar met 1 ding bezig en dat is poen poen poen. Nu lopen al weer een hoop zogenaamde Ajax supporters te roepen, dat Ten Hag wegmoet. Dit ligt niet aan Ten Hag maar aan de lamlendigheid van de spelers. De Jong zijn contract is gereed bij Barcelona en die gast bakt er helemaal niets meer van. De Ligt staat op de radar van veel clubs maar presteert dramatisch. Zyech is nergens te bekennen. Waar is Blind was toch ook een topper. Ook een over het paard getilde voetballer.

Dat heeft helemaal niets met Te Hag te maken. Ze voeren de opdrachten niet uit en dan kunnje Cruijf heten maar ook dan komt het niet goed. Die vele Ajaxieden, die weer gefrustreerd zijn, hebben geen verstand van voetbal. Anders ga je niet zo lopen piepen. Pak die dikbetaalde vedettes maar eens aan. Die presteren niet meer.

Toen Ajax geweldig aan het spelen was lag dat aan de spelers en nu het minder gaat is de trainer ineens weer de kop van jut.

Van de Beek wordt ook iedere keer maar de hemel ingeprezen door veel Ajax kenners. Ik heb het nog niet gezien. Gewoon matige speler en over het paard getild. Die kerel laat helemaal niets zien maar wel lopen piepen als hij gewisseld wordt.

Zo lang er intern geen rust is bij de club dan gaan ze de titel niet pakken. Veel te veel arrogantie binnen het clubje en dar is nergens op gebaseerd want prijzen hebben ze de afgelopen jaren niet gepakt.



Vind ik leuk
Gewoondt7 +29
zondag 10 februari 2019 om 14:08
Breng Frank de Boer terug!!!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:13
Helaas zit ie in Amerika met een giga inkomen en afkoop som
Vind ik leuk
Gewoondt7 +29
zondag 10 februari 2019 om 14:14
Ohja klopt, daar heb je gelijk in. Niet aan gedacht!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:11
Ten Hag METEEN WEG nu genoeg gehad van die man...
V.Gaal VRAGEN is miss. Optie.
Peter terug halen ?
Ten Cate ?
Wie weet er nog meer optie.s
Alles is beter dan deze man !!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:22
Heeft Swart al gereageerd? Aan wie of wat ligt het nu weer?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:37
Ten Hag is een resultaat trainer, die wel de CL heeft binnengehaald. Vergeet dat niet. Wat er nu aan de hand is is puur mindset.
En om weer terug te gaan naar het Ajax van vorig seizoen, heb je daarvoor een andere trainer nodig. Iemand die kan binden.
Ten Hag heeft een top prestatie geleverd, maar de chemie is op.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 14:44]
Vind ik leuk
Blindsy +17207
zondag 10 februari 2019 om 14:50
De Grote Zaagshow is begonnen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:00
Maakt die keeper een gigantische blunder,spelen de vedettes als 'n krant.
Dan geef je toch ten Hag de schuld !
Zo voorspelbaar dit.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:01
Vandaag wordt de competitie beslist wie er kampioen wordt!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:13
Kort samengevat, matchfixing door ku(ns)tgras
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:46
Ten Hag moet nu gewoon lekker oprotten. Zelfs een dart coach moet makkelijk kampioen worden met dit team.
Vind ik leuk
DeNeutrale +181
zondag 10 februari 2019 om 16:02
Iedere trainer heeft plan A, B en C is bull shit! Hiddink had dat ook niet met Oranje en Blind ook niet. Mourinho had dat niet met Man U. en zo zijn er nog tientallen voorbeelden. Hansie die roept maar wat!
Vind ik leuk
Nr14always +1328
zondag 10 februari 2019 om 16:40
Doe ons allen een plezier, vertrek en neem die 2 clowns mee.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:46
Ja maar ze moesten toch met alle geweld ten hag hebben ze hadden beter hansie hansie kunnen nemen
Vind ik leuk
ritje +521